het is geen sneer, je bent niet zo'n kinderachtig iemand, en dan hoppa sneerquote:Waarom? Tis btw geen sneer, ik ken haar niet verder, en zo kwam ze op me over.
En nee, ik ben niet zo'n kinderachtig iemand die niet kan toegeven dat een andere vrouw er leuk uitziet of boeiend overkomt. Echt hoor Milagro, je kent dat type wel, zo, zo..kleurloos
Je bent net een mens!quote:Op woensdag 3 november 2004 17:51 schreef Vivi het volgende:
En ja, ik zou stiekem wel een beeeeetje leedvermaak hebben als het uitgaat![]()
Gelukkig had jij wel meteen door dat hij een player isquote:Op woensdag 3 november 2004 17:06 schreef Vivi het volgende:
Het is echt een zeer naief en jong meisje
quote:Op woensdag 3 november 2004 17:06 schreef Vivi het volgende:
...hij neemt haar regelmatig mee naar de kroeg en dan is zij de hele avond alleen maar bezig met hem af te likken en vervolgens naar mij te kijken of ik het wel gezien heb..
Haha, ik zie het helemaal voor mequote:Op woensdag 3 november 2004 17:13 schreef Vivi het volgende:
...Hell, als ze aan de bar zit met hem is het enige wat ze doet knikken en over zijn been wrijven, en hem om de 2 zinnen de mond snoeren door zichzelf als een kwal aan hem vast te zuigenMaar goed, ook dat heeft zijn charme, alleen meestal niet voor heel erg lang.
Haha, idd. Hier valt geld te verdienen man, je moet dit topic verkopen, als script voor GTST!quote:Op donderdag 4 november 2004 16:10 schreef bankrupcy het volgende:
Dit topic...
GTST is er niks bij![]()
Ik dacht dat mensen als Vivi alleen op TV voorkwamen. Zoiets gebeurt alleen in Dallas. Zoiets gebeurt niet echt.
Senk joequote:Op vrijdag 12 november 2004 15:56 schreef Copycat het volgende:
Wat een eersteklas loser, Vivi!
Wel stijlvol dat ie er zo ruiterlijk voor uitkomt.
Succes met het stoppen met roken.
Zeur toch niet zo, ik probeer het gewoon een beetje smeuiig te omschrijven, maar ik zal voortaan "jongedame" zeggen hoorquote:Op vrijdag 12 november 2004 15:55 schreef DarkElf het volgende:
mokkel
ja volwassen idd
En ik had er nog wel zoooo veel smiley's bijgezet...quote:Op donderdag 23 december 2004 17:00 schreef Vivi het volgende:
Nope, dan vergis je je toch echt hoor, ik ben niet meer betoverd door hem, thank god!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |