whoeiquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 22:50 schreef pekel het volgende:.
hahaquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 23:26 schreef Yeahinho het volgende:
Gelukkig een normale titel, hier kan ik tenminste gewoon posten!
link: http://www.koekjes.net/cgi-bin/gastenboek/bekijken.pl?Eversquote:"internet hooligans vallen Hellmond Fanatics lastig"
HELMOND - Zaterdag avond heeft de website van de Hellmond Fanatics voordurig last gehad van Internet hooligans. De site van het sfeerteam van Helmond Sport werd rond half 12 voortdurend bestookt met berichten uit het kamp van Fortuna sittard. Vermoedelijk zit Fok!er Meami hier achter. De politie stelt een onderzoek in. tot dusver zijn er geen aanhoudingen verricht.
Ik heb het met veel liefde gedaan hoorquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 23:57 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
link: http://www.koekjes.net/cgi-bin/gastenboek/bekijken.pl?Evers
wat een tuig zeg die fortunezen
jij zou internet hooligan gaan spelenquote:Op zondag 15 augustus 2004 00:13 schreef meami het volgende:
[..]
Ik heb het met veel liefde gedaan hoornadat je er zelf om gevraagd hebt
Ik kom jullie mentaal supporten, want ik weet hoe erg het is om op de vrijdagavond te moeten spelenquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 23:29 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
hahamaar jij hebt dit topic toch niet nodig? of is t warmlopen voor volgend jaar?
wat liefquote:Op zondag 15 augustus 2004 00:14 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Ik kom jullie mentaal supporten, want ik weet hoe erg het is om op de vrijdagavond te moeten spelen.
Als er maar in staat dat excelsior kampioen gaat worden vind ik alles prima.quote:Op zondag 15 augustus 2004 10:07 schreef PogueMahone het volgende:
Volgende keer een mooi titeltje doen?
mindlightquote:Op zondag 15 augustus 2004 14:02 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Als er maar in staat dat helmond kampioen gaat worden vind ik alles prima.
quote:Op zondag 15 augustus 2004 14:57 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
mindlight
ja ik weet hoe jij denkt: Alles is goed, zolang het sparta maar niet wordtquote:Op zondag 15 augustus 2004 15:11 schreef Mindlight het volgende:
[..]je weet hoe ik erover denk he
Feestje in Helmond, mei 2005
Dat zeg jijquote:Op zondag 15 augustus 2004 15:26 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
ja ik weet hoe jij denkt: Alles is goed, zolang het sparta maar niet wordt
hahahahahaha grapjasquote:Op zondag 15 augustus 2004 15:27 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Dat zeg jij. Sparta mag t wat mij betreft wel worden, mits excelsior maar promoveert via de nacompetitie. Maar Sparta wordt het niet, want niemand is sterk genoeg om boven Helmond te eindigen dit seizoen
![]()
ook dat!quote:Op zondag 15 augustus 2004 16:57 schreef Mindlight het volgende:
jammer.....
damnquote:Op zondag 15 augustus 2004 16:57 schreef Mindlight het volgende:
jammer.....
hoe was de opendag?quote:Op zondag 15 augustus 2004 17:36 schreef Evertje het volgende:
[..]
damn
nu staan we slechts derde
nog steeds in euforie natuurlijk haha
Hebben jullie iets tegen Sparta? Of alleen maar een vriendschapsbandje met Excelsior (en daarmee anti-Sparta?).quote:Op zondag 15 augustus 2004 15:26 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
ja ik weet hoe jij denkt: Alles is goed, zolang het sparta maar niet wordt
ik heb niks tegen sparta, maar zei dat omdat hij voor excelsior is (rivalen hequote:Op zondag 15 augustus 2004 18:04 schreef Stpan het volgende:
[..]
Hebben jullie iets tegen Sparta? Of alleen maar een vriendschapsbandje met Excelsior (en daarmee anti-Sparta?).
ok, ik ookquote:Op zondag 15 augustus 2004 18:09 schreef Stpan het volgende:
Was gewoon een vraag hoorIk vind jullie allemaal even lief hoor in de GGD
![]()
Jaquote:Op zondag 15 augustus 2004 18:10 schreef Bartoli het volgende:
Fortuna Sittardlandskampioenen
wacht maar als jij 1 oktober in helmond bentquote:Op zondag 15 augustus 2004 18:15 schreef Mindlight het volgende:
Neej joh Stpan, was gewoon een geintje....
Ik ken iig geen Helmonders die echt een hekel aan Sparta hebben, in tegenstelling tot een aantal debielen bij excelsior...
En een beetje rivaliteit vind ik prima, leuk zelfs, maar elkaar de hersens in slaan gaat mij in ieder geval veel te ver.
En hier op fok heb ik inderdaad met helemaal niemand problemen, zoals je zelf zegt, allemaal even lief
quote:Op zondag 15 augustus 2004 18:17 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
wacht maar als jij 1 oktober in helmond bent
zal geen risico zijn omdat er nu toch maar maximaal 50 van jullie komen ipv 1100, dus we gaan een biertje pakken!quote:Op zondag 15 augustus 2004 18:18 schreef Mindlight het volgende:
[..]we zullen zien.....
Hopelijk is het dit jaar geen risicowedstrijd dan zitten er waarschijnlijk weer een aantal excelsior supporters bij jullie in de vakken...
En het voordeel is dat je van tevoren even een biertje met elkaar kan doen!
Nog meer mensen in euforie tegengekomenquote:Op zondag 15 augustus 2004 17:37 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
hoe was de opendag?
Uiteraardquote:Op zondag 15 augustus 2004 18:10 schreef Bartoli het volgende:
Fortuna Sittardlandskampioenen
Sparta Praag, voor de tweede keer op rij.quote:Op zondag 15 augustus 2004 18:26 schreef DutchGooner het volgende:
wie heeft het jeugdtoernooi gewonnen?
en waar baseer jij dat op?quote:Op zondag 15 augustus 2004 18:24 schreef PR_Sha het volgende:
Sparta heeft mi. de grootste kans om te promoveren dit seizoen![]()
Tegen fortuna speelden ze alleen de eerste helft goed (3-0 bij rust, ook de eindstand)quote:Op zondag 15 augustus 2004 18:33 schreef DutchGooner het volgende:
Mineiro in de finale?
Heb ze gisteren tegen Schalke gezien maar dat was niet best
Op een enquete_onderzoek onder 15 mensenquote:Op zondag 15 augustus 2004 18:34 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
en waar baseer jij dat op?
quote:Op zondag 15 augustus 2004 19:11 schreef PR_Sha het volgende:
[..]
Op een enquete_onderzoek onder 15 mensen![]()
quote:Op zondag 15 augustus 2004 19:37 schreef Mindlight het volgende:
Helmond wordt gewoon kampioen dit jaar. Een uiterst betrouwbare enquete onder 1 persoon heeft dit uitgewezen.
ja, en Fortuna wordt 3equote:Op zondag 15 augustus 2004 20:14 schreef Van_Nistelred het volgende:
Gelukkig begint voor mij vrijdag de competitie. Excelsior eerste slachtoffer van de nieuwe kampioen VVV-Venlo.
Kleine opmerking op jou speculatie dat de enquete gehouden is onder 15 spartaantjes.quote:Op zondag 15 augustus 2004 19:39 schreef hellmondunited het volgende:
[..]![]()
die persoon ben jij als ik het stinga topic moet geloven
dat is idd DE bron :') daar kunnen die 15 spartaantjes niet tegen op
echt? wow man! dat wil idd zeggen dat jullie kampioen worden!!quote:Op zondag 15 augustus 2004 22:37 schreef PR_Sha het volgende:
[..]
Kleine opmerking op jou speculatie dat de enquete gehouden is onder 15 spartaantjes.![]()
15 (pro-amateuristiche) boeren uit Maasdijk hebben van zich laten horen![]()
Groet,
Sha
klinkt stom, maar ik zie VVV inderdaad als kanshebber voor de titel! die hebben echt een ijzersterk teamquote:Op zondag 15 augustus 2004 20:14 schreef Van_Nistelred het volgende:
Gelukkig begint voor mij vrijdag de competitie. Excelsior eerste slachtoffer van de nieuwe kampioen VVV-Venlo.
hallooooquote:Op maandag 16 augustus 2004 00:04 schreef xJapser het volgende:
Hee missen jullie ons al?![]()
![]()
Ik de GG Divisie niet
graafschap is nooit leuker geweest dan elke andere club (enkele uitzonderingen daargelatenquote:Op maandag 16 augustus 2004 00:04 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
halloooo
nou graafschap is wel leuker dan zwolle
maar ja 6-1 verliezen lijkt me ook niks
Dacht je ook niet dat Cambuur goed ging meedraaienquote:Op zondag 15 augustus 2004 23:52 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
klinkt stom, maar ik zie VVV inderdaad als kanshebber voor de titel! die hebben echt een ijzersterk team
dat vind jijquote:Op maandag 16 augustus 2004 00:55 schreef Evertje het volgende:
[..]
graafschap is nooit leuker geweest dan elke andere club (enkele uitzonderingen daargelaten)
alleen maa rnegatieve herinneringen en ik ben blij ze niet tegen te komen dit jaar.
vorig jaar was de enige leuke keer toen we vlak voor tijd nog gelijk maakten op de vijverberg. Dat was payback van alle afslachtingen die we daar hebben gehad (5-1, 5-0 en nog wat dikke uitslagen). Wat een ontlading was er toen!
VVV in moeten leveren? mag je mij vertellen waarmee!quote:Op maandag 16 augustus 2004 00:58 schreef Evertje het volgende:
[..]
Dacht je ook niet dat Cambuur goed ging meedraaien
VVV heeft volgens mij moeten inleveren. Ach ja, zolang het maar niet weer 7-0 wordt voor VVV. Maarja wat wil je ook als wij iemand in het elftal hebben die ook wel pino door de trainer wordt genoemd. Vorig jaar dan
Hoezo? Ik zou ook als promotieclub die toch niets te verliezen heeft liever met 6-1 verliezen op Rotterdam-Zuid, dan als kampioenskandidaat no. 1 van de GGD de competitie beginnen met een 6-1 nederlaag in Rotterdam-West.quote:Op maandag 16 augustus 2004 00:04 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
halloooo
nou graafschap is wel leuker dan zwolle :')
maar ja 6-1 verliezen lijkt me ook niks
Geheel mee eens.quote:Op maandag 16 augustus 2004 12:08 schreef Brasco125 het volgende:
VVV wordt geen kampioen maar gaat wel met gemak na-competitie halen met deze selectie. Mijn cluppie Sparta moet kampioen worden, anders komen we nooit meer weg de vrijdagavond competitie. Basis elf is misschien wel de meest creatieve die er is, zeker nu Riga geen zwakke plek meer is en daadwerkelijk bijna de schijn geeft dat ie het niveau van Bechan gaat halen. Het elftal heeft waterdragers, creatieve voetballers en een afmaker. Maar op de bank zit werkelijk niks. Verdedigend zullen er bij blessures niet zoveel problemen zijn met Bruma, Rimkus en veelzeidigheid van de Fauw, maar in de aanval en centraal op het middenveld hebben we niet veel keus.
Helmond zal ook wel hoog eindigen. Excelsior.. ondanks de verarming van de selectie halen ze weer de zelfde stunts uit als vorig jaar.
Van Galenquote:Op maandag 16 augustus 2004 12:14 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
meeuwis, linssen, van loenhout, arts. wat wil je nog meer op het middenveld?
Bij mij tellen altijd meerdere jaren, en niet alleen het laatste jaar dat ik er geweest ben. Een gelijkspel wat we vorig jaar dus behaalden was ook niet slecht dusquote:Op maandag 16 augustus 2004 12:12 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
dat vind jijmaar ik vind het dus weer wel leuk
(enige club die daar won vorig jaar)
bij mij ook hoor. alleen hebben we er alleen maar vorig jaar in de competitie tegen gespeeld.quote:Op maandag 16 augustus 2004 12:34 schreef Evertje het volgende:
[..]
Bij mij tellen altijd meerdere jaren, en niet alleen het laatste jaar dat ik er geweest ben. Een gelijkspel wat we vorig jaar dus behaalden was ook niet slecht dus, maar dat betekent niet dat ik het de volgende keer leuk ga vinden.
quote:Op maandag 16 augustus 2004 20:17 schreef Mindlight het volgende:
Gatverdamme weer zo'n kuttransfer. Breuer en Buijs worden verkocht en er wordt belooft ZELF versterking te halen op het middenveld en in de aanval. Nu komt er weer zon k*tfeyenoorder die elk moment het team weer kan verlaten.
Damn dit valt me echt tegen.
toch thnx hellmondunited
ik moest ook gelijk denken aan zijn schitterende carriere bij FCDBquote:Op maandag 16 augustus 2004 20:26 schreef Yeahinho het volgende:
Santi 'Glitter' Kolk!!![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 16 augustus 2004 20:50 schreef Yeahinho het volgende:
Dat logo op www.itwm.nl is ook wel grappig, hehehe. Sorry voor de spaarzame echte Excelsior-supporters (w.o. Mindlight), maar ik vind dit echt te triest voor woorden... opdoeken die 'club'!
Grof?quote:Op maandag 16 augustus 2004 21:05 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
yeahinho je bent wel grof de laatste tijd zeg
niet zo serieus nemenquote:Op maandag 16 augustus 2004 21:07 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Grof?Ik roep al tijden dat Excelsior een kutclub is, en ik gun(de) ze het kampioenschap dan ook totaal niet. Dat weet Mindlight als het goed is, al gun ik hem persoonlijk alle goeds
.
en dat laat dan wel direct zien dat jij een echte supporter bentquote:Op maandag 16 augustus 2004 21:19 schreef Mindlight het volgende:
Dat weet ik inderdaad Yeahinho, al blijft het pijnlijk mensen zo over je club horen te praten, ondanks dat je weet dat t waar is.
Zeg dat wel gelukkig. Jarenlang te triest om als uitclub daar te spleen. Lekkende kranen koud water etc. En wat team is er op achter uitgegaan volgens een van die andere heren. Ze hebben de toppers kunnen houden (lees Meeuwis en Van Loenhout) en verder goed ingekocht (Allach, Linssen en Garcia). Alleen missen we een spits mar hoor steeds de geruchten dat Harrie Gommans komt van Excelsior. Met een spits erbij is het kampioenschap niet eens zo raar hoor.quote:Op maandag 16 augustus 2004 13:43 schreef hellmondunited het volgende:![]()
vind VVV een erg gezellige club om nu te komende club heeft eindelijk weer uitstraling
maar jullie beloften hebben t wel af laten weten vandaagquote:Op maandag 16 augustus 2004 22:00 schreef Van_Nistelred het volgende:
[..]
Zeg dat wel gelukkig. Jarenlang te triest om als uitclub daar te spleen. Lekkende kranen koud water etc. En wat team is er op achter uitgegaan volgens een van die andere heren. Ze hebben de toppers kunnen houden (lees Meeuwis en Van Loenhout) en verder goed ingekocht (Allach, Linssen en Garcia). Alleen missen we een spits mar hoor steeds de geruchten dat Harrie Gommans komt van Excelsior. Met een spits erbij is het kampioenschap niet eens zo raar hoor.
Harriequote:Op maandag 16 augustus 2004 22:07 schreef Mindlight het volgende:
Haha neej hoor, excelsior heeft dit seizoen 1 spits en dat is Harrie, die laten ze echt niet gaan!
Ja klopt, bij ons lopen er ook wel een paar niet al te snuggere figuren rond, maar over het algemeen valt t er erg mee. Je psychologie kan ik helemaal inkomen verderquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 10:50 schreef Stpan het volgende:
Bij Sparta lopen natuurlijk alleen maar drs, mr, ir en dr rondt...Natuurlijk is het bij ons minder kansloos dan bij Feyenoord, en een stuk minder agressief. Maar 'dat soort' wil hun eigen loserleven graag compenseren door helemaal op te gaan in een voetbalclub dat af en toe wat wint. (is mijn psychologie van de koude grond hoor...)
Wil niet zeggen dat Sparta gewoon een doorsnee van het Rotterdamse e/o volk is (alleen nauwelijks allochtonen op de tribune), en er een groot deel van de mensen is waar ik behalve dat we allebei een een SCC van dezelfde club hebben geen enkele verwantschap mee heb.
Natuurlijk ben ik als ik de open dag van F zie op TVR blij dat ik Spartaan ben. Maar persoonlijk zie ik het verschil tussen A en F niet zo. Het opleidingsniveau, gestoordheids-percentage, successupporterspercentage etc. etc. is bij A en F ongeveer hetzelfde lijkt me.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 11:59 schreef Brasco125 het volgende:
hihi, was uiteraard een beetje een Hugo Borst opmerking. %-gewijs tref je meer studenten en 2x mondaal aan bij sparta en excelsior dan bij Zuid. Maar als ik naar zo'n opendag van feyenoord zit te kijken op de lokale zender kan ik niet anders dan in lachen uit barsten. Natuurlijk de aanhang is heel trouw enzo, maar ... Trouwens ik heb toch echt het idee dat ajax aanhang wat minder 'volks' is. Natuurlijk hoop hockeyballen op de tribune. Dat is bij wijze van nog erger dan de feyenoorder die zijn hond naar een islamtische terreur-organisatie noemt (echt waar, ik ken ze). Maar ik kom met enige regelmaat in de arena en woon op vlak bij de kuip, trust me..Ik voel me als rotterdamse spartaan zijnde veel meer op me gemak in de arena dan in de Kuip. Ben ook op de F-side geweest.. Wist je dat je daar goedkoop dronken kan worden als Spartaan
Lijkt me voor een keer ook wel lachen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 12:55 schreef Brasco125 het volgende:
Stel dat er alleen maar kerngeleerde en Arend-Pieter's zouden zitten.
Hockeyclubs genoeg toch? Daar is het zeker not all Volksquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 12:57 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Lijkt me voor een keer ook wel lachen.![]()
Ik zie het wel. Aangezien ik een seizoenskaart gedeelt heb (aangezien mijn vriendin ajax-supporter is) en er tussen gezeten heb merkt gewoon het verschil. Wat bij ajax de f-side en 410 is , is bij Feyenoord 3/4 stadion. Maar genoeg aan Zuid en Ajax vuil gemaakt. On-topic maar weer.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 12:52 schreef Stpan het volgende:
[..]
Natuurlijk ben ik als ik de open dag van F zie op TVR blij dat ik Spartaan ben. Maar persoonlijk zie ik het verschil tussen A en F niet zo. Het opleidingsniveau, gestoordheids-percentage, successupporterspercentage etc. etc. is bij A en F ongeveer hetzelfde lijkt me.
En die F-siders trakteren je biertjes omdat je tegen Feyenoord bent, en niet omdat je voor Sparta bent....En ik irriteer me mateloos als Ajacieden Sparta 'misbruiken' om hun haat tegen F te ventileren, dat doen ze maar lekker op een weilandje ofzo.![]()
Zeg dat dan gewoon.......;)quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 13:12 schreef Brasco125 het volgende:
[..]
Ik zie het wel. Aangezien ik een seizoenskaart gedeelt heb (aangezien mijn vriendin ajax-supporter is) en er tussen gezeten heb merkt gewoon het verschil. Wat bij ajax de f-side en 410 is , is bij Feyenoord 3/4 stadion. Maar genoeg aan Zuid en Ajax vuil gemaakt. On-topic maar weer.
Fijn is dat gevoel he, dat we niet meer hier op vrijdagnacht de wedstrijden van die avond hoeven te bespreken...heerlijkquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 20:51 schreef DutchGooner het volgende:
en hier denk ik dus niet meer aan
Hebben ze dan toch nog een prijsquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 22:31 schreef Yeahinho het volgende:
TOP Oss, wehehehe.
Ach, ze kunnen in ieder geval op de erelijst bijschrijven: 1 week koploper Gouden Gids Divisie.
Vond ze idd echt tegenvallen. Wat een bank bij VVV. Garcia wordt de nieuwe Baba en publieklieveling.quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 02:12 schreef Mindlight het volgende:
Gvd eindelijk thuis en wat een drama was het vandaag.
Geen goede kans weten te creeëren en we mogen blij zijn dat het niet 5 of 6-0 is geworden.
Excelsior is zeker GEEN kampioenskandidaat op deze manier
Kolere wat is VVV sterk zeg, moet mijn voorspelling al op basis van 1 wedstrijd bijstellen lijkt het. Voor mij nu 1 van de kampioenskandidaten. Klasse gespeeld en de uitslag gisteren deed geen recht aan het verhoudingsverschil.quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 16:26 schreef Van_Nistelred het volgende:
[..]
Vond ze idd echt tegenvallen. Wat een bank bij VVV. Garcia wordt de nieuwe Baba en publieklieveling.![]()
Kinderachtig of niet, het geeft wel aan dat het bij sommigen van jullie al flink leeft in ieder geval. De voorbeschouwing op ITWM ook al gelezen? Vind die zeker goed...quote:Op donderdag 26 augustus 2004 14:55 schreef Stpan het volgende:
Persoonlijk vind ik de itwm-variant een beetje heeeeeel erg kinderachtig.![]()
Ik leef nog niet echt naar de derby toe dit keer, ik weet ook niet hoe het komt. Te vroeg in de competitie misschien? Vorig jaar vond ik de 1e derby (de bekerwedstrijd) de mooiste. Ik zat aan de lange zijde met 100-den mede Spartanen (met het uivak erbij, het officiele Spartavak op de Albers(?)-tribune, en de 100-den die via Feyenoordclubcards en aan de kassa's van Woudenstein gewoon een kaartje kregen toch minimaal 1/3 van het stadion) en zag Sparta een belangrijke stap zetten in het oh zo mooie bekertoernooi van vorig jaar.
De oude kranten, de opblaaspop in Excelsiorshirt, het Simon Kelder-lied, wat een heerlijke derby-sfeer. Elkaar in het stadion het licht in de ogen niet gunnen, en daar buiten ff stiekem met je klasgenoten, studiegenoten of collega's die voor E of F zijn ff bijbabbelen.
De strijd voor dit seizoen moet nog losbarsten, ik hoop weer voor de bovenste 3 plaatsen.
En nu ik dit zo type, heb ik eigenlijk al best zin in morgen!
Zuuuuuuuuullllllllllleeeeeeeeeeen wij laten hoooo-oooren SP AR TA
Geen ideequote:Op donderdag 26 augustus 2004 15:14 schreef Stpan het volgende:
Dat Ssseg trekken jullie ut nog? -spandoek, slaat dat ook op Sparta?
quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 12:33 schreef Afunados het volgende:
Vanmiddag richting Oss voor een van m'n enige wedstrijden van MVV dit seizoen
quote:
Emmen 0 - 1 VVV-Venlo
0-1 57. Van Loenhout
Excelsior 2 - 3 Sparta Rotterdam
0-1 15. Koevermans
0-2 23. Mustapha
1-2 51. El Hamdaoui
2-2 56. Kolk
2-3 73. Mustapha
Go Ahead Eagles 2 - 1 AGOVV Apeldoorn
0-1 35. Lopes Monteiro
1-1 72. Bartels
2-1 75. De Zeeuw
Cambuur Leeuwarden 1 - 4 FC Dordrecht
0-1 24. Van der Laan
1-1 43. Houwing
1-2 66. Gérard de Nooijer
1-3 71. Rigters
1-4 84. Kahya
Haarlem 4 - 0 FC Eindhoven
1-0 5. Mulders
rood 26. Van Adelberg
2-0 52. Verweij
3-0 65. Katipana
4-0 74. Van Metelen
Helmond Sport 2 - 1 Stormvogels Telstar
0-1 31. Cornelia
1-1 34. Voigt
2-1 56. Hendriksen (strafschop)
Heracles Almelo 0 - 0 Fortuna Sittard
-----
TOP Oss 2 - 1 MVV
1-0 27. Rook
2-0 63. Dijkhuizen
2-1 71. Caracciolo
Idd Emmen...quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 22:06 schreef Zwansen het volgende:
Emmen...
Ach, ik kan me de tijd nog herinneren dat men het dan druk vond! Vaak als Veendam kwam btw...quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 22:15 schreef pekel het volgende:
[..]
Idd Emmen...
Waren maar 3000 mannekes in het stadion..
Kom je btw nog naar Emmen - Veendam, de volgende thuiswedstrijd?quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 22:18 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ach, ik kan me de tijd nog herinneren dat men het dan druk vond! Vaak als Veendam kwam btw...
Ik weet het niet. Hoe was het voetbal vanavond dan?quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 22:18 schreef pekel het volgende:
[..]
Kom je btw nog naar Emmen - Veendam, de volgende thuiswedstrijd?.
't Kan beter.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 22:22 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Hoe was het voetbal vanavond dan?
Waarom denk je dat? Zelf denk ik dat helemaal niet dat VVV kampioen gaat worden. Ok, ik heb er weinig van laten zien, maar tot nu toe komt het allemaal niet erg indrukwekkend over. Een lucky overwinning op Emmen (dat ik niet eens in het linkerrijtje zie eindigen).quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 00:03 schreef hellmondunited het volgende:
1 ding: vvv wordt ram kampioen. en terecht
ik baseer dat op de lijn die ze nu al 3 jaar aan het doorzetten. Steeds beter presteren. Heel die club is aan het groeien. Dit jaar heeft VVV (op de wedstrijd tegen emmen na) veel leuke dingen laten zien. Als ze dan ook de slechte wedstrijden gaan winnen geef ik ze alleen maar meer kans. VVV heeft met van loenhout, meeuwis, garcia, jacobs en nog vele andere een mega team!quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 13:03 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Waarom denk je dat? Zelf denk ik dat helemaal niet dat VVV kampioen gaat worden. Ok, ik heb er weinig van laten zien, maar tot nu toe komt het allemaal niet erg indrukwekkend over. Een lucky overwinning op Emmen (dat ik niet eens in het linkerrijtje zie eindigen).
ja lekkere overwinning op cambuur, alhoewel ik cambuur echt dramatisch vindt...quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 16:55 schreef methodmich het volgende:
Nou nou, gaat Dordt dan toch nog vlammen?
hmm tja misschien komt et nog....quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 17:00 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Cambuur had ik toch wel veel van verwacht. Redelijk ambitieus ingekocht.
Vertrek morgen voor negen maanden naar Dublin-Barca-Romequote:Op vrijdag 27 augustus 2004 18:32 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Laten we het erop houden dat ik volledig onterecht een nacht in jullie stad heb geslapenquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 21:25 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Wat was er gebeurd dan?
quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 21:55 schreef Afunados het volgende:
[..]
Laten we het erop houden dat ik volledig onterecht een nacht in jullie stad heb geslapen![]()
quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 23:04 schreef pekel het volgende:
In Oss ben je de klos..
boeie! mindlight wij gaan wel een biertje drinken op de 13e plaats ofzoquote:Op zondag 29 augustus 2004 13:09 schreef Mindlight het volgende:
Ja inderdaad wereldgoal, maar alle 3 de goals waren eigenlijk fouten van Van Driel.....
Ja wordt 1 oktober nog spannend, welke van de clubs komt na de nederlaag op plaats 19 terecht?quote:Op zondag 29 augustus 2004 13:15 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
boeie! mindlight wij gaan wel een biertje drinken op de 13e plaats ofzo
Mooi hequote:Op vrijdag 27 augustus 2004 23:57 schreef Stpan het volgende:
Die goal van Koef :')
En Riga![]()
Verder typische derby pot. Veel gerommel op het middenveld. Beide ploegen zwak verdedigd, waarbij Sparta nog het excuus had dat alleen Schenkel op z'n normale plek stond. Had met m'n toto toch gelijk met m'n 2-3 hehe.
tja den bosch begon ook niet echt waarvan je zegt nou nou.. vorig jaarquote:Op zondag 29 augustus 2004 16:30 schreef Mindlight het volgende:
Mooi zo, Zwolle ook puntverlies.
Ja natuurlijk wordt Helmond Sport kampioen, met nieuwe spits Cvetkov en de voorlopige sensatie van het seizoen Stinga kan het niet mis.
oh dan.. ik zet t alvast ff in.. KAMPIOENE OLE OLEquote:Op zondag 29 augustus 2004 16:33 schreef Mindlight het volgende:
Inderdaad, en mede koploper excelsior haalde in de eerste 3 wedstrijden maar 4 punten, dus jullie liggen er maar twee achter op schema.
Als iedereen straks fit is zijn die twee punten gemakkelijk in te halen.
Wie won vorig jaar de 1e periode ook alweer?quote:Op zondag 29 augustus 2004 16:31 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
tja den bosch begon ook niet echt waarvan je zegt nou nou.. vorig jaar
MVV?quote:Op zondag 29 augustus 2004 19:39 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Wie won vorig jaar de 1e periode ook alweer?
als wij de komende 5 winnen hebben wij hem ookquote:Op zondag 29 augustus 2004 19:39 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Wie won vorig jaar de 1e periode ook alweer?
Dat gaat dus niet lukken, want volgende week spelen jullie tegen onsquote:Op zondag 29 augustus 2004 21:08 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
als wij de komende 5 winnen hebben wij hem ook
kijken of we nu onder de 10 minuten zitten wanneer we op 4-0 staanquote:Op zondag 29 augustus 2004 21:19 schreef meami het volgende:
[..]
Dat gaat dus niet lukken, want volgende week spelen jullie tegen ons
Fortuna - HS was ook wel leuk dat seizoen hoorquote:Op zondag 29 augustus 2004 21:35 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
kijken of we nu onder de 10 minuten zitten wanneer we op 4-0 staanvorige keer net niet.. 11 minuten hadden we nodig
WAS LEUK TOEN HE?
hehe daar gaf ik niet veel om.. was de enige afstraffing in dat seizoen.. waar eindigde we toen ook alweer? en fortuna?quote:Op zondag 29 augustus 2004 21:38 schreef meami het volgende:
[..]
Fortuna - HS was ook wel leuk dat seizoen hoor
quote:Op zondag 29 augustus 2004 21:39 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
hehe daar gaf ik niet veel om.. was de enige afstraffing in dat seizoen.. waar eindigde we toen ook alweer? en fortuna?
je komt naar helmond met de gedachte HA wij zijn al kampioen en dan word je van de mat gespeeld pak je met geluk nog 1 puntje en weg kampioenschap, wat krijg ik kippevel van die matchquote:Op zondag 29 augustus 2004 21:55 schreef Mindlight het volgende:
Ach ja een wedstrijdje tegen Helmond uit, je weet van tevoren dat je boven hun staat en boven hun gaat eindigen, en toch sta je strak van de spanning.
Maar goed, het heeft ook z'n voordelen, anders zou ik misschien wel helemaal niet meer in dit topic posten
8 oktober gaat excelsior trouwens tegen Fortuna voetballen, wordt nog moeilijk
Anders ik welquote:Op zondag 29 augustus 2004 21:59 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
je komt naar helmond met de gedachte HA wij zijn al kampioen en dan word je van de mat gespeeld pak je met geluk nog 1 puntje en weg kampioenschap, wat krijg ik kippevel van die match
Wehehehe, die avond vergeet ik nooit meer!!quote:Op zondag 29 augustus 2004 22:26 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Anders ik wel
Ach alsof excelsior het verdiende kampioen te wordenquote:Op zondag 29 augustus 2004 21:59 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
je komt naar helmond met de gedachte HA wij zijn al kampioen en dan word je van de mat gespeeld pak je met geluk nog 1 puntje en weg kampioenschap, wat krijg ik kippevel van die match
Ik denk er nog heel vaak aan terug. Het was echt slecht voor m''n hart, maar als je kampioen wordt dan moet je het zo doen. Echt schitterend!quote:Op zondag 29 augustus 2004 22:48 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Wehehehe, die avond vergeet ik nooit meer!!
Wat een gaaf gevoel toen we doorkregen dat Helmond had gescoord, wat een fantastische gebaren van de spelers naar elkaar toe toen zeí het te horen kregen, en wat een ontlading op het veld en de tribunes toen Powel de bevrijdende 3-2 scoorde!!
* CherrymoonTraxx krijgt weer kippenvel.
BOSSCHENAREN!
vorige keer hadden jullie de hulp van de scheids nodig om het enige doelpunt van de wedstrijd te scorenquote:Op zondag 29 augustus 2004 21:35 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
kijken of we nu onder de 10 minuten zitten wanneer we op 4-0 staanvorige keer net niet.. 11 minuten hadden we nodig
WAS LEUK TOEN HE?
excelsior verdiende het inderdaad niet. De week daarvoor kreeg het de overwinning oo kal cadeau van de scheidsrechter. Fortuna was betere ploeg, maar vond het nodig om in de laatste minuut te fluiten omdat doelman Bertjens de bal te lang in zijn handen hield. Hoezo voetbalbond: mafia?quote:Op zondag 29 augustus 2004 23:26 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Ach alsof excelsior het verdiende kampioen te worden![]()
*hap hap hap hap*quote:Op maandag 30 augustus 2004 09:23 schreef Evertje het volgende:
[..]
vorige keer hadden jullie de hulp van de scheids nodig om het enige doelpunt van de wedstrijd te scoren
dat van die 4-1 (wij scoorden volgens mij ook nog tegen) was twee seizoenen terug. En de 4-0 thuis was natuurlijk nog schitterender (Europees waren we doorgeweest). En elke dikke nederlaag komt hard aan bij een supporter, dat wordt niet goedgepraat door een eindklassering.
yep, bewijst maar weer eens hoe uitstekend het management van fortuna kan onderhandelenquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 12:44 schreef hellmondunited het volgende:
Overigens zou wilson eigenlijk naar sittard gaan, maar toen krabbelde psv terug.. ze wilden hem liever naar een eredivisie club sturen.. en nu zittie bij hs
hmm ik vind het eerlijk gezegd gewoon niet netjes van PSV.. dan alsnog maar naar fortuna sturen. Tuurlijk ben ik er nu blij om, maar netjes is het niet.. maarja dr zijn al zoveel klachten over de manier van handelen van PSVquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 13:27 schreef Evertje het volgende:
[..]
yep, bewijst maar weer eens hoe uitstekend het management van fortuna kan onderhandelen![]()
Je zou zeggen dat PSV nog een rekening te vereffenen heeft met Fortuna, maar niks is minder waar.
Dat lijkt me meer een kwestie van geld. Fortuna kan niet meer bieden dan het minimumloon. Bij Helmond hebben ze wel wat meer centjes.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 13:27 schreef Evertje het volgende:
[..]
yep, bewijst maar weer eens hoe uitstekend het management van fortuna kan onderhandelen![]()
Dat zal er vast ook mee te maken hebben ja.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 13:29 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat lijkt me meer een kwestie van geld. Fortuna kan niet meer bieden dan het minimumloon. Bij Helmond hebben ze wel wat meer centjes.
Waarom zou PSV nog een rekening hebben openstaan bij Fortunaquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 13:27 schreef Evertje het volgende:
[..]
Je zou zeggen dat PSV nog een rekening te vereffenen heeft met Fortuna, maar niks is minder waar.
gok van de transfers van van Bommel en Hofland, anders snap ik et ook nietquote:Op woensdag 1 september 2004 17:54 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Waarom zou PSV nog een rekening hebben openstaan bij Fortuna
quote:Op donderdag 2 september 2004 10:18 schreef Evertje het volgende:
ow ja
vvv al afgehaakt?
ben je teleurgesteld over de verspeelde twee punten?quote:Op donderdag 2 september 2004 11:47 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
nee, ik bedoel ermee te zeggen dat het zeker nog niet over is voor vvv. Den bosch blunderde vorig jaar ook een paar keer (o.a tegen MVV) om maar wat te noemenquote:Op donderdag 2 september 2004 11:59 schreef Evertje het volgende:
[..]
ben je teleurgesteld over de verspeelde twee punten?
in een thuiswedstrijd tegen een ploeg uit het rechterrijtje (als de competitie is afgelopen)
Ah, was jij een van die 2 Rodagasten die met Grass mee was?quote:Op donderdag 2 september 2004 12:20 schreef DarkShine het volgende:
Haarlem de hele wedstrijd onder druk gestaan, maar hadden de 3 punten zo kunnen meenemen als de keeper die bal niet los liet...
Best een kutmatch gezien gister!
Was 1 van die 2 ja. Was niet met Gras mee maar herkende hem buiten het stadion.quote:Op donderdag 2 september 2004 13:41 schreef ultra het volgende:
[..]
Ah, was jij een van die 2 Rodagasten die met Grass mee was?
Het was idd een gare wedstrijd, maar over het resultaat ben ik niet echt ontevreden....Hoewel, met winst hadden we gewoon bovenaan gestaan hehe.
Dat noem ik niet blunderen!quote:Op donderdag 2 september 2004 12:13 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
nee, ik bedoel ermee te zeggen dat het zeker nog niet over is voor vvv. Den bosch blunderde vorig jaar ook een paar keer (o.a tegen MVV) om maar wat te noemen
hahaha neuhhhquote:Op donderdag 2 september 2004 14:34 schreef Afunados het volgende:
[..]
Dat noem ik niet blunderen!
dat was een wereldprestatiequote:Op donderdag 2 september 2004 14:34 schreef Afunados het volgende:
[..]
Dat noem ik niet blunderen!
daar ben ik t mee eens! die gast voetbalt echt goed dat hij best hoger op mag proberenquote:Op vrijdag 3 september 2004 11:16 schreef Tiran het volgende:
dat zou mooi zijn, hellmondunited!! die gozer hoort niet op een laag niveau te spelen
al wassie wel geleend, dan zou hij dat nog doen.. en terecht overigensquote:Op vrijdag 3 september 2004 12:46 schreef Stpan het volgende:
Mindlight zal geirriteerd reageren: El Hamdaoui is namelijk van Excelsior, en geen leenspits van Feyenoord.....
Het is beter voor El Hamdaoui. Zo kan hij zich beter ontwikkelen en promoveert Excelsior misschien eens dit seizoen.quote:Op vrijdag 3 september 2004 12:46 schreef Stpan het volgende:
Mindlight zal geirriteerd reageren: El Hamdaoui is namelijk van Excelsior, en geen leenspits van Feyenoord.....
Prima, maar is het dan niet logisch dat hij ook vanaf dan daar gaat trainen?quote:Op vrijdag 3 september 2004 17:10 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik denk dat Mounir volgend jaar naar Feyenoord komt als opvolger van Buffel. 1 miljoen is geen gek bedrag.
Mounir heeft gebrek aan motivatie heeft van Stee als eens gezegd. Misschien dat hij zo beter gemotiveerd raakt?quote:Op vrijdag 3 september 2004 17:14 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Prima, maar is het dan niet logisch dat hij ook vanaf dan daar gaat trainen?
Zou zijn motivatie echt verbeteren op de trainingen van excelsior als hij een dag tevoren nog op Varkenoord heeft gestaan? Lijkt mij niet eigenlijk...quote:Op vrijdag 3 september 2004 17:17 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Mounir heeft gebrek aan motivatie heeft van Stee als eens gezegd. Misschien dat hij zo beter gemotiveerd raakt?
Misschien dat Feyenoord hem in de winterstop al wil kopen? Dan kan hij direct instromen. Dan keert denk ik Salomon terug naar Excelsior. Of krijgen jullie Danko.quote:Op vrijdag 3 september 2004 17:19 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Zou zijn motivatie echt verbeteren op de trainingen van excelsior als hij een dag tevoren nog op Varkenoord heeft gestaan? Lijkt mij niet eigenlijk...
En dit schaadt het teambelang van excelsior veel te veel, het loopt voor geen meter en dat zal door weinig gezamelijk trainen niet veel beter worden lijkt me.
Dat eerste, prima!!, het tweede denk ik niet omdat Salomon het goed doet bij Feyenoord, en omdat excelsior niets aan hem heeft, ze hebben daar nu Kolk lopen.quote:Op vrijdag 3 september 2004 17:21 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Misschien dat Feyenoord hem in de winterstop al wil kopen? Dan kan hij direct instromen. Dan keert denk ik Salomon terug naar Excelsior.
Denk ik zeker ook, maar toch liever iets minder leenspelers van feyenoord, dus zou t wel aardig vinden als ze zelf een andere spits aantrekken.quote:Op vrijdag 3 september 2004 17:25 schreef mr_anonimous het volgende:
En Danko? Die komt (nog) te kort voor Feyenoord maar voor Excelsior zou hij een fantastische aanwinst zijn denk ik.
Vreugde-dansje doetquote:Op vrijdag 3 september 2004 22:05 schreef hellmondunited het volgende:
heej niemand die met dit helmonds succes mee wil feesten?
quote:Op vrijdag 3 september 2004 22:05 schreef hellmondunited het volgende:
heej niemand die met dit helmonds succes mee wil feesten?
nou, zo zou hij zich ook echt voelen zegquote:Op zaterdag 4 september 2004 00:03 schreef Yeahinho het volgende:
Fortuna heeft nu al meer punten dan vorig jaar in de winterstop.
Oja: "D-J is een Bosschenaar!!"
quote:Op zaterdag 4 september 2004 19:01 schreef DutchGooner het volgende:
Ach,neem die piemel niet serieus joh,hij heeft Derksen zelf niet eens in dat magisch mooie blauwe shirt zien voetballen,toen zat ie waarschijnlijk nog in de Meer
Ik heb nooit een wedstrijd in De Meer gezienquote:Op zaterdag 4 september 2004 19:01 schreef DutchGooner het volgende:
Ach,neem die piemel niet serieus joh,hij heeft Derksen zelf niet eens in dat magisch mooie blauwe shirt zien voetballen,toen zat ie waarschijnlijk nog in de Meer
ok, we moeten eerlijk toegeven.. je hebt dat van die shirtjes errug snel opgezochtquote:Op zaterdag 4 september 2004 19:07 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Ik heb nooit een wedstrijd in De Meer gezien.
En Derksen voetbalde als ik me niet vergis in het tijdperk van het witte Panasonic shirt, toen heb ik em nog regelmatig vanaf de eretribune zien voetballen (al was ik nog geen 10 jaar oud, en ging ik mee voor de kroket in de rust).
tis nog fout ookquote:Op zaterdag 4 september 2004 19:10 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
ok, we moeten eerlijk toegeven.. je hebt dat van die shirtjes errug snel opgezocht
en ik maar denken dat hij zo superieur was in opzoekenquote:Op zaterdag 4 september 2004 19:12 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
tis nog fout ook
quote:Op zaterdag 4 september 2004 19:20 schreef hellmondunited het volgende:
meneer yeahinho kan ook nog goed happen
zo had ook een club uit 3 punten 1 punt gehaald.quote:Op zondag 5 september 2004 19:33 schreef dVTB het volgende:
Ik zat met verbazing te kijken naar het wedstrijdverslag van Eindhoven-Volendam op SBS6, eergisteren. Niet zozeer vanwege het voetbal, maar vanwege een opmerking van de verslaggever, die verkondigde: "Op slag van rust begint Haarlem toch sterker te worden..."![]()
quote:Op vrijdag 10 september 2004 21:04 schreef Biertjuhhhh het volgende:
Top Oss - Eindhoven 0-3
FC Volendam - VVV 0-2
Haarlem - Sparta 1-2 haarlem miste 5 min voor tijd nog een strafschop
Excelsior - Stormvogels Telstar 3-1
Helmond Sport- Fortuna Sittard 0-0
Go Ahead Eagles - Heracles Almelo 0-2
MVV- FC Dordrecht 0-1
Cambuur Leeuwarden - FC Zwolle 0-0
Emmen - BV Veendam 2-3
AZ - FC Den Bosch 5-0
quote:Op vrijdag 10 september 2004 22:06 schreef TheGHunter het volgende:
Fortuna wint in de laatste minuut bij Helmond![]()
Loser.quote:Op vrijdag 10 september 2004 22:09 schreef Biertjuhhhh het volgende:
[..]
Emmen maakte nog gelijk in de 86e minuut
Die hele lange.quote:Op vrijdag 10 september 2004 22:24 schreef Zwansen het volgende:
Wie is die Fuhler? Barger Oostervelder zeker...
quote:Op vrijdag 10 september 2004 22:36 schreef pekel het volgende:
[..]
Roda JC![]()
Ongeloofelijk dat de rollen zich nu eens een keer omdraaienquote:Op vrijdag 10 september 2004 22:06 schreef TheGHunter het volgende:
Fortuna wint in de laatste minuut bij Helmond![]()
Is gommans trouwens geblesseerd ofzo?quote:Op zaterdag 11 september 2004 12:57 schreef Mindlight het volgende:
Waar het tegen VVV een monsterscore voor VVV had kunnen worden, heeft excelsior gisteren op haar beurt veel te veel kansen laten liggen. De verdediging van Telstar speelde niet goed, en excelsior kreeg zo nu en dan dotten van kansen. Die keeper van Telstar speelde gelukkig voor de gasten wel érg goed.
In ieder geval weer eens een goede en gemakkelijke overwinning, deze wedstrijd biedt wel hoop voor de komende wedstrijden.
gaat lekker? man die stakkers kunnen alleen met hulp van de scheids van ons winnen! 2 hele kansjes hebben ze in heel die wedstrijd gecreëerd. daarbij heeft die hoerige k*t bossen ons 2 penaltys onthouden.. HS speelde machtig voetbal!quote:Op vrijdag 10 september 2004 22:12 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Fortuna gaat wel lekker, vorig jaar deden ze er een paar wedstrijden langer over om de 11 punten te halen
je zegt het precies goed: jatten ja, dhr Bossen is medeplichtigquote:Op zaterdag 11 september 2004 17:15 schreef Evertje het volgende:
heerlijk!
zeker na de twee pijnlijke verliezen in en tegen Helmond de afgelopen twee seizoenen, was dit gewoon een heerlijk moment. In de laatste seconde de drie punten jatten. Geweldig dat Fortuna dat ook nog eens voor elkaar krijgt.
Eerste plaats ook super, en heel leuk voor een weekje. Gewoon realistisch blijven, het doel van de trainer was bij de eerste twaalf, en een keer meedoen om een periode. Nou, dat gaat wel lukken.
Trouwens Heracles is nog niet van Fortuna af, over 1.5 week is het voor de beker in Sittard
Scheids had niks met het gemaakt doelpunt te maken. Als jullie verdediging Derksen een kopduel laat winnen!! en daarna ook nog Moutawakil vrij laat uithalen en de keeper de bal half door zn handen laat glippen, dan kun je de winst van fortuna niet aan de scheidsrechter ophangen.quote:Op zaterdag 11 september 2004 18:48 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
gaat lekker? man die stakkers kunnen alleen met hulp van de scheids van ons winnen! 2 hele kansjes hebben ze in heel die wedstrijd gecreëerd. daarbij heeft die hoerige k*t bossen ons 2 penaltys onthouden.. HS speelde machtig voetbal!
en ja ik ben gefrustreerd, zeker als je zo genaaid word
Ik geloof eerder dat ik kan vragen waar JIJ naar hebt gekeken. die gele kaarten waren idd af en toe nogal kinderachtig, maar was het niet zo dat er ook een paar goedmakertjes na flinke blunders erbij zaten? 5 halve kansen? mwa die van cvetkov. was nogal een grote kans toen hij overschoot. daarbij nog 2x een bal die net voorlangs schoot.quote:Op zaterdag 11 september 2004 19:04 schreef Evertje het volgende:
[..]
Scheids had niks met het gemaakt doelpunt te maken. Als jullie verdediging Derksen een kopduel laat winnen!! en daarna ook nog Moutawakil vrij laat uithalen en de keeper de bal half door zn handen laat glippen, dan kun je de winst van fortuna niet aan de scheidsrechter ophangen.
Tuurlijk had Helmond in de tweede helft een penalty moeten hebben, en ik wil ook nog wel toegeven dat Bossen zeker niet tegen fortuna floot. Maar ook tegen fortuna floot hij kinderachtig. Gele kaart Taihuttu omdat hij bij een vrije trap op de bal afrent, die gewoon al aangeraakt is! Fortuna heeft nog vier keer geel gehad, dus helemaal voor Fortuna was hij niet. Maar na vorig seizoen in twee wedstrijden twee keer te zijn genaaid door Van Sichem vond ik dit wel eens terecht. Vorig seizoen hebben jullie 6 punten gejat van fortuna met hulp van de scheidsrechter.
Machtig voetbal? Naar welke wedstrijd heb jij gekeken. Helmond heeft net vijf halve kansen gecreerd,niet eens 100% kansen. Een paar schoten van afstand en dat was het dan. Als dat machtig voetbal is, dan heb je gelijk..........
Gefrustreerd? Wij zijn al jaren gefrustreerd, maar mij zie je na een nederlaag niet lage opmerkingen maken op een forum.
Daar geloof ik niks van. Dit is namelijk een groep jongens met de juiste mentaliteit. Misschien verwar je wijsvingers als vreugdetekens met middelvingers. Ik durf mijn handen in het vuur te steken voor deze groep, en dat zal ik niet snel zeggen.quote:Op zaterdag 11 september 2004 19:11 schreef hellmondunited het volgende:
overigens: als je stakkers met laag bedoelt.. tja wat wil je als ze na t doelpunt zielig middelvingers opsteken naar het helmondspubliek!
ach kom op! die gino heeft zeker ook de juiste mentaliteit! hij heeft heel zn club genaaid. je moet die groen-gele bril eens afzetten. iedereen zat zich er kwaad om te maken na die reacties dus ben zeker niet blind!quote:Op zaterdag 11 september 2004 19:18 schreef Evertje het volgende:
[..]
Daar geloof ik niks van. Dit is namelijk een groep jongens met de juiste mentaliteit. Misschien verwar je wijsvingers als vreugdetekens met middelvingers. Ik durf mijn handen in het vuur te steken voor deze groep, en dat zal ik niet snel zeggen.
Ik praat tenminste wel nog met respect over een tegenstander.........
hehequote:Op zaterdag 11 september 2004 19:29 schreef Evertje het volgende:
ja, ik vond het apart dat Fortuna met negen man gewoon nog scoorde ik de laatste minuut, daar ik Gino en Zafarin nog niet volledig accepteer als lid van de "groep" Fortuna........
quote:Mensen die hierover geklaagd hebben, hebben waarschijnlijk nooit eerder in vak 18 gezeten, of uberhaupt in een voetbalstadion. Ik heb in mijn directe omgeving geen dingen gehoord die tijdens andere wedstrijden niet te horen waren.
De maatschappij verhardt, wat vroeger sukkel was, is nu hoerejong of flikker. Dat is niet alleen zo in een stadion, dat is op straat ook zo. Ze moeten niet ineens de moraalridders uit gaan hangen bij Emmen. De enige speler waar we volgens mij iets over gezegd/gezongen hebben is Berry Hoogeveen, maar dat gebeurde zelfs toen ie bij Emmen speelde Smile
Buiten het stadion is feitelijk ook helemaal niets gebeurd (van wat ik gehoord heb dan). Emmen wil toch altijd zo graag positief in het nieuws komen? dan moeten ze zeker niet naar buiten treden met dit soort grappen. Maar... ze willen natuurlijk laten zien aan de wereld "kom maar bij Emmen, hier kan je nog voetbal kijken zonder dat er van alles gezongen wordt". Mensen denken misschien: "bij Emmen gebeurd nooit wat", en daar hebben ze he-le-maal gelijk aan! Bij Emmen gebeurd nooit wat. Je mag godverdomme nog geen wc rol gooien! Als ze zo blijven ingrijpen zal Emmen voor altijd het saaiste en meest sfeerloze stadion van het hele Nederlandse betaalde voetbal blijven Evil or Very Mad
Nou als dit resulteert in sancties, zal het inderdaad STIL zijn op de meerdijk! Als ze dat willen, Fine with me. Dat het dit seizoen minder zou worden, dat wisten we van tevoren, maar ik ben supporter dus toch bleef ik komen, maar als ze me hiervoor willen straffen (neem even in je achterhoofd wat WIJ allemaal naar onze kop geslingerd krijgen door supporters van de tegenpartij) kunnen ze van mij echt allemaal de rambam krijgen en zien ze me de eerste paar jaar niet weer op de Meerdijk!
Ik ben geen raddraaier maar ik laat me niet ongestrafd overal voor uitschelden op de tribune, en pik zeker die spreekkoren niet : "emmen failliet ole ole". Vreemd dat die mensen zich daar niet aan geergerd hebben, ach het waren vast "vrijkaarten" die hebben toch geen binding met de club. nog zo'n vriendelijke actie van Emmen. De trouwe supporter 150 euro laten dokken, en vervolgens dik 2000 vrijkaarten weggeven... Bij Emmen wordt 0,0 rekening gehouden met (de gevoelens van) de ECHTE supporters.
quote:Het is heel makkelijk. Als ze de betrokken personen allemaal een SV willen geven gaat ze dat niet alleen een stuk sfeer (ja, we moedigen onze spelers ook aan!) kosten, maar ook omzet in de kantine en we nemen geen potentiele nieuwe supporters mee.
Emmen heeft al zo'n vreselijk goede naam onder de jeugd in de Gemeente Emmen (NOT!), als ze een beleid als dit blijven voeren, zitten er over 10 jaar (als de club dan nog bestaat) allemaal grijze bossies en gereformeerde pikken in het stadion.
Als clubs als Zwolle, Heracles of Groningen (ik noem er een paar uit de buurt) horen waarom Emmen die 20 SV's dan geeft, en ook waar ons gedrag vandaan kwam, dan zullen ze NOG HARDER zingen Emmen failliet en dergelijke.. kom toch verdomme eens op voor je eigen supporters man.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |