saai dusquote:Op zondag 12 september 2004 20:28 schreef VoreG het volgende:
Gerard van de Lem vanavond
het is niet de Gerard van der Lem die wij denken, want op Teletekst stond: te gast is de voetballer/trainer/coach Gerard van der Lem.. dus ik ben benieuwd..quote:Op zondag 12 september 2004 20:28 schreef VoreG het volgende:
Gerard van de Lem vanavond
hij is toch assistent trainer bij ajax en barca geweestquote:Op zondag 12 september 2004 20:31 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
het is niet de Gerard van der Lem die wij denken, want op Teletekst stond: te gast is de voetballer/trainer/coach Gerard van der Lem.. dus ik ben benieuwd..
ja joh.. hoezo?quote:Op zondag 12 september 2004 20:42 schreef pascalheister het volgende:
[..]
hij is toch assistent trainer bij ajax en barca geweest
Jaquote:Op zondag 12 september 2004 20:42 schreef pascalheister het volgende:
[..]
hij is toch assistent trainer bij ajax en barca geweest
waarom stel je die vraag danquote:Op zondag 12 september 2004 20:43 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
ja joh.. hoezo?
En dat zegt een Feyenoorderquote:Op zondag 12 september 2004 23:05 schreef bier04 het volgende:
v. Gelder
Dat ajax zijn supporters moet verbieden om zich met de David Ster,Joden etc. te associerenquote:Op zondag 12 september 2004 23:23 schreef VoreG het volgende:
Wat zei hij eigenlijk? Ik was op C+ naar het voetbal aan het kijken.
Nee hij bedoelde dat ajax niet moet janken als ze uitgescholden worden voor Joden als ze zelf met Joodse vlaggen e.d. aankomen.quote:Op zondag 12 september 2004 23:24 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dat ajax zijn supporters moet verbieden om zich met de David Ster,Joden etc. te associeren
Vandaag wel bij Ado-Ajax bij een blessurebehandeling iedere keer een melodietje die ze o.a gebruiken bij het ijshockeyquote:Op zondag 12 september 2004 23:28 schreef xJapser het volgende:
Nou jongens, jullie hebben allemaal gezien waar ik me over heb opgewonden en me nog steeds enorm kwaad over maak. Ik vind dat er iets aan gedaan moet worden aan het falende scheidsrechtersapparaat. Wat kan je doen eigenlijk? Ik heb echt een machteloos gevoel en als wij op t einde van de rit degraderen op 3 punten...waar heb je het dan nog over. Ik pleit bij deze voor het NHL systeem met het stilleggen van het spel om dit te gaan beoordelen. Echt...mijn club is bestolen en het is de enige manier waarop het opgelost kan worden.
Jup, ik moet ook eerlijk zeggen dat ik wel eens betere afleveringen heb gezien.quote:Op zondag 12 september 2004 23:34 schreef Moody het volgende:
[..]
Oeps ja
Er werd ook zoveel over Ajax geluld...en alles was slaapverwekkend voor 90% van de Nederlandse voetbalfan....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |