Wat een bagger, normaal had je zo'n goede overloop van ONM naar GTSTquote:Op donderdag 19 augustus 2004 13:59 schreef Iwan1976 het volgende:
Volgens VM begint ONM voortaan om 19:20u.![]()
Vooral als ze waar zijn. Pauline wordt vervangen door Gepke en Pamela wordt tijdelijk vervangen door Guuske Kotte. Er komt geen extra bijlage van VM.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 13:18 schreef MirSus het volgende:
Die WIV is best grappig af en toe met z'n recasts![]()
ow gaat het nu dagelijks 10 minuten langer duren?quote:Op donderdag 19 augustus 2004 13:59 schreef Iwan1976 het volgende:
Volgens VM begint ONM voortaan om 19:20u.![]()
Nee, "Kut & Carlo" komt eerder en voor ONM komt "The Nanny". Daardoor begint ONM iets eerder.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 15:22 schreef Wup het volgende:
ow gaat het nu dagelijks 10 minuten langer duren?
da's mooi...
ze kwamen natuurlijk zendtijd tekort om het waanzinnige afscheid van Claire & Ellen in die 2 maandjes te proppen...
ik vond mijn verhaal leuker:)quote:Op donderdag 19 augustus 2004 15:28 schreef weet_ik_veel het volgende:
Nee, "Kut & Carlo" komt eerder en voor ONM komt "The Nanny". Daardoor begint ONM iets eerder.
Met mij... maar je hoeft niet te wachten tot het volgende seizoen begint.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 23:53 schreef weet_ik_veel het volgende:
Met wie moet ik komend seizoen gaan bekvechten om een nieuw topic te openen?
yep, zodra een topic sluit gooi ik alles eraf, sorry maar ik ben wat aan het ruimen de komende tijd.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 15:53 schreef Svensational het volgende:
Je haalt de foto's die je plaatst wel steeds heel snel van je server af he Wup? In # 60 zijn ze al allemaal weg...
Sorry, zie dit nu pasquote:ik heb maar even wat plaatsjes verkleind want het werd wat traag op deze pagina.
ik ga vandaag of morgen opschonen, dus dan zie je topics vol met kruizen....
alle 'Wupfoto's zijn dan verwijderd....
WIV moet VM beter lezen... Daarin stond een paar weken geleden dat C&C gecancelled is.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 15:44 schreef Wup het volgende:
Cash & Carlo wederom uit de dood herrezen?
wat is dat joch toch voor onuitroeibaar ongedierte....
de zondagen blijven toch alsjeblieft wel?quote:Op donderdag 19 augustus 2004 15:57 schreef Iwan1976 het volgende:
Belangrijk nieuws!:
Vanaf komend seizoen wordt ONM iedere werkdag herhaald tussen 17:00 en 17:30u.![]()
Ga ik ff voor je uitzoeken!quote:Op donderdag 19 augustus 2004 15:58 schreef Wup het volgende:
de zondagen blijven toch alsjeblieft wel?
De omnibusaflevering op zondag is geschrapt!quote:Op donderdag 19 augustus 2004 16:00 schreef Iwan1976 het volgende:
Ga ik ff voor je uitzoeken!
Neem je alles op???quote:ik heb nog de laatste 3 weken GTST en de hele serie de Erfenis, een heel seizoen Dit Was Het Nieuws en Rozengeur & Wodka Lime in de wacht staan
dan is het dus helemaal geen goed nieuws....quote:Op donderdag 19 augustus 2004 16:01 schreef Iwan1976 het volgende:
De omnibusaflevering op zondag is geschrapt!![]()
quote:Haha op één van die gare clubs hadden ze foto's van Wup doorgelinkt naar clubhome (de frontpage) maar die zijn allemaal gewist dus nu komen er alleen nog maar bewegende kruisjes langs!!! Suckers hihi
betrapt?;)quote:Op donderdag 19 augustus 2004 16:05 schreef Svensational het volgende:![]()
Haha, ik had wat foto's laten zien van de nieuwe Tara die jij hier geplaatst had. Een zelfgenomen beloning voor mijn nieuwsdienstquote:Op donderdag 19 augustus 2004 16:10 schreef Wup het volgende:
[..]
betrapt?;)
roep maar wat je kwijt bent....
quote:Quote Iwan:
Ze mag dan wel een leuk cobje hebben
Nee, man! Deze is niet scheel, heeft geen dikke kop en ziet er erg lekker uit.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 15:51 schreef Wup het volgende:
zij?
Dan is het maar goed dat ik ze onmiddellijk snaai!quote:Op donderdag 19 augustus 2004 15:54 schreef Wup het volgende:
yep, zodra een topic sluit gooi ik alles eraf, sorry maar ik ben wat aan het ruimen de komende tijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |