dit is gewoon debiel..quote:Op donderdag 12 augustus 2004 02:05 schreef Steijn het volgende:
Wat ook goed werkt is een plakbandje over het knopje om hem aan te zetten, en dan het rasterwerk over een schaaltje leggen met wat siroop. Elke wesp die langs komt snuffelen wordt effectief aangepakt.![]()
Ja, als ik buiten eet heb ik geen zin in een wesp tussen de sla. Ik was nog vergeten te vertellen dat het hier wemelt van de wespen omdat er drie wespennesten zitten.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 02:10 schreef _Administr8or_ het volgende:
dit is gewoon debiel..
Je lokt de wespen om ze te kunnen vermoorden?
Jawel. Ze komen gewoon op het eten af.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 02:12 schreef _Administr8or_ het volgende:
Als je ze niet lokt, misschien komen er dan ook niet zoveel
Door dat ongedierte van de gemeente? Het kost nota bene 50 euro. Alsof ze nog niet genoeg belasting heffen. ik wacht gewoon de herfst af en dan PUR ik het zaakje dicht.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 02:12 schreef _Administr8or_ het volgende:
Misschien is het een idee om die te laten verwijderen?
Moet je vooral doen.. was vorige week nog op tv, dat die krengen zich er dan uitvreten. Zelfs door beton en lood heen. En als die uitgang dan net IN je huis is... tja...quote:Op donderdag 12 augustus 2004 02:15 schreef Steijn het volgende:
[..]
Door dat ongedierte van de gemeente? Het kost nota bene 50 euro. Alsof ze nog niet genoeg belasting heffen. ik wacht gewoon de herfst af en dan PUR ik het zaakje dicht.![]()
Gewoon met dat ding door de lucht maaien, gebeurt er vanzelfwel watquote:Op donderdag 12 augustus 2004 06:50 schreef Berkery het volgende:
Die dingen zijn erg goed tegen muggen. Ik had gisteravond een muggencamping op de bovenverdieping, ik denk dat ik in een minuut of 20 er minstens 60 geroosterd heb.![]()
Alleen gaat het na een mug of 30 wel een beetje stinken.![]()
Precies, dat gaat fout en niet zo'n beetje. Gewoon laten verwijderen. Hoe doen ze dat eigenlijk? Gif?quote:Op donderdag 12 augustus 2004 08:39 schreef VissieKieker het volgende:
[..]
Moet je vooral doen.. was vorige week nog op tv, dat die krengen zich er dan uitvreten. Zelfs door beton en lood heen. En als die uitgang dan net IN je huis is... tja...![]()
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 03:14 schreef Sharkdoggie het volgende:
Ik zou never zo'n MOORDMACHINE kopen.
Dan zijn ze niet verdoofd maar mankquote:Op donderdag 12 augustus 2004 12:45 schreef Steve-O het volgende:
[..]..
als ik wespen op hun kop ros zijn ze niet dood hoor alleen een beetje verdoofd
daarna meot ik ze nog cremeren anders zijn ze neit dood
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |