kan nietquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 19:44 schreef Roi het volgende:
Hoe doe ik hem dan in het midden?
Yup, ik haal hem gewoon bij DVDBoxofficequote:Op zaterdag 14 augustus 2004 23:52 schreef Roi het volgende:
Bij mij ook, maar dan natuurlijk niet de PC maar wachten tot ie PC is en dan goedkoop de orginele versie via internet scoren
quote:
10.0 Presentation
Absolutely phenomenal. Slick, stylized menu work, gorgeous CG cut-scenes, a wide number of gameplay modes and Piklopedia and Treasures collections areas that'll knock your socks off.
9.0 Graphics
Gorgeous. Though environmental textures blur up close, the locales look great panned back. Meanwhile, everything from lighting and water effects to particles and creature models is beautiful.
8.0 Sound
Runs in Dolby Pro Logic II. Crisp sound effects echo and reverb in caves. Cute, cuddly character calls and subdued, but interesting music. More orchestrated music would be nice.
9.0 Gameplay
A great formula made better. Amazingly fun to play, despite a couple flaws. And the inclusion of two new Pikmin types, another hero character, more play modes, and cooperative and versus battles.
10.0 Lasting Appeal
A huge single-player mode -- 30 or so hours. Plus deep multiplayer modes to boot. Gamers will be busy for a long, long time, and loving every minute. Some will spend hours with the Piklopedia alone.
9.3 OVERALL:
(out of 10 / not an average)
quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 13:18 schreef Roi het volgende:
Ik kies voor abonnement type:
6 nummers + Pikmin 2 voor ¤ 59,99*
[afbeelding][afbeelding]
Retorisch to the maxquote:Op maandag 23 augustus 2004 09:07 schreef De_Warme_bakker het volgende:
een tweede deel?!
Nee, eigenlijk is dit deel 1.quote:Op maandag 23 augustus 2004 09:07 schreef De_Warme_bakker het volgende:
een tweede deel?!
quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 19:50 schreef ShadoW17 het volgende:
Nog een paar daagjes en dan is hij uit! wie heeft m allemaal al gepre-ordered? Ik iig wel![]()
Oftewel: Jaquote:ArtikelNR Artiest titel Prijs Drager Aantal OrderStatus Extra beschrijving
828149 Fable 59,99(XBOX)
-59,99 3 games voor de prijs van 2 actie
818364 Burnout 3: takedown 59,99 XBox Verzonden
868876 Pikmin 2 64,99 GameCube In bestelling bij onze leveranciers
Ik ook!quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 19:50 schreef ShadoW17 het volgende:
Nog een paar daagjes en dan is hij uit! wie heeft m allemaal al gepre-ordered? Ik iig wel![]()
Ow nee!quote:Op maandag 4 oktober 2004 20:54 schreef Urnie het volgende:
[..]
Ik ook!![]()
Volgens mij laten ze zien hoe je bepaalde beesten te grazen hebt genomen.quote:Op maandag 4 oktober 2004 20:54 schreef Urnie het volgende:
[..]
Ik ook!![]()
Kan iemand me uitleggen wat er in filmpje nr. 6 gebeurt? Dat kan ik niet helemaal volgen....![]()
nu begin ik te twijvelenquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 13:18 schreef Roi het volgende:
Ik kies voor abonnement type:
6 nummers + Pikmin 2 voor ¤ 59,99*
[afbeelding][afbeelding]
Ik kom niet teveel in dit topic omdat ik de game dan te graag wilquote:Op woensdag 6 oktober 2004 17:05 schreef McGilles het volgende:
Dikke replies om m'n vorige postDan maar een andere vraag, kijken of daar wel antwoord op komt
Wanneer komt ie uit in de winkels? Ik dacht toch 5okt...
Hier bij Dimension Plus (te Groningen) hadden ze hem gisteren al, ja. En je krijgt een uitgebreide tutorial in het begin, dus Pikminkennis is niet vereist.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 17:05 schreef McGilles het volgende:
Dikke replies om m'n vorige postDan maar een andere vraag, kijken of daar wel antwoord op komt
Wanneer komt ie uit in de winkels? Ik dacht toch 5okt...
Dankje voor je reactie!quote:Op woensdag 6 oktober 2004 17:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik kom niet teveel in dit topic omdat ik de game dan te graag wil
Maar goed, deel 1 is geen vereiste, zelfs de gameplay wordt in deel 2 opnieuw uitgelegd. En verder ligt Pikmin eind deze week in de winkel (officieel 8 okt).
FRS en pre orders....quote:Pikmin 2 64,99 GameCube 1 In bestelling bij onze leveranciers
Gelukkig ben ik niet de enigequote:Op woensdag 6 oktober 2004 20:22 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
FRS en pre orders....
* Meld...quote:Op donderdag 7 oktober 2004 15:26 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik niet de enige![]()
Ik krijg net een mailtje dat hij is verzondenquote:Op donderdag 7 oktober 2004 15:35 schreef P8R het volgende:
[..]
* Meld...
Jeeee, wederom ook * Meldquote:Op donderdag 7 oktober 2004 20:36 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Ik krijg net een mailtje dat hij is verzondenbij Gamdemon ook
Bij jou ook?
Ik maak wel tijd om mijn lieve Pikmin te laten afslachtenquote:Op donderdag 7 oktober 2004 21:23 schreef P8R het volgende:
[..]
Jeeee, wederom ook * Meld, nu straks (???) nog tijd vinden om het te spelen...
Wees jij eens heeel blij dat @home aan het kloten is, anders lag jou nek nu ergens in een hoekje van het warehouse verstopt.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 16:21 schreef HomerJ het volgende:
Lees mijn post goed, "als je zelf geen pikmin meer hebt lopen"quote:Op zondag 10 oktober 2004 19:04 schreef thz het volgende:
Je kunt ook gewoon langs je eigen pikmin oplopen, die slaan 'em er dan af.
Ja. Nietquote:Op maandag 11 oktober 2004 00:05 schreef McGilles het volgende:
Weet iemand hoe je eigenlijk de 2-player coop mode unlocked?
Ik & Gamedemon, was allebei Donderdag verzonden en zaterdag aangekomenquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 17:11 schreef ShadoW17 het volgende:
wie heeft m al van FRS gekregen? ik iig nog niet
terwijl hij donderdag verzonden is.
Ik heb wel al gebeld en ze gaan hem opnieuw op de post doen. nog wat langer wachten
Ze kunnen het dus welquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 17:14 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Ik & Gamedemon, was allebei Donderdag verzonden en zaterdag aangekomen
mwah mwah mwah...valt mee toch?quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 17:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ze kunnen het dus wel
jaja sommige winkels hebben em rete vroeg...donderdags is doorgaans de normale dagquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 21:38 schreef Hooghoudt het volgende:
Dimension Plus had hem dinsdag...
Hier ook nog niets gezien, donderdag zou hij verzonden wezen...quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 17:41 schreef ShadoW17 het volgende:
nou hier dus niet godver
en ik hoop niet dat het straks ook weer zo is bij DKonga
Daar had ik ook last van!quote:Op woensdag 13 oktober 2004 23:09 schreef ShadoW17 het volgende:
Super spel dit! Ik was daaret in die cave met die eerste eindbaas zeg ma. ik pikmin erop gooien gaat da beest opeens rollen en ik stond daar met 94 pikmins gelijk in een klap 90 dood :|
gelukkig had ik nog 4 paarse over en toch nog afgemaakt
Sommige grotten zijn inderdaad wat saai, maar ik vind het nog steeds een leuk spelquote:Op donderdag 14 oktober 2004 07:34 schreef Gamedemon het volgende:
kvind pikmin 2 tegenvallen...je zit veels te veel in saaie grotten...alles wat boven de grond gebeurt is leuk...maar in die grotten niet
Daar heb ik nog niet zo zeer op gelet, ik gooi er meestal gewoon een bende op en dan is de vijand zo dood!quote:Op donderdag 14 oktober 2004 10:02 schreef BMH het volgende:
Ik heb nu bijna 4000 centjes gemaakt, terwijl ik alleen nog maar rode, paarse & witte pikmin heb.
Het is zoo ontzettend leuk om te kijken welke pikmin je bij welke vijand je het beste kunt gebruiken.
Al heel wat battles gedaan ook! Die laatste map is echt vet, de rest is beetje simpel als je eenmaal aan het winnen bent!quote:Op zondag 17 oktober 2004 17:01 schreef HomerJ het volgende:
Woh, de 2P battle's zijn geweldig![]()
Rond de 30% of 40% van de Single player krijg je een item waar je de challenge mode mee unlocked, en die kan je CO-OP spelen, echt supervet!quote:Op zondag 17 oktober 2004 23:59 schreef ShadoW17 het volgende:
2p battle is idd supervet!
maareh die co-op hoe moet je die doen
kzit op 8000 ofzo..maar de grotten weerhouden me ervan om door te spelen...wat irritant zegquote:Op zondag 24 oktober 2004 19:22 schreef sjeppert het volgende:
wie heeft er al 10.000 pokos??
Genoeg van heel Pikminquote:Op maandag 22 november 2004 12:49 schreef HomerJ het volgende:
Challenge mode CO-OP is best leuk, ook genoeg van de 2P battle?
Ik heb het gedaan in het tweede leve in de eerste grotl. Daar zit maar een paarse bloem, maar de grot is maar 6 levels diep.quote:Op woensdag 15 december 2004 20:02 schreef sjeppert het volgende:
weet iemand misschien in welke grot je de meeste PAARSE pikmin kunt maken ??
moet er namelijk 100 hebben![]()
Againquote:Op donderdag 16 december 2004 09:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb hem ook gekochtNa Baten Kaitos en Warrior Within issie aan de beurt
![]()
ok thanxquote:Op woensdag 15 december 2004 21:09 schreef Lexie het volgende:
[..]
Ik heb het gedaan in het tweede leve in de eerste grotl. Daar zit maar een paarse bloem, maar de grot is maar 6 levels diep.
Jup kan, alleen nu zijn er meerdere pikmin die op meerde verschillende wijze door verschillende beesten gruwlijk worden afgeslacht. Gegeten, uit elkaar gerukt, Geplet, Verbranden etc.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 15:02 schreef jan55en het volgende:
`Kun je hier ook pikmin " achterlaten als in deel een?
Dat vond'k zo zieligZe werden opgegeten, als jezelf de benen nam aan het einde van de dag....
Zoooo zielig vond je het dus ook weer nietquote:Op dinsdag 11 januari 2005 22:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat zei de computer ja, maar ik liet hem lijden
Je had er 1 meer over dan mijquote:Op dinsdag 11 januari 2005 14:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb nu 5 dagen gedaan, iets meer dan 20% van het totaal bedrag.
Net in een cave een gigantische vijand gehad en ik gooi al mijn pikmin erop. Schudt ie ze eraf en gaat ie er overheen rollenToen had ik er nog maar 1
En toenquote:Op dinsdag 11 januari 2005 23:59 schreef Lexie het volgende:
Ik heb er ook eentje ter experiment in de afgrond gemikt.
Oooh..quote:Op woensdag 12 januari 2005 14:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik wil even een minuut stilte... Er zijn zojuist 30 Pikmin verdronken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |