Gelukkig wel! En nog druk ook!quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 08:18 schreef Quinny het volgende:
Lekker weekend bijna
Week 29 en 30.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 08:18 schreef Gaaaast het volgende:Welke datum ben je ook alweer op vakantie gegaan Gijs ?
Ja dat kloptquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 08:18 schreef Gaaaast het volgende:
Zag dat je wat poste voor mij Quinny maar ik was al weg toen, vertel![]()
quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 08:22 schreef Strolie75 het volgende:
Nog maar een keer klagen dan.
Ik had gistergewoon een bekeuring voor een snelheidsovertreding in de brievenbus.
Ik heb in Maastricht al 5 jaar bekeuringvrij gereden, zit ik één week in Holland…:X
dat is mooi kut Gijs ik heb ook al meer dan een jaar geen bekeuring meer gehad en dat valt me nog 100% meequote:Op vrijdag 13 augustus 2004 08:22 schreef Strolie75 het volgende:
Ik had gistergewoon een bekeuring voor een snelheidsovertreding in de brievenbus.
Ik heb in Maastricht al 5 jaar bekeuringvrij gereden, zit ik één week in Holland…:X
ik zou hem pas fruit geven als hij Mama zegtquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 08:23 schreef Quinny het volgende:
Ik ga Daan zijn fruit geven
Was die hoog?quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 08:22 schreef Strolie75 het volgende:
Dan ga ik nu Sjo wakker makenquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 08:24 schreef Magneet het volgende:
[..]
ik zou hem pas fruit geven als hij Mama zegt
30 euro. Op zondagavond 129 km gereden op een lege A44. Wat erg, ik voel me nu een echte verkeerscrimineel :’( :’( :’(quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 08:26 schreef SailingAce het volgende:
Was die hoog?
Bekende weg er voor..quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 08:27 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
30 euro. Op zondagavond 129 km gereden op een lege A44. Wat erg, ik voel me nu een echte verkeerscrimineel :’( :’( :’(
quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 08:27 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
30 euro. Op zondagavond 129 km gereden op een lege A44. Wat erg, ik voel me nu een echte verkeerscrimineel :’( :’( :’(
Ik heb al een aangepaste stoel, een stoel van 3000 gulden, help wel maar niet voldoendequote:Op vrijdag 13 augustus 2004 08:22 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ja dat klopt
Waarom laatj e je niet nogmaals onderzoeken in een ander ziekenhuis?
En kan je geen aanpassing aan je stoel laten doen voor in de auto?
Ikke 90 euro voor 124 op de A4, de dag voor m`n trouwerij. Ook de eerste van het jaar.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 08:27 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
De zon komt nu echt door de wolken door.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 08:32 schreef O-Ren het volgende:
Mogguh![]()
Ik beperk het op de snelweg meestal tot 40 km te hard daarboven moet je namelijk voorkomen daaronder is het alleen een boetequote:Op vrijdag 13 augustus 2004 08:28 schreef Magneet het volgende:
[..]ik beperk het meestal tot Vmax + 10 op de teller dan zit je altijd onde de minimale flitssnelheid
Gijs ik zit hiet 20 km van je af en het komt er hier met bakken uitquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 08:34 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
De zon komt nu echt door de wolken door.
Goedemorgen.![]()
wat eenquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 08:34 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
De zon komt nu echt door de wolken door.
Goedemorgen.![]()
boven de 30 te hard moet je voorkomen ( is wel 40 op de teller )quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 08:35 schreef Gaaaast het volgende:
[..]
Ik beperk het op de snelweg meestal tot 40 km te hard daarboven moet je namelijk voorkomen daaronder is het alleen een boete
Het blijft zonde geld, en dat kan ik na mijn verhuizing momenteel even niet missen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 08:35 schreef Gaaaast het volgende:
Ik beperk het op de snelweg meestal tot 40 km te hard daarboven moet je namelijk voorkomen daaronder is het alleen een boete
Nee, ik spreek uit ervaringquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 08:36 schreef Magneet het volgende:
[..]
boven de 30 te hard moet je voorkomen ( is wel 40 op de teller )
Is het kraakbeen tussen je wervels dan versleten. Want daar is wel wat aan te doen hoor.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 08:29 schreef Gaaaast het volgende:
[..]
Ik heb al een aangepaste stoel, een stoel van 3000 gulden, help wel maar niet voldoende
Ziekenhuis heeft me alleen maar naar een manueel fysiotherapeut gestuurd ( en ja die doen je flink zeer). Verder hebben ze alleen die slijtage aan 2 werferls vastgesteld maar daar valt niks meer aan te doen. Tis een verhaal dat al 2 jaar loopt alleen sinds ik op m`n nieuwe werkplek zit ver van huis gaat het hard achteruit
dan heb je geluk gehad :0 het is tegenwoordig vanaf 30 te hardquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 08:39 schreef Gaaaast het volgende:
[..]
Nee, ik spreek uit ervaring
Weet niet precies. Der zitten een soort kussentje tussen je wervels die de wervels schijden en schokken opvangen. Die werken bij mij niet meer met als gevolg dat de wervelsschijven op elkaar zijn gaan afschurenquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 08:42 schreef Quinny het volgende:
[..]
Is het kraakbeen tussen je wervels dan versleten. Want daar is wel wat aan te doen hoor.
het kraakbeen dusquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 08:45 schreef Gaaaast het volgende:
[..]
Weet niet precies. Der zitten een soort kussentje tussen je wervels die de wervels schijden en schokken opvangen. Die werken bij mij niet meer met als gevolg dat de wervelsschijven op elkaar zijn gaan afschuren
De wervelschijf zelf is toch geen kraakbeenquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 08:49 schreef Magneet het volgende:
[..]
het kraakbeen dus
Heb je je door een neuroloog of orthopedist laten controleren?quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 08:45 schreef Gaaaast het volgende:
[..]
Weet niet precies. Der zitten een soort kussentje tussen je wervels die de wervels schijden en schokken opvangen. Die werken bij mij niet meer met als gevolg dat de wervelsschijven op elkaar zijn gaan afschuren
Beide, moest in het ziekenhuis 3 kamertjes hebben de derde was een fysiotherapeut van het ziekenhuisquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 08:51 schreef Quinny het volgende:
[..]
Heb je je door een neuroloog of orthopedist laten controleren?
Teveel werk…ik ben lui.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 08:55 schreef D-Devil het volgende:
Ik ben gewoon de enige die een PI gebruikt.
Ohwquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 08:55 schreef D-Devil het volgende:
Ik ben gewoon de enige die een PI gebruikt.
Sorry dat ik er zo naar vraag, maar ik vind het gewoon vreemd dat ze daar niets aan doen. Aan gezien je nog jong bentquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 08:54 schreef Gaaaast het volgende:
[..]
Beide, moest in het ziekenhuis 3 kamertjes hebben de derde was een fysiotherapeut van het ziekenhuis
Ik vind de meeste topics sowieso niet echt gezellig meer. Het is allemaal zo fanboyerig en kliekerig geworden.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 08:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Goeiemorgen
En Choco, je hebt zo gelijkCube topic is ECHT niets te beleven nu... Heb ik serieus last van, want het is zo'n mooi ding
inderdaad, Gaast : ik zou echt voor een second opinion gaan daar heb je recht opquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 08:57 schreef Quinny het volgende:
[..]
Sorry dat ik er zo naar vraag, maar ik vind het gewoon vreemd dat ze daar niets aan doen. Aan gezien je nog jong bent
Haiquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 08:54 schreef O-Ren het volgende:
Hoi Quinny
Hoe is het met Daantje![]()
Het hele verhaal is gewoon dat je aan die slijtage niks meer kunt veranderen. Je moet met fysio weer in de goede houding komen. Rugspieren waren helemaalk asymmetrisch gegroiet enzo. Heb al veel vorderingen geboekt met de fysio. Ze zeggen gewoon, als je er goed mee omgaat en je doet niet te4veel tegelijk hoef je er geen last van te hebben. Maar dat lukt me niet echt lijkt hetquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 08:57 schreef Quinny het volgende:
[..]
Sorry dat ik er zo naar vraag, maar ik vind het gewoon vreemd dat ze daar niets aan doen. Aan gezien je nog jong bent
Oh wat ergquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 08:58 schreef Quinny het volgende:
[..]
Hai
Met je vriendje gaat alles goed. Alleen was die al om 5.30u wakker![]()
Ja precies. We zijn nog steeds de officieuze GAM Slowchatquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 08:58 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik vind de meeste topics sowieso niet echt gezellig meer. Het is allemaal zo fanboyerig en kliekerig geworden.Kan ik net zo goed in de Gijsjes-topics blijven.
Dus daarom lacht Brown de hele dag!quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 09:02 schreef O-Ren het volgende:
maar ach als hij dan naar je lacht is het toch wel weer goed of niet?![]()
Strolie,quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 08:58 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dan word het toch bij de makro gaan werken denk ikquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 09:00 schreef Gaaaast het volgende:
[..]
Het hele verhaal is gewoon dat je aan die slijtage niks meer kunt veranderen. Je moet met fysio weer in de goede houding komen. Rugspieren waren helemaalk asymmetrisch gegroiet enzo. Heb al veel vorderingen geboekt met de fysio. Ze zeggen gewoon, als je er goed mee omgaat en je doet niet te4veel tegelijk hoef je er geen last van te hebben. Maar dat lukt me niet echt lijkt hetik denk vooral vanwege werk
Mmmm... ja ik word altijd wel weer blij als die weer vrolijk naar me lacht als die me weer zietquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 09:02 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Oh wat ergen dan moet mama er ook uit
![]()
maar ach als hij dan naar je lacht is het toch wel weer goed of niet?![]()
Doe ik!quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 09:05 schreef O-Ren het volgende:
Strolie,
Geef Ker een dikkevan mij vanavond!
Hij komt toch bij jullie? Veel plezier!![]()
![]()
Doeiii werksequote:Op vrijdag 13 augustus 2004 09:06 schreef O-Ren het volgende:
Schatjes, ga jullie verlaten!![]()
Werk roept.![]()
![]()
Sgoed hoor als dat niet teveel moeite isquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 09:00 schreef Quinny het volgende:
Gaaast als je wilt wil ik het wel eens navragen voor je in mijn ziekenhuis
.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 09:02 schreef Strolie75 het volgende:
Gaaaast, ik had in Gijsjes 818 nog wat links geplaatst naar sites met (juridische) informatie, had je die nog gezien?
http://www.bbzfnv.nl/quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 09:14 schreef Gaaaast het volgende:
Geen links gezien wel die quotes
Je bent jaloers he pikquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 09:15 schreef Strolie75 het volgende:
OMGDie foto van Roy
![]()
![]()
Wat een Player!
Stinkend Gijs...stinkend.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 09:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
Je bent jaloers he pik
Overigens heeft Struisvogel gelijk, zijn vrouw is mooier dan haar zusquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 09:28 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Stinkend Gijs...stinkend.
Maar toch is ze lekker hè Roy.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 09:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Overigens heeft Struisvogel gelijk, zijn vrouw is mooier dan haar zusZe lijken best wel veel op elkaar in het begin, maar nu moet ik hem gelijk geven
Een van de beste (SF) films ooit. Spanning, sfeer en aandacht voor kleine details maken dit tot het beste deel uit de reeks. Ik heb hem zeker al een dozijn keer gezien.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 09:46 schreef SailingAce het volgende:
Ben er nog niet over uit.. ALIENS gisteren gezien.. zat op het puntje van mijn stoel
Gijssssssssssssssssssssssss.quote:Had hem nog nooit geziendacht van wel.
Directors cut uiteraard.. merk je hier en daar ook wel, want Hollywood zou het inkorten inderdaadquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 09:47 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Een van de beste (SF) films ooit. Spanning, sfeer en aandacht voor kleine details maken dit tot het beste deel uit de reeks. Ik heb hem zeker al een dozijn keer gezien.Je hebt toch wel de director's cut gezien wa?
[..]
Gijssssssssssssssssssssssss.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 09:46 schreef SailingAce het volgende:
Ben er nog niet over uit.. ALIENS gisteren gezien.. zat op het puntje van mijn stoel
Had hem nog nooit geziendacht van wel.
quote:
Thooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooorquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 09:51 schreef Thor-Nexium het volgende:
![]()
![]()
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 09:51 schreef Thor-Nexium het volgende:
[..]
![]()
![]()
STROLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 09:52 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Kun je hem niet een beetje bijwerken.
Morgeuh trouwens
Ik heb em niet gemaakt gijsquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 09:55 schreef Thor-Nexium het volgende:
[..]matige kwaliteit maar wel voooooool met humor. Ben wel beter gewend van je Brown.
Gijs met de beelden van het strand laatst ken ik weer een tijdje op teren incl. de foto's. Maar heerlijk om hier weer ff te zijn. Maar ga zo weer, moet naalden maken.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 09:52 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Thooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooor![]()
![]()
Waar was je Gijs? Ik heb je gemist!
Heb je hem ergens gekocht?quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 09:50 schreef Strolie75 het volgende:
Sailing, ik heb voorgister Battle Royale gezien. Ken je die? Echt een geweldige film! Sommige scenes spoken nog steeds door mijn hoofd.![]()
[afbeelding]
http://www.imdb.com/title/tt0266308/
Ik heb deze gekocht bij www.play.comquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 10:04 schreef SailingAce het volgende:
Heb je hem ergens gekocht?
Kheb hem net bij bol.com gekocht voor 11 euroquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 10:06 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik heb deze gekocht bij www.play.com
http://www.play.com/play247.asp?page=title&r=R2&title=146513
maar er is ook een goedkopere versie:
http://www.play.com/play247.asp?page=title&r=R2&title=98274
quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 10:07 schreef SailingAce het volgende:
Kheb hem net bij bol.com gekocht voor 11 euro
My kind of movie dusquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 10:09 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Beetje wazig is hij wel hoor.
Rensquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 09:05 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Strolie,
Geef Ker een dikkevan mij vanavond!
Hij komt toch bij jullie? Veel plezier!![]()
![]()
quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 10:25 schreef CaptainMiller het volgende:
RensIk zal er een teruggeven
![]()
Jij moet er ook nog een paar maken, die 2 die we besproken haddenquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 09:57 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Ik heb em niet gemaakt gijsCho heeft em gemaakt
![]()
zijn famous "2 minute shop"
Ik heb een roode Kerquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 10:25 schreef CaptainMiller het volgende:
[..]
RensIk zal er een teruggeven
![]()
jajajajjjaa ...... die ga ik op zekers maken.... van het weekend ff foto daarvoor makenquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 10:27 schreef CaptainMiller het volgende:
[..]
Jij moet er ook nog een paar maken, die 2 die we besproken hadden
*wantrouwig naar Brown kijkt*quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 10:30 schreef mr_Brown het volgende:
jajajajjjaa ...... die ga ik op zekers maken.... van het weekend ff foto daarvoor maken![]()
![]()
quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 10:36 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
*wantrouwig naar Brown kijkt*
Wacht, zo kijk ik altijd naar negers.
Nee, (schoon)ouders komen langs. Verder moet ik nog wat zonwering ophangen. Ga jij nog wat leuks doen Gijs?quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 10:37 schreef mr_Brown het volgende:
ga je van het weekend nog wat spannends doen gijs???
eerst lang uitslapen hahahahhaa zoooooo slecht geslapen afgelopen 2 weken....quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 10:39 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Nee, (schoon)ouders komen langs. Verder moet ik nog wat zonwering ophangen. Ga jij nog wat leuks doen Gijs?
Inderdaad, na die hitte moet ik ook wat slaap inhalen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 10:41 schreef mr_Brown het volgende:
eerst lang uitslapen hahahahhaa zoooooo slecht geslapen afgelopen 2 weken....
quote:verder ook niet veel...... zondag naar Harley dag Breda..... lekker veel chroom bekijken![]()
![]()
Gaaaaaaaaaaf Gijsquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 10:41 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
eerst lang uitslapen hahahahhaa zoooooo slecht geslapen afgelopen 2 weken....
verder ook niet veel...... zondag naar Harley dag Breda..... lekker veel chroom bekijken![]()
![]()
Als het onweert dan slaap ik juist heerlijk gijsquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 10:43 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Inderdaad, na die hitte moet ik ook wat slaap inhalen.Vannacht was ik ook weer om 5 uur wakker omdat het zo aan het onweren was.
[..]Maak je wat foto's?
Gijsssssssssssssssquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 10:53 schreef Chocobo het volgende:
Morgen vrienden
iddquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 10:56 schreef Strolie75 het volgende:
Pfffffffff…de tijd kruipt vandaag echt weer voorbij. Einstein had daar met z’n relativiteitstheorie eens naar moeten kijken.
link?url?topic?waar?wanneer?quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 10:57 schreef SailingAce het volgende:
Gaan nog meer mensen naar die gamebeurs in Utrecht?
Ben je dan van plan naast RS3 een 2e game bij je XBox te kopen?quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 10:59 schreef Magneet het volgende:
link?url?topic?waar?wanneer?
Ik ga elk jaar gijs..... Breda is echt het leukst om naartoe te gaan......quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 10:50 schreef Gaaaast het volgende:
[..]
Gaaaaaaaaaaf GijsDa`sbij mij
5000 stuks worden er verwacht
http://gameplay.powerweb.nl/quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 10:59 schreef Magneet het volgende:
[..]
link?url?topic?waar?wanneer?
quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 10:57 schreef SailingAce het volgende:
Gaan nog meer mensen naar die gamebeurs in Utrecht?
quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 11:04 schreef SailingAce het volgende:
[..]
http://gameplay.powerweb.nl/
Hier ik deel hem wel met jullie
GIJSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 10:53 schreef Chocobo het volgende:
Morgen vrienden
Is niks voor mij, games moet ik rustig op het gemak thuis kunnen ervaren. Niet op zo’n volle beursvloer met allemaal drukke pubers om me heen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 11:04 schreef kepler het volgende:
ik ga zaterdag, roy is er ook. Halo2 Fable en Forza Motorsport spelen
Ik weet nog niet welke dag.. Zondag lijkt me wat rustiger.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 11:04 schreef kepler het volgende:
[..]
http://gameplay.powerweb.nl/
ik ga zaterdag, roy is er ook. Halo2 Fable en Forza Motorsport spelen
Nou enquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 11:07 schreef Gaaaast het volgende:
Gemaakt van Luciferstokjes
[afbeelding]
http://www.davidmach.com/sculpture/sculmatchframes.htm
quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 11:08 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Nou en
quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 10:29 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Ik heb een roode Ker![]()
![]()
HAHAHAHHAHAHAHAquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 11:19 schreef CaptainMiller het volgende:
[..]moest in de wc er ook wel om lachen
quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 11:01 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ben je dan van plan naast RS3 een 2e game bij je XBox te kopen?
En ook slordig geschrevenquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 11:20 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
HAHAHAHHAHAHAHA![]()
![]()
![]()
Rens snapte em niet![]()
En?? heeft hij ze allemaal gevuldquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 11:20 schreef CaptainMiller het volgende:
Had gewoon 3 gaatjes bij de tandarts
Moet je vanavond maar ff aan Ker vragenquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 11:19 schreef Strolie75 het volgende:
Ik snap hem niet.
Ik ga vanavond ook je gaatjes vullen!quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 11:20 schreef CaptainMiller het volgende:
kijkquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 11:25 schreef Nadientje het volgende:
mnorgen
Nee, volgende week. Wordt ook nog is in een keer 3 verstandskiezen eruit gehaaldquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 11:24 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
En?? heeft hij ze allemaal gevuld![]()
de geilheid in dit gesprekje![]()
![]()
Ben al gedichtquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 11:25 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik ga vanavond ook je gaatjes vullen!
en legends of wrestling 2, splinter cell pandora morgenquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 11:21 schreef Magneet het volgende:
[..]halo, mm3, pgr2, rs3, top spin, snooker, harry frotter zwerkbal
edit : en fifa 2003
3 verstandskiezen tegelijk? daaamn wel 1 geluk als hij het zelf doet want dat betekent dat het niet zo irritant is als in het ziekenhuisquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 11:27 schreef CaptainMiller het volgende:
[..]
Nee, volgende week. Wordt ook nog is in een keer 3 verstandskiezen eruit gehaald
Was 2 jaar niet geweest omdat ik echt gewoon nooit wat hadga nu weer 2 keer in het jaar..
quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 11:29 schreef Magneet het volgende:
[..]
en legends of wrestling 2, splinter cell pandora morgen
edit : kut quote ipv edit
En geilheid.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 11:28 schreef Nadientje het volgende:
liefde vind ik altijd hier
Nee, moet naar ziekenhuisquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 11:29 schreef Magneet het volgende:
[..]
3 verstandskiezen tegelijk? daaamn wel 1 geluk als hij het zelf doet want dat betekent dat het niet zo irritant is als in het ziekenhuis
owquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 11:30 schreef CaptainMiller het volgende:
[..]
Nee, moet naar ziekenhuis
quote:ADSL Orderstatus overzicht
Hieronder vindt u een overzicht van al uw ADSL-orders.
Ordernummer 494684: xxxx
12-08-2004 Technisch gereed Uw telefoonaansluiting en XS4ALL-abonnement zijn technisch geschikt gemaakt voor ADSL. De gegevens van uw ADSL-abonnement stuurt XS4ALL u per brief toe.
12-08-2004 KPN Telecom technisch gereed KPN Telecom heeft uw telefoonlijn geschikt gemaakt voor ADSL. XS4ALL maakt uw abonnement nu geschikt voor gebruik van ADSL.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 11:28 schreef Nadientje het volgende:
liefde vind ik altijd hier
moet niet moeilijk zijn als je iig maar de splitter als eerste voor ALLES aansluit anders krijg je problemenquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 11:32 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Doe-het-zelf-pakket van XS4all is inmiddels ook binnen. Is dat moeilijk te instelleren?
Bij mij deden ze maar een verstandskies per keer?quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 11:30 schreef CaptainMiller het volgende:
[..]
Nee, moet naar ziekenhuis
en andere mensen weer wel meerdere in 1 keerquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 11:34 schreef Randa_v het volgende:
[..]
Bij mij deden ze maar een verstandskies per keer?![]()
GP Italie 12 September...quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 11:08 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Ik weet nog niet welke dag.. Zondag lijkt me wat rustiger.
Maar is zeker wel eens leuk om zoiets mee te maken!
quote:Your order for Kill Bill - Volume 2 (5.1/DTS) has been posted.
Please allow 3-5 days delivery.
Smart thinking.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 11:36 schreef kepler het volgende:
[..]
GP Italie 12 September...
whehehehehehequote:Op vrijdag 13 augustus 2004 11:20 schreef CaptainMiller het volgende:
Hoop werk zekerquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 11:41 schreef Randa_v het volgende:
Zal dadelijk even aanpappen met de achterbuurman
quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 11:41 schreef Randa_v het volgende:
Zal dadelijk even aanpappen met de achterbuurman, hoef ik het niet alleen uit te laden.![]()
![]()
Hij stond daarstraks ook weer toe te kijken en ik maar sjouwen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 11:44 schreef Magneet het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 11:53 schreef Strolie75 het volgende:
[afbeelding]
msnquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 11:55 schreef mr_Brown het volgende:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 11:56 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
msn
(was een hint)
Laat maar Gijs.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 11:59 schreef mr_Brown het volgende:nogmaals....
Kun je niet gewoon onder Roy gaan schuilen?quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 12:00 schreef kepler het volgende:
howly shit![]()
het onweert en regent echt superhard
volgens mij is dit het einde van Delft![]()
als ik hier niet meer post, het was gezellig
quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 11:53 schreef Strolie75 het volgende:
[afbeelding]
die zit in Den Bosch, maar het is alweer droogquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 12:01 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Kun je niet gewoon onder Roy gaan schuilen?
Dat privé-overleg tussen Magneet en kuiken... hint: gebruik msn.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 12:01 schreef Chocobo het volgende:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 12:02 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dat privé-overleg tussen Magneet en kuiken... hint: gebruik msn.Laat ook maar, het is vrijdag!
Was dan ook meer als garpje bedoelt.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 12:03 schreef SailingAce het volgende:
Dan kan Gijsjes wel opdoeken.. alles kan op MSN
quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 12:02 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
het is vrijdag!
quote:Star Ocean: Till The End of Time (PS2, Square Enix): 7.0 / 7.0. 7.5
Sudeki (Xbox, Microsoft): 4.5 / 6.0 / 5.5
Gijs, tis net als met Prime, heb het nu 2 keer geprobeerd, maar het is gewoon niet mijn game. Je weet dat ik suck enzoquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 12:10 schreef Strolie75 het volgende:
Gewoon Resident Evil verkopen.![]()
[TK] Games & Accessoires [GC/PS2/GBA/PSX/Etc]
Vrij zijn, ze wil alleen maar vrij zijnquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 12:23 schreef O-Ren het volgende:vrij
ben ik toevallig nu de dvd aan het kijkenquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 12:27 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Vrij zijn, ze wil alleen maar vrij zijn
Liefde, liefde komt ooit
Als ze niet meer vrij wil zijn…
quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 12:27 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Vrij zijn, ze wil alleen maar vrij zijn
Liefde, liefde komt ooit
Als ze niet meer vrij wil zijn…
quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 12:26 schreef Nadientje het volgende:
wil ik stofzuigen... ben ik 2 minuten bezig... BAM stofzuiger uitZUCHTTTTTTTTTTTTT
staat erin filters schoonmaken maar dat heb ik allng gedaanquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 12:30 schreef mr_Brown het volgende:
[..]dat leven van jou
![]()
![]()
![]()
het zit je echt niet mee, volgens mij ben je aan vakantie toequote:Op vrijdag 13 augustus 2004 12:26 schreef Nadientje het volgende:
wil ik stofzuigen... ben ik 2 minuten bezig... BAM stofzuiger uitZUCHTTTTTTTTTTTTT
Dat moet af en toe ook.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 12:29 schreef Nadientje het volgende:
ben ik toevallig nu de dvd aan het kijkenals ik me kut voel ga ik altijd marco luisteren
Hier is het nu bewolkt en regenachtig.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 12:36 schreef O-Ren het volgende:
Is het bij jullie ook van dat KUT weer?
Niks aan de regen en onweer!![]()
We hebben natuurlijk alweer zo lang mooi weer gehad!quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 12:37 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Hier is het nu bewolkt en regenachtig.
Ook weer typisch, sinds woensdag hebben we nieuwe tuinmeubels en ik heb er pas één keer kunnen zitten.
wat bewolking hier maar meer nietquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 12:36 schreef O-Ren het volgende:
Is het bij jullie ook van dat KUT weer?
Niks aan de regen en onweer!![]()
vanaf morgen moet het minimaal 3 weken goed weer zijnquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 12:38 schreef O-Ren het volgende:
[..]
We hebben natuurlijk alweer zo lang mooi weer gehad!![]()
![]()
Zit het wel lekker?quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 12:37 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ook weer typisch, sinds woensdag hebben we nieuwe tuinmeubels en ik heb er pas één keer op kunnen zitten.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 12:31 schreef Nadientje het volgende:
[..]
staat erin filters schoonmaken maar dat heb ik allng gedaanik moet zuigennnnnnnnnnn
bezemsteelquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 12:41 schreef Nadientje het volgende:
de hele slang is verstopt..hoe krijg ik dat er nu uit???
wat een kutding
* regel 433: onderhoud apparaten, zie man in het huisquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 12:41 schreef Nadientje het volgende:
de hele slang is verstopt..hoe krijg ik dat er nu uit???
wat een kutding
Wie neemt er dan ook vakantie als de zomer voorbij isquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 12:40 schreef Magneet het volgende:
[..]
vanaf morgen moet het minimaal 3 weken goed weer zijn
Zit heerlijk. We hebben niks bijzonders gekocht hoor. Gewoon 2 klassieke teakhouten stoelen met 2 voetenbankjes.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 12:41 schreef O-Ren het volgende:
Zit het wel lekker?![]()
quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 12:46 schreef silver-surfer het volgende:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 12:47 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
[afbeelding]?
Geweldige smiley dit!
Vrijdag avond werkenquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 12:50 schreef silver-surfer het volgende:
Douchen en dan zo naar het werk
Neeee niet mijn bed uit.... ik was aan het gamen... eigenlijk nog ergerquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 12:51 schreef Strolie75 het volgende:
Alles goed Gijs? Ik hoorde dat je vannacht je bed uitgepiept was! Dit weekend ook werken of ben je vrij?
Zie je zo om 13:30 hoer !quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 12:54 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Neeee niet mijn bed uit.... ik was aan het gamen... eigenlijk nog erger
Is goed kleine blonde stink nazi van mequote:Op vrijdag 13 augustus 2004 12:56 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Zie je zo om 13:30 hoer !
Jezus,...............quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 12:59 schreef kepler het volgende:
zooooooo Nadine heeft problemen met een stofzuiger
en niemand kopt hem in
sickoquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 12:59 schreef kepler het volgende:
en niemand kopt hem in
quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 13:01 schreef Magneet het volgende:
[..]
sicko
watquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 13:00 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Jezus,...............
puberquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 13:04 schreef kepler het volgende:
wat
alsof jullie er niet aan gedacht hebben![]()
Om eerlijk te zijn niet neequote:Op vrijdag 13 augustus 2004 13:04 schreef kepler het volgende:
[..]
[..]
wat
alsof jullie er niet aan gedacht hebben![]()
hun hebben juist WEL humor, ik heb idd geen humorquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 13:06 schreef kepler het volgende:
heh wat een last
jullie Gijsjes hebben ook geen humor![]()
quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 12:59 schreef kepler het volgende:
en niemand kopt hem in
Lezenquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 12:43 schreef Gaaaast het volgende:
[..]
![]()
Moet je z`n mailtjes en sms-jes eens zienquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 13:28 schreef SailingAce het volgende:
Vind die Strolie zn gayheid wel erg sterk omhoog gaan eigenlijk1 op 2 posts is gay getint.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 13:28 schreef SailingAce het volgende:
Vind die Strolie zn gayheid wel erg sterk omhoog gaan eigenlijk1 op 2 posts is gay getint.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 13:28 schreef Strolie75 het volgende:
[..]![]()
![]()
Dat valt best mee.
Neuken?
Gijssssssssssssssssssss.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 13:37 schreef chibibo het volgende:
Op weg naar Freiburg.
Nog 120 topicsquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 13:41 schreef Gaaaast het volgende:
LOL
[afbeelding]
* Zin heeft in weer een meet *
Als dat maar niet in oktober isquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 13:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nog 120 topics
Das een mooie tijd denk ikquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 13:46 schreef Strolie75 het volgende:
700 Gijsjes, de week van de Xbox is van 10 mei 2004. Dus dat is zo’n 3 maanden geleden. Dus de meet is rond 10 November.
Breng je chinees mee?quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 13:47 schreef Magneet het volgende:
nog 2 uur en een kwartier
wilt u me nu?quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 13:49 schreef Randa_v het volgende:
[..]
Breng je chinees mee?
Maakt nie uit. als het maar lekker is.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 13:51 schreef Magneet het volgende:
[..]
wilt u me nu?
daaamnquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 13:53 schreef Randa_v het volgende:
[..]
Maakt nie uit. als het maar lekker is.
De zon schijnt hier en buiten is het een modderpoel.
Oke ik wacht met smart op jequote:Op vrijdag 13 augustus 2004 13:48 schreef CaptainMiller het volgende:
[..]
Ben over 25 min. bij je![]()
quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 13:48 schreef CaptainMiller het volgende:
[..]
Ben over 25 min. bij je![]()
quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 13:59 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Oke ik wacht met smart op je![]()
Sorry schatje je ligt eruit!quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 13:59 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
![]()
Hoe doet die jongen dat toch? Die van mij begon gister ook al met “Als Ker blijft slapen moet jij maar op de slaapbank, hihihi”.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 13:59 schreef mr_Brown het volgende:
![]()
quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 14:01 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Hoe doet die jongen dat toch? Die van mij begon gister ook al met “Als Ker blijft slapen moet jij maar op de slaapbank, hihihi”.
Bitchslappen Gijs.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 14:01 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Hoe doet die jongen dat toch? Die van mij begon gister ook al met “Als Ker blijft slapen moet jij maar op de slaapbank, hihihi”.
Heb ik gedaan...op haar billen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 14:03 schreef SailingAce het volgende:
Bitchslappen Gijs.
ik kom gewoon vanavond ook ff naar jou..... gaan we em wel ff manieren lerenquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 14:01 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Jullie zijn allebei geweldigquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 14:01 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Sorry schatje je ligt eruit!
quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 14:05 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ik kom gewoon vanavond ook ff naar jou
Planquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 14:05 schreef mr_Brown het volgende:
ik kom gewoon vanavond ook ff naar jou..... gaan we em wel ff manieren leren
[afbeelding]
en dan Ker ipv de newbie
Go Svenquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 14:10 schreef D-Devil het volgende:
Go Ker.
Sven!quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 14:10 schreef D-Devil het volgende:
Go Ker.
zekers want dan ben ik Halo2 aan het spelenquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 13:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Das een mooie tijd denk ik![]()
Laatste twee dagen van m'n vakantie.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 13:38 schreef Strolie75 het volgende:
Gijssssssssssssssssssss.Wat is er een Freiburg te doen?
whoehahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 14:19 schreef CaptainMiller het volgende:
[afbeelding]
Homo's hebben een band met vrouwen ofzo.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 14:01 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
whahahahahahahahahaah geweldigquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 14:19 schreef CaptainMiller het volgende:
[afbeelding]
WHAHAHAHAHAAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 14:19 schreef CaptainMiller het volgende:
[afbeelding]
kan het jullie nog meer tegenzitten? damn!quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 14:24 schreef Nadientje het volgende:
onze kraan lekten nu moeten we een nieuwe
gaat wel lekker bij julliequote:Op vrijdag 13 augustus 2004 14:24 schreef Nadientje het volgende:
Meisje toch... Ik denk dat je het beste in bed kan gaan liggen de rest van de dagquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 14:24 schreef Nadientje het volgende:
als je alles wat lekt zou moeten vervangen, dan heeft Sven elke maand een nieuwe vriendin nodigquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 14:24 schreef Nadientje het volgende:
nou... we gaan vanavond bbqenquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 14:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Meisje toch... Ik denk dat je het beste in bed kan gaan liggen de rest van de dag
quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 14:27 schreef kepler het volgende:
[..]
als je alles wat lekt zou moeten vervangen, dan heeft Sven elke maand een nieuwe vriendin nodig![]()
WAAR IS MIJN FOTO?????????????/quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 14:30 schreef D-Devil het volgende:
[..]. Puik plan Kep.
drooooooooooogggggggquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 14:27 schreef kepler het volgende:
[..]
als je alles wat lekt zou moeten vervangen, dan heeft Sven elke maand een nieuwe vriendin nodig![]()
is het bij jullie wel droog dan?quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 14:30 schreef Nadientje het volgende:
[..]
nou... we gaan vanavond bbqen![]()
Gelukkig......quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 14:35 schreef CaptainMiller het volgende:
Is goed Rens, je kan wel bij mij slapen vanaaf
quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 14:35 schreef CaptainMiller het volgende:
Is goed Rens, je kan wel bij mij slapen vanaaf
doei schatjequote:Op vrijdag 13 augustus 2004 14:37 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Gelukkig......![]()
doei Brown
en Caro;ien dan?quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 14:37 schreef mr_Brown het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk alleen in mijn bed
![]()
Mhoewhahaahaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 14:19 schreef CaptainMiller het volgende:
[afbeelding]
WHOEHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 14:19 schreef CaptainMiller het volgende:
[afbeelding]
dat bedoelde ik ook...... maar dat wilde ik niet zeggenquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 14:39 schreef O-Ren het volgende:
[..]
en Caro;ien dan?![]()
Reeeens,.......... morgen 20:00 ...... alles geregeldquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 14:44 schreef O-Ren het volgende:
Cho..........![]()
heeeerlijk!quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 14:45 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Reeeens,.......... morgen 20:00 ...... alles geregeld![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |