Kijk nog eens, er is al geboden op wario land, met 20 euro.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 22:03 schreef koei het volgende:
Ik bied 20 euro voor wario world, maar het kan echter zo zijn dat ik deze zondag nieuw krijg, maar die kans is niet zo groot.
Doosje, boekje, cartridge en reclamefoldertje. Volgens mij wel dusquote:Op donderdag 12 augustus 2004 21:40 schreef mordradead het volgende:
yoshi's story compleet? zo ja, 10 euro geboden
http://frontpage.fok.nl/review/1967quote:Op donderdag 12 augustus 2004 21:42 schreef Markster het volgende:
Werkt die USB - ps2 hub goed?
sorry, overheen gelezen...quote:Op donderdag 12 augustus 2004 22:45 schreef Markster het volgende:
[..]
Kijk nog eens, er is al geboden op wario land, met 20 euro.
oke, mijn bod staat genoteerd.... vanavond moet ik wel vroeg op bed dus als er iemand om 23:59 hoger bied krijg ik dan nog de kans om eroverheen te gaan (zaterdag om 8 uur ofzo)quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 08:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Opbieden per 2 euro graag, en FFCC heb ik al (ik wil overigens niet ruilen of iemand moet iets aanbieden uit mijn games wishlist, zie sig)
Weet je, je mag hem nu al hebbenquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 12:08 schreef mordradead het volgende:
[..]
oke, mijn bod staat genoteerd.... vanavond moet ik wel vroeg op bed dus als er iemand om 23:59 hoger bied krijg ik dan nog de kans om eroverheen te gaan (zaterdag om 8 uur ofzo)
trouwens, die gamessite is echt goed, ik kan er uuuuren op rondkijken
oke, ik zie je mail welquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 12:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Weet je, je mag hem nu al hebbenGefeliciteerd met Yoshi's Island. Mail me maar, dan mail ik jou dit weekend.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |