inderdaad, vooral Borst wist leuke dingen uit van Hanegem te trekken, jammer dat Jack van Gelder daar tussen kwam, t liep net zo mooiquote:Op maandag 6 september 2004 01:13 schreef tong80 het volgende:
Nee het begon juist heel fel. van gelder was erg terughoudend waardoor Borst en Mulder prikkelende vragen konden stellen. Van af het begin zat Willem erbij alsof ie eindelijk zijn verhaal kon vertellen. En dat deed ie ook. Advocaat eat your heart out.
welke transfer?quote:Op maandag 6 september 2004 13:34 schreef Moody het volgende:
krijgen het zelfs voor elkaar om geen niets over dé transfer van dit seizoen van Twente te hebben.
ik denk dat ie bedoeld dat Boschker terug is.. ik zou het anders ook niet weten.quote:Op maandag 6 september 2004 13:39 schreef MaxPower het volgende:
[..]
welke transfer?![]()
Precies wat ik bedoelquote:Op maandag 6 september 2004 13:39 schreef MaxPower het volgende:
[..]
welke transfer?![]()
Transfer van het jaar qua afkoopsom is hij nu al, qua spel zal dat snel genoeg duidelijk wordenquote:Op maandag 6 september 2004 13:47 schreef MaxPower het volgende:
Laat hem eerst maar een wedstrijd spelen voor hij tot transfer van het jaar wordt gebombardeerd..
wat heeft hij dan gekost en waar doet Twente dat van?quote:Op maandag 6 september 2004 13:49 schreef Moody het volgende:
[..]
Transfer van het jaar qua afkoopsom is hij nu al, qua spel zal dat snel genoeg duidelijk worden![]()
lenen.nlquote:Op maandag 6 september 2004 13:57 schreef rubbereend het volgende:
wat heeft hij dan gekost en waar doet Twente dat van?
7 ton (voor Twente heel wat).quote:Op maandag 6 september 2004 13:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wat heeft hij dan gekost en waar doet Twente dat van?
Ah, zo denk ik er dus niet alleen overquote:Op dinsdag 7 september 2004 18:15 schreef Grunner het volgende:
Wat vind ik dit een waardeloos programma. Wanneer je voor Ajax, Feyenoord of PSV bent is het nog wel te doen, maar voor de rest van de Nederlandse betaald voetbalclubs is geen aandacht. Studio-top3 kan het beter gaan heten. Vanwaar het woord voetbal in de titel? Voetbal is ook clubs als Utrecht, NEC en Groningen. Gadverdamme!!!
Ja, ik snap ook dat het gaat om de kijkcijfers.quote:Op dinsdag 7 september 2004 20:51 schreef S-Two het volgende:
tjah, er zijn in heel Nederland gewoon veel meer supporters voor 'de top 3' , vaak ben je wel fan van een plaatselijke/regionale club en dan erbij voor een van de drie ofso.. waar het gewoon om gaat is, dat er anders gewoon veel mensen afhaken en de kijkcijfers om laag gaan... en ja... dan word het ook van de buis gehaald...
haha.. interessante gedachte.. maar inderdaad.. dat gezeur over de problemen tussen Zlatan en van der Vaart.. dat heeft niets met voetbal te maken en als je er over door blijft zeuren gaat het nooit over natuurlijk.. maar goed, ik ben niet voor Ajax, dus mij maakt het niet veel uit, behalve dan dat ik liever heb dat ze het ergens anders over hebben..quote:Op dinsdag 7 september 2004 22:13 schreef Moody het volgende:
Ik kan me ook niet voorstellen dat een Ajax-fan niet gek wordt van het continue doorzeuren over gigantisch oninteressant nieuws over zijn club.
Er was ook een programma waar ze begonnen met regionale analisten.. een Groninger en een Hagenees onder andere.. dat was wel lachen en dan heb je ook iets meer spreiding..quote:Op dinsdag 7 september 2004 22:13 schreef Moody het volgende:
Veel fans van niet-top-3-clubs haken bij bosjes af bij dit soort programma's.
Als je er iets meer andere clubs in stopt (zoals VI dat ook min of meer doet), zullen de kijkcijfers echt veel hoger worden.
Wat een arrogantie. Daarnaast ook voor een top3 club zijn? Zodat je toch na het weekend op school/werk de niet-gloryhunters kan uitlachen... Waarom ben je voor Ajax en niet voor Top Oss? Juist, omdat Top Oss geen prijzen haalt. Maar dat is allemaal off-topic.quote:Op dinsdag 7 september 2004 20:51 schreef S-Two het volgende:
tjah, er zijn in heel Nederland gewoon veel meer supporters voor 'de top 3' , vaak ben je wel fan van een plaatselijke/regionale club en dan erbij voor een van de drie ofso..
tjah, ik kan er ook nix aan doen, je hebt nou eenmaal genoeg van dat soort mensen... je zult mij ook wel een watje vinden omdat ik voor Ajax ben en in het noorden woon maar goed...quote:Op zondag 12 september 2004 20:07 schreef Grunner het volgende:
[..]
Wat een arrogantie. Daarnaast ook voor een top3 club zijn? Zodat je toch na het weekend op school/werk de niet-gloryhunters kan uitlachen... Waarom ben je voor Ajax en niet voor Top Oss? Juist, omdat Top Oss geen prijzen haalt. Maar dat is allemaal off-topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |