Paar goede invalbeurten zijn ook niet weg.quote:Op zondag 15 augustus 2004 22:32 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Geblesseerd of niet, hij zal niet veel in de basis beginnen de komende tijd..
Ik hoop voor hem dat hij niet in de ArenA scoort daar is het wat dieperquote:Op zondag 15 augustus 2004 22:34 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Paar goede invalbeurten zijn ook niet weg.
Dat scoren mag wel dat in de gracht springen niet.quote:Op zondag 15 augustus 2004 22:35 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik hoop voor hem dat hij niet in de ArenA scoort daar is het wat dieper.
Dank(o) je Spidey.quote:Op zondag 15 augustus 2004 22:47 schreef Spideyman het volgende:
Veel goeds gezien vandaag van Feyenoord.
Hulde aan Gullit, want hij is toch degene die dit team opgebouwd heeft. Het begin is goed, nu kijken of Feyenoord weer eens echt mee kan doen om de titel. Na 10 wedstrijden kun je mi pas zeggen of dat wel of niet zo is.
En feli met jullie jubileumstopic.
Ik meen Danko's voortanden ook op de grond te zien liggen.quote:Op zondag 15 augustus 2004 22:51 schreef Erasmusch het volgende:
[afbeelding]
Dan val je wel ff, als je denkt dat er nog een stoepie achter zit
Ono kan dus zondag al weer meedoen.
Klopt, hij sprong keek draaide zich om en greep zich vast en liet zich toen zakkenquote:Op zondag 15 augustus 2004 22:53 schreef TC03 het volgende:
Hij viel er niet echt in, hij viel van het reclamebord en hing vervolgens aan de railing.
En we moeten even een modje schoppen voor een titelchange.
Veni Vidi Valquote:Op zondag 15 augustus 2004 22:58 schreef VoreG het volgende:
[..]
Klopt, hij sprong keek draaide zich om en greep zich vast en liet zich toen zakken.
quote:Op zondag 15 augustus 2004 19:28 schreef Djekko het volgende:
[..]
Maar bij Feyenoord valt het mij altijd zo ontzettend op.. bij andere clubs heb ik het eigenlijk niet gezien.
t=dquote:Op zondag 15 augustus 2004 23:46 schreef xJapser het volgende:
Felicitades
Was je er zelf bij xJapser?quote:Op zondag 15 augustus 2004 23:46 schreef xJapser het volgende:
Felicitades
Gecondoleerdquote:Op zondag 15 augustus 2004 23:46 schreef xJapser het volgende:
Felicitades
Gewoon een beetje uit vorm, komt wel goed. Denk ik. Voor het team maakt het niet veel uit, aanvallend zijn er veel mogelijkheden.quote:Op maandag 16 augustus 2004 00:45 schreef evert het volgende:
ik maak me een beetje zorgen over Buffel. Hij heeft niet de vorm van vorig jaar te pakken. En toch is er voor hem qua positie toch niet zo heel veel veranderd? wat zou de reden zijn dat hij het nog niet te pakken heeft.
Das toch normaal als je eerste eindigt in de competitie?quote:Op maandag 16 augustus 2004 01:07 schreef Radegast het volgende:
't ziet er goed uit bij Feyenoord.
Volgend jaar weer Champions League, denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |