abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 14 augustus 2004 @ 19:06:32 #1
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_21287820
verwijderd

[ Bericht 96% gewijzigd door Vivi op 14-08-2004 21:09:43 ]
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_21288047
Hihi! Wat leuk Vivi!
Ik krijg er helemaal de kriebels van.
Meid, geniet er maar gewoon van. Jij wist al een poos dat het met je ex een aflopende zaak was, hij wist dat ws ook (van zíjn relatie dus). Het is echt niet altijd zo dat het mislukt als je niet eerst weer 24 jaar alleen bent.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_21288086
kerel heeft warmte nodig. Als ik zo je verhaal lees kan ik er niks anders van maken. Sorry . Weet je wel zeker dat je verliefd bent? Zou het niet zo kunnen zijn dat je nu weer spanning hebt die je een aantal jaar gemist hebt (en dat hetzelfde voor hem geld) Laat em minimaal nog 2 maanden achter je aan hobbelen en kijk dan maar of het nog hetzelfde is
"this is my life, i never shut it down for 5 seconds"
pi_21288107
Wat moonah zegt!

Het zat er idd al een tijd aan te komen en tsjah, soms gaan dingen gewoon zoals ze gaan; geniet ervan joh...
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  zaterdag 14 augustus 2004 @ 19:21:11 #5
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_21288115
Wat een lange tekst zeg

Doe waar je zin in hebt en het komt goed, zoveel nadenken

Ik was vroeger ook dat ik veel deed schrijven. Maar het moet simpel gehouden worden, en niet simepeler dan dat.
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
pi_21288145
tjaaaaaaaaaaaaaa ik weet het niet, Viv...
niet zo lang geleden was je nog in dubio over een of andere barkeeper of zo, meen ik me te herinneren...

ik zou als ik jou was eerst effe lekker genieten van je vrijheid, lekker veel uitgaan, veel daten, zonder verplichtingen, zonder gedoe, zonder je meteen weer in iets met een rugzak te storten..

maaaaaaaaaaaaaar jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ik ben jou niet
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  zaterdag 14 augustus 2004 @ 19:23:00 #7
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_21288149
Ja maar! Vind hij me nou leuk of niet????!!!!

En Moonah en DE:
pi_21288173
weet ik veel, ik ben hem ook niet
  zaterdag 14 augustus 2004 @ 19:25:15 #9
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_21288195
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2004 19:22 schreef milagro het volgende:
tjaaaaaaaaaaaaaa ik weet het niet, Viv...
niet zo lang geleden was je nog in dubio over een of andere barkeeper of zo, meen ik me te herinneren...

ik zou als ik jou was eerst effe lekker genieten van je vrijheid, lekker veel uitgaan, veel daten, zonder verplichtingen, zonder gedoe, zonder je meteen weer in iets met een rugzak te storten..

maaaaaaaaaaaaaar jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ik ben jou niet
Yep, I know, maar met die barman wist ik van te voren dat het gewoon lust was..hij boeide me totaal niet als mens, zeg maar....maar deze is anders...ik heb nog nooit echt vlinders gehad en nu... alles klikt

*In neurotische 16-jarige getransformeerd is*
pi_21288201
Jezelf er lekker instorten. En kijken hoe lang het duurt.
Waarom zou je jezelf nu kwellen terwijl je ook plezier kan hebben en loopt het verkeerd af, dan zijn er nog genoeg anderen.
Als je hart ja zegt dan moet je zelf ook gewoon ja zeggen.
Je bent nu tenslotte weer single en dan mag het.
Geniet en heb plezier, wees lekker smoor op hem.
Misschien is het gewoon lust, misschien liefde, maar in je eentje thuis zitten daar wordt je ook niet blij van.
Al die mooie plekken op aarde, en ik zit hier :N
pi_21288218
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2004 19:17 schreef Moonah het volgende:
Hihi! Wat leuk Vivi!
Ik krijg er helemaal de kriebels van.
Meid, geniet er maar gewoon van. Jij wist al een poos dat het met je ex een aflopende zaak was, hij wist dat ws ook (van zíjn relatie dus). Het is echt niet altijd zo dat het mislukt als je niet eerst weer 24 jaar alleen bent.
Mee eens. Als hij echt zo leuk is, is het zonde om hem te laten lopen omdat je net van je vorige relatie af bent (tenzij je hem nog heel erg mist of zoiets dergelijks). Volgens mij laten mensen zich in zo'n geval vooral tegenhouden door een gevoel van 'dat hoort niet' en niet omdat het echt niet kan.

Ik heb een aantal maanden geleden ook een relatie van vier jaar verbroken (was al lang niet meer gelukkig in die relatie en had me dus ook al van hem losgemaakt - weet niet in hoeverre dat bij jou is, dat weet je zelf het beste) en twee weken werd ik verliefd op iemand anders. Dat is nu al twee maanden aan en ik ben in ieder geval heel blij dat ik dat niet heb afgehouden omdat de relatie daarvoor nog niet zo lang uit was, want ik ben echt heel, heel erg blij met mijn nieuwe vriend.

Als het goed voelt voor jou en voor hem... de enige manier om er dan achter te komen of dit kans van slagen heeft is door het gewoon te proberen.
In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
pi_21288292
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2004 19:25 schreef Vivi het volgende:

[..]

Yep, I know, maar met die barman wist ik van te voren dat het gewoon lust was..hij boeide me totaal niet als mens, zeg maar....maar deze is anders...ik heb nog nooit echt vlinders gehad en nu... alles klikt

*In neurotische 16-jarige getransformeerd is*
hm ik heb jou toch echt iets anders horen beweren over die barkeeper

maar goed, never mind, doe wat je niet laten kan, er is niemand die je tegenhoudt, aan wie je verantwoording moet afleggen, dus go ahead make your day
als het niet bevalt, is er altijd nog wel ergens een barkeeper

het valt me eigenlijk een beetje tegen van je dat je dit moet vragen... altijd een grote bek, maar zelf zomaar beslissingen durven nemen, ho maar
  zaterdag 14 augustus 2004 @ 19:29:44 #13
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_21288299
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2004 19:19 schreef diggers het volgende:
kerel heeft warmte nodig. Als ik zo je verhaal lees kan ik er niks anders van maken.
Maar die kan ie dus makkelijk bij anderen halen, er zitten megaveel wijven achter hem aan.. ik weet zeker dat hij mij echt mag en mij niet op mijn hart wil trappen.. denk ik
quote:
Sorry . Weet je wel zeker dat je verliefd bent? Zou het niet zo kunnen zijn dat je nu weer spanning hebt die je een aantal jaar gemist hebt (en dat hetzelfde voor hem geld)
Nope, ik ben eraan
quote:
Laat em minimaal nog 2 maanden achter je aan hobbelen en kijk dan maar of het nog hetzelfde is
Dat is sowieso een goed plan Jakkes
pi_21288333
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2004 19:29 schreef Vivi het volgende:

[..]

Maar die kan ie dus makkelijk bij anderen halen, er zitten megaveel wijven achter hem aan.. ik weet zeker dat hij mij echt mag en mij niet op mijn hart wil trappen.. denk ik
[..]

Nope, ik ben eraan
[..]

Dat is sowieso een goed plan Jakkes
oh god je gaat toch niet de suffe RULES op hem loslaten, hè

en dan zelf hier jammeren "wat moet ik doen????!!!!!!!!! paniek!!!!!!!"

een gotspe is het!!!
  zaterdag 14 augustus 2004 @ 19:33:03 #15
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_21288351
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2004 19:29 schreef milagro het volgende:

het valt me eigenlijk een beetje tegen van je dat je dit moet vragen... altijd een grote bek, maar zelf zomaar beslissingen durven nemen, ho maar
Ik ben flieft jah

zaterdag 14 augustus 2004 @ 19:33:53 #16
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_21288363
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2004 19:31 schreef milagro het volgende:

[..]

oh god je gaat toch niet de suffe RULES op hem loslaten, hè

en dan zelf hier jammeren "wat moet ik doen????!!!!!!!!! paniek!!!!!!!"

een gotspe is het!!!
Ehh, nee, geen RULES (ik luister wel eens hoor) maar ik wil hem niet benauwen en daardoor alles verpesten
pi_21288364
Viiiiiiiiiiv!!!

Gewoon doen, kan jou het bommen!
Je klinkt als een verliefde puber, hij eigenlijk ook, en wat heb je te verliezen behalve een lege doos tissues?

Ik zou 'm wel effe een beetje laten bungelen uiteraard, voor je het weet roept ie na afloop:"Ja maar ik zei toch dat ik er nog niet klaar voor was."
Get it?

Genieten!!!
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_21288369
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2004 19:33 schreef Vivi het volgende:

[..]

Ehh, nee, geen RULES (ik luister wel eens hoor) maar ik wil hem niet beauwen en daardoor alles verpesten
2 maanden is wel erg suf, hoor
  zaterdag 14 augustus 2004 @ 19:35:38 #19
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_21288393
Thunderbirds are go.

Gaan dus, en hard.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  zaterdag 14 augustus 2004 @ 19:36:03 #20
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_21288402
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2004 19:33 schreef shmoopy het volgende:
Viiiiiiiiiiv!!!
Shmoops
quote:
hij eigenlijk ook
Vind je
quote:
Ik zou 'm wel effe een beetje laten bungelen uiteraard, voor je het weet roept ie na afloop:"Ja maar ik zei toch dat ik er nog niet klaar voor was."
Get it?

Genieten!!!
Bungelen is het juiste plan he?

pi_21288423
Leuk Vivi.

Owja, wat goed is komt snel.
  zaterdag 14 augustus 2004 @ 19:37:48 #22
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_21288437
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2004 19:34 schreef milagro het volgende:

[..]

2 maanden is wel erg suf, hoor
Ach mens dat red ik ook niet hoor

*Glij*
pi_21288465
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2004 19:36 schreef Vivi het volgende:

Shmoops
Beebske.
quote:
Vind je
Well duh, sms-jes enzo, puhlease woman, ben je vergeten hoe mannen doen?
quote:
Bungelen is het juiste plan he?
Ja, maar geen maanden, hoor, gewoon een beetje over het punt van 'ik ben hier helemaal niet klaar voor' heen zien te komen, en dan verslinden, sort of.
quote:
Ik wil alles weten!
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_21288467
jezus als ik echt helemaal hoteldebotel ben van een vent (en hij op mij) e n hij belt aan, dan sleur ik hem aan zijn broekriem van de voordeurdrempel af, smijt de deur achter hem dicht en grijp hem in de gang... dan ga ik dus echt niet 2 maanden mezelf kwellen opdat ik hem kan laten bungelen als suffe test
pi_21288492
en ook niet 1 maand....
ws niet eens een halve...
of een kwart ...
pi_21288494
't Is misschien in dit geval wel handig om het een beetje over je heen te laten komen en af te wachten wat voor initiatieven hij neemt, als hij in eerste instantie nog twijfelt. Zodat je niet het gevoel hebt dat jij hem tot dingen hebt overgehaald en je echt het gevoel hebt van 'hij wil dit echt zelf zo'.

Maar dat is wat anders dan echt hard to get, er is nogal een middenweg tussen hem de hele tijd bellen en opzoeken en expres heel afstandelijk reageren als hij belt en je opzoekt.
In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
pi_21288515
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2004 19:40 schreef Angeles het volgende:
't Is misschien in dit geval wel handig om het een beetje over je heen te laten komen en af te wachten wat voor initiatieven hij neemt, als hij in eerste instantie nog twijfelt. Zodat je niet het gevoel hebt dat jij hem tot dingen hebt overgehaald en je echt het gevoel hebt van 'hij wil dit echt zelf zo'.

Maar dat is wat anders dan echt hard to get, er is nogal een middenweg tussen hem de hele tijd bellen en opzoeken en expres heel afstandelijk reageren als hij belt en je opzoekt.
waarom nu zo moeilijk doen
ze gaat niet met hem trouwen of zo..
wat is er mis met gewoon wel zien waar het schip strand en lekker hard van stapel lopen...(grijp hem!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)

ja, je kunt je neus stoten, maar dat kan je ook als je eerst het rustig aan hebt gedaan
  zaterdag 14 augustus 2004 @ 19:42:33 #28
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_21288526
Het verontrust me wel dat 'ie sms't.

Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_21288535
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2004 19:42 schreef popolon het volgende:

nu ja zolang hij maar niet msn-ed
  zaterdag 14 augustus 2004 @ 19:43:21 #30
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_21288540
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2004 19:42 schreef popolon het volgende:

Hoezo?
pi_21288562
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2004 19:41 schreef milagro het volgende:
wat is er mis met gewoon wel zien waar het schip strand en lekker hard van stapel lopen...(grijp hem!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)
Precies, het is zomer en het leven is een feest.
Dat werk.
pi_21288567
gewoon je gevoel volgen!
je kunt deze tijd dat je lekker verliefd bent genieten of je zorgen maken of het wel kans van slagen heeft. Dat laatste weet je nooit, dat kun je van geen enkele relatie zeggen.

Mijn vriend en ik hebben ons die vraag in het begin ook gesteld, en we hebben besloten dat we ervoor moesten gaan, ondanks alles wat tegen ons pleitte (allebei korte relatie uitgemaakt, leeftijdsverschil, grote afstand, van alles). Hoeveel kansen op geluk krijg je in je leven? Als iets goed voelt, een kans geven. Op z'n minst heb je nu een heerlijke verliefde tijd samen
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_21288572
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2004 19:39 schreef milagro het volgende:
jezus als ik echt helemaal hoteldebotel ben van een vent (en hij op mij) e n hij belt aan, dan sleur ik hem aan zijn broekriem van de voordeurdrempel af, smijt de deur achter hem dicht en grijp hem in de gang... dan ga ik dus echt niet 2 maanden mezelf kwellen opdat ik hem kan laten bungelen als suffe test
Kijk! Zo doen we dat!
  zaterdag 14 augustus 2004 @ 19:45:46 #34
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_21288584
Als je blijft twijfelen weet je het nooit. Jah, nee, Jah nee, Jah, bij twijfel blijft het nee. Is zonde van je kansen en energie.
pi_21288591
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2004 19:41 schreef milagro het volgende:

waarom nu zo moeilijk doen
ze gaat niet met hem trouwen of zo..

ja, je kunt je neus stoten, maar dat kan je ook als je eerst het rustig aan hebt gedaan
Normaal wel ja, maar omdat hij zelf de hele tijd zegt dat hij er nog niet aan toe is, of daar in elk geval aan twijfelt...

Ik weet het ook niet zeker, maar ik denk dat hij dat gevoel minder heeft als hij niet overrompeld wordt en zelf het initiatief neemt, als hij een beetje de ruimte heeft enzo.

(Ik ben geen fan van de Rules, begrijp me goed. Het gaat ook meer om dit geval en zijn huiverigheid.)
  zaterdag 14 augustus 2004 @ 19:46:14 #36
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_21288598
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2004 19:40 schreef Angeles het volgende:

Dat is eigenlijk precies wat ik bedoel...ik heb hem al tussen neus en lippen door dat ik wat verder ben dan hij qua verwerkingsproces, maar hij zend echt van die megategenstrijdige signalen uit...zegt dat hij er nog niet eens aan toe is om met een ander te zoenen en een half uur later lopen we al bekkend de toeristische route door Z.

Sorry hoor, maar mag ik het dan ff niet snappen???? Ik wil gewoon niet op me muil gaan
  zaterdag 14 augustus 2004 @ 19:46:16 #37
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_21288599
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2004 19:43 schreef Vivi het volgende:

[..]

Hoezo?
Ik weet iet eens hoe 't moet, dat gepriechel met m'n veel te grote vingers op zo'n minitoetensbord.

Da's toch niks voor volwassen kerels?

Msn mag, mits een normale naam en op een echt toetsenbord.
  zaterdag 14 augustus 2004 @ 19:48:08 #38
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_21288626
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2004 19:46 schreef popolon het volgende:

[..]

Ik weet iet eens hoe 't moet, dat gepriechel met m'n veel te grote vingers op zo'n minitoetensbord.

Da's toch niks voor volwassen kerels?

Msn mag, mits een normale naam en op een echt toetsenbord.
Hij staat er ook om bekend dat hij NOOOOOIIIIT iemand terugsmst..laat staan uit zichzelf

Maar sinds vannacht 3.37 niets meer dus
  zaterdag 14 augustus 2004 @ 19:49:13 #39
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_21288647
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2004 19:48 schreef Vivi het volgende:

[..]

Hij staat er ook om bekend dat hij NOOOOOIIIIT iemand terugsmst..laat staan uit zichzelf

Maar sinds vannacht 3.37 niets meer dus
Conclusie ligt dus voor de hand.
pi_21288650
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2004 19:46 schreef Vivi het volgende:

[..]

Dat is eigenlijk precies wat ik bedoel...ik heb hem al tussen neus en lippen door dat ik wat verder ben dan hij qua verwerkingsproces, maar hij zend echt van die megategenstrijdige signalen uit...zegt dat hij er nog niet eens aan toe is om met een ander te zoenen en een half uur later lopen we al bekkend de toeristische route door Z.

Sorry hoor, maar mag ik het dan ff niet snappen???? Ik wil gewoon niet op me muil gaan
Ja jij moet zo nodig vallen op een vent met een rugzakje

Gewoon op zijn bek pakken, fuck die rugzak, die smijt je in de hoek.

Hij moet gewoon niet zeuren, potlood pakken en kleuren!
  zaterdag 14 augustus 2004 @ 19:50:54 #41
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_21288679
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2004 19:49 schreef milagro het volgende:

[..]

zaterdag 14 augustus 2004 @ 19:51:00 #42
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_21288686
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2004 19:39 schreef shmoopy het volgende:

[..]

Beebske.
[..]

Well duh, sms-jes enzo, puhlease woman, ben je vergeten hoe mannen doen?
Uh, ja, ik heb 7,5 jaar in een vaste relatie gezeten...ik ben een date-n00B
quote:
Ik wil alles weten!
Ik zal alles melden
  zaterdag 14 augustus 2004 @ 19:51:01 #43
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_21288687
Inderdaad, je wil niet weten hoeveel mannen van hun witte sokken en foute slips zijn afgekomen door hun 'nieuwe' vriendin.
pi_21288709
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2004 19:46 schreef Vivi het volgende:

Nou precies, als hij van die dingen zegt over dat hij er eigenlijk nog niet aan toe is dan ligt de bal toch bij hem om te laten zien dat hij wél wil, althans, dat gevoel zou ik dan hebben.

Dat heeft geen moer met de Rules of hard-to-get te maken. Als hij zelf zegt dat hij eigenlijk nog niet wil dan voelt het voor jezelf gewoon niet lekker om zelf te hard van stapel te lopen met initiatief nemen enzo, dan heb je heel erg het gevoel dat je je opdringt. Dus zou ik in dat geval zelf ook zoiets hebben van: laat het in eerste instantie maar van hem af komen, dan zien we wel weer verder.
  zaterdag 14 augustus 2004 @ 19:52:21 #45
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_21288714
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2004 19:49 schreef popolon het volgende:

[..]

Conclusie ligt dus voor de hand.
Hij vond me leuk totdat hij vanochtend wakker werd?
  zaterdag 14 augustus 2004 @ 19:53:06 #46
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_21288732
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2004 19:49 schreef milagro het volgende:

[..]

Stoere vrouw

Stoer is goed
  zaterdag 14 augustus 2004 @ 19:53:17 #47
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_21288739
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2004 19:52 schreef Vivi het volgende:

[..]

Hij vond me leuk totdat hij vanochtend wakker werd?
Onzeker, niet goed

Gaaaaaaan muts heft in handen etc.
  zaterdag 14 augustus 2004 @ 19:54:24 #48
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_21288757
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2004 19:52 schreef Angeles het volgende:

[..]

Nou precies, als hij van die dingen zegt over dat hij er eigenlijk nog niet aan toe is dan ligt de bal toch bij hem om te laten zien dat hij wél wil, althans, dat gevoel zou ik dan hebben.

Dat heeft geen moer met de Rules of hard-to-get te maken. Als hij zelf zegt dat hij eigenlijk nog niet wil dan voelt het voor jezelf gewoon niet lekker om zelf te hard van stapel te lopen met initiatief nemen enzo, dan heb je heel erg het gevoel dat je je opdringt. Dus zou ik in dat geval zelf ook zoiets hebben van: laat het in eerste instantie maar van hem af komen, dan zien we wel weer verder.
Spijker, kop
  zaterdag 14 augustus 2004 @ 19:57:00 #49
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_21288803
Weten jullie btw dat we verleden week nog iets heel romantisch hebben gedaan? Toen het zo warm was zijn we (hij, ik, en nog 2 hele goede vrienden van mij) 's nachts over het hek geklommen bij het buitenzwembad en gaan zwemmen...en dan elkaar de hele tijd doordringend aankijken en toen zei hij : "Ik krijg het steeds moeilijker met jou"

En toen zwom ie weer hard weg
  zaterdag 14 augustus 2004 @ 19:58:06 #50
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_21288823
Wat een patjakker zeg

spelletjes spelen.
pi_21288849
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2004 19:53 schreef Vivi het volgende:

[..]

Stoere vrouw

Stoer is goed
Niets stoer, je wordt dan gewoon geleid door je hormonen, hersens vallen uit, voornemens vliegen overboord etc etc... volkomen stuurloos dus...als ik het (en hem) te pakken heb dan
pi_21288859
ik geef jullie weinig kans op een langdurige relatie, al is dat niet onmogelijk. maar als je verliefd bent, en net uit een lange relatie komt, die op het eind niet zo leuk meer was, dan moet je hier gewoon van genieten. zorg dat je verwachtingen niet te hoog zijn, en geniet ervan.
  zaterdag 14 augustus 2004 @ 20:01:03 #53
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_21288879
-edit-

oops
  zaterdag 14 augustus 2004 @ 20:01:06 #54
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_21288883
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2004 19:58 schreef popolon het volgende:
Wat een patjakker zeg

spelletjes spelen.
Zou dat het zijn?

Kut, waarom voel ik me zo achterlijk

Ook zo irri: Dat je dan achter alles een betekenis gaat zoeken, zo van: "Hij zei dat ie naar de plee ging?, wat zou de dieperliggende betekenis daarvan zijn? "

Erg Fout.
  zaterdag 14 augustus 2004 @ 20:03:11 #55
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_21288927
Hoe zal ik nou doen als ik hem weer zie?

Ik dacht zelf, Luchtig, doch ondeugend
pi_21288940
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2004 19:52 schreef Angeles het volgende:

[..]

Tja.... ik neem aan dat je dus heus wel merkt of iemand je ziet zitten, dus waarom dan ee afwachtende houding aannemen?
Je kunt ook initiatief tonen zonder opdringerig te zijn, hoor.

Als je moet gaan zitten wachten tot meneer "er aan toe is" kan het moment zo maar ineens voorbij zijn.
pi_21288972
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2004 20:03 schreef Vivi het volgende:
Hoe zal ik nou doen als ik hem weer zie?

Ik dacht zelf, Luchtig, doch ondeugend
JEZUS VIVI DOE EENS NORMAAL!
GET A GRIP, WOMAN

plat op de bèhèk!!!!!!! zeg ik tohoch!!!!!!!!!!! luister daaahaaaaaan!!!
  zaterdag 14 augustus 2004 @ 20:09:41 #58
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_21289058
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2004 20:05 schreef milagro het volgende:

[..]

JEZUS VIVI DOE EENS NORMAAL!
GET A GRIP, WOMAN

plat op de bèhèk!!!!!!! zeg ik tohoch!!!!!!!!!!! luister daaahaaaaaan!!!
JA MAAR! Dat hebben we gisteren toch gedaan? Hoe moet ik nu verder dan???? Weer plat op den beck pakken?

Tis toch altijd raar, zo als je net voor het eerst hebt gekust!
pi_21289105
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2004 20:03 schreef milagro het volgende:

Tja.... ik neem aan dat je dus heus wel merkt of iemand je ziet zitten, dus waarom dan ee afwachtende houding aannemen?
Je kunt ook initiatief tonen zonder opdringerig te zijn, hoor.

Als je moet gaan zitten wachten tot meneer "er aan toe is" kan het moment zo maar ineens voorbij zijn.
Ik weet ook niet wat beter is of zo, in deze situatie. Ik zou alleen zelf niet snel heel veel initiatief durven nemen bij iemand die meerdere malen heeft gezegd er eigenlijk nog niet aan toe te zijn, gewoon omdat ik dan het gevoel zou hebben dat ik hem te dicht op de huid zou zitten en dat het daardoor mis zou gaan, ik zou heel snel bang zijn dat ik opdringerig over zou komen. In die situatie dus, normaalgesproken niet.

Initiatief nemen is goed, maar niet als je je er zelf niet lekker en onzeker bij voelt.
pi_21289107
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2004 20:09 schreef Vivi het volgende:

[..]

JA MAAR! Dat hebben we gisteren toch gedaan? Hoe moet ik nu verder dan???? Weer plat op den beck pakken?

Tis toch altijd raar, zo als je net voor het eerst hebt gekust!
pijpen dan maar

Klamotten herunter, baby
pi_21289141
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2004 20:11 schreef Angeles het volgende:

[..]

Ik weet ook niet wat beter is of zo, in deze situatie. Ik zou alleen zelf niet snel heel veel initiatief durven nemen bij iemand die meerdere malen heeft gezegd er eigenlijk nog niet aan toe te zijn, gewoon omdat ik dan het gevoel zou hebben dat ik hem te dicht op de huid zou zitten en dat het daardoor mis zou gaan, ik zou heel snel bang zijn dat ik opdringerig over zou komen. In die situatie dus, normaalgesproken niet.

Initiatief nemen is goed, maar niet als je je er zelf niet lekker en onzeker bij voelt.
Is ook zo.

Ik ben iemand die erg snel afhaakt bij "ik ben er nog niet aan toe, ik weet niet wat ik wil"
  zaterdag 14 augustus 2004 @ 20:13:23 #62
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_21289149
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2004 20:11 schreef milagro het volgende:

[..]

pijpen dan maar
Doet ze hem (teveel) plezier mee, als het goed is.

Nog even niet dus
pi_21289183
quote:

[..]

pijpen dan maar

Klamotten herunter, baby
Tis soms wel handig als je een rugzakje hebt ... vrouwen doen vanalles voor je om je te overtuigen en je hoeft verder alleen maar eerlijk te zijn dat je "er nog niet klaar voor bent". Telkens als ik zo makkelijk een vrouw krijg, vind ik haar niet zo aantrekkelijk meer.
Doe eens wild ....
pi_21289212
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2004 20:14 schreef Tarot het volgende:

[..]

Tis soms wel handig als je een rugzakje hebt ... vrouwen doen vanalles voor je om je te overtuigen en je hoeft verder alleen maar eerlijk te zijn dat je "er nog niet klaar voor bent". Telkens als ik zo makkelijk een vrouw krijg, vind ik haar niet zo aantrekkelijk meer.
bedankt voor deze mededeling.
  zaterdag 14 augustus 2004 @ 20:15:47 #65
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_21289226
quote:

[..]

pijpen dan maar

Klamotten herunter, baby
Je bent niet serieus he

Ach...ik denk dat ik me maar ff houd aan de aloude regel der markteconomie:
"Een te groot aanbod, drukt de prijs"
  zaterdag 14 augustus 2004 @ 20:17:02 #66
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_21289257
Ik zal mijn ondertitel maar ff wijzigen!
pi_21289296
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2004 20:15 schreef Vivi het volgende:

[..]

Je bent niet serieus he

Ach...ik denk dat ik me maar ff houd aan de aloude regel der markteconomie:
"Een te groot aanbod, drukt de prijs"
Tja, als ik serieus ben dan zou ik zeggen "een vent die er nog niet aan toe is, die is niet echt hoteldebotel van je, vind je wel leuk, maar niet onweerstaanbaar"

Ik houd van onweerstaanbaar
Iemand die , ondanks die rugzak, gewoon er voor gaat, risico's durft te nemen.
Ik heb echt geen zin an om een (eventuele serieuze) relatie te beginnen met gedoe (exen waar iemand nog mee zit, er nog niet aan toe zijn, niet weten wat er gewild wordt etc etc)
pi_21289304
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2004 20:15 schreef milagro het volgende:

[..]

bedankt voor deze mededeling.
Ok, even de letterlijke waarschuwing. Het is gewoon makkelijker om afstand te houden als je er zelf niet voor hoeft te vechten. Dus Vivi aanraden om zichzelf over te geven is aanraden om te stoppen met analyseren en gewoon doen waar ze NU zin in heeft.... niet teveel vooruit denken. Het is niet een antwoord op haar vraag.
Doe eens wild ....
pi_21289321
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2004 20:19 schreef Tarot het volgende:

[..]

Ok, even de letterlijke waarschuwing. Het is gewoon makkelijker om afstand te houden als je er zelf niet voor hoeft te vechten. Dus Vivi aanraden om zichzelf over te geven is aanraden om te stoppen met analyseren en gewoon doen waar ze NU zin in heeft.... niet teveel vooruit denken. Het is niet een antwoord op haar vraag.
nou beantwoord jij die dan maar zou ik zeggen.
  zaterdag 14 augustus 2004 @ 20:20:33 #70
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_21289323
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2004 20:19 schreef Tarot het volgende:

[..]

Maar ben je wel een aantrekkelijke jongeman?
  zaterdag 14 augustus 2004 @ 20:20:56 #71
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_21289333
Die rugzak is virtueel geheugen Milagro, kan makkelijk geformateerd worden
pi_21289354
als hij zegt dat hij er nog niet aan toe is, zegt hij eigenlijk ik vind je leuk en spannend maar je moet niets van me verwachten
pi_21289378
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2004 20:20 schreef Dromenvanger het volgende:
Die rugzak is virtueel geheugen Milagro, kan makkelijk geformateerd worden
dat zeg ik dus de hele tijd.

formatteren die handel!!!
  zaterdag 14 augustus 2004 @ 20:25:33 #74
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_21289451
Waarom formatteren als je een nieuwe kunt krijgen?
pi_21289461
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2004 20:25 schreef popolon het volgende:
Waarom formatteren als je een nieuwe kunt krijgen?
is ook weer zo!
  zaterdag 14 augustus 2004 @ 20:26:24 #76
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_21289467
En twee keer zo groot.
pi_21289490
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2004 20:20 schreef milagro het volgende:

[..]

nou beantwoord jij die dan maar zou ik zeggen.
Dan zou ik graag deze quote willen gebruiken.
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2004 20:19 schreef milagro het volgende:

[..]

Tja, als ik serieus ben dan zou ik zeggen "een vent die er nog niet aan toe is, die is niet echt hoteldebotel van je, vind je wel leuk, maar niet onweerstaanbaar"
Doe eens wild ....
pi_21289507
Vivi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Benjenou????????

Ben je wulpse blikken aan het oefenenen voor de spiegel?
pi_21289509
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2004 20:26 schreef popolon het volgende:
En twee keer zo groot.
size does matter!
  zaterdag 14 augustus 2004 @ 20:30:41 #80
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_21289602
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2004 20:19 schreef milagro het volgende:

[..]

Ik houd van onweerstaanbaar
Iemand die , ondanks die rugzak, gewoon er voor gaat, risico's durft te nemen.
Ik heb echt geen zin an om een (eventuele serieuze) relatie te beginnen met gedoe (exen waar iemand nog mee zit, er nog niet aan toe zijn, niet weten wat er gewild wordt etc etc)
Maar dat is toch ook een groeiproces, ik bedoel, we zijn pas sinds 1,5 week echt aan het praten met elkaar, zijn relatie is 2 weken uit en zijn ex smst nog de hele dag dat ze hem op zijn rug wil kriebelen

Ms kan ik nog wel onweerstaanbaar worden, of denk je niet?
  zaterdag 14 augustus 2004 @ 20:31:50 #81
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_21289629
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2004 20:27 schreef Xennia het volgende:

[..]

size does matter!
Da's een hele andere discussie, roep die ellende van die grootpiemelposters nou niet op je af
  zaterdag 14 augustus 2004 @ 20:32:46 #82
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_21289643
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2004 20:27 schreef milagro het volgende:
Vivi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Benjenou????????

Ben je wulpse blikken aan het oefenenen voor de spiegel?
Nagels lakken
pi_21289651
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2004 20:30 schreef Vivi het volgende:

[..]

Maar dat is toch ook een groeiproces, ik bedoel, we zijn pas sinds 1,5 week echt aan het praten met elkaar, zijn relatie is 2 weken uit en zijn ex smst nog de hele dag dat ze hem op zijn rug wil kriebelen

Ja hoor, er zijn zelfs relaties ontstaan uit een 10 jarige vriendschap.
Doe eens wild ....
pi_21289671
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2004 20:30 schreef Vivi het volgende:

[..]

Jawel, maar niet door te zitten wachten tot meneer "er aan toe is"

Verleid hem nou maar gewoon, als hij dan na 2 weken of zo (hooguit ) nog steeds niet gezwicht is, dan is het een lul, maar dan van het soort waar je niets aan hebt dus
  zaterdag 14 augustus 2004 @ 20:33:49 #85
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_21289673
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2004 20:32 schreef Vivi het volgende:

[..]

Nagels lakken
Niet teveel make-up, beetje naturel mag best
pi_21289700
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2004 20:32 schreef Tarot het volgende:

[..]

Ja dat zijn die veredelde vriendschappen zonder passie en geile sex.

jottum
  zaterdag 14 augustus 2004 @ 20:34:50 #87
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_21289705
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2004 20:32 schreef Tarot het volgende:

[..]

Ja, zoals die van hem en zijn ex

Eigenlijk zijn al zijn relaties tot nu toe ontstaan uit een lange vriendschap vertelde hij
  zaterdag 14 augustus 2004 @ 20:36:56 #88
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_21289764
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2004 20:34 schreef milagro het volgende:

[..]

Ja dat zijn die veredelde vriendschappen zonder passie en geile sex.

jottum
Wat hou ik toch van je
pi_21289782
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2004 20:34 schreef Vivi het volgende:

[..]

Ja, zoals die van hem en zijn ex

Eigenlijk zijn al zijn relaties tot nu toe ontstaan uit een lange vriendschap vertelde hij
AHA!!!!!!!!!

Hij kent echte passie gewoon niet, dus grijp je kans.
Je hebt Italiaans bloed, toch?

Laat hem zien wat passie is!!!
  zaterdag 14 augustus 2004 @ 20:39:05 #90
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_21289822
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2004 20:37 schreef milagro het volgende:

[..]

AHA!!!!!!!!!

Hij kent echte passie gewoon niet, dus grijp je kans.
Je hebt Italiaans bloed, toch?

Laat hem zien wat passie is!!!
Gnegne....Maar zou hij dan na die nacht vol zinderende passie enzo nog wel met me willen samenwonen? *Peins*
pi_21289854
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2004 20:39 schreef Vivi het volgende:

[..]

Gnegne....Maar zou hij dan na die nacht vol zinderende passie enzo nog wel met me willen samenwonen? *Peins*
samenwonen?

lopen we niet wat hard van stapel
  zaterdag 14 augustus 2004 @ 20:40:52 #92
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_21289872
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2004 20:33 schreef popolon het volgende:

[..]

Niet teveel make-up, beetje naturel mag best
French Manicure is netjes toch?
pi_21289896
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2004 20:39 schreef Vivi het volgende:

[..]

vraag je je na je eerste date altijd af of het huwelijksmateriaal is? Laat hem dat maar niet horen
  zaterdag 14 augustus 2004 @ 20:43:22 #94
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_21289921
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2004 20:40 schreef milagro het volgende:

[..]

samenwonen?

lopen we niet wat hard van stapel
Eh, Nee, want dat wil hij graag En kinderen.

Kleine Lexjes

Oh. My. Gawd...en dan te bedenken dat ik vannacht nog met hem heb staan dansen op de Houseversie van "You're the one that I want"

zaterdag 14 augustus 2004 @ 20:44:59 #95
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_21289955
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2004 20:41 schreef Xennia het volgende:

[..]

vraag je je na je eerste date altijd af of het huwelijksmateriaal is? Laat hem dat maar niet horen
Erm..HIJ was degene die gisteren een discussie opzette over de opvoeding van onze evt. kinderen. Dat was nog VOOR het zoenen btw.

Is ie raar ?
  zaterdag 14 augustus 2004 @ 20:45:13 #96
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_21289962
Houseversie notabene.

Jemig, dit verhaal krijgt steeds meer rare wendingen
pi_21289970
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2004 20:43 schreef Vivi het volgende:

[..]

Eh, Nee, want dat wil hij graag En kinderen.

Kleine Lexjes

Oh. My. Gawd...en dan te bedenken dat ik vannacht nog met hem heb staan dansen op de Houseversie van "You're the one that I want"

jezus, daar praat je nu al over
samenwonen, kids
hoe ongeil zo vroeg..

ik ga Taggart kijken
  zaterdag 14 augustus 2004 @ 20:46:46 #98
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_21289996
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2004 20:45 schreef popolon het volgende:
Houseversie notabene.

Jemig, dit verhaal krijgt steeds meer rare wendingen
Ja hij houdt van House

Elk voordeel hep ze nadeel he
  zaterdag 14 augustus 2004 @ 20:47:16 #99
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_21290012
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2004 20:45 schreef milagro het volgende:

[..]

jezus, daar praat je nu al over
samenwonen, kids
hoe ongeil zo vroeg..

ik ga Taggart kijken
Doedoe
pi_21290032
na die laatste info is mijn mening definitief verandert in "dit wordt niets"

maar jaaaaaaaaaaaa, ik zit er vast naast (niet, maar vooruit we doen eens gek)
  zaterdag 14 augustus 2004 @ 20:47:56 #101
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_21290034
Nou inderdaad, slotje hier.

En gewoon knallen vanavond, of niet.

Zien we morgen wel weer wat er wel en niet door de beugel kon.
pi_21290054
Ik heb trouwens het idee dat jij wel weet wat je wil en dat het probleem vooral is dat hij nog afhoudend is en je niet zeker weet of hij wel wil.

Of twijfel je zelf ook nog?
  zaterdag 14 augustus 2004 @ 20:48:39 #103
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_21290059
succes
  zaterdag 14 augustus 2004 @ 20:48:49 #104
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_21290068
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2004 20:47 schreef milagro het volgende:
na die laatste info is mijn mening definitief verandert in "dit wordt niets"

maar jaaaaaaaaaaaa, ik zit er vast naast (niet, maar vooruit we doen eens gek)
  zaterdag 14 augustus 2004 @ 20:49:30 #105
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_21290085
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2004 20:48 schreef Angeles het volgende:
Ik heb trouwens het idee dat jij wel weet wat je wil en dat het probleem vooral is dat hij nog afhoudend is en je niet zeker weet of hij wel wil.

Of twijfel je zelf ook nog?
Ehh, ja, over welk ondergoed ik aan moet
  zaterdag 14 augustus 2004 @ 20:50:09 #106
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_21290104
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2004 20:48 schreef Vivi het volgende:

[..]

Wacht nou eerst eens tot je je periode krijgt, als ie tijdens dat nog net zo leuk is dan is er misschien hoop
pi_21290125
Spannend hoor...
pi_21290169
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2004 20:48 schreef Vivi het volgende:

[..]

ja ik weet het, (is) verandert met een 't' is om te huilen

ja sorry hoor, hij lijkt me een vent die gewoon vastigheid wil, natje droogje, rust.
binnen no time zit jij je dan weer te verbijten, en mis je de spanning.

ik proef namelijk uit wat je hier post, dat we niet te maken hebben met een spannende, verrassende vent.

en dat is volgens mij wat jij o.a. zo miste bij meneertje ex.
  zaterdag 14 augustus 2004 @ 21:01:03 #109
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_21290402
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2004 20:52 schreef milagro het volgende:

[..]

ja ik weet het, (is) verandert met een 't' is om te huilen

ja sorry hoor, hij lijkt me een vent die gewoon vastigheid wil, natje droogje, rust.
binnen no time zit jij je dan weer te verbijten, en mis je de spanning.

ik proef namelijk uit wat je hier post, dat we niet te maken hebben met een spannende, verrassende vent.

en dat is volgens mij wat jij o.a. zo miste bij meneertje ex.
Eh, Nope, we zijn juist uit elkaar omdat ik wilde samenwonen en zo...en hij wilde dat niet en was TOCH saai, deed nooit iest leuks met mij de weinige keren dat ik hem zag.

Deze wil wel samenwonen maar ook veel leuke dingen doen, samen op vakantie, tapasbar beginnen, lekker racen in zijn ouwe Porsche, gewoon Bourgondisch leven maar wil ook verantwoordelijkheid nemen, dat wilde mijn ex dus niet.

Ik ben toch interessanter dan Taggart kijken heej
  zaterdag 14 augustus 2004 @ 21:02:11 #110
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_21290434
O en het is een lekker spannende donderstraal om te zien hoor
  maandag 16 augustus 2004 @ 23:37:13 #111
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_21336078

*Suhugght*

Hij heeft bij me geslapen

Zaterdag ben ik maar een avondje thuis gebleven om alles te laten bezinken (en om niet te beschikbaar te lijken Shut up, Milagro )

Maar gisteren was ik weer in de kroeg en toen kwam hij ook weer, schoof aan bij ons groepje maar toen ik hem even later tegenkwam toen ik naar het toilet liep en hij daarvan terugkwam gaf ie me een heel lief kusje

Wij dus gezellie met z'n allen aan de bar en steeds een beetje dichter tegen elkaar aanschuiven totdat een bekende tegen mij zei dat ik blijkbaar stekeblind was aangezien ik nog steeds de boot afhield terwijl hij bijna in me probeerde te kruipen

Aan het eind van de avond na wat hevige oogcontact-sessies en waarna wij eindelijk als 2 pubers handje in handje zaten onder de bar werd ik meegesleurd naar de Porsche en zijn we naar mijn huisje gegaan, onder de afspraak "lief tegen elkaar aanliggen"

En het mooiste is nog dat we het idd nog niet hebben gedaan Nou ja, dat is dan ook het enige want alles eromheen kan je ook behoorlijk bezighouden

En vanochtend was het nog steeds heel gezellie, samen kopje koffie (hij) en thee (ikke) gedronken en het voelde heel ontspannen al maakte hij soms nog wat opmerkingen waarvan ik dacht "Au?"
Bijv. dat hij juist van plan was geweest om zijn leven te versimpelen en dat dit nu niet echt bijdroeg..
En het ergste: Dat hij niet op bruine ogen viel , Oke, wel tegen mijn hond n.a.v. dat die hem iets te enthousiast probeerde af te lebberen) en ik heb toch echt bruine ogen

En toen ging hij weg na een uurtje of wat, en toen kreeg ik nog een heel lief smsje met "Het was heerlijk, kus" en nu loop ik al de hele dag een beetje rond te zweven

Zou het wat worden?
pi_21336270
Goed zo Vivi!

(ik wilde op zondag nog een topic plaatsen met de titel: "Ligt Vivi nou nog steeds te ketsen?")
Dat leek me ongepast.

Right thing done Vivi!
pi_21336336
geniet er gewoon van joh
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  maandag 16 augustus 2004 @ 23:50:32 #114
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_21336412
Lol, Ik voel me gevleid

Enniewee, ik denk dat ik de volgende keer toch maar es ga melden dat ik me niet lukraak ergens in wil storten als hij toch denkt dat er geen toekomst in zit..kijken wattie doet..

O wacht, ik krijg net een smsje van hem!

"Bedankt voor de liefde en de wasmachine"
(ik had er 1 over en die heb ik hem ff uitgeleend ivm met dat zijn ex die van hem heeft meegenomen)

Is dit een afscheidstekst?
  maandag 16 augustus 2004 @ 23:52:27 #115
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_21336459
Wat zal ik terugsmsen?
pi_21336460
quote:
Op maandag 16 augustus 2004 23:37 schreef Vivi het volgende:
al maakte hij soms nog wat opmerkingen waarvan ik dacht "Au?"
Bijv. dat hij juist van plan was geweest om zijn leven te versimpelen en dat dit nu niet echt bijdroeg..
En het ergste: Dat hij niet op bruine ogen viel , Oke, wel tegen mijn hond n.a.v. dat die hem iets te enthousiast probeerde af te lebberen) en ik heb toch echt bruine ogen
Stel je toch niet zo aan!
Goddamn! Erachteraan!

Whoei, ik dacht juist dat jij in dat soort gevallen de juiste dingen zou doen.
Je bent net een mens.
pi_21336514
quote:
Op maandag 16 augustus 2004 23:52 schreef Vivi het volgende:
Wat zal ik terugsmsen?
Ik vind je eigelijk wel leuk! Neuken?

[serieus]

(het hek is nou toch al van de dam)
  maandag 16 augustus 2004 @ 23:56:55 #118
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_21336586
Ik schaam mij diep

Ik heb terugsmst:

"Geen dank, je bent erg lekker om tegenaan te liggen en het is in mijn eigen belang dat je dan een beetje fris ruikt"

Leuk?
pi_21336662
Ja, lache.
The gum you like, is coming back in style.
pi_21336744
quote:
Op maandag 16 augustus 2004 23:56 schreef Vivi het volgende:
het is in mijn eigen belang dat je dan een beetje fris ruikt"
Rook hij niet fris?
Ik zou dus ultra-onzeker worden van zo'n sms'je.
pi_21336791
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2004 00:02 schreef Bayer het volgende:

[..]

Rook hij niet fris?
Tuurlijk niet. Ironie. En iemand die een Porsche bij elkaar gewerkt heeft, zal dat wel snappen.
pi_21336841
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2004 00:04 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Tuurlijk niet. Ironie. En iemand die een Porsche bij elkaar gewerkt heeft, zal dat wel snappen.
Oh, een Porsche..
  dinsdag 17 augustus 2004 @ 00:05:57 #123
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_21336845
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2004 00:02 schreef Bayer het volgende:

[..]

Rook hij niet fris?
Niet meer nadat ik met hem onder handen had genomen

Nee, meer met het oog op dat hij bijna geen schone kleren meer had omdat de trol de wasmachine had meegenomen, daar zat ik hem mee te pesten een paar dagen geleden, dat hij dan helemaal geen nieuw vriendinnetje meer zou kunnen krijgen.

En ja, ik weet dat dit een zeiktopic is
pi_21336913
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2004 00:05 schreef Bayer het volgende:

[..]

Oh, een Porsche..
Hoezo, niet goed?
pi_21336918
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2004 00:05 schreef Vivi het volgende:
En ja, ik weet dat dit een zeiktopic is
Nee sweet, ik snap em nu.
Maak je nou niet zo druk. Het leven lacht je na een tijdje weer eens toe.
Take it.
pi_21336943
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2004 00:08 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Hoezo, niet goed?
Jawel.
Maar als dat "het frisse" moet representeren...
pi_21337447
quote:
Op maandag 16 augustus 2004 23:37 schreef Vivi het volgende:
Ach, das toch nix. Zat laatst ook vrolijk te vertellen tegen de meid waar ik mega gek op ben (wat ze weet en gelukkig zeer positief tegenover staat ) dat ik niet op blonde vrouwen val, toen keek ze me heel gek aan, owja, jij bent ook blond he? We moesten er best wel om lachen
Whose motorcycle is this? It's a chopper, baby.
Whose chopper is this? It's Zed's.
Who's Zed? Zed's dead, baby. Zed's dead.
pi_21337734
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2004 00:29 schreef Ritch het volgende:
dat ik niet op blonde vrouwen val, toen keek ze me heel gek aan, owja, jij bent ook blond he? We moesten er best wel om lachen
Ik viel nooit op vrouwen met grote tieten...
Dat zei ik tegen iemand die ik erg leuk vond. Die vond ik al jaren leuk.
Met grote tieten.
Is na vijf jaar relatie/proberen niet meer goedgekomen.
pi_21337796
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2004 00:43 schreef Bayer het volgende:

[..]

Dat zei ik tegen iemand die ik erg leuk vond. Die vond ik al jaren leuk.
Met grote tieten.
Is na vijf jaar relatie/proberen niet meer goedgekomen.
En dat lag daar aan??
pi_21337821
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2004 00:43 schreef Bayer het volgende:

[..]

How on earth..

pi_21337832
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2004 00:47 schreef Ritch het volgende:
En dat lag daar aan??
Nee, maar het was een mooi moment.

(vijf jaar)
  woensdag 18 augustus 2004 @ 13:39:25 #132
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_21370998
Hmz, gisteren was ik in de kroeg, en toen was ie net weg volgens de barpersoon,
en ik kreeg de groeten ( )

Dus ik een smsje gestuurd: "He, was je nu al dronken"

Geen reactie

2 uurtjes later heb ik nog een x gesmsd:

"Geintje, ik wilde alleen ff weten hoe het met je was, ik hoorde nml. dat je nogal naargeestig aan de bar zat"

WEER geen reactie

Hij vind me niet meer leuk :'(
Oh ja, Hij had wel tegen een wederzijdse kennis gezegd (ook gisteren) dat het nu echt echt echt niet meer goed kwam met zijn ex, maar dat hoeft natuurlijk niets met mij te maken hebben

Oh ja, mijn ex belde net ook nog en dat was heel gezellig

Behalve toen ie op het laatst vroeg of ik al een nieuwe fokhoer had gevonden ?!

[ Bericht 1% gewijzigd door Vivi op 18-08-2004 13:55:31 ]
pi_21371268
Hang jezelf niet zo op aan smsjes, misschien staat z'n telefoon uit, batterij leeg, telefoon kapot, wie weet. Ga geen conclusies trekken uit dingen die je niet zeker weet, daar wordt je heel onzeker van en vaak slaat het nergens op.
  woensdag 18 augustus 2004 @ 13:54:56 #134
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_21371348
I know, maar dit topic is tevens een podium voor mijn theatrale en latent hysterische persoonlijkheid

pi_21371767
laat dat latent maar weg, dan
pi_21372211
quote:
Op woensdag 18 augustus 2004 13:39 schreef Vivi het volgende:
Oh ja, Hij had wel tegen een wederzijdse kennis gezegd (ook gisteren) dat het nu echt echt echt niet meer goed kwam met zijn ex, maar dat hoeft natuurlijk niets met mij te maken hebben
Blijkbaar is hij dus toch teveel bezig met zijn ex, als hij nu tot de conclusie komt dat het echt niets meer wordt met haar.

Maargoed, milagro zegt al genoeg dat het niets wordt
pi_21372594
Zolang die ex nog door zijn hoofd spookt zal een nieuwe relatie niet zo snel wat worden, hoe gek je ook op elkaar bent, iets dat ik op dit moment ook moet ervaren helaas...
  woensdag 18 augustus 2004 @ 14:54:57 #138
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_21372750
Nou, die bekende had het gevraagd aan hem, of er nog een kans inzat dat het goedkwam, dus Dan mag ie toch wel antwoord geven?

NOUHOUHHHHHH! Wees nou lief tegen mij..!!!! Ik ben al zo kwetsbaar *Snrffff*!
pi_21372952
Owja zeker, uit z'n antwoord valt dan ook niet te halen of die ex nog door z'n hoofd spookt, maar ik bedoel, als dat het geval is....
Was me er niet van bewust dat ik niet lief was ofzo, sorry
  woensdag 18 augustus 2004 @ 15:05:56 #140
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_21373010
quote:
Op woensdag 18 augustus 2004 15:02 schreef Ritch het volgende:
Owja zeker, uit z'n antwoord valt dan ook niet te halen of die ex nog door z'n hoofd spookt, maar ik bedoel, als dat het geval is....
Was me er niet van bewust dat ik niet lief was ofzo, sorry
Geeft niet, ik stel me een beetje aan

Ik weet zeker dattie troel nokg in zijn kop zit (qua verdriet, om het afscheid nemen),
daar is ie heel eerlijk over geweest, maar ik weet ook zeker dat ie helemaal klaar is met die relatie.

En tot gisteren was ik ervan overtuigd dat ie ook op mij verliefd was of iig heel erg aan het worden was, maar ja, dan reageert ie niet op mijn smsjes

Ik zal hem straks wel zien denk ik
pi_21373203
Ik ken het, was ook op het punt dat ik dacht, nu wordt het echt serieus, maar toen kwam ze er achter dat de vorige relatie nog niet helemaal verwerkt was en ze dus nog tijd voor zichzelf nodig had. Erg jammer, maar kan haar nix kwalijk nemen. Blijft wel zelf zitten met een raar gevoel, maarja, doen we nix aan helaas...
pi_21373259
quote:
Op woensdag 18 augustus 2004 15:05 schreef Vivi het volgende:

[..]

Geeft niet, ik stel me een beetje aan

Ik weet zeker dattie troel nokg in zijn kop zit (qua verdriet, om het afscheid nemen),
daar is ie heel eerlijk over geweest, maar ik weet ook zeker dat ie helemaal klaar is met die relatie.

En tot gisteren was ik ervan overtuigd dat ie ook op mij verliefd was of iig heel erg aan het worden was, maar ja, dan reageert ie niet op mijn smsjes

Ik zal hem straks wel zien denk ik
jezus, vivi, je lijkt wel een 16 jarig msn mutsje.

als iemand niet reageert op smsjes kunnen daar tig redenen voor zijn.

eerlijk gezegd, als ik zou weten dat iemand zo zou reageren als ik niet onmiddelijk reageer op zijn smsjes, dan sms-te ik dus helemaal niet meer hè...

doe eens niet zo suf
  woensdag 18 augustus 2004 @ 15:23:12 #143
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_21373384
Jaja ik weet dat ik suf doe...maar omdat ie tot nu toe ALTIJD reageerde, en ik denk dat als je echt een beetje flieft bent op iemand dat je dan sowieso wel reageert...

Maar ok, ik doe suf, ik weet het wel....wie heeft ooit beweerd dat dit leuk is?
pi_21373449
oh ik kan heel verliefd zijn, maar als ik druk bezig ben dan ben ik druk bezig en moet ook HIJ wachten

regel 1 : projecteer je eigen doen en laten niet op de ander, jij zou zo reageren in die situatie, een ander juist zus

ik heb het nooit beweerd iig
  woensdag 18 augustus 2004 @ 15:30:40 #145
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_21373573
Ja natuurlijk, hij hoeft ook niet meteen te reageren maar sinds gisteravond heeft ie heus wel mijn berichtjes gelezen hoor.

En ik vind het nu nog verdachter omdat ie nu bij mij heeft geslapen, vaak is er dan toch een soort omschakeling, er veranderd toch wat, hoe dan ook
  woensdag 18 augustus 2004 @ 23:59:54 #146
11682 Moonah
Jolie femme
pi_21387139
Vivi, ik snap je he-le-maal.
Is niet gek hoor, laat Milagro maar kletsen.
Als je verliefd bent gedraag je je nu eenmaal als een bakvis.
Maareh, luister eens even, als die eikel je niet moet, dan is hij echt niet zo leuk als jij denkt hoor.
Heel simpel. Gewoon gaan relativeren die hap!
pi_21391296
quote:
Op woensdag 18 augustus 2004 15:30 schreef Vivi het volgende:
Ja natuurlijk, hij hoeft ook niet meteen te reageren maar sinds gisteravond heeft ie heus wel mijn berichtjes gelezen hoor.

En ik vind het nu nog verdachter omdat ie nu bij mij heeft geslapen, vaak is er dan toch een soort omschakeling, er veranderd toch wat, hoe dan ook
tja, ms te snel in bed gedoken met dit heerschap.
als hij "er nog niet aan toe is" zoals de jankerd steeds zegt, en dan toch het bed in duikt met je, dan kan het effect voor jou negatief uitpakken inderdaad, de man voelt zich nu ms schuldig naar zijn ex toe, en houdt jou daarom nu (even) op afstand.

maar net zo goed, kan hij effe geen zin hebben in smsjes en lief gedoe.
kan toch?

en wees eerlijk, dat 1e smsje van jou was toch een beetje een steek onder water.
toen er geen reactie kwam, schrok je en was het ineens een grapje.
maar geef toe, je was een beetje beledigd.

nu dat pikte hij misschien op en voelde hij dat ms al bemoeizucht, in de gaten gehouden worden.
zou zomaar kunnen en ik kan me daar wel iets bij voorstellen, want ik houd daar ook niet van, dat idee dat je verantwoording af moet leggen.

en dat moet hij in zekere zin ook aan je, want jij wilt allerlei verklaringen horen en wordt pissig als hij niet subiet reageert op je.

ja ja je bent verliefd, maar bij mannen gaat dat vaak toch wat langzamer, dat hoteldebotelgedoe.
zeker als ze wat ouder zijn dan 20
  donderdag 19 augustus 2004 @ 10:12:18 #148
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_21392437
Ontluikend of fnuikend... In ieder geval beter dan een bouquetreeks...

Heb je 'm inmiddels alweer gehoord/gelezen/gezien/geroken, Vivi?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_21392854
quote:
Op woensdag 18 augustus 2004 15:23 schreef Vivi het volgende:

Maar ok, ik doe suf, ik weet het wel....wie heeft ooit beweerd dat dit leuk is?
suf? ah nee joh.. je bent gewoon weer 16, onzeker en verliefderig
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_21392941
al dat gesms ook! hou ALTIJD smsjes KORT! je kan toch ook bellen! Heb al veel nieuwe relaties kapot zien gaan omdat smsjes verkeerd begrepen werden!
pi_21393465
quote:
Op donderdag 19 augustus 2004 10:44 schreef Daddy_100 het volgende:
al dat gesms ook! hou ALTIJD smsjes KORT!
Juist! Niet meer dan 160 tekens!
pi_21393519
bén je daar alweer (blij verrast)

ben je daar alwéér (verwijt)

platte tekst is altijd tricky
pi_21393960
Ik zou er niet teveel van verwachten. Probeer gewoon lol te hebben nu je vrijgezel bent, en laat het niet afhangen van deze ene vent die volgens mij nog niet echt behoefte heeft aan een nieuwe relatie. Richt je vooral ook op andere mannen, . Ongemerkt ga je in je verliefdheid allerlei verlangens op hem projecteren, terwijl hij wellicht niet de persoon is die je ideaal kan waarmaken.
god i want to get you out of here
you can ride in a pink mustang
pi_21394402
quote:
Op donderdag 19 augustus 2004 11:13 schreef milagro het volgende:
smsje: ben je daar alweer

kun je opvatten als:

bén je daar alweer (blij verrast)

ben je daar alwéér (verwijt)

platte tekst is altijd tricky
volgens mij ligt het maar net aan of de ontvanger een positief ingesteld persoon is of niet
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_21394854
quote:
Op donderdag 19 augustus 2004 11:46 schreef DarkElf het volgende:

[..]

volgens mij ligt het maar net aan of de ontvanger een positief ingesteld persoon is of niet
en wat voor persoon de verzender is. een cynisch persoon die een sms stuurt naar een onzeker persoon kan rare situaties opleveren denk ik.
daarom vind ik smsjes ook alleen nuttig voor dingen als "hoe laat naar het cafe?" enzo
pi_21394911
quote:
Op donderdag 19 augustus 2004 12:01 schreef Ritch het volgende:
daarom vind ik smsjes ook alleen nuttig voor dingen als "hoe laat naar het cafe?" enzo
Als ik verliefd ben, wil ik ook altijd dolgraag zijn stem horen. En geen suf tekstberichtje lezen. .
  maandag 23 augustus 2004 @ 23:17:38 #157
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_21497986
Update:

Heb hem weer een aantal keer gezien, maar heb m'n tactiek ff omgegooid, wat afstandelijker zeg maar

Resultaten tot nu toe:

-1 mega bos witte lelies die ik in de kroeg van hem kreeg
(omdat ik hem had geholpen met wat dingetjes)

-plm. 20 diepgaande gesprekken (en ja, hij wordt alleen maar leuker).

-vakantieplannen (oke, voor Mei pas, maar toch).

Hij vroeg me btw ook mee voor een bruiloft van wederzijdse vrienden ergens in 1 of ander buitenland (waar weet ik niet meer want we waren allebei dronken)

En als we gaan stappen met onze vrienden groep moet ie altijd mijn handje vast houden, arm om me heen, en zaterdag hebben we nog ontzettend staan zoenen in de foutste kroeg uit de buurt.

Deze gebeurtenissen worden echter gelardeerd met de meest vreemde uitspraken, ik zal wat voorbeelden noemen.

Zoals gezegd heb ik mijn tactiek een beetje omgegooid, en heb hem dus zaterdag (na het zoenen) gezegd dat hij echt heus moet weten dat ik echt niet verliefd op hem ben (omdat ie een beetje stoer zat te doen )

Zijn reactie:

Ik ben wel gek op jou! EH! om mee te praten! Maar ik ben niet verliefd op je hoor.
Als ik 's ochtends op sta dan denk ik niet persee dat ik je vanavond weer ga zien enzo (..) !!

En gisteren spande toch wel de kroon, n.a.v. het bovenstaande gesprek dus, wij zitten weer gezelli te kletsen blabla over wijntjes en de Dordogne etc en hij zegt ineens out of the blue:

Trouwens! Ik ben WEL verliefd heb ik ontdekt, heel erg zelfs! En JIJ?"

Ik:

Hij:

"Ik ben nml. verliefd op mijn AUTO! ja, dat is het! Als ik mijn autootje zo zie staan dan denk ik, wat ben ik toch verliefd..!! "

Is dit normaal gedrag?
pi_21498146
quote:
Op maandag 23 augustus 2004 23:17 schreef Vivi het volgende:
witte lelies
Die geef je bij trieste gelegenheden.
Begravenissen en zo.
quote:
Is dit normaal gedrag?
Ja, ik ben ook verliefd op mijn auto.
pi_21498194
Ik zat me net vanmiddag nog af te vragen hoe dit verder is gegaan.

Waarom heb je nou gezegd dat je niet verliefd op hem bent dan? Als je dat echt niet bent kan ik het begrijpen, maar als het is om niet wanhopig over te komen zou ik zoiets hebben van: speel met dat soort dingen geen spelletjes. Want je krijgt het terug, hij wil zich net zo goed niet blootgeven als hij het gevoel heeft dat jij niks voor hem voelt, en dan krijg je dat soort dingetjes over en weer.

Niet te veel aan iemand trekken betekent niet doen alsof het je helemaal niet interesseert, of dat zelfs zeggen.

Dus of het normaal gedrag is, ik denk dat het gewoon een reactie op een reactie op een reactie is.
pi_21498211
quote:
Op maandag 23 augustus 2004 23:24 schreef Bayer het volgende:

Die geef je bij trieste gelegenheden.
Begravenissen en zo.
Daar dacht ik ook al aan ja, maar niet iedereen weet dat denk ik.
pi_21498226
quote:
Op maandag 23 augustus 2004 23:25 schreef Angeles het volgende:
Ik zat me net vanmiddag nog af te vragen hoe dit verder is gegaan.
Whehehe, ik ook.
  maandag 23 augustus 2004 @ 23:30:08 #162
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_21498319
Wat fijn dat iedereen zo meeleeft

BTW: Witte lelies zijn mijn lievelingsbloemen, dus dat ie dat wist zonder dat ik het ooit had gezegd vond ik alleen maar leuk

En Angeles: Ik denk dat het hem alleen maar had afgeschrikt hoor, als ik had gezegd dat ik flieft ben....volgens mij werkt dit veel beter zo, dan voelt ie zich niet in een hoek gedreven. Als ie nog niet doorheeft dat ik zit te jokken is ie trouwens zo blind als wat
pi_21498456
quote:
Op maandag 23 augustus 2004 23:30 schreef Vivi het volgende:

En Angeles: Ik denk dat het hem alleen maar had afgeschrikt hoor, als ik had gezegd dat ik flieft ben....volgens mij werkt dit veel beter zo, dan voelt ie zich niet in een hoek gedreven. Als ie nog niet doorheeft dat ik zit te jokken is ie trouwens zo blind als wat
Ik zou er niet te hard vanuit gaan dat hij dat wel doorheeft. Als je verliefd bent dan ben je vaak behoorlijk onzeker. Jij doet ook stoer in zijn gezicht, om vervolgens op een forum te vragen wat hij bedoelt met zijn opmerkingen en of dat normaal is. Waar niks mis mee is, maar de kans dat je hem onzeker maakt met jouw opmerkingen is dan ook niet ondenkbaar.

Je krijgt dan ook zo'n kettingreactie en op het laatst zijn jullie allebei als de dood om je kwetsbaar op te stellen. Dat klinkt misschien heel klef allemaal, maar ga gewoon niet te ver met zo'n spelletje.

Je kan ook gewoon helemaal niks zeggen over verliefd zijn, toch?

Nou ja, gebeurd is gebeurd, maar ik denk dat hij daarom ook zo reageert. Hij probeert ook een beetje bij je te vissen. Hij stelt zo'n vraag ook niet voor niks natuurlijk, 't is toch een beetje om jouw reactie te peilen. Stel dat jij op zijn vraag had geantwoord dat je ook misschien wel verliefd was, dan had hij het bijna niet meer kunnen maken om over die auto te beginnen. Lijkt mij dan.
  maandag 23 augustus 2004 @ 23:36:19 #164
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_21498486
quote:
Op maandag 23 augustus 2004 23:25 schreef Angeles het volgende:
...maar als het is om niet wanhopig over te komen zou ik zoiets hebben van: speel met dat soort dingen geen spelletjes. Want je krijgt het terug, hij wil zich net zo goed niet blootgeven als hij het gevoel heeft dat jij niks voor hem voelt, en dan krijg je dat soort dingetjes over en weer.

Niet te veel aan iemand trekken betekent niet doen alsof het je helemaal niet interesseert, of dat zelfs zeggen.
Haha, prachtig, jij speelt een spelletje met hem, en als ie het meespeelt snap je zijn antwoorden niet Pas maar op, straks gaat hij te rade bij een paar vrienden en wordt hij beter in dat spel dan jij...

(Trouwens TS, staat me vaag bij, jij was toch zo fan van The Rules he )
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
pi_21498544
Ja maar Viv, je gaat nu dingen 'uitrekenen'.
Als het dynamite is dan 'reken' je geen dingen uit maar dan ga je tot het gaatje, no matter what.
Na ons de zondvloed. dat idee.
Probeer wat afstand te nemen, is beter.

Ik heb het zelf ook. ik ben nu een half jaar vrouwloos en bij vriendinnen die ik al JAREN ken denk ik nu soms: "jij?"

Je vorige relatie was behoorlijk intensief, geef jezelf ook effe de tijd.
Kom op, alsof jij op de eerste de beste zit te wachten...

Niet dat hij dat niet is...
  maandag 23 augustus 2004 @ 23:41:20 #166
11682 Moonah
Jolie femme
pi_21498635
Wat is die Angeles toch een wijze tante he!

Maar Vivi, waarom spelen jullie allebei van die idiote spelletjes?
Hou daar toch mee op.
En hij is ook maar een schijterd, net als jij.
"Ik ben verliefd op mijn auto..."
pi_21498676
quote:
Op maandag 23 augustus 2004 23:26 schreef Angeles het volgende:
Daar dacht ik ook al aan ja, maar niet iedereen weet dat denk ik.
Witte Lelies geef je als er iemand dood of ernstig ziek is.
(Bij allerlei andere narigheid ook.)

(Die witte lelies geeft je trouwens aan de naasten, niet aan de dooie of zieke.)

Alweer een sub:
Als iemand waar ik flieft op was mij witte lelies zou sturen was het vrijwel exit.

[ Bericht 12% gewijzigd door Bayer op 23-08-2004 23:49:18 ]
pi_21498943
quote:
Op maandag 23 augustus 2004 23:41 schreef Moonah het volgende:
"Ik ben verliefd op mijn auto..."
Tsss, tuurlijk!
  donderdag 16 september 2004 @ 23:33:56 #169
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_22007475
Hi Fok! vriendjes en vriendinnetjes

Heb een tijd niet kunnen reageren want was vergeten mijn cas4ema rekening te betalen

Zit nu ook in het keldertje van DE betreffende persoon te internetten (weet niet dat het over hem gaat natuurlijk)

korte update dus

Kort na mijn laatste reply heeft ie een auto-ongeluk gehad, gelukig zelf ongedeerd maar auto in 2-en, (ja, die Porsche jah)

ik hoorde het van vrienden in de kroeg, meteen bellen maar hij was onbereikbaar, en toen stond ie dezelfde nacht ineens voor mijn deur, ik heel stoer "ik ben toch niet verliefd op je hoor!" en hij " Ja, maar ik wel een beetje op jou..mag dat dan?" enniewee, daar is ie toch een beetje van geschrokken geloof ik want het gaat met horten en stoten, aantrekken en afstoten, maar inmiddels slapen we wel zo'n 3 a 4 keer per week bij elkaar, en vandaag had ie het over later wanneer ik bij hem zou wonen enzo , dat allemaal onder het mom van een grapje...maar we hebbenook wel een aantal serieuze gesprekken gehad en hij zei dat hij het niet over zijn lippen krijt om te zeggen dat hij geen toekomst met mij ziet, maar dat hij nu niet weet hoe hij dat moet invullen, omdat als we een relatie zoouden beginnen hij voor mij wil zorgen, en hij dat nu niet kan (financieel, emotioneel?)

Maar enniewee, het is dus nog zwaar in ontwikkeling, al is het dus nog steeds eng voor mij omdat hij nog niet echt over de brug komt enzo

Het is dus echt nog een kwestie van aanttrekken en afstoten..

Maareh, ik ga nu want hij kwam net vragen of het allemaal goed ging dus ik heb wel wat beters te doen

Oh, en nu zegt ie "als je ff zin hebt, ik ben boven hoor!" Duseh! Ik ben weg!

Love you all

Tot snel!
  donderdag 16 september 2004 @ 23:50:56 #170
67978 HenryHill
pi_22007817
quote:
Op donderdag 16 september 2004 23:33 schreef Vivi het volgende:
Maar enniewee, het is dus nog zwaar in ontwikkeling, al is het dus nog steeds eng voor mij omdat hij nog niet echt over de brug komt enzo

Het is dus echt nog een kwestie van aanttrekken en afstoten..
Wat bedoel je precies met 'over de brug komen'?

Volgens mij moet en zal je dit spelletje winnen he, ook al ga je eraan onderdoor...
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
pi_22008088
Als je hem niet verteld dat je verlefd op hem bent dan krijg je nooit duidelijkheid. Waarschijnlijk is het gewoon wederzijds, maar is hijzelf ook niet zeker hoe jij er over denkt.

Oh ja en ga niet achter alles wat hij zegt iets zoeken. Mannen praten soms ook gewoon poep en weten dan na een half uur niet meer wat ze gezegd hebben.

In ieder geval veel succes ik hoop voor je dat het goed uitpakt
Three two one I'm the bomb
And I'm ready to go off on your ship
pi_22008279
Wat kun jij dingen nodeloos ingewikkeld maken zeg! Word je nou niet moe van al dat gepieker en de speurtocht naar verborgen betekenissen?
  vrijdag 17 september 2004 @ 12:23:53 #173
11682 Moonah
Jolie femme
pi_22014687
Ah! Toevallig, ik vroeg me gisteren af hoe het ervoor zou staan.
Maar ja, topic-update-kicken is niet meer gewenst...

Anyway, je bent dus nog volop aan het bakvissen.
pi_22017513
quote:
Op vrijdag 17 september 2004 12:23 schreef Moonah het volgende:
Anyway, je bent dus nog volop aan het bakvissen.
En nueken.
pi_22017526
Leuk om te horen dat het goed gaat ViVi
  vrijdag 17 september 2004 @ 14:39:44 #176
11682 Moonah
Jolie femme
pi_22017722
Oh, btw Vivi, stond er trouwens een quote of brief van jou (weet niet meer precies) in de Viva?
Ik meende je te herkennen.

Edit: Ik weet het alweer, het was in een 'reportage'.
  dinsdag 28 september 2004 @ 21:19:27 #177
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_22269877
Hoi Moonah

Ik in de Viva?? Lijkt me sterk Waar ging het over?

Ik ga toch ff updaten:

Het is over .

Ik werd er een beetje gek van dat hij maar heen en weer bleef wiebelen, dus ik heb er een punt achter gezet, met de woorden:

"Ik weet niet WAT er precies tussen ons was, maar wat mij betreft is het nu afgelopen"

Vervolgens begon hij redelijk achterlijk te doen, en te roepen dat ik toch niet zijn type was, want hij valt op losbandige vrouwen met een tattoo (????) Ik heb hem wel nog ff gevraagd waarom hij dan voortdurend van die opmerkingen maakte als "Later, als je bij me woont.." of "Als we straks een een kindje krijgen..." en smsjes stuurde met "XXXXXXXX en ik hou ook van jou"en hij mij keer op keer meldde dat ik zo ontzettend mooi, sexy, lief en interessant was, maar volgens hem moest ik eens volwassen worden

Oh ja...ik wist niet dat volwassen worden met oneerlijkheid te maken had, heb ik dus even gemeld.

Anyway, de volgende dag zag ik hem in de kroeg en hij zag er mega slecht uit, lijkbleek en zo, en hij brak bijna zijn nek om oogcontact te krijgen, en ik heb hem dus genegeerd.

En toen is ie de volgende dag hals over kop op vakantie gegaan, (waar ie lekker ging neuken met zijn ouwe lijf, zoals ie zo fijntjes tegen mijn (en zijn) beste vriend zei..) En dat nadat hij mij 4 mnd lang heeft gemeld dat ie niet zomaar met iemand naar bed gaat... de ZAK.
  dinsdag 28 september 2004 @ 21:21:55 #178
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_22269968
Ow ja, en toen heb ik mijn ex gebeld En die heeft me getroost, en nu voel ik me helemaal kl*&^%$Te, want ik ben nog steeds flieft op De ZAK.
  dinsdag 28 september 2004 @ 21:24:53 #179
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_22270061
Wat een sukkel...

... met z'n tattoo...

't Is een klootZAK.
pi_22270115
De manier waarop jullie beiden in deze ''relatie'' stonden was al niet erg volwassen. Maar hij is wel erg wisselvallig. Losbandige vrouwen met een tattoo hmz
  dinsdag 28 september 2004 @ 21:26:59 #181
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_22270128
quote:
Op dinsdag 28 september 2004 21:24 schreef Copycat het volgende:
Wat een sukkel...

... met z'n tattoo...

't Is een klootZAK.
En toch kan ik dat nog steeds niet geloven. Dom he.
  dinsdag 28 september 2004 @ 21:28:18 #182
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_22270175
quote:
Op dinsdag 28 september 2004 21:21 schreef Vivi het volgende:
want ik ben nog steeds flieft op De ZAK.

Volgens mij is dat alleen maar fysieke-seksuele aantrekkingskracht van een typisch alfamannetje: veel borstgeklop, weinig ruggengraat
  dinsdag 28 september 2004 @ 22:42:53 #183
67978 HenryHill
pi_22272629
quote:
Op dinsdag 28 september 2004 21:19 schreef Vivi het volgende:
Ik werd er een beetje gek van dat hij maar heen en weer bleef wiebelen, dus ik heb er een punt achter gezet, met de woorden:

"Ik weet niet WAT er precies tussen ons was, maar wat mij betreft is het nu afgelopen"

Voor zover ik uit deze thread kan opmaken heb jij ook behoorlijk lopen 'wiebelen' en tegenstrijdige signalen af lopen geven hoor. Hoe kan je nou van de een eisen dat hij recht-door-zee en duidelijk is, terwijl de ander constant loopt te 'wiebelen' (geldt voor beide kanten, overigens).

En ik snap het spel wel een beetje, maar dan vind ik het wel vreemd om dat als reden aan te voeren om ermee te kappen...
  dinsdag 12 oktober 2004 @ 14:43:49 #184
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_22574388
Zucht, wat vermoeiend allemaal weer

Hij is terug van vakantie en heeft zijn excuus aangeboden...hij meende het allemaal niet zei hij, hij was slechts gefrustreerd omdat hij het gevoel heeft dat ie me momenteel niets kan bieden (als in: voor mij zorgen, terwijl dat van mij helemaal niet hoeft ) maar daardoor is zijn trots aangetast en blablabla. Ook moest ik vooral niets geloven van de verhalen die de ronde deden omtrent zijn gedrag als ie op vakantie zou gaan, en of ik hem alsjeblieft nog een kans zou willen geven om iig weer vrienden te kunnen worden??????

Ach ja, ik ben de lulligste niet
pi_22574435
Wat wil hij nu dan, alleen vrienden zijn of meer?

Ik zou eerlijk gezegd maar neurotisch worden van die man, maar goed...
pi_22574459
klinkt vermoeiend, wat wil die kerel nou?

ik zelf zou zoiets hebben van: als je het weet bel je maar maar mijn leven gaat door hoor
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  dinsdag 12 oktober 2004 @ 14:54:04 #187
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_22574634
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2004 14:43 schreef Vivi het volgende:
Ook moest ik vooral niets geloven van de verhalen die de ronde deden omtrent zijn gedrag als ie op vakantie zou gaan.
Sorry hoor, maar hoe overduidelijk kun je bezig zijn met jezelf en je uitspattingen op vakantie in te dekken?

Vind het nog steeds een suffe vent en hoop niet dat je inmiddels in het bezit bent van een stoere tatoeage .
  dinsdag 12 oktober 2004 @ 14:57:50 #188
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_22574732
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2004 14:45 schreef Angeles het volgende:
Wat wil hij nu dan, alleen vrienden zijn of meer?

Ik zou eerlijk gezegd maar neurotisch worden van die man, maar goed...
Ja, ik word er ook neurotisch van

Maar ik ben zo verliefd, het is gewoon walgelijk
En het is toch ook wel weer spannend

We hadden elkaar dus 2 weken ofzo niet gezien en nu hebben we dus dat "excuus-gesprek"van hem gehad, en ik deed nogal koel (en terecht, want hij heeft me echt gekwetst) en nu zijn we dus weer vrienden, of dat gaan we proberen (omdat ik zei dat het vertrouwen weer opgebouwd moet worden).

Maar dat is beter zo, want het was idd voor ons allebei te snel na de vorige relatie...ik merk dat ik toch ook nog te veel bagage had enzo...dus we moeten wat tijd nemen om dingen op een rijtje te krijgen, ieder voor zich, da's beter. En dan zien we wel.

Maar het deed me iig erg goed dat hij zei dat hij al die gemene dingen niet meende (hadden zijn vrienden ook al gezegd, dat dat wrs gewoon gekwetstheid van hem was) maar dat het een stukje frustratie in combinatie met drank was...hij zei dat hij me op dat moment gewoon wilde wegjagen omdat hij zichzelf momenteel een loser vind. Erg vermoeiend idd, maar hij geeft dus WEL veel om me en dat was erg fijn om te horen...ook omdat ik nu niet meer aan mezelf twijfel (als in: "Hoe heb ik me ZO in iemand kunnen vergissen!!??") Hij is dus WEL de persoon die ik dacht dat ie was, en ik kan m'n eigen intuitie dus wel vertrouwen, da's goed om te weten.

Dus we zijn nu vrienden, vrienden die erg veel hitsig oogcontact hebben
  dinsdag 12 oktober 2004 @ 15:00:09 #189
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_22574788
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2004 14:54 schreef Copycat het volgende:

[..]

Sorry hoor, maar hoe overduidelijk kun je bezig zijn met jezelf en je uitspattingen op vakantie in te dekken?

Vind het nog steeds een suffe vent en hoop niet dat je inmiddels in het bezit bent van een stoere tatoeage .
Nee ik geloof hem wel...ik geloofde sowieso al niets van die verhalen, leek me niets voor hem. Daarbij waren het verhalen van VOOR dat ie ging, dat ie zg wel ff lekker zou gaan neuken etc ( kinderachtig) Er gaan geen verhalen als in avontuurtjes waarover hij verteld zou hebben enzo.

En een tattoo? Ja, de naam van mijn ex op mijn bikinilijn...".....was here"

Geintje, dus
pi_22574816
wat is er nu eigenlijk leuk aan hem, Vivi?
waarom ben je eigenlijk verliefd op HEM?
volgens mij ben je namelijk gewoon verliefd omdat je verliefd WIL zijn.

Ik zie vanaf het begin af en aan eigenlijk voornamelijk gezeik en gedoe.
Wat maakt hem nu leuker dan willekeurig welke andere vent?
Grote lul? Neukt lekker? Geld?
Want ruggegraat heeft ie niet zo te lezen.
pi_22574877
Ik zou in elk geval wel een beetje met hem oppassen en niet te makkelijk alles okee vinden. Op zich komt het wel een beetje van twee kanten, dat spelletjes spelen en niet echt eerlijk zijn over gevoelens enzo, maar ik denk dat je je wel moet realiseren dat het niet echt meer een spelletje is en dat je er dit soort toestanden van krijgt. En dat je niet kunt blijven vergoelijken wat hij zegt omdat zijn trots gekrenkt is.

Is nu openheid niet een keer een optie?
  dinsdag 12 oktober 2004 @ 15:07:40 #192
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_22574972
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2004 15:01 schreef milagro het volgende:
wat is er nu eigenlijk leuk aan hem, Vivi?
waarom ben je eigenlijk verliefd op HEM?
volgens mij ben je namelijk gewoon verliefd omdat je verliefd WIL zijn.

Ik zie vanaf het begin af en aan eigenlijk voornamelijk gezeik en gedoe.
Wat maakt hem nu leuker dan willekeurig welke andere vent?
Grote lul? Neukt lekker? Geld?
Want ruggegraat heeft ie niet zo te lezen.
Hoi Milagro

Wat leuk aan hem is?

Buiten de lichamelijke aantrekkingskracht natuurlijk:

Zijn onuitstaanbare eigenwijsheid, koppigheid en machogedrag en ondertussen heel lief en klein kunnen zijn. Sorry, maar dat vind ik schattig

Buiten de deur is ie de stoere man en thuis vraagt ie "Mag ik op je buikje liggen"? Dat vind ik vertederend aan hem.

En ik vind wel dat hij ruggegraat heeft, als ik zie hoe hij met zijn ex omging en haar kind heeft ie juist TE veel verantwoordelijkheidsgevoel, (en nog).

Daarbij herken ik veel van mezelf in hem, directheid, niet lopen huichelen en een beetje einzelganger zo nu en dan.

En hij heeft mooie blauwe oogjes
  dinsdag 12 oktober 2004 @ 15:09:40 #193
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_22575027
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2004 15:03 schreef Angeles het volgende:
Ik zou in elk geval wel een beetje met hem oppassen en niet te makkelijk alles okee vinden. Op zich komt het wel een beetje van twee kanten, dat spelletjes spelen en niet echt eerlijk zijn over gevoelens enzo, maar ik denk dat je je wel moet realiseren dat het niet echt meer een spelletje is en dat je er dit soort toestanden van krijgt. En dat je niet kunt blijven vergoelijken wat hij zegt omdat zijn trots gekrenkt is.

Is nu openheid niet een keer een optie?
We zijn nu toch open? We weten van elkaar wat we voelen, maar we zijn nu voorlopig gewoon ff maatjes. Beter voor ons allebei momenteel (ja, OOK voor mij)

En als we voor elkaar bestemd zijn komt het wel weer

Maar ik ga niet meer met hem naar bed voorlopig.
pi_22575095
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2004 15:07 schreef Vivi het volgende:

, directheid
HAHAHHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

sorry maar ik moet evuh lachen en evuh overgevuh!!!!!
pi_22575165
sorry maar iemand die mij zo ontzettend naar macho en stoer blijf behandelen en me zo'n naar gevoel geeft kan dat niet blijven goed maken met lief doen als je samen bent
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  dinsdag 12 oktober 2004 @ 15:16:09 #196
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_22575187
En ook als ie je met zijn onweerstaanbare, blauwe ogen aankijkt terwijl ie op je buikje ligt, zul je niet zwichten en seks met hem hebben?

wedje leggen?
  dinsdag 12 oktober 2004 @ 15:16:34 #197
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_22575196
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2004 15:12 schreef milagro het volgende:

[..]

HAHAHHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

sorry maar ik moet evuh lachen en evuh overgevuh!!!!!
Ja beetje contradictioneel he, in niet-liefdes-aangelegenheden wel hoor *teiltje geeft*

Nou goed dan, hij ruikt gewoon lekker! En daar draait het allemaal om uiteindelijk bij verliefdheid
  dinsdag 12 oktober 2004 @ 15:18:11 #198
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_22575226
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2004 15:16 schreef Copycat het volgende:
En ook als ie je met zijn onweerstaanbare, blauwe ogen aankijkt terwijl ie op je buikje ligt, zul je niet zwichten en seks met hem hebben?

wedje leggen?
Die weddenschap is bij voorbaat gedoemd om door mij verloren te worden daarom mag ie voorlopig niet op mijn buikje liggen en me alleen op neutraal terrein aankijken met zijn blauwe kijkertjes
  dinsdag 12 oktober 2004 @ 15:19:40 #199
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_22575254
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2004 15:15 schreef DarkElf het volgende:
sorry maar iemand die mij zo ontzettend naar macho en stoer blijf behandelen en me zo'n naar gevoel geeft kan dat niet blijven goed maken met lief doen als je samen bent
Oh, maar hij heeft maar 1 x naar gedaan tegen mij hoor, en daarvoor heeft hij zich nu uitgeput in excuses. Verder was ie altijd lief tegen mij hoor.
pi_22575263
ik zie je gewoon alleen maar zaniken over die ex, wisselvallige gedrag van hem, kinderachtig gedrag van hem... zoveel gezeik aan het begin al, wat moet je er mee

Ja, hij geeft om je, right, zegt zo lekker weg als je iemand achter de hand wilt houden, hè
pi_22575289
ach mensen kunnen zeggen wat ze willen:
jij bent verliefd en al is het de grootste minkukel op aarde...

dat zie je (nog) niet...
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  dinsdag 12 oktober 2004 @ 15:23:12 #202
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_22575353
Nouhhouh Milagro wat doe je lelijk

Maar goed, die dingen zou ik wrs ook tegen mezelf zeggen als ik het allemaal zo eens las hier op fok!

Maar als het om je zelf gaat spelen en natuurlijk emoties mee he.
Ik denk gewoon dat het goedkomt, dat gevoel heb ik, en ik denk dat hij integer is.

En natuurlijk zou ik normaal gesproken zeggen "Joh, hoepel jij es lekker op met al je gezemel"
Maar als je gek op iemand bent dan regaeer je nu eenmaal anders, dat weet jij ook wel.
  dinsdag 12 oktober 2004 @ 15:23:48 #203
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_22575363
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2004 15:20 schreef DarkElf het volgende:
ach mensen kunnen zeggen wat ze willen:
jij bent verliefd en al is het de grootste minkukel op aarde...

dat zie je (nog) niet...
Precies
pi_22575449
Nou, sorry Vivi, maar als ik dit gezeik vh begin af aan zou hebben dan zou ik niet zo zitten dwepen als jij nu doet.
Als je dit gezeik nu had gehad na maanden, jaren leukigheid, okay, maar dit was van hetbegin af aan al gezeur, als ik jou hier zo lees.

Ik blijf erbij, jij wilt gewoon een vent en dus wil je verliefd zijn en maak je jezelf verliefd
Je komt net uit een relatie en stort je meteen al weer in een andere relatie met eigenlijk vooral veel gedoe en weinig relaxed van elkaar genieten.

Of je moet een rare hang naar drama hebben of zo
pi_22575659
Verliefd of niet.....het zou mij veel te kinderlijk en vermoeiend zijn dat gedoe, en dat gedrag, dan weer zo'n goedmaakgesprek en weer 'maatjes' zijn? .
Ik zou volledig afknappen.
  dinsdag 12 oktober 2004 @ 18:43:41 #206
11682 Moonah
Jolie femme
pi_22579568
*bijgelezen....

En toch snap ik je wel Vivi!
Ik heb een aantal jaren terug een vergelijkbare 'verhouding' gehad.
Mijn hemel, wat was ik verliefd!!! Net zo'n bakvis als jij nu.
Heeeeeerlijk voelde het! Sex was ook ge-wel-dig!!

Maar ik werd er knettergek van. Wel-niet-wel-niet. Yuk.
Na de zoveelste crisis in nog geen twee maanden heb ik hem de deur gewezen.
Met pijn in mijn hart. Maar djeez, wat een rust ineens.
Na een week of wat was die hele verliefdheid helemaal over.

Ter lering ende vermaeck:
Aaaaaarggghhhh!!! Moonah is verliefd...
Wat moet ik nou met die man....???

Ik ben benieuwd naar jouw vervolg...
  dinsdag 12 oktober 2004 @ 20:27:28 #207
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_22581860
Wat een overeenkomsten inderdaad, Moonah!

En wat grappig om eens wat uit jouw oude doos te lezen...
  woensdag 13 oktober 2004 @ 13:34:24 #208
11682 Moonah
Jolie femme
pi_22595473
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2004 20:27 schreef Copycat het volgende:

En wat grappig om eens wat uit jouw oude doos te lezen...

Ja, jouw bruine snee kende ik immers al...
pi_22596030
Ik ben het met milagro eens. Maar ja, jij wilt zo graag verliefd op hem zijn. Misschien moet je nog eens op je bek gaan met hem voor je je conclusies trekt. Succes iig
  woensdag 13 oktober 2004 @ 14:02:12 #210
11682 Moonah
Jolie femme
pi_22596123
quote:
Op woensdag 13 oktober 2004 13:57 schreef Xennia het volgende:
Misschien moet je nog eens op je bek gaan met hem voor je je conclusies trekt.
Dat denk ik ook... Geeft niets, doet alleen wel pijn.
pi_22596140
quote:
Op woensdag 13 oktober 2004 14:02 schreef Moonah het volgende:

[..]

Dat denk ik ook... Geeft niets, doet alleen wel pijn.
Sommige mensen zijn daarnaar op zoek..
  woensdag 13 oktober 2004 @ 14:03:29 #212
11682 Moonah
Jolie femme
pi_22596149
quote:
Op woensdag 13 oktober 2004 14:02 schreef Xennia het volgende:

[..]

Sommige mensen zijn daarnaar op zoek..
Je 'script' ja...
  woensdag 13 oktober 2004 @ 14:04:22 #213
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_22596166
quote:
Op woensdag 13 oktober 2004 13:34 schreef Moonah het volgende:

Ja, jouw bruine snee kende ik immers al...

En lekker dat ie was, toch?
Voor herhaling vatbaar!
pi_22596229
quote:
Op woensdag 13 oktober 2004 14:03 schreef Moonah het volgende:

[..]

Je 'script' ja...
die snap ik niet...
  woensdag 13 oktober 2004 @ 14:10:45 #215
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_22596302
Hee Viev! Toevallig moest ik gisteren nog even aan je denken en idd over hoe het nou verlopen was met je relatie. Ik heb dit topic in aug helemaal gemist en ik zie het nu toevallig naar boven komen.

Eigenlijk heb ik er verder niet veel over te zeggen, ik sluit me wel aan bij wat hier boven al gezegd is. Als jij deze situatie bij een ander zou bekijken zou je wel weten wat je zou doen en zeggen etc. Maar nu jij het zelf bent is het allemaal zoooooo anders natuurlijk.
  woensdag 13 oktober 2004 @ 14:12:09 #216
11682 Moonah
Jolie femme
pi_22596335
quote:
Op woensdag 13 oktober 2004 14:03 schreef Moonah het volgende:

[..]

Je 'script' ja...
Dat is een term uit de Transactionele Analyse. Je levensscript. Als het ware (onbewuste) herhaling van hetgeen je in je jeugd hebt meegemaakt. Omdat dat de bekende ingesleten manier van leven is.
  woensdag 13 oktober 2004 @ 14:13:02 #217
11682 Moonah
Jolie femme
pi_22596353
quote:
Op woensdag 13 oktober 2004 14:04 schreef Copycat het volgende:

[..]

En lekker dat ie was, toch?
Overheerlijk!
quote:
Voor herhaling vatbaar!
Ik kan nauwelijks wachten!
  woensdag 13 oktober 2004 @ 14:13:53 #218
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_22596373
quote:
Op woensdag 13 oktober 2004 14:12 schreef Moonah het volgende:

Dat is een term uit de Transactionele Analyse. Je levensscript. Als het ware (onbewuste) herhaling van hetgeen je in je jeugd hebt meegemaakt. Omdat dat de bekende ingesleten manier van leven is.
Als je hier nu eens over begint bij je buurman! Is ie zo pleite!
pi_22596384
iedereen die wel eens echt verliefd is geweest heeft wel eens dingen voor een ander over gehad, wat diegene misschien puur rationeel bekenen nooooooooooit zou doen of nooooooooooooit zou pikken... dus het gelul van mensen die het meteen afkraken vind ik tamelijk zwak...

maarreh, denk wel een beetje om jezelf en sta eens stil bij wat je wil dat een relatie toevoegt aan je leven

liefde is een vreemde ziekte
pi_22596387
quote:
Op woensdag 13 oktober 2004 14:12 schreef Moonah het volgende:

[..]

Moet dat per se in je jeugd zijn voorgevallen? Kan het niet zo zijn dat je in relaties bepaalde dingen te leren hebt en dat je totdat je het geleerd hebt steeds dezelfde ''foute'' man zult treffen
  woensdag 13 oktober 2004 @ 14:15:35 #221
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_22596409
quote:
Op woensdag 13 oktober 2004 14:13 schreef Moonah het volgende:

Ik kan nauwelijks wachten!
Ik moet nog wel ff wachten ivm mijn financiën... Maar zodra die in orde zijn, gaan we weer snel sneetjes wisselen .

En nu weer OT .
pi_22596419
quote:
Op woensdag 13 oktober 2004 14:13 schreef Copycat het volgende:

[..]

Als je hier nu eens over begint bij je buurman! Is ie zo pleite!
Misschien is die buurman er wel met een reden en moet Moonah daar iets van leren
pi_22596477
quote:
Op woensdag 13 oktober 2004 14:14 schreef MarMar het volgende:
iedereen die wel eens echt verliefd is geweest heeft wel eens dingen voor een ander over gehad, wat diegene misschien puur rationeel bekenen nooooooooooit zou doen of nooooooooooooit zou pikken... dus het gelul van mensen die het meteen afkraken vind ik tamelijk zwak...
Ik weet niet of je mij daarmee bedoelt. Maar ik zie het objectief en vivi gekleurd door haar emoties. Dat wil niet zeggen dat ik het niet begrijp, maar wel dat het onverstandig lijkt
  woensdag 13 oktober 2004 @ 14:21:15 #224
11682 Moonah
Jolie femme
pi_22596544
quote:
Op woensdag 13 oktober 2004 14:14 schreef Xennia het volgende:

[..]

Moet dat per se in je jeugd zijn voorgevallen? Kan het niet zo zijn dat je in relaties bepaalde dingen te leren hebt en dat je totdat je het geleerd hebt steeds dezelfde ''foute'' man zult treffen
Ik dacht wel dat je script in je jeugd geschreven wordt (intern dan). Foute mannen kom je, zoals je zelf al zegt, immers niet voor niets tegen.
quote:
Op woensdag 13 oktober 2004 14:15 schreef Xennia het volgende:

[..]

Misschien is die buurman er wel met een reden en moet Moonah daar iets van leren
Oh, zeer zeker! Ik reageer naar hem toe precies volgens mijn script (pleasen, omzeilen, aardig gevonden willen worden, niet willen kwetsen,maar ondertussen 'ten koste' van mezelf).
Je maakte een garpje grapje, maar het is wel een goede eye-opener.
  woensdag 13 oktober 2004 @ 14:22:05 #225
11682 Moonah
Jolie femme
pi_22596556
quote:
Op woensdag 13 oktober 2004 14:15 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik moet nog wel ff wachten ivm mijn financiën... Maar zodra die in orde zijn, gaan we weer snel sneetjes wisselen .
Weet ik wijfie. Succes ermee.
quote:
En nu weer OT .
Ja juf.
pi_22596594
quote:
Op woensdag 13 oktober 2004 14:18 schreef Xennia het volgende:

[..]

Ik weet niet of je mij daarmee bedoelt. Maar ik zie het objectief en vivi gekleurd door haar emoties. Dat wil niet zeggen dat ik het niet begrijp, maar wel dat het onverstandig lijkt
ik doelde op niemand in het bijzonder xennia

maar mijn laatste regeltje.. het "denk eens na over wat je wilt dat een relatie toevoegt aan je leven" zette ik ook niet voor niets
  donderdag 14 oktober 2004 @ 17:31:08 #227
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_22623715
Grrrrrrrr....gisteren was ik in ons stam (eet)cafeetje, en hij kwam ook, en rara wie er toen ineens aan kwam huppelen, de 21-jarige bigachtige bakvis die als een puppie zonder baas achter hem aan hobbelt en hem aankijkt me ogen waar een Black Molly nog wat van zou kunnen leren als ze niet van die kleine varkensoogjes had .

Helaas is zij al sinds lange tijd een vriendinnetje van hem en ja, na de vakantie moest er natuurlijk bijgepraat worden, dus gingen zij lekker gezamelijk zitten peuzelen, ze hadden duidelijk met elkaar afgesproken

Ik ging vervolgens met een stel veel interessantere personen zitten eten, want ik werd spontaan uitgenodigd. Niets laten merken natuurlijk, maar wie schetst mijn verbazing dat ZE ineens verdwenen zijn, en nog wel zonder gedag te zeggen !

Ik werd dus simpel gezegd ziedend. Kijk, ik weet dat hij niets met haar wil ofzo, en dat ze gewoon vrienden zijn, maar moet die botte Zak dan juist precies onder mijn neus gaan zitten vreten met dat schaap? En waarom heeft hij niet de beschaving om mij gedag te zeggen???

Ik dus de volgende sms eruit gegooid:

"Steek jij je excuses maar in je jeweetwel, als je echt waarde zou hechten aan vriendschap met mij zou je wel rekening met mijn gevoelens houden, daden spreken luider dan woorden en ik ben er weer ingetrapt"

(Let wel, ik had 7 rose en 2 drambuie op he..)

Vervolgens kreeg ik vanochtend dit terug (viel me nog mee dat ik uberhaupt wat terug kreeg )

"Waar gaat dat smsje nou weer over?
Ga jij nooit uit eten dan. "

Ik heb toen besloten toch mar wat minder hysterisch te reageren en heb het volgende terug geschreven (na een paar uur natuurlijk )

"L.., waar het over gaat kan ik duidelijk over zijn,
het gaat over correct zijn t.o.v. elkaar, dat betekent dat je iemand (in dit geval mij) gewoon even gedag zegt.
Verder geen probleem.
Groetjes, Viv"

Natuurlijk klopt dit niet en was ik gewoon uitzinnig jaloers om hem zelfs al met een andere vrouwspersoon te zien praten (al was dit een vrouwelijke emoe geweest dan was dat wrs nog het geval ) Maar ik moest de situatie en mijn ego nog enigzins proberen te redden

Hij zal inmiddels wel denken dat ik een persoonlijkheidsstoornis heb ofzo
pi_22623762
christus je gedraagt je als een hysterische kleuter zeg

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  donderdag 14 oktober 2004 @ 17:37:05 #229
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_22623847
Yep :')

Ik vind het ook erg irritant, elke keer als ik hem zie neem ik me voor volwassen en ongenaakbaar te zijn enzo en dan kijk ik hem aan en worden mijn ledematen van een soort stopverf ofzo.

Ik mis gewoon het contact van voor dat ie op vakantie en dat ie naast me slaapt enzo, maar ik weet dat ik hem daar momenteel alleen maar het mes mee op de keel zet als ik daar voor uit kom
pi_22623907
Mag ik zeggen dat ik vind dat je je in steeds idiotere bochten begint te wringen om maar niet te hoeven uit te komen voor wat je van hem wil?

En jij maar denken dat hij daarop afknapt... volgens mij laat je je nu net zo erg in je kaarten kijken, alleen dan op een veel hysterischere manier.
pi_22623939
lijkt me toch stug dat ie dit gedrag aantrekkelijk vindt dus als je iets wilt bereiken bij hem, wat ik niet snap als ik je zo hoor, dan moet je je vooral niet zo gedragen
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  donderdag 14 oktober 2004 @ 17:43:32 #232
11682 Moonah
Jolie femme
pi_22623982
Je kunt zelf toch ook initiatief nemen om normaal gedag te zeggen?
Ik kan me best voorstellen dat jij een vreselijke uitstraling hebt als je hem met haar ziet binnenkomen (adhv jouw omschrijving van haar). Dat nodigt natuurlijk voor hen ook niet echt uit...
  donderdag 14 oktober 2004 @ 17:52:00 #233
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_22624139
quote:
Op donderdag 14 oktober 2004 17:43 schreef Moonah het volgende:
Je kunt zelf toch ook initiatief nemen om normaal gedag te zeggen?
Ik kan me best voorstellen dat jij een vreselijke uitstraling hebt als je hem met haar ziet binnenkomen (adhv jouw omschrijving van haar). Dat nodigt natuurlijk voor hen ook niet echt uit...
Oh, maar hij kwam niet met haar binnen, en toen heb ik heel lieftallig gezwaaid naar hem, alleen hij ging dus weg (met haar, gmbbblll) zonder mij gedag te zeggen (ik zat toen nog aan een tafeltje dus ik zag hem niet weggaan.

Anyway, ik snap wel dat dit een enorm zeiktopic aan het worden is.
  donderdag 14 oktober 2004 @ 17:59:33 #234
11682 Moonah
Jolie femme
pi_22624266
quote:
Op donderdag 14 oktober 2004 17:52 schreef Vivi het volgende:

[..]

Oh, maar hij kwam niet met haar binnen, en toen heb ik heel lieftallig gezwaaid naar hem, alleen hij ging dus weg (met haar, gmbbblll) zonder mij gedag te zeggen (ik zat toen nog aan een tafeltje dus ik zag hem niet weggaan.

Naja, je snapt natuurlijk zelf ook wel dat je toen zij weggingen ws geen lieftalligheid meer uitstraalde...

En ja, ik vind idd dat dit een beetje een zeiktopic wordt. Maar dat geeft niks Vivibeeb!
Het is best vermakelijk om te lezen en kennelijk lucht het je op. Prima toch!?
  donderdag 14 oktober 2004 @ 18:00:50 #235
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_22624287
Hmz, jij bent tenminste nog lief tegen me
pi_22624806
Je was toch gewoon vrienden vanaf nu?
Dat wilde jij toch ook?
Was beter toch?
Dat hij jou niet gedag zei vind ik ook raar.
Maar dat zou je dus net zo goed van jou kunnen zeggen, jij zei hem ook geen gedag

Dus dat smsje was wat dat betreft volkomen over the top.

Vrienden zijn met jou in deze situatie is volgens mij geen pretje, voor een kerel.
pi_22624939
quote:
Op donderdag 14 oktober 2004 17:52 schreef Vivi het volgende:

[..]

Heeft hij je in eerste instantie ook gegroet toen jij zwaaide?

Als dat het geval is dan hoeft hij toch ook niet specifiek naar jou toe te gaan om aan te geven dat hij weg gaat. Zeker als jullie gewoon vrienden zijn nu en hij met iemand anders daar is. Dat zou juist onbeleefd zijn tegenover dat meisje. Je reactie is ook flink overtrokken. Je haalt je wensbeeld en een vriendschappelijke relatie door elkaar. Als je daar moeite mee hebt zou ik toch de contacten met hem maar even op een laag pitje zetten tot je weer de normale Vivi bent
  donderdag 14 oktober 2004 @ 18:55:48 #238
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_22625148
quote:
Op donderdag 14 oktober 2004 18:43 schreef Peregrijn het volgende:

[..]

Heeft hij je in eerste instantie ook gegroet toen jij zwaaide?
Nou, toen keek ie me nogal raar aan, als in, heel erg lang en doordringend, zodanig dat ik achter me begon te kijken om te zien of daar nog iemand stond
quote:
Als dat het geval is dan hoeft hij toch ook niet specifiek naar jou toe te gaan om aan te geven dat hij weg gaat. Zeker als jullie gewoon vrienden zijn nu en hij met iemand anders daar is. Dat zou juist onbeleefd zijn tegenover dat meisje. Je reactie is ook flink overtrokken. Je haalt je wensbeeld en een vriendschappelijke relatie door elkaar. Als je daar moeite mee hebt zou ik toch de contacten met hem maar even op een laag pitje zetten tot je weer de normale Vivi bent
Jahah Ik ga ook maar even wegblijven want ik ben toch nog veel te verliefd om relaxed met hem om te kunnen gaan :'( Hoewel ik het belachelijk vind dat het onbeleefd zou zijn om mij gedag te zeggen, daar ben ik het echt niet mee eens.
  donderdag 14 oktober 2004 @ 20:05:03 #239
11682 Moonah
Jolie femme
pi_22626744
quote:
Op donderdag 14 oktober 2004 18:55 schreef Vivi het volgende:
Jahah Ik ga ook maar even wegblijven
Uhuh!!!
Geloof je het zelf?
  donderdag 14 oktober 2004 @ 20:09:06 #240
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_22626853
quote:
Op donderdag 14 oktober 2004 20:05 schreef Moonah het volgende:

[..]

Uhuh!!!
Geloof je het zelf?
Oh, maar DAT kan ik dus wel heel goed! Dan ban ik hem helemaal uit mijn gedachten zeg maar! En als ik dan over 2 weken weer kom ofzo dan heeft hij natuurlijk zitten smachten en wil hij MIJ ineens, net als in dat topic van jou, Moonah
  donderdag 14 oktober 2004 @ 20:46:34 #241
11682 Moonah
Jolie femme
pi_22627899
quote:
Op donderdag 14 oktober 2004 20:09 schreef Vivi het volgende:

[..]

Oh, maar DAT kan ik dus wel heel goed! Dan ban ik hem helemaal uit mijn gedachten zeg maar! En als ik dan over 2 weken weer kom ofzo dan heeft hij natuurlijk zitten smachten en wil hij MIJ ineens, net als in dat topic van jou, Moonah
Verschil is dat ík hem toen echt niet meer hoefde. Jij gebruikt dat nu als verleidingstactiek...
Toch?
pi_22630922
quote:
Op donderdag 14 oktober 2004 17:31 schreef Vivi het volgende:

Nah, te simpel

Grin, ik vermaak me heerlijk met het topic, maar hoop wel dat er wat uit komt voor je
pi_22631242
Wow, dit topic is echt een mindblow! Ik heb 't nog nooit eerder een topic helemaal doorgelezen...
pi_22632460
quote:

[..]

Oh, maar DAT kan ik dus wel heel goed! Dan ban ik hem helemaal uit mijn gedachten zeg maar! En als ik dan over 2 weken weer kom ofzo dan heeft hij natuurlijk zitten smachten en wil hij MIJ ineens
Zo geef je hem twee weken de tijd met zijn bigachtige bakvis
pi_22635473
nou.. of hij je ineens wil als je zulke berichtjes stuurt...

kolere, als je nu al zo doet, hoe jaloers zou je dan zijn als je wel zijn vriendin was en hij gaat met een andere meid wat eten?

ik denk dattie ALS hij al zou willen, nu niet eens meer durft...
pi_22741976
. Ga zo door, Vivi. .
  woensdag 20 oktober 2004 @ 09:58:36 #247
67978 HenryHill
pi_22742398
quote:
Ik werd dus simpel gezegd ziedend. Kijk, ik weet dat hij niets met haar wil ofzo, en dat ze gewoon vrienden zijn, maar moet die botte Zak dan juist precies onder mijn neus gaan zitten vreten met dat schaap? En waarom heeft hij niet de beschaving om mij gedag te zeggen???

Ik dus de volgende sms eruit gegooid:
<snip>
Eerst ontzettend veel moeite doen om te laten merken hoe erg je hem niet nodig hebt, om dan vervolgens die hele illusie met 1 smsje om zeep te helpen...
quote:
...nee toch, niet weer een spelletje
TS, word je nou af en toe niet een beetje moe van jezelf?
quote:
Op donderdag 14 oktober 2004 18:34 schreef milagro het volgende:
Vrienden zijn met jou in deze situatie is volgens mij geen pretje, voor een kerel.
No shit.
  woensdag 20 oktober 2004 @ 11:43:28 #248
23233 Hihat
Hoo! Gehoed.
pi_22744183
quote:
Grrrrrrrr....gisteren was ik in ons stam (eet)cafeetje, en hij kwam ook, en rara wie er toen ineens aan kwam huppelen, de 21-jarige bigachtige bakvis die als een puppie zonder baas achter hem aan hobbelt en hem aankijkt me ogen waar een Black Molly nog wat van zou kunnen leren als ze niet van die kleine varkensoogjes had .
Wat zegt dat dan over hem? Dat hij liever in gezelschap is van iets onduidelijks met varkensoogjes dan met jou? En wat zegt dat over jou? Jij ziet haar duidelijk als een rivale, waarom als je toch alleen maar vrienden wilt zijn?
quote:
De meeste lezers hier wel, denk ik. Maar dat geeft niks. Dat is wat ons Fok!-ers bindt, tenslotte.

Voordat je hem weer gaat SMS-en kun je beter de te versturen tekst even hier posten. Kan Milagro ofzo effe de eindredactie van de tekst doen en kun jij even afkoelen. Vervolgens verstuur je dat SMS-je, scheelt je ook weer een posting achteraf. En je komt wat minder vaag over bij hem. Win-win situatie voor iedereen.

Blijft verdomd lastig natuurlijk als je heen en weer geslingerd wordt tussen allerlei gevoelens, veroorzaakt door een verliefdheid. Dat heb je ook weer niet in de hand
Een pauw is een kip die in bloei staat
  zondag 24 oktober 2004 @ 16:56:46 #249
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_22844219
Hoi lieden, hier de final update:

Donderdag zag ik hem in de kroeg, het was gezellig, we dronken wat, hadden lol en kregen liters drank aangeboden en ik was ladderzat. Toen hij wegging heb ik hem opgebeld of ik nog ff langs kon komen (ik was zoals gezegd erg dronken en dan wordt ik altijd te emotioneel..) en dat kon (eigenlijk zei ik of ik tegen hem aan kon komen liggen en dat vond hij ook wel erg gezellig).

Thuis bij hem hebben we zitten kletsen want hij begon te zeuren dat ie niet gewoon naast me kon liggen zonder iets te doen, en toen kwam het hoge woord kwam eruit, hij had die zaterdag iemand ontmoet, (wederom een grietje van 21,hoorde ik later viavia...hij wordt morgen 35!) en daar heeft hij gevoelens voor. Maar o, wat geeft hij veel om mij en wat wil hij graag met me om blijven gaan, en eigenlijk was ik toch ook wel iets mooier maar hij had voor haar wel gevoelens die hij bij mij niet meer had, en hij wist ook niet waarom..zuhucht...Hij wilde me zelfs nog de hele tijd knuffelen maar ik heb gezegd dattie dat maar ff niet moest doen.

Dus ik ben naar huis gegaan en de volgende dag zat ie met haar in de kroeg, erg intiem te doen , ik kon eerst niet geloven dat zij degene was waar ie het over had want het is een heel erg onopvallend meisje, en ze zag er ook niet uit alsof ze veel tekst had, maar goed. En nee, dit is geen jaloezie, ik was eigenlijk meteen genezen toen ik zag dat ie daar op viel....

Maar goed, sommige mensen rijden nu eenmaal comfortabeler in een Opel dan in een Mercedes, ofzo

Alleen wel vreemd dat hij het bij haar niet zo erg vind dat hij haar niets te bieden heeft..vinden jullie niet?

Valt dus weinig meer aan toe te voegen, behalve dat het eigenlijk precies zo liep als dat ik eigenlijk al verwacht had...hoe vaak gaat een man er niet vandoor met een grijs muisje omdat ze dat lekker veilig vinden?

Ik geef het nog geen 3 maanden, maar ik ga me er iig niet meer mee bezig houden.

Bedankt voor de emotionele support iedereen

[ Bericht 16% gewijzigd door Vivi op 24-10-2004 17:06:36 ]
  zondag 24 oktober 2004 @ 17:02:57 #250
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_22844350
Oh, en Milagro: Volgens mijn moeder moet ik vaker naar jou luisteren
pi_22844394
nou nou nou Vivi, deze sneer naar dat meisje toe valt me zwaar tegen van je.
  zondag 24 oktober 2004 @ 17:13:38 #252
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_22844665
quote:
Op zondag 24 oktober 2004 17:04 schreef milagro het volgende:
nou nou nou Vivi, deze sneer naar dat meisje toe valt me zwaar tegen van je.
Waarom? Tis btw geen sneer, ik ken haar niet verder, en zo kwam ze op me over.
En nee, ik ben niet zo'n kinderachtig iemand die niet kan toegeven dat een andere vrouw er leuk uitziet of boeiend overkomt. Echt hoor Milagro, je kent dat type wel, zo, zo..kleurloos

Ik zal haar even beschrijven voor je: Een hobbezak van een fleecetrui, een lekker praktische bruine boblijn met daarvan de bovenste pluk strak naar achteren met zo'n speld bovenop haar voorhoofd, en een verveelde blik. HAD ie me maar ingeruild voor een waanzinnig leuke vrouw!
pi_22844823
je komt me over nu als een dwingeland die nu eens 1 keertje NIET haar zin gekregen heeft.

en zoals jij haar beschrijft komt er maar 1 tje slecht vanaf en dat ben jij , madam
wat een rancune

HALLO wake up, hij is de LUL hier en jij wilde dat dus niet zien, en dan noem je omdat je daar nu pissig over bent haar een saai goedkoop typje

haar looks mogen dan ms geen klasse uitstralen naar jouw maatstaven maar als ik je nu zo lees, straalt jouw personality het niet bepaald uit.
mooie carrosserie , die Mercedes, lelijke bekleding alleen.

wees eens volwassen en neem je verlies waardig
ik zie geen verdrietige dame met gebroken hart hier, maar een dame met een ego van hier tot Tokyo en vooral veel gekrenkte trots, een dwingeland die altijd gewend is haar zin te krijgen en pissig wordt nu dat eens niet het geval is
  zondag 24 oktober 2004 @ 17:29:57 #254
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_22845045
quote:
Op zondag 24 oktober 2004 17:20 schreef milagro het volgende:
je komt me over nu als een dwingeland die nu eens 1 keertje NIET haar zin gekregen heeft.

en zoals jij haar beschrijft komt er maar 1 tje slecht vanaf en dat ben jij , madam
wat een rancune

HALLO wake up, hij is de LUL hier en jij wilde dat dus niet zien, en dan noem je omdat je daar nu pissig over bent haar een saai goedkoop typje

haar looks mogen dan ms geen klasse uitstralen naar jouw maatstaven maar als ik je nu zo lees, straalt jouw personality het niet bepaald uit.
mooie carrosserie , die Mercedes, lelijke bekleding alleen.

wees eens volwassen en neem je verlies waardig
ik zie geen verdrietige dame met gebroken hart hier, maar een dame met een ego van hier tot Tokyo en vooral veel gekrenkte trots, een dwingeland die altijd gewend is haar zin te krijgen en pissig wordt nu dat eens niet het geval is
Dan ken je me dus niet, ik heb er wel zeer zeker pijn van, en vrnml. omdat ik me juist zo voorzichtig heb opgesteld, en hem meerdere malen heb gevraagd of hij me niet wilde gebruiken als een soort van "rebound-girl" omdat ik dat geestelijk niet zou trekken (in het kader van dat ik momenteel niet zo sterk in mijn schoenen sta na een verbroken relatie van 5 jaar en een ernstig zieke moeder waar ik veel stress van heb ).
Keer op keer werd me verzekerd dat dat niet het geval was en dat hij echt om me gaf. En dus werd ik verliefd, dan kan jij geloven dat dat projectie was of wat dan ook, maar voor mij voelde het oprecht. En ms wilde ik idd niet zien dat hij een LUL was omdat ik iemand nodig had die er voor me was, en wilde ik er maar al te graag in geloven.

En ik heb geen groot ego, ik weet alleen wel wat ik waard ben. Valse bescheidenheid is niet mijn stijl. Ik ben ms veeleisend maar ik heb ook veel te bieden, en ik ben alleen maar blij dat ik er nog een beetje kinderachtig over kan doen, of kan ik beter in bed gaan liggen janken?
pi_22845192
whatever, Vivi

maar dat meisje afschilderen zoals jij nu doet, slaat nergens op.
het doet er helemaal niet toe dat jij zogenaamd leuker bent om te zien, kan niemand beoordelen hier, zij is voor hem blijkbaar wel leuk om te zien en leuker om mee om te gaan, als is ze dan een zogenaamd grijs muisje.

ik hou er gewoon niet van als vrouwen de andere vrouw op wie de vent wel valt, wel mee verder wilt gaan lopen afkammen want dat is wat jij doet.

sterkte met je gebroken hart dan maar (al twijfel ik nog steeds of je je niet gewoon verliefd gewaand hebt, omdat je er gewoon behoefte aan had)
en het allesbeste met je moeder , houd vooral je sterk voor haar, zij telt, die eikel niet.

het is herfst weet je wel, eikels vallen en zo.
  zondag 24 oktober 2004 @ 17:47:34 #256
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_22845445
Ja dank je, en ik kam haar niet af, ik ken haar niet, maar ik vraag me gewoon af wat er nou zou interessant kan zijn voor een man van 35 aan zo'n schaapie van 21 (behalve de sex dan), ik bedoel, ik zou me er iets bij kunnen voorstellen als het;

a) een bloedmooie stoot was, en dat is het niet, echt zo'n 13 in een dozijn meisje,
b) iemand met wie je een waanzinnige geestelijke connectie hebt, maar dat lijkt me schier onmogelijk gezien het leeftijdsverschil en???

Maar goed, ik moet me er niet meer mee bezig houden.

Maar wees eerlijk, zou jij je dat dan niet afvragen? Het is toch logisch dat je je afvraagt wat dat dan is wat iemand aantrekt?
pi_22845619
nee ik zou het me niet afvragen, omdat ik mijn woede altijd enkel en alleen op de vent richt, niet op mijn zogenaamde rivale, maar hey dat ben ik.

en nu begin je weer met 'schaapje'

HIJ vindt haar aantrekkelijk.
Voor hem is ze dus blijkbaar GEEN 13 in een dozijn meisje.

Besef wel dat er vast ook mensen zijn die zich afvragen wat hij in jou zag, puur op uiterlijk afgaande.
  zondag 24 oktober 2004 @ 18:55:45 #258
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_22846851
[/quote] Schaapje is bedoeld als "jong naief persoontje"..

En ik wil niet verwaand doen, maar dat laatste klopt denk ik niet helemaal. Hij kreeg er juist de schurft van dat als we uit waren er de hele tijd mannen naar hem toe kwamen om te zeggen dat hij wel heel erg zijn best moest doen om mij te houden. Maar ms is dat ook iets waar sommige kerels niet tegen kunnen. Is trouwens wel vaker mijn probleem geweest, dat kerels mij zien als een lekker wijf dat ze graag willen veroveren, alleen niet voor de lange termijn. Ms een leerpuntje voor mij.

Maar goed, water under the bridge, enzo.
  zondag 24 oktober 2004 @ 19:23:22 #259
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_22847491
Mijn god, Vivi.
Wat laat jij je kennen als een sore loser.

Ben het eens met je moeder: luister wat vaker naar Milagro .

[ Bericht 0% gewijzigd door Copycat op 24-10-2004 19:37:21 ]
  zondag 24 oktober 2004 @ 20:03:21 #260
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_22848456
Jullie hebben lekker makkelijk praten allemaal, eens zien of jullie nog steeds zo redelijk en rationeel zijn als je verliefd bent op iemand die je de meest mooie praatjes voorschotelt en je vervolgens gewoon inruilt van het een op andere moment, en dat terwijl je het de hele tijd hebt proberen af te houden om juist die hartzeer te voorkomen. Of hebben jullie geen emoties ofzo? IK heb niets verkeerd gedaan hoor, MIJN gevoelens waren integer, mag ik dan nu ms een beetje verdrietig en kwaad zijn alsjeblieft? Ik ben toch gvd geen robot.
  zondag 24 oktober 2004 @ 21:46:57 #261
67978 HenryHill
pi_22851150
quote:
Op zondag 24 oktober 2004 18:55 schreef Vivi het volgende:
Hij kreeg er juist de schurft van dat als we uit waren er de hele tijd mannen naar hem toe kwamen om te zeggen dat hij wel heel erg zijn best moest doen om mij te houden. Maar ms is dat ook iets waar sommige kerels niet tegen kunnen. Is trouwens wel vaker mijn probleem geweest, dat kerels mij zien als een lekker wijf dat ze graag willen veroveren, alleen niet voor de lange termijn. Ms een leerpuntje voor mij.
Nou, wat dacht je hiervan.

Ik heb net het hele topic nog een keer doorgelezen ja, echt... om nog ff een duidelijk beeld te krijgen van wat er nou is gebeurd tussen jullie. En toch valt het me weer op dat je d'r zelf wel een behoorlijk push-pull spelletje van hebt gemaakt; deels onbewust (in het begin, omdat je twijfelde aan zijn oprechtheid) en deels bewust. Voorbeelden:
  • "heb m'n tactiek ff omgegooid, wat afstandelijker zeg maar"
  • "heb gezegd dat hij echt heus moet weten dat ik echt niet verliefd op hem ben, maar als ie daar niet doorheen prikt is ie zo blind als wat"
  • eerst de relatie verbreken, zien dat hij duidelijk aangedaan is en probeert bevestiging van jou te krijgen, en hem dan negeren.
  • Als je afgesproken hebt voorlopig ff vrienden te blijven, en je ziet hem met een lelijke trol vriendschappelijk eten, een botte sms sturen

Kan me heel goed voorstellen dat hij geen zin meer had in al die drama, en dat die griet van 21 hier een stuk minder aan doet.

But hey, that's a guy's way of looking at things.
  • So this is how liberty dies... with thunderous applause.
    pi_22852338
    Ga me nou niet vertellen dat je dit niet hebt zien aankomen, want je bent er hier herhaaldelijk op gewezen. Jij hebt gekozen je ogen ervoor te sluiten dus blame yourself.
    En wat dat ''schaapje'' betreft: misschien wilde hij gewoon een persoon met wie hij een wat minder complexe relatie kon opbouwen, waarbij de intenties van beiden duidelijk zijn.
    pi_22852929
    quote:
    Op zondag 24 oktober 2004 20:03 schreef Vivi het volgende:
    Jullie hebben lekker makkelijk praten allemaal, eens zien of jullie nog steeds zo redelijk en rationeel zijn als je verliefd bent op iemand die je de meest mooie praatjes voorschotelt en je vervolgens gewoon inruilt van het een op andere moment, en dat terwijl je het de hele tijd hebt proberen af te houden om juist die hartzeer te voorkomen. Of hebben jullie geen emoties ofzo? IK heb niets verkeerd gedaan hoor, MIJN gevoelens waren integer, mag ik dan nu ms een beetje verdrietig en kwaad zijn alsjeblieft? Ik ben toch gvd geen robot.
    nee dat ben je niet en dat je boos bent op hem begrijp ik ook wel, en dat je verdrietig bent ook, daar gaat het ook helemaal niet om wmb
    ik vond het alleen een beetje suf dat je zo minzaam over dat andere meisje praatte, een Opeltje tov de Mercedes die jij schijnt te zijn, een schaap met een saai kapsel etc etc. alsof het daar om gaat allemaal, dat soort uiterlijkheden.

dat vind ik gewoon niet zo sympathiek overkomen en dat heb jij ook helemaal niet nodig, zeker niet als je werkelijk die Mercedes bent die je zegt dat je bent.
    nu komt het over alsof je een ander naar beneden moet halen om je zelf beter te voelen.

jullie waren toch gewoon vrienden? waarom dan die behoefte om zo'n meisje af te kammen, want dat doe je gewoon al beweer je van niet
    zij heeft hem niet van je afgepakt willens en wetens, hij was een vrij man en dat was ook JOUW keuze toch?
    hij verkiest haar niet boven jou, hij KIEST haar nu hij jou niet meer heeft, jouw keuze of misschien was het blufpoker van je, die verkozen vriendschap?
    nu dan heb je helaas verloren.

hij is niet eerlijk geweest misschien in zijn intenties, maar jij bent er niet echt duidelijk over geweest, tegenstrijdig en je bent misschien, als ik zie hoe je reageert, iets te dramatisch in je reacties.

jij noemt dat ws spannend temperamentvol, maar het kan ook uitermate vermoeiend zijn of erg afschrikken zo aan het begin van wat een relatie had kunnen worden.
      zondag 24 oktober 2004 @ 22:52:16 #264
    14934 Angeles
    Verliefd!!
    pi_22852998
    quote:
    Op zondag 24 oktober 2004 22:28 schreef Xennia het volgende:
    En wat dat ''schaapje'' betreft: misschien wilde hij gewoon een persoon met wie hij een wat minder complexe relatie kon opbouwen, waarbij de intenties van beiden duidelijk zijn.
    Dat zal ook meespelen inderdaad, een mooi meisje is toch een stuk minder aantrekkelijk als ze heel nuffig doet en je constant achter haar aan moet blijven lopen.

Bovendien zal hij haar wel aantrekkelijk vinden. Ik kan me je reactie best voorstellen, maar bedenk wel dat je mening ook gekleurd kan zijn en dat aantrekkelijkheid niet alleen zit in sexy kleertjes en blonde haren.
    pi_22856933
    Ik heb het topic niet doorgelezen, alleen deze pagina.

Het is niet zo wijs, maar begrijpelijk dat je in de pijn 'de andere vrouw' neermaait alleen schiet je e zelf niet veel mee op.

Er leuk uit zien is geen garantie voor een goede relatie. Ook iemand die er goed uitziet kun je heel lelijk gaan vinden als de situatie op den duur te verziekt is (is mijn ervaring tenminste). Twijfel aan elkaars oprechtheid is in elk geval een voorwaarde voor een hoop onbesproken scheurtjes. Wordt op den duur onmogelijk. Zowel hij als jij waren blijkbaar niet zeker, hij kiest misschien voor iets waar hij meer van op aan kan. Minder spannend, maar meer betrouwbaar, iemand die niet erg met uiterlijk vertoon bezig is. En als jij dat wel belangrijk vindt is het misschien niet zo erg dat je hem kwijt bent want jullie (h)erkennen elkaars waarden niet. Je kunt verliefd op iemand zijn maar het feit dat zijn nieuwe keus je zo verrast is misschien wel het beste bewijs dat jullie elkaar niet erg begrepen. Jij lijkt een ultieme dramatsiche liefde te willen, zijn idee van een goede relatie is misschien gewoon een verbintenis die hem rust geeft en in staat stelt grotere doelen te bereiken. Ik denk dat dat laatste vaker het geval is voorj personen die voor zichzelf een duidelijk idee hebben waar ze naar toe willen. Sterkte iig.
    Jusqu'ici tout va bien...
      maandag 25 oktober 2004 @ 09:13:33 #266
    61646 Copycat
    I am a trigger hippie
    pi_22859191
    quote:
    Op zondag 24 oktober 2004 20:03 schreef Vivi het volgende:
    IK heb niets verkeerd gedaan hoor, MIJN gevoelens waren integer, mag ik dan nu ms een beetje verdrietig en kwaad zijn alsjeblieft? Ik ben toch gvd geen robot.
    Ik snap je gevoel ook heus wel. Alleen jouw snerende opmerkingen naar de nieuwe vlam van deze man schoten mij in het verkeerde keelgat. Je haalt haar naar beneden omdat ze -schijnbaar- jouw schoonheid en stijlniveau niet bezit. Dat vind ik redelijk stijlloos.
    pi_22916694
    als een gozer van 35 een meid van 21 kan krijgen en ze is leuk en knap en hij doet het niet, is er iets goed mis met die gozer...
    en als hij dan als alternatief een meisje als jou heeft vivi... ik weet niet, ik zou er in zijn plaats benauwd van worden als iemand zich tegenover mij zo gedroeg... te gecompliceerd, teveel mindgames... niets voor mij.
    Als je nou weer iemand tegen komt voor wie je veel gaat voelen, laat dan even alle strategische spelletjes en taktiekjes achterwege en wees gewoon eerlijk en jezelf.. dat werkt meestal wel het beste...
    Plus dat je iemand niet iets kan LATEN voelen en niemand er wat aan kan doen wat hij/zij wel of niet voelt, hij dus ook niet.

succes
      woensdag 3 november 2004 @ 17:06:41 #268
    11803 Vivi
    Computer off. Life on.
    pi_23053764
    Hoi mensen, lees nu jullie reacties pas dus nog ff een reply:

Het was niet mijn bedoeling om het meiske in kwestie af te kammen, alleen als je zelf nogal gekwetst bent kan het wel even opluchten om even kinderachtig te doen...niets menselijks is mij vreemd

Feit blijft wel dat onze hele vriendenkring het maar een onduidelijke combi vind..ze vind met niemand van zijn (en mijn) vrienden echt aansluiting en gaat duidelijk alleen maar mee voor hem.. Hij heeft ook letterlijk gezegd tegen mijn beste vriend dat hij haar VOOR NU ideaal vind omdat hij haar helemaal kan "vormen" ?!?..Ja sorry, ik HEB al een mening

Ik bedoelde eigenlijk te zeggen dat ik denk dat ik hem meer te bieden had dan zij, in intellectueel opzicht, en qua levenservaring enzo. Meer op dezelfde golflengte dus.

Het is echt een zeer naief en jong meisje, ze weet denk ik ook van mij, want hij neemt haar regelmatig mee naar de kroeg en dan is zij de hele avond alleen maar bezig met hem af te likken en vervolgens naar mij te kijken of ik het wel gezien heb..ik moet er eigenlijk een beetje om lachen, maar ik heb ook met haar te doen, want ik ben er nu achter wat een vreselijke player hij is...hij probeert nog steeds met mij te flirten als zij er niet bij is, en laatst had hij zelfs het lef om te vragen of ik wel echt verliefd op hem was geweest, want "hij dacht van niet"

Ik denk dan ook dat dat meisje over hooguit een maand of 3 met heel wat hartzeer zit, en dat er dan nog een stuk of 5, 6 volgen zoals zij, maar ja, da's mijn probleem niet meer
    pi_23053829
    Maar hoe is het verder met jou?
      woensdag 3 november 2004 @ 17:13:23 #270
    11803 Vivi
    Computer off. Life on.
    pi_23053909
    quote:
    Op zondag 24 oktober 2004 22:52 schreef Angeles het volgende:

[..]

dat aantrekkelijkheid niet alleen zit in sexy kleertjes en blonde haren.
    Ben ik helemaal met je eens...het uiterlijk daargelaten (oke, ik geef toe, vind mezelf leuker ) weet ik gewoon zeker dat hij met haar niet nachtenlang zit te praten over wijnen, opvoeding, geloof, Italie, koken, fado's, etc etc.... Hell, als ze aan de bar zit met hem is het enige wat ze doet knikken en over zijn been wrijven, en hem om de 2 zinnen de mond snoeren door zichzelf als een kwal aan hem vast te zuigen Maar goed, ook dat heeft zijn charme, alleen meestal niet voor heel erg lang.
      woensdag 3 november 2004 @ 17:14:12 #271
    11803 Vivi
    Computer off. Life on.
    pi_23053927
    quote:
    Op woensdag 3 november 2004 17:09 schreef Eightball het volgende:
    Maar hoe is het verder met jou?
    Weet ik veel
      woensdag 3 november 2004 @ 17:19:12 #272
    11803 Vivi
    Computer off. Life on.
    pi_23054034
    Oh, en bedankt voor alle zinnige commentaren op deze laatste pagina...zit een hoop in, en ja, ik ben een vervelende dramaqueen
    pi_23054327
    quote:
    Op woensdag 3 november 2004 17:19 schreef Vivi het volgende:
    Oh, en bedankt voor alle zinnige commentaren op deze laatste pagina...zit een hoop in, en ja, ik ben een vervelende dramaqueen
    Ga je eigen leven toch weer eens leiden Vivi!

En vergeet die zakkenwasser toch. Je blijft trouwens gefocust op dat meisje met wie hij loopt te rommelen, terwijl als je toch ergens je frustratie op wil richten dat beter op hem kan doen. Het beste is natuurlijk om het allemaal helemaal los te laten en gewoon weer de Vivi te gaan uithangen
      woensdag 3 november 2004 @ 17:37:01 #274
    11803 Vivi
    Computer off. Life on.
    pi_23054496
    quote:
    Op woensdag 3 november 2004 17:30 schreef Peregrijn het volgende:

[..]

Ga je eigen leven toch weer eens leiden Vivi!

En vergeet die zakkenwasser toch. Je blijft trouwens gefocust op dat meisje met wie hij loopt te rommelen, terwijl als je toch ergens je frustratie op wil richten dat beter op hem kan doen. Het beste is natuurlijk om het allemaal helemaal los te laten en gewoon weer de Vivi te gaan uithangen
    o ja, dat doe ik al hoor...maar ik maak gewoon het topic ff vol...en ja, ik houd me er nog een beetje mee bezig..maar het is al een stuk minder geworden hoor
    Heb gewoon ff de tijd nodig om af te kicken..
    pi_23054583
    quote:
    Op woensdag 3 november 2004 17:06 schreef Vivi het volgende:
    Hoi mensen, lees nu jullie reacties pas dus nog ff een reply:

Het was niet mijn bedoeling om het meiske in kwestie af te kammen, alleen als je zelf nogal gekwetst bent kan het wel even opluchten om even kinderachtig te doen...niets menselijks is mij vreemd

Feit blijft wel dat onze hele vriendenkring het maar een onduidelijke combi vind..ze vind met niemand van zijn (en mijn) vrienden echt aansluiting en gaat duidelijk alleen maar mee voor hem.. Hij heeft ook letterlijk gezegd tegen mijn beste vriend dat hij haar VOOR NU ideaal vind omdat hij haar helemaal kan "vormen" ?!?..Ja sorry, ik HEB al een mening

Ik bedoelde eigenlijk te zeggen dat ik denk dat ik hem meer te bieden had dan zij, in intellectueel opzicht, en qua levenservaring enzo. Meer op dezelfde golflengte dus.

Het is echt een zeer naief en jong meisje, ze weet denk ik ook van mij, want hij neemt haar regelmatig mee naar de kroeg en dan is zij de hele avond alleen maar bezig met hem af te likken en vervolgens naar mij te kijken of ik het wel gezien heb..ik moet er eigenlijk een beetje om lachen, maar ik heb ook met haar te doen, want ik ben er nu achter wat een vreselijke player hij is...hij probeert nog steeds met mij te flirten als zij er niet bij is, en laatst had hij zelfs het lef om te vragen of ik wel echt verliefd op hem was geweest, want "hij dacht van niet"

Ik denk dan ook dat dat meisje over hooguit een maand of 3 met heel wat hartzeer zit, en dat er dan nog een stuk of 5, 6 volgen zoals zij, maar ja, da's mijn probleem niet meer
    Eerst toegeven dat het kinderachtig was en dan 't toch nog weer even zeggen hè

Het doet er niet toe wat jij hem te bieden hebt, Vivi, (iets wat ik betwijfel, je hebt hem wat ánders te bieden en daar heeft hij blijkbaar geen zin an) het doet er niet toe dat je vrienden hun een rare combi vinden, hij doet er niet toe.

En wat dat laatste zinnetje betreft, kinderachtig weer.
    Dat weet je niet, je hoopt het blijkbaar.

Sterkte anyway, meiske met de grote mond maar ondertussen oh zo afhankelijk
      woensdag 3 november 2004 @ 17:51:51 #276
    11803 Vivi
    Computer off. Life on.
    pi_23054895
    Jaaaaaaaah, ik ben ook klein en zielig...heb ik nooit ontkent hoor

Toch vind ik je lief als je zo streng bent

En ja, ik zou stiekem wel een beeeeetje leedvermaak hebben als het uitgaat
    pi_23055116
    ik wil niet lullig doen, maar over dat nooit ontkennen
    quote:
    Waarom? Tis btw geen sneer, ik ken haar niet verder, en zo kwam ze op me over.
    En nee, ik ben niet zo'n kinderachtig iemand die niet kan toegeven dat een andere vrouw er leuk uitziet of boeiend overkomt. Echt hoor Milagro, je kent dat type wel, zo, zo..kleurloos
    het is geen sneer, je bent niet zo'n kinderachtig iemand, en dan hoppa sneer
    en dan weer leedvermaak nu...
    dat meisje heeft jou niets gedaan, Vivi, gun je haar hartzeer

zal wel aan mij liggen, ik ken het niet, mijn verdriet slaat naar binnen, mijn woede richt ik op hem, niet op "die ander", die is immers het probleem niet.

oh well never mind
    pi_23055135
    quote:
    Op woensdag 3 november 2004 17:51 schreef Vivi het volgende:
    En ja, ik zou stiekem wel een beeeeetje leedvermaak hebben als het uitgaat
    Je bent net een mens!
    pi_23063172
    quote:

Het is echt een zeer naief en jong meisje
    Gelukkig had jij wel meteen door dat hij een player is
      donderdag 4 november 2004 @ 09:00:49 #280
    23233 Hihat
    Hoo! Gehoed.
    pi_23067762
    quote:
    ...hij neemt haar regelmatig mee naar de kroeg en dan is zij de hele avond alleen maar bezig met hem af te likken en vervolgens naar mij te kijken of ik het wel gezien heb..
    quote:
    Op woensdag 3 november 2004 17:13 schreef Vivi het volgende:
    ...Hell, als ze aan de bar zit met hem is het enige wat ze doet knikken en over zijn been wrijven, en hem om de 2 zinnen de mond snoeren door zichzelf als een kwal aan hem vast te zuigen Maar goed, ook dat heeft zijn charme, alleen meestal niet voor heel erg lang.
    Haha, ik zie het helemaal voor me .
    In welk kroegje in Z. kan ik dat tafereeltje gadeslaan, ben er toch bijna dagelijks...
    Een pauw is een kip die in bloei staat
      donderdag 4 november 2004 @ 16:10:03 #281
    16848 bankrupcy
    Bot omdat het mot
    pi_23076493
    Dit topic...

GTST is er niks bij
    Ik dacht dat mensen als Vivi alleen op TV voorkwamen. Zoiets gebeurt alleen in Dallas. Zoiets gebeurt niet echt.
      donderdag 4 november 2004 @ 16:12:08 #282
    67978 HenryHill
    pi_23076533
    quote:
    Op donderdag 4 november 2004 16:10 schreef bankrupcy het volgende:
    Dit topic...

GTST is er niks bij
    Ik dacht dat mensen als Vivi alleen op TV voorkwamen. Zoiets gebeurt alleen in Dallas. Zoiets gebeurt niet echt.
    Haha, idd. Hier valt geld te verdienen man, je moet dit topic verkopen, als script voor GTST!
      donderdag 4 november 2004 @ 16:18:53 #283
    16848 bankrupcy
    Bot omdat het mot
    pi_23076702
    Beter: Een realitysoap! 'Vivi's life.' Seeing is believing!
      vrijdag 12 november 2004 @ 15:53:15 #284
    11803 Vivi
    Computer off. Life on.
    pi_23268878
    Nou ja! Dit is toevallig nog de meest saaie periode uit mijn leven hoor!!!!!

Anyway, zaterdag was het mokkel afwezig en toen had ik nog een leuk gesprekje met de betreffende persoon, waarin mij werd medegedeeld dat hij mij toch echt veel mooier, leuker en interessanter vond dan het zuignappende wicht...op mijn vraag waarom hij dan toch HAAR heeft gekozen zei hij:

"Wil je hier echt een eerlijk antwoord op?"

Ik: "Ja, volgaarne "

Hij: "Zij is 21 en jij niet"

Ik: "Ja sorry, ik heb al een mening "

Hij: "Dat bedoel ik!"

Jezus hoe oppervlakkig kan je zijn!!!

Verder zijn we 'samen"gestopt met roken en krijg ik nu om 4 uur 's nachts sms-en van hem met de illustere tekst :

"Hoi, ik houd het nog goed vol, jij ook wel denk ik!!!"

Jeez, ik moet echt weer een baan gaan zoeken
    pi_23268952
    mokkel

ja volwassen idd
    ♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
      vrijdag 12 november 2004 @ 15:56:38 #286
    61646 Copycat
    I am a trigger hippie
    pi_23268981
    Wat een eersteklas loser, Vivi!

Wel stijlvol dat ie er zo ruiterlijk voor uitkomt .

Succes met het stoppen met roken .
      vrijdag 12 november 2004 @ 16:02:07 #287
    11803 Vivi
    Computer off. Life on.
    pi_23269110
    quote:
    Op vrijdag 12 november 2004 15:56 schreef Copycat het volgende:
    Wat een eersteklas loser, Vivi!

Wel stijlvol dat ie er zo ruiterlijk voor uitkomt .

Succes met het stoppen met roken .
    Senk joe
      vrijdag 12 november 2004 @ 16:03:45 #288
    11803 Vivi
    Computer off. Life on.
    pi_23269155
    quote:
    Op vrijdag 12 november 2004 15:55 schreef DarkElf het volgende:
    mokkel

ja volwassen idd
    Zeur toch niet zo, ik probeer het gewoon een beetje smeuiig te omschrijven, maar ik zal voortaan "jongedame" zeggen hoor
    pi_23269243
    ja doe dat

past beter bij je leeftijd wat nettere bewoordingen

tis een eikel, simpel, klaar .. gewoon lekker verder kijken
    ♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
      vrijdag 12 november 2004 @ 16:34:34 #290
    16848 bankrupcy
    Bot omdat het mot
    pi_23269984
    'het zuignappende wicht'

Een 10 voor creatief taalgebruik
      donderdag 23 december 2004 @ 16:29:35 #291
    11803 Vivi
    Computer off. Life on.
    pi_24161158
    Hoi People,

Sorry voor de topic kick, maar ik wilde jullie de ontknoping van deze soap toch niet onthouden

Mijn voormalig love-interest heeft na lang en zorgvuldig beraad besloten te gaan trouwen, zijn 21-jarige wil nml. kinderen en is gestopt met school, en dan is de logische stap natuurlijk om te gaan trouwen, na 2 maanden heb je tenslotte wel een solide basis gelegd voor de rest van je leven saampjes

Mijn god, het plot wordt steeds hilarischer. Ik ben iig over hem heen hoor, maar als ik het zo eens terug lees vind ik het een redelijke bizarre love-sory (eenzijdig dan).

Als ze gaan scheiden zal ik het ook nog wel ff melden
    pi_24161278
    En ze leefden nog lang en gelukkig. .
    pi_24161453
    Nou Viefbeeb, er klinkt heel wat jaloezie door in je post...
      donderdag 23 december 2004 @ 17:00:03 #294
    11803 Vivi
    Computer off. Life on.
    pi_24161787
    Nope, dan vergis je je toch echt hoor, ik ben niet meer betoverd door hem, thank god!

Ben lekker aan het daten en ik vind hem eigenlijk niet eens meer bijzonder...maar ja, verliefdheid en een roze bril enzo he....

Maar natuurlijk vind ik het, in het algemeen, wel debiel dat mensen na 2 maanden al gaan trouwen.

Vooral gepaard gaande met commentaren als "Dan heb ik iets om voor te leven" en "Haar ouders wonen in een kasteel".

Maar goed, laat ze idd lekker.

pi_24161947
    quote:
    Op donderdag 23 december 2004 17:00 schreef Vivi het volgende:
    Nope, dan vergis je je toch echt hoor, ik ben niet meer betoverd door hem, thank god!

En ik had er nog wel zoooo veel smiley's bijgezet...
    Nee, natuurlijk ben je niet jaloers. Dan zou je wel echt een bakvis geweest zijn.
      donderdag 23 december 2004 @ 17:15:52 #296
    11803 Vivi
    Computer off. Life on.
    pi_24162062
    O, Maar het zou me niets verbazen als je het zo zou opvatten hoor!

Kijk, ik wil heus wel toegeven dat het me niet helemaal onberoerd liet toen ik het hoorde hoor, ergens zit er toch een soort onzeker stemmetje in je hoofd dat zegt... WAAAAAROM ZIJ WEL??? (oke, een hard stemmetje dan )

Maar dat is meer mijn eigen onzekerheid, en niet omdat ik hem nog zou willen, want ik vind hem niet meer interessant...tis meer het gegeven op zich.

Maar eigenlijk vind ik het gewoon een beetje zielig allemaal
    pi_24162192
    tis.. euhm vreemd ja om dat zo snel te beslissen en te gaan doen ja

maar goed; moge ze lang en gelukkig leven samen en jij gaat gewoon verder met
    wat je al deed: verder gaan
    ♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
    pi_24162292
    de waarom zij wel vraag is snel beantwoord hoor: je maakt niet dat mensen op je vallen, niet door er goed uit te zien, niet door veel te bieden te hebben, het is gewoon niet iets waar jij invloed op hebt. Punt!

Op iemand vallen overkomt je...

Je kan wel iets meer opvallen door jezelf op een positieve manier in the picture te zetten, dat dan weer wel.. maar of je dan meteen daardoor ook net die ene tegenkomt... of hij jou.. dat is imho toeval.

Dusch....

En verder, leedvermaak voortkomend uit eerdere jaloerzie, zo goed omschreven vivi?

* MarMar neuriet het melodietje van Goede Tijden Slechte Tijden
    pi_24172360
    Wauw wat een verrassende plotwending!
      vrijdag 24 december 2004 @ 02:38:27 #300
    16848 bankrupcy
    Bot omdat het mot
    pi_24173189
    Jammer dat we nu een cliffhanger missen voor het seizoen 2005.

De vraag "WAAAAAROM ZIJ WEL???" heb je zelf al beantwoord. En daarnaast: er is geen groter afrodisiacum dan jeugdigheid.
      dinsdag 8 maart 2005 @ 15:23:09 #301
    11803 Vivi
    Computer off. Life on.
    pi_25427256
    Blijkbaar is dat een afrodisiacum wat beperkt houdbaar is

Hij zoekt weer toenadering
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')