quote:Op zondag 15 augustus 2004 23:32 schreef beaverhausen het volgende:
[afbeelding].
Issie nie leuk?quote:Op zondag 15 augustus 2004 23:34 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Jezus, ik krijg er hoofdpijn vanIs dat een ontspanningsoefening?
Haskequote:Op zondag 15 augustus 2004 23:35 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Issie nie leuk? [afbeelding].
Nou, hij past goed bij de muziek die ik momenteel draaiquote:Op zondag 15 augustus 2004 23:35 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Issie nie leuk? [afbeelding].
*omval*quote:Op zondag 15 augustus 2004 23:52 schreef Waxxer het volgende:
Voetjes van de vloerrrrrr!
geen probleem! goed plan zelfs!! even goed uitrusten kan geen kwaad.quote:Op zondag 15 augustus 2004 23:56 schreef Waxxer het volgende:
Ow......
Pardon....
Weet je wat, neem nog een klare, dan ga ik naar bed toch maarsorry dat ik niet meer op msn kom, maar ik ga toch maar slapen om morgen weer wat te typen voor de krant
Welterusten![]()
Ik denk nl dat dat toch ff het beste is voor mij om te doen....
Jer!quote:Op maandag 16 augustus 2004 10:42 schreef Jerruh het volgende:
hdieysklontje.
zeker!!!quote:Op maandag 16 augustus 2004 10:43 schreef ysklontje2000 het volgende:
[..]
Jer!
Alles goed?
Hmm, minder.quote:Op maandag 16 augustus 2004 10:44 schreef Jerruh het volgende:
[..]
zeker!!!
alleen vandaag een beetje een stressdag, sowieso, de hele week wordt een en al stress.
ach het wordt gezellig!!!!quote:Op maandag 16 augustus 2004 10:46 schreef ysklontje2000 het volgende:
[..]
Hmm, minder.
Waar is je cavia?!quote:Op maandag 16 augustus 2004 10:57 schreef timbob het volgende:
alweer verliefd? Wie is de gelukkige dit keer?quote:Op maandag 16 augustus 2004 10:52 schreef Vlarp het volgende:
'morge
*sugt*
Da's niet interessant nog....quote:Op maandag 16 augustus 2004 11:12 schreef Cairon het volgende:
[..]
alweer verliefd? Wie is de gelukkige dit keer?
gewoon met je blite pote'rin!quote:Op maandag 16 augustus 2004 10:44 schreef Jerruh het volgende:
[..]
zeker!!!
alleen vandaag een beetje een stressdag, sowieso, de hele week wordt een en al stress.
poempelemoentje? zegt j.a. dat tegen je?quote:Op maandag 16 augustus 2004 11:03 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Waar is je cavia?!.
Nee, JA noemt me wat anders.quote:Op maandag 16 augustus 2004 11:17 schreef ajuu het volgende:
[..]
poempelemoentje? zegt j.a. dat tegen je?![]()
Dat zeg ik.quote:Op maandag 16 augustus 2004 11:19 schreef timbob het volgende:
kutbeest..
OTTER!quote:Op maandag 16 augustus 2004 11:20 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Nee, JA noemt me wat anders..
Dat doettie maar één keer.quote:Op maandag 16 augustus 2004 11:20 schreef ajuu het volgende:
[..]
OTTER!![]()
kraagje op, laat je rijdenquote:Op maandag 16 augustus 2004 11:23 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dat doettie maar één keer..
I always do.quote:Op maandag 16 augustus 2004 11:31 schreef ajuu het volgende:
[..]
kraagje op, laat je rijden
Ja, lekker hé?quote:Op maandag 16 augustus 2004 12:28 schreef Vlarp het volgende:
Goh, wat een drukte hier
Zeg, ik heb vakantie. Ik verwacht m'n postgemiddelde weer omhoog te halen.quote:Op maandag 16 augustus 2004 12:38 schreef ysklontje2000 het volgende:
[..]
Ja, lekker hé?
I've done thatquote:Op maandag 16 augustus 2004 12:42 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Zeg, ik heb vakantie. Ik verwacht m'n postgemiddelde weer omhoog te halen.
Waarom zou je?quote:Op maandag 16 augustus 2004 12:42 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Zeg, ik heb vakantie. Ik verwacht m'n postgemiddelde weer omhoog te halen.
Ga een neukertje zoeken.quote:Op maandag 16 augustus 2004 12:52 schreef Vlarp het volgende:
Omdat het vakantie is, en ik iets te doen wil hebben
hmm ideequote:Op maandag 16 augustus 2004 12:58 schreef ysklontje2000 het volgende:
[..]
Ga een neukertje zoeken.
Ik snap het ook niet helemaal, helpt dat?quote:Op maandag 16 augustus 2004 13:13 schreef Jerruh het volgende:
ow, wat grappig dat wiz mijn naam niet durft te zeggen in het andere topic.
en dat hij het totaal niet snapt wat ik bedoelde.
leuk.
sure it helpsquote:Op maandag 16 augustus 2004 13:23 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet helemaal, helpt dat?
Ik maak me er alleen niet druk om...
Alles verandert.... HOMO is ook niet meer wat het ooit was...quote:Op maandag 16 augustus 2004 13:30 schreef Jerruh het volgende:
[..]
sure it helps.
t hielp alleen niet echt om mij voor een jaloers iemand uit te maken met die reactie van m, thats all.
om het kort te zeggen: ik mis de tijd van B&H waarin [M] leuk, schattig, droog, treffend en cute was..
klopt, maar verandert het es positiefquote:Op maandag 16 augustus 2004 13:34 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Alles verandert.... HOMO is ook niet meer wat het ooit was...
Haal jij de HOMO topic posters van weleer terug?quote:Op maandag 16 augustus 2004 13:38 schreef Jerruh het volgende:
[..]
klopt, maar verandert het es positief.
dirk en dave enzo?quote:Op maandag 16 augustus 2004 13:41 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Haal jij de HOMO topic posters van weleer terug?
quote:Op maandag 16 augustus 2004 13:45 schreef Jerruh het volgende:
[..]
dirk en dave enzo?
hmm
als ik me broek omlaag doe, komen ze misschien.
haha je hebt haar ontdekt?quote:Op maandag 16 augustus 2004 13:56 schreef Xiance het volgende:I'M ALIVE! *o*
homo mom op gay.nl??
*Aan marijke helwege denk*
neequote:Op maandag 16 augustus 2004 13:58 schreef Jerruh het volgende:
[..]
haha je hebt haar ontdekt?.
quote:Op maandag 16 augustus 2004 14:20 schreef Semisane het volgende:
http://www.joke-archive.net/picts/trojan.jpg
*Gniffel*![]()
http://gallery.menalto.com/quote:Op maandag 16 augustus 2004 14:19 schreef WAik het volgende:
lol, ik heb een filmpje van de dance parade waar je de wagen helemaal heen en weer ziet rollen en schudden vanwege de dansende mensen erop. cewl![]()
nah, de fotos komen wel wanneer ik een gallery heb gevonden, eigen software ga ik nog niet gebruiken :p
verkapte tvp![]()
quote:Op maandag 16 augustus 2004 14:20 schreef Semisane het volgende:
http://www.joke-archive.net/picts/trojan.jpg
*Gniffel*![]()
Nou het is geen kwestie van niet durven hoor, want ik kan natuurlijk jouw naam ook in Bold-Italic gaan neerzetten als jij het graag wiltquote:Op maandag 16 augustus 2004 13:13 schreef Jerruh het volgende:
ow, wat grappig dat wiz mijn naam niet durft te zeggen in het andere topic.
en dat hij het totaal niet snapt wat ik bedoelde.
leuk.
ik heb gallery 1.4.3rc1 ook geinstalled... ga nu weg, ff naar werk en fiets ophalen enzo. later doe ik de fotows welquote:Op maandag 16 augustus 2004 14:35 schreef Vlarp het volgende:
[..]
http://gallery.menalto.com/
Goede software om een fotosite mee te bouwen, alleen ligt de site nu plat.
Foto's?
http://gallery.vlarp.nl/ffwd2004 en http://gallery.serial.nl/ffwd2004
Zeg het eens.quote:Op maandag 16 augustus 2004 15:18 schreef Waxxer het volgende:
weeeeeerrrrrkelijk waarhallo druk topic! Weeeeeerrrrrrkelijk waaar oooohhhhhhhh jee oh jee
oftewel: is d'r iemand?
Hoi Enriqeu Iglesiasquote:Op maandag 16 augustus 2004 15:17 schreef beaverhausen het volgende:.
Als je het over m'n usericon hebt; Das Jude Law, niet Enrique.quote:Op maandag 16 augustus 2004 15:28 schreef andromeda1968 het volgende:
[..]
Hoi Enriqeu Iglesias![]()
![]()
Aggut, arme Waxje.quote:Op maandag 16 augustus 2004 15:28 schreef Waxxer het volgende:
Oh er is niks hoor, ik ben alleen druk aan het mailen/schrijven weer......
Oh is dat "Jude Law" ik dacht echt dat het Enrique wasquote:Op maandag 16 augustus 2004 15:36 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Als je het over m'n usericon hebt; Das Jude Law, niet Enrique..
[..]
Aggut, arme Waxje..
No problem.quote:Op maandag 16 augustus 2004 15:41 schreef andromeda1968 het volgende:
[..]
Oh is dat "Jude Law" ik dacht echt dat het Enrique washij lijkt er verdomd aardig op vind ik
sorry dude.![]()
![]()
quote:Op maandag 16 augustus 2004 15:17 schreef beaverhausen het volgende:.
Stuitertje!!!quote:Op maandag 16 augustus 2004 15:49 schreef Xiance het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 16 augustus 2004 15:51 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Stuitertje!!!.
Hm hm....quote:Op maandag 16 augustus 2004 18:08 schreef beaverhausen het volgende:
Tis wat..
Ik ben naar de markt geweest.quote:Op maandag 16 augustus 2004 18:10 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hm hm....
Zoooo vertel eens, wat voor heftigs heb jij allemaal gedaan vandaag?
Nou HOI WAXXER!! Hoe gaat het allemaalquote:Op maandag 16 augustus 2004 18:12 schreef Waxxer het volgende:
[..]
h....hai....
And some sweat when the heat is on.quote:Op maandag 16 augustus 2004 18:15 schreef andromeda1968 het volgende:
Some Like It Hot.....![]()
Je bent babababababuiten geweest!!!quote:Op maandag 16 augustus 2004 18:14 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik ben naar de markt geweest..
En ik heb afgewassen.
Oh ja, ik ben ook nog naar de glasbak geweest..
Dat komt wel eens vaker voor.quote:Op maandag 16 augustus 2004 18:22 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Je bent babababababuiten geweest!!!
Een boodschappentas vol.quote:En was het een genante hoeveelheid flessen die je erin hebt gemikt?
Ow gij wilt een nieuwe mobiel. Ik vind die van Ericsson's best wel mooi, maar ja daar loopt bijna iedereen al mee.quote:Op maandag 16 augustus 2004 18:21 schreef Waxxer het volgende:
HAI WIZ!!!!! Nou het gaat op zich goed![]()
dankje! Alleen wil ik een mooie telefoon :'( maar ik word financieel tegengewerkt
![]()
Hoest met jou dan??
Hoi Wiz.quote:Op maandag 16 augustus 2004 18:26 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ow gij wilt een nieuwe mobiel. Ik vind die van Ericsson's best wel mooi, maar ja daar loopt bijna iedereen al mee.
Met moi ook goed. Beetje vraagjes beantwoorden van m'n diepte-interview.
Hoi 2 Iedereen
Waarom geen G_L tekeningetje als wallpaper?quote:
Ja, dat is een goeie. Ik zat net psies hetzelfde te denken, toen ik ze zo naast elkaar zag.quote:Op maandag 16 augustus 2004 18:32 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Waarom geen G_L tekeningetje als wallpaper?.
Ligt er aan of je dingen nodig hebt die je bij de een wel kan krijgen en bij de ander niet.quote:Op maandag 16 augustus 2004 18:32 schreef G_E het volgende:
Zal ik naar het kleine ahaatje gaan, of toch maar naar de Grote?.
Twijfels, twijfels....
Waxquote:Op maandag 16 augustus 2004 18:12 schreef Waxxer het volgende:
[..]
h....hai....
En hoeveel honger ik heb.quote:Op maandag 16 augustus 2004 18:34 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ligt er aan of je dingen nodig hebt die je bij de een wel kan krijgen en bij de ander niet..
quote:Op maandag 16 augustus 2004 18:37 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Wax
Hoe was jou dag?
Nounounounounouquote:Op maandag 16 augustus 2004 18:38 schreef G_E het volgende:
[..]
En hoeveel honger ik heb.. Ik denk dat als ik naar de AH XL rijd, dat ik het dan niet ga redden. Dan ga ik daar in de winkel pakken met koekjes opscheuren en naar binnen vreten enzo. Of onschuldige jongens in de billen bijten, en dat kunnen we niet hebben, want dan komt E. wéér zo negatief in het nieuws.
. "Na de tenenlikker is nu ook een billenbijter actief! Politie is machteloos!"
Orange is met sms heel duur heh.. die rekenen nog steeds 22 cent per bericht.quote:Op maandag 16 augustus 2004 18:41 schreef Waxxer het volgende:
[..]
*last valt van schouders*
Nou, heb geschreven en gemaild, weer even wat verplichtingen gedaan. En nu op zoek naar wat voor mobiele telefoon ik zou willen en welke betaalbaar is voor een student. Bij Orange. Maar ik heb nog een maand, dus ik moet me er niet zo druk om makenVerder regent het hier en er is kermis, en als ik "druk" ergens mee bezig ben, of wat duffig (zoals gisteren) dan bevalt me dat niet zo. Maarrrr verder gaat het goed, dankje!
En hoe was de jouwe??
Lopen er dan zoveel Schattige Jongens met bijtwaardige billen in de AH XL?quote:Op maandag 16 augustus 2004 18:38 schreef G_E het volgende:
[..]
En hoeveel honger ik heb.. Ik denk dat als ik naar de AH XL rijd, dat ik het dan niet ga redden. Dan ga ik daar in de winkel pakken met koekjes opscheuren en naar binnen vreten enzo. Of onschuldige jongens in de billen bijten, en dat kunnen we niet hebben, want dan komt E. wéér zo negatief in het nieuws.
. "Na de tenenlikker is nu ook een billenbijter actief! Politie is machteloos!"
Welcome to my Heaven Dude.quote:Op maandag 16 augustus 2004 18:20 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
And some sweat when the heat is on.
Some like it hot, but you can't tell how hot 'till you try
Some like it hot so let's turn up the heat 'Till we fry
Klopt, maar mijn telefoon (Siemens SL55) is dus stuk - kwaliteit van niks. En nu kan ik bij Orange zelf dus wel 9 mnd voor afloop van mijn 2-jarige abo een andere telefoon uitzoeken als ik hem nog een jaar verleng, alleen vragen ze asociale bedragen voor de toestellenquote:Op maandag 16 augustus 2004 18:46 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Orange is met sms heel duur heh.. die rekenen nog steeds 22 cent per bericht.
Uhm.. mijn dag? saai. Uitgeslapen tot 11 uur.. en euhm.. verder weinig.
Wel veel gechat
Hi en T-mobile zijn momenteel zo'n beetje de goedkoopstequote:Op maandag 16 augustus 2004 19:04 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Klopt, maar mijn telefoon (Siemens SL55) is dus stuk - kwaliteit van niks. En nu kan ik bij Orange zelf dus wel 9 mnd voor afloop van mijn 2-jarige abo een andere telefoon uitzoeken als ik hem nog een jaar verleng, alleen vragen ze asociale bedragen voor de toestellenen degene die betaalbaar zijn, zijn met klepje. En ik wil nu eens een toestel zonder klepje, waar niet elke Trudie mee loopt in het handtasje
quote:Op maandag 16 augustus 2004 19:04 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Klopt, maar mijn telefoon (Siemens SL55) is dus stuk - kwaliteit van niks. En nu kan ik bij Orange zelf dus wel 9 mnd voor afloop van mijn 2-jarige abo een andere telefoon uitzoeken als ik hem nog een jaar verleng, alleen vragen ze asociale bedragen voor de toestellenen degene die betaalbaar zijn, zijn met klepje. En ik wil nu eens een toestel zonder klepje, waar niet elke Trudie mee loopt in het handtasje
Geen tri-band. Maar ik vind dat niet zo'n heel erg groot probleem.quote:Op maandag 16 augustus 2004 19:15 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Die samsung telefoons zijn allemaal ergalleen geen tri-band..
Ha bi!quote:Op maandag 16 augustus 2004 19:18 schreef ysklontje2000 het volgende:
Hadiehomo's!
Mja, ik zit nog tot 19 juni vast aan Orange, of ik moet wachten tot maart om naar een andere provider te gaan.quote:Op maandag 16 augustus 2004 19:11 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hi en T-mobile zijn momenteel zo'n beetje de goedkoopste
hehehe ik heb zin om absurde vragen te stellen (maar het staat ook in onzinquote:Op maandag 16 augustus 2004 19:15 schreef wizarddragon het volgende:
Ow gosh...waxxer.. je 2de vraag
En Vlarp? hou je het nog vol met zoveel vrije tijd?quote:Op maandag 16 augustus 2004 19:19 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ha bi!
M'n week begint qua planning vol te raken..quote:Op maandag 16 augustus 2004 19:21 schreef ysklontje2000 het volgende:
[..]
En Vlarp? hou je het nog vol met zoveel vrije tijd?
Idd.quote:Op maandag 16 augustus 2004 19:23 schreef Vlarp het volgende:
[..]
M'n week begint qua planning vol te raken..
Da's goed!
klusjes in en om het huisquote:Op maandag 16 augustus 2004 19:23 schreef ysklontje2000 het volgende:
[..]
Idd.
Waar heb je het mee gevuld dan?
Ah een homo die klusjes doet....dat doet me deugd.quote:Op maandag 16 augustus 2004 19:24 schreef Vlarp het volgende:
[..]
klusjes in en om het huis
Afspraakjes .. en euhm.. geen idee verder
Hey... IK ben niet het type homo dat gaat gillen dat ie bang is dat z'n nagels afbreken!quote:Op maandag 16 augustus 2004 19:25 schreef ysklontje2000 het volgende:
[..]
Ah een homo die klusjes doet....dat doet me deugd.
Zeg maar niks tegen G_L anders mag je straks ook niet meer naar de AH XL.quote:Op maandag 16 augustus 2004 19:20 schreef G_E het volgende:
Wel een aardige lange jongeman met blonde lokken en eenmessenger bag
, maar die zoefde te snel en lichtvoetig langs het zuivel om uitgebreid door mij aan een visuele analyse te worden onderworpen, nog even afgezien van het feit dat mijn Grote Liefde liever heeft dat ik in zo'n geval mijn ogen zedig afwend.
.
Ik wil zoooo graag deze:quote:
SE telefoons zijn erg handig in gebruik. Veel in te stellen, overzichtelijk ...quote:Op maandag 16 augustus 2004 19:29 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik wil zoooo graag deze:
[afbeelding]
Geen klepje en veel mogelijkheden en ligt prima in de handweet alleen niet hoe populair deze is, wel dat hij mij bij Orange 125 pleuro zou gaan kosten (en daar heb ik dus geen zin an), terwijl hij bij de Belcompany en nog meer winkels gewoon gratis is in comb met het abo dat ik wil
Ik doe niet anders.quote:Op maandag 16 augustus 2004 19:31 schreef Vlarp het volgende:
Als ik ooit mijn G_L vind, dan heeft ie er maar mee te leven dat ik zo nu en dan eens een knappe jonge man analyseer
Uhm.. zo had ik het ook kunnen omschrijven..quote:Op maandag 16 augustus 2004 19:34 schreef ysklontje2000 het volgende:
[..]
Ik doe niet anders.
Sorry, de zin moest zijn: we doen niet anders. Je ziet nog eens wat en je hebt wat om discussie over te voeren.quote:Op maandag 16 augustus 2004 19:35 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Uhm.. zo had ik het ook kunnen omschrijven..
Maar de beste optie zou zijn dat we gewoon samen op straat jonge mannen kunnen keuren
De ideale situatie dus...quote:Op maandag 16 augustus 2004 19:37 schreef ysklontje2000 het volgende:
[..]
Sorry, de zin moest zijn: we doen niet anders. Je ziet nog eens wat en je hebt wat om discussie over te voeren.
Wat ook wel scheelt is dat we beide op dezelfde soort jongens vallen, dus dan heb je ook al minder gezeur.quote:Op maandag 16 augustus 2004 19:38 schreef Vlarp het volgende:
[..]
De ideale situatie dus...
Bij mij hoef je ook niet aan te komen met onzin dat je niet naar andere jongens/mannen mag kijken omdat je dan niet genoeg van de ander zou houden enzo..![]()
Dan is 't zo goed als meteen exir
quote:Op maandag 16 augustus 2004 19:36 schreef Waxxer het volgende:
offtopic even: wat een leuke nick! ik heb nog niet eens naar je postgeschiedenis gekeken of in je fotoboek en misschien ben je wel heel stoer en ruig en voetbal en wijven enz enz, maar.....dingendoener
![]()
![]()
Goed.... *kuch*
Klopt ja..quote:Op maandag 16 augustus 2004 19:40 schreef ysklontje2000 het volgende:
[..]
Wat ook wel scheelt is dat we beide op dezelfde soort jongens vallen, dus dan heb je ook al minder gezeur.
Het hoeft niet altijd een kwestie van niet mogen te zijn, het kan ook dat je Grote Liefde het niet leuk vind als je naar andere kerels kijkt. Wat ik me heel goed kan voorstellen eigenlijk. Misschien zit daar dan zelfs het verschil tussen een Grote Liefde en een willekeurig één uit een dozijn vriendje, zeker als-ie "meteen exit" gaat omdat-ie zoiets niet leuk vindt.quote:Op maandag 16 augustus 2004 19:38 schreef Vlarp het volgende:
[..]
De ideale situatie dus...
Bij mij hoef je ook niet aan te komen met onzin dat je niet naar andere jongens/mannen mag kijken omdat je dan niet genoeg van de ander zou houden enzo..![]()
Dan is 't zo goed als meteen exit
Nou, dat heeft erg met iemand's karakter te maken. En true, als je echt gek bent op iemand dan zal je niet zo snel naar anderen kijken. Maar vaak de mensen die niet willen dat ik naar andere jongens kijk, zijn ook qua karakter niet geschikt voor mij...quote:Op maandag 16 augustus 2004 19:46 schreef G_E het volgende:
[..]
Het hoeft niet altijd een kwestie van niet mogen te zijn, het kan ook dat je Grote Liefde het niet leuk vind als je naar andere kerels kijkt. Wat ik me heel goed kan voorstellen eigenlijk. Misschien zit daar dan zelfs het verschil tussen een Grote Liefde en een willekeurig één uit een dozijn vriendje, zeker als-ie "meteen exit" gaat omdat-ie zoiets niet leuk vindt..
quote:Op maandag 16 augustus 2004 19:43 schreef G_E het volgende:
[..]!
Ja, maar dat is met iedereen leuk.quote:Op maandag 16 augustus 2004 19:43 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Klopt ja..
Maar samen een middagje op het terras zitten en dan jongens keuren onder het genot van een biertje kan erg leuk zijn
Uhm.. ja..quote:Op maandag 16 augustus 2004 19:52 schreef ysklontje2000 het volgende:
[..]
Ja, maar dat is met iedereen leuk.
Moet je dat een keer gaan opeisen.quote:Op maandag 16 augustus 2004 19:53 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Uhm.. ja..
ik heb ook nog steeds een terrasje tegoed in Amsterdam...
zou ik kunnen doenquote:Op maandag 16 augustus 2004 19:54 schreef ysklontje2000 het volgende:
[..]
Moet je dat een keer gaan opeisen.
Maar je durft niet?quote:Op maandag 16 augustus 2004 19:56 schreef Vlarp het volgende:
[..]
zou ik kunnen doen
Whahahahaquote:Op maandag 16 augustus 2004 19:58 schreef ysklontje2000 het volgende:
[..]
Maar je durft niet?
Dat zeg ik, je durft niet.quote:Op maandag 16 augustus 2004 20:00 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Whahahaha
euhm.. het is meer een kwestie van geen tijd...
pas op het gaat allemaal van je eigen tijd afquote:Op maandag 16 augustus 2004 20:00 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Whahahaha
euhm.. het is meer een kwestie van geen tijd...
quote:Op maandag 16 augustus 2004 19:51 schreef Waxxer het volgende:
[..]![]()
![]()
Ja nou het is zijn eigen schuldMoet hij die naam maar niet nemen
En ik zag dat hij cios doet, dus hij is OF idd heeelll stoer, OF hij is eehhhh naja zou in zijn hoofdje wel eens bij de club kunnen horen
dat is tenmisnte wat ik hier zie bij de calo'ers (sportacademie)
quote:Op maandag 16 augustus 2004 20:06 schreef G_E het volgende:
[..]
[afbeelding]
Heb jij zo'n goeie gaydar, dat-ie ook reageert op nicknames en usericoontjes enzo? Want dan heb ik nog wel wat klusjes voor je..
quote:Op maandag 16 augustus 2004 20:10 schreef Waxxer het volgende:
[..]![]()
Nou, dat weet ik niet hoor, maar wie verdenk je dan?? Conflict, Sunchaser.....
Die foto vind ik dan persoonlijk weer wat minder woeiii, maar ja. Smaken verschillen. De een wil een George Clooney, dan ander liever een ehm...quote:
Croupouque?quote:Op maandag 16 augustus 2004 20:58 schreef G_E het volgende:
[..]
Die foto vind ik dan persoonlijk weer wat minder woeiii, maar ja. Smaken verschillen. De een wil een George Clooney, dan ander liever een ehm....
quote:Op maandag 16 augustus 2004 20:59 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Croupouque?.
Yup. Ik heb hem weleens irl ontmoet. Hij is echt schattig met zijn gedichten-notitie-boekje.quote:Op maandag 16 augustus 2004 21:01 schreef G_E het volgende:
[..]. Die heeft toch iets
schattigs
, of niet soms?
.
Alleen is hij hetero, geloof ik. En vinden meisjes hem maar niks. Schijnt..
Zo zie je maar, vrouwen!.
.
Dus je hebt je gaydar al eens over Croupouque laten gaan?quote:Op maandag 16 augustus 2004 21:02 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Yup. Ik heb hem weleens irl ontmoet. Hij is echt schattig met zijn gedichten-notitie-boekje.
Oeh! Vertel ons dan eens, deed jouw gaydar toen Whoehoeheoheoi! of bleef het helemaal stil?quote:Op maandag 16 augustus 2004 21:02 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Yup. Ik heb hem weleens irl ontmoet. Hij is echt schattig met zijn gedichten-notitie-boekje.
Psies, dat bedoel ik.quote:Op maandag 16 augustus 2004 21:03 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dus je hebt je gaydar al eens over Croupouque laten gaan?.
Nou in 1ste instantie dacht ik ook echt dat ie gay is.quote:Op maandag 16 augustus 2004 21:04 schreef G_E het volgende:
[..]
Oeh! Vertel ons dan eens, deed jouw gaydar toen Whoehoeheoheoi! of bleef het helemaal stil?.
haha, ja hetro's vinden franse meisjes geil, homo's vinden ze "ook mooi" (maar niet geil)quote:Op maandag 16 augustus 2004 21:11 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Nou in 1ste instantie dacht ik ook echt dat ie gay is.
Een jongen met een gedichten-notitie-boekje, toch wel apart
Maar goed. Hij vindt Franse meisjes geil.Ach ja, ik vind Franse meisjes ook mooi.
quote:Op maandag 16 augustus 2004 21:15 schreef ysklontje2000 het volgende:
Jesus
krijgen we dat weerquote:Op maandag 16 augustus 2004 21:25 schreef G_E het volgende:
Is dat niet heel zielig voor zo'n konijntje?.
weet niet of deze jongen frans is, maar zo stel ik me je G_L een beetje voor, of beafjes G_L for that matter, dan ipv een overhemd een poloshirt?quote:Op maandag 16 augustus 2004 21:26 schreef G_E het volgende:
En Franse jongens zijn nog veel leuker..
Hij lijkt zooo niet op JA!!quote:Op maandag 16 augustus 2004 21:32 schreef ajuu het volgende:
[..]
weet niet of deze jongen frans is, maar zo stel ik me je G_L een beetje voor, of beafjes G_L for that matter, dan ipv een overhemd een poloshirt?
[afbeelding]
quote:Op maandag 16 augustus 2004 21:32 schreef ajuu het volgende:
[..]
weet niet of deze jongen frans is, maar zo stel ik me je G_L een beetje voor, of beafjes G_L for that matter, dan ipv een overhemd een poloshirt?
[afbeelding]
nee hij is te soft voor jou denk ik, niet D&G genoeg, bij nader inzien, maar hij kijkt wel lief vind ik.quote:Op maandag 16 augustus 2004 21:33 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Hij lijkt zooo niet op JA!!.
.
Dat zeg ik. ZO niet JA!quote:Op maandag 16 augustus 2004 21:34 schreef G_E het volgende:
[..]!
Deze is veel te stijfjes. Beetje als een Christelijke homo. Anaal neuken okee, maar niet op zondag..
"anaal neuken, wacht even, daar heb ik net een artikel over gelezen"quote:Op maandag 16 augustus 2004 21:34 schreef G_E het volgende:
[..]!
Deze is veel te stijfjes. Beetje als een Christelijke homo. Anaal neuken okee, maar niet op zondag..
Haai.quote:Op maandag 16 augustus 2004 21:36 schreef Timmah het volgende:
Hallo.
Dat hemd ook!quote:Op maandag 16 augustus 2004 21:36 schreef ajuu het volgende:
[..]
nee hij is te soft voor jou denk ik, niet D&G genoeg, bij nader inzien, maar hij kijkt wel lief vind ik.
![]()
Boekenkasten..quote:Op maandag 16 augustus 2004 21:38 schreef G_E het volgende:
Die boekenkast, dat is wel iets wat in de richting komt.
* Noteer *quote:Op maandag 16 augustus 2004 21:39 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dat hemd ook!.
JA draagt mouwloze t-shirts en kisten..
Ik ben benieuwd met wat voor foto's ajuu nu gaat komen.quote:Op maandag 16 augustus 2004 21:39 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dat hemd ook!.
Jij noteerde toch al een paar maanden niet meer?quote:Op maandag 16 augustus 2004 21:40 schreef Timmah het volgende:
[..]
* Noteer *
quote:Op maandag 16 augustus 2004 21:39 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dat hemd ook!.
you ain't seen nothing yet!quote:Op maandag 16 augustus 2004 21:37 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dat zeg ik. ZO niet JA!.
Woops.. Sorry.quote:Op maandag 16 augustus 2004 21:42 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Jij noteerde toch al een paar maanden niet meer?.
kut.quote:Op maandag 16 augustus 2004 21:41 schreef G_E het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd met wat voor foto's ajuu nu gaat komen.
Ja. Dit viel natuurlijk te verwachten. Tis ook m'n eigen stomme rotschuld.quote:Op maandag 16 augustus 2004 21:42 schreef ajuu het volgende:
[..]
you ain't seen nothing yet!
[afbeelding]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.quote:Op maandag 16 augustus 2004 21:42 schreef Timmah het volgende:
[..]
Woops.. Sorry.![]()
Goed man!!quote:Op maandag 16 augustus 2004 21:41 schreef Vlarp het volgende:
*puf*
Ik heb net 26 km gefietst....
Wat weet jij nou over mijn al dan niet regelmatige matras avonturen?quote:Op maandag 16 augustus 2004 21:42 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dan kan ik wel begrijpen dat je regelmatig met je neus in het martas ligt iddmet die kisten ernaast
Hmjah. Zoiets. Tis het nog niet helemaal. Deze is nog een beetje gay vergeleken bij JA maar het komt in de buurt.quote:Op maandag 16 augustus 2004 21:44 schreef G_E het volgende:
[afbeelding]
Uhm.. zonder mama.. en over dijkjes en smalle weggetjes..quote:Op maandag 16 augustus 2004 21:44 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Goed man!!Over een paadje langs het water en met mamma?
Ik heb behoefte aan leedvermaak...quote:Op maandag 16 augustus 2004 21:45 schreef G_E het volgende:
Chatboy..
quote:Op maandag 16 augustus 2004 21:42 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dan kan ik wel begrijpen dat je regelmatig met je neus in het martas ligt iddmet die kisten ernaast
zie foto's bovenquote:Op maandag 16 augustus 2004 21:47 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik heb behoefte aan leedvermaak...
quote:Op maandag 16 augustus 2004 21:47 schreef ajuu het volgende:
[..]
![]()
![]()
soms ben je erg grappig
al kan ik niet echt uitleggen waarom
![]()
Met die foto zou je het goed doen op chatboyquote:Op maandag 16 augustus 2004 21:47 schreef ajuu het volgende:
[..]
zie foto's boven
quote:Op maandag 16 augustus 2004 21:48 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Met die foto zou je het goed doen op chatboy
Ohw.. dit is leuk!quote:Op maandag 16 augustus 2004 21:48 schreef wizarddragon het volgende:
Nostalgie..allemaal tv-themes
http://www.yasin.be/tunes.php
Alvin and the Chipmunks!!quote:Op maandag 16 augustus 2004 21:48 schreef wizarddragon het volgende:
quote:Op maandag 16 augustus 2004 21:48 schreef wizarddragon het volgende:
Omdat als hij weer eens letterlijk voorbij is komen wippen, je dat maar al te graag vertelt in dit topicquote:Op maandag 16 augustus 2004 21:45 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Wat weet jij nou over mijn al dan niet regelmatige matras avonturen?.
Ik was laatst nog aan het overwegen om de DVD's te kopen...quote:Op maandag 16 augustus 2004 21:52 schreef Vlarp het volgende:
Vrouwtje theelepel
Sorry?quote:Op maandag 16 augustus 2004 21:52 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Omdat als hij weer eens letterlijk voorbij is komen wippen, je dat maar al te graag vertelt in dit topic
Dat was echt wel leuk enzo!quote:Op maandag 16 augustus 2004 21:52 schreef Timmah het volgende:
[..]
Ik was laatst nog aan het overwegen om de DVD's te kopen...![]()
quote:Op maandag 16 augustus 2004 21:52 schreef Vlarp het volgende:
Vrouwtje theelepel
Mjah..!quote:Op maandag 16 augustus 2004 21:54 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dat was echt wel leuk enzo!
Jaaaa! Wicky de viking!!quote:Op maandag 16 augustus 2004 21:55 schreef ajuu het volgende:
wickie!!!! he he wickie wickiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiie
Vertel niks??? Dat doe je wel hoor, als hij is langsgeweestquote:Op maandag 16 augustus 2004 21:54 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Sorry?.
Ik vertel niks. Jullie denken dan zelf meteen van alles..
Nou ja zeg!quote:Op maandag 16 augustus 2004 21:58 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Vertel niks??? Dat doe je wel hoor, als hij is langsgeweesten als je weer een nieuwe Martini-soort uitprobeert/uitgeprobeerd hebt
1+1=2
En 26 kilometer joh.... gewoon gefietst of gewielrend??quote:Op maandag 16 augustus 2004 21:46 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Uhm.. zonder mama.. en over dijkjes en smalle weggetjes..
nah zeg!quote:Op maandag 16 augustus 2004 21:34 schreef G_E het volgende:
[..]!
Beetje als een Christelijke homo. Anaal neuken okee, maar niet op zondag..
Uhm.. waar staan de rest van de foto's?quote:Op maandag 16 augustus 2004 21:59 schreef ajuu het volgende:
wie waren alvin & the chipmunks?
[afbeelding]
ook een soort alvin en chipmunks, ook wel leuk en zo haha
privefoto's uit Istanbul ajuu?quote:Op maandag 16 augustus 2004 21:59 schreef ajuu het volgende:
wie waren alvin & the chipmunks?
[afbeelding]
ook een soort alvin en chipmunks, ook wel leuk en zo haha
Gefietst op m'n mountainbike...quote:Op maandag 16 augustus 2004 22:00 schreef Waxxer het volgende:
[..]
En 26 kilometer joh.... gewoon gefietst of gewielrend??Das nogal een eind!!
buikdansen met ajuuquote:Op maandag 16 augustus 2004 22:01 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
privefoto's uit Istanbul ajuu?
Tis een open dir.quote:Op maandag 16 augustus 2004 22:01 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Uhm.. waar staan de rest van de foto's?
nananananna-na-naquote:Op maandag 16 augustus 2004 21:57 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Jaaaa! Wicky de viking!!.
Met niks boeiends erin.quote:Op maandag 16 augustus 2004 22:04 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Tis een open dir..
Zag ik al.. maar niet meer fottjes van die jongentjesquote:Op maandag 16 augustus 2004 22:04 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Tis een open dir..
Het valt wel tegen ja.quote:Op maandag 16 augustus 2004 22:06 schreef ysklontje2000 het volgende:
[..]
Met niks boeiends erin.
Het valt inderdaad een beetje tegen..quote:Op maandag 16 augustus 2004 22:06 schreef ysklontje2000 het volgende:
[..]
Met niks boeiends erin.
quote:Op maandag 16 augustus 2004 22:04 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Tis een open dir..
I never promished yiou a rosegarden!quote:Op maandag 16 augustus 2004 22:06 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Het valt wel tegen ja..
Och jeetje. Ik dacht dat ik iemand anders op z'nquote:Op maandag 16 augustus 2004 22:01 schreef WAik het volgende:
[..]
nah zeg!![]()
![]()
Tepelpiercings.quote:Op maandag 16 augustus 2004 22:07 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
[afbeelding]
Deze gaat nog wel.
Ja als Nico "Ladykiller" Swinkels op pad is.quote:Op maandag 16 augustus 2004 22:10 schreef Vlarp het volgende:
Eigen huis en tuin?
quote:Op maandag 16 augustus 2004 22:02 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Gefietst op m'n mountainbike...
Nah. Ik vind het wel lief staan.quote:Op maandag 16 augustus 2004 22:10 schreef ysklontje2000 het volgende:
[..]
Tepelpiercings.
Kan erg leuk zijnquote:Op maandag 16 augustus 2004 22:12 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Nah. Ik vind het wel lief staan.
Die ken ik ook!! weliswaar voornamelijk door de skihut versie uit de Regenboogquote:Op maandag 16 augustus 2004 22:18 schreef ajuu het volgende:
love exiciting and new
come on booard
we're expecting you
and love like sweetest reards
the y float it floats back to you
looooooooooooove boat
Of deze:quote:Op maandag 16 augustus 2004 22:07 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
[afbeelding]
Deze gaat nog wel.
Erg liev jaquote:Op maandag 16 augustus 2004 22:31 schreef G_E het volgende:
[..]
Of deze:
[afbeelding].
En ja, ik herkende de fotograaf..
big waxxer strikes again!quote:Op maandag 16 augustus 2004 22:23 schreef Waxxer het volgende:
Sweetness, sweetness I was only joking
when I said I'd like to smash every tooth in your head
Sweetness, sweetness I was only joking
when I said by rights you should be bludgeoned in your bed.....
quote:Op maandag 16 augustus 2004 22:39 schreef ajuu het volgende:
[..]
big waxxer strikes again!
middelbare school voor mij. nog steeds gefascineerd door the smiths. luister niet zoveel meer naar de muziek.quote:Op maandag 16 augustus 2004 22:42 schreef Waxxer het volgende:
[..]Kijk!! Jij weet het tenminste
Veel leuke bands in de jaren '80 hoor
en dan niet die plastic synthesizer-muziek maar die echte typisch '80 dingen als The Smiths, The Cure en Depeche Mode
Verdomd.. Nu ik dit lees komt het nummer ook opzetten..quote:Op maandag 16 augustus 2004 22:39 schreef ajuu het volgende:
[..]
big waxxer strikes again!
and now YOU know how joan of arc felt!quote:Op maandag 16 augustus 2004 22:48 schreef Timmah het volgende:
[..]
Verdomd.. Nu ik dit lees komt het nummer ook opzetten...
Doe dan op z'n minst die spijkerbroek uit. En als je dan toch bezig bent, die boxer dan ook maar. En dat lelijke Hans Kazan gordijn op de achtergrond, daar mag ook wel iets anders voor in de plaats.quote:Op maandag 16 augustus 2004 22:48 schreef ysklontje2000 het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet dat mensen zo op de foto gaan.
Nee ik denk het niet, ze stonden op dezelfde site als die van die vent die die andere op de buik kust...quote:Op maandag 16 augustus 2004 22:54 schreef ajuu het volgende:
[..]
polen?
parapluquote:Op maandag 16 augustus 2004 22:56 schreef Vlarp het volgende:
[..]
ajuu
Idd, dat gordijn ziet er zo zwaar uit, zometeen trekt die gordijnroede nog eeehh.....quote:Op maandag 16 augustus 2004 22:51 schreef G_E het volgende:
[..]
Doe dan op z'n minst die spijkerbroek uit. En als je dan toch bezig bent, die boxer dan ook maar. En dat lelijke Hans Kazan gordijn op de achtergrond, daar mag ook wel iets anders voor in de plaats.
ja, in your dreamsquote:Op maandag 16 augustus 2004 23:01 schreef Waxxer het volgende:
[..]
knipoogt die jongen nog?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |