en dat terwijl ik maar 4 dingetjes hooguit gepost heb hierquote:Op maandag 10 mei 2004 00:21 schreef Strolie75 het volgende:
Gamedemon, in GAM ben je cool. Maar hier eigenlijk niet.
Eindelijkquote:Op maandag 10 mei 2004 00:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ergens deze week haal ik hem...
Ja hequote:Op maandag 10 mei 2004 00:24 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Eindelijk
je kocht rainbow six toch?quote:Op maandag 10 mei 2004 00:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja he
Maar ik ga pas de 25e LIVE denk ikHeb te weinig geld om meteen een LIVE set te kopen
RS3 bundel ja, maar ik wil meteen een headset kopen, en dan is zo'n LIVE set goedkoper. Dus dan wacht ik nog wel 2 weken extra denk ik. Anders moet ik 2 maanden trial, verlengen en een losse headset kopen.quote:Op maandag 10 mei 2004 00:26 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
je kocht rainbow six toch?
zit trial bij....
Je gaat je gamebibliotheek uitbreiden met een heerlijke console Gijsquote:Op maandag 10 mei 2004 00:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
RS3 bundel ja, maar ik wil meteen een headset kopen, en dan is zo'n LIVE set goedkoper. Dus dan wacht ik nog wel 2 weken extra denk ik. Anders moet ik 2 maanden trial, verlengen en een losse headset kopen.
Ben ik duurder uit. Tevens moet ik ook extra netwerkkaart en kabels hebben
erm je kan gewoon triallen...trial opzeggen (raak je wel je stats kwijt maargoed boeien)quote:Op maandag 10 mei 2004 00:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
RS3 bundel ja, maar ik wil meteen een headset kopen, en dan is zo'n LIVE set goedkoper. Dus dan wacht ik nog wel 2 weken extra denk ik. Anders moet ik 2 maanden trial, verlengen en een losse headset kopen.
Ben ik duurder uit. Tevens moet ik ook extra netwerkkaart en kabels hebben
quote:Op maandag 10 mei 2004 00:30 schreef silver-surfer het volgende:
Tvp
Ja, maar dat is dubbel werkquote:Op maandag 10 mei 2004 00:32 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
erm je kan gewoon triallen...trial opzeggen (raak je wel je stats kwijt maargoed boeien)
en dan nieuw aansluiten voor een jaar
Ik had hem vandaag al in mijn brievenbus verwacht, maar hij heeft vertraging opgelopenquote:Op maandag 10 mei 2004 00:30 schreef Chocobo het volgende:
Ninja Gaiden is trouwens GODDD !!!maar wel eeerg moeilijk
als je em morgen hebt...of dinsdag...heb je vervroeging...orginele release stond op 14 meiquote:Op maandag 10 mei 2004 00:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik had hem vandaag al in mijn brievenbus verwacht, maar hij heeft vertraging opgelopen
Gijs zo vroegquote:Op maandag 10 mei 2004 07:08 schreef SailingAce het volgende:
Mogguh
Gijs, dat Spelquote:Op maandag 10 mei 2004 00:30 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ninja Gaiden is trouwens GODDD !!!maar wel eeerg moeilijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Livetag: Struikrover | Mijn DVD`s | Forza!!!
Mogguh Quinnyquote:Op maandag 10 mei 2004 07:51 schreef Quinny het volgende:
tvp!
goedemorgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |