was dat al niet lang bekend ?quote:Op maandag 16 augustus 2004 22:35 schreef VoreG het volgende:
JAAAAAAAA
Sikora gaat weeeg sikora gaat weeg

Nee je kunt wel een 1 of andere kutbelg krijgen. Kies maar De Mul of Sonck maar als je Soetaars neemt krijg je De Mul er gratis bijquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 08:34 schreef Moody het volgende:
Is er nu een kans dat jullie De Ridder wel kwijt willen
Twente zoekt nog een rechtsbuiten....

Het bewijs is overweldigendquote:

Kom, zo slecht is ie ook niet. Hij is alleen niet goed genoeg voor de Nederlandse top. Subtop moet ie het goed kunnen doen. Hij is tenminste wel een lekker fel kikkertje, wat ik bij andere spelers nog wel eens misquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 10:23 schreef AjaxAmsterdam het volgende:
Trainer van Heerenveen heeft Sikora zeker nog nooit zien spelen

En hij heeft even verteld dat het bij Ajax een egoïstische bende is.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 10:35 schreef ChAoZ het volgende:
[..]
Kom, zo slecht is ie ook niet. Hij is alleen niet goed genoeg voor de Nederlandse top. Subtop moet ie het goed kunnen doen. Hij is tenminste wel een lekker fel kikkertje, wat ik bij andere spelers nog wel eens mis

Dat natrappen van hem siert hem niet.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 11:38 schreef Dylan Dog het volgende:
En hij heeft even verteld dat het bij Ajax een egoïstische bende is.

Bij Vitesse was het zeker geen slechte spelerquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 10:23 schreef AjaxAmsterdam het volgende:
Trainer van Heerenveen heeft Sikora zeker nog nooit zien spelen

Dat zegt al voldoendequote:Op dinsdag 17 augustus 2004 14:13 schreef jpzegthallo het volgende:
Bij Vitesse was het zeker geen slechte speler![]()

ik hoop van niet neequote:Op dinsdag 17 augustus 2004 14:54 schreef Speerik het volgende:
Aha, ik bedoel als ze 'm maar niet halverwege terugsturen ofzo

Dat zou idd zo zijn. Echter de kans dat dat gebeurd is ook niet zo grootquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 15:01 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Sikora die de winnende tegen ajax in Heerenveen maakt, het zou een mooie revanche zijn

Dat zal toch nooit gebeurenquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 15:01 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Sikora die de winnende tegen ajax in Heerenveen maakt, het zou een mooie revanche zijn

Waarom niet? Ajax bakt er in Heerenveen niet vaak wat van.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 15:29 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dat zal toch nooit gebeuren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |