Dat is het dus wel!quote:Op maandag 16 augustus 2004 11:18 schreef Rausdouwer het volgende:
![]()
ik ben ook heel benieuwd,
dacht zelf misschien omdat een autoruit naar mijn mening veel schuiner is, maar ik weet niet of dit een natuurkundig juist antwoord is![]()
Ben ik het voor een gedeelte mee eens,quote:Op maandag 16 augustus 2004 11:19 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Dat is het dus wel!
Lijkt me erg leuk, ja zin heb ik altijd, en tijd maak ik er gewoon voor,quote:Op maandag 16 augustus 2004 11:20 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Mercy,
ik ga ervan uit dat ik deze week mijn zxr terug heb dus durf ik wel een halve afspraak te makendus, hebben jullie deze tijd en zin om naar Oss te gaan
??
oja, over die lijken: het oppervlakte maakt natuurlijk groot verschil idd maar ook de omgeving waar je rijdt, denk ik. meestal met de motor langs weilanden en over dijken enzo waar veel rondvliegt.
ga ik wel vanuitquote:Op maandag 16 augustus 2004 11:23 schreef Rausdouwer het volgende:
Oh mag ik mee mag ik mee??![]()
Bij een autoruit wordt de lucht omhoog geduwd en bij een helm word de wind langs de helm gevoerd. Het verschil is dat die vliegjes enzo bij een auto door de aerodynamica gered wordt en dat bij een helm juist door de aerodynamica tegen je helm gesmakt wordtquote:Op maandag 16 augustus 2004 11:21 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Ben ik het voor een gedeelte mee eens,
maar helm is ook niet recht of zo, hellingshoek is niet zoveel verschillend als met auto ruit,
Wat gaat er gebeuren in Oss?quote:Op maandag 16 augustus 2004 11:20 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Mercy,
ik ga ervan uit dat ik deze week mijn zxr terug heb dus durf ik wel een halve afspraak te makendus, hebben jullie deze tijd en zin om naar Oss te gaan
??
oja, over die lijken: het oppervlakte maakt natuurlijk groot verschil idd maar ook de omgeving waar je rijdt, denk ik. meestal met de motor langs weilanden en over dijken enzo waar veel rondvliegt.
Kijk dat is nou eens een goede reden.quote:Op maandag 16 augustus 2004 11:15 schreef Rausdouwer het volgende:
ik vind het er gewoon ook echt niet uitzien zo'n iel mannetje in shirt en korte broek. Een motorrijder in pak is veeeeeeel stoerder. Dus met pak![]()
De arme insectjes hebben te maken met een frontaaltje.quote:Op maandag 16 augustus 2004 11:16 schreef Mercy_symbol het volgende:
waarom op een relatief kleine helm wel na 10 Km al lijken op of tegen je helm ?
'iets fout gegaan' ?? wtf?? fout vd rijschool of van cbr? als het vd rijschool is dan lekkere rijschoolquote:Op maandag 16 augustus 2004 11:25 schreef Rausdouwer het volgende:
rij-instructeur was bezig met de aanvraag, maar er is iets fout gegaan, dus nu geen aanvraag voor mij
nouja, nog even volhouden dusquote:maar ik heb nog wel een paar lessen nodig, omdat ik een paar dingen nog niet helemaal onder de knie heb... jammer he
quote:Op maandag 16 augustus 2004 11:28 schreef Rausdouwer het volgende:
maar je verwacht toch niet dat ik zo ga?
Prob's met BV dingen? Gewoon met M_S naar een parkeerterrein gaan en oefenen met de GS500quote:Op maandag 16 augustus 2004 11:25 schreef Rausdouwer het volgende:
rij-instructeur was bezig met de aanvraag, maar er is iets fout gegaan, dus nu geen aanvraag voor mij![]()
nu ook geen lessen want de instructeur is op vakantie![]()
![]()
maar ik heb nog wel een paar lessen nodig, omdat ik een paar dingen nog niet helemaal onder de knie heb... jammer he
Komt niet alleen bij VFR voor hoorquote:Op maandag 16 augustus 2004 11:26 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Kijk dat is nou eens een goede reden.
[..]
De arme insectjes hebben te maken met een frontaaltje.
En je hebt niet genoeg air met een VFR .. airflow..![]()
Gisteren samen wezen rijden trouwens?![]()
quote:Op maandag 16 augustus 2004 11:36 schreef Mercy_symbol het volgende:
nee ben alleen op pad geweest, Raus is nog echte koekblikrijdster [[url=http://smilies.cw08.calibra-web.de/html/images/smilies/auto/fahr27.gif]afbeelding][/URL]
Jawel,quote:Op maandag 16 augustus 2004 11:46 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Als mijn bod geaccepteerd word rij ik woensdag in deze auto.
Afgelopen zaterdag in Lemmer een proefritje gemaakt en ruim een uur onder de loep gehad.
Maar dan ben ik toch geen koekblikrijder he.
Pontiac is ook voor een groot deel van polyester..
Ik ken er daar maar 1 vanquote:Op maandag 16 augustus 2004 11:52 schreef Patrick281 het volgende:
Wat is een echte motorrijder?
Maakt het examen je een echte motorrijder ..
Ik ken iemand die heeft geen rijbewijs ..loopt er ook niet hard voor .. achterop rijden is genoeg .. maar ze kent wel alle namen van de Superbike rijders uit het WSBK uit haar hoofd en alle GP-rijders.. kent alle motormodellen van naam en praat mij onder de tafel op motorkennis gebied.
ik denk wel dat jij door jouw enthausiasme wel een motorrijder ben, als jij een mooie CBR zie beginnen je ogen al te glimmen,quote:Op maandag 16 augustus 2004 12:04 schreef Rausdouwer het volgende:
ja daar heb je gelijk in,
ik vind iemand een echte motorrijder als diegene veel op de motor rijdt. Iemand die een keer een ritje maakt, vind ik eigenlijk geen echte motorrijder.
iemand die juist heel veel van motoren afweet, is in principe ook wel weer een echte motorrijder. Alleen snap ik zelf niet zo goed dat iemand die er alles vanaf weet, zelf niet wil rijden.
Maar ja, ikzelf weet momenteel nog niet echt veel van motoren af, maar ik ben er wel dol op!
Lastige vraag hoor
quote:Op maandag 16 augustus 2004 11:50 schreef Mercy_symbol het volgende:
Jawel, [[url=http://smilies.cw08.calibra-web.de/html/images/smilies/auto/fahr25.gif]afbeelding][/URL]
Firebird .. BMW .. jij wil ook alles proberen.quote:Op maandag 16 augustus 2004 12:01 schreef ZX9R het volgende:
Pep, als je bod wordt geaccepteerd, rijd je dan woensdagavond naar Grunn?
Kun je mooi een biefstukje meepikken en kan ik er een keertje in sturen!
Mijn god ..quote:Op maandag 16 augustus 2004 12:30 schreef ondeugend het volgende:
Ik heb vannacht gedroomd over mijn eerste motorrijles !
Het ging helemaal oke ..... ik heb zelfs bewust een wheely gemaakt!![]()
*rijke fantasie heeft
motorrijder en motorkenner, daar zit wel een verschil in wat mij betreftquote:Op maandag 16 augustus 2004 11:52 schreef Patrick281 het volgende:
Wat is een echte motorrijder?
Maakt het examen je een echte motorrijder ..
Ik ken iemand die heeft geen rijbewijs ..loopt er ook niet hard voor .. achterop rijden is genoeg .. maar ze kent wel alle namen van de Superbike rijders uit het WSBK uit haar hoofd en alle GP-rijders.. kent alle motormodellen van naam en praat mij onder de tafel op motorkennis gebied.
*Gemeen heeft*quote:Op maandag 16 augustus 2004 12:53 schreef ondeugend het volgende:
Het was maar een droom.
Ik droom elke nacht de grootste onzin![]()
lucide dromen, dat moet je eens lerenquote:Op maandag 16 augustus 2004 12:57 schreef ondeugend het volgende:
Hey !
Volgende keer mij meenemen hoor !!![]()
Als ik dan hoor bij een meet dat jij Alexander Barros niet eens kent vind ik dat wel wat triest.quote:Op maandag 16 augustus 2004 12:52 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
motorrijder en motorkenner, daar zit wel een verschil in wat mij betrefteen kenner alleen kent niet het gevoel van rijden
en achterop zitten is toch heel anders dan zelf rijden
![]()
.. wat is een echte motorrijder was de stelling .. en dat vind iedereen al snel van zichzelf.quote:maar wat luc zei: een motorrijder ben je in je hart, nergens anders![]()
Vreemd genoeg lukte dat als kind wel.quote:Op maandag 16 augustus 2004 12:58 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
lucide dromen, dat moet je eens leren
triest?? waarom wordt motorrijden onlosmakend verbonden met de motorsport? dat kan ik niet zo goed vatten?quote:Op maandag 16 augustus 2004 13:02 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Als ik dan hoor bij een meet dat jij Alexander Barros niet eens kent vind ik dat wel wat triest.
dat is wat je krijgt als je in je hart en ziel een motorrijder bent.quote:En als zij motoren voorbij hoort vliegen gaat haar hele onderbuik kriebelen.
Er komt dus meer gevoel bij kijken dan bij menige "echte" motorrijder.
beetje tegenstrijdig klinkt het...quote:Wel vreemd idd dat zelf rijden helemaal geen pre heeft.
je kunt het ook anders stellen: wat maakt je nu geen echte motorrijder? dan is het misschien makkelijker om het andersom te definieren.quote:.. wat is een echte motorrijder was de stelling .. en dat vind iedereen al snel van zichzelf.![]()
Met een spijkerbroekje en t'shirt op de EN-500 voor 100 kilometer per maand .. wat is echt?
ikkequote:Op maandag 16 augustus 2004 13:02 schreef Patrick281 het volgende:
.. wat is een echte motorrijder was de stelling
yep en je kan dat stimuleren.quote:Op maandag 16 augustus 2004 13:01 schreef ondeugend het volgende:
Dat is toch dat je ze kan sturen ?
heb zelf een keer voor een deel lucide gedroomd, was echt kicken om mee te makenquote:Soms kan ik dat wel.... dan droom ik even niet zo fijn (meestal heb ik trouwens het heel erg naar mijn zin) en dan hoor ik mezelf zeggen/denkendat ik droom en er zo uit kan als ik wil
En dat lukt me dan ook en heb dan een zie-je-nou-wel? gevoel
quote:Op maandag 16 augustus 2004 13:01 schreef ondeugend het volgende:
en dan hoor ik mezelf zeggen/denkendat ik droom en er zo uit kan als ik wil
Jij moet je toelating nog halen tot de MC.quote:Op maandag 16 augustus 2004 13:08 schreef Rausdouwer het volgende:
ikke![]()
en dan nog doordringen tot de harde kernquote:Op maandag 16 augustus 2004 13:10 schreef Patrick281 het volgende:
Jij moet je toelating nog halen tot de MC.![]()
![]()
het verschil tussen theorie en praktijk.quote:Op maandag 16 augustus 2004 13:12 schreef Rausdouwer het volgende:
Ik denk dat een motorkenner en een motorrijder allebei motorgek zijn, maar op hun eigen manier.
Dat ik kan stoppen met dromen als ik wil !quote:Op maandag 16 augustus 2004 13:10 schreef Patrick281 het volgende:
[..En dat is ....
[..]
Dat heb ik nou niet. Ik word wakker van een nachtmerrie, denk effe, oefff dat was gedroomd, en kom dan tot de ontdekking dat het gisteren wel echt is gebeurd (bijv. dingen die helemaal fout gingen).quote:Op maandag 16 augustus 2004 13:14 schreef ondeugend het volgende:
Dat ik kan stoppen met dromen als ik wil !
Triest is een woord dat jij in je mond neemt. Maar ja een beetje ruhring zonder Riet ..quote:Op maandag 16 augustus 2004 13:07 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
triest?? waarom wordt motorrijden onlosmakend verbonden met de motorsport? dat kan ik niet zo goed vatten?
waarom moet je motorsport ook volgen om een echte motorrijder te zijn?
Lekker ingewikkeld .. dus ik denk het niet.quote:je kunt het ook anders stellen: wat maakt je nu geen echte motorrijder? dan is het misschien makkelijker om het andersom te definieren.
ik weet niet of ik altijd droom, in ieder geval kan ik het me niet zo vaak herinneren, en in mijn geval is dat maar beter zo. Gewoon lekker pitten zonder dromen.quote:Op maandag 16 augustus 2004 13:16 schreef ZX9R het volgende:
ik droom niet.
tenminste niet iets wat ik me kan herinneren.
Ieder mens droomt 3-4 complete belevingen per nacht.quote:Op maandag 16 augustus 2004 13:16 schreef ZX9R het volgende:
ik droom niet.
tenminste niet iets wat ik me kan herinneren.
Dat weet ik.quote:Op maandag 16 augustus 2004 13:24 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ieder mens droomt 3-4 complete belevingen per nacht.![]()
![]()
Volgens mij doet ze toch erg haar best om te penetreren in de harde kern,quote:Op maandag 16 augustus 2004 13:11 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
en dan nog doordringen tot de harde kern![]()
BBQ en miss wet T-shirt verkiezingen toch?quote:Op maandag 16 augustus 2004 13:29 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Volgens mij doet ze toch erg haar best om te penetreren in de harde kern,
alleen de kern weet nog niet precies wat ze willen.
We are shit?quote:Op maandag 16 augustus 2004 13:29 schreef ZX9R het volgende:
Wat is die harde kern.
Is toch bullshit?
Stierenpoep om precies te zijnquote:Op maandag 16 augustus 2004 13:34 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
We are shit?![]()
![]()
Groningse mest is geen Roterdamse klei.quote:Op maandag 16 augustus 2004 13:36 schreef ZX9R het volgende:
Stierenpoep om precies te zijn![]()
Lekker .. ik weet alleen nog geen schema voor dan .. en of het uberhaupt doorgaat natuurlijk.quote:Op maandag 16 augustus 2004 13:26 schreef ZX9R het volgende:
ps. biefstukje woensdag?
Wel!!!quote:Op maandag 16 augustus 2004 13:43 schreef Rausdouwer het volgende:
wat je zegt, de harde kern weet niet wat ie wil
Harde kern is meer een onofficieel begrip voor de vaste meeters / posters.quote:Op maandag 16 augustus 2004 13:45 schreef ZX9R het volgende:
ach, wat ik met bullshit en stierenpoep probeer te zeggen is dat ik "de harde kern" een dom begrip vind.
Iedereen is welkom in mijn ogen.
Berijders en meerijders.
Harde kern of niet.....
berijders?quote:Op maandag 16 augustus 2004 13:45 schreef ZX9R het volgende:
ach, wat ik met bullshit en stierenpoep probeer te zeggen is dat ik "de harde kern" een dom begrip vind.
Iedereen is welkom in mijn ogen.
Berijders en meerijders.
Harde kern of niet.....
quote:Op maandag 16 augustus 2004 13:46 schreef ZX9R het volgende:
ik hoor het wel van je dan!
je bent iig welkom
Harde stierenpoepquote:Op maandag 16 augustus 2004 13:50 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
berijders?mmm, wat mag ik daarbij voorstellen
![]()
De zogenaamde harde kern waren alleen de gene die op de eerste meet zijn geweest en vervolgens zijn blijven hangen... Dus eigenlijk bestaat de echte harde kern uit PatrickM, Patrick281 en Rietvaerderquote:Op maandag 16 augustus 2004 13:49 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Harde kern is meer een onofficieel begrip voor de vaste meeters / posters.
Riet heeft volgens mij nog wel contact met hem.quote:Op maandag 16 augustus 2004 15:07 schreef Makster het volgende:
In leeft Arthur aka Superfour nog wel? die heb ik LANG niet gezien, ben nog met hem en Reetspeerder naar de Motorbeurs geweest in Utrecht.
waar en wanneerquote:Op maandag 16 augustus 2004 13:20 schreef Patrick281 het volgende:
Triest is een woord dat jij in je mond neemt.
geen vergelijkbare vergelijkingquote:Het is net zoiets als dat je van voetballen houd, maar Johan Cruijf niet kent.
al 10 jaar rijdt ie al ja...ik heb net 6 maanden mijn rbwquote:Als je in de motorwereld zit, en de beste man Alexandre Barros (eerdere spelfout viel dus niet eens op) rijdt al 10 jaar spectaculair op Assen in Nederland wedstrijden dan verwacht ik toch wel dat een enthousiast iemand als jij er wel eens van gehoord hebt.
Daar hoef je niet actief wedstrijden voor te volgen (racebloed heb je of heb je niet) maar je kan uit minimale intresse voor de motorsport toch wel de krant lezen of een verslagje in een motorrijdschrift bekijken die je eens gekocht hebt.
Zeker met de bovenmatige belangstelling voor supersportmachines die jij hebt.
dat is jouw definitiequote:Op maandag 16 augustus 2004 14:48 schreef PatrickM het volgende:
[..]
De zogenaamde harde kern waren alleen de gene die op de eerste meet zijn geweest en vervolgens zijn blijven hangen...
quote:Op maandag 16 augustus 2004 13:49 schreef Patrick281 het volgende:
Harde kern is meer een onofficieel begrip voor de vaste meeters / posters.
Het is in ieder geval niets iets heel serieus, ontstaan uit een grap met een knipoog naar de oude jeugdbende's.
quote:Op maandag 16 augustus 2004 14:48 schreef PatrickM het volgende:
Ik weet nog wel, die mooie ochtend... 30 november 2003... zaten we s'ochtends nog of we gingen of niet i.v.m. matig weer. Uiteindelijk zijn we gegaan
Wie is "we" .. op Fok! ben ik de enige geloof ik.quote:Op maandag 16 augustus 2004 17:32 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
geen vergelijkbare vergelijkingvoetbal is de nationale sport, niet te vergelijken met een sport voor pure liefhebbers als de motorsport.
[..]
Waarom verbinden jullie motorrijden onlosmakend aan de motorsport??
quote:Op maandag 16 augustus 2004 15:07 schreef Makster het volgende:
Harde kern is triest
Beter behoor je tot de minder harde kern
In leeft Arthur aka Superfour nog wel? die heb ik LANG niet gezien, ben nog met hem en Reetspeerder naar de Motorbeurs geweest in Utrecht.
quote:[quote]Op maandag 16 augustus 2004 16:51 schreef Mercy_symbol het volgende:
Dus eigenlijk is harde kern niet echt meer van deze tijd,
en de nieuwe worden niet zomaar meer toegelaten dus als we geduld hebben bloed ie vanzelf wel dood,
quote:Op maandag 16 augustus 2004 17:36 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
iedereen die het begrip 'harde kern' niet begrijpt behoort iig niet tot de harde kern
voor de niet harde kern nog even de uitleg:
[..]
Date?quote:Op maandag 16 augustus 2004 17:50 schreef ZX9R het volgende:
Naar de Bios!
quote:Op maandag 16 augustus 2004 17:36 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
iedereen die het begrip 'harde kern' niet begrijpt behoort iig niet tot de harde kern
Nee hoor.quote:Op maandag 16 augustus 2004 19:29 schreef Patrick281 het volgende:
Date?![]()
:')
Nee. Dat ben je niet.quote:Op maandag 16 augustus 2004 19:40 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
laat me je eens dit vragen dan: vind jij mij een echte motorrijder?
quote:Op maandag 16 augustus 2004 19:37 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
soms kan ik je echt niet volgen, pepijn![]()
![]()
We hebben de definitie nog niet rond.quote:Op maandag 16 augustus 2004 19:40 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Pep, mij zul je ook niet op zo'n ding betrappen hoor.quote:Op maandag 16 augustus 2004 19:49 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
v-o-l-g m-i-j.
![]()
![]()
[..]
We hebben de definitie nog niet rond.![]()
Ik vind je een partime echte motorrijder.
- ik heb je het afgelopen half jaar een paar keren op koekblikken visie kunnen betrappen.
- een echte motorrijder kan ook van een EN-500 genieten.. wil kost wat kost op alles rijden.
Jij bent een kansloze Alfist leaseautorijder .. met een voorkeur voor foute zuid Europese auto's.quote:Op maandag 16 augustus 2004 19:50 schreef ZX9R het volgende:
Pep, mij zul je ook niet op zo'n ding betrappen hoor.
Ben ik dan ook part-timer?
Tja... wat is een echte motorrijder? Mijn inziens iemand die net zo serieus met zijn hobbie bezig is als laat maar zeggen een voetballer. Iemand die af en toe een balletje trapt op een plein of in een park is geen voetballer. Iemand die serieus en lekker bezig is met voetbal op zijn niveau en daar zijn ziel en zaligheid in legt (en het niet laat afweten als het wat minder weer is) is wel een echte voetballer i.m.o.quote:Op maandag 16 augustus 2004 19:40 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Nee, JIJ hebt smaak in auto'squote:Op maandag 16 augustus 2004 19:52 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Jij bent een kansloze Alfist leaseautorijder .. met een voorkeur voor foute zuid Europese auto's.![]()
![]()
En oude logge Amerikanen..
ghe ghe daarom, ik wilde aan de hand van het oordeel een deel van de definitie vastleggen. maar in je toelichting heb je het niet over de motorsport, dus dat kan buiten beschouwing worden gelaten als definitie voor echte motorrijder?quote:Op maandag 16 augustus 2004 19:49 schreef Patrick281 het volgende:
We hebben de definitie nog niet rond.![]()
ben wel benieuwdquote:Ik vind je een partime echte motorrijder.
- ik heb je het afgelopen half jaar een paar keren op koekblikken visie kunnen betrappen.
mijn mening: EN500 rijden is geen motorrijden.quote:- een echte motorrijder kan ook van een EN-500 genieten.. wil kost wat kost op alles rijden.
Mijn idee ook.quote:Op maandag 16 augustus 2004 19:55 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
mijn mening: EN500 rijden is geen motorrijden.
Joepiequote:Op maandag 16 augustus 2004 20:00 schreef Patrick281 het volgende:EN-500 is motorrijden the American way .. relaxed toeren .. highway control .. dat is het echte rijden.
quote:Op maandag 16 augustus 2004 20:02 schreef ZX9R het volgende:
Joepie
Lekker rechtdoor rijden.
Nou, dat is motorrijden......
nou relaxedquote:Op maandag 16 augustus 2004 20:00 schreef Patrick281 het volgende:EN-500 is motorrijden the American way .. relaxed toeren .. highway control .. dat is het echte rijden.
Zoals je verhaal opgebouwd was over dingen die beter konden aan de Aprilia van Gerako, het zwart wat ze gebruikt hadden enz.quote:Op maandag 16 augustus 2004 19:55 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Ben wel benieuwdvoorbeeld(en)?
quote:Op maandag 16 augustus 2004 19:54 schreef ZX9R het volgende:
Nee, JIJ hebt smaak in auto's
Hierbij doel ik op die Fiero's
Meer verder, die amerikanen, die hebben ook mijn voorkeur hoor. Mijn droom is en blijft een Lincoln Continental met die suicide doors![]()
Het boeit mij voor geen seconde wat een echte motorijder is ..quote:Op maandag 16 augustus 2004 19:55 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ghe ghe daarom, ik wilde aan de hand van het oordeel een deel van de definitie vastleggen. maar in je toelichting heb je het niet over de motorsport, dus dat kan buiten beschouwing worden gelaten als definitie voor echte motorrijder?
quote:Op maandag 16 augustus 2004 20:10 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
nou relaxed
maar om even terug te komen, dus omdat ik nu weiger te rijden op dat ding ben ik part-time motorrijder? in het begin heb ik er af en toe wel op gereden en hier door laten schemeren dat ik nog best plezier had op dat ding, dus vind ik die onderbouwing te slap![]()
![]()
Helpt dit dan?quote:reden dat ik weiger is immers dat ik mijn eigen motor gewoon terug wil hebben...
quote:Op maandag 16 augustus 2004 20:16 schreef Patrick281 het volgende:
Zoals je verhaal opgebouwd was over dingen die beter konden aan de Aprilia van Gerako, het zwart wat ze gebruikt hadden enz.
Het plakken van racegaas op je ZXR machien, exact wat jonge petjes doen aan hun snelle auto'tje.![]()
wrom niet? vind het wel leuk om erover te hebbenquote:Het boeit mij voor geen seconde wat een echte motorijder is ..
duh...wordt een automatisme (als het goed isquote:Ik heb wel het idee dat ik zelfs in de auto mijn motorkennis gebruik op het gebied van rijstijl, overzicht op de weg, en vooral de veiligheid.
mwoah...matig hoor...te makkelijk...quote:Op maandag 16 augustus 2004 20:18 schreef Patrick281 het volgende:Ik was even aan uitlokken.
![]()
![]()
neequote:Helpt dit dan?![]()
ja, elke nacht voor het slapen gaanquote:Brand je ook een kaarsje voor je fiets..![]()
Ik ben het wel aardig eens met PatM .. dus dit is het antwoord:quote:Op maandag 16 augustus 2004 20:10 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
maar om even terug te komen, dus omdat ik nu weiger te rijden op dat ding ben ik part-time motorrijder?![]()
![]()
En je moet wel een beetje visie hebben en wat machinebeheersing hebben.quote:Op maandag 16 augustus 2004 19:52 schreef PatrickM het volgende:Tja... wat is een echte motorrijder? Mijn inziens iemand die net zo serieus met zijn hobbie bezig is als laat maar zeggen een voetballer. Iemand die af en toe een balletje trapt op een plein of in een park is geen voetballer. Iemand die serieus en lekker bezig is met voetbal op zijn niveau en daar zijn ziel en zaligheid in legt (en het niet laat afweten als het wat minder weer is) is wel een echte voetballer i.m.o.
foto van PatM's sjoppert.quote:Op maandag 16 augustus 2004 20:17 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Wat'is?
Try again in a week .. met gedoodverfde koekblikkenhater Rietje ..quote:Op maandag 16 augustus 2004 20:20 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
wrom niet? vind het wel leuk om erover te hebben![]()
IOw ja .. had de foto wel gezien .. maakte die connectie nog even niet .. overheen gekeken.quote:Op maandag 16 augustus 2004 20:29 schreef ZX9R het volgende:
foto van PatM's sjoppert.
Daar vroeg je toch om?
duidelijk.quote:Op maandag 16 augustus 2004 20:31 schreef Patrick281 het volgende:
Try again in a week .. met gedoodverfde koekblikkenhater Rietje ..![]()
![]()
Maar toch gaat het bij de echte motorrijder wel kriebelen hoor na 2 weken niet rijden.quote:Op maandag 16 augustus 2004 19:55 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
mijn mening: EN500 rijden is geen motorrijden.
Wie niet .. Photoshop weet je ook al niet he Luc.quote:Op maandag 16 augustus 2004 20:36 schreef ZX9R het volgende:
OPM, jij bent duidelijk handiger met dat avatarproggie dan dat ik dat ben of is dat weer een ander?
Klopt.quote:Op maandag 16 augustus 2004 20:38 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Wie niet .. Photoshop weet je ook al niet he Luc.![]()
![]()
![]()
Die markt bestaat uit mensen die nog nooit op een sportfiets hebben gezeten.quote:Op maandag 16 augustus 2004 20:36 schreef Patrick281 het volgende:
Buiten dat, er is toch een markt voor de EN-500.
tja, blijkbaar. ik maak wel gebruik van PSP, UGA en Paintshopquote:Op maandag 16 augustus 2004 20:36 schreef ZX9R het volgende:
OPM, jij bent duidelijk handiger met dat avatarproggie dan dat ik dat ben of is dat weer een ander?
Ik heb nooit het geduld om zoiets te leren.quote:Op maandag 16 augustus 2004 20:43 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
tja, blijkbaar. ik maak wel gebruik van PSP, UGA en Paintshop
ik dacht dat jij het er niet meer over wilde hebben? en denk je dat het niet kriebelt hier?? rijden op die EN geeft mij bij lange na niet het heerlijke gevoel als dat ik krijg op mijn zxrquote:Op maandag 16 augustus 2004 20:36 schreef Patrick281 het volgende:
Maar toch gaat het bij de echte motorrijder wel kriebelen hoor na 2 weken niet rijden.
Dan maakt het echt geen donder uit wat er in de schuur staat.
en dan? dan moet ik er maar op rijden ofzo?? omdat er een markt is?? dacht het nietquote:Buiten dat, er is toch een markt voor de EN-500.
dat is het grappige, dit kun je meteenquote:Op maandag 16 augustus 2004 20:45 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Ik heb nooit het geduld om zoiets te leren.
Als ik het niet meteen kan, dan laat ik het maar liggen en schuif het af als onzin.![]()
ik niet.....quote:Op maandag 16 augustus 2004 20:48 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
dat is het grappige, dit kun je meteenhet stelt echt weinig voor hoor
quote:Op maandag 16 augustus 2004 20:05 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Op Fok! heeft alleen PatM zich tot nu toe nog "schuldig" gemaakt aan een shopper.
Heb je daar nog plaatjes van?![]()
Precies mijn mening eigenlijk .. collega keek mij laatst nog glazig aan toen ik iets dergelijks vertelde.quote:Op maandag 16 augustus 2004 20:40 schreef ZX9R het volgende:
Die markt bestaat uit mensen die nog nooit op een sportfiets hebben gezeten.
als je daar eenmaal op hebt gezeten en weet hoe dat stuurt, wil je niet anders meer.
Ik leer dat soort dingen tijdens het doen .. instant ..quote:Op maandag 16 augustus 2004 20:45 schreef ZX9R het volgende:
Ik heb nooit het geduld om zoiets te leren.
Als ik het niet meteen kan, dan laat ik het maar liggen en schuif het af als onzin.![]()
Die krijg je anders met vrouwen ook niet gelijk hoor.quote:Op maandag 16 augustus 2004 20:50 schreef ZX9R het volgende:
ik niet..... :'(
Wat betreft dat soort programma's ben ik echt verschrikkelijk.
Ik heb ooit eens een poging gedaan om html te leren.
Na een maand kon ik er nog niks van en snapte ik het echt niet.
Laat mij maar lekker technisch knutselen oid, dan ben ik meer op m'n gamak dan met een computerprogramma.
Net zoals met compugames. Meteen met de cheats, anders niet!
Toch nog gevoelens voor je eerste fiets.quote:
True, very true.quote:Op maandag 16 augustus 2004 21:00 schreef Patrick281 het volgende:
Die krijg je anders met vrouwen ook niet gelijk hoor.![]()
* PatrickM heeft op een sportfiets gezeten, maar kan er niet echt warm of koud van worden... leuk voor een paar minuten op te knallen, maar meer ook niet. Is gewoon niet aan PatrickM besteedquote:Op maandag 16 augustus 2004 20:40 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Die markt bestaat uit mensen die nog nooit op een sportfiets hebben gezeten.
als je daar eenmaal op hebt gezeten en weet hoe dat stuurt, wil je niet anders meer.
quote:Op maandag 16 augustus 2004 21:02 schreef ZX9R het volgende:
[..]
True, very true.
Vrouwen zijn interessant. computerprogramma's niet.
Misschien zit daar het verschil wel in.
Tja, hij was veel te klein voor mij, maar toch...quote:Op maandag 16 augustus 2004 21:00 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Toch nog gevoelens voor je eerste fiets.![]()
![]()
:') Mooi hoor ..quote:Op maandag 16 augustus 2004 21:04 schreef PatrickM het volgende:
Tja, hij was veel te klein voor mij, maar toch...
PatrickM ervaart nostalgische gevoelens![]()
![]()
quote:Op maandag 16 augustus 2004 20:55 schreef PatrickM het volgende:
Ze hebben goed af gekeken bij Kawa.quote:Op maandag 16 augustus 2004 21:07 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[afbeelding]
scheelt niet zo heel veel, EN iets groter.
V-twin heeft toch erg sterk mijn voorkeur boven een parallel-twin (parallel-twin is infeite een verkapte 1 cilinder maar dan met 2 cilinders, beide cilinders gaan nl. tegelijk omhoog en omlaag).quote:Op maandag 16 augustus 2004 21:22 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Alleen heeft de Honda een V-twin naar groot voorbeeld.![]()
quote:Op maandag 16 augustus 2004 21:00 schreef ZX9R het volgende:
Die talenten gebruik je hier op Fok!, om te posten!
Hier een paar tips voor je mooie SP-1.quote:Op maandag 16 augustus 2004 12:13 schreef Romius het volgende:
[...]
Ik bedoelde je talenten mbt diverse computerprogramma's die je in je huidige baan niet kunt showen.quote:Op maandag 16 augustus 2004 23:46 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Jawelquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 01:45 schreef ondeugend het volgende:
Nog niet moe ... of kon je niet slapen ?
En was de film leuk ?
truste beebquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 01:50 schreef ondeugend het volgende:
Ik ga met je mee... ben iets te lang blijven hangen ergens... en nu ook helemaal moe
Leuk ideetje voor Luc? Hij is zijn ZX nog steeds niet kwijt....quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 09:15 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik vind het wel een strak ding hoor,
alleen zonder helm daarop rondcrossen![]()
![]()
![]()
Inderdaad alles voor de eer / imago die lui daar.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 09:29 schreef hollander172 het volgende:
Het grappigste vond hoe de eigenaar van deze uitlegde hoe hij het rijden had geleerd. Het rijden zelf van zijn vader, het wheelieen van Achmed om de hoek en de rolling burnouts van Hassan aan de overkant.(turken doen alles voor de show en ze kunnen vrijwel allemaal een mooie wheelie maken op lage snelheid.)
1 ding, ze maken echt van alles een showtje.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 09:52 schreef Patrick281 het volgende:
Inderdaad alles voor de eer / imago die lui daar.![]()
Valt mee, ze gaan meestal in korte broek, tshirt, slippers en bandana op de motor zitten. Zonnebril dragen ze sowieso niet vaak.quote:Zo'n motor is ook helemaal niet handig in die omstandigheden .. voor korte stukjes ook niet.
Een zonnebril zal nooit de wind zo goed afschermen als een helm .. lekker tranen dus ..
(als ze inderdaad al uberhaupt op snelheid komen)
Enige wat ze zei, "je bent op vakantie hoor......."quote:En vond je vriendin het ook nog een beetje leuk dat je op vakantie uitgerekend een foto van een motor moet maken.![]()
Ik denk at ik er voorlopig nog wel ff mee doorrijd. Die kosten die ik nu daarmee ga maken haal ik er nooit uit. Tenzij iemand een geod bod doet natuurlijk, dan hangt ie. Ik blijf hem te koop zetten en zie het dan wel.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 09:29 schreef hollander172 het volgende:
Leuk ideetje voor Luc? Hij is zijn ZX nog steeds niet kwijt....
Bedoelde het lage stuur..quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 10:20 schreef hollander172 het volgende:
1 ding, ze maken echt van alles een showtje.
[quote]Zolang je er zelf geen last van hebt kan het ook leuk zijn idd.![]()
[quote]Valt mee, ze gaan meestal in korte broek, tshirt, slippers en bandana op de motor zitten. Zonnebril dragen ze sowieso niet vaak.
Je kan er ook nog bijzetten wat je zelf zoekt, misschien wil er wel iemand ruilen die zelf een ZX7r heeft of een Ducati 900SS.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 10:21 schreef ZX9R het volgende:
Ik denk at ik er voorlopig nog wel ff mee doorrijd. Die kosten die ik nu daarmee ga maken haal ik er nooit uit. Tenzij iemand een geod bod doet natuurlijk, dan hangt ie. Ik blijf hem te koop zetten en zie het dan wel.
Oh, maar dat doe ik ook. Ze kunnen ruilen tegen een VTR, TL1000, 900SSc of een ZX7R!quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 10:25 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Bedoelde het lage stuur..
En van nul tot 80 kan je aardige traanoogjes krijgen met optrekken weet ik uit ervaring.![]()
[..]
Je kan er ook nog bijzetten wat je zelf zoekt, misschien wil er wel iemand ruilen die zelf een ZX7r heeft of een Ducati 900SS.
Zelf heb ik al 2 keer een aanbod gehad voor een VTR-1000 SP1, en 1 keer een SV-1000.![]()
Zonder dat ik er zelf bij vermelde wel in te zijn voor een ruil .. wat ik dus niet ben.
ff sporten.![]()
Hulde aan jouw vriendin,quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 10:20 schreef hollander172 het volgende:
Enige wat ze zei, "je bent op vakantie hoor......."Snel gevolgd door: "Moeten we even een zaak opzoeken? Kan je d'r eentje huren."
![]()
![]()
[
Lage stuur? Is me niet opgevallen eigenlijk.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 10:25 schreef Patrick281 het volgende:
Bedoelde het lage stuur..
En van nul tot 80 kan je aardige traanoogjes krijgen met optrekken weet ik uit ervaring.![]()
Ze heeft toen ook een half jaar uitstel van executie gekregen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 10:38 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Hulde aan jouw vriendin,![]()
![]()
dat is een wereld vrouw zuinig op zijn hoor,
Mij ook niet.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 10:47 schreef hollander172 het volgende:
Lage stuur? Is me niet opgevallen eigenlijk.
De achterkant was wel heel minimaal iets opgehoogt misschien dat het daar aan ligt?quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 10:48 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Mij ook niet.
Het stuur op die ZX9R is even laag als het stuur op de mijne.
Hij had het niet eens voor het optische gedaan maar om wat strakker te kunnen sturen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 10:53 schreef ZX9R het volgende:
weet het niet. zou kunnen.
Voor een paar euro kun je zo'n ding ophogen namelijk.
Thanksquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 01:04 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Hier een paar tips voor je mooie SP-1.
Pagina 1
Pagina 2
Ik heb nu alleen geen Photoshop meer om de scan's wat te optimaliseren.
Gisteren bleek mijn bootsector beschadigt dus nu werk ik op ME met een harde schijf van 503 MB.
En met alleen Windhoos erop was er nog maar 38 MB vrij.![]()
Ken je wel zeggen ja, Riet is op vakantie he...quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 13:47 schreef ZX9R het volgende:
rustig hier
Net of het aantal posts van Rietje afhankelijk is..quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 13:49 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Ken je wel zeggen ja, Riet is op vakantie he...![]()
quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 12:05 schreef Romius het volgende:
Thanks, ik kon al wat tips van de SP, maar het eerste plaatje is die Jawa?
![]()
net alsof ik jou heb horen klagen over Raus.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 10:38 schreef Mercy_symbol het volgende:
Hulde aan jouw vriendin,![]()
![]()
dat is een wereld vrouw zuinig op zijn hoor,
Ging het voor jou gevoel wel lekker of had je ook een referentie mee rijden.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 13:57 schreef Makster het volgende:
Net ff lekker een stukje gereden, dijkjes gepakt bij kinderdijk en ff paar (lees 12 ofzo) rondjes Gorinchem gedaan. Ging wel lekker, nog een klein stukje schuiner in de knie zit aan de grond
quote:Beetje jammer alleen van al die kut auto's overal![]()
Cool! Kunnen we ook stoppies gaan maken op los zand.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 13:59 schreef Patrick281 het volgende:
Maar zonder auto's geen asfalt .. moet we allemaal gaan crossen.
![]()
![]()
Ik heb het al gelezen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 14:05 schreef ZX9R het volgende:
Pep, wat doe je met die Pontiac (¤ 50 is geen verschil)
quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 14:05 schreef hollander172 het volgende:
filmtitel heb ik preventief uit mijn geheugen gebant.
Ik ga er geen haast mee maken, en eerst maar eens op vakantie.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 14:05 schreef ZX9R het volgende:
Pep, wat doe je met die Pontiac (¤ 50 is geen verschil)
Waarschijnlijk morgenochtend vertrekken .. met een Colt van 16 jaar oud!quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 14:11 schreef ZX9R het volgende:
Ik heb het al gelezen.
Veel plezier op vakantie!
Voor mijn gevoel ging het wel ok, had helaas geen referentie maar weet dat ik schuiner zat als vorige keer. MAar weet ook dat ik nog een stukje schuiner kan dan vandaagquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 13:59 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ging het voor jou gevoel wel lekker of had je ook een referentie mee rijden.![]()
![]()
[..]
Maar zonder auto's geen asfalt .. moet we allemaal gaan crossen.
![]()
![]()
Dat niet perse, maar hij is wel heel vaak aanwezig en aan het posten,quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 13:50 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Net of het aantal posts van Rietje afhankelijk is..
Morgen helaas niet, dan zitten we al vanaftevroeg in de auto aan het karren de andere kant op.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 14:14 schreef ZX9R het volgende:
Morgen dus geen biefstukje meeprikken
Zolang je maar niet over de grens gaat.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 14:22 schreef Makster het volgende:Voor mijn gevoel ging het wel ok, had helaas geen referentie maar weet dat ik schuiner zat als vorige keer. MAar weet ook dat ik nog een stukje schuiner kan dan vandaag[/sub]Misschien volgend weekend weer een meetje?
[quote]Hebben we weer wat om naar toe te leven![]()
![]()
Mij hoor je zeker niet klagen ,quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 13:57 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
net alsof ik jou heb horen klagen over Raus.![]()
![]()
![]()
Die is tenminste een beetje fanatiek.
OPM en ik zeker niet minder, maar we zijn nu niet aan het werk dus is het ook een wat lager quotum.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 14:37 schreef Mercy_symbol het volgende:
Dat niet perse, maar hij is wel heel vaak aanwezig en aan het posten,
..bijna over de top.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 14:41 schreef Mercy_symbol het volgende:
Mij hoor je zeker niet klagen ,![]()
Rietje!quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 15:28 schreef BanditBoef het volgende:
Hallo watjes!!!!!! Fok jullie !!!!!![]()
![]()
Het word een avontuurlijke vakantie zonder vaste bestemming. Gewoon rijden en kijken ..quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 15:58 schreef ZX9R het volgende:
Pep, waar in Kroatie ga je naartoe?
Ik ben er ook geweest namelijk!
quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 16:11 schreef ZX9R het volgende:
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 16:33 schreef ZX9R het volgende:
Gewoon nog ff naar mijn vrienden van de ANWB
Gratis kaarten ophalen en een wegenkarnet voor Oostenrijk!
quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 21:17 schreef ondeugend het volgende:
* haar bedoelde post inslikt....
Van woensdag tot volgende week vrijdag.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 21:18 schreef ondeugend het volgende:
Hoe lang gaan jullie Pep ?
Altonertief koekblikje ..quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 21:27 schreef ondeugend het volgende:
Ik wilde net zeggen dat het zo stil was ..... vandaar mijn ingeslikte post
Nog minder dan een alto![]()
Er is helemaal niets mis met mijn alto
Ik weet wat dit betekent .. maar niet waar het voor staat .. leeg het eens uit als je wilt.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 21:32 schreef ondeugend het volgende:
OMG![]()
quote:Gaan jullie er in ieder geval rekening mee houden dat je misschien met de trein terug zal moeten ?
OMG!!!!quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 21:41 schreef ondeugend het volgende:
Ik heb je OMG al 3 keer eerder uitgelegd..... ik blijf niet aan de gang !!![]()
quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 21:42 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
OMG!!!!![]()
quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 21:42 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
OMG!!!!![]()
Dat helpt geen reet .. ook geen dikke ..quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 21:43 schreef ondeugend het volgende:
![]()
Wel eensch van de search gehoord Pepsel ?
.. zie er nu toch 1 .. :')quote:MUZ Omg! ik word commercieel! Tinus1983 21 478 26/05 11:52 - =HellFire=
ONZ omg! I got up too early!kooba 8 100 29/05 20:23 - Insomaniac
KLB OMG IK WORDT NIET GOED bob_marley 27 474 31/05 21:28 - nikky
ONZ Omg die kut kinderen in GTST stoepjong 16 160 01/06 23:28 - Dr.Daggla
UVT Omg. Barneveld Nuek 5 137 06/06 19:32 - FouteMensenStaff
POL OMG de nieuwrechts reclame op tv StevenWormer 6 199 17/06 18:33 - Sidekick
ONZ what the ruk betekend omg jeroen2497 42 250 22/06 13:50 - Insomaniac
V&A [GEZ] HARDDISK 10 20 30 gb liefst omg hoorn spenny 3 89 28/06 20:56 - Banzi
UVT Gezocht: Smartshop omg. Tilburg SomeDude 9 65 28/06 18:53 - TheWilliedockSaints
V&A [AANG] Oppas voor uw huis en huisdieren, omg. Utrecht Feestkabouter 5 97 29/06 14:05 - ShaoliN
LIF Zelfde tandarts als partner, of een goede tandarts... Faithz 18 283 30/06 15:44 - erikkll
UVT Op zoek naar prive sauna omg eindhoven pilske01 10 346 02/07 14:50 - Joene
V&A [GEZ] Internetsite bouwer omg. Rdam Martineke 1 34 08/07 15:22 - ElisaB
LIF Onthaar/Wax-Salon gezocht Omg. A-dam, Hoofddorp,... Together-Alone 1 64 21/07 11:37 - schatje
V&A [GEZ] Xbox omg. Zeeland 4nima 4 46 22/07 17:27 - 4nima
V&A [GEZ] Fiets, omg. rotterdam YebCar 7 137 01/08 14:38 - cyberterrorist
KLB Deventer OMG Alessandro 27 459 06/08 09:44 - Sportguy
GC Faxservice omg. Den Haag gezocht die ook op zondag... GinaG 25 267 10/08 14:03 - GinaG
TV Sitekick (V) gezocht radio programma omg Haarlem
quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 21:48 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
morgen kan ik weer [afbeelding] ik kan hem namelijk ophalen
Das goed nieuws Jesse !quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 21:48 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
morgen kan ik weer [afbeelding] ik kan hem namelijk ophalen
ene kant wel idd, kan ik me goed voorstellen midden in het seizoen en in de vakantieperiode maar als ik hoor hoe ze bij de valkenier zoiets aanpakken...dat kan dus ook anders.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 21:53 schreef Patrick281 het volgende:Feli.
![]()
En die responstijd is toch vrij normaal hoor bij alle motorzaken in de zomer.
er is duidelijk een tekort aan motorzaken, of iig aan zaken waar je onderhoud kan laten plegen.quote:Enige sneue is dat jij je motor net gekocht had en die konden ze uit service dan wel wat vooruitschuiven..
Maar normaal hoef je bij geen enkele motorzaak in de zomer aan te kloppen voor iets uitgebreider dan olieverversen of banden.
Alle zondagrijders overspoelen dan immers de motorzaken massaal .. u 'r number 1001 in line ..![]()
Ik ben al ruim 10 jaren niet anders gewend overal..
zeg dat welquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 21:55 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Das goed nieuws Jesse !
Eindelijk maar tochHOERAAAAAAAAAAA
?????????? ik word gek van al die nerds, maar wie kan het vertelle wat het betekend???quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 21:52 schreef ondeugend het volgende:
what the ruk betekend omg
Ja horen en ervaren zijn 2 verschillende dingen he.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 21:56 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
..maar als ik hoor hoe ze bij de valkenier zoiets aanpakken...dat kan dus ook anders.
Ze moeten de baten en de lasten een beetje in de gaten houden.quote:er is duidelijk een tekort aan motorzaken, of iig aan zaken waar je onderhoud kan laten plegen.
4 weken is niet exhorbitant lang in de zomer (helaas).. wel goede tip om even de garantie af te checken.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 22:14 schreef ZX9R het volgende:
Feli Jesse!
Werd ook eens tijd.
De garantieperiode is intussen onderhand verstreken.
Maak ze wel duidelijk dat de garantieperiode wordt verlengd met de periode dat je brommer daar heeft gestaan
thxquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 22:14 schreef ZX9R het volgende:
Maak ze wel duidelijk dat de garantieperiode wordt verlengd met de periode dat je brommer daar heeft gestaan
das helemaal waar! we zullen het zien, ik breng hem voortaan daarheen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 22:01 schreef Patrick281 het volgende:
Ja horen en ervaren zijn 2 verschillende dingen he.
Nee, helaas niet.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 22:19 schreef Patrick281 het volgende:
Heb jij al nieuws over je blok Luc?
En de Valkenier is veel dichterbij dan Beerens!quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 22:21 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
das helemaal waar! we zullen het zien, ik breng hem voortaan daarheen.
zeg dat welquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 22:21 schreef ZX9R het volgende:
[..]
En de Valkenier is veel dichterbij dan Beerens!
Scheelt ook nog eens![]()
Wel eerst even reliekst inrijden he ..quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 22:21 schreef ZX9R het volgende:
Ik hoop dat hij deze week klaar is, dan gaan Ralf en ik zondag sleutelen!
Kan ik ook weer vlammen op de ZX9R!!!!!![]()
zekerquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 22:26 schreef ZX9R het volgende:
Maar de beloning staat daar!
Eindelijk weer eens sturen op een 'echte' brommer!
Rielekst inrijden owkee.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 22:29 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Wel eerst even reliekst inrijden he ..Enne gelijk terug laten tunen?
![]()
![]()
Zodat jij er ook lekker mee om kan gaan ..quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 22:31 schreef ZX9R het volgende:
Rielekst inrijden owkee.
Maar terugtunen.....![]()
Ja en nee... Duitsland zuigt qua naamsborden... heb over de eerste 10 km van de tocht van Tom Boudewijns zo'n 60 km gedaanquote:Op woensdag 18 augustus 2004 00:16 schreef ZX9R het volgende:
Jij hebt goed je best gedaan iig!
Was het leuk?
hai beebquote:Op woensdag 18 augustus 2004 00:40 schreef ondeugend het volgende:
Zo Patje ! wat een kilometers zeg !
Hey handsomequote:Op woensdag 18 augustus 2004 00:41 schreef ZX9R het volgende:
[..]
hai beeb![]()
Oh, ik heb je wel degelijk gestalkt!quote:Op woensdag 18 augustus 2004 00:44 schreef ondeugend het volgende:
Owww dan moet je me even stalken doen... ik heb toch echt mijn inkt wel gezet hoor
Sorry. Ik kan het niet laten!quote:Op woensdag 18 augustus 2004 00:44 schreef RB het volgende:
Luc 00:00 is al geweest![]()
kan de beste overkomenquote:Op woensdag 18 augustus 2004 00:46 schreef ZX9R het volgende:
Sorry. Ik kan het niet laten!![]()
wat is biolabiel nou weerquote:Op woensdag 18 augustus 2004 00:48 schreef ZX9R het volgende:
oh ohh.. Biolabiel op de tv.....
Kan het niet zien maar wel horen
Dat is die ketting van Bruno Santanera. De Biostabiel, aangeprezen door Tineke de Nooyquote:Op woensdag 18 augustus 2004 00:49 schreef RB het volgende:
[..]
wat is biolabiel nou weer![]()
Jou AT bleef steken bij de motorclub en mannen, sexy en zo...quote:Op woensdag 18 augustus 2004 00:50 schreef ondeugend het volgende:
Als je me gestalkt hebt, heb je me ook kunnen zien op dit alleraardigst forum
Nu staat er meer!quote:Op woensdag 18 augustus 2004 00:51 schreef ondeugend het volgende:
Ik ga even mezelf stalken
Nee, tegen alle mogelijke lichamelijke problemen.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 00:52 schreef RB het volgende:
ohh afslank middelen?
![]()
Zo`n rond amuletquote:Op woensdag 18 augustus 2004 00:53 schreef ZX9R het volgende:
Gewoon een magneet om je nek met een yin-yang symbool erop.
Net als die armband waar Nico Haak vroeger mee liep !quote:Op woensdag 18 augustus 2004 00:52 schreef RB het volgende:
ohh afslank middelen?
![]()
Ik zag het.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 00:54 schreef ondeugend het volgende:
Ik ben toch echt weer in de meest onzinnige topics geweest zie ik !
Als straf moet ik je ook stalken nu !![]()
Zo ben ik wel
Ooww. Die was ook ergquote:Op woensdag 18 augustus 2004 00:55 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Net als die armband waar Nico Haak vroeger mee liep !![]()
Ja... ik ben best wel triestquote:Op woensdag 18 augustus 2004 00:55 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Ik zag het.
een hond die met zijn poot omhoog poept enzo.
En ik wil wel gestalkt worden door jou hoor![]()
Ik denk dat ik nog erger ben. (minstens 200 posts vandaagquote:Op woensdag 18 augustus 2004 00:59 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ja... ik ben best wel triest![]()
Dat gefok onder werktijd kost onze maatschappij handen vol geld ... wat ik je bromquote:Op woensdag 18 augustus 2004 01:00 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Ik denk dat ik nog erger ben. (minstens 200 posts vandaag)
wel erg leuk! Alle MC topics op rij!quote:Op woensdag 18 augustus 2004 01:01 schreef ondeugend het volgende:
RB jij bent niet stalkwaadrig zeg !
saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai man !
ouwe l#lquote:Op woensdag 18 augustus 2004 01:03 schreef RB het volgende:
Ben stalker af zal wel aan mijn leeftijd liggen![]()
![]()
Je begrijpt me verkeerd denk ikquote:Op woensdag 18 augustus 2004 01:03 schreef RB het volgende:
Ben stalker af zal wel aan mijn leeftijd liggen![]()
![]()
solly zal wel door het bier komen snap hem nuquote:Op woensdag 18 augustus 2004 01:06 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Je begrijpt me verkeerd denk ik![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |