Maar wij staan bovenaan.quote:Op zondag 15 augustus 2004 18:44 schreef pascalheister het volgende:
mooie OP hebben jullie jongens
Moeilijk he tegen de Graafschapquote:Op zondag 15 augustus 2004 18:46 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Maar wij staan bovenaan.
Hij kent zn kwaliteiten, dus hij levert de bal meteen in bij de opbouwers. Lijkt me alleen maar positief.quote:Op zondag 15 augustus 2004 18:47 schreef jojomen4 het volgende:
Hoe was Saidi opbouwend?
wij staan van brabant bovenaanquote:Op zondag 15 augustus 2004 18:46 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Maar wij staan bovenaan.
En wij van Noord-Hollandquote:Op zondag 15 augustus 2004 19:14 schreef pascalheister het volgende:
[..]
wij staan van brabant bovenaan![]()
Precies, gooide er meteen een paar flinke slidings uit. Valt me tot nu toe zeker mee.quote:Op zondag 15 augustus 2004 19:10 schreef Butra het volgende:
[..]
Hij kent zn kwaliteiten, dus hij levert de bal meteen in bij de opbouwers. Lijkt me alleen maar positief.
En Lazovic de gracht in gesprongen bij Z?![]()
Dat slaat werkelijk als een kut op een drumstel. Bij elke voetbalclub zie ik bij warm weer wat dikkere mensen met een ontbloot bovenlijf..quote:Op zondag 15 augustus 2004 19:15 schreef Djekko het volgende:
Is dat nou typisch Feyenoords ofzo? Het was een beetje warm, en meteen zie ik ontzettend veel vadsige mensen met ontbloot bovenlijf..
Ontopic: Feyenoord speelde ontzettend goed vammiddag, maar ja wat wil je ook tegen De Graafschap.
Maar bij Feyenoord valt het mij altijd zo ontzettend op.. bij andere clubs heb ik het eigenlijk niet gezien.quote:Op zondag 15 augustus 2004 19:25 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Dat slaat werkelijk als een kut op een drumstel. Bij elke voetbalclub zie ik bij warm weer wat dikkere mensen met een ontbloot bovenlijf..
En ja, Feyenoord speelde zeer sterk.
Laten we voorlopig elke wedstrijd nog als een EC-finale zien.quote:Op zondag 15 augustus 2004 19:27 schreef TC03 het volgende:
Volgende week Willem II uit. Moet ook te doen zijn, me dunkt.
Komt omdat je in De Kuip nog redelijk dicht bij het veld zit, en je parterrevakken hebt waardoor het meer opvalt. Denk ik.quote:Op zondag 15 augustus 2004 19:28 schreef Djekko het volgende:
[..]
Maar bij Feyenoord valt het mij altijd zo ontzettend op.. bij andere clubs heb ik het eigenlijk niet gezien.
Zijn we wel een Europese topploegquote:Op zondag 15 augustus 2004 19:29 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Laten we voorlopig elke wedstrijd nog als een EC-finale zien..
Je zit in de Kuip dichter op het veld.quote:Op zondag 15 augustus 2004 19:28 schreef Djekko het volgende:
[..]
Maar bij Feyenoord valt het mij altijd zo ontzettend op.. bij andere clubs heb ik het eigenlijk niet gezien.
Gaan we na eerst over ons taalgebruik te hebben lopen zeuren, nu weer over onze lichaamsbouw beginnen...quote:Op zondag 15 augustus 2004 19:28 schreef Djekko het volgende:
[..]
Ach Staamplaats, ze kunnen zeggen wat ze willen, maar wij staan bovenaan.quote:Op zondag 15 augustus 2004 19:35 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Gaan we na eerst over ons taalgebruik te hebben lopen zeuren, nu weer over onze lichaamsbouw beginnen...
Wordt hier een beetje simpel van.
Zijn Feyenoorders dan niet dikke papzakkenquote:Op zondag 15 augustus 2004 19:35 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Gaan we na eerst over ons taalgebruik te hebben lopen zeuren, nu weer over onze lichaamsbouw beginnen...
Wordt hier een beetje simpel van.
Koeman is nooit een Feyenoorder geweestquote:Op zondag 15 augustus 2004 19:38 schreef VoreG het volgende:
[..]
Zijn Feyenoorders dan niet dikke papzakken.
Yep, zag het eerst ook niet, maar iedereen keek de gracht in. Liep daar Lazovic zonder shirtquote:Op zondag 15 augustus 2004 19:21 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Precies, gooide er meteen een paar flinke slidings uit. Valt me tot nu toe zeker mee.
Dat heb ik ff gemist. Na de wedstrijd?
Niet?quote:Op zondag 15 augustus 2004 19:39 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Koeman is nooit een Feyenoorder geweest
hehequote:Op zondag 15 augustus 2004 19:37 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Ach Staamplaats, ze kunnen zeggen wat ze willen, maar wij staan bovenaan.
Oranje shirt, wit/grijs petje..?quote:Op zondag 15 augustus 2004 19:42 schreef FrankyMcG het volgende:
Het zicht vanaf vak E is stukken beter, volgens mij heb ik Staanplaats in de verte nog gezien toen hij zijn vlag na de wedstrijd verwijderde!
Yepz, en (zonne)bril op!quote:Op zondag 15 augustus 2004 20:07 schreef Staanplaats het volgende:
Oranje shirt, wit/grijs petje op..?
Yep!quote:Op zondag 15 augustus 2004 20:08 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Yepz, en (zonne)bril op!
Als ik je volgende wedstrijd de vlag op zie hang spreek ik je wel ff aan.
Waar zit je normaal in Vak E?
Ow, ik zat ongeveer op 1/4 aan de rechterkant. Gele Lacoste polo en witte broek met zwarte streep.quote:Op zondag 15 augustus 2004 20:09 schreef Staanplaats het volgende:
Rechterkant als je het vak in loopt van ondere, richting plexiglas, 3/4 hoogte.
Lazovic sprong inderdaad in de gracht. Hij wou z'n shirt aan een fan geven en ging aan de reling hangen. Toen kon hij blijkbaar alleen nog naar beneden.quote:Op zondag 15 augustus 2004 19:10 schreef Butra het volgende:
[..]
En Lazovic de gracht in gesprongen bij Z?![]()
Ik vond de combinaties op het middenveld en in de spits behoorlijk lekker lopen, daar is op geoefend. Alleen ontbrak het duidelijk nog aan afronding.quote:Op zondag 15 augustus 2004 22:05 schreef Georges het volgende:
Ik heb alleen de goals gezien, was het spel hoopvol of is het nog te vroeg om er conclusies aan te verbinden?
Lazovic bedoel je zeker? Aardig inschattingsfoutje van hemquote:Op zondag 15 augustus 2004 22:13 schreef VoreG het volgende:
Dat beeld dat Smolarek de gracht inflikkert
Lazovic..quote:Op zondag 15 augustus 2004 22:13 schreef VoreG het volgende:
Dat was Danko.quote:Op zondag 15 augustus 2004 22:13 schreef VoreG het volgende:
Ook een inschattings fout van mijquote:Op zondag 15 augustus 2004 22:14 schreef InnocentFR het volgende:
Lazovic bedoel je zeker? Aardig inschattingsfoutje van hem
6 miljoen zo even de greppel inquote:Op zondag 15 augustus 2004 22:22 schreef TC03 het volgende:
Ja, idd. Zag er zo grappig uit. Voel je je ook voor lul staan als spits van ¤6 miljoen
.
Geblesseerd of niet, hij zal niet veel in de basis beginnen de komende tijd.quote:Op zondag 15 augustus 2004 22:28 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik hoop niet dat Danko geblesseerd is geraakt.
Paar goede invalbeurten zijn ook niet weg.quote:Op zondag 15 augustus 2004 22:32 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Geblesseerd of niet, hij zal niet veel in de basis beginnen de komende tijd..
Ik hoop voor hem dat hij niet in de ArenA scoort daar is het wat dieperquote:Op zondag 15 augustus 2004 22:34 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Paar goede invalbeurten zijn ook niet weg.
Dat scoren mag wel dat in de gracht springen niet.quote:Op zondag 15 augustus 2004 22:35 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik hoop voor hem dat hij niet in de ArenA scoort daar is het wat dieper.
Dank(o) je Spidey.quote:Op zondag 15 augustus 2004 22:47 schreef Spideyman het volgende:
Veel goeds gezien vandaag van Feyenoord.
Hulde aan Gullit, want hij is toch degene die dit team opgebouwd heeft. Het begin is goed, nu kijken of Feyenoord weer eens echt mee kan doen om de titel. Na 10 wedstrijden kun je mi pas zeggen of dat wel of niet zo is.
En feli met jullie jubileumstopic.
Ik meen Danko's voortanden ook op de grond te zien liggen.quote:Op zondag 15 augustus 2004 22:51 schreef Erasmusch het volgende:
[afbeelding]
Dan val je wel ff, als je denkt dat er nog een stoepie achter zit
Ono kan dus zondag al weer meedoen.
Klopt, hij sprong keek draaide zich om en greep zich vast en liet zich toen zakkenquote:Op zondag 15 augustus 2004 22:53 schreef TC03 het volgende:
Hij viel er niet echt in, hij viel van het reclamebord en hing vervolgens aan de railing.
En we moeten even een modje schoppen voor een titelchange.
Veni Vidi Valquote:Op zondag 15 augustus 2004 22:58 schreef VoreG het volgende:
[..]
Klopt, hij sprong keek draaide zich om en greep zich vast en liet zich toen zakken.
quote:Op zondag 15 augustus 2004 19:28 schreef Djekko het volgende:
[..]
t=dquote:Op zondag 15 augustus 2004 23:46 schreef xJapser het volgende:
Felicitades
Was je er zelf bij xJapser?quote:Op zondag 15 augustus 2004 23:46 schreef xJapser het volgende:
Felicitades
Gecondoleerdquote:Op zondag 15 augustus 2004 23:46 schreef xJapser het volgende:
Felicitades
Gewoon een beetje uit vorm, komt wel goed. Denk ik. Voor het team maakt het niet veel uit, aanvallend zijn er veel mogelijkheden.quote:Op maandag 16 augustus 2004 00:45 schreef evert het volgende:
ik maak me een beetje zorgen over Buffel. Hij heeft niet de vorm van vorig jaar te pakken. En toch is er voor hem qua positie toch niet zo heel veel veranderd? wat zou de reden zijn dat hij het nog niet te pakken heeft.
Das toch normaal als je eerste eindigt in de competitie?quote:Op maandag 16 augustus 2004 01:07 schreef Radegast het volgende:
't ziet er goed uit bij Feyenoord.
Volgend jaar weer Champions League, denk ik.
helemaal mee eensquote:Op maandag 16 augustus 2004 10:40 schreef Cart_man het volgende:
Slecht was Paauwe, dat was ook wel te verwachten. Moet snel een vervanger worden gehaald voor hem.
het voordeel van een concurrent dat ze moeten strijden om basispositie waardoor ze alleen maar beter worden. Als je een veel betere speler haalt en Pauwe belandt op de bank is de kans groot dat je een erg grote terugslag als de man geblesseerd raakt en Pauwe er weer in komt.quote:Op maandag 16 augustus 2004 10:51 schreef jojomen4 het volgende:
Ook een beetje "vreemd" is dat ze een concurrent willen halen voor Paauwe... Lijkt me dat ze gewoon een betere moeten halen anders schiet het nog niks op.. dan zou het de zwakste schakel blijven.
Omdat ie al 4 jaar aftakeltquote:Op maandag 16 augustus 2004 10:57 schreef RedGuy het volgende:
Paauwe is 29, waarom zou hij in godsnaam moeten stoppen?
En dan mist Salomon weer zijn basisplaats. Keuzes, Keuzes, Keuzes.quote:Op maandag 16 augustus 2004 11:22 schreef RedGuy het volgende:
Wie moet er opgeofferd worden als Ono (Uitgeschakeld op de OS) terug is? Bosschaart en Ghaly op het middenveld lijkt prima te gaan, Goor speelt uitstekend, Mtiliga doet het goed op de linksback en Castelen straalt het zelfvertrouwen uit.
De enige die ik kan bedenken is Buffel, die uit vorm lijkt.
Ja, normaal gesproken zou ik dat ook zeggen, maar ik las dat Gullit heeft gezegd dat Bosschaart op het middenveld blijft.quote:Op maandag 16 augustus 2004 11:49 schreef Cart_man het volgende:
Simpel.
Mtiliga eruit. Bosschaart komt op die positie en Ono/Ghaly op het middenveld. Buffel moet je niet afschrijven na een wat mindere wedstrijd.
Mtiliga liet gisteren ook wat gaten vallen achterin.
Dat kwam omdat Goor niet linksbuiten stond. Feyenoord speelt met 2 spitsen namenlijk Kuijt en Buffel. En dan staat rechts op het middenveld Castelen die aanvallent ingesteld is en aan de linkerkant Goor die wat meer terughoudend is. Dat was namenlijk wat er vorig jaar fout ging. Toen speelde we 4-2-4 en domineerde we nooit het middenveld. Nu spelen we 4-4-2 met een aanvallend ingestelde rechter middenvelder die figureerd als een buitenspeler en een linkermiddenvelder die terughoudend is waardoor er bij een counteraanval niet meteen een heel gat op het middenveld valt. Wat er vorig jaar zo vaak fout ging.quote:Op maandag 16 augustus 2004 01:52 schreef LePenseur het volgende:
Ghehe, jah er is weer hoop eindelijk![]()
Alleen wat Goor op die linksbuitenpositie deed was me echt een '?'. Waarschijnlijk tijdelijk gebrek aan beter, maar dat is toch niet iemand die met gevaarlijke solo's de achterlijn bereikt enzo... 99% van alle gevaar kwam over rechts
Koemand lulde zich gister een studio voetbal helemaal vast. Umberto Tan vroeg of ze niet aan castelen hadden gedacht die transfer vrij was en omdat ze nog een rechtsbuiten zochten. Koeman zei dat ze hem niet hadden genomen omdat hij dan de doostroom van de Mul en de Ridder zou blokkeren. En toen vroeg Tan waarom hij er dan toch een bij wil hebben. Toen zei Koeman, dat ligt andersquote:Op maandag 16 augustus 2004 09:24 schreef mr_anonimous het volgende:
Wotte heeft met het aantrekken van Castelen aangetoond dat Ajax zat te slapen. Een van de beste rechtsbuitens kwam gratis en voor niets naar Feyenoord en Ajax wil er nog steeds een hebben.
Koeman demonstreerde gister weer dat hij een lul de behanger is.quote:Op maandag 16 augustus 2004 12:28 schreef Aeroxie het volgende:
[..]
Koemand lulde zich gister een studio voetbal helemaal vast. Umberto Tan vroeg of ze niet aan castelen hadden gedacht die transfer vrij was en omdat ze nog een rechtsbuiten zochten. Koeman zei dat ze hem niet hadden genomen omdat hij dan de doostroom van de Mul en de Ridder zou blokkeren. En toen vroeg Tan waarom hij er dan toch een bij wil hebben. Toen zei Koeman, dat ligt anders![]()
Wat een lachertje![]()
Hij heeft bijna geen een bal goed geraakt. Elke veroverde bal verspeelde hij weer door een mislukt hakballetje of te sloom/nonchalant reageren.quote:Op maandag 16 augustus 2004 10:40 schreef Cart_man het volgende:
Ghaly de slechtste man van het veld?
Hij was juist, met Kuyt, de beste man van het veld.
Slecht was Paauwe, dat was ook wel te verwachten. Moet snel een vervanger worden gehaald voor hem.
quote:Feyenoord 'plukt' Santi Kolk weg bij Heerenveen
Feyenoord heeft zich voor twee seizoenen versterkt met Santi Kolk(22). De aanvaller komt transfervrij over van Heerenveen. Echter zal Kolk niet direct voor Feyenoord spelen. Hij wordt verhuurd aan satelietclub Exelsior.
Het contract van Kolk bij Heerenveen liep nog tot de zomer van volgend jaar. Kolk begon z'n carriere bij ADO Den Haag. In de zomer van 2000 werd hij overgenomen door Heerenveen, maar wist tot nu toe slechts 26 keer in actie te komen voor de club. Tussentijds werd hij verhuurd aan RKC, ADO en Den Bosch (afgelopen seizoen).
Kolk die tevens jeugdinternational is zal bij Exelsior beginnen, mocht Feyenoord-coach Ruud Gullit hem nodig hebben dan vertrekt hij direct naar de Kuip.
Idd, we hebben er onderhand wel genoeg dacht ik zo.quote:Op maandag 16 augustus 2004 21:06 schreef FrankyMcG het volgende:
Hoera! [afbeelding]
Weer een aanvaller erbij!
Goede aankoopquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 09:00 schreef Cart_man het volgende:
Goede aankoop!
Dit keer riep ie dat Van Marwijk heel goed gepresteerd heeft in 4 jaar met het winnen van de Uefa-cup. Nu zeg ik niet dat ik het hiermee oneens ben maar volgens mij riep Johan vorig seizoen toch echt wat anders.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 09:21 schreef RedGuy het volgende:
Ik maak me nergens meer druk om, bij Castelen kwamen er ook tonnen vraagtekens en dat is nu ook al een publiekslieveling.
Had Derksen nog iets negatiefs over Feijenoord te melden?
Die Derksen roept elk seizoen wat anders. Die snorremans is gewoon een vieze kameleon. Elke keer draagt ie andere clubkleuren.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 10:55 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Dit keer riep ie dat Van Marwijk heel goed gepresteerd heeft in 4 jaar met het winnen van de Uefa-cup. Nu zeg ik niet dat ik het hiermee oneens ben maar volgens mij riep Johan vorig seizoen toch echt wat anders.
quote:Buffel wacht met openbreken contract
[Bron: FR-Fans.nl]
Thomas Buffel heeft in het Rotterdams Dagblad laten weten voorlopig niet in te willen gaan op het nieuwe aanbod dat Feyenoord hem onlangs gedaan heeft.
'Ik ga me op mijn sportieve prestaties concentreren. En verder wacht ik een eventueel nieuw voorstel af. Ik speel al sinds mijn zestiende bij Feyenoord, maar het is te vroeg om te roepen dat ik wil vertrekken. Ik wil graag nog iets bereiken met deze club, maar het is niet iedereen gegeven om in schoonheid afscheid te nemen.'
Op de vraag of hij zondag geschrokken is van het feit dat hij in de rust gewisseld werd antwoordde hij: 'Toch wel een beetje, ja. Het is de eerste keer dat ik tijdens de rust al gewisseld werd. Ik speelde tegen De Graafschap niet eens zo slecht. Dus het was wel even raar. Gullit heeft me achteraf geen uitleg gegeven.'
Die uitleg wil Buffel graag alsnog. 'Ik ga binnenkort wel eens met hem praten. Ik wil weten wat hij exact bedoelt. Ik kan kritiek verdragen, maar ik moet er wel iets mee kunnen doen. Hij mag me niet aanvallen en dan zomaar laten vallen. Ik wil niet op mijn lauweren rusten, ik besef dat ik nog veel kan verbeteren.'
Hij moet zijn blad ook kunnen slijten maar die kerel roept vaak onzin.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 10:55 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Dit keer riep ie dat Van Marwijk heel goed gepresteerd heeft in 4 jaar met het winnen van de Uefa-cup. Nu zeg ik niet dat ik het hiermee oneens ben maar volgens mij riep Johan vorig seizoen toch echt wat anders.
Ik hoop dat dit geen problemen gaat geven. Laat hem nou maar mooi zijn contract verlengen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 12:02 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Ik noem even een kleintjequote:Op dinsdag 17 augustus 2004 11:14 schreef Cart_man het volgende:
Dat een speler ergens mislukt hoeft niet te betekenen dat het een slechte speler is.
Kan genoeg spelers opnoemen die bij een club zijn geflopt en uiteindelijk terecht komen bij een club waar ze wel slagen.
Kijk dat is nou iemand, die ik wel graag bij Feijenoord wil zien.quote:'Arnold Kruiswijk de volgende aankoop van Feyenoord'
Auteur: Shairaz Kasiemkhan
Gepubliceerd: dinsdag 17 augustus 2004, 13:28 uur
Arnold Kruiswijk staat in nadrukkelijke belangstelling van Feyenoord. Afgelopen zondag in de wedstrijd FC Groningen - RKC was technisch directeur Wotte aanwezig om Kruiswijk te bekijken. Inmiddels schijnt Feyenoord bij monde van Wotte in gesprek te zijn met Groningen over een overgang van Kruiswijk naar Feyenoord.
Kruiswijk heeft nog een doorlopend contract tot 2007. Onlangs probeerde Groningen zijn contract open te breken en te verlengen tot 2008. Door de recente belangstelling van Feyenoord lijkt Kruiswijk niet bij te gaan tekenen.
Hoezo dat?quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 15:10 schreef MaxPower het volgende:
Het schijnt ook dat hij van de top3 clubs alleen naar Feyenoord wil.
Vraag ik me ook afquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 16:36 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Hoezo dat?
Omdat Feyenoord zijn favoriete club is misschien, hoe vreemd dat inderdaad ook is...quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 16:36 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Hoezo dat?
Lijkt mij een goede aankoop.
'Spelen bij de top drie lijkt me fantastisch. Als ik moet kiezen gaat mijn voorkeur uit naar Feyenoord. Mijn vader is er fan van en de Kuip is het mooiste stadion.'quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 17:08 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Omdat Feyenoord zijn favoriete club is misschien, hoe vreemd dat inderdaad ook is...![]()
Maakt het verhaal nog mooier!quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 17:41 schreef methodmich het volgende:
Kruiswijk is bijna 20 en één van de getalenteerdere spelers bij clubs buiten de top 3. \Wel meer te vergelijken qua type met Loovens dan met een Paauwe.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 17:41 schreef methodmich het volgende:
Kruiswijk is bijna 20 en één van de getalenteerdere spelers bij clubs buiten de top 3. Wel meer te vergelijken qua type met Loovens dan met een Paauwe.
Jij ziet liever nog een brok energie en inzet à la Paauwe?quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 18:11 schreef jojomen4 het volgende:
[..]Nog een Loovens, m'n favo
Nee maar wel iemand die de bal bij het middenveld kan brengenquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 18:14 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Jij ziet liever nog een brok energie en inzet à la Paauwe?![]()
quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 18:24 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Nee maar wel iemand die met de bal bij naar het middenveld kan brengen sjokkenLange halen ben ik geen favo van.
Qua type speler, niet qua kwaliteiten.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 18:35 schreef MaxPower het volgende:
Kruiswijk is nog niet goed in de opbouw. En hoe iemand hem kan vergelijken met Loovens??? Kruiswijk is 10x beter.
[Studio Voetbal modus]Handig voor dood spel momenten.[/Studio Voetbal modus]quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 19:05 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ook Kruiswijk is vooral een sobere mandekker die weet wat ie wel en niet kan, plus kopsterk.
Terecht misschien.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 19:18 schreef methodmich het volgende:
Dode spelmomenten zijn bezig aan een hernieuwde opwaardering ja.
Oh, dan hebben we dat ook niet echt nodig. Sorry Kruiswijk.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 19:20 schreef methodmich het volgende:
Oh zeker, ze kunnen zeker in wedstrijden met miniem krachtsverschil van doorslaggevende waarde zijn.
Ten koste van wie zal dat gaan op het middenveld?quote:17/8/2004 - Gullit ziet Bosschaart niet meer als linksback
Lange tijd had Feyenoord zijn zinnen gezet op een nieuwe linksback en zag daarvoor Pascal Bosschaart als ideale kandidaat. Ook in de media werd hij voor die positie al richting het Nederlands elftal geschreven. Nu de voormalig middenvelder van FC Utrecht bij Feyenoord is blijkt hij vooral toch uit te blinken als middenvelder en niet als linksback. In de Feyenoord Krant die vandaag uitkwam liet coach Ruud Gullit weten dat Bosschaart op het middenveld hoort en dat hij Gullit in principe niet meer als back zal opstellen. Mtiliga hoeft dus bij terugkomst van Ono vooralsnog niet te vrezen voor zijn basisplaats.
Ik vind Mtiliga best aardig spelen op links!quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 19:58 schreef methodmich het volgende:
Shinji, die wil ie verkopen denk ik. Mtiliga basis, bizar.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 19:56 schreef jpzegthallo het volgende:
[..]
Oh, dan hebben we dat ook niet echt nodig. Sorry Kruiswijk.
Het was een grapjequote:Op dinsdag 17 augustus 2004 20:09 schreef RedGuy het volgende:
[..].
Kruiswijk, komen graag! Verdedigers hoeven alleen maar te verdedigen, dus Loovens ook graag in de basis samen met Saidi.
Ook al zijn het de twee beste spelers in de selectie, zondag hebben we ze niet echt gemist. Ja tegen de Graafschap, ja. Maar toch, het team stond er wel.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 20:10 schreef jpzegthallo het volgende:
Ono en Buffel misschien weg dan. Brrr.
Ono is even weg geweest en dit team won met 6-1. Waarom zou Gullit Ono dan gelijk brengen. Never change a winning team etc. Rustig brengen die gast, aangezien hij zeer weinig vakantie heeft gehad.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 20:10 schreef RedGuy het volgende:
Ik denk dat Ono speelt ipv Buffel aankomende zondag.
- Punt 1 - Die programma's van dat Gadget gedoe is al ik weet niet hoe lang geleden opgenomen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 22:13 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Ono is even weg geweest en dit team won met 6-1. Waarom zou Gullit Ono dan gelijk brengen. Never change a winning team etc. Rustig brengen die gast, aangezien hij zeer weinig vakantie heeft gehad.
Niets dan lof hoe Feyenoord zich de laatste tijd presenteert hoor, maar ik vind Gullit een beetje raar overkomen de laatste tijd. Er gaat geen dag voorbij of ik zie z'n hoofd weer voorbij komen op tv, en dan niet in die Fortiscommercial of ivm met een voetbalprogramma, maar in een gadgetprogramma, een golfprogramma, een goededoelenprogramma, zeg maar alles behalve Feyenoord en voetbal-gerelateerd. Het lijk twel of hij het trainerschap van Feyenoord als bijbaantje heeft.
Puntje twee is de zaak Buffel. Heeft hij enig idee gehad hoe belangrijk Buffel de afgelopen twee jaar voor Feyenoord is geweest? Dan haal je zo'n gozer toch niet zomaar na 1 helft naar de kant zonder verklaring, waarna je hem in de persconferentie nog even afzeikt? Bij zulke belangrijke spelers moet je aan de langere-termijn denken. Want Buffel is een speler die zich altijd 100% inzet en je als team door moeilijke periodes kan heenslepen.
Natuurlijk moet de beste speler spelen, maar behandel de spelers die zich bewezen hebben met respect, want je weet nooit wanneer je ze weer nodig hebt.
Ik vond trouwens Buffel vorig seizoen ook niet het hele seizoen zo goed spelen, maar Van Marwijk hield altijd iedereen de hand boven het hoofd behalve Van Persie, maar dat was en is een arrogant tering jong. Zag hem trouwens gisteren weer op tv en hij zou het niet er g vinden als hij op links zou spelenquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 22:29 schreef Aeroxie het volgende:
- Punt 2 - Zonder reden Buffel eruit gehaald? Denk het niet hij zat totaal niet in de wedstrijd. Ik heb hem haast niet gezien. En toen Kalou erin kwam voor Buffel ging het meteen beter lopen. Gullit heeft in het begin van het seizoen aangegeven dat de beste speeld. Dat was Buffel niet de eerste helft dus die word gewoon vervangen. De rest moet je ook een kans geven en Kalou deed het gewoon goed. Buffel is van Marwijk gewend daar speelde hij altijd, ook al was hij slecht. Dit jaar is dat anders hij heeft meer concurentie dus hij zal constant moeten presteren anders is hij zijn plek kwijt aan een ander. Dit houd de spelers scherp.
Ik hoop van wel.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 15:53 schreef methodmich het volgende:
Zondag hoort Feyenoord of HSV Jean wil houden.
Er wordt toch alleen nog een concurrent voor Paauwe gezocht?quote:Op woensdag 18 augustus 2004 16:00 schreef _bigmac_ het volgende:
Voor dat we iemand gaan halen op de plek van Loovens eerst maar eens kijken hoe Glenn het doet als hij 10 wedstrijden achter elkaar in de bassis staat.
Ja maar ik hoor hier de naam van Kruiswijkquote:Op woensdag 18 augustus 2004 16:03 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Er wordt toch alleen nog een concurrent voor Paauwe gezocht?
Misschien gaat die naar Excelsior net als Kolk?quote:Op woensdag 18 augustus 2004 16:05 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Ja maar ik hoor hier de naam van Kruiswijk
quote:Op woensdag 18 augustus 2004 16:09 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Misschien gaat die naar Excelsior net als Kolk?
Ja maar de overstap van Kralingen naar Zuid is snel gemaakt.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 16:10 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Kruiswijk naar Excelsior lijkt me een stapje terug
Kruiswijk is linksbenig en dus een concurrent voor Paauwe. Saidi concurreert met Loovens.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 16:05 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Ja maar ik hoor hier de naam van Kruiswijk
Waar haal je die informatie vandaan?quote:Op woensdag 18 augustus 2004 18:26 schreef Aeroxie het volgende:
Kruijswijk zal wel worden gekocht en dan meteen weer voor 1 of 2 jaar verhuurd worden aan Groningen
uit zijn eigen koppie.., maar hoe zit het nou met Van den Berg? Gaat ie naar Vitesse of NAC of blijft ie?quote:Op woensdag 18 augustus 2004 18:32 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Waar haal je die informatie vandaan?![]()
interview met Gyan vond ik wel mooi... voor al dat kolommetje rechtsonder op de linker pagina..quote:Op woensdag 18 augustus 2004 19:52 schreef Erasmusch het volgende:
Het dringt nu ook tot de media door wie de revelatie van het seizoen gaat worden. Interviews met Gyan in de VI en de Sportweek. En 5 Feyenoorders in het elftal vd week.
Kun je nie ff scannen?quote:Op woensdag 18 augustus 2004 19:56 schreef stame het volgende:
[..]
interview met Gyan vond ik wel mooi... voor al dat kolommetje rechtsonder op de linker pagina..
pray, Chris, please pray
quote:Op donderdag 19 augustus 2004 00:34 schreef jpzegthallo het volgende:
Ik zal even kijken of ik het kan scannen. Ik neem aan dat het mag volgens de policy?
en anders krijgem jullie wel een mailtje..
Ik weet niet of dit ooit eerder is voorgekomen, maar ik vind het zeker geen dom idee. Zo profiteert RBC er ook nog vanquote:Maikel Aerts heeft woensdagochtend voor het eerst meegetraind met de selectie van Feyenoord, zo meldt Feyenoord.nl. Hij zal één keer per week gaat meetrainen om alvast te wennen aan het niveau van Feyenoord. Volgend seizoen maakt de aan RBC verhuurde doelman de overstap naar Rotterdam.
quote:Op donderdag 19 augustus 2004 00:34 schreef jpzegthallo het volgende:
Ik zal even kijken of ik het kan scannen. Ik neem aan dat het mag volgens de policy?
en anders krijgem jullie wel een mailtje..
Ach, bedankt iigquote:Op donderdag 19 augustus 2004 14:01 schreef jpzegthallo het volgende:
[..]
.
M'n buurjongen heeft m al meegenomen, hij krijgt m altijd als ik hem al uit heb.
Sorry![]()
Ik dacht te lezen dat Bovo al met Parma akkoord is?quote:Op donderdag 19 augustus 2004 15:01 schreef Cart_man het volgende:
Onderhandelingen omtrent Kruiswijk lopen waarschijnlijk op niks uit omdat de vraagprijs te hoog is.
Feijenoord is ook nog steeds bezig met Cesare Bovo. Italie doet het echter goed op de OS en aangezien de bondscoach van de Italianen geen zaakwaarnemers in de beurt wil hebben, lopen de ´onderhandelingen´ uit.
quote:Op donderdag 19 augustus 2004 15:38 schreef Marihuanas het volgende:
We worden KAMPIOEN!!!
Leuke binnenkomer, newbie.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 15:38 schreef Marihuanas het volgende:
We worden KAMPIOEN!!!
Tja, het is een feit!quote:Op donderdag 19 augustus 2004 16:20 schreef golfer het volgende:
[..]
Leuke binnenkomer, newbie.
Welkom.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 16:26 schreef Marihuanas het volgende:
[..]
Tja, het is een feit!
Vorig jaar wonnen we ook 0-3, en Willem II is alleen maar zwakker geworden, dus ik kom 1 maand niet meer op Fok als Feyenoord verliest.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 13:41 schreef jpzegthallo het volgende:
Hopelijk niet weer een gelijkspel tegen Willem II.
Gelul!quote:Op donderdag 19 augustus 2004 18:33 schreef Cart_man het volgende:
Mocht Feijenoord Kruiswijk of Bovo niet halen dan zal er gepoogd worden om een speler van Arsenal te huren. Een van de volgende drie: Phillipe Senderos, Ryan Garry, Frankie Simek.
100% zeker is dat niet.
geen woorden maar dadenquote:Op donderdag 19 augustus 2004 15:38 schreef Marihuanas het volgende:
We worden KAMPIOEN!!!
Zondag gaan we gewoon winnen in Stilburg, word een makkie!quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 13:49 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Vorig jaar wonnen we ook 0-3, en Willem II is alleen maar zwakker geworden, dus ik kom 1 maand niet meer op Fok als Feyenoord verliest.
Daden, Mattie!quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 14:06 schreef mat_herben het volgende:
[..]
geen woorden maar daden![]()
![]()
![]()
Ik voorspel jou geen lange posttoekomst bij Fok! als je op dit troll-niveau bezig blijft.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 15:03 schreef Marihuanas het volgende:
We worden kampioen!!!
Ajax jullie zijn de zwakste schakel, tot ziens en veel plezier in de GG/toto divisie!
![]()
Hoezo ?quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 14:05 schreef Marihuanas het volgende:
[..]
Gelul!
Hij is ook niet direct gehaald voor het eerstequote:Op donderdag 19 augustus 2004 18:50 schreef methodmich het volgende:
Senderos is een erg jonge Zwitser, die nog geen PL-duel voor Arsenal speelde sinds hij vorige zomer overkwam.
Weet ik wel. Zeker talentvol. Maar ik had gedacht dat ie wellicht enkele minuutjes had gekregen om te wennen, zoals Clichy er uiteindelijk veel kreeg.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 16:42 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Hij is ook niet direct gehaald voor het eerste
Tot over een maand!quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 13:49 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Vorig jaar wonnen we ook 0-3, en Willem II is alleen maar zwakker geworden, dus ik kom 1 maand niet meer op Fok als Feyenoord verliest.
en zeer goed speelde als ie mee mocht doen!quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 17:11 schreef methodmich het volgende:
[..]
, zoals Clichy er uiteindelijk veel kreeg.
Omdat ze niet in Engeland aan het zoeken zijn.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 14:05 schreef Marihuanas het volgende:
[..]
Gelul!
Zeker, was weer een slimme van Arsène.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 17:12 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
en zeer goed speelde als ie mee mocht doen!
ARSENE KNOWSquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 17:17 schreef methodmich het volgende:
[..]
Zeker, was weer een slimme van Arsène.
hoi Jorienquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 17:17 schreef Marihuanas het volgende:
[..]
Omdat ze niet in Engeland aan het zoeken zijn.
Jij als 'scfer' heb natuurlijk inside informationquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 17:17 schreef Marihuanas het volgende:
[..]
Een invasie van Cultheldjes...... geweldigquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 15:21 schreef VoreG het volgende:
Wat leuk, nog een cultheld. Alleen Ajax loopt achter
.
Als ze een verdediger van Arsenal aan het zoeken zijn bewijst dat volgens mij het tegendeel van wat jij nu zegt.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 17:17 schreef Marihuanas het volgende:
[..]
beetje laat maar ja, heb geen scanner.. maar kan wel foto van makenquote:Op woensdag 18 augustus 2004 21:11 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Kun je nie ff scannen?
Goede artikelen zijn tijdloosquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 09:42 schreef stame het volgende:
[..]
beetje laat maar ja, heb geen scanner.. maar kan wel foto van maken
DIt zou een goede ontwikkeling zijn, aangezien Cruzeiro jarelang al goede talenten afleverd aan Europeese topclubs.quote:Vervangt Feyenoord America-MG voor topclub Cruzeiro?
De redenen om het samenwerkingsverband van America-MG te beeindigen en een samenwerking aan te gaan met een Braziliaanse club op het hoogste niveau werden deze maand al besproken op het Feyenoord Forum door Telcontar. Afgaande op berichten in de Braziliaanse media lijkt het daar ook van te gaan komen. Volgens het Braziliaanse sportpersbureau Lance is de voorzitter van Cruzeiro naar Europa gereisd om een aantal zaken af te handelen. Een daarvan zouden besprekingen met Feyenoord zijn over een samenwerkingsverband. Feyenoord zou de mogelijkheden onderzoeken om het samenwerkingsverband met America-MG (dat tot nu toe weinig succes opleverde) te beeindigen en afspraken te maken met Cruzeiro.
De Braziliaanse topclub aast al langer op een samenwerking met Europese clubs en trachtte daarvoor eerder Ajax al te interesseren. Cruzeiro lijkt een stabiele partner te willen hebben die jaarlijks een bijdrage levert zodat de club beter verzekerd is van continuiteit. Althans zo gingen eerdere berichten rond Cruzeiro. De club staat bekend voor het afleveren van een reeks van talenten. Feyenoord trok onlangs Magrao aan vanuit de jeugdopleiding van de club.
Afgewerkte nep-talentjes dumpen accepteren ze niet waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 17:02 schreef methodmich het volgende:
Enkele cruzeiro's.
Het moet niet gekker worden, hij speeld meer interlands en is vaker geblesseerd dan dat hij voor Feyenoord speeldquote:Ono toch weer opgeroepen voor interlands
Ondanks het dringende verzoek van Feyenoord om als Japan Shinji Ono zou meenemen naar de Olympische Spelen hem dan de komende maanden niet op te roepen voor de interlands van het nationale elftal, heeft de Japanse bondscoach Zico besloten Ono toch op te roepen voor de WK kwalificatie-interland op 8 september tegen India.
Ik denk dat als er spelers van Cruzeiro naar Feyenoord gaan en die worden weer verkocht van Feyenoord naar een andere club dat hun er een aantal % van krijgen.quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 17:03 schreef jpzegthallo het volgende:
[..]
Afgewerkte nep-talentjes dumpen accepteren ze niet waarschijnlijk.
Dat weet je natuurlijk vantevoren met een goede Azier.quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 17:06 schreef Aeroxie het volgende:
[..]
Het moet niet gekker worden, hij speeld meer interlands en is vaker geblesseerd dan dat hij voor Feyenoord speeld![]()
En net werd nog gemeld dat Minambres niet kwam.quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 18:04 schreef Aeroxie het volgende:
Een geruchtenlijst met spelers die genoemd worden:
-Minambres (Real Madrid)
-Coloccini (AC Milaan)
-Edmilson (Huren van Barca)
-Kruiswijk (Groningen)
-Cordoba (Inter) Hij valt na het halen van Favalli, Burdisso, Della Fiore, Ze Maria en Sorondo waarschijnlijk buiten de boot.
-Roque Junior (AC Milaan)
Maar Ivan is dan ook volgens mij geen linksbenige centrale verdediger.quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 18:08 schreef mr_anonimous het volgende:
Cordoba zou geen slechte zijn. Die gozer is razendsnel. En Paauwe is dat niet.
Jawel.quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 18:10 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Maar Ivan is dan ook volgens mij geen linksbenige centrale verdediger.
Bovendien hoeven de spelers geen inkomstenbelasting af te dragen.quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 17:48 schreef methodmich het volgende:
Alleen moet je er dan wel bij vermelden dat Monaco's begroting eigenlijk "staatskapitaal" is.
Hoe kan het eigenlijk dat die van Ajax hoger is? Verkoop van spelers? Aan de toeschouwersaantallen kan het niet liggen, want PSV heeft ook een hogere begroting dan Feyenoord.quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 17:36 schreef Aeroxie het volgende:
Feyenoord zal het dit seizoen doen met een begroting van 50 miljoen euro. Daarmee zijn de Rotterdammers nog altijd de derde club van Nederland, ondanks dat het verschil met Psv en ajax kleiner is geworden na de komst van Fortis. De begroting van de amsterdammers is echter nog wel steeds 10 miljoen euro hoger.
Een overzicht van alle begrotingen van de Eredivisieclubs staat hieronder. Let ook op het gigantische verschil tussen de top 3 en de overige clubs.
1 ajax 60,00
2 PSV 52,00
3 Feyenoord 50,00
4 Heerenveen 17,10
5 Az 16,00
6 Vitesse 12,70
7 Twente 11,40
8 Utrecht 11,00
9 NAC 10,50
10 NEC 10,25
11 Roda JC 9,75
12 Willem II 9,00
13 Groningen 8,70
14 Ado Den Haag 7,50
15 RBC 7,10
16 De Graafschap 7,00
17 RKC Waalwijk 7,00
18 Den Bosch 4,30
--------
Totaal 311,30
Het verschil tussen Champions League en UEFA Cup inkomstenquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 19:32 schreef TC03 het volgende:
[..]
Hoe kan het eigenlijk dat die van Ajax hoger is? Verkoop van spelers? Aan de toeschouwersaantallen kan het niet liggen, want PSV heeft ook een hogere begroting dan Feyenoord.
Ik snap het niet zo.
dan staat Feyenoord daar volgend jaar bovenaanquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 19:48 schreef Aeroxie het volgende:
[..]
Het verschil tussen Champions League en UEFA Cup inkomsten![]()
'k Weet niet, misschien gaat het over CL inkomsten van het vorige seizoen. Of over deze? Whatever.quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 22:25 schreef stame het volgende:
[..]
dan staat Feyenoord daar volgend jaar bovenaan
Het is de begroting, dus wat de club denkt te gaan halen.quote:Op zondag 22 augustus 2004 00:23 schreef TC03 het volgende:
[..]
'k Weet niet, misschien gaat het over CL inkomsten van het vorige seizoen. Of over deze? Whatever.
De wedstrijd van Feyenoord morgen is interessanter.
Ono en Buffel dus op de bankquote:Opstelling
Gábor Babos (HON)
Song Chong-Gug (ZKO)
Karim Saidi (TUN)
Patrick Paauwe (C)
Patrick Mtiliga (DEN)
Romeo Castelen
Hossam Ghaly (EGY)
Pascal Bosschaart
Bart Goor (BEL)
Salomon Kalou (IVO)
Dirk Kuijt
Wissels
Shinji Ono (JAP)
Danko Lazovic (SEM)
Thomas Buffel (BEL)
Ebi Smolarek (POL)
Glenn Loovens
Patrick Lodewijks
Gianni Zuiverloon
Blessure aan zijn hamstringquote:Op zondag 22 augustus 2004 13:17 schreef Aeroxie het volgende:
Waarom is Castelen voor Ono gewisseld? Blessure of tactisch?
We hebben toch geen verkeerde wissels zoquote:Op zondag 22 augustus 2004 12:48 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Ono en Buffel dus op de bankWie had dat gedacht. En Gianni heeft nog steeds schoolvakantie.
daar moet op gedronken worden....proostquote:Op zondag 22 augustus 2004 15:14 schreef Xante het volgende:
Feyenoord met 4-0 gewonnen in Tilburg dus, netjes. We staan weer bovenaan
.
Als die zijn Italiaans paspoort niet rond krijgt, dan schrijft Barça hem niet in voor de competitie.quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 18:07 schreef zjroentje het volgende:
[..]
En Edmilson huren van Barca?Die is net gecontracteerd door Barca, dus lijkt me niet dat hij dan direct verhuurd wordt.
Hij speelde in de voorbereiding goede wedstrijden tegen Benfica en Glasgow Rangers, en ook tegen de Spurs speelde hij een goede partij. Is voor een verdediger best wel technisch, maar je weet nog niet of hij er echt gaat komen. Zal wel wat speelminuten pakken dit seizoen, door blessures en hopelijk volgend seizoen een basisplaats.quote:Op zondag 22 augustus 2004 17:46 schreef BB-King het volgende:
Is die 17 jarige knul nog iets bijzonders... Zuiverloon heet ie?
Klopt, had rood moeten wezen.quote:Op zondag 22 augustus 2004 17:50 schreef twi het volgende:
Smerige elleboog van Ghali![]()
![]()
Vandaag mooi passje.quote:Op zondag 22 augustus 2004 17:49 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Hij speelde in de voorbereiding goede wedstrijden tegen Benfica en Glasgow Rangers, en ook tegen de Spurs speelde hij een goede partij. Is voor een verdediger best wel technisch, maar je weet nog niet of hij er echt gaat komen. Zal wel wat speelminuten pakken dit seizoen, door blessures en hopelijk volgend seizoen een basisplaats.
Jij maakt het ook niet meer leukquote:Op zondag 22 augustus 2004 17:51 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Klopt, had rood moeten wezen.
Ik mis Loek inderdaad ook.quote:Op zondag 22 augustus 2004 17:53 schreef VoreG het volgende:
[..]
Jij maakt het ook niet meer leuk.
Ik zag wel dat hij Bobson onderuit haalde.quote:Op zondag 22 augustus 2004 17:52 schreef methodmich het volgende:
[..]
Vandaag mooi passje.
die jongen heeft het waardeloos gedaan. Na edward sturing was hij vorig jaar de slechtste coach van nederland. In 4 jaar tijd hebben we niet 1 keer champions league gespeeld, of een nationale prijs gepakt.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 12:09 schreef Chadi het volgende:
[..]
Hij moet zijn blad ook kunnen slijten maar die kerel roept vaak onzin.
Van Marwijk heeft het goed gedaan tot hij genaaid werd door een paar spelers en toen zakte de boel in als een kaartenhuisje. Je kan die man totaal niks verwijten want geen enkel andere club zou zo'n klap kunnen opvangen zoals Feyenoord kreeg met het vertrek van bepalende spelers.
Als ibrahimovic in vorm blijt, kunnen jullie die derde positie best behouden hoorquote:
Zou gewoon terug bij af beteken, als er nu mensen met een combi naar Vitesse gaan..quote:Op zondag 22 augustus 2004 21:07 schreef InnocentFR het volgende:
Erg gezellig dagje vandaag gehad.
Volgende week worden er dus toch kaarten afgenomen voor het uitvak,
alsnog boycotten dat uitvak/combi!
Bron? VI zegt namelijk dat hij hoopt a.s. zondag weer fit te zijn, idem voor Studio Sport.quote:Op zondag 22 augustus 2004 18:08 schreef Haspel33 het volgende:
Castelen 2 tot 8 weken eruit door hamstring. Zonder hem en Robben zijn we weer vleugellam tegen Tsjechie.
Op Danko Lazonic, die Kuijt de 4-0 gaf.quote:Op zondag 22 augustus 2004 17:56 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Ik zag wel dat hij Bobson onderuit haalde.
Dat leek meer op een blinde beuk naar voren richting de spitsen, echt geplaatst was het niet ofzoquote:Op maandag 23 augustus 2004 19:15 schreef methodmich het volgende:
[..]
Op Danko Lazonic, die Kuijt de 4-0 gaf.
Naïeve gedachte van die 80%. Gemeente Arnhem wil altijd supporters in de (eenmalige) combi proppen om vervolgens te evalueren. Zijn ze heel goed in daar, evalueren..alleen durven ze niet van te voren de criteria aan te geven waarover ze gaan evalueren. Dat die 80% niet ziet dat er gewoon weer een spelletje met ze wordt gespeeld..quote:Op maandag 23 augustus 2004 22:58 schreef Erasmusch het volgende:
Dr is in tilburg een enquete onder het uitpubliek gedaan waarin bijna 80% aangaf akkoord te gaan met de 'eenmalige' combi naar vitesse.
Echte Rotterdammers spellen het nog op de oude manier. Met IJ dus.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 14:50 schreef Nyluzzz het volgende:
Ik ben geen Feyenoorder (AJAX!), maar zelf ik weet dat het Feyenoord is! Shame on the TS![]()
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 14:50 schreef Nyluzzz het volgende:
Ik ben geen Feyenoorder (AJAX!), maar zelf ik weet dat het Feyenoord is! Shame on the TS![]()
quote:Het Algemeen Dagblad meldt dat Feyenoord zijn zinnen had gezet op het aantrekken van de Braziliaanse verdediger Silvinho van Barcelona. Dat was dus de gewenste Braziliaan van een club uit de G14. Barcelona kon echter geen uitsluitsel geven of het hem wilde laten gaan, waardoor Feyenoord met het oog op de transferdeadline van 31 augustus de interesse moest gaan verleggen. Volgens het Algemeen Dagblad komt de Portugees Bruno Basto van Bordeaux nu op proef. Na vier jaar in de basis heeft hij daar nu zijn basisplaats verloren. De voormalig speler van Benfica heeft nog een contract tot 2007. De 26-jarige verdediger kan zowel als linksback als als linker centrale verdediger uit de voeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |