abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39857803
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 22:39 schreef ShaoliN het volgende:

[..]

Ik had zwart op wit beloftes voor creditnota's. Dan ga ik idd niet betalen. UPC veleent mij geen dienst, maar belast me wel. Sorry, maar als je dan gaat betalen ben je gewoon een dom varken. Maargoed, credits heb ik nooit gehad. Wel die ezels van IJ die aan het dreigen waren met deurwaarders e.d. Een brief gestuurd om ze vriendelijk, doch dringend te verzoeken om op te tiefen en dat deden ze dan ook netjes een maand of 6. Om vervolgens weer opnieuw te gaan mekkeren. Dat ging zo ongeveer 2,5 jaar door. Uiteindelijk hebben ze het opgegeven.
zeg, Ik heb inmiddels een brief gehad waarin staat dat er een deurwaarder langskomt,
gerechterlijke executie,
E500,== voor mijn rekening, etc. mocht ik het gehele gedrag niet betalen, incl het bedrag aan upc niet betalen wat als ik nou wel voor de rechter moet komen ??
  zaterdag 15 juli 2006 @ 19:25:46 #302
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_39858040
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 19:17 schreef janimie het volgende:

[..]

zeg, Ik heb inmiddels een brief gehad waarin staat dat er een deurwaarder langskomt,
gerechterlijke executie,
E500,== voor mijn rekening, etc. mocht ik het gehele gedrag niet betalen, incl het bedrag aan upc niet betalen wat als ik nou wel voor de rechter moet komen ??
Wanneer je niet eerder een dagvaarding hebt ontvangen kun je dit als een loos dreigement beschouwen. Een deurwaarder kan pas tot executie over gaan wanneer de zaak voor de rechter is geweest (Waarvoor je een dagvaarding ontvangt), de rechter een vonnis heeft uitgesproken, en vervolgens dit vonnis is betekend met in naam der koningin bevel tot betaling, en je na dit bevel alsnog niet vrijwillig betaalt. Kortom, Intrum loopt weer eens een paar stappen voor. Als je eerder een brief naar ze hebt gestuurd, dan zou je een brief kunnen sturen dat je nog wacht op antwoord van correspondentie, en die eerdere brief aanhechten.

Open trouwens even een nieuwe topic, want deze is vol.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')