abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 15 augustus 2004 @ 21:54:01 #1
91333 displission
||stockpile wierrook || +30 :)
pi_21311643
Al het bewijs ligt voor je voeten en nog zult ge het niet oprapen
--displission 2004--

Ik kan verschillende voorbeelden noemen:

-Diepgewortelde |truthers| levend in verschillende, maar toch dezelfde wereld schrijvend hun verhaal in dit forum
-het individu en alles om je heen die energie aan jou geven zodat je dit positief kan gebruiken
-de maatschappij die ertegen vecht en het tegendeel wil bewijzen
-egypte en de sterren
-7 planeten die in 2012 op een lijn gaan liggen
-etc.

De stelling luidt:
-het verleden draagt verschillende mythes met zich mee en in de toekomst zullen deze mythes samenkomen en 1 geheel gaan vormen, zelf voelen we ons ook 1 voor 1 opgenomen worden in het systeem. Dit geheel zal een unieke |orde| zijn. Geen FWO en ook geen NWO. Niks is sterker dan het geheel!

Stap jij in deze |orde|? Een individualistische samenhang van mekkerende schapen die lopen te |spacen| op de gekste en meest originele ideeen over de samenkomst van verschillende planeten?

Ben jij met deze |orde| bezig meldt het dan hier. Alles wat je kwijtwil mits serieus en respectvol.
een heks zorgt altijd voor een goede zak appels..twee groene en een bruine..zorg er als heks voor dat er een mooie rode in het midden legt en dat deze als eerste wordt gepakt omdat hij er smakelijk uitziet..Sluit het gesprek af met: eet smakelijk
pi_21311695
quote:
Op zondag 15 augustus 2004 21:54 schreef displission het volgende:
mekkerende schapen die lopen te |spacen|
  zondag 15 augustus 2004 @ 22:00:26 #3
91333 displission
pi_21311779
Begrijp me niet verkeerd maar we praten danwel mekkeren veel..k misschien was mekkeren niet het goede woord. Pratende mensen..wat vind je dan van de stelling het fokschaap?
een heks zorgt altijd voor een goede zak appels..twee groene en een bruine..zorg er als heks voor dat er een mooie rode in het midden legt en dat deze als eerste wordt gepakt omdat hij er smakelijk uitziet..Sluit het gesprek af met: eet smakelijk
  zondag 15 augustus 2004 @ 22:04:18 #4
91333 displission
pi_21311860
Neem dan het voorveeld van een stukje plastic wat je tegenkomt op de hei. Zou je bij wijze van spreken zin hebben in de grote schoonmaak? En dat stukje op te pakken en weg te gooien ook al is het van iemand anders.
pi_21311936
Waar heb je het precies over?

Misschien ben ik hier wel te nuchter voor hoor
#geen
  zondag 15 augustus 2004 @ 22:11:25 #6
91333 displission
pi_21312016
quote:
Op zondag 15 augustus 2004 22:07 schreef DuchessX het volgende:
Waar heb je het precies over?

Misschien ben ik hier wel te nuchter voor hoor
Wat snap je precies niet?
  zondag 15 augustus 2004 @ 22:18:15 #7
91333 displission
pi_21312197
Maw: Is er iets magisch aan de gang?? ?????
pi_21312199
Wat is dit nou weer voor een vage startpost???
  zondag 15 augustus 2004 @ 22:29:28 #9
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_21312449
ik verdiep me de laatste tijd in necron omicon en in de overeenkomst tussen sumer en egypte , naar het satanisme en dergelijke
ik vind echt veel dingen waar ik nog niks van wist

ik zal daarom iets quoten wat echt alles zegt.
quote:
alles wat ik weet , is dat ik niks weet
er is altijd meer.

zoek eens op google , naar :

Kutulu sigil

daar ben ik nu namelijk.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  zondag 15 augustus 2004 @ 22:42:23 #10
89808 Boomstam
Bart de Tiggelen
pi_21312794
quote:
De stelling luidt:
-het verleden draagt verschillende mythes met zich mee en in de toekomst zullen deze mythes samenkomen en 1 geheel gaan vormen, zelf voelen we ons ook 1 voor 1 opgenomen worden in het systeem. Dit geheel zal een unieke |orde| zijn. Geen FWO en ook geen NWO. Niks is sterker dan het geheel!
Wat heeft mythes te maken met eenheid?
Dat de wereld steeds meer eenheid wordt heeft de maken met communicatie, mobiliteit en gunstige economische verbonden.
Het lijkt me sterk dat een mythe als die reptielen uit een andere dimensie daar mee te maken heeft.
pi_21312803
quote:
Op zondag 15 augustus 2004 22:11 schreef displission het volgende:

[..]

Wat snap je precies niet?
Waar je op doelt, wat het nut of verhaal is áchter je postings. Een stukje inleiding misschien.
#geen
  zondag 15 augustus 2004 @ 22:59:45 #12
91333 displission
pi_21313279
quote:
Op zondag 15 augustus 2004 22:42 schreef Boomstam het volgende:

[..]

Wat heeft mythes te maken met eenheid?
Dat de wereld steeds meer eenheid wordt heeft de maken met communicatie, mobiliteit en gunstige economische verbonden.
Het lijkt me sterk dat een mythe als die reptielen uit een andere dimensie daar mee te maken heeft.
Ik zeg niet persee die mythe. Boomstam er is communicatie op verschillende niveau's er is mobiliteit in verschillende vormen. Verbonden hoeven niet persee eenheid te betekenen kijk maar naar het verbond van Irak en Amerika..

Mythes zoals de voorbeelden. Egyptische pyramides met honderdduizende stenen, stonehenge en magische ogen. Driehoeken en vraagtekens?????
  zondag 15 augustus 2004 @ 23:14:30 #13
91333 displission
pi_21313637
quote:
Op zondag 15 augustus 2004 22:42 schreef DuchessX het volgende:

[..]

Waar je op doelt, wat het nut of verhaal is áchter je postings. Een stukje inleiding misschien.
Tuurlijk! Sorry madame dat ik dat vergeten was

Inleiding: alles is 1 vanaf het begin. Hoe we nu samenzijn en worden is als een eenheid vrijheid ervaren. Het duurt even maar we komen er wel en op den duur zijn we allen 1. De munt heeft ook een andere kant. Die andere kant krijgen we te zien.
pi_21314707
quote:
Op zondag 15 augustus 2004 23:14 schreef displission het volgende:
en op den duur zijn we allen 1.
Het klinkt wel leuk wat je zegt, maar hoe zie jij dit praktisch gebeuren?

Ik krijg namelijk zo'n voorstelling van een collectieve vulcan mindmelt ofzo als men gaat roepen dat we allemaal 1 worden.
  maandag 16 augustus 2004 @ 00:56:55 #15
91333 displission
pi_21315654
quote:
Op maandag 16 augustus 2004 00:05 schreef The_Shining het volgende:

[..]

Het klinkt wel leuk wat je zegt, maar hoe zie jij dit praktisch gebeuren?

Ik krijg namelijk zo'n voorstelling van een collectieve vulcan mindmelt ofzo als men gaat roepen dat we allemaal 1 worden.
Door anderen die elkaar wakker schudden. Langzaam maar zeker. Ik heb het over mensen die al meer begaan zijn in het proces. Ik neem jou ook als voorbeeld the_shining
  maandag 16 augustus 2004 @ 01:25:41 #16
89808 Boomstam
Bart de Tiggelen
pi_21316110
quote:
Op zondag 15 augustus 2004 22:59 schreef displission het volgende:

[..]

Ik zeg niet persee die mythe. Boomstam er is communicatie op verschillende niveau's er is mobiliteit in verschillende vormen. Verbonden hoeven niet persee eenheid te betekenen kijk maar naar het verbond van Irak en Amerika..

Mythes zoals de voorbeelden. Egyptische pyramides met honderdduizende stenen, stonehenge en magische ogen. Driehoeken en vraagtekens?????
Verbonden hoeft geen eenheid te betekenen nee maar maakt hetwel stukke makkelijker.
welke eenheid doel jij overgens op? de wereld als 1? met eventueel 1 wereldlijer?
Of misschien op een eenheid vande wereld waar we met ze alle beslissen hoe de wereld draait?
Maak het ons is makkelijker dan ons te laten raden wat je nu bedoel.
  maandag 16 augustus 2004 @ 10:07:47 #17
91333 displission
pi_21319239
quote:
Op maandag 16 augustus 2004 01:25 schreef Boomstam het volgende:

[..]

Verbonden hoeft geen eenheid te betekenen nee maar maakt hetwel stukke makkelijker.
welke eenheid doel jij overgens op? de wereld als 1? met eventueel 1 wereldlijer?
Of misschien op een eenheid vande wereld waar we met ze alle beslissen hoe de wereld draait?
Maak het ons is makkelijker dan ons te laten raden wat je nu bedoel.
Ik doel op de wereld als 1 met een collectief bewustzijn dus de wereld waar we met zijn allen beslissen hoe die draait en niet machtige wereldleiders. Iedereen die magie in zich terug kan vinden gedurende dit proces zal hier aan meewerken en zodoende zal het bewustzijn en gedachtes van origin/geschiedenis afkomst niet verdeeld zijn maar onder een woord vallen bij wijze van spreken.

Snap je nu wat ik bedoel?

[ Bericht 5% gewijzigd door displission op 16-08-2004 11:08:44 (de vraag) ]
  maandag 16 augustus 2004 @ 13:37:35 #18
89808 Boomstam
Bart de Tiggelen
pi_21322924
quote:
Op maandag 16 augustus 2004 10:07 schreef displission het volgende:

[..]

Ik doel op de wereld als 1 met een collectief bewustzijn dus de wereld waar we met zijn allen beslissen hoe die draait en niet machtige wereldleiders. Iedereen die magie in zich terug kan vinden gedurende dit proces zal hier aan meewerken en zodoende zal het bewustzijn en gedachtes van origin/geschiedenis afkomst niet verdeeld zijn maar onder een woord vallen bij wijze van spreken.

Snap je nu wat ik bedoel?
jaja de utopie van een gemiddelde sp-er dus.
Is het wel zo dat de gemiddelde mening van alle mensen bijelkaar wel de beste keuze is?
  maandag 16 augustus 2004 @ 22:38:06 #19
91333 displission
pi_21334392
quote:
Op maandag 16 augustus 2004 13:37 schreef Boomstam het volgende:

[..]

jaja de utopie van een gemiddelde sp-er dus.
Is het wel zo dat de gemiddelde mening van alle mensen bijelkaar wel de beste keuze is?
Ik vergelijk mezelf niet als de gemiddelde sp-er in fact ik heb helemaal niet met bullshit van allerlei regeringen te maken. Ik ga mijn eigen gang en daarbij viert spiritualiteit een nieuw hoogtepunt in mezelf.

Het gaat hier om de meerderheid. De meerderheid wil immers eeuwig leven.

En zo is Engeland een England
--spliffunk 2004--
  maandag 16 augustus 2004 @ 22:53:23 #20
89808 Boomstam
Bart de Tiggelen
pi_21334792
quote:
Op maandag 16 augustus 2004 22:38 schreef displission het volgende:

[..]

Ik vergelijk mezelf niet als de gemiddelde sp-er in fact ik heb helemaal niet met bullshit van allerlei regeringen te maken. Ik ga mijn eigen gang en daarbij viert spiritualiteit een nieuw hoogtepunt in mezelf.

Het gaat hier om de meerderheid. De meerderheid wil immers eeuwig leven.

En zo is Engeland een England
--spliffunk 2004--
wat boeit mij nou hoe jij jezelf ziet.
het gaat mij om die eenheid. leg er is wat meer uit over die utopia. waar iedereen gelijk is en iedere stem gelijk teld.
wat heeft eeuwig leven er opeens mee te maken? denk je dat de wereld een hechte eenheid zal worden omdat iedereen eeuwig wil leven? En ik snap al helemaal niet wat een spliffunk is en hoe engeland relevant is aan de discussie
pi_21335453
quote:
Op maandag 16 augustus 2004 22:53 schreef Boomstam het volgende:
wat boeit mij nou hoe jij jezelf ziet.
het gaat mij om die eenheid. leg er is wat meer uit over die utopia.
Een eenheid, als in geen tegenstellingen door extremen. Als je 2 extremen hebt (rijk en arm) dan is dat dualisme wat tegenstellingen inhoud (ipv eenheid).

Praktisch gezien geen mensen die 4 auto's bezitten en iemand anders nog geen rijstkorrel heeft. Iedereen modaal zegmaar, wat nu lijkt alsof iedereen maar een beetje "zozo" leeft en doet maar ik geloof dat als iedereen zou samenwerken we tot veel meer in staat zijn.

Die eenheid verkrijg je alleen als mensen bewust zijn van zichzelf en dus van elkaar. Dat een rijk persoon die zich in weelde wenteld alleen maar genietend van zijn rijkdom plotseling ervaart hoe de extreme andere kant is, een persoon die niets heeft en pijn lijdt van de honger (en natuurlijk andere dingen).

Op het ogenblik sluiten veel mensen zich op allerlei manieren door allerlei oorzaken van zichzelf af, beperkt bewustzijn zegmaar vergeleken met wat een mens voor potentieel bewustzijn heeft. Het is niet alleen ervaren hoe een persoon zich voelt die het minder heeft, ook hoe een persoon zich voelt als jij hem hebt geholpen (door samen te werken).

Andere voorbeelden van een verminderd bewustzijn kan je elke dag zien in de media, bv. hoe iemand een ander neersteekt om zoiets futiels als een strippenkaart. Het ergste is dat men in de algemene veronderstelling is dat de wereld uit de middeleeuwen is (althans, dat geldt voor het deel wat in het rijkere extreme leeft). Het is een beetje beknopt maar je hebt vast wel de fantasie om het grotere plaatje te zien.
quote:
waar iedereen gelijk is en iedere stem gelijk teld.
Bv. een groot stadion, bij elke plaats een elektronisch stem apparaatje en op een bigscreen de mogelijke opties waarover gestemd wordt. Iedereen in de samenleving 1x per week daar naar toe (een dag vrij daarvoor in de plaats) en een regering die zoveel mogelijk opties verzint (of iig de beste mogelijkheden). Een regering die ook praktische opties selecteerd uit inzendingen. En een controlerende groep in de regering.

De rijkere landen zouden het geld uitgeven aan een wereldwijd systeem van stemmen ipv aan oorlogsmaterieel zoals nu gebeurt. Voor acute problemen kan het resterend leger ingezet worden, bv. distributie van eten (wat uit de overschotten van de rijkere landen wordt gehaald). Technologie wordt gedeeld ipv staats- of bedrijfsgeheim. Fossiele brandstoffen worden afgeschaft en door samenwerkingsverbanden van geleerden een nieuwe meer rendabele zonne energie technologie ontwikkelt (meer educatie=meer geleerden). Geheimen worden verboden (loon geheimen, duistere regeringspotjes, fraude teams met onbeperkte opsporingsmiddelen, zero privacy). Alle wapens worden omgesmolten en het ijzer hergebruikt (beetje zoals LOTR). En en o sorry ik liet mijn idealistische kant even gaan
quote:
wat heeft eeuwig leven er opeens mee te maken?
nou voor mij aub geen eeuwig leven, het idee dat ik hier oneindig lang besta wordt ik bijzonder moe van maarja ik ga dan ook voor de parinirvana gedachte.
quote:
denk je dat de wereld een hechte eenheid zal worden omdat iedereen eeuwig wil leven?
Iedereen zal een hechte eenheid worden als iedereen even bewust is. Als er iets gebeurt wat niet verklaard kan worden (op geen enkele wijze, noch wetenschappelijk, noch religieus, noch in woorden te vervatten maar pure ervaring die iedereen ontvangt in hetzelfde tijdsbestek).
quote:
En ik snap al helemaal niet wat een spliffunk is
een spliff is een jointje, go figure. En tevens een usernaam.
quote:
en hoe engeland relevant is aan de discussie
nou omdat het een eng land is, die stiff upper lip mentaliteit
alhoewel het woord shaggen wel grappig is
  dinsdag 17 augustus 2004 @ 00:13:21 #22
89808 Boomstam
Bart de Tiggelen
pi_21337046
quote:
Op maandag 16 augustus 2004 23:16 schreef The_Shining het volgende:

[..]

Een eenheid, als in geen tegenstellingen door extremen. Als je 2 extremen hebt (rijk en arm) dan is dat dualisme wat tegenstellingen inhoud (ipv eenheid).

Praktisch gezien geen mensen die 4 auto's bezitten en iemand anders nog geen rijstkorrel heeft. Iedereen modaal zegmaar, wat nu lijkt alsof iedereen maar een beetje "zozo" leeft en doet maar ik geloof dat als iedereen zou samenwerken we tot veel meer in staat zijn.

Die eenheid verkrijg je alleen als mensen bewust zijn van zichzelf en dus van elkaar. Dat een rijk persoon die zich in weelde wenteld alleen maar genietend van zijn rijkdom plotseling ervaart hoe de extreme andere kant is, een persoon die niets heeft en pijn lijdt van de honger (en natuurlijk andere dingen).

Op het ogenblik sluiten veel mensen zich op allerlei manieren door allerlei oorzaken van zichzelf af, beperkt bewustzijn zegmaar vergeleken met wat een mens voor potentieel bewustzijn heeft. Het is niet alleen ervaren hoe een persoon zich voelt die het minder heeft, ook hoe een persoon zich voelt als jij hem hebt geholpen (door samen te werken).

Andere voorbeelden van een verminderd bewustzijn kan je elke dag zien in de media, bv. hoe iemand een ander neersteekt om zoiets futiels als een strippenkaart. Het ergste is dat men in de algemene veronderstelling is dat de wereld uit de middeleeuwen is (althans, dat geldt voor het deel wat in het rijkere extreme leeft). Het is een beetje beknopt maar je hebt vast wel de fantasie om het grotere plaatje te zien.
ja dit snapte ik nog wel. gelijkheid enzo
quote:
Bv. een groot stadion, bij elke plaats een elektronisch stem apparaatje en op een bigscreen de mogelijke opties waarover gestemd wordt. Iedereen in de samenleving 1x per week daar naar toe (een dag vrij daarvoor in de plaats) en een regering die zoveel mogelijk opties verzint (of iig de beste mogelijkheden). Een regering die ook praktische opties selecteerd uit inzendingen. En een controlerende groep in de regering.

De rijkere landen zouden het geld uitgeven aan een wereldwijd systeem van stemmen ipv aan oorlogsmaterieel zoals nu gebeurt. Voor acute problemen kan het resterend leger ingezet worden, bv. distributie van eten (wat uit de overschotten van de rijkere landen wordt gehaald). Technologie wordt gedeeld ipv staats- of bedrijfsgeheim. Fossiele brandstoffen worden afgeschaft en door samenwerkingsverbanden van geleerden een nieuwe meer rendabele zonne energie technologie ontwikkelt (meer educatie=meer geleerden). Geheimen worden verboden (loon geheimen, duistere regeringspotjes, fraude teams met onbeperkte opsporingsmiddelen, zero privacy). Alle wapens worden omgesmolten en het ijzer hergebruikt (beetje zoals LOTR). En en o sorry ik liet mijn idealistische kant even gaan
lijkt mij saai :p en al helemaal onhaalbaar want er is er altijd 1 die geilt op macht. En daar zal je droom eindigen
quote:
nou voor mij aub geen eeuwig leven, het idee dat ik hier oneindig lang besta wordt ik bijzonder moe van maarja ik ga dan ook voor de parinirvana gedachte.

Iedereen zal een hechte eenheid worden als iedereen even bewust is. Als er iets gebeurt wat niet verklaard kan worden (op geen enkele wijze, noch wetenschappelijk, noch religieus, noch in woorden te vervatten maar pure ervaring die iedereen ontvangt in hetzelfde tijdsbestek).

een spliff is een jointje, go figure. En tevens een usernaam.
[..]

nou omdat het een eng land is, die stiff upper lip mentaliteit
alhoewel het woord shaggen wel grappig is
dit is totaal niet relevant dus. maar me vragen aan die andere displedingus.

[ Bericht 0% gewijzigd door Boomstam op 17-08-2004 00:23:21 ]
  dinsdag 17 augustus 2004 @ 09:23:27 #23
91333 displission
pi_21341152
Spliffunk is een oude username waaronder ik vroeger hier poste.

En engeland is gewoon een england..want wat zou er gebeuren als je een vlucht naar engeland en naar de vrijheid kan doorbreken? Doorbreek je dan ook de cirkel naar het eeuwige? Ps als je dit niet begrijpt ga dan ff spitten in voorgaande topics(als je wilt tenminste)anyways the_shining bedankt voor je uitleg. Je ziet het min of meer zoals ik het ook zie..1 lijn he

The shining kun je me eens wat meer vertellen over dat laatste wat je zei..dat je in iets anders geloofd kan het woord even niet meer vinden..ging over de eeuwigheid..en dat je dat niet wilt.
  dinsdag 17 augustus 2004 @ 09:32:29 #24
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_21341232
Ik heb inderdaad boeken gelezen over de nieuwe wereld orde, de geheime kamer, de pyramide van Gizeh, de maya jaartelling, de vrijmetselaars etc. etc. En ik heb er best wel oor naar; maar man man man.... post het niet zo wazig
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_21347555
quote:
Op maandag 16 augustus 2004 23:16 schreef The_Shining het volgende:

Dualisme bestaat niet uit extremen. Als je yin en yang hebt (die jou ook wel bekend zijn) dan hebben we het ook over tegenstellingen (maan-zon, zwart-wit). Maar yin en yang zijn niet elkaars extremen. Ze bezitten namelijk elk de kern van de ander (het witte deel heeft een zwarte stip, en een zwart deel heeft een witte stip). Hiermee leer je dat tegenstellingen eigenlijk niet bestaan en dat elke tegenstelling twee uitingsvormen van hetzelfde zijn. Wat weer absolute eenheid weergeeft.
pi_21347992
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2004 14:42 schreef Geartsjuh het volgende:
Dualisme bestaat niet uit extremen. Als je yin en yang hebt (die jou ook wel bekend zijn) dan hebben we het ook over tegenstellingen (maan-zon, zwart-wit). Maar yin en yang zijn niet elkaars extremen. Ze bezitten namelijk elk de kern van de ander (het witte deel heeft een zwarte stip, en een zwart deel heeft een witte stip). Hiermee leer je dat tegenstellingen eigenlijk niet bestaan en dat elke tegenstelling twee uitingsvormen van hetzelfde zijn. Wat weer absolute eenheid weergeeft.
je hebt helemaal gelijk!
maar yin en yang noemen in een reply tegenover iemand die het niet kent mist zijn doel. In dat geval is zwart/wit zonder grijswaarden het makkelijkst uit te leggen (die grijswaarden zijn juist meestal onbekend). Yin/yang geeft juist de wisselwerking en interactie aan van dualisme, zonder het besef van die wisselwerking is er geen besef (of minder althans) van eenheid. Men ervaart 1 kant van de 2 ipv beiden tegelijk en het wordt een tegenstelling. Ben ik nu wel geslaagd in dualisme?
  woensdag 18 augustus 2004 @ 16:24:13 #27
91333 displission
pi_21375185
Wat ik ff wilden zeggen aan de hand van dit hele gesprek. Dit gebeurt dus in ieder mens! Dus en ontopic nu. Die nieuwe orde gaat er komen! The shining en geartsjuh mischien mag ik jullie ooit belonen met een o-line tarrot legging?

Twee reacties: 1. dat ervaren van een van de twee kanten(yin yang, het dualisme)is want je maakt tenslotte een keuze voor een kant bij wijze van spreken. Door jezelf te blokeren bereik je niet veel. Je zegt dan: ik weet niet wat er is en kiest voor de middenweg, maar die komt ook ergens op uit..

Geartsjuh voor jouw reactie twee, ik denk dat jullie allebei gelijk hebben in deze discussie..het een sluit het ander niet uit. Knap hoe jullie het vertellen..!

The shining kun je kort wat vertellen over dat "geloof waar je het over had" en graag hoorde ik ook wat andere ervaringen/reacties aan de hand van deze uitleg van de twee.
  zondag 22 augustus 2004 @ 18:20:57 #28
90061 coz
laat een bericht achter na de
pi_21469042
woei

ik denk dat jullie een paar grote kernpunten aandragen
maar ik ga toch semi off topic reageren even

ik probeer die gulden middenweg bij sommige dingen aan te houden.. het zou een mogenlijkheid kunnen zijn en dat weerhoud me soms niet om er wat dieper op in te gaan
en ik denk dat een groot gedeelte van truth hier mee te maken heeft
even over een kam scherend
de debunkers en truthers zijn wat dat betreft ook een mooie yin en yang
Leesen verrry carefully, I weel zay zis only once
Ill quit thinking w my dick when u quit fucking with my head
pi_21477014
quote:
Op woensdag 18 augustus 2004 16:24 schreef displission het volgende:
The shining en geartsjuh mischien mag ik jullie ooit belonen met een o-line tarrot legging?
ja hoor is goed!
quote:
The shining kun je kort wat vertellen over dat "geloof waar je het over had" en graag hoorde ik ook wat andere ervaringen/reacties aan de hand van deze uitleg van de twee.
oh mijn geloof is dat alles mogelijk is, een geloofssysteem zoals Tao, boeddhisme, Christendom, animisme, reiki etc. geven je een vorm om mee te werken. Het is je voorstellingsvermogen waarmee je het grote plaatje kan bevatten en je geloof die je ergens inlegt is de motor. Alle geloven zijn een expressie van dezelfde "bron" bestudeer ze allemaal en je kan die bron "zien" en door ze te combineren kan je die energie die uit de bron komt vorm geven
  maandag 23 augustus 2004 @ 01:21:42 #30
91333 displission
pi_21477718
thx..brengt me gelijk op een idee
  donderdag 26 augustus 2004 @ 15:25:11 #31
91333 displission
pi_21557895
The shining kun je iets vertellen over de creatie van die bron?

Wie of wat heeft het gemaakt. Wat geloof jij?

[ Bericht 31% gewijzigd door displission op 26-08-2004 15:26:00 (extraz question) ]
pi_21558093
quote:
Op donderdag 26 augustus 2004 15:25 schreef displission het volgende:
The shining kun je iets vertellen over de creatie van die bron?

Wie of wat heeft het gemaakt. Wat geloof jij?
niemand heeft het gemaakt, het heeft altijd bestaan
  zaterdag 28 augustus 2004 @ 09:46:00 #33
91333 displission
pi_21594435
ja daar zit wat in. Ik geloof zelf dat er iemand helemaal naar een andere demensie is gegaan. Out of space on het zo maar te zeggen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')