kzit op 8000 ofzo..maar de grotten weerhouden me ervan om door te spelen...wat irritant zegquote:Op zondag 24 oktober 2004 19:22 schreef sjeppert het volgende:
wie heeft er al 10.000 pokos??
Genoeg van heel Pikminquote:Op maandag 22 november 2004 12:49 schreef HomerJ het volgende:
Challenge mode CO-OP is best leuk, ook genoeg van de 2P battle?
Ik heb het gedaan in het tweede leve in de eerste grotl. Daar zit maar een paarse bloem, maar de grot is maar 6 levels diep.quote:Op woensdag 15 december 2004 20:02 schreef sjeppert het volgende:
weet iemand misschien in welke grot je de meeste PAARSE pikmin kunt maken ??
moet er namelijk 100 hebben![]()
Againquote:Op donderdag 16 december 2004 09:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb hem ook gekochtNa Baten Kaitos en Warrior Within issie aan de beurt
![]()
ok thanxquote:Op woensdag 15 december 2004 21:09 schreef Lexie het volgende:
[..]
Ik heb het gedaan in het tweede leve in de eerste grotl. Daar zit maar een paarse bloem, maar de grot is maar 6 levels diep.
Jup kan, alleen nu zijn er meerdere pikmin die op meerde verschillende wijze door verschillende beesten gruwlijk worden afgeslacht. Gegeten, uit elkaar gerukt, Geplet, Verbranden etc.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 15:02 schreef jan55en het volgende:
`Kun je hier ook pikmin " achterlaten als in deel een?
Dat vond'k zo zieligZe werden opgegeten, als jezelf de benen nam aan het einde van de dag....
Zoooo zielig vond je het dus ook weer nietquote:Op dinsdag 11 januari 2005 22:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat zei de computer ja, maar ik liet hem lijden
Je had er 1 meer over dan mijquote:Op dinsdag 11 januari 2005 14:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb nu 5 dagen gedaan, iets meer dan 20% van het totaal bedrag.
Net in een cave een gigantische vijand gehad en ik gooi al mijn pikmin erop. Schudt ie ze eraf en gaat ie er overheen rollenToen had ik er nog maar 1
En toenquote:Op dinsdag 11 januari 2005 23:59 schreef Lexie het volgende:
Ik heb er ook eentje ter experiment in de afgrond gemikt.
Oooh..quote:Op woensdag 12 januari 2005 14:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik wil even een minuut stilte... Er zijn zojuist 30 Pikmin verdronken
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |