Yep, I know, maar met die barman wist ik van te voren dat het gewoon lust was..hij boeide me totaal niet als mens, zeg maar....maar deze is anders...ik heb nog nooit echt vlinders gehad en nu... alles kliktquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 19:22 schreef milagro het volgende:
tjaaaaaaaaaaaaaa ik weet het niet, Viv...
niet zo lang geleden was je nog in dubio over een of andere barkeeper of zo, meen ik me te herinneren...
ik zou als ik jou was eerst effe lekker genieten van je vrijheid, lekker veel uitgaan, veel daten, zonder verplichtingen, zonder gedoe, zonder je meteen weer in iets met een rugzak te storten..
maaaaaaaaaaaaaar jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ik ben jou niet
Mee eens. Als hij echt zo leuk is, is het zonde om hem te laten lopen omdat je net van je vorige relatie af bent (tenzij je hem nog heel erg mist of zoiets dergelijks). Volgens mij laten mensen zich in zo'n geval vooral tegenhouden door een gevoel van 'dat hoort niet' en niet omdat het echt niet kan.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 19:17 schreef Moonah het volgende:
Hihi! Wat leuk Vivi!
Ik krijg er helemaal de kriebels van.
Meid, geniet er maar gewoon van. Jij wist al een poos dat het met je ex een aflopende zaak was, hij wist dat ws ook (van zíjn relatie dus). Het is echt niet altijd zo dat het mislukt als je niet eerst weer 24 jaar alleen bent.
hm ik heb jou toch echt iets anders horen beweren over die barkeeperquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 19:25 schreef Vivi het volgende:
[..]
Yep, I know, maar met die barman wist ik van te voren dat het gewoon lust was..hij boeide me totaal niet als mens, zeg maar....maar deze is anders...ik heb nog nooit echt vlinders gehad en nu... alles klikt
*In neurotische 16-jarige getransformeerd is*
Maar die kan ie dus makkelijk bij anderen halen, er zitten megaveel wijven achter hem aan.. ik weet zeker dat hij mij echt mag en mij niet op mijn hart wil trappen.. denk ikquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 19:19 schreef diggers het volgende:
kerel heeft warmte nodig. Als ik zo je verhaal lees kan ik er niks anders van maken.
Nope, ik ben eraanquote:Sorry . Weet je wel zeker dat je verliefd bent? Zou het niet zo kunnen zijn dat je nu weer spanning hebt die je een aantal jaar gemist hebt (en dat hetzelfde voor hem geld)
Dat is sowieso een goed planquote:Laat em minimaal nog 2 maanden achter je aan hobbelen en kijk dan maar of het nog hetzelfde is
oh god je gaat toch niet de suffe RULES op hem loslaten, hèquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 19:29 schreef Vivi het volgende:
[..]
Maar die kan ie dus makkelijk bij anderen halen, er zitten megaveel wijven achter hem aan.. ik weet zeker dat hij mij echt mag en mij niet op mijn hart wil trappen.. denk ik
[..]
Nope, ik ben eraan
[..]
Dat is sowieso een goed planJakkes
Ik ben flieft jahquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 19:29 schreef milagro het volgende:
het valt me eigenlijk een beetje tegen van je dat je dit moet vragen... altijd een grote bek, maar zelf zomaar beslissingen durven nemen, ho maar
Ehh, nee, geen RULES (ik luister wel eens hoor) maar ik wil hem niet benauwen en daardoor alles verpestenquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 19:31 schreef milagro het volgende:
[..]
oh god je gaat toch niet de suffe RULES op hem loslaten, hè
en dan zelf hier jammeren "wat moet ik doen????!!!!!!!!! paniek!!!!!!!"
een gotspe is het!!!
2 maanden is wel erg suf, hoorquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 19:33 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ehh, nee, geen RULES (ik luister wel eens hoor) maar ik wil hem niet beauwen en daardoor alles verpesten
Shmoopsquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 19:33 schreef shmoopy het volgende:
Viiiiiiiiiiv!!!
Vind jequote:hij eigenlijk ook
Bungelen is het juiste plan he?quote:Ik zou 'm wel effe een beetje laten bungelen uiteraard, voor je het weet roept ie na afloop:"Ja maar ik zei toch dat ik er nog niet klaar voor was."
Get it?
Genieten!!!
Ach mens dat red ik ook niet hoorquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 19:34 schreef milagro het volgende:
[..]
2 maanden is wel erg suf, hoor
Beebske.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 19:36 schreef Vivi het volgende:
Shmoops
Well duh, sms-jes enzo, puhlease woman, ben je vergeten hoe mannen doen?quote:Vind je
Ja, maar geen maanden, hoor, gewoon een beetje over het punt van 'ik ben hier helemaal niet klaar voor' heen zien te komen, en dan verslinden, sort of.quote:Bungelen is het juiste plan he?
Ik wil alles weten!quote:
waarom nu zo moeilijk doenquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 19:40 schreef Angeles het volgende:
't Is misschien in dit geval wel handig om het een beetje over je heen te laten komen en af te wachten wat voor initiatieven hij neemt, als hij in eerste instantie nog twijfelt. Zodat je niet het gevoel hebt dat jij hem tot dingen hebt overgehaald en je echt het gevoel hebt van 'hij wil dit echt zelf zo'.
Maar dat is wat anders dan echt hard to get, er is nogal een middenweg tussen hem de hele tijd bellen en opzoeken en expres heel afstandelijk reageren als hij belt en je opzoekt.
nu ja zolang hij maar niet msn-edquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 19:42 schreef popolon het volgende:
Het verontrust me wel dat 'ie sms't.
quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 19:42 schreef popolon het volgende:
Het verontrust me wel dat 'ie sms't.
Precies, het is zomer en het leven is een feest.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 19:41 schreef milagro het volgende:
wat is er mis met gewoon wel zien waar het schip strand en lekker hard van stapel lopen...(grijp hem!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)
Kijk! Zo doen we dat!quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 19:39 schreef milagro het volgende:
jezus als ik echt helemaal hoteldebotel ben van een vent (en hij op mij) e n hij belt aan, dan sleur ik hem aan zijn broekriem van de voordeurdrempel af, smijt de deur achter hem dicht en grijp hem in de gang... dan ga ik dus echt niet 2 maanden mezelf kwellen opdat ik hem kan laten bungelen als suffe test
Normaal wel ja, maar omdat hij zelf de hele tijd zegt dat hij er nog niet aan toe is, of daar in elk geval aan twijfelt...quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 19:41 schreef milagro het volgende:
waarom nu zo moeilijk doen
ze gaat niet met hem trouwen of zo..
wat is er mis met gewoon wel zien waar het schip strand en lekker hard van stapel lopen...(grijp hem!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)
ja, je kunt je neus stoten, maar dat kan je ook als je eerst het rustig aan hebt gedaan
Dat is eigenlijk precies wat ik bedoel...ik heb hem al tussen neus en lippenquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 19:40 schreef Angeles het volgende:
't Is misschien in dit geval wel handig om het een beetje over je heen te laten komen en af te wachten wat voor initiatieven hij neemt, als hij in eerste instantie nog twijfelt. Zodat je niet het gevoel hebt dat jij hem tot dingen hebt overgehaald en je echt het gevoel hebt van 'hij wil dit echt zelf zo'.
Maar dat is wat anders dan echt hard to get, er is nogal een middenweg tussen hem de hele tijd bellen en opzoeken en expres heel afstandelijk reageren als hij belt en je opzoekt.
Ik weet iet eens hoe 't moet, dat gepriechel met m'n veel te grote vingers op zo'n minitoetensbord.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 19:43 schreef Vivi het volgende:
[..]
Hoezo?![]()
quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 19:46 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik weet iet eens hoe 't moet, dat gepriechel met m'n veel te grote vingers op zo'n minitoetensbord.
Da's toch niks voor volwassen kerels?
Msn mag, mits een normale naam en op een echt toetsenbord.
Conclusie ligt dus voor de hand.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 19:48 schreef Vivi het volgende:
[..]
Hij staat er ook om bekend dat hij NOOOOOIIIIT iemand terugsmst..laat staan uit zichzelf
Maar sinds vannacht 3.37 niets meer dus
Ja jij moet zo nodig vallen op een vent met een rugzakjequote:Op zaterdag 14 augustus 2004 19:46 schreef Vivi het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk precies wat ik bedoel...ik heb hem al tussen neus en lippendoor dat ik wat verder ben dan hij qua verwerkingsproces, maar hij zend echt van die megategenstrijdige signalen uit...zegt dat hij er nog niet eens aan toe is om met een ander te zoenen en een half uur later lopen we al bekkend de toeristische route door Z.
Sorry hoor, maar mag ik het dan ff niet snappen???? Ik wil gewoon niet op me muil gaan
quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 19:49 schreef milagro het volgende:
[..]
Ja jij moet zo nodig vallen op een vent met een rugzakje
Gewoon op zijn bek pakken, fuck die rugzak, die smijt je in de hoek.
Hij moet gewoon niet zeuren, potlood pakken en kleuren!
Uh, ja, ik heb 7,5 jaar in een vaste relatie gezeten...ik ben een date-n00Bquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 19:39 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Beebske.
[..]
Well duh, sms-jes enzo, puhlease woman, ben je vergeten hoe mannen doen?
Ik zal alles meldenquote:Ik wil alles weten!![]()
Nou precies, als hij van die dingen zegt over dat hij er eigenlijk nog niet aan toe is dan ligt de bal toch bij hem om te laten zien dat hij wél wil, althans, dat gevoel zou ik dan hebben.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 19:46 schreef Vivi het volgende:
Dat is eigenlijk precies wat ik bedoel...ik heb hem al tussen neus en lippendoor dat ik wat verder ben dan hij qua verwerkingsproces, maar hij zend echt van die megategenstrijdige signalen uit...zegt dat hij er nog niet eens aan toe is om met een ander te zoenen en een half uur later lopen we al bekkend de toeristische route door Z.
Sorry hoor, maar mag ik het dan ff niet snappen???? Ik wil gewoon niet op me muil gaan
Hij vond me leuk totdat hij vanochtend wakker werd?quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 19:49 schreef popolon het volgende:
[..]
Conclusie ligt dus voor de hand.
Stoere vrouwquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 19:49 schreef milagro het volgende:
[..]
Ja jij moet zo nodig vallen op een vent met een rugzakje
Gewoon op zijn bek pakken, fuck die rugzak, die smijt je in de hoek.
Hij moet gewoon niet zeuren, potlood pakken en kleuren!
Onzeker, niet goedquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 19:52 schreef Vivi het volgende:
[..]
Hij vond me leuk totdat hij vanochtend wakker werd?
Spijker, kopquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 19:52 schreef Angeles het volgende:
[..]
Nou precies, als hij van die dingen zegt over dat hij er eigenlijk nog niet aan toe is dan ligt de bal toch bij hem om te laten zien dat hij wél wil, althans, dat gevoel zou ik dan hebben.
Dat heeft geen moer met de Rules of hard-to-get te maken. Als hij zelf zegt dat hij eigenlijk nog niet wil dan voelt het voor jezelf gewoon niet lekker om zelf te hard van stapel te lopen met initiatief nemen enzo, dan heb je heel erg het gevoel dat je je opdringt. Dus zou ik in dat geval zelf ook zoiets hebben van: laat het in eerste instantie maar van hem af komen, dan zien we wel weer verder.
Niets stoer, je wordt dan gewoon geleid door je hormonen, hersens vallen uit, voornemens vliegen overboord etc etc... volkomen stuurloos dus...als ik het (en hem) te pakken heb danquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 19:53 schreef Vivi het volgende:
[..]
Stoere vrouw
Stoer is goed
Zou dat het zijn?quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 19:58 schreef popolon het volgende:
Wat een patjakker zeg
spelletjes spelen.
Tja.... ik neem aan dat je dus heus wel merkt of iemand je ziet zitten, dus waarom dan ee afwachtende houding aannemen?quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 19:52 schreef Angeles het volgende:
[..]
Nou precies, als hij van die dingen zegt over dat hij er eigenlijk nog niet aan toe is dan ligt de bal toch bij hem om te laten zien dat hij wél wil, althans, dat gevoel zou ik dan hebben.
Dat heeft geen moer met de Rules of hard-to-get te maken. Als hij zelf zegt dat hij eigenlijk nog niet wil dan voelt het voor jezelf gewoon niet lekker om zelf te hard van stapel te lopen met initiatief nemen enzo, dan heb je heel erg het gevoel dat je je opdringt. Dus zou ik in dat geval zelf ook zoiets hebben van: laat het in eerste instantie maar van hem af komen, dan zien we wel weer verder.
JEZUS VIVI DOE EENS NORMAAL!quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 20:03 schreef Vivi het volgende:
Hoe zal ik nou doen als ik hem weer zie?
Ik dacht zelf, Luchtig, doch ondeugend
quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 20:05 schreef milagro het volgende:
[..]
JEZUS VIVI DOE EENS NORMAAL!
GET A GRIP, WOMAN
plat op de bèhèk!!!!!!! zeg ik tohoch!!!!!!!!!!! luister daaahaaaaaan!!!
Ik weet ook niet wat beter is of zo, in deze situatie. Ik zou alleen zelf niet snel heel veel initiatief durven nemen bij iemand die meerdere malen heeft gezegd er eigenlijk nog niet aan toe te zijn, gewoon omdat ik dan het gevoel zou hebben dat ik hem te dicht op de huid zou zitten en dat het daardoor mis zou gaan, ik zou heel snel bang zijn dat ik opdringerig over zou komen. In die situatie dus, normaalgesproken niet.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 20:03 schreef milagro het volgende:
Tja.... ik neem aan dat je dus heus wel merkt of iemand je ziet zitten, dus waarom dan ee afwachtende houding aannemen?
Je kunt ook initiatief tonen zonder opdringerig te zijn, hoor.
Als je moet gaan zitten wachten tot meneer "er aan toe is" kan het moment zo maar ineens voorbij zijn.
pijpen dan maarquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 20:09 schreef Vivi het volgende:
[..]
JA MAAR! Dat hebben we gisteren toch gedaan? Hoe moet ik nu verder dan???? Weer plat op den beck pakken?
Tis toch altijd raar, zo als je net voor het eerst hebt gekust!
Is ook zo.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 20:11 schreef Angeles het volgende:
[..]
Ik weet ook niet wat beter is of zo, in deze situatie. Ik zou alleen zelf niet snel heel veel initiatief durven nemen bij iemand die meerdere malen heeft gezegd er eigenlijk nog niet aan toe te zijn, gewoon omdat ik dan het gevoel zou hebben dat ik hem te dicht op de huid zou zitten en dat het daardoor mis zou gaan, ik zou heel snel bang zijn dat ik opdringerig over zou komen. In die situatie dus, normaalgesproken niet.
Initiatief nemen is goed, maar niet als je je er zelf niet lekker en onzeker bij voelt.
Doet ze hem (teveel) plezier mee, als het goed is.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 20:11 schreef milagro het volgende:
[..]
pijpen dan maar
Tis soms wel handig als je een rugzakje hebt ... vrouwen doen vanalles voor je om je te overtuigen en je hoeft verder alleen maar eerlijk te zijn dat je "er nog niet klaar voor bent". Telkens als ik zo makkelijk een vrouw krijg, vind ik haar niet zo aantrekkelijk meer.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 20:11 schreef milagro het volgende:
[..]
pijpen dan maar
Klamotten herunter, baby
bedankt voor deze mededeling.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 20:14 schreef Tarot het volgende:
[..]
Tis soms wel handig als je een rugzakje hebt ... vrouwen doen vanalles voor je om je te overtuigen en je hoeft verder alleen maar eerlijk te zijn dat je "er nog niet klaar voor bent". Telkens als ik zo makkelijk een vrouw krijg, vind ik haar niet zo aantrekkelijk meer.
Je bent niet serieus hequote:Op zaterdag 14 augustus 2004 20:11 schreef milagro het volgende:
[..]
pijpen dan maar
Klamotten herunter, baby
Tja, als ik serieus ben dan zou ik zeggen "een vent die er nog niet aan toe is, die is niet echt hoteldebotel van je, vind je wel leuk, maar niet onweerstaanbaar"quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 20:15 schreef Vivi het volgende:
[..]
Je bent niet serieus he![]()
Ach...ik denk dat ik me maar ff houd aan de aloude regel der markteconomie:
"Een te groot aanbod, drukt de prijs"
Ok, even de letterlijke waarschuwing. Het is gewoon makkelijker om afstand te houden als je er zelf niet voor hoeft te vechten. Dus Vivi aanraden om zichzelf over te geven is aanraden om te stoppen met analyseren en gewoon doen waar ze NU zin in heeft.... niet teveel vooruit denken. Het is niet een antwoord op haar vraag.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 20:15 schreef milagro het volgende:
[..]
bedankt voor deze mededeling.
nou beantwoord jij die dan maar zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 20:19 schreef Tarot het volgende:
[..]
Ok, even de letterlijke waarschuwing. Het is gewoon makkelijker om afstand te houden als je er zelf niet voor hoeft te vechten. Dus Vivi aanraden om zichzelf over te geven is aanraden om te stoppen met analyseren en gewoon doen waar ze NU zin in heeft.... niet teveel vooruit denken. Het is niet een antwoord op haar vraag.
Maar ben je wel een aantrekkelijke jongeman?quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 20:19 schreef Tarot het volgende:
[..]
Ok, even de letterlijke waarschuwing. Het is gewoon makkelijker om afstand te houden als je er zelf niet voor hoeft te vechten. Dus Vivi aanraden om zichzelf over te geven is aanraden om te stoppen met analyseren en gewoon doen waar ze NU zin in heeft.... niet teveel vooruit denken. Het is niet een antwoord op haar vraag.
dat zeg ik dus de hele tijd.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 20:20 schreef Dromenvanger het volgende:
Die rugzak is virtueel geheugen Milagro, kan makkelijk geformateerd worden
is ook weer zo!quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 20:25 schreef popolon het volgende:
Waarom formatteren als je een nieuwe kunt krijgen?
Dan zou ik graag deze quote willen gebruiken.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 20:20 schreef milagro het volgende:
[..]
nou beantwoord jij die dan maar zou ik zeggen.
quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 20:19 schreef milagro het volgende:
[..]
Tja, als ik serieus ben dan zou ik zeggen "een vent die er nog niet aan toe is, die is niet echt hoteldebotel van je, vind je wel leuk, maar niet onweerstaanbaar"
size does matter!quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 20:26 schreef popolon het volgende:
En twee keer zo groot.
Maar dat is toch ook een groeiproces, ik bedoel, we zijn pas sinds 1,5 week echt aan het praten met elkaar, zijn relatie is 2 weken uit en zijn ex smst nog de hele dag dat ze hem op zijn rug wil kriebelenquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 20:19 schreef milagro het volgende:
[..]
Tja, als ik serieus ben dan zou ik zeggen "een vent die er nog niet aan toe is, die is niet echt hoteldebotel van je, vind je wel leuk, maar niet onweerstaanbaar"
Ik houd van onweerstaanbaar
Iemand die , ondanks die rugzak, gewoon er voor gaat, risico's durft te nemen.
Ik heb echt geen zin an om een (eventuele serieuze) relatie te beginnen met gedoe (exen waar iemand nog mee zit, er nog niet aan toe zijn, niet weten wat er gewild wordt etc etc)
Da's een hele andere discussie, roep die ellende van die grootpiemelposters nou niet op je afquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 20:27 schreef Xennia het volgende:
[..]
size does matter!
Nagels lakkenquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 20:27 schreef milagro het volgende:
Vivi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Benjenou????????
Ben je wulpse blikken aan het oefenenen voor de spiegel?
Ja hoor, er zijn zelfs relaties ontstaan uit een 10 jarige vriendschap.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 20:30 schreef Vivi het volgende:
[..]
Maar dat is toch ook een groeiproces, ik bedoel, we zijn pas sinds 1,5 week echt aan het praten met elkaar, zijn relatie is 2 weken uit en zijn ex smst nog de hele dag dat ze hem op zijn rug wil kriebelen
Ms kan ik nog wel onweerstaanbaar worden, of denk je niet?
Jawel, maar niet door te zitten wachten tot meneer "er aan toe is"quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 20:30 schreef Vivi het volgende:
[..]
Maar dat is toch ook een groeiproces, ik bedoel, we zijn pas sinds 1,5 week echt aan het praten met elkaar, zijn relatie is 2 weken uit en zijn ex smst nog de hele dag dat ze hem op zijn rug wil kriebelen
Ms kan ik nog wel onweerstaanbaar worden, of denk je niet?
Niet teveel make-up, beetje naturel mag bestquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 20:32 schreef Vivi het volgende:
[..]
Nagels lakken
Ja dat zijn die veredelde vriendschappen zonder passie en geile sex.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 20:32 schreef Tarot het volgende:
[..]
Ja hoor, er zijn zelfs relaties ontstaan uit een 10 jarige vriendschap.
Ja, zoals die van hem en zijn exquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 20:32 schreef Tarot het volgende:
[..]
Ja hoor, er zijn zelfs relaties ontstaan uit een 10 jarige vriendschap.
Wat hou ik toch van jequote:Op zaterdag 14 augustus 2004 20:34 schreef milagro het volgende:
[..]
Ja dat zijn die veredelde vriendschappen zonder passie en geile sex.
jottum
AHA!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 20:34 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ja, zoals die van hem en zijn ex
Eigenlijk zijn al zijn relaties tot nu toe ontstaan uit een lange vriendschap vertelde hij
Gnegne....Maar zou hij dan na die nacht vol zinderende passie enzo nog wel met me willen samenwonen? *Peins*quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 20:37 schreef milagro het volgende:
[..]
AHA!!!!!!!!!
Hij kent echte passie gewoon niet, dus grijp je kans.
Je hebt Italiaans bloed, toch?
Laat hem zien wat passie is!!!
samenwonen?quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 20:39 schreef Vivi het volgende:
[..]
Gnegne....Maar zou hij dan na die nacht vol zinderende passie enzo nog wel met me willen samenwonen? *Peins*
French Manicure is netjes toch?quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 20:33 schreef popolon het volgende:
[..]
Niet teveel make-up, beetje naturel mag best
vraag je je na je eerste date altijd af of het huwelijksmateriaal is? Laat hem dat maar niet horenquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 20:39 schreef Vivi het volgende:
[..]
Gnegne....Maar zou hij dan na die nacht vol zinderende passie enzo nog wel met me willen samenwonen? *Peins*
Eh, Nee, want dat wil hij graagquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 20:40 schreef milagro het volgende:
[..]
samenwonen?
lopen we niet wat hard van stapel
Erm..HIJ was degene die gisteren een discussie opzette over de opvoeding van onze evt. kinderen. Dat was nog VOOR het zoenen btw.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 20:41 schreef Xennia het volgende:
[..]
vraag je je na je eerste date altijd af of het huwelijksmateriaal is? Laat hem dat maar niet horen
jezus, daar praat je nu al overquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 20:43 schreef Vivi het volgende:
[..]
Eh, Nee, want dat wil hij graagEn kinderen.
Kleine Lexjes
Oh. My. Gawd...en dan te bedenken dat ik vannacht nog met hem heb staan dansen op de Houseversie van "You're the one that I want"
Ja hij houdt van Housequote:Op zaterdag 14 augustus 2004 20:45 schreef popolon het volgende:
Houseversie notabene.
Jemig, dit verhaal krijgt steeds meer rare wendingen
Doedoequote:Op zaterdag 14 augustus 2004 20:45 schreef milagro het volgende:
[..]
jezus, daar praat je nu al over
samenwonen, kids
hoe ongeil zo vroeg..
ik ga Taggart kijken
quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 20:47 schreef milagro het volgende:
na die laatste info is mijn mening definitief verandert in "dit wordt niets"
maar jaaaaaaaaaaaa, ik zit er vast naast (niet, maar vooruit we doen eens gek)
Ehh, ja, over welk ondergoed ik aan moetquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 20:48 schreef Angeles het volgende:
Ik heb trouwens het idee dat jij wel weet wat je wil en dat het probleem vooral is dat hij nog afhoudend is en je niet zeker weet of hij wel wil.
Of twijfel je zelf ook nog?
Wacht nou eerst eens tot je je periode krijgt, als ie tijdens dat nog net zo leuk is dan is er misschien hoopquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 20:48 schreef Vivi het volgende:
[..]
ja ik weet het, (is) verandert met een 't' is om te huilenquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 20:48 schreef Vivi het volgende:
[..]
Eh, Nope, we zijn juist uit elkaar omdat ik wilde samenwonen en zo...en hij wilde dat niet en was TOCH saai, deed nooit iest leuks met mij de weinige keren dat ik hem zag.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 20:52 schreef milagro het volgende:
[..]
ja ik weet het, (is) verandert met een 't' is om te huilen
ja sorry hoor, hij lijkt me een vent die gewoon vastigheid wil, natje droogje, rust.
binnen no time zit jij je dan weer te verbijten, en mis je de spanning.
ik proef namelijk uit wat je hier post, dat we niet te maken hebben met een spannende, verrassende vent.
en dat is volgens mij wat jij o.a. zo miste bij meneertje ex.
Stel je toch niet zo aan!quote:Op maandag 16 augustus 2004 23:37 schreef Vivi het volgende:
al maakte hij soms nog wat opmerkingen waarvan ik dacht "Au?"
Bijv. dat hij juist van plan was geweest om zijn leven te versimpelen en dat dit nu niet echt bijdroeg..
En het ergste: Dat hij niet op bruine ogen viel , Oke, wel tegen mijn hond n.a.v. dat die hem iets te enthousiast probeerde af te lebberen) en ik heb toch echt bruine ogen
Ik vind je eigelijk wel leuk! Neuken?quote:Op maandag 16 augustus 2004 23:52 schreef Vivi het volgende:
Wat zal ik terugsmsen?
Rook hij niet fris?quote:Op maandag 16 augustus 2004 23:56 schreef Vivi het volgende:
het is in mijn eigen belang dat je dan een beetje fris ruikt"
Tuurlijk niet. Ironie. En iemand die een Porsche bij elkaar gewerkt heeft, zal dat wel snappen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 00:02 schreef Bayer het volgende:
[..]
Rook hij niet fris?
Ik zou dus ultra-onzeker worden van zo'n sms'je.
Oh, een Porsche..quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 00:04 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Tuurlijk niet. Ironie. En iemand die een Porsche bij elkaar gewerkt heeft, zal dat wel snappen.
Niet meer nadat ik met hem onder handen had genomenquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 00:02 schreef Bayer het volgende:
[..]
Rook hij niet fris?
Ik zou dus ultra-onzeker worden van zo'n sms'je.
Hoezo, niet goed?quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 00:05 schreef Bayer het volgende:
[..]
Oh, een Porsche..
Nee sweet, ik snap em nu.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 00:05 schreef Vivi het volgende:
En ja, ik weet dat dit een zeiktopic is
Jawel.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 00:08 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Hoezo, niet goed?
Ach, das toch nix. Zat laatst ook vrolijk te vertellen tegen de meid waar ik mega gek op ben (wat ze weet en gelukkig zeer positief tegenover staatquote:Op maandag 16 augustus 2004 23:37 schreef Vivi het volgende:
En het ergste: Dat hij niet op bruine ogen viel , Oke, wel tegen mijn hond n.a.v. dat die hem iets te enthousiast probeerde af te lebberen) en ik heb toch echt bruine ogen
Ik viel nooit op vrouwen met grote tieten...quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 00:29 schreef Ritch het volgende:
dat ik niet op blonde vrouwen val, toen keek ze me heel gek aan, owja, jij bent ook blond he?We moesten er best wel om lachen
En dat lag daar aan??quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 00:43 schreef Bayer het volgende:
[..]
Ik viel nooit op vrouwen met grote tieten...
Dat zei ik tegen iemand die ik erg leuk vond. Die vond ik al jaren leuk.
Met grote tieten.
Is na vijf jaar relatie/proberen niet meer goedgekomen.
How on earth..quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 00:43 schreef Bayer het volgende:
[..]
Ik viel nooit op vrouwen met grote tieten...
Nee, maar het was een mooi moment.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 00:47 schreef Ritch het volgende:
En dat lag daar aan??
Blijkbaar is hij dus toch teveel bezig met zijn ex, als hij nu tot de conclusie komt dat het echt niets meer wordt met haar.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 13:39 schreef Vivi het volgende:
Oh ja, Hij had wel tegen een wederzijdse kennis gezegd (ook gisteren) dat het nu echt echt echt niet meer goed kwam met zijn ex, maar dat hoeft natuurlijk niets met mij te maken hebben
Geeft niet, ik stel me een beetje aanquote:Op woensdag 18 augustus 2004 15:02 schreef Ritch het volgende:
Owja zeker, uit z'n antwoord valt dan ook niet te halen of die ex nog door z'n hoofd spookt, maar ik bedoel, als dat het geval is....
Was me er niet van bewust dat ik niet lief was ofzo, sorry![]()
![]()
jezus, vivi, je lijkt wel een 16 jarig msn mutsje.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 15:05 schreef Vivi het volgende:
[..]
Geeft niet, ik stel me een beetje aan
Ik weet zeker dattie troel nokg in zijn kop zit (qua verdriet, om het afscheid nemen),
daar is ie heel eerlijk over geweest, maar ik weet ook zeker dat ie helemaal klaar is met die relatie.
En tot gisteren was ik ervan overtuigd dat ie ook op mij verliefd was of iig heel erg aan het worden was, maar ja, dan reageert ie niet op mijn smsjes
Ik zal hem straks wel zien denk ik
tja, ms te snel in bed gedoken met dit heerschap.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 15:30 schreef Vivi het volgende:
Ja natuurlijk, hij hoeft ook niet meteen te reageren maar sinds gisteravond heeft ie heus wel mijn berichtjes gelezen hoor.
En ik vind het nu nog verdachter omdat ie nu bij mij heeft geslapen, vaak is er dan toch een soort omschakeling, er veranderd toch wat, hoe dan ook
suf? ah nee joh.. je bent gewoon weer 16, onzeker en verliefderigquote:Op woensdag 18 augustus 2004 15:23 schreef Vivi het volgende:
Maar ok, ik doe suf, ik weet het wel....wie heeft ooit beweerd dat dit leuk is?
Juist! Niet meer dan 160 tekens!quote:Op donderdag 19 augustus 2004 10:44 schreef Daddy_100 het volgende:
al dat gesms ook! hou ALTIJD smsjes KORT!
volgens mij ligt het maar net aan of de ontvanger een positief ingesteld persoon is of nietquote:Op donderdag 19 augustus 2004 11:13 schreef milagro het volgende:
smsje: ben je daar alweer
kun je opvatten als:
bén je daar alweer (blij verrast)
ben je daar alwéér (verwijt)
platte tekst is altijd tricky
en wat voor persoon de verzender is. een cynisch persoon die een sms stuurt naar een onzeker persoon kan rare situaties opleveren denk ik.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 11:46 schreef DarkElf het volgende:
[..]
volgens mij ligt het maar net aan of de ontvanger een positief ingesteld persoon is of niet
Als ik verliefd ben, wil ik ook altijd dolgraag zijn stem horen. En geen suf tekstberichtje lezen.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 12:01 schreef Ritch het volgende:
daarom vind ik smsjes ook alleen nuttig voor dingen als "hoe laat naar het cafe?" enzo
Die geef je bij trieste gelegenheden.quote:Op maandag 23 augustus 2004 23:17 schreef Vivi het volgende:
witte lelies
Ja, ik ben ook verliefd op mijn auto.quote:Is dit normaal gedrag?
Daar dacht ik ook al aan ja, maar niet iedereen weet dat denk ik.quote:Op maandag 23 augustus 2004 23:24 schreef Bayer het volgende:
Die geef je bij trieste gelegenheden.
Begravenissen en zo.
Whehehe, ik ook.quote:Op maandag 23 augustus 2004 23:25 schreef Angeles het volgende:
Ik zat me net vanmiddag nog af te vragen hoe dit verder is gegaan.
Ik zou er niet te hard vanuit gaan dat hij dat wel doorheeft. Als je verliefd bent dan ben je vaak behoorlijk onzeker. Jij doet ook stoer in zijn gezicht, om vervolgens op een forum te vragen wat hij bedoelt met zijn opmerkingen en of dat normaal is. Waar niks mis mee is, maar de kans dat je hem onzeker maakt met jouw opmerkingen is dan ook niet ondenkbaar.quote:Op maandag 23 augustus 2004 23:30 schreef Vivi het volgende:
En Angeles: Ik denk dat het hem alleen maar had afgeschrikt hoor, als ik had gezegd dat ik flieft ben....volgens mij werkt dit veel beter zo, dan voelt ie zich niet in een hoek gedreven. Als ie nog niet doorheeft dat ik zit te jokken is ie trouwens zo blind als wat
Haha, prachtig, jij speelt een spelletje met hem, en als ie het meespeelt snap je zijn antwoorden nietquote:Op maandag 23 augustus 2004 23:25 schreef Angeles het volgende:
...maar als het is om niet wanhopig over te komen zou ik zoiets hebben van: speel met dat soort dingen geen spelletjes. Want je krijgt het terug, hij wil zich net zo goed niet blootgeven als hij het gevoel heeft dat jij niks voor hem voelt, en dan krijg je dat soort dingetjes over en weer.
Niet te veel aan iemand trekken betekent niet doen alsof het je helemaal niet interesseert, of dat zelfs zeggen.
Witte Lelies geef je als er iemand dood of ernstig ziek is.quote:Op maandag 23 augustus 2004 23:26 schreef Angeles het volgende:
Daar dacht ik ook al aan ja, maar niet iedereen weet dat denk ik.
Tsss, tuurlijk!quote:Op maandag 23 augustus 2004 23:41 schreef Moonah het volgende:
"Ik ben verliefd op mijn auto..."![]()
Wat bedoel je precies met 'over de brug komen'?quote:Op donderdag 16 september 2004 23:33 schreef Vivi het volgende:
Maar enniewee, het is dus nog zwaar in ontwikkeling, al is het dus nog steeds eng voor mij omdat hij nog niet echt over de brug komt enzo![]()
Het is dus echt nog een kwestie van aanttrekken en afstoten..
En nueken.quote:Op vrijdag 17 september 2004 12:23 schreef Moonah het volgende:
Anyway, je bent dus nog volop aan het bakvissen.
En toch kan ik dat nog steeds niet geloven. Dom he.quote:Op dinsdag 28 september 2004 21:24 schreef Copycat het volgende:
Wat een sukkel...
... met z'n tattoo...![]()
't Is een klootZAK.
quote:Op dinsdag 28 september 2004 21:21 schreef Vivi het volgende:
want ik ben nog steeds flieft op De ZAK.
quote:Op dinsdag 28 september 2004 21:19 schreef Vivi het volgende:
Ik werd er een beetje gek van dat hij maar heen en weer bleef wiebelen, dus ik heb er een punt achter gezet, met de woorden:
"Ik weet niet WAT er precies tussen ons was, maar wat mij betreft is het nu afgelopen"
Sorry hoor, maar hoe overduidelijk kun je bezig zijn met jezelf en je uitspattingen op vakantie in te dekken?quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 14:43 schreef Vivi het volgende:
Ook moest ik vooral niets geloven van de verhalen die de ronde deden omtrent zijn gedrag als ie op vakantie zou gaan.
Ja, ik word er ook neurotisch vanquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 14:45 schreef Angeles het volgende:
Wat wil hij nu dan, alleen vrienden zijn of meer?
Ik zou eerlijk gezegd maar neurotisch worden van die man, maar goed...
Nee ik geloof hem wel...ik geloofde sowieso al niets van die verhalen, leek me niets voor hem. Daarbij waren het verhalen van VOOR dat ie ging, dat ie zg wel ff lekker zou gaan neuken etc ( kinderachtig) Er gaan geen verhalen als in avontuurtjes waarover hij verteld zou hebben enzo.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 14:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar hoe overduidelijk kun je bezig zijn met jezelf en je uitspattingen op vakantie in te dekken?
Vind het nog steeds een suffe vent en hoop niet dat je inmiddels in het bezit bent van een stoere tatoeage.
Hoi Milagroquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 15:01 schreef milagro het volgende:
wat is er nu eigenlijk leuk aan hem, Vivi?
waarom ben je eigenlijk verliefd op HEM?
volgens mij ben je namelijk gewoon verliefd omdat je verliefd WIL zijn.
Ik zie vanaf het begin af en aan eigenlijk voornamelijk gezeik en gedoe.
Wat maakt hem nu leuker dan willekeurig welke andere vent?
Grote lul? Neukt lekker? Geld?
Want ruggegraat heeft ie niet zo te lezen.
We zijn nu toch open? We weten van elkaar wat we voelen, maar we zijn nu voorlopig gewoon ff maatjes. Beter voor ons allebei momenteel (ja, OOK voor mij)quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 15:03 schreef Angeles het volgende:
Ik zou in elk geval wel een beetje met hem oppassen en niet te makkelijk alles okee vinden. Op zich komt het wel een beetje van twee kanten, dat spelletjes spelen en niet echt eerlijk zijn over gevoelens enzo, maar ik denk dat je je wel moet realiseren dat het niet echt meer een spelletje is en dat je er dit soort toestanden van krijgt. En dat je niet kunt blijven vergoelijken wat hij zegt omdat zijn trots gekrenkt is.
Is nu openheid niet een keer een optie?
HAHAHHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 15:07 schreef Vivi het volgende:
, directheid
Ja beetje contradictioneel he, in niet-liefdes-aangelegenheden wel hoorquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 15:12 schreef milagro het volgende:
[..]
HAHAHHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
sorry maar ik moet evuh lachen en evuh overgevuh!!!!!
Die weddenschap is bij voorbaat gedoemd om door mij verloren te worden daarom mag ie voorlopig niet op mijn buikje liggen en me alleen op neutraal terrein aankijken met zijn blauwe kijkertjesquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 15:16 schreef Copycat het volgende:
En ook als ie je met zijn onweerstaanbare, blauwe ogen aankijkt terwijl ie op je buikje ligt, zul je niet zwichten en seks met hem hebben?
wedje leggen?![]()
Oh, maar hij heeft maar 1 x naar gedaan tegen mij hoor, en daarvoor heeft hij zich nu uitgeput in excuses. Verder was ie altijd lief tegen mij hoor.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 15:15 schreef DarkElf het volgende:
sorry maar iemand die mij zo ontzettend naar macho en stoer blijf behandelen en me zo'n naar gevoel geeft kan dat niet blijven goed maken met lief doen als je samen bent
Preciesquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 15:20 schreef DarkElf het volgende:
ach mensen kunnen zeggen wat ze willen:
jij bent verliefd en al is het de grootste minkukel op aarde...
dat zie je (nog) niet...
quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 20:27 schreef Copycat het volgende:
En wat grappig om eens wat uit jouw oude doos te lezen...
Dat denk ik ook... Geeft niets, doet alleen wel pijn.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 13:57 schreef Xennia het volgende:
Misschien moet je nog eens op je bek gaan met hem voor je je conclusies trekt.
Sommige mensen zijn daarnaar op zoek..quote:Op woensdag 13 oktober 2004 14:02 schreef Moonah het volgende:
[..]
Dat denk ik ook... Geeft niets, doet alleen wel pijn.
Je 'script' ja...quote:Op woensdag 13 oktober 2004 14:02 schreef Xennia het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn daarnaar op zoek..
quote:Op woensdag 13 oktober 2004 13:34 schreef Moonah het volgende:![]()
![]()
![]()
Ja, jouw bruine snee kende ik immers al...![]()
die snap ik niet...quote:Op woensdag 13 oktober 2004 14:03 schreef Moonah het volgende:
[..]
Je 'script' ja...
Dat is een term uit de Transactionele Analyse. Je levensscript. Als het ware (onbewuste) herhaling van hetgeen je in je jeugd hebt meegemaakt. Omdat dat de bekende ingesleten manier van leven is.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 14:03 schreef Moonah het volgende:
[..]
Je 'script' ja...
Overheerlijk!quote:Op woensdag 13 oktober 2004 14:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
En lekker dat ie was, toch?
Ik kan nauwelijks wachten!quote:Voor herhaling vatbaar!
Als je hier nu eens over begint bij je buurman! Is ie zo pleite!quote:Op woensdag 13 oktober 2004 14:12 schreef Moonah het volgende:
Dat is een term uit de Transactionele Analyse. Je levensscript. Als het ware (onbewuste) herhaling van hetgeen je in je jeugd hebt meegemaakt. Omdat dat de bekende ingesleten manier van leven is.
Moet dat per se in je jeugd zijn voorgevallen? Kan het niet zo zijn dat je in relaties bepaalde dingen te leren hebt en dat je totdat je het geleerd hebt steeds dezelfde ''foute'' man zult treffenquote:Op woensdag 13 oktober 2004 14:12 schreef Moonah het volgende:
[..]
Dat is een term uit de Transactionele Analyse. Je levensscript. Als het ware (onbewuste) herhaling van hetgeen je in je jeugd hebt meegemaakt. Omdat dat de bekende ingesleten manier van leven is.
Ik moet nog wel ff wachten ivm mijn financiën... Maar zodra die in orde zijn, gaan we weer snel sneetjes wisselenquote:Op woensdag 13 oktober 2004 14:13 schreef Moonah het volgende:
Ik kan nauwelijks wachten!
Misschien is die buurman er wel met een reden en moet Moonah daar iets van lerenquote:Op woensdag 13 oktober 2004 14:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als je hier nu eens over begint bij je buurman! Is ie zo pleite!
Ik weet niet of je mij daarmee bedoelt. Maar ik zie het objectief en vivi gekleurd door haar emoties. Dat wil niet zeggen dat ik het niet begrijp, maar wel dat het onverstandig lijktquote:Op woensdag 13 oktober 2004 14:14 schreef MarMar het volgende:
iedereen die wel eens echt verliefd is geweest heeft wel eens dingen voor een ander over gehad, wat diegene misschien puur rationeel bekenen nooooooooooit zou doen of nooooooooooooit zou pikken... dus het gelul van mensen die het meteen afkraken vind ik tamelijk zwak...
Ik dacht wel dat je script in je jeugd geschreven wordt (intern dan). Foute mannen kom je, zoals je zelf al zegt, immers niet voor niets tegen.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 14:14 schreef Xennia het volgende:
[..]
Moet dat per se in je jeugd zijn voorgevallen? Kan het niet zo zijn dat je in relaties bepaalde dingen te leren hebt en dat je totdat je het geleerd hebt steeds dezelfde ''foute'' man zult treffen
Oh, zeer zeker! Ik reageer naar hem toe precies volgens mijn script (pleasen, omzeilen, aardig gevonden willen worden, niet willen kwetsen,maar ondertussen 'ten koste' van mezelf).quote:Op woensdag 13 oktober 2004 14:15 schreef Xennia het volgende:
[..]
Misschien is die buurman er wel met een reden en moet Moonah daar iets van leren![]()
Weet ik wijfie. Succes ermee.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 14:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik moet nog wel ff wachten ivm mijn financiën... Maar zodra die in orde zijn, gaan we weer snel sneetjes wisselen.
Ja juf.quote:En nu weer OT.
ik doelde op niemand in het bijzonder xenniaquote:Op woensdag 13 oktober 2004 14:18 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik weet niet of je mij daarmee bedoelt. Maar ik zie het objectief en vivi gekleurd door haar emoties. Dat wil niet zeggen dat ik het niet begrijp, maar wel dat het onverstandig lijkt
Oh, maar hij kwam niet met haar binnen, en toen heb ik heel lieftallig gezwaaid naar hem, alleen hij ging dus weg (met haar, gmbbblll) zonder mij gedag te zeggen (ik zat toen nog aan een tafeltje dus ik zag hem niet weggaan.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 17:43 schreef Moonah het volgende:
Je kunt zelf toch ook initiatief nemen om normaal gedag te zeggen?
Ik kan me best voorstellen dat jij een vreselijke uitstraling hebt als je hem met haar ziet binnenkomen (adhv jouw omschrijving van haar). Dat nodigt natuurlijk voor hen ook niet echt uit...
Naja, je snapt natuurlijk zelf ook wel dat je toen zij weggingen ws geen lieftalligheid meer uitstraalde...quote:Op donderdag 14 oktober 2004 17:52 schreef Vivi het volgende:
[..]
Oh, maar hij kwam niet met haar binnen, en toen heb ik heel lieftallig gezwaaid naar hem, alleen hij ging dus weg (met haar, gmbbblll) zonder mij gedag te zeggen (ik zat toen nog aan een tafeltje dus ik zag hem niet weggaan.
Anyway, ik snap wel dat dit een enorm zeiktopic aan het worden is.
Heeft hij je in eerste instantie ook gegroet toen jij zwaaide?quote:Op donderdag 14 oktober 2004 17:52 schreef Vivi het volgende:
[..]
Oh, maar hij kwam niet met haar binnen, en toen heb ik heel lieftallig gezwaaid naar hem, alleen hij ging dus weg (met haar, gmbbblll) zonder mij gedag te zeggen (ik zat toen nog aan een tafeltje dus ik zag hem niet weggaan.
Anyway, ik snap wel dat dit een enorm zeiktopic aan het worden is.
Nou, toen keek ie me nogal raar aan, als in, heel erg lang en doordringend, zodanig dat ik achter me begon te kijken om te zien of daar nog iemand stondquote:Op donderdag 14 oktober 2004 18:43 schreef Peregrijn het volgende:
[..]
Heeft hij je in eerste instantie ook gegroet toen jij zwaaide?
Jahahquote:Als dat het geval is dan hoeft hij toch ook niet specifiek naar jou toe te gaan om aan te geven dat hij weg gaat. Zeker als jullie gewoon vrienden zijn nu en hij met iemand anders daar is. Dat zou juist onbeleefd zijn tegenover dat meisje. Je reactie is ook flink overtrokken. Je haalt je wensbeeld en een vriendschappelijke relatie door elkaar. Als je daar moeite mee hebt zou ik toch de contacten met hem maar even op een laag pitje zetten tot je weer de normale Vivi bent![]()
Uhuh!!!quote:Op donderdag 14 oktober 2004 18:55 schreef Vivi het volgende:
JahahIk ga ook maar even wegblijven
Oh, maar DAT kan ik dus wel heel goed! Dan ban ik hem helemaal uit mijn gedachten zeg maar! En als ik dan over 2 weken weer kom ofzo dan heeft hij natuurlijk zitten smachten en wil hij MIJ ineens, net als in dat topic van jou, Moonahquote:Op donderdag 14 oktober 2004 20:05 schreef Moonah het volgende:
[..]
Uhuh!!!
Geloof je het zelf?
Verschil is dat ík hem toen echt niet meer hoefde. Jij gebruikt dat nu als verleidingstactiek...quote:Op donderdag 14 oktober 2004 20:09 schreef Vivi het volgende:
[..]
Oh, maar DAT kan ik dus wel heel goed! Dan ban ik hem helemaal uit mijn gedachten zeg maar! En als ik dan over 2 weken weer kom ofzo dan heeft hij natuurlijk zitten smachten en wil hij MIJ ineens, net als in dat topic van jou, Moonah
Nah, te simpelquote:Op donderdag 14 oktober 2004 17:31 schreef Vivi het volgende:
Hij zal inmiddels wel denken dat ik een persoonlijkheidsstoornis heb ofzo![]()
Zo geef je hem twee weken de tijd met zijn bigachtige bakvisquote:Op donderdag 14 oktober 2004 20:09 schreef Vivi het volgende:
[..]
Oh, maar DAT kan ik dus wel heel goed! Dan ban ik hem helemaal uit mijn gedachten zeg maar! En als ik dan over 2 weken weer kom ofzo dan heeft hij natuurlijk zitten smachten en wil hij MIJ ineens
Eerst ontzettend veel moeite doen om te laten merken hoe erg je hem niet nodig hebt, om dan vervolgens die hele illusie met 1 smsje om zeep te helpen...quote:Op donderdag 14 oktober 2004 17:31 schreef Vivi het volgende:
Ik werd dus simpel gezegd ziedend. Kijk, ik weet dat hij niets met haar wil ofzo, en dat ze gewoon vrienden zijn, maar moet die botte Zak dan juist precies onder mijn neus gaan zitten vreten met dat schaap? En waarom heeft hij niet de beschaving om mij gedag te zeggen???
Ik dus de volgende sms eruit gegooid:
<snip>
Hij zal inmiddels wel denken dat ik een persoonlijkheidsstoornis heb ofzo![]()
...nee toch, niet weer een spelletjequote:Op donderdag 14 oktober 2004 20:09 schreef Vivi het volgende:
Oh, maar DAT kan ik dus wel heel goed! Dan ban ik hem helemaal uit mijn gedachten zeg maar! En als ik dan over 2 weken weer kom ofzo dan heeft hij natuurlijk zitten smachten en wil hij MIJ ineens, net als in dat topic van jou, Moonah
No shit.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 18:34 schreef milagro het volgende:
Vrienden zijn met jou in deze situatie is volgens mij geen pretje, voor een kerel.
Wat zegt dat dan over hem? Dat hij liever in gezelschap is van iets onduidelijks met varkensoogjes dan met jou? En wat zegt dat over jou? Jij ziet haar duidelijk als een rivale, waarom als je toch alleen maar vrienden wilt zijn?quote:Op donderdag 14 oktober 2004 17:31 schreef Vivi het volgende:
Grrrrrrrr....gisteren was ik in ons stam (eet)cafeetje, en hij kwam ook, en rara wie er toen ineens aan kwam huppelen, de 21-jarige bigachtige bakvis die als een puppie zonder baas achter hem aan hobbelt en hem aankijkt me ogen waar een Black Molly nog wat van zou kunnen leren als ze niet van die kleine varkensoogjes had.
De meeste lezers hier wel, denk ik. Maar dat geeft niks. Dat is wat ons Fok!-ers bindt, tenslotte.quote:Hij zal inmiddels wel denken dat ik een persoonlijkheidsstoornis heb ofzo![]()
Waarom? Tis btw geen sneer, ik ken haar niet verder, en zo kwam ze op me over.quote:Op zondag 24 oktober 2004 17:04 schreef milagro het volgende:
nou nou nou Vivi, deze sneer naar dat meisje toe valt me zwaar tegen van je.
Dan ken je me dus niet, ik heb er wel zeer zeker pijn van, en vrnml. omdat ik me juist zo voorzichtig heb opgesteld, en hem meerdere malen heb gevraagd of hij me niet wilde gebruiken als een soort van "rebound-girl" omdat ik dat geestelijk niet zou trekken (in het kader van dat ik momenteel niet zo sterk in mijn schoenen sta na een verbroken relatie van 5 jaar en een ernstig zieke moeder waar ik veel stress van heb ).quote:Op zondag 24 oktober 2004 17:20 schreef milagro het volgende:
je komt me over nu als een dwingeland die nu eens 1 keertje NIET haar zin gekregen heeft.
en zoals jij haar beschrijft komt er maar 1 tje slecht vanaf en dat ben jij , madam
wat een rancune
HALLO wake up, hij is de LUL hier en jij wilde dat dus niet zien, en dan noem je omdat je daar nu pissig over bent haar een saai goedkoop typje
haar looks mogen dan ms geen klasse uitstralen naar jouw maatstaven maar als ik je nu zo lees, straalt jouw personality het niet bepaald uit.
mooie carrosserie , die Mercedes, lelijke bekleding alleen.
wees eens volwassen en neem je verlies waardig
ik zie geen verdrietige dame met gebroken hart hier, maar een dame met een ego van hier tot Tokyo en vooral veel gekrenkte trots, een dwingeland die altijd gewend is haar zin te krijgen en pissig wordt nu dat eens niet het geval is
Nou, wat dacht je hiervan.quote:Op zondag 24 oktober 2004 18:55 schreef Vivi het volgende:
Hij kreeg er juist de schurft van dat als we uit waren er de hele tijd mannen naar hem toe kwamen om te zeggen dat hij wel heel erg zijn best moest doen om mij te houden. Maar ms is dat ook iets waar sommige kerels niet tegen kunnen. Is trouwens wel vaker mijn probleem geweest, dat kerels mij zien als een lekker wijf dat ze graag willen veroveren, alleen niet voor de lange termijn. Ms een leerpuntje voor mij.
nee dat ben je niet en dat je boos bent op hem begrijp ik ook wel, en dat je verdrietig bent ook, daar gaat het ook helemaal niet om wmbquote:Op zondag 24 oktober 2004 20:03 schreef Vivi het volgende:
Jullie hebben lekker makkelijk praten allemaal, eens zien of jullie nog steeds zo redelijk en rationeel zijn als je verliefd bent op iemand die je de meest mooie praatjes voorschotelt en je vervolgens gewoon inruilt van het een op andere moment, en dat terwijl je het de hele tijd hebt proberen af te houden om juist die hartzeer te voorkomen. Of hebben jullie geen emoties ofzo? IK heb niets verkeerd gedaan hoor, MIJN gevoelens waren integer, mag ik dan nu ms een beetje verdrietig en kwaad zijn alsjeblieft? Ik ben toch gvd geen robot.
Dat zal ook meespelen inderdaad, een mooi meisje is toch een stuk minder aantrekkelijk als ze heel nuffig doet en je constant achter haar aan moet blijven lopen.quote:Op zondag 24 oktober 2004 22:28 schreef Xennia het volgende:
En wat dat ''schaapje'' betreft: misschien wilde hij gewoon een persoon met wie hij een wat minder complexe relatie kon opbouwen, waarbij de intenties van beiden duidelijk zijn.
Ik snap je gevoel ook heus wel. Alleen jouw snerende opmerkingen naar de nieuwe vlam van deze man schoten mij in het verkeerde keelgat. Je haalt haar naar beneden omdat ze -schijnbaar- jouw schoonheid en stijlniveau niet bezit. Dat vind ik redelijk stijlloos.quote:Op zondag 24 oktober 2004 20:03 schreef Vivi het volgende:
IK heb niets verkeerd gedaan hoor, MIJN gevoelens waren integer, mag ik dan nu ms een beetje verdrietig en kwaad zijn alsjeblieft? Ik ben toch gvd geen robot.
Ben ik helemaal met je eens...het uiterlijk daargelaten (oke, ik geef toe, vind mezelf leukerquote:Op zondag 24 oktober 2004 22:52 schreef Angeles het volgende:
[..]
dat aantrekkelijkheid niet alleen zit in sexy kleertjes en blonde haren.
Weet ik veelquote:Op woensdag 3 november 2004 17:09 schreef Eightball het volgende:
Maar hoe is het verder met jou?
Ga je eigen leven toch weer eens leiden Vivi!quote:Op woensdag 3 november 2004 17:19 schreef Vivi het volgende:
Oh, en bedankt voor alle zinnige commentaren op deze laatste pagina...zit een hoop in, en ja, ik ben een vervelende dramaqueen
o ja, dat doe ik al hoor...maar ik maak gewoon het topic ff vol...en ja, ik houd me er nog een beetje mee bezig..maar het is al een stuk minder geworden hoorquote:Op woensdag 3 november 2004 17:30 schreef Peregrijn het volgende:
[..]
Ga je eigen leven toch weer eens leiden Vivi!
En vergeet die zakkenwasser toch. Je blijft trouwens gefocust op dat meisje met wie hij loopt te rommelen, terwijl als je toch ergens je frustratie op wil richten dat beter op hem kan doen. Het beste is natuurlijk om het allemaal helemaal los te laten en gewoon weer de Vivi te gaan uithangen
Eerst toegeven dat het kinderachtig was en dan 't toch nog weer even zeggen hèquote:Op woensdag 3 november 2004 17:06 schreef Vivi het volgende:
Hoi mensen, lees nu jullie reacties pas dus nog ff een reply:
Het was niet mijn bedoeling om het meiske in kwestie af te kammen, alleen als je zelf nogal gekwetst bent kan het wel even opluchten om even kinderachtig te doen...niets menselijks is mij vreemd
Feit blijft wel dat onze hele vriendenkring het maar een onduidelijke combi vind..ze vind met niemand van zijn (en mijn) vrienden echt aansluiting en gaat duidelijk alleen maar mee voor hem.. Hij heeft ook letterlijk gezegd tegen mijn beste vriend dat hij haar VOOR NU ideaal vind omdat hij haar helemaal kan "vormen" ?!?..Ja sorry, ik HEB al een mening![]()
Ik bedoelde eigenlijk te zeggen dat ik denk dat ik hem meer te bieden had dan zij, in intellectueel opzicht, en qua levenservaring enzo. Meer op dezelfde golflengte dus.
Het is echt een zeer naief en jong meisje, ze weet denk ik ook van mij, want hij neemt haar regelmatig mee naar de kroeg en dan is zij de hele avond alleen maar bezig met hem af te likken en vervolgens naar mij te kijken of ik het wel gezien heb..ik moet er eigenlijk een beetje om lachen, maar ik heb ook met haar te doen, want ik ben er nu achter wat een vreselijke player hij is...hij probeert nog steeds met mij te flirten als zij er niet bij is, en laatst had hij zelfs het lef om te vragen of ik wel echt verliefd op hem was geweest, want "hij dacht van niet"
Ik denk dan ook dat dat meisje over hooguit een maand of 3 met heel wat hartzeer zit, en dat er dan nog een stuk of 5, 6 volgen zoals zij, maar ja, da's mijn probleem niet meer
het is geen sneer, je bent niet zo'n kinderachtig iemand, en dan hoppa sneerquote:Waarom? Tis btw geen sneer, ik ken haar niet verder, en zo kwam ze op me over.
En nee, ik ben niet zo'n kinderachtig iemand die niet kan toegeven dat een andere vrouw er leuk uitziet of boeiend overkomt. Echt hoor Milagro, je kent dat type wel, zo, zo..kleurloos
Je bent net een mens!quote:Op woensdag 3 november 2004 17:51 schreef Vivi het volgende:
En ja, ik zou stiekem wel een beeeeetje leedvermaak hebben als het uitgaat![]()
Gelukkig had jij wel meteen door dat hij een player isquote:Op woensdag 3 november 2004 17:06 schreef Vivi het volgende:
Het is echt een zeer naief en jong meisje
quote:Op woensdag 3 november 2004 17:06 schreef Vivi het volgende:
...hij neemt haar regelmatig mee naar de kroeg en dan is zij de hele avond alleen maar bezig met hem af te likken en vervolgens naar mij te kijken of ik het wel gezien heb..
Haha, ik zie het helemaal voor mequote:Op woensdag 3 november 2004 17:13 schreef Vivi het volgende:
...Hell, als ze aan de bar zit met hem is het enige wat ze doet knikken en over zijn been wrijven, en hem om de 2 zinnen de mond snoeren door zichzelf als een kwal aan hem vast te zuigenMaar goed, ook dat heeft zijn charme, alleen meestal niet voor heel erg lang.
Haha, idd. Hier valt geld te verdienen man, je moet dit topic verkopen, als script voor GTST!quote:Op donderdag 4 november 2004 16:10 schreef bankrupcy het volgende:
Dit topic...
GTST is er niks bij![]()
Ik dacht dat mensen als Vivi alleen op TV voorkwamen. Zoiets gebeurt alleen in Dallas. Zoiets gebeurt niet echt.
Senk joequote:Op vrijdag 12 november 2004 15:56 schreef Copycat het volgende:
Wat een eersteklas loser, Vivi!
Wel stijlvol dat ie er zo ruiterlijk voor uitkomt.
Succes met het stoppen met roken.
Zeur toch niet zo, ik probeer het gewoon een beetje smeuiig te omschrijven, maar ik zal voortaan "jongedame" zeggen hoorquote:Op vrijdag 12 november 2004 15:55 schreef DarkElf het volgende:
mokkel
ja volwassen idd
En ik had er nog wel zoooo veel smiley's bijgezet...quote:Op donderdag 23 december 2004 17:00 schreef Vivi het volgende:
Nope, dan vergis je je toch echt hoor, ik ben niet meer betoverd door hem, thank god!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |