abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_21777519
weer gemist. Is er nog een herhaling?
  maandag 6 september 2004 @ 01:01:10 #102
46511 Linz
held der helden
pi_21777534
nee
"Als Davids over het veld scheert, doen de huismoeders in een omtrek van honderd kilometer in doodsangst de ramen dicht."
  Trouwste user 2022 maandag 6 september 2004 @ 01:01:20 #103
7889 tong80
Spleenheup
pi_21777537
Nee helaas

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_21777634
Het kwam wat langzaam op gang, Jack moest de discussie echt uit de gasten trekken. Toen Willem los ging was het goed te doen.
  Trouwste user 2022 maandag 6 september 2004 @ 01:13:36 #105
7889 tong80
Spleenheup
pi_21777661
Nee het begon juist heel fel. van gelder was erg terughoudend waardoor Borst en Mulder prikkelende vragen konden stellen. Van af het begin zat Willem erbij alsof ie eindelijk zijn verhaal kon vertellen. En dat deed ie ook. Advocaat eat your heart out.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 6 september 2004 @ 13:11:21 #106
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_21783683
quote:
Op maandag 6 september 2004 01:13 schreef tong80 het volgende:
Nee het begon juist heel fel. van gelder was erg terughoudend waardoor Borst en Mulder prikkelende vragen konden stellen. Van af het begin zat Willem erbij alsof ie eindelijk zijn verhaal kon vertellen. En dat deed ie ook. Advocaat eat your heart out.

inderdaad, vooral Borst wist leuke dingen uit van Hanegem te trekken, jammer dat Jack van Gelder daar tussen kwam, t liep net zo mooi
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_21784077
Studio Ajax/PSV/Feyenoord

Als je het goed bekijkt zijn er gewoon geen goede voetbal-lul-programma's in Nederland, want alles gaat over de top-3.

Zelfs Mulder (inwoner van Enschede) en v/ Hanegem (heeft sympathie voor Twente en zijn zoon is voor Twente) krijgen het zelfs voor elkaar om geen niets over dé transfer van dit seizoen van Twente te hebben.
Het is dat Kone in verband kan worden gebracht met Ajax, anders wist Nederland ook niet dat hij (waarschijnlijk) afgekeurd was dankzij hartproblemen.
Jaarlijstjes: '08 | '09 | '10 | '11 | '12 |
'13 |
'14
pi_21784174
quote:
Op maandag 6 september 2004 13:34 schreef Moody het volgende:
krijgen het zelfs voor elkaar om geen niets over dé transfer van dit seizoen van Twente te hebben.
welke transfer?
  maandag 6 september 2004 @ 13:41:36 #109
80382 manny
30 is best veel
pi_21784210
quote:
Op maandag 6 september 2004 13:39 schreef MaxPower het volgende:

[..]

welke transfer?
ik denk dat ie bedoeld dat Boschker terug is.. ik zou het anders ook niet weten.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_21784254
quote:
Op maandag 6 september 2004 13:39 schreef MaxPower het volgende:

[..]

welke transfer?
Precies wat ik bedoel

Majstorovic, beste speler (type Stam) van Zweedse kampioen Malmo FF en Zweeds international. Was ook zeker geen koopje voor Twente qua afkoopsom.

En boven alles vriend van Zlatan :')

[ Bericht 6% gewijzigd door Moody op 06-09-2004 13:50:32 ]
'13 |
'14
pi_21784289
Laat hem eerst maar een wedstrijd spelen voor hij tot transfer van het jaar wordt gebombardeerd..
pi_21784326
quote:
Op maandag 6 september 2004 13:47 schreef MaxPower het volgende:
Laat hem eerst maar een wedstrijd spelen voor hij tot transfer van het jaar wordt gebombardeerd..
Transfer van het jaar qua afkoopsom is hij nu al, qua spel zal dat snel genoeg duidelijk worden
'13 |
'14
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 6 september 2004 @ 13:57:44 #113
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_21784457
quote:
Op maandag 6 september 2004 13:49 schreef Moody het volgende:

[..]

Transfer van het jaar qua afkoopsom is hij nu al, qua spel zal dat snel genoeg duidelijk worden
wat heeft hij dan gekost en waar doet Twente dat van?
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  maandag 6 september 2004 @ 14:01:39 #114
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_21784530
quote:
Op maandag 6 september 2004 13:57 schreef rubbereend het volgende:
lenen.nl

Kijk maar, hij heeft er ook nog een leuk truitje bij!
pi_21784548
quote:
Op maandag 6 september 2004 13:57 schreef rubbereend het volgende:

[..]

7 ton (voor Twente heel wat).
Ze doen het van het geld dat ze nog beschikbaar hadden voor transfers.

Niet gevreesd. Even wat info: Twente heeft (in tegenstelling tot vooral Vitesse en 6 andere eredivisieclubs) een volledig sluitende begroting. Het salarisplafond van 2 ton is ook bijzonder. Vitesse betaald gewoon rustig 5 ton voor verschillende spelers en de KNVB vindt het allemaal wel best, ook al is er nu al bekend dat ze hun schuld niet kunnen aflossen.

De lening van Twente (door het faillisement) is al voor een aanzienlijk deel afgelost, over 2 seizoenen zijn ze schuldenvrij en hebben ze een stadion met 27.000 plaatsen (waarvan er - gezien de huidige wachtlijst - 20.000 gevuld zullen zitten met jaarkaarthouders.)

De prioriteit ligt bij Twente bij het aflossen van de lening. Dat moet zo snel mogelijk gedaan worden. Daarom zijn er tot nu toe alleen maar relatief goedkope jonge spelers aangetrokken die zich willen bewijzen. Daarom heeft Twente ook zijn prestatiedoelstellingen voor de komende 2 seizoenen verlaagd.

Dat houdt niet in dat er van het geld van John (5-6 miljoen euro) en het opleidingsgeld van Cziommer (5 ton) niets beschikbaar zou worden gesteld voor een (noodzakelijke) aankoop. Tot nu toe zijn vrijwel alle spelers transfervrij gekocht.

Dus aub niet alle clubs met schulden (dat zijn er heel wat in Nederland) over 1 kam scheren

Maar goed, over Majstro zijn alle supporters het nu al wel eens: beste aankoop dit seizoen. (samen met Culina misschien)

[ Bericht 4% gewijzigd door Moody op 06-09-2004 14:11:13 ]
'13 |
'14
  maandag 6 september 2004 @ 18:33:58 #116
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_21787328
Wimpie Hanegem kon gisteren lekker zijn ei kwijt!

Wat is dat toch een heerlijke vent om naar te luisteren!
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_21808233
Wat vind ik dit een waardeloos programma. Wanneer je voor Ajax, Feyenoord of PSV bent is het nog wel te doen, maar voor de rest van de Nederlandse betaald voetbalclubs is geen aandacht. Studio-top3 kan het beter gaan heten. Vanwaar het woord voetbal in de titel? Voetbal is ook clubs als Utrecht, NEC en Groningen. Gadverdamme!!!
pi_21809203
quote:
Op dinsdag 7 september 2004 18:15 schreef Grunner het volgende:
Wat vind ik dit een waardeloos programma. Wanneer je voor Ajax, Feyenoord of PSV bent is het nog wel te doen, maar voor de rest van de Nederlandse betaald voetbalclubs is geen aandacht. Studio-top3 kan het beter gaan heten. Vanwaar het woord voetbal in de titel? Voetbal is ook clubs als Utrecht, NEC en Groningen. Gadverdamme!!!
Ah, zo denk ik er dus niet alleen over
'13 |
'14
  dinsdag 7 september 2004 @ 20:51:25 #119
82589 S-Two
barba macacu
pi_21811605
tjah, er zijn in heel Nederland gewoon veel meer supporters voor 'de top 3' , vaak ben je wel fan van een plaatselijke/regionale club en dan erbij voor een van de drie ofso.. waar het gewoon om gaat is, dat er anders gewoon veel mensen afhaken en de kijkcijfers om laag gaan... en ja... dan word het ook van de buis gehaald...
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_21813625
quote:
Op dinsdag 7 september 2004 20:51 schreef S-Two het volgende:
tjah, er zijn in heel Nederland gewoon veel meer supporters voor 'de top 3' , vaak ben je wel fan van een plaatselijke/regionale club en dan erbij voor een van de drie ofso.. waar het gewoon om gaat is, dat er anders gewoon veel mensen afhaken en de kijkcijfers om laag gaan... en ja... dan word het ook van de buis gehaald...
Ja, ik snap ook dat het gaat om de kijkcijfers.
Maar een echt goed voetbalprogramma waar het belangrijkste nieuws van de week (dus niet alleen nieuws van de top-3) wordt besproken, krijgt een veel hogere waardering van de voetballiefhebber (waar het programma dus voor gemaakt is).

Dus óf ze moeten de naam veranderen naar Studio Top-3 óf ze moeten objectief bekijken welk nieuws interessant is voor de voetballiefhebber in het land.

Ik kan me ook niet voorstellen dat een Ajax-fan niet gek wordt van het continue doorzeuren over gigantisch oninteressant nieuws over zijn club.

Veel fans van niet-top-3-clubs haken bij bosjes af bij dit soort programma's.
Als je er iets meer andere clubs in stopt (zoals VI dat ook min of meer doet), zullen de kijkcijfers echt veel hoger worden.
'13 |
'14
pi_21834005
quote:
Op dinsdag 7 september 2004 22:13 schreef Moody het volgende:
Ik kan me ook niet voorstellen dat een Ajax-fan niet gek wordt van het continue doorzeuren over gigantisch oninteressant nieuws over zijn club.
haha.. interessante gedachte.. maar inderdaad.. dat gezeur over de problemen tussen Zlatan en van der Vaart.. dat heeft niets met voetbal te maken en als je er over door blijft zeuren gaat het nooit over natuurlijk.. maar goed, ik ben niet voor Ajax, dus mij maakt het niet veel uit, behalve dan dat ik liever heb dat ze het ergens anders over hebben..
quote:
Op dinsdag 7 september 2004 22:13 schreef Moody het volgende:
Veel fans van niet-top-3-clubs haken bij bosjes af bij dit soort programma's.
Als je er iets meer andere clubs in stopt (zoals VI dat ook min of meer doet), zullen de kijkcijfers echt veel hoger worden.
Er was ook een programma waar ze begonnen met regionale analisten.. een Groninger en een Hagenees onder andere.. dat was wel lachen en dan heb je ook iets meer spreiding..
pi_21909025
quote:
Op dinsdag 7 september 2004 20:51 schreef S-Two het volgende:
tjah, er zijn in heel Nederland gewoon veel meer supporters voor 'de top 3' , vaak ben je wel fan van een plaatselijke/regionale club en dan erbij voor een van de drie ofso..
Wat een arrogantie. Daarnaast ook voor een top3 club zijn? Zodat je toch na het weekend op school/werk de niet-gloryhunters kan uitlachen... Waarom ben je voor Ajax en niet voor Top Oss? Juist, omdat Top Oss geen prijzen haalt. Maar dat is allemaal off-topic.
  zondag 12 september 2004 @ 20:10:56 #123
82589 S-Two
barba macacu
pi_21909126
quote:
Op zondag 12 september 2004 20:07 schreef Grunner het volgende:

[..]

Wat een arrogantie. Daarnaast ook voor een top3 club zijn? Zodat je toch na het weekend op school/werk de niet-gloryhunters kan uitlachen... Waarom ben je voor Ajax en niet voor Top Oss? Juist, omdat Top Oss geen prijzen haalt. Maar dat is allemaal off-topic.
tjah, ik kan er ook nix aan doen, je hebt nou eenmaal genoeg van dat soort mensen... je zult mij ook wel een watje vinden omdat ik voor Ajax ben en in het noorden woon maar goed...
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_21909179
Ik woon onder Rotterdam en ben voor Ajax . Maar ik ben dan in t Gooi geboren dus dat is weer mijn Ajax-invloed .
pi_21909406
En de meesten zijn nog nooit in het stadion van hun zogenaamde favoriete club geweest... Maar goed, ik hou op. On-topic maar weer. Vanavond is Studio Voetbal toch weer? Ik denk dat ik voor de verandering maar eens niet ga kijken...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')