Ik heb geen kraam, zelfs niet op de markt, dus stal ik er niets op uit en onzin heb ik niet op voorraad.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 23:38 schreef Svensational het volgende:
Aangezien je altijd onzin uitkraamt zal je dit ook wel niet menen
Ik heb een hekel aan de zomerstop. Als ze doorgingen waren die herhalingen niet nodig.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 23:48 schreef Svensational het volgende:
Hebben jullie ook zo'n hekel aan die week herhalingen van tevoren?
quote:Op woensdag 18 augustus 2004 23:59 schreef weet_ik_veel het volgende:
Het ultieme Ellen-topic:
Vrouwen zuipen steeds meer
quote:MEDISCH NIEUWS
quote:Op donderdag 19 augustus 2004 04:19 schreef Wup het volgende:
een hele goedemorgen allemaal:)
[stoere foto]
quote:Op donderdag 19 augustus 2004 04:19 schreef Wup het volgende:
[afbeelding]
dat kost een hoop tijd en dat heb ik op het moment totaal niet. zit ook weer gewoon in mijn eigen huis dus geen internet... maar over een paar weken moet ik weer een weekje op 't huis van pa passen, dus met een beetje mazzel kan ik dan vast een deel online zetten.... 't duurt dus ff... maar 't wordt wél mooi!!!quote:Op donderdag 19 augustus 2004 11:30 schreef Svensational het volgende:
Bet, hoe staat het met het nieuwe archief??
hahaquote:Op donderdag 19 augustus 2004 04:19 schreef Wup het volgende:
[afbeelding]
De preview zag er al mooi uitquote:Op donderdag 19 augustus 2004 12:11 schreef babette21 het volgende:
[..]
dat kost een hoop tijd en dat heb ik op het moment totaal niet. zit ook weer gewoon in mijn eigen huis dus geen internet... maar over een paar weken moet ik weer een weekje op 't huis van pa passen, dus met een beetje mazzel kan ik dan vast een deel online zetten.... 't duurt dus ff... maar 't wordt wél mooi!!!
Vraag voor WIV: Komt er ook een extra bijlage in VM?quote:Op donderdag 19 augustus 2004 12:30 schreef babette21 het volgende:
Nog wat onm nieuws: volgende week schijnt Televizier vol te staan met ONM!!
Wiv is te druk bezig met nieuwe recasts te verzinnen. Ik denk dat ie hierna komt dat JP wordt vervangen.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 12:49 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Vraag voor WIV: Komt er ook een extra bijlage in VM?![]()
Hij wordt wel steeds beter met het verzinnen van recasts... je zou hem bijna gaan geloven.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 13:00 schreef Svensational het volgende:
Wiv is te druk bezig met nieuwe recasts te verzinnen. Ik denk dat ie hierna komt dat JP wordt vervangen.
Hierzoo!!!!!! wat is er???quote:Op woensdag 18 augustus 2004 23:11 schreef weet_ik_veel het volgende:
Waar is Joyce&Roxydinges?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |