Nee, vraag maar aan Peter Bosz.quote:Op zondag 19 september 2004 23:37 schreef manny het volgende:
[..]
we kunnen niet beter. Helaas.
Dat vinden we zwaar klote en volkomen debiel dat Vite$$e zich weer drie slagen in de rondte mag kopen en dat wij bij Milan Berk-Beelenstakker moeten bedelen of ie alstjeblieft nog een seizoen wil meeballen.quote:Op maandag 20 september 2004 00:21 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Kan je me trouwens vertellen wat Graafschap supporters ervan vinden dat ze nu een Vitesse voorhoede hebben?
Jawel, dat zijn ze wel.quote:Op maandag 20 september 2004 18:30 schreef Grunner het volgende:
Daar mag je nog wel een paar meer bij zetten. RBC en RKC zijn echt niet beter dan de clubs die jij noemt.
Spreek lekker voor jezelf? Jhonie v Beukering is ongeveer de publieksheld bij ons, en ook over Zongo heb ik op de tribunes nog weinig wanklanken gehoord dus dat valt allemaal best mee hoor.quote:Op maandag 20 september 2004 16:28 schreef manny het volgende:
[..]
Dat vinden we zwaar klote en volkomen debiel dat Vite$$e zich weer drie slagen in de rondte mag kopen en dat wij bij Milan Berk-Beelenstakker moeten bedelen of ie alstjeblieft nog een seizoen wil meeballen.
Je hebt wel gelijk, t'is een rat. Ook iet veel goodwill binnen de supporterskern van de Graafschap voor deze speler, temeer omdat ie niet eens fatsoenlijk een bal kan passen en de opbouw bagger is en verdedigend is ie gewoon zwak.quote:Op zondag 19 september 2004 23:30 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Zeker ja, Die van der Kruis vind ik zo'n smerige hond. Ook al de laatste keer dat ie in de eredivisie zat (voordat ze de laatste keer degradeerden) zat ie alleen maar kaarten aan te smeren, ook vieze overtredingen te maken.
Dit is de speler die ik het minst mag uit het betaald voetbal.
wie ben jij nou dan ? Iedereen is zwaar ontevreden dat we met die afdanker van een Zongo zijn opgescheept. Beukering is na vorig jaar en ons feestje bij het Gemeentehuis zeker de publieksheld, maar het is toch helemaal nix dat we met afdankers van het tweede van Vite$ lopen.quote:Op maandag 20 september 2004 19:17 schreef xJapser het volgende:
[..]
Spreek lekker voor jezelf? Jhonie v Beukering is ongeveer de publieksheld bij ons, en ook over Zongo heb ik op de tribunes nog weinig wanklanken gehoord dus dat valt allemaal best mee hoor.
Wat betretf de ongelijke behandeling van Vitesse, daar heb je wel volkomen gelijk in btw
Doe jij dat maar voor Den Ouden.quote:Op dinsdag 21 september 2004 00:45 schreef Reddiablo het volgende:
Zongo is een prima speler, daar mogen jullie voor op de kniëen gaan en je mondje vast opendoen...
Ik vind Zongo toch wel een maatje beter. Maar goed als Den Ouden er minstens 10 inknalt, is het een goede aankoop.quote:Op dinsdag 21 september 2004 19:35 schreef manny het volgende:
[..]
Doe jij dat maar voor Den Ouden.
"ja eh.. die Bot maakt zich gewoon breed en die speler van Twente loopt er tegenaan" , "het is een hetze van de media"quote:Op zondag 26 september 2004 21:04 schreef -Hans- het volgende:
Vandaag in Studio Voetbal is de Graafschap-trainer Gert Kruys te gast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |