quote:Bijgelovige Roemeen sterft op vrijdag de 13e
Uitgegeven: 13 augustus 2004 22:55
BOEKAREST - Een bijgelovige Roemeen die op vrijdag de dertiende de deur niet uit wilde uit angst voor een ongeluk, is op die dag overleden nadat hij in de keuken was gestoken door een wesp. Dat heeft de politie van de midden-Roemeense stad Cluj gemeld.
De 54-jarige Florin Carcu had alle mogelijke voorzorgsmaatregelen getroffen. Hij had zijn werkgever zelfs om een vrije dag gevraagd wegens zijn bijgeloof.
Artsen van de EHBO in Cluj verklaarden dat Carcu was gestoken door een wesp van een in Roemenië zeldzame soort, die de bijnaam "de wolf" heeft. Een steek daarvan is uiterst giftig.
http://nu.nl/news.jsp?n=378257&c=122
Niet waar Joost.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 23:19 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Wet van Murphy , "als je verwacht dat iets zal mislopen zal er ook iets gaan mislopen"
lekker belangrijk hij is dood daar gaat het omquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 00:20 schreef Overlast het volgende:
[..]
Niet waar Joost.
1. De eerste wet van Murphy stelt dat als er bij een experiment iets fout kán gaan, het ook daadwerkelijk fout gaat.
2. De tweede wet van Murphy stelt dat de fout altijd op het meest onaangename moment gebeurt.
3. De derde wet van Murphy stelt dat Murphy een grote optimist was.
4. De vierde wet van Murphy stelt dat hoe groter het wonder is, hoe minder mensen kijken
shit happensquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 23:02 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
shit happend
De humor niet zozeer, de ironie welquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 05:44 schreef Megumi het volgende:
Niemand die hier de humor van in ziet.Slotje aangevraagt.
Inderdaad. Pech is niet grappig.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 05:45 schreef Dagonet het volgende:
[..]
De humor niet zozeer, de ironie wel
"Slotje aangevraagd"; Voor jouw topic Bijgelovige Roemeen sterft op vrijdag de 13e of voor deze topic?quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 05:44 schreef Megumi het volgende:
Slotje aangevraagt.
Dat zullen we dus nooit weten. Daar zijn misschien ook wel wespen hoor.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 05:47 schreef Megumi het volgende:
Was hij gewoon aan het werk gegaan niks aan de hand geweest.
Elektronische vliegenmepper?quote:De 54-jarige Florin Carcu had alle mogelijke voorzorgsmaatregelen getroffen.
Topic report verstuurt. Dat is toch de normale procedure.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 05:47 schreef SideIick het volgende:
[..]
"Slotje aangevraagd"; Voor jouw topic Bijgelovige Roemeen sterft op vrijdag de 13e of voor deze topic?
Yep, dat is de normale procedure.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 05:54 schreef Megumi het volgende:
Topic report verstuurt. Dat is toch de normale procedure.
Je hebt het nu over je eigen topicquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 05:54 schreef Megumi het volgende:
[..]
Topic report verstuurt. Dat is toch de normale procedure.
Anti-histamine werkt alleen als het een allergische reactie is, waar de wesp was uit zichzelf al extra giftig en dan heb je een meer specifieke antidote nodig.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 05:56 schreef Dagonet het volgende:
Een vliegenmepper had waarschijnlijk niet geholpen, anti-histamine wel
Hey thanx, Is'nt it ironic, nu zit 't ook in mijn kop.quote:Ik krijg trouwens dankzij dit topic het liedje "Ironic" van Alanis Morisette niet meer uit m'n kop
En de mijne.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 06:02 schreef SideIick het volgende:
Hey thanx, Is'nt it ironic, nu zit 't ook in mijn kop.![]()
quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 06:09 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
En de mijne.![]()
En ik kan nergens een tweede bericht hierover vinden. Alleen nu.nl schijn deze info te hebben.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 06:15 schreef Dagonet het volgende:
En ik kan niks vinden over een wespensoort met die bijnaam,vroeg mij inderdaad hetzelfde af.
Auch!quote:.
Farmer Killed by Bees
AUGUST 12, 2004 - A 54-year old San Benito man dies, after being stung by more than a thousand bees.
It happened Thursday afternoon in a field on Oscar Williams road and Line 18. San Benito police say Michael Harper was riding a tractor at the time of the attack.
After he was stung by the bees Harper managed to get into a truck, but collapsed along side the road before he could call for help.
Police say he died in en route to the hospital. The victim's name has not been released!
KGBT4
Telegraaf heeft het ook, maar weet niet waar die het vandaan hebben.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 06:39 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
En ik kan nergens een tweede bericht hierover vinden. Alleen nu.nl schijn deze info te hebben.
Heftig.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 06:39 schreef NorthernStar het volgende:
Je kan wel overlijden van vergiftiging van wespen of bijensteken, maar dan moet je 'iets' vaker gestoken worden..
[..]
Auch!![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |