wel de beste commentator van europaquote:Op zondag 16 april 2006 00:12 schreef numero_uno het volgende:
Vooral bij John Motson lijkt het nog steeds of je FIFA aan t spelen bent![]()
En dan het liefst samen met Graeme LeSaux, negentig minuten lang.quote:Op zondag 16 april 2006 00:21 schreef borisz het volgende:
[..]
wel de beste commentator van europa
kunnen ze in NL nog wat van leren
Agh hier hebben sommige mensen ook een hekel aan Olaf Mol. Kan het me ook niet voorstellen.quote:Op zondag 16 april 2006 12:43 schreef Doc het volgende:
Het grappige is dat in Engeland er ook veel gasten zijn die Motson een complete randdebiel vinden
hahahah ja die ken ik ook nog.quote:Op zondag 23 april 2006 21:21 schreef Beschouw het volgende:
John Motson na de 5-1zege in en tegen Duitsland: "I think this could be our best victory over Germany since the war"
Idd, daar moet ik ook altijd aan denken als ik MotD kijkquote:Op zondag 16 april 2006 00:12 schreef numero_uno het volgende:
Vooral bij John Motson lijkt het nog steeds of je FIFA aan t spelen bent![]()
quote:Op zondag 23 april 2006 20:42 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Agh hier hebben sommige mensen ook een hekel aan Olaf Mol. Kan het me ook niet voorstellen.
Geneequote:Op donderdag 27 april 2006 20:07 schreef Beschouw het volgende:
Gary Lineker doet het ook goed, met zijn onderkoelde humor. Stukken beter dan die Genée van Talpa.
quote:Op maandag 1 mei 2006 00:49 schreef Hephaistos. het volgende:
Zeg, gaat dat kolere snooker nog een keer ophouden?
quote:Op zondag 23 april 2006 20:42 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Agh hier hebben sommige mensen ook een hekel aan Olaf Mol. Kan het me ook niet voorstellen.
Maar wel ontzettend cool,quote:Op maandag 1 mei 2006 01:52 schreef Radegast het volgende:
Tering, die gast is lelijk...
Voortaan op zondagavond al om 23.00 dus.quote:Adrian Chiles returns on Sunday evenings with Match of the Day 2, which has been moved to the earlier time of 2200 and will hopefully allow an earlier Sunday night's sleep for millions of football fans across the UK.
Adrian will be joined by a range of pundits from the world of football for a comprehensive analysis of Sunday's games, as well as wrapping up all the action and talking points from Saturday's action.
Zullen ze tegenwoordig (op enkele na) niet meer hebben bij dit Chelseaquote:Op zondag 10 september 2006 01:30 schreef mcyodogg het volgende:
Toch mooi om te zien dat Hasselbaink nog hart voor de club heeft
ik zag er een flits van. Ik was net te laatquote:Op zondag 10 september 2006 00:32 schreef Radegast het volgende:
Goeiegrabbels, wat een blunder van Reina bij die 3de goal.![]()
Hij kon er nix aan doen, maar het ziet er zo lullig uit.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:01 schreef xFriendx het volgende:
Robinson![]()
Moet wel zeggen dat die bal heel erg omhoog komt en dat het niet verwonderlijk is dat hij hem mist.
Dan hoeft hij nog niet naast de bal te maaien.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:05 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Hij kon er nix aan doen, maar het ziet er zo lullig uit.
M.i. een fout van Neville, altijd naast de goal terugspelen, maar ja dan krijg je weer gezeik dat je je keeper op z'n verkeerde been aanspeelt ofzo...
Robinson trapte met rechts.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:05 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Hij kon er nix aan doen, maar het ziet er zo lullig uit.
M.i. een fout van Neville, altijd naast de goal terugspelen, maar ja dan krijg je weer gezeik dat je je keeper op z'n verkeerde been aanspeelt ofzo...
Engelse tijd jaquote:Op woensdag 29 november 2006 11:45 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
23.40 gek man
Zo gek is die tijd nietquote:
Er schijnen al een paar geweldige goals gemaakt te zijn! Ben benieuwd.quote:Match of the Day will be worth staying in for tonight.
En nog wel met zijn linkerbeen.quote:Op zaterdag 9 december 2006 17:54 schreef Erwtensoep het volgende:
O.a. door Trabelsi. Zie je ook niet elke dag.
Ja klopt, ik heb ze al gezien op Sky.quote:Op zaterdag 9 december 2006 17:47 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Er schijnen al een paar geweldige goals gemaakt te zijn! Ben benieuwd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |