Dat maakt het verhaal toch net iets anders. (Nu overheerst de blijdschap van de 3 punten weer). Wat er ook gebeurt is, ik hoop dat er geen boete aan de FC zal worden uitgedeeld. Kunnen we echt niet gebruikenquote:Op zondag 15 augustus 2004 16:58 schreef DutchGooner het volgende:
Die stenen kwamen uit het Den Haag vak,bij hun liggen stenen,bij ons beton....
Dan zijn zij begonnen..quote:Op zondag 15 augustus 2004 16:58 schreef DutchGooner het volgende:
HEYA DEN BOSCH!
De eerste 3 zijn binnen.
Aan 456;
Die stenen kwamen uit het Den Haag vak,bij hun liggen stenen,bij ons beton....
zoals gezegd,beide schuld...quote:Op zondag 15 augustus 2004 17:05 schreef klnvntrbyt het volgende:
[..]
Dat maakt het verhaal toch net iets anders. (Nu overheerst de blijdschap van de 3 punten weer). Wat er ook gebeurt is, ik hoop dat er geen boete aan de FC zal worden uitgedeeld. Kunnen we echt niet gebruiken.
en dat bedoel ikquote:Op zondag 15 augustus 2004 17:06 schreef manny het volgende:
Ook jammer omdat er gewoon lekker 6000 kaarten waren verkocht. Een deel zal flink balen van die relletjes en wellicht niet terugkomen.
offtopicquote:Op zondag 15 augustus 2004 17:07 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
en dat bedoel ik
Ik weet het,zal hem eens gaan veranderen,ooitquote:Op zondag 15 augustus 2004 17:09 schreef manny het volgende:
[..]
offtopic
je avator heeft al een tijdje kuren DG. Ik zie trouwens dat Arsenal vanavond in de lange samenvatting zit bij canal+.
10 minuten ongeveerquote:Op zondag 15 augustus 2004 17:09 schreef hellmondunited het volgende:
flink los gegaan zo te zien
Zo te zien?quote:Op zondag 15 augustus 2004 17:09 schreef hellmondunited het volgende:
flink los gegaan zo te zien
zo te zien aan deze posts met stenengooien e.d erin jaquote:Op zondag 15 augustus 2004 17:16 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Zo te zien?
Die Schulp dat blijft toch een gekke speler. Hij kan echt ongeloovelijk slecht spelen, maar soms heeft ie echt wereldacties en hij kan belangrijke goals maken. Ik denk als je em een heel seizoen laat staan er uiteindelijk toch 10-15 goals achter z'n naam staanquote:Op zondag 15 augustus 2004 17:19 schreef DutchGooner het volgende:
Maar goed,terug naar het voetbal.
Redelijk goede 1e helft en ADO beter in de 2e,Schulp was een drama
Schulp had idd vaak stom balverlies, maar hij werkt zich wel helemaal kapot. Daarnaast heeft hij zo af en toe ook wel een goede steekbal in huis. Cas is ook een harde werker en mist wat technische kwaliteiten, maar van dit soort spelers moeten we het denk ik wel hebben.quote:Op zondag 15 augustus 2004 17:19 schreef DutchGooner het volgende:
Maar goed,terug naar het voetbal.
Redelijk goede 1e helft en ADO beter in de 2e,Schulp was een drama en Cas kon niet beter en een heerlijke goal van Koentje
Verhouding was denk ik een gelijkspel maar who cares?
renz0rquote:Op zondag 15 augustus 2004 17:38 schreef renz0r het volgende:
FC Den Bosch...
Ik vond dat beide backs het zeer aardig deden ondanks hun zeer geringe ervaring op het hoogste niveau.quote:Op zondag 15 augustus 2004 17:35 schreef kesj het volgende:
[..]
Schulp had idd vaak stom balverlies, maar hij werkt zich wel helemaal kapot. Daarnaast heeft hij zo af en toe ook wel een goede steekbal in huis. Cas is ook een harde werker en mist wat technische kwaliteiten, maar van dit soort spelers moeten we het denk ik wel hebben.
Beekmans en Verhaegh vond ik beide bijzonder goed voetballen, terwijl Vd Ouweland ook heel nuttig heeft gespeeld.
Biekman heeft ontzettend veel snelheid en is sterk in de lucht, waardoor hij altijd gevaarlijk is. Ik hoop dat hij het vertrouwen krijgt zodat ook gaat scoren. Geldt ook voor Schulp trouwens, want zonder vertrouwen gaat die jongen nog slechter spelen.
Ado viel me vooral de 1e helft echt tegen. De 2e helft waren ze sterker en kregen ze wat kansjes, maar echt hoog gaan ze denk ik niet eindigen. Goed dat we alvast 3 punten van een mede degradatiekandidaat hebben gepakt, volgende week herhalen en minimaal 1 punt halen in Doetinchem.
Dan ken je mij niet,ik schijt op OP'squote:Op zondag 15 augustus 2004 18:16 schreef LadyFCDB het volgende:
Nou deel 11 is weer een feit. Wel een saaie openingspost DG. Had meer van je verwacht.
Moet eens weten waar ik op schijt.....quote:Op zondag 15 augustus 2004 18:18 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dan ken je mij niet,ik schijt op OP's
Daarom reageerde ik er al niet op...quote:Op zondag 15 augustus 2004 18:18 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dan ken je mij niet,ik schijt op OP's
op degene die onder jou gepost heeft?quote:Op zondag 15 augustus 2004 18:19 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
Moet eens weten waar ik op schijt.....
Nee dankje...quote:Op zondag 15 augustus 2004 18:20 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
op degene die onder jou gepost heeft?
Nee, Niks over yeahinho he....quote:Op zondag 15 augustus 2004 18:20 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
op degene die onder jou gepost heeft?
Vrees hetzelfdequote:Op zondag 15 augustus 2004 18:24 schreef 456 het volgende:
IVM de olympische spelen, vanavond pas om 2030 de reguliere Studio Sport uitzending, met daarop volgend Studio Voetbal, met Hugo Borst.
Tzal wel weer niet meer dan een shot van de goal zijn, en die 2 stenen die over en weer zijn gevlogen.
quote:Op zondag 15 augustus 2004 18:24 schreef 456 het volgende:
Tzal wel weer niet meer dan een shot van de goal zijn, en die 2 200 stenen die over en weer zijn gevlogen.
Gelukkig zijn ze altijd heel positief over ADO........quote:Op zondag 15 augustus 2004 18:25 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
Vrees hetzelfde
Als ze ons negatief in beeld kunnen brengen bij nos zullen ze dat niet laten.....
kortom,wat wil je nou?quote:Op zondag 15 augustus 2004 18:35 schreef renz0r het volgende:
[..]
DutchGooner
ga buiten spelen kleuterquote:Op zondag 15 augustus 2004 18:35 schreef renz0r het volgende:
[..]
DutchGooner
quote:Op zondag 15 augustus 2004 18:36 schreef manny het volgende:
he renzor,
Leuk topic. Zullen we dat nog een keer over doen...
Bal tegen je ballen :(
kut fotograafquote:Op zondag 15 augustus 2004 18:42 schreef Yeahinho het volgende:
Speciaal voor DutchGooner:
[afbeelding]
geen idee wat erop staat.....
Je weet ook nog niet wat ze dit jaar bij Studio Sport besloten hebben over het uitzenden van dit soort akkefietjes. Het is altijd enorm selectief wat ze uitzenden. Wellicht zien we helemaal niets van terug dat heb ik ook al vaak meegemaakt. Een andere keer maken ze weer een hele show van 1 vechtpartij.quote:Op zondag 15 augustus 2004 18:39 schreef Yeahinho het volgende:
Terecht dat ze negatief zijn over Den Haag. Bij Den Bosch zijn het (helaas) ook geen lieverdjes, maar bij echt elke wedstrijd waar Hagenezen op bezoek komen is het hommeles..... beide groepen zijn schuldig, maar ik ben benieuwd wie er de hoofdschuld krijgt.
In het uitvak inderdaadquote:Op zondag 15 augustus 2004 18:46 schreef Tiemie het volgende:
Okay, jullie competitiestart is een stuk beter, maar volgende week gaat het spoken.
quote:Op zondag 15 augustus 2004 18:47 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
In het uitvak inderdaad.
* Tiemie zal er weer eens bij zijn.
Sorry we geloven niet in spoken. Ennuh bescheiden voorspelling: wederom 3 punten naar Den Bosch toe.quote:Op zondag 15 augustus 2004 18:46 schreef Tiemie het volgende:
Okay, jullie competitiestart is een stuk beter, maar volgende week gaat het spoken.
quote:Op zondag 15 augustus 2004 18:49 schreef Tiemie het volgende:
[..]. zie je eindelijk eens het mooiste stadion van Nederland.
Be my guestquote:Op zondag 15 augustus 2004 18:36 schreef manny het volgende:
he renzor,
Leuk topic. Zullen we dat nog een keer over doen...
Bal tegen je ballen :(
Ik ook...... heb je al vervoer yeahinho?quote:Op zondag 15 augustus 2004 18:47 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
In het uitvak inderdaad :').
yeahinho zal er weer eens bij zijn.
Zelf een auto hebben is okquote:Op zondag 15 augustus 2004 19:30 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
Ik ook...... heb je al vervoer yeahinho?
graag gedaan hoorquote:Op zondag 15 augustus 2004 19:42 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Zelf een auto hebben is ok.
Maar toch bedankt voor het aanbod, toch?
Wat was er nog meer te zien? En heb je nog nieuws van het front?quote:Op zondag 15 augustus 2004 19:58 schreef DutchGooner in het live-verslagen-topic het volgende:
[..]
daar ga je al de fout in,ben net langs het stadion geweest en de enigste plek waar er spullen gesloopt zijn,lees stenen uit de grond,is in het uitvak
Je was er niet bij dus oordeel niet als je er geen weet van heb
verders weinig,er zullen zeker SV's uitgedeeld gaan worden aan beide kanten overigensquote:Op zondag 15 augustus 2004 20:01 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Wat was er nog meer te zien? En heb je nog nieuws van het front?
quote:Van de Laak schiet Den Bosch langs ADO
15/8/2004 16:52
FC Den Bosch mag dan gelden als één van de gedoodverfde degradanten - voorlopig heeft de ploeg de eerste zege van dit seizoen te pakken. De ploeg van trainer Henk Wisman won met minimaal verschil van ADO Den Haag, dankzij een hele fraaie treffer van Koen van de Laak: 1-0.
Op die zege viel eigenlijk maar weinig af te dingen. Daarvoor was Den Bosch te vaak de bovenliggende partij met de beste kansen en dwong het ADO Den Haag van Frans Adelaar eenvoudig te weinig af.
Doelpunten waren echter duur in De Vliert. Daarvoor diende het publiek te wachten tot tien minuten voor het eind. Het was het wachten waard, want de treffer van matchwinner Van de Laak was van een ongekende schoonheid: 1-0.
Niet te geloven die gasten daar bij Studio Sport... maar op zich gunstig voor Ado en FCDBquote:Op zondag 15 augustus 2004 18:43 schreef manny het volgende:
[..]
Je weet ook nog niet wat ze dit jaar bij Studio Sport besloten hebben over het uitzenden van dit soort akkefietjes. Het is altijd enorm selectief wat ze uitzenden. Wellicht zien we helemaal niets van terug dat heb ik ook al vaak meegemaakt. Een andere keer maken ze weer een hele show van 1 vechtpartij.
we zullen het straks zien
alleen voor de publieke opinie dan,de straf ontlopen ze toch nietquote:Op zondag 15 augustus 2004 21:24 schreef manny het volgende:
[..]
Niet te geloven die gasten daar bij Studio Sport... maar op zich gunstig voor Ado en FCDB
Hey,je kent het BD...quote:Op zondag 15 augustus 2004 21:51 schreef Yeahinho het volgende:
Gelukkig... nu wil ik de krant nog zien morgen....
Daarom juist...quote:Op zondag 15 augustus 2004 21:53 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Hey,je kent het BD...
waarom denkt iedereen toch zo makkelijk te kunnen winnen van ons???quote:Op maandag 16 augustus 2004 00:06 schreef xJapser het volgende:
See you next weekZal er zijn en ff zwaaien naar uitvak
En ff nog x zwaaien als we hebben gewonnen met 3-0
Zegt de NUMMER ZES uit de GGD van vorig seizoen die nauwelijks versterkingen hebben aangetrokken.....quote:Op maandag 16 augustus 2004 11:46 schreef xJapser het volgende:
Omdat jullie Schulp hebben....
stuur effe naar fcdbbwa@home.nlquote:Op maandag 16 augustus 2004 18:38 schreef LadyFCDB het volgende:
DG, heb je nog plek in je mailbox om een mooi filmpje te ontvangen???
omdat het me geen zak interesseertquote:Op maandag 16 augustus 2004 18:43 schreef Yeahinho het volgende:
Waarom hoor ik jullie trouwens niet over het TIFO-gebeuren?
Je gaat me toch niet vertellen dat jij hetzelfde heb gestuurd als ik wil doen???quote:Op maandag 16 augustus 2004 18:43 schreef Yeahinho het volgende:
Dan zal ie toch eerst mijn vanmorgen gestuurde mailtje moeten lezen, beantwoorden en daarna weggooien.........
Waarom hoor ik jullie trouwens niet over het TIFO-gebeuren?
Ik twijfel nog een beetje of ik het wel moet doenquote:Op maandag 16 augustus 2004 18:45 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
stuur effe naar fcdbbwa@home.nl
jawel,ik bijt nietquote:Op maandag 16 augustus 2004 18:47 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
Ik twijfel nog een beetje of ik het wel moet doen![]()
Misschien na dat mailtje welquote:Op maandag 16 augustus 2004 18:47 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
jawel,ik bijt niet
letterlijk wel te verstaanquote:Op maandag 16 augustus 2004 18:46 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
Als de collecte is zal ik ook een klein steentje bijdragen![]()
quote:Op maandag 16 augustus 2004 18:48 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
letterlijk wel te verstaan
Ik dacht al, wanneer gaat ie happenquote:Op maandag 16 augustus 2004 18:45 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
omdat het me geen zak interesseert
Santi Draaikolk naar Feyenoord!!quote:Feyenoord haalt Kolk weg bij Heerenveen
Bij SC Heerenveen kwam hij niet meer aan de bak en ook bij FC Den Bosch kon hij vorig seizoen niet al te veel indruk maken. Toch nam Feyenoord Santi Kolk maandag over van de Friese ploeg en stuurt hem direct door naar Excelsior.
Kolk tekende voor twee jaar bij Feyenoord. De Rotterdammers nemen de jeugdinternational transfervrij over. Het contract van Kolk liep nog tot medio 2005. De 22-jarige aanvaller zal dit seizoen uitkomen voor Excelsior, maar mocht coach Ruud Gullit hem nodig hebben dan verhuist de Hagenaar direct naar De Kuip.
Ondanks zijn 22 jaar begint Kolk al aan zijn zesde seizoen in het betaalde voetbal. Hij begon zijn loopbaan bij ADO Den Haag, waar hij na vijftien wedstrijden in zijn eerste seizoen al vertrok naar SC Heerenveen. Maar in het Abe Lenstra Stadion lukte het de multifunctionele aanvaller niet uit te groeien tot een vaste waarde.
Kolk verkaste zelfs drie keer op huurbasis. In zijn eerste jaar naar RKC Waalwijk, vervolgens ADO Den Haag en vorig jaar FC Den Bosch. De jeugdinternational staat inmiddels op 96 duels en negen doelpunten.
www.vi.nl
ja en?quote:Op maandag 16 augustus 2004 22:58 schreef Yeahinho het volgende:
Gvd, tis weer zover hoor...
In eerste instantie zou heel mijn auto vol zitten voor het retourtje Doetinchem.
Toen kwamen er nog meer aanmeldingen en werd het haast zelfs loten.
Daarna vielen ze bij bosjes om verschillende redenen af.
En nu meldt zojuist de laatste passagier zich af, en kan ik dus alleen....
En de conclusie is dat ik het niet zoek in m'n eentje....quote:Op maandag 16 augustus 2004 23:01 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
ja en?
er is al een mailtje uitgegaan,als die positief is kan je mee,dat bedoel je?quote:Op maandag 16 augustus 2004 23:07 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
En de conclusie is dat ik het niet zoek in m'n eentje....
Als jij es reageert op de mail!
Ik heb tussen de kilo's spam geen mailtje van jou gezien...quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 00:04 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
er is al een mailtje uitgegaan,als die positief is kan je mee,dat bedoel je?
een mailtje naar die kameraad van mij,pipo...quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 00:10 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Ik heb tussen de kilo's spam geen mailtje van jou gezien...
Ah op die fiets, lolquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 00:11 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
een mailtje naar die kameraad van mij,pipo...
Dave een Feyenoorder?quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 00:13 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Ah op die fiets, lol.
Hoe moet ik ruiken dat jij mailtjes naar feyenoorders stuurt?
*mompelt iets over 'kameraad'....*quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 00:14 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dave een Feyenoorder?
we zitten zoiezo met zijn 3en en ik weet niet of er een vriend van zijn broertje mee gaat,zoniet zal ik voor je pleitenquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 00:16 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Maar om alles even samen te vatten alvorens ik mijn bedje op ga zoeken: jij rijdt met Dave mee, en hebt nu een mailtje naar hem gestuurd of ik ook mee kan rijden? Zo ja, dan ben je al 5 stappen verder als ik had gedacht, hehe...
Ok, dan weet ik voorlopig even genoegquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 00:18 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
we zitten zoiezo met zijn 3en en ik weet niet of er een vriend van zijn broertje mee gaat,zoniet zal ik voor je pleiten
Hij rijdt op gas....quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 00:20 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Ok, dan weet ik voorlopig even genoeg. Bedankt zover en ik hoor het wel.
Mijn plan was dus eigenlijk om gewoon zelf te rijden, en de mail was meer andersom bedoeld: had je nog geen afspraken staan, dan kon je meerijden.
En nu ben ik slapen!
quote:Op maandag 16 augustus 2004 16:41 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Zegt de NUMMER ZES uit de GGD van vorig seizoen die nauwelijks versterkingen hebben aangetrokken.....
Ja jijquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 15:45 schreef Yeahinho het volgende:
Aparteling, ikke...?![]()
Nee, eerlijk waar niet...quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 16:02 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
Ja jijen volgens mij weet je heel goed wat ik bedoel.....
Dan hebben we het er straks op msn wel over.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 16:06 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Nee, eerlijk waar niet...
Ok, dan zie ik je wel verschijnenquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 16:18 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
Dan hebben we het er straks op msn wel over.
Is goed, denk er ondertussen maar over na. En anders lees dit topic nog maar eens door misschien dat je dan weet wat ik bedoel....quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 16:21 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Ok, dan zie ik je wel verschijnen.
owja??????quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 16:29 schreef DutchGooner het volgende:
Ik weet het
correctie dan,Ik denk het te wetenquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 16:41 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
owja??????
Nee je KON met me mee rijden......quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 16:48 schreef Yeahinho het volgende:
Ja, dan denk ik het ook te weten... ik kan ook met jou meerijden bedoel je?
Maar waarom ben ik dan in hemelsnaam een aparteling?
jaaaa jaaaaaaaquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 16:59 schreef Yeahinho het volgende:
Nee je begrijpt het verkeerd zie ik! Het enige dat ik DG had gemaild is 'hoe(laat) en met wie ga je naar de Graafschap?'. Op dat moment had ik nog 2 of 3 anderen in m'n wagen zitten, dus ik zou sowieso zelf rijden. Ik wist niet of DG al vervoer had, dus vandaar dat mailtje toen.
Nu is het dus anders, want m'n mede-passagiers hebben stuk voor stuk afgezegd....
Ja ook dat nog, dus tis sowieso lastig om met iemand mee te rijden...quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 17:01 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
jaaaa jaaaaaaa![]()
![]()
Maar je moest eerst zelf voetballen toch????
gaat een lastig een haastige zondagochtend voor je wordenquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 17:06 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Ja ook dat nog, dus tis sowieso lastig om met iemand mee te rijden...
M'n kaartje zelf ophalen gaat niet, dus moet ik iemand zien te vinden die zo gek is om dat voor mij te doen en zich dan naar de OJC-velden begeeft om mij op te pikken / in te stappen.
Achja, je moet wat als je én een (halve) wedstrijd zelf wilt voetballen, én FC wilt zien winnen in Doetinchemquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 17:54 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
gaat een lastig een haastige zondagochtend voor je worden
Kun je niet beter gewoon het eerste laten vallen voor 1 x???quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 17:59 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Achja, je moet wat als je én een (halve) wedstrijd zelf wilt voetballen, én FC wilt zien winnen in Doetinchem.
Zou kunnen, maar het is de eerste wedstrijd van het seizoen (eindelijk!!) en ik wil zo graag weer even ballenquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 18:01 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
Kun je niet beter gewoon het eerste laten vallen voor 1 x???
Maar dan moet je wel alleenquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 18:03 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar het is de eerste wedstrijd van het seizoen (eindelijk!!) en ik wil zo graag weer even ballen. Daarnaast kan ik het 'gewoon' halen als ik in de rust snel ga douchen en dan meteen aanrijd richting Doetinchem....
Als ik alleen moet haal ik het dus simpelweg niet. Ik moet ballen van half 12 (tot de rust om kwart over 12 dus), en precies tussen dezelfde tijstippen kun je je kaartje omwisselen bij FC...quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 18:05 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
Maar dan moet je wel alleen
Dat kaartje kan ik ook wel voor je omwisselen. Alleen wij rijden tussen half 12 en 12 aan naar Doetinchem. Dan moet je me bellen als je er bent zodat ik je kaartje af kan gevenquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 18:13 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Als ik alleen moet haal ik het dus simpelweg niet. Ik moet ballen van half 12 (tot de rust om kwart over 12 dus), en precies tussen dezelfde tijstippen kun je je kaartje omwisselen bij FC...Conclusie: dat kan ik zelf dus sowieso niet doen.
Slimme actie lijkt me.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 14:59 schreef DutchGooner het volgende:
En het contract van Biekman is opengebroken tot 2006
Die mail krijg je waarschijnlijk maandag pasquote:Op woensdag 18 augustus 2004 18:19 schreef Yeahinho het volgende:
Koen van de Laak verdient een basisplaats in het 'sterrenteam' van de VI van deze week. Ok, hij maakte een fantastisch doelpunt en werkte hard, maar was bij lange na niet de beste van het veld. Wat een lachertje zeg!
Oja, bedankt voor het aanbod Lady! Tis een lastig verhaal... ik wacht nog even op de mail van DG.
waarom dat???quote:Op woensdag 18 augustus 2004 19:01 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
De wedstrijd tegen ADO heb ik gemist wegens vakantie-perikelen
M'n pa was in mijn plaats geweest en dat was ook meteen de laatste keer dat hij is geweest naar eigen zeggen.
Agressief gedoe bla bla blaquote:Op woensdag 18 augustus 2004 19:04 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
waarom dat???
Dat weet je toch van te voren als je naar FCDB - ADO gaat dat zoiets kan gaan gebeuren.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 19:06 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Agressief gedoe bla bla bla
Mja...ik had ook zoiets van was dan op de Eretribune gaan zitten ofzo.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 19:07 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
Dat weet je toch van te voren als je naar FCDB - ADO gaat dat zoiets kan gaan gebeuren.
Ik snap die mensen niet hoor. Stond vandaag ook al een ingezonden brief in de krant van iemand die niet meer ging door wat er gebeurd is. Aan heel zn schrijven kon je merken dat hij al 2 jaar niet meer geweest is en dan kiezen ze zo'n wedstrijd uit.
Dat ben ik helemaal met je eens maar iedere voetballiefhebber weet hoe het zit tussen FC en ADO. En ik keur het ook niet goed wat er gebeurd is maar het zat er dik in dat het zou gaan gebeuren.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 19:08 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Mja...ik had ook zoiets van was dan op de Eretribune gaan zitten ofzo.FCDB - ADO is gewoon beladen zoals je zegt en dan kan er altijd wel wat gebeuren. Ik maak me d'r verder ook niet echt druk over, maar als het toeschouwers kost is dat wel vervelend want de FC kan elke 12,50 goed gebruiken.
Tegen kan ik eigenlijk nog niet zeggen.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 19:16 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Zijn we het helemaal eens
Welke aankopen vallen trouwens mee en welke tegen in jouw ogen?
Schulp mag van mij wel meer laten zien. Ben ik nog niet echt weg van. en tja Snoyl heb ik pas 1 wedstrijd gezien dus ga ik nog niet echt een oordeel over geven.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 19:21 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Volmer vind ik ook wel goed, van wat ik er van heb gezien en Schulp ook wel. Snoyl lijkt me ook wel goed alleen die heb ik nog niet in het blauw witte FC shirt zien spelen.
Dat is precies wat ik bedoelde hij moet zich thuis gaan voelen hier in DB zodat hij meer van zich kan laten zien.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 19:25 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik wil zondag zeker wel naar Doetinchem, maar ben pas sinds gister terug van vakantie. Moet dus even kijken of ik morgen ofzo nog het een en ander kan regelen want ik moet er gewoon heen natuurlijk.
Schulp bevalt me wel, denk dat hij ook nog wel gaat groeien. Hij toonde inzet in de wedstrijden die ik hem heb zien spelen en als hij de 100% kansen er nog in gaat leggen is het een prima speler voor de FC.
T/M morgen. De kosten zijn 11,10 beetje apart bedrag maar okequote:Op woensdag 18 augustus 2004 19:28 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Tot wanneer kan je kaartjes voor zondag halen by the way?
Dan ga ik morgen ff een kaartje halen.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 19:29 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
T/M morgen. De kosten zijn 11,10 beetje apart bedrag maar oke
1.10 voor de ticketbox he.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 19:33 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Dan ga ik morgen ff een kaartje halen.![]()
¤ 11,10 valt nog wel mee, apart bedrag is het wel idd.
Denk ook wel dat het druk zal worden, maar er zijn altijd nog wel wat kaartjes over, anders ga ik proberen wat anders te regelen.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 19:34 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
1.10 voor de ticketbox he.
Hoop voor je dat ze er nog zijn want hoorde dat er best veel verkocht waren
Succes! Maar denk dat het niet zo'n heel groot probleem zal zijn.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 19:36 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Denk ook wel dat het druk zal worden, maar er zijn altijd nog wel wat kaartjes over, anders ga ik proberen wat anders te regelen.
En zelfs een 8 gekregen. Erg hoog tov anderen. Overigens wel significant hoger bij den bosch dan ado.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 18:19 schreef Yeahinho het volgende:
Koen van de Laak verdient een basisplaats in het 'sterrenteam' van de VI van deze week. Ok, hij maakte een fantastisch doelpunt en werkte hard, maar was bij lange na niet de beste van het veld. Wat een lachertje zeg!
...
terechtquote:Op woensdag 18 augustus 2004 21:55 schreef 456 het volgende:
[..]
Overigens wel significant hoger bij den bosch dan ado.
Kwasser niet bij, kmoet afgaan op jullie (en wat ik in 2 minuten op tv heb gezien).quote:Op woensdag 18 augustus 2004 21:59 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
terecht
Elke club moet een x-aantal wedstrijden op vrijdagavond spelen,contractueel vastgelegd met de HCE.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 22:10 schreef 456 het volgende:
[..]
Kwasser niet bij, kmoet afgaan op jullie (en wat ik in 2 minuten op tv heb gezien).
Waarom is FCDB-willem2 op vrijdag eigenlijk?
De speeldag van Den Bosch was toch nu de za-avond?
zodra ik een mailtje van Dave terugheb,ik denk overigens niet dat we eerst langs Rosmalen zullen gaan...quote:Op woensdag 18 augustus 2004 22:30 schreef Yeahinho het volgende:
Goed dat je zegt dat morgen de laatste dag voor een kaartje is Lady!
Moet dus op korte termijn effe zekerheid hebben, dus DG waar blijft die (tweede) mail?
Wij hebben graag uit-supporters op bezoek, vandaar die schappelijke prijs.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 19:29 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
T/M morgen. De kosten zijn 11,10 beetje apart bedrag maar oke
ik hield wijselijk mijn mondquote:Op woensdag 18 augustus 2004 22:31 schreef Yeahinho het volgende:
Oja, Cas één van de betere aankopen??Alsjeblieft zeg.....
Hmmm, daar was ik al bang voor.... maar hoe ik dat dan moet doen vraag ik me nu dus afquote:Op woensdag 18 augustus 2004 22:31 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
zodra ik een mailtje van Dave terugheb,ik denk overigens niet dat we eerst langs Rosmalen zullen gaan...
dan gaan wij jij een probleem hebbenquote:Op woensdag 18 augustus 2004 22:32 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
maar veel eerder dan een uur of 1 kan ik daar dan nooit zijn...
Zou het helpen als ik Dave mijn mooiste glimlach smilie stuur via mail?quote:Op woensdag 18 augustus 2004 22:33 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
dan gaan wij jij een probleem hebben
nee,hij is heteroquote:Op woensdag 18 augustus 2004 22:36 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Zou het helpen als ik Dave mijn mooiste glimlach smilie stuur via mail?
*ladyfcdb om hulp roept*quote:Op woensdag 18 augustus 2004 22:37 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
nee,hij is hetero
sorry yeahinho ben al bezet. Ga zelfs samenwonenquote:Op woensdag 18 augustus 2004 22:39 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
*ladyfcdb om hulp roept*
Dave een keer lief aankijken kan geen kwaad, toch?quote:Op woensdag 18 augustus 2004 22:41 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
sorry yeahinho ben al bezet. Ga zelfs samenwonen![]()
nee heb je ja kun je krijgen toch????quote:Op woensdag 18 augustus 2004 22:43 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Dave een keer lief aankijken kan geen kwaad, toch?
stop met voetballen,heb ik ook gedaanquote:Op woensdag 18 augustus 2004 23:13 schreef Yeahinho het volgende:
Klote-situatie dit....
Dát nooit!quote:Op woensdag 18 augustus 2004 23:15 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
stop met voetballen,heb ik ook gedaan
FLOPquote:Op woensdag 18 augustus 2004 23:29 schreef s4nd3r-tj3 het volgende:
Jammer dat ze niet meer in de gouden gids zitten .. altijd mooi die confrontatie's met TOP
en al een beslissing genomen???quote:Op woensdag 18 augustus 2004 23:17 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Dát nooit!
Ik heb met dank aan Lady al een eventuele oplossing gevonden, maar dan moet ik alleen rijden...
en met mijn topografische kennis is dat niet zo'n heel erg goed plan!
Missen we daar veel aan dan? Aan radio Gelderland???quote:Op donderdag 19 augustus 2004 13:16 schreef Reanimatie.com het volgende:
pfff, wat een gezever zeg. Gezien 2/3 van de 024 crew naar blowlands gaat deze 1/3 deel maar gewoon de trap en de hal witten. Een eigen huis is leuk, maar er zit zoveel werk aan. En gezien ik toch alles klaar wil hebben voor de wederhelft begint te baren wordt ht voor deze jongen Radio Langs de Lijn of Omroep Gelderland (die ontvangen jullie lekker niet)
Ken je dat niet met je vrouw regelen, die van mij was ook gewoon 16 dagen over tijd, kon ik heel het EK met gemak meepakkenquote:Op donderdag 19 augustus 2004 13:16 schreef Reanimatie.com het volgende:
pfff, wat een gezever zeg. Gezien 2/3 van de 024 crew naar blowlands gaat deze 1/3 deel maar gewoon de trap en de hal witten. Een eigen huis is leuk, maar er zit zoveel werk aan. En gezien ik toch alles klaar wil hebben voor de wederhelft begint te baren wordt ht voor deze jongen Radio Langs de Lijn of Omroep Gelderland (die ontvangen jullie lekker niet)
Op het gastenboek van www.m-side.com biedt Porro een kaartje aan. Is misschien iets voor je.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 13:54 schreef Yeahinho het volgende:
Ik ga nu sowieso een kaartje kopen!
Hoe ik dat verder oplos zie ik wel, maar dan heb ik dat ding alvast.
Ik las het net, maar m'n kaartje had ik al bij de Ticketbox gehaald...quote:Op donderdag 19 augustus 2004 14:22 schreef kesj het volgende:
[..]
Op het gastenboek van www.m-side.com biedt Porro een kaartje aan. Is misschien iets voor je.
Oke dan! Spreken we straks op msn wel ff af hoe en wat oke?quote:Op donderdag 19 augustus 2004 15:01 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Ik las het net, maar m'n kaartje had ik al bij de Ticketbox gehaald...
áls we al mogen... zal zo ongetwijeld uit de hand gaan lopen hier in Den Bosch...quote:Op donderdag 19 augustus 2004 20:40 schreef DutchGooner het volgende:
en ajax mag op EV naar Den Bosch,ge-wel-dig aangezien wij ongetwijfeld in een bus gedumpt zullen gaan worden naar amsterdam toe
Aan de naam had ik het al gezien, kon niet missenquote:Op donderdag 19 augustus 2004 21:29 schreef TerroRobbie het volgende:
Zongo... niet echt bijzonder...
edit> yeahdinges, it's meHeb nog ergens een oud accountje opgedoken.. hehehe
Echt heel mooi!!!quote:Op donderdag 19 augustus 2004 21:18 schreef Yeahinho het volgende:
* LadyFCDB wijst trots op zijn nieuwe icoontje, ondertitel en signature.
Ik zal even mailen om het offtopic-gedoe hier nog enigszins te beperken!quote:Op donderdag 19 augustus 2004 22:45 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
Echt heel mooi!!!
Morgenavond om half 7???
Reanimatie.com komt hier ook regelmatig hoor. Maar er zijn inderdaad een aantal nieuwe namen bij gekomen. Gezellig toch????quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 08:50 schreef Dylan Dog het volgende:
Hey:
Normaal gesproken wordt dit topic alleen bevuild door DG, yeahinho en LadyFCD (met ondergetekende, Tong en knvbtrkshftryekmhty als lurkers), maar nu ineens nieuwe namen!
Ik klaag ook niet! En reannie hoort er natuurlijk ook bij (en ik maar half...)quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 10:03 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
Reanimatie.com komt hier ook regelmatig hoor. Maar er zijn inderdaad een aantal nieuwe namen bij gekomen. Gezellig toch????
Heb alweer heel veel zin in zondag! Wat zijn de voorspellingen van de mede fokkers hier?
ik gok op een 1-3 voor onze Blue White Army!
Ik zei toch ook niet dat je klaagt!!!quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 10:41 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ik klaag ook niet! En reannie hoort er natuurlijk ook bij (en ik maar half...)
Ik denk 1-1!
Ik zeg ook niet dat jij zei dat ik klaagde!quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 10:57 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
Ik zei toch ook niet dat je klaagt!!!![]()
Ow dus jij bent diegene waardoor Yeahinho nu in de probleempjes is gekomen. Gelukkig ben ik voor een gedeelte zijn reddende engel.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 12:08 schreef TerroRobbie het volgende:
Ja ik (op andere sites bekend als RobbieFCDB) ben nu voort hier ok actief, omdat ik op een andere site waar ik altijd zat gebanned ben. Ik ben er zondag helaas niet bij... Zou eigenlijk met yeahinho gaan maar er kwam onverwachts iets tussen. Voorspellingen waag ik me niet aan... maar ik ga uiteraard voor de overwinning.
Gelukkig nietquote:Maar is RobbieFCDB dezelfde als RobbieBobbie
Zo zou je het kunnen zeggen jaquote:Ow dus jij bent diegene waardoor Yeahinho nu in de probleempjes is gekomen. Gelukkig ben ik voor een gedeelte zijn reddende engel.
Ben nu eigenlijk wel benieuwd wie je dan wel bent.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 12:21 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Gelukkig niet
[..]
Zo zou je het kunnen zeggen ja... Gelukkig dat jij er nog bent...
Ennuh dat op stelten zetten zal wel meevallen... hehehe
Rean is ondertussen al behoorlijk lang Fok!ker, niet altijd van harte, maar al wel tijden. Eerst als lurker (2000), daarna als poster.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 10:41 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ik klaag ook niet! En reannie hoort er natuurlijk ook bij (en ik maar half...)
Ik denk 1-1!
Ow dan weet jij vast wel wie ik ben. Heb in de rust nog ff bij Yeahinho staan kletsen. Kan me je niet zo voor de geest halen.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 12:37 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik denk niet dat je me kent...
Ik was ook met yeahinho bij UNA-FCDB.. misschien dat je me toen gezien hebt?
Ik zal es kijken of ik ergens nog een foto heb..
RobbieFCDB TerroRobbie is dat manneke dat deze zomer de administratie bij FC heeft bevolkt. Die vond jij toen je je scc ging bestellen/ophalen nog zo'n goede houding hebben, weet je nog?quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 12:49 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
Ow dan weet jij vast wel wie ik ben. Heb in de rust nog ff bij Yeahinho staan kletsen. Kan me je niet zo voor de geest halen.
Ow oke ik weet het weer........quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 13:15 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
RobbieFCDB TerroRobbie is dat manneke dat deze zomer de administratie bij FC heeft bevolkt. Die vond jij toen je je scc ging bestellen/ophalen nog zo'n goede houding hebben, weet je nog?
Please noem me RobbieFCDB, TerroRobbie is zo'n kutnaamquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 13:15 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
RobbieFCDB TerroRobbie is dat manneke dat deze zomer de administratie bij FC heeft bevolkt. Die vond jij toen je je scc ging bestellen/ophalen nog zo'n goede houding hebben, weet je nog?
Wijzig je naam hier dan ook......quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 13:25 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Please noem me RobbieFCDB, TerroRobbie is zo'n kutnaam
Wat was er met mijn houding?Wordt er over mij geroddeld?
hehehe
Maak je toch ff snel een nieuw profieltje aan....quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 13:30 schreef TerroRobbie het volgende:
Hoe moet dat dan?
edit
quote:Op donderdag 19 augustus 2004 18:45 schreef LadyFCDB het volgende:
FC Den Bosch heeft aangifte gedaan van openbare geweldpleging, supporters van ADO Den Haag en FC Den Bosch belaagden elkaar zondag tijdens hun onderlinge competitieduel in De Vliert. Stenen vlogen over en weer en tenauwernood kon worden voorkomen dat de relschoppers elkaar in de haren vlogen. Naar aanleiding van de aangifte gaan politie en beide clubs de daders proberen te traceren.
Het feit dat de politie, nu achteraf, ineens meent wel ff serieus in actie te moeten komen.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 13:37 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat is daar leuk aan Digger?
Maak je toch ff snel een gratis hotmailadresje aan....quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 13:37 schreef TerroRobbie het volgende:
Ja das het probleem... ik heb geen goed emailadres meer om me hier opnieuw te registreren... het enige adres wat ik heb staat dit ding op.. wat ik een jaar geleden ofzo heb aangemaakt...
Wat is daar leuk aan Digger?
Was het maar zo makkelijk......quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 13:44 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
Maak je toch ff snel een gratis hotmailadresje aan....
Ik heb altijd een oplossing hoor![]()
Beantwoord jij mijn mail ff als je wil.. Anders kan je zondag misschien niet eens naar Doetinchem.....quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 13:53 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Was het maar zo makkelijk......
bij 300 posts.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 14:15 schreef TerroRobbie het volgende:
Wanneer issie vol dan?
Is ook triest, maar ergens wel lachwekkend.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 13:57 schreef TerroRobbie het volgende:
Ja.. :S
Je kunt hier niet registeren met een hotmail adresje :|
Digger> Ik kan er niet om lachen... vind het meer door en door triest...
Waar heb jij al die inside-informatie vandaan?quote:LATEST UPDATE
Redelijk aantal, hoeveel kunnen er daar in het uitvak? Toch wel enkele honderden meer, niet?quote:Ca.240 kaarten verkocht voor de Graafschap
Mooi, ben benieuwd wie.quote:3 Bossche en 5 Haagse SV nav de rellen
Vrijdag he? Die avond kan ik niet...quote:AZ is EV/Autocombi
Gvd...quote:Vitesse en Feyenoord buscombi
"bekende"quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 16:36 schreef Yeahinho het volgende:
Mooi, ben benieuwd wie.
Men blijft tenminste van je auto af dan...quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 16:12 schreef DutchGooner het volgende:
Vitesse en Feyenoord buscombi
Sja, er lopen voor mij zoveel (van gezicht) bekenden rond bij FC.. en jij kent er zelfs nog meerquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 16:39 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
"bekende"
weet geen namen maar het zijn bekende gezichten iigquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 16:45 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Sja, er lopen voor mij zoveel (van gezicht) bekenden rond bij FC.. en jij kent er zelfs nog meer.
Kom es met namen! (en als je die niet wilt noemen dan mail aub)
Hoe weet je dit allemaal trouwens?
komt welquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 16:54 schreef Yeahinho het volgende:
Vertel, vertel!
Ah ik dacht al... wat moet ie daar eigenlijkquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 16:56 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
komt wel
Moest iig 30 minuten wachten voordat ik namens mijn baas 12 dozen Gatorade kon afleveren
Ik heb trouwens op inet een foto gevonden waar over onze koppen mooie balkjes zijn geplakt!quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 16:56 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
linkjequote:Op vrijdag 20 augustus 2004 17:27 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Ik heb trouwens op inet een foto gevonden waar over onze koppen mooie balkjes zijn geplakt!
Eigenlijk wil ik undercover blijven, maar vooruit.....quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 17:28 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
linkje
ik zie ons niet,die foto's zijn zo donker als de netenquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 17:46 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Eigenlijk wil ik undercover blijven, maar vooruit.....
http://fotos.fcdb-zone.nl(...)denhaag/DSC01398.JPG
Wat dacht je van het kanarie-gele shirtje?quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 17:47 schreef DIGGER het volgende:
Nou, DG is niet moeilijk te herkennen aan z'n petje
Dat ben ik nietquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 17:47 schreef DIGGER het volgende:
Nou, DG is niet moeilijk te herkennen aan z'n petje
Dan heb jij een bagger-pc monitor!quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 17:49 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
ik zie ons niet,die foto's zijn zo donker als de neten
Niet?quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 17:49 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dat ben ik niet
dat zal het zijnquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 17:49 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Dan heb jij een bagger-pc monitor!
Daar staan we idd óók...quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 17:52 schreef DutchGooner het volgende:
wij staan wel op nummertje 10
Ja inderdaad nou je het zegt. Zelfs DG. (die valt ook niet op met zn kanarieshirt) ik zie mezelf niet op de foto denk dat er net iemand voor me stondquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 17:57 schreef Yeahinho het volgende:
Waarom krijgt trouwens echt iédereen op die foto een balkje behalve ik?:'(
die sukkel dus.....quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 19:55 schreef TerroRobbie het volgende:
Duurde inderdaad lang Dutchgoonert... Ik was trouwens de 3e persoon die erbij stond toen je aan het vertellen was waar jij je zakgeld aan uitgeeft.. hehehe
*mompelt iets over Heerenveen-publiek*quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 19:58 schreef MaxPower het volgende:
Heb je met zo'n klein cluppie he, dan kent iedere supporter iedereen![]()
Je kan inderdaad veel zeggen over Heerenveenpubliek, maar niet dat het er weinig zijn..quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 19:59 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
*mompelt iets over Heerenveen-publiek*
quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 20:06 schreef Yeahinho het volgende:
Liever met 750 fanatiekelingen (+ DG, maakt 751) op de M-Side, dan met 15.000 toeschouwers in het Abe Lenstra-stadion
.
en ik weet dat je stiekem echt wel jaloers bent
Jawel hoor, we hebben er op de kop af 11.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 20:13 schreef TerroRobbie het volgende:
sukkel????
In heerenveen weten ze niet eens wat een StadionVerbod is...
omdat ik iemand gesproken heb die dat weetquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 20:00 schreef Yeahinho het volgende:
Maare, DG.... hoe je dat weet van die sv's is nu min of meer bekend, maar hoe weet je dat van die combi's en aantal verkochte kaarten voor De Graafschap??
Veel meer zullen het er niet zijn.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 20:17 schreef TerroRobbie het volgende:
de afgelopen 10 jaar? :p
Voorlopig zit jij wel gebeiteld met je vrouwtje en de kleine, eindelijk rustquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 08:45 schreef Reanimatie.com het volgende:
KeSj > nadeel is dat dit het *zoveelste* eigen stekkie in 6 jaar was...
vanaf juli 1998 van 073 naar een kamer in Den Haag, naar een andere kamer in Den Haag, naar een flat in Den Haag (ondertussen mijn moeder van Buitenpepers naar Maaspoort en ook daar dus mijn kamer). Van de flat in Den Haag naar de flat op de Admiraliteitslaan in Den Bosch. Van Den Bosch naar een flat in Nijmegen, nu weer naar een huis in Nijmegen.
Ik geloof inderdaad ook niet dat dat een goede maatstaf is voor fanatisme van supporters. Tuurlijk kan het beter bij Heerenveen, maar daar is een clubje supporters dan ook goed mee bezig. Let maar eens op bij Amstel Cup en UEFA Cup wedstrijden, sfeer is dan stukken beter.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 20:20 schreef Yeahinho het volgende:
Over de hoeveelheid stadionverboden zou ik eigenlijk niet zo trots zijn Robbie...
Ben ik ook niet... weet geeneens hoeveel Den Bosch er nu heeft...quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 20:20 schreef Yeahinho het volgende:
Over de hoeveelheid stadionverboden zou ik eigenlijk niet zo trots zijn Robbie...
al sla je me kapotquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 20:34 schreef Yeahinho het volgende:
Ok, dan ga ik meteen weer offtopic: ik en Lady vroegen ons waarom je icon het al dagen niet doet DG?
Dit staat op de site van je host:quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 20:35 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
al sla je me kapot
quote:Over the past several months, this free picture hosting service has grown tremendously. Unfortunately, the popularity has attracted many people set on abusing our services. Because of these unscrupulous people, we are very sorry to announce that we are unable to continue to run our free picture gallery. We can keep the gallery up for another month (until Friday, August 7, 2004) to give all of our users time to make other arrangements. If you would like to continue to use us as your picture host, we have created a special picture hosting package only available to our loyal gallery members HERE. Make sure to tell us your gallery username when you sign up and we'll give you free service until September 7, 2004 and transfer all of your pictures and albums to your new account. Please contact admin@cybertarp.com if you have any questions
Das waar ook!!quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 20:39 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Dit staat op de site van je host:
[..]
je weet wat een PI is?quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 20:35 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Waarom sukkel DG? Je kent me?
hijs te groot...quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 20:44 schreef Yeahinho het volgende:
DG > http://img.photobucket.com/albums/v334/Yeahinho/dutchgooner.gif effe in het webicon-vakje gooien!
quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 20:35 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
al sla je me kapot
Daarom zeg ik ook "...in het webicon-vakje gooien"quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 20:49 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
hijs te groot...
dat is van een pupillenelftal dat vorig seizoen "hi ha hondelul" zong..quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 20:14 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Jawel hoor, we hebben er op de kop af 11.![]()
Dat wordt hard slaan om door die bierchocopens heen te komen.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 20:50 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
Yeahinho mag ik asjeblieft eerst??????????![]()
Fristi bedoel jequote:Op vrijdag 20 augustus 2004 21:07 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Dat wordt hard slaan om door die bierchocopens heen te komen.
Kan ik wel wat hulp bij gebruiken dus!
nee?quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 20:48 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
je weet wat een PI is?
ik ben dan wel niet blond maar ik weet het zo ook niet. Help me eens TerroRobbiequote:Op vrijdag 20 augustus 2004 21:10 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
nee?
edit> nu wel
OWWWWWWWWquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 21:54 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik heb het ook niet op kunnen lossen zonder de geweldige hulp van yeahinho hoor
PI staat voor PostIcon.. in de post waar hij mij een sukkel noemt heeft hij een [afbeelding] als posticon
11quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 23:03 schreef Yeahinho het volgende:
Mooi, nog maar 15 te gaan.
Ik vind eigenlijk wel dat we zondag gert kruys een keer moeten toezingen. Of ben ik de enige die daar zo over denkt?quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 23:08 schreef Yeahinho het volgende:
Gunstig van Vitesse, want die zullen toch wel weer in het linkerrijtje eindigen. Groningen wordt denk ik een concurrent om de onderste plaatsen, dus laat die maar veel punten morsen!!
succes ermee,zonder mijn steun iigquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 23:10 schreef LadyFCDB het volgende:
Of ben ik de enige die daar zo over denkt?
Alsof jij ooit mee zingt????quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 23:11 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
succes ermee,zonder mijn steun iig
pleur op,rij jezelf de vangrail in ofzoquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 23:12 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
Of kei hard YNWA klinkt ook heel leuk of niet yeahinho
Gaat ook zeker wel gebeuren denk ik! (als we voorstaan danquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 23:10 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk wel dat we zondag gert kruys een keer moeten toezingen. Of ben ik de enige die daar zo over denkt?
Dat bedoel ik. Hij heeft ons toch wel kampioen gemaakt! Vind dat hij dat best verdient.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 23:13 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Gaat ook zeker wel gebeuren denk ik! (als we voorstaan dan)
"GERT KRUYS IS EEN BOSSCHENAAR!!"
dan blijft het dus stil..quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 23:13 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Gaat ook zeker wel gebeuren denk ik! (als we voorstaan dan)
Klopt,want dat zijn de enige 2 die dat zingen dus dan kom je niet verquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 23:14 schreef manny het volgende:
[..]
dan blijft het dus stil..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |