nee volgens mij bedoelde hij alleen het poepgaatje, de pervert. Ik hoop niet dat DAT geaccepteerd isquote:Op zondag 15 augustus 2004 00:00 schreef sig000 het volgende:
Was de rest van de kont ook bruin?
Als het geen taboe meer is, probeer het dan zelf eventjes uit.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 23:57 schreef KareldeQ het volgende:
Ok kontlikken is allang geen taboe meer, maar hoe smakt eigenlijk een bruin poepgaatje?
Hier de bruine ster:quote:Op zondag 15 augustus 2004 00:07 schreef Lloyd-R-Q het volgende:
lol! er is hier op dit forum ergens een topic waar een user (een wijf) op een foto staat afgebeeld waarbij je dr smerige bruine anus ziet. Het is van niet zo lang geleden en het is kei smerig.![]()
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 21:28 schreef XLNt het volgende:
Vorige deel: [V] FOK!sters Sexy & Gewaagd, #79
De laatste foto uit deel #79 was van Martine36. Die is behoorlijk expliciet: haar vagina en anus zijn duidelijk te zien.
Persoonlijk vind ik het een prima fotoMaar ik kan me voorstellen dat nieuwe Fok!sters ontmoedigd zouden kunnen worden om zelf wat te posten wanneer ze even rondkijken in dit topic en dat is de eerste foto die ze zien.
En dat willen we natuurlijk ook niet.
Dus bij deze de link naar de foto: http://img18.exs.cx/img18/4876/s44.jpg
Liefhebbers kunnen er lekker op klikken, en als je niet van expliciet houdt, dan hoef je er niet naar te kijken.
Hij weet het dus allangquote:Op zondag 15 augustus 2004 08:03 schreef DennisMoore het volgende:
Vriendin: Lik mijn kont
Kontlikken, maar net ff anders
Snuffelen in gedragen dames-slipjes
Kontlikken dat smaakt best wel
Hoe smaakt een "bruin" kontje ?
Allemaal door KareldeQ gestarte topics...
Talk about obsession...
Ja dat denk ik ookquote:Op zondag 15 augustus 2004 07:56 schreef p-etr-a het volgende:
Als ik het zo eens bekijk denk ik dat het naar poep smaakt, Ketama9.
Sorry mevrouw, maar wat is er gebeurd met uw anus? Is dat de dagelijkse explosie of wat? Of wast u uzelf 'daar' niet?quote:Op zondag 15 augustus 2004 17:26 schreef Martine36 het volgende:
Hey leuk.
Mijn eigen anti-fan club hier.
Doe maar rustig verder hoor.
Ik kan een paar lachbuien best gebruiken vandaag.![]()
Have fun,jullie rukkende pubertjes.![]()
Martine.
Maar hoe komt dat nou dat je ster zo bruin is?quote:Op zondag 15 augustus 2004 17:26 schreef Martine36 het volgende:
Hey leuk.
Mijn eigen anti-fan club hier.
Doe maar rustig verder hoor.
Ik kan een paar lachbuien best gebruiken vandaag.![]()
Have fun,jullie rukkende pubertjes.![]()
Martine.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |