fijn dat jij ervan geniet maar ik pasquote:Op donderdag 27 mei 2004 17:32 schreef KareldeQ het volgende:
Ik vind het heerlijk om het schone kontje van mijn vriendin te likken, maar gisterenavond kwam ze thuis, en ze was best wel geil, dus we lagen zo op de bank.
Op een gegeven moment gaat ze op haar knieen voor me zitten, en ik lik haar kontje, waarop ze zegt: NIET DOEN! ik heb vanmiddag gepoept! Maar ik ging toch door want het zag er schoon uit, maar het smaakte wel wat zoeter, best lekker eigenlijk.
quote:Op donderdag 27 mei 2004 17:57 schreef frnk het volgende:
hahaha
* blieblie viel na lezen van de OP van zijn stoel
Neej jouw topics... dat zijn hoogstandjes.quote:Op donderdag 27 mei 2004 18:00 schreef MissyMirjaM het volgende:
en nu?
moet ik medelijden met je hebben?
geil worden?
discussiewaarde van enerlei soort is er niet.
enlighten me
quote:Op donderdag 27 mei 2004 18:02 schreef blieblie het volgende:
[..]
Neej jouw topics... dat zijn hoogstandjes.
verwacht je allerlei niewe technieken, krijg je een of ander verhaal van iemand die geloofd dat er meisjes zijn die poepenquote:Op donderdag 27 mei 2004 17:32 schreef KareldeQ het volgende:
Ik vind het heerlijk om het schone kontje van mijn vriendin te likken, maar gisterenavond kwam ze thuis, en ze was best wel geil, dus we lagen zo op de bank.
Op een gegeven moment gaat ze op haar knieen voor me zitten, en ik lik haar kontje, waarop ze zegt: NIET DOEN! ik heb vanmiddag gepoept! Maar ik ging toch door want het zag er schoon uit, maar het smaakte wel wat zoeter, best lekker eigenlijk.
quote:Op donderdag 27 mei 2004 18:21 schreef Tiemie het volgende:
VROUWEN POEPEN NIET
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |