Kan iemand mij de betekenis van deze droom uitleggen?
Kwam ik er in voor?quote:Op maandag 16 augustus 2004 13:52 schreef Lucille het volgende:
Voor de grap zei ik gisteren dat ik zou dromen over een paar FOKkers met wie ik online was. Ik heb inderdaad vannacht gedroomt over FOK, maar niet over de bewuste personen. Best jammer. Het was een vaag verhaal over een stel FOKkers die op een soort zomerkamp waren. What was I thinking?
Lucille @ zomerkampquote:Op maandag 16 augustus 2004 13:52 schreef Lucille het volgende:
Voor de grap zei ik gisteren dat ik zou dromen over een paar FOKkers met wie ik online was. Ik heb inderdaad vannacht gedroomt over FOK, maar niet over de bewuste personen. Best jammer. Het was een vaag verhaal over een stel FOKkers die op een soort zomerkamp waren. What was I thinking?
Sorry, de enige die er met naam in voor kwam was een vrouwelijk crewlid. Waarschijnlijk omdat ik gisteren een foto van haar zag in een post.quote:Op maandag 16 augustus 2004 13:56 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Kwam ik er in voor?
Ik werd gisteren heel erg geintimideerd door een crewlid dat ik moest dromen over haar, dat was de reden denk ik.quote:Op maandag 16 augustus 2004 13:56 schreef NoXxa het volgende:
[..]
Lucille @ zomerkamp.
.
Ik zou ontslag nemen Lucille, dit kan echt niet langer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |