Nee drie. Maar 1 breedbeeld en relaxte banken, ga niet in een hoekie me zitten afzonderen. OK?quote:Op maandag 20 september 2004 14:28 schreef Greetings het volgende:
[..]
Ben jij serieus nog 1 van de 5 mensen in NL die maar 1 TV in huis hebben?![]()
MotD begint toch gewoon weer om half 12 vanavond?quote:Op zondag 3 oktober 2004 21:12 schreef Erasmusch het volgende:
BBC2 nu
Waren er gisteren ook niet of nauwelijks ik heb zelf het begin gemistquote:Op zondag 3 oktober 2004 21:42 schreef MaxPower het volgende:
Vanmorgen trouwens om 0900 opgestaan om de herhaling te kijken hebben ze de analyses eruit gesneden...![]()
Ja, maar wist niet in welk ander topic dit moest. Kutmoffenquote:Op zondag 3 oktober 2004 21:42 schreef MaxPower het volgende:
[..]
MotD begint toch gewoon weer om half 12 vanavond?
Ik was op vakantie tijdens dat WKquote:Op zondag 3 oktober 2004 22:02 schreef tong80 het volgende:
Mooie docu over één van de mooiste wedstrijden op een WK ooit.
Dat laatste vind ik schromelijk overdreven.quote:Op zondag 3 oktober 2004 22:02 schreef tong80 het volgende:
Mooie docu over één van de mooiste wedstrijden op een WK ooit.
streepje-hoofdletterO-streepjequote:Op zondag 3 oktober 2004 21:56 schreef MaxPower het volgende:
hoe werkt die niet juichende cheerlie?
Idd niet kwa voetbal maar wel kwa spanning. Bedenk je dat het een halve finale was op een WK. Ballen tegen de paal. Huilende spelers. Rode kaarten. Strafschoppen op het eind.quote:Op zondag 3 oktober 2004 22:29 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Dat laatste vind ik schromelijk overdreven.
In die zin een traumatische klassieker.quote:Op zondag 3 oktober 2004 22:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Idd niet kwa voetbal maar wel kwa spanning. Bedenk je dat het een halve finale was op een WK. Ballen tegen de paal. Huilende spelers. Rode kaarten. Strafschoppen op het eind.
Nogmaals niet het hoogste niveau kwa voetbal maar kwa spanning was het een echte topper.
En eerder is er al op dinsdag Man Utd - Debrecen voor de CL op BBC.quote:MOTD: 13 & 14 August
Watch Match of the Day and Match of the Day 2 for highlights of all the weekend's Premiership action.
Gary Lineker presents highlights and goals from the opening day of the 2005/06 Premiership season as Match of the Day returns on Saturday (2225 BST on BBC One).
Wayne Rooney returns to Goodison Park as Manchester United - playing their first league match since the controversial Malcolm Glazer takeover - take on Everton.
European champions Liverpool travel to Middlesbrough, and Championship title winners Sunderland mark their return to the elite with a home match against Charlton.
Play-off winners West Ham are also back after two seasons outside the top-flight - they host Craig Bellamy and co as Blackburn travel to Upton Park.
Two former England legends clash at the City of Manchester Stadium as Bryan Robson's West Brom - who dramatically defied the odds to stay up on the final day of last season - visit Stuart Pearce's Manchester City.
Elsewhere Portsmouth host Tottenham, Bolton travel to Aston Villa and Birmingham visit Fulham.
On Sunday, Adrian Chiles presents highlights of the day's Premiership action in Match of the Day 2 (2230 BST, BBC Two).
It's an historic day for newly-promoted Wigan Athletic as they play host to champions Chelsea in their first-ever Premiership match.
How will Jose Mourinho's millionaire superstars fare in the unfamiliar surrounds of Wigan's JJB Stadium?
Plus a review of all the goals, main action and talking points on the much-anticipated opening weekend of the new Premiership season.
goede oude tijdquote:Op zondag 7 augustus 2005 16:32 schreef maniack28 het volgende:
yes yesOpnieuw een jaartje MotD
altijd al het beste voetbalprogramma geweest
Vroeger keek ik altijd de herhaling zondagochtend op 8 uur
Man U heeft niet om de supercup gespeeldquote:Op zondag 14 augustus 2005 21:14 schreef Spideyman het volgende:
Heerlijk hoe ze een paar dagen terug "The Glazer Boys" aanpakten na het winnen van Man U van de supercup.
"Mr. Glazer, congratulations with winning the superbowl. OOPS! i mean Supercup"
(of hoe die cup ook heet)
Welke wedstrijd was dat dan? Nistelrooij, Rooney en C. Ronaldo scoorden.quote:Op zondag 14 augustus 2005 21:59 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Man U heeft niet om de supercup gespeeld
Dat was de voorronde van de Champions leaguequote:Op zondag 14 augustus 2005 22:15 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Welke wedstrijd was dat dan? Nistelrooij, Rooney en C. Ronaldo scoorden.
Voorronde CL tegen Debrecen.quote:Op zondag 14 augustus 2005 22:15 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Welke wedstrijd was dat dan? Nistelrooij, Rooney en C. Ronaldo scoorden.
Nou ja de grap wordt er niet minder om.quote:Op zondag 14 augustus 2005 22:16 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Dat was de voorronde van de Champions league
quote:Op maandag 15 augustus 2005 00:13 schreef 9christensen het volgende:
kijk zo zou Talpa het moeten doen
zonder reclame enzoquote:Op maandag 15 augustus 2005 00:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]
volgens mij werd er gezeken op het praten tussendoor............ dat is typisch wat ze nu doen.
Voor hetzelfde geld was je een half uur te laatquote:
Nee, ik ken de BBC wel een beetje en schatte in dat het nog moest komen.quote:Op zaterdag 15 april 2006 23:48 schreef tong80 het volgende:
Voor hetzelfde geld was je een half uur te laat
Tuurlijkquote:Op zaterdag 15 april 2006 23:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, ik ken de BBC wel een beetje en schatte in dat het nog moest komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |