Waar heb je deze gegevens vandaan? Is er al een rooster voor het hele seizoen?quote:Op dinsdag 29 juni 2004 07:22 schreef Mindlight het volgende:
Vrijdag 13 augustus:
Excelsior - FC Eindhoven
Top Oss - FC Dordrecht
Helmond Sport - Sparta
Emmen - FC Zwolle
Haarlem - MVV
Go Ahead Eagles - BV Veendam
Heracles Almelo - Telstar
FC Volendam - Cambuur Leeuwarden
Fortuna Sittard - AGOVV
Vrij: VVV-Venlo
Op papier een vrij gemakkelijke seizoensopening voor Excelsior.
En gelijk twee mooie wedstrijden in de eerste speelronde met HS-Sparta en Emmen-Zwolle.
Eind van deze week is dat bekendquote:Op dinsdag 29 juni 2004 13:16 schreef pekel het volgende:
Weet iemand waar het gehele speelschema voor komend seizoen staat?
Oke, bedankt.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 13:34 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Eind van deze week is dat bekend
Je kan er weinig van zeggen in de GGD, al zijn er wel een paar zekerheidjes en een van die zekerheidjes is dat FC Eindhoven onderin zal bungelen.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 07:22 schreef Mindlight het volgende:
Vrijdag 13 augustus:
Excelsior - FC Eindhoven
Top Oss - FC Dordrecht
Helmond Sport - Sparta
Emmen - FC Zwolle
Haarlem - MVV
Go Ahead Eagles - BV Veendam
Heracles Almelo - Telstar
FC Volendam - Cambuur Leeuwarden
Fortuna Sittard - AGOVV
Vrij: VVV-Venlo
Op papier een vrij gemakkelijke seizoensopening voor Excelsior.
En gelijk twee mooie wedstrijden in de eerste speelronde met HS-Sparta en Emmen-Zwolle.
De )*&$!*!$-divisie is best okay.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 15:00 schreef Stpan het volgende:
De 2 ronde is ook al bekend. Ik weet alleen dat SPARTA op bezoek gaat bij EXCELSIOR in week 3 !! Gelijk alweer een derbie.
Sparta opent zijn eerste 2e wedstrijden tegen 2 favorieten. Laten we hopen dat SP-AR-TA eindelijk eens promoveert en weg kan uit deze )*&$!*!$-divisie!
Tjah, het niveau valt enigszins best behoorlijk tegen ja. Dan kijk ik liever naar een leuke kraker in de 1ste klasse of in de hoofdklasse van het amateurvoetbal. Natuurlijk zijn er ook leuke wedstrijden, zoals gelijk dit seizoen Emmen - FC Zwolle. Daarvoor is ook veel belangstelling. Maar als je dan naar een wedstrijd als Top Oss - FC Eindhoven gaat...quote:Op dinsdag 29 juni 2004 16:22 schreef Stpan het volgende:
Maar die vrijdagavond, dat SBS6, het niveau van het voetbal........nee veel liever onderin de HCE dan bovenin de GGD is mijn persoonlijke mening (er zijn Spartanen die daar anders over denken).
Voor mij deze ploegen ook op excelsior na. Als je kijkt naar wie er weggaan en wie ervoor terugkomen kan ik niet anders dan hopen op een nacompetitieplek.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 14:42 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Je kan er weinig van zeggen in de GGD, al zijn er wel een paar zekerheidjes en een van die zekerheidjes is dat FC Eindhoven onderin zal bungelen.
Helmond Sport - Sparta is een leuke wedstrijd om te beginnen, Emmen - FC Zwolle ook. Favorieten zijn voor mij Excelsior, Sparta, FC Zwolle en Heracles.
He, ga jij es ff heel snel naar het Eredivisie-topic.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 22:14 schreef Tiemie het volgende:
Heracles en excelsior waren vorig jaar aanvallend erg goed en sparta viel me in de 2e helft van de competitie een beetje tegen. ik hoop dat die 3 clubs het samen uit gaan maken.
Haha mooi zo!! hebben we dat ook weer gehadquote:Op dinsdag 29 juni 2004 15:00 schreef Stpan het volgende:
De 2 ronde is ook al bekend. Ik weet alleen dat SPARTA op bezoek gaat bij EXCELSIOR in week 3 !! Gelijk alweer een derbie.
Sparta opent zijn eerste 2e wedstrijden tegen 2 favorieten. Laten we hopen dat SP-AR-TA eindelijk eens promoveert en weg kan uit deze )*&$!*!$-divisie!
quote:Op dinsdag 29 juni 2004 22:15 schreef pekel het volgende:
[..]
He, ga jij es ff heel snel naar het Eredivisie-topic..
![]()
Mmm...leuke doelstelling.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 22:18 schreef Tiemie het volgende:
[..]![]()
Als jullie dit seizoen eens een x thuis gaan winnen, oke?
Als we winnen van FC Zwolle, kom je tot de winterstop niet meer in Gouden Gids Divisie-topics... Deal?quote:Op dinsdag 29 juni 2004 22:18 schreef Tiemie het volgende:
[..]![]()
Als jullie dit seizoen eens een x thuis gaan winnen, oke?
Surequote:Op dinsdag 29 juni 2004 22:20 schreef pekel het volgende:
[..]
Als we winnen van FC Zwolle, kom je tot de winterstop niet meer in Gouden Gids Divisie-topics... Deal?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |