quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 21:52 schreef Insomaniac het volgende:
Vriendje is thuis en heeft de Greek Mac voor me meegenomen.. Ik verhuis naar de bank!
Nee.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 21:52 schreef Little_Meanie het volgende:
Wisten jullie dat dit alles perfect gefilmd wordt door een Belgische onderneming.
Als jullie "trots" mogen zijn op Tiësto, dan wij Belgen ook![]()
Omdat jullie de spelers filmen mogen jullie trost zijn op onze tijs ?quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 21:52 schreef Little_Meanie het volgende:
Wisten jullie dat dit alles perfect gefilmd wordt door een Belgische onderneming.
Als jullie "trots" mogen zijn op Tiësto, dan wij Belgen ook![]()
Vriendje is thuis en heeft de Greek Mac voor me meegenomen.. Ik verhuis naar de bank!
Volgens mij is dit HET grootste live evenement ter wereld......quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 21:48 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Kom zeg, me mogen retetrots zijn op Tiesto! Die kaaskop draait op een van de grootste live-evenementen!
quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 21:53 schreef tong80 het volgende:
De Maagdeneilanden, zag ik daar Bloodhounfromhell met de vlag lopen.
Ah, ik dacht al, wat hebben die Grieken een kleine delegatie...quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 21:52 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nee hoor, de 1ste was een Griek met alleen de vlag. De athleten komen als laatste.
alle grote schermen die je ziet in het stadion zijn ook Belgisch. Nu dan?quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 21:53 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Nee.
Wat heeft dat dan met de muziek te maken ?quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 21:55 schreef Little_Meanie het volgende:
[..]
alle grote schermen die je ziet in het stadion zijn ook Belgisch. Nu dan?
Wel een goede dj die ze in belgie niet hebbenquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 21:56 schreef Little_Meanie het volgende:
wat is die Tiësto toch een sjonnie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |