Gun die jongen ook wat, doe je plicht.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 00:35 schreef Loedertje het volgende:
MAAGD?
Al was ze de laatste vrouw op aardequote:Op vrijdag 13 augustus 2004 00:36 schreef Roönaän het volgende:
'Kim Holland'...
Ik verzuim mijn plichten nooitquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 00:35 schreef Lucille het volgende:
Gun die jongen ook wat, doe je plicht.
Psies, just lay back and think of England.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 00:35 schreef Lucille het volgende:
[..]
Gun die jongen ook wat, doe je plicht.
O shit dat wordt haastenquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 00:39 schreef Lucille het volgende:
Nog 23 uur en 21 minuten
OMG roonaan, meen je dat serieus?! Dat is eik bestwel een niet eens zo heel erg verkapte doodsverwensing!quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 00:41 schreef Roönaän het volgende:
Leeft Prrrr eik nog?
Nah, gun die jongen ook zijn pleziertjes.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 00:43 schreef -Xerxes- het volgende:
[..]
OMG roonaan, meen je dat serieus?! Dat is eik bestwel een niet eens zo heel erg verkapte doodsverwensing!
Maar om voor die 5 minuten daar helemaal heen te rijden?quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 00:44 schreef Lucille het volgende:
Ik heb begrepen dat je voor 25 euro al terecht kan bij de Keileweg en dat je op de Wallen meestal het dubbele kwijt bent.
Dit is van horen zeggen he
Lucille kan je het nummer van Annie ook wel geven hoor.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 00:45 schreef p-etr-a het volgende:
* GizartFRL pakt er een telefoonboekje bij
Lucille?quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 00:46 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Lucille kan je het nummer van Annie ook wel geven hoor.
Lucillequote:Op vrijdag 13 augustus 2004 00:47 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Lucille?
Ik heb het nummer niet van hem, maar wil je wel neuken met Anthraxx?quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 00:47 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Lucille?
Ik heb geen idee, ik ken Anthraxx niet.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 00:50 schreef Lucille het volgende:
[..]
Ik heb het nummer niet van hem, maar wil je wel neuken met Anthraxx?
Hey we gaan niet opeens kieskeurig doen he, wil je hem nou een leuk kado geven of niet?quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 00:51 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, ik ken Anthraxx niet.
http://fotoboek.fok.nl/user.fok?id=13783quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 00:51 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 00:51 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Jammer dat het haar eraf isquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 00:52 schreef Lucille het volgende:
[..]
http://fotoboek.fok.nl/user.fok?id=13783
Niet zeuren, gewoon neuken.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 00:53 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Jammer dat het haar eraf is![]()
Heeft iemand een foto van het potentiele slachtoffer?quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 00:45 schreef Zwansen het volgende:
Dafjedaf? Mag je eerst wel ff bij mij langskomen....
fotoboekquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 00:58 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Heeft iemand een foto van het potentiele slachtoffer?![]()
Er staat al een link naar het fotoboek van de potentiële geluksvogel.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 00:58 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
http://fotoboek.fok.nl/user.fok?id=13783quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 00:58 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Ik zie een patroon... Dat deed de vorige onvrijwillige maagd ook al...quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 00:58 schreef GizartFRL het volgende:
en ik speel Rollenspellen
Je moet maar net geilen op nerds natuurlijk.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 00:59 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Ik zie een patroon... Dat deed de vorige onvrijwillige maagd ook al...
Jackpot!quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 01:01 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Je moet maar net geilen op nerds natuurlijk.
Ik denk dat je eerst aan een bepaald soort televisieprogramma mee zou moeten doen om in aanmerking te komen. Maar ik zal kijken of ik een wat minder gezegende vriendin voor je heb. Ik gun het je, echt. Je hebt een mooi karakter enzo.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 00:59 schreef Anthraxx het volgende:
http://fotoboek.fok.nl/user.fok?id=13783
Big Diet?quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 01:02 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Ik denk dat je eerst aan een bepaald soort televisieprogramma mee zou moeten doen om in aanmerking te komen. Maar ik zal kijken of ik een wat minder gezegende vriendin voor je heb. Ik gun het je, echt. Je hebt een mooi karakter enzo.![]()
quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 01:02 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Ik denk dat je eerst aan een bepaald soort televisieprogramma mee zou moeten doen om in aanmerking te komen. Maar ik zal kijken of ik een wat minder gezegende vriendin voor je heb. Ik gun het je, echt. Je hebt een mooi karakter enzo.![]()
Ik denk dat jij eerst aan een bepaald televisieprogramma mee zou moeten doen om in aanmerking te komen voor een huwelijkquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 01:02 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Onder anderequote:Op vrijdag 13 augustus 2004 01:03 schreef Anthraxx het volgende:
Big Diet?
Extreme Make-over?
Jambers?
Oh nee hoor!quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 01:04 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Ik denk dat jij eerst aan een bepaald televisieprogramma mee zou moeten doen om in aanmerking te komen voor een huwelijk![]()
Nog los van het feit dat ik geen huwelijk blief, denk ik dat jij beter je mond kunt houden zo lang ik geen foto postquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 01:04 schreef p-etr-a het volgende:
Ik denk dat jij eerst aan een bepaald televisieprogramma mee zou moeten doen om in aanmerking te komen voor een huwelijk![]()
Ik doelde meer op je persoonlijkheidquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 01:05 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Nog los van het feit dat ik geen huwelijk blief, denk ik dat jij beter je mond kunt houden zo lang ik geen foto post
Oh ja, dit is ONZ, jullie praten hier over dingen die er niet toe doenquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 01:07 schreef p-etr-a het volgende:
Ik doelde meer op je persoonlijkheid
Geen probleem, goed dat je je herinnert waar het hier om draaitquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 01:08 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Oh ja, dit is ONZ, jullie praten hier over dingen die er niet toe doenmy bad
Het vleit me dat je meteen aan mij dacht toen er iemand ontmaagd moest worden die 23 uur per dag achter zn pc zit en vanwege goede redenen nog maagd isquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 01:07 schreef Zwansen het volgende:
Ik heb het in ieder geval geprobeerd!
Sorryquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 01:09 schreef Anthraxx het volgende:
Tsk, een beetje rellen in een feestelijk topic.
23 uur? Beetje weinig niet?quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 01:09 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Het vleit me dat je meteen aan mij dacht toen er iemand ontmaagd moest worden die 23 uur per dag achter zn pc zit en vanwege goede redenen nog maagd is![]()
Ik had net dat topic gelezen over die nerd en jou. En toen kwam dit topic voorbij, 3 maal raden aan wie ik als eerst dacht!quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 01:09 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Het vleit me dat je meteen aan mij dacht toen er iemand ontmaagd moest worden die 23 uur per dag achter zn pc zit en vanwege goede redenen nog maagd is![]()
Zo een heb ik al, heb je niet op de link geklikt?quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 01:09 schreef Witchfynder het volgende:
Dames, jullie hebben geen idee wat een groot geschapen wild seksbeest jullie in huis kunnen laten! Hij doet rollenspellen, for god's sake! Wat je maar wilt, hij kan het. Hij ragt je af terwijl hij je huiskamer een make-over geeft. Hoeveel mannen kunnen dat?
Welke link?quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 01:12 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Zo een heb ik al, heb je niet op de link geklikt?
Jij weet wat ik misloopquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 01:15 schreef Witchfynder het volgende:
Srory, niet gezien. En tóch moet je Anthraxx eens proberen.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 01:17 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
Rollenspellen? Vergeet + 4 fire damage dragon scale condoom niet voor extra skillz
Zijn nerds aantrekkelijk?quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 01:16 schreef Anthraxx het volgende:
Welke link?
Hij weet alles.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 01:16 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Jij weet wat ik misloop![]()
OUCH.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 01:03 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Big Diet?
Extreme Make-over?
Jambers?
quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 01:18 schreef Vahlto_II het volgende:
[..]
OUCH.
Be nice. Don't make me post... THE PHOTO!!!.
Ik own jou met een +8 sperm sanctuary adamantium pessarium (+4)quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 01:17 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
Rollenspellen? Vergeet + 4 fire damage dragon scale condoom niet voor extra skillz
Jazekerquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 01:18 schreef Zwansen het volgende:
Jullie zijn nu gelukkig bij elkaar ofzo?
Digitaal telt niet.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 01:20 schreef Anthraxx het volgende:
Het is overigens wel grappig dat de meeste denken dat ik geen sociaal leven heb.![]()
Mên die gast zal geen sexgebrek hebben!quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 01:20 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Jazeker![]()
I taught him all he knows.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 01:17 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Hij weet alles.
Sluwe vosch....maar je hebt geen rekening gehouden met het feit dat ik de ring "Daktari" onder mijn Improved Mythril Gauntlet met + 30% armorclass-materia draag. De ring van Daktari heb ik gekregen vanwege mijn diensten voor het Elven koninkrijk dat ik bevrijd heb van het kwaadaardige juk van Heer Spaghetti en zijn minions.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 01:19 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Ik own jou met een +8 sperm sanctuary adamantium pessarium (+4)![]()
Ik welquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 01:21 schreef Zwansen het volgende:
Mên die gast zal geen sexgebrek hebben!
And look where it brought him!quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 01:22 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
I taught him all he knows.
In dat topic zeg je anders dat je nerds best ok vind.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 01:23 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Ik welnerds....
![]()
Maar wacht! *onder jurk zoekt*quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 01:22 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
Sluwe vosch....maar je hebt geen rekening gehouden met het feit dat ik de ring "Daktari" onder mijn Improved Mythril Gauntlet met + 30% armorclass-materia draag. De ring van Daktari heb ik gekregen vanwege mijn diensten voor het Elven koninkrijk dat ik bevrijd heb van het kwaadaardige juk van Heer Spaghetti en zijn minions.
Yes. And is that before or after I screwed them?quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 01:24 schreef Anthraxx het volgende:
In dat topic zeg je anders dat je nerds best ok vind.
Weet ik het wie jij wel of niet neukt.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 01:30 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Yes. And is that before or after I screwed them?
quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 01:26 schreef Witchfynder het volgende:
Sommige nerds kunnen het gemakkelijk uren vol houden. Degene die naar power metal luisteren bijvoorbeeld. Zitten helemaal vol gepompt met testosteron en energie.
Lees de draad, n00bquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 01:30 schreef Anthraxx het volgende:
Weet ik het wie jij wel of niet neukt.
Is edguy zo heilig dan?quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 01:32 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
HEY! NIET SPOTTEN MET EDGUY JA!
Nee, eerder een ban.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 01:32 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Lees de draad, n00b![]()
Heej, maar als ik jou nou neuk, en ik maak er een klaagbaaktopic over, krijg ik dan een slotje?
Voor mij dude, ja.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 01:33 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
[..]
Is edguy zo heilig dan?
We shall find that out, after you have screwed him (well).quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 01:32 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Lees de draad, n00b![]()
Heej, maar als ik jou nou neuk, en ik maak er een klaagbaaktopic over, krijg ik dan een slotje?
Mensen bannen omdat ze niet met je willen neuken is zoooo 2003....quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 01:33 schreef Anthraxx het volgende:
Nee, eerder een ban.
Mensen die 'zoooo <vul jaartal in>' zeggen zijn nog triester eigenlijk.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 01:34 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Mensen bannen omdat ze niet met je willen neuken is zoooo 2003....![]()
quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 01:35 schreef Witchfynder het volgende:
Working on a sex farm
Trying to raise some hard love
Getting out my pitch fork
And poking your hay
Scratching in your henhouse
Sniffing at your feedbag
Slipping out your back door
I'm leaving my spray!
Sex farm woman
I'm gonna mow you down
Sex farm woman
I'll rake and mow you down
Sex farm woman
Don't you see my silo risin' high!
Rellen is een afrodisiacum, vind je ook niet, schatje?quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 01:35 schreef Anthraxx het volgende:
Mensen die 'zoooo <vul jaartal in>' zeggen zijn nog triester eigenlijk.
Doodsverwensing van een modquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 01:37 schreef Anthraxx het volgende:
Lul Nederlandsch of sterf ofzo...
Nee hoor. Ik word niet opgewonden van een flamewar.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 01:36 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Rellen is een afrodisiacum, vind je ook niet, schatje?
Aw kutquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 01:38 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Doodsverwensing van een mod![]()
Zeg, als je zo tegen alle meisjes praat is het geen wonder dat je teelballen verstoffen...
Ja zeg maar sorry tegen mn kut ja!quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 01:38 schreef Anthraxx het volgende:
Aw kutSorry voor dat.
![]()
Probeer het eens in WGR.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 01:32 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Lees de draad, n00b![]()
ff doorsoppen en als Annie nu op de fiets springt moet hij binnen 23 uur wel bij je zijn.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 01:40 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Ja zeg maar sorry tegen mn kut ja!
Zit ik hier verdomme te soppen, en geneukt worden ho maar...
:'( boehoehoe!!!
Je bedoelt dat zwart prostitueren een strafbaar delict is?quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 01:40 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Probeer het eens in WGR.
Of SEX, daar komt traxxxje toch nooit...quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 01:40 schreef TrenTs het volgende:
Probeer het eens in WGR.
Je begint me al te kennen. Net als dat ik op ongeveer tig andere fora's niet kom.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 01:41 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Of SEX, daar komt traxxxje toch nooit...
Hm. Hoeveel kilometer ligt Rozenburg van Enschede weg?quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 01:41 schreef engessa het volgende:
ff doorsoppen en als Annie nu op de fiets springt moet hij binnen 23 uur wel bij je zijn.
Nee, liever niet. Ik wilde het graag gezellig houden.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 01:42 schreef Vahlto het volgende:
* Anthraxx mompelt iets over zaterdag 14:00, A'dam CS...
Ik ook niet!!quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 01:42 schreef Anthraxx het volgende:
Net als dat ik op ongeveer tig andere fora's niet kom.
Nee als ze voor haar werk niet genoeg geld krijgt kan ze meteen vragen welke rechten ze heeft als ze je aanklaagt.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 01:41 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Je bedoelt dat zwart prostitueren een strafbaar delict is?
Misschien juist wel om zich voor te bereiden op D-day... wie weet wat er voor energie vrijkomt als hij uiteindelijk losgaat.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 01:41 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Of SEX, daar komt traxxxje toch nooit...
Nee, jij bent een vrouw. Ik ben een nou ja, een ander geslacht. Er is teveel verschil. Dat kan nooit werken.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 01:43 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Ik ook niet!!
We hebben zo veel gemeen![]()
Ow, dat kan geregeld worden.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 01:45 schreef dafjedaf het volgende:
Heej Anthraxxx, als je binnen die 23 uur toegang tot KEL hebt, heb je een deal
Je bent homoquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 01:44 schreef Anthraxx het volgende:
Nee, jij bent een vrouw. Ik ben een nou ja, een ander geslacht. Er is teveel verschil. Dat kan nooit werken.
't hoeft ook niet te werken. Als het maar neukt.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 01:44 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nee, jij bent een vrouw. Ik ben een nou ja, een ander geslacht. Er is teveel verschil. Dat kan nooit werken.
Bring it on...quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 01:45 schreef Anthraxx het volgende:
Ow, dat kan geregeld worden.
Nee hoor. Ik val gewoon niet op bitcherige psychologie studentes.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 01:45 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Je bent homo![]()
Zeg dat dan meteeeeen *handgebaar maakt*
Ik werk niet, maar ik neuk welquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 01:46 schreef engessa het volgende:
't hoeft ook niet te werken. Als het maar neukt.
Het doel heiligt de middelen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 01:46 schreef engessa het volgende:
[..]
't hoeft ook niet te werken. Als het maar neukt.
Nou krijgt ie opeens pretentiesquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 01:46 schreef Anthraxx het volgende:
Nee hoor. Ik val gewoon niet op bitcherige psychologie studentes.
Schot voor open... doel!quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 01:47 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Ik werk niet, maar ik neuk wel![]()
Niet met jou.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 01:47 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Nou krijgt ie opeens pretenties![]()
Je bent gewoon bang voor seks, dat is het. Wil je er over praten?
Ik dacht dat je het gezellig wou houden, nicht.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 01:48 schreef Anthraxx het volgende:
Niet met jou.
'wou' staat niet in de Van Dale. Trouwens, ik heb het hier prima naar mijn zin.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 01:48 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het gezellig wou houden, nicht.
Relnicht.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 01:49 schreef Anthraxx het volgende:
Trouwens, ik heb het hier prima naar mijn zin.
Potverdorie! Annie, je gaat daar heen, scheurt met je tanden de kleren van haar smachtende lichaam en dan neem je haar als een viking een Franse maagd, damn it! Remember you training! You're a god damned Metalhead!quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 01:44 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Oh, Valhto liet mij weten dat het wel correct was. Mijn excuses.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 01:49 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
'wou' staat niet in de Van Dale. Trouwens, ik heb het hier prima naar mijn zin.
Een Metalhead met principes. Trouwens, zou Vikingmetal het goed doen in bed?quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 01:50 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Potverdorie! Annie, je gaat daar heen, scheurt met je tanden de kleren van haar smachtende lichaam en dan neem je haar als een viking een Franse maagd, damn it! Remember you training! You're a god damned Metalhead!
Dat is het ook.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 01:50 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Oh, Valhto liet mij weten dat het wel correct was. Mijn excuses.
Ja, rijg me aan je kloppende lans der liefde! Doe het, Annie!!quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 01:50 schreef Witchfynder het volgende:
Potverdorie! Annie, je gaat daar heen, scheurt met je tanden de kleren van haar smachtende lichaam en dan neem je haar als een viking een Franse maagd, damn it! Remember you training! You're a god damned Metalhead!
Als je je helm maar afzet.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 01:51 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Een Metalhead met principes. Trouwens, zou Vikingmetal het goed doen in bed?
Ik geloof dat ik ooit kapot geflamed ben in een crewfora, vanwege het gebruik van 'wou' in een nieuwsberichtquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 01:51 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Dat is het ook.Het wordt gedoogd eigenlijk, niet helemaal hetzelfde.
Dat zijn die momenten dat je weer weet waar je het allemaal voor doet.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 01:52 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik ooit kapot geflamed ben in een crewfora, vanwege het gebruik van 'wou' in een nieuwsbericht
Een echte Viking-heer voert haar eerst dronken met Maede.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 01:52 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Als je je helm maar afzet.
Nou, in principe is het anders heerlijk. Geloof me, als officiële ethiektoetser der Tydamonisch Verbond, verklaar ik zo een actie voor zeer verantwoord.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 01:51 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Een Metalhead met principes. Trouwens, zou Vikingmetal het goed doen in bed?
*Pul ophoudt*quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 01:53 schreef Anthraxx het volgende:
Een echte Viking-heer voert haar eerst dronken met Maede.
En zingt daarna gebroederlijk luidkeels liederen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 01:53 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Een echte Viking-heer voert haar eerst dronken met Maede.
Vikingen drinken uit de schedels van overwonnen vijanden.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 01:55 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
*Pul ophoudt*
Voordat de volgende slachting begint natuurlijk.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 01:55 schreef TrenTs het volgende:
[..]
En zingt daarna gebroederlijk luidkeels liederen.
Whatever, bier, slet!quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 01:57 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
Vikingen drinken uit de schedels van overwonnen vijanden.
Op het land of in bed? Kan alletwee een bloederige bedoeling worden natuurlijk, als echte krijger zijnde.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 01:58 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Voordat de volgende slachting begint natuurlijk.
Ach, bij het plunderen van het land hoorde ook het zich vergrijpen aan vrouwen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 01:58 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Op het land of in bed? Kan alletwee een bloederige bedoeling worden natuurlijk, als echte krijger zijnde.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 01:59 schreef Anthraxx het volgende:
Ach, bij het plunderen van het land hoorde ook het zich vergrijpen aan vrouwen.
Precies, op zo'n dorpsplein werden wel vaker voorstellingen gehouden.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 01:59 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ach, bij het plunderen van het land hoorde ook het zich vergrijpen aan vrouwen.
In de bedstee schijnen Vikingen toch behoorlijke timide minnaars te zijn.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 01:58 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Op het land of in bed? Kan alletwee een bloederige bedoeling worden natuurlijk, als echte krijger zijnde.
Niet eens met de mannencultuur?quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 02:00 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
![]()
Ik vatte het eerder op als 'Hallo, vergrijp je aan mij' ofzo. Om een beetje ontopic te blijven.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 02:00 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Niet eens met de mannencultuur?![]()
Komt door die helm, de punten blijven vastzitten in het plafond van de bedstee en dan is die 100% bewegingsvrijheid toch iets minder,quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 02:00 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
[..]
In de bedstee schijnen Vikingen toch behoorlijke timide minnaars te zijn.
Jawel!quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 02:00 schreef TrenTs het volgende:
Niet eens met de mannencultuur?![]()
Als je dat vaker denkt kun je er een straatverbod door krijgen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 02:01 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik vatte het eerder op als 'Hallo, vergrijp je aan mij' ofzo. Om een beetje ontopic te blijven.
En dorpen verkrachten?quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 02:01 schreef Witchfynder het volgende:
Oh. Ik ging juist vrouwen plunderen. Dat verklaart al de troep natuurlijk....
Ga liggen dan! Je doet hem er een plezier mee.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 02:01 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Jawel!Doe het, Annie, doe het!!
Alleen vannacht.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 02:02 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Als je dat vaker denkt kun je er een straatverbod door krijgen.
Maar nu is ze al weg.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 02:04 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Alleen vannacht.
En een beetje Viking laat zijn vechtbijl nooit los, dus dat vereist ook een iets gecontroleerder gedrag.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 02:01 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Komt door die helm, de punten blijven vastzitten in het plafond van de bedstee en dan is die 100% bewegingsvrijheid toch iets minder,
Ja, en als het me niet lukt kop ik een intercity weg. Tenminste, dat had ik beloofd toen ik dat debiele verhaaltje waar de TS mee begon intikte zo'n 2 jaar terug.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 02:04 schreef dafjedaf het volgende:
Ik ga slapen![]()
Tegen de tijd dat ik wakker wordt, heb je nog 12 uur...![]()
Eigenlijk moeten we ook in stijl naar Amsterdam zaterdag.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 02:05 schreef Vahlto het volgende:
[..]
En een beetje Viking laat zijn vechtbijl nooit los, dus dat vereist ook een iets gecontroleerder gedrag.
Nou ja, we zullen zaterdag wel een mondgesnoerde deerne in een hoek van onze taveerne zien, waar wij ons te goed zullen doen aan mede en calva... Om vervolgens een Odinsoffer te plengen.
Ik vatte het altijd meer als een gezegde op. Had het dus letterlijk moeten nemen. Vooral de vrouwen...quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 02:02 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
[..]
En dorpen verkrachten?
Ik zal zeker van de partij zijn.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 02:05 schreef Vahlto het volgende:
[..]
En een beetje Viking laat zijn vechtbijl nooit los, dus dat vereist ook een iets gecontroleerder gedrag.
Nou ja, we zullen zaterdag wel een mondgesnoerde deerne in een hoek van onze taveerne zien, waar wij ons te goed zullen doen aan mede en calva... Om vervolgens een Odinsoffer te plengen.
[clichémode]quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 00:33 schreef Lucille het volgende:
Anthraxx heeft al heel lang geleden gezegd dat hij ontmaagd wil worden voor zijn twintigste verjaardag. Tot op heden is er nog geen succes. Probleem is echter dat hij zaterdag jarig is, dus de klok tikt weg.
Wie helpt hem uit de brand?
Geen lang haar meer. Ze wilt niet.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 02:10 schreef mvt het volgende:
[..]
[clichémode]
Yvonne??
[/clichemode
Is dat niet heel stiekem andersom?quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 02:12 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Geen lang haar meer. Ze wilt niet.
Sssttquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 02:12 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Is dat niet heel stiekem andersom?
Zo'n pruik is bedoeld voor kalende mannen in een midlife crisis die een motor kopen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 02:13 schreef TrenTs het volgende:
Pruik trouwens?
Dan huur je maar een pruik.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 02:12 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Geen lang haar meer. Ze wilt niet.
Dat is toch ook een bepaalde status?quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 02:13 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Zo'n pruik is bedoeld voor kalende mannen in een midlife crisis die een motor kopen.
Je hebt er al de buik voorquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 02:13 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Zo'n pruik is bedoeld voor kalende mannen in een midlife crisis die een motor kopen.
Je pakt me op mijn zwakke punt.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 02:16 schreef mvt het volgende:
[..]
Je hebt er al de buik voor![]()
Ja.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 02:13 schreef mvt het volgende:
[..]
Dan huur je maar een pruik.
Toruwens, was jij een Iron Maidn fan??
FA. O.a.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 02:15 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Dat is toch ook een bepaalde status?
dat zit net ietjes lagerquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 02:16 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Je pakt me op mijn zwakke punt.
ff in mijn msn log kijken, leuk ietsquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 02:16 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ja.
Jij zei het, de 95.348 lurkers dachten het.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 02:17 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
FA. O.a.
Cheers big ears!quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 02:20 schreef Anthraxx het volgende:
Mja, ik ga maar eens slapen.
Oh, dat kan best. Die gozer is best getalenteerd en is vrij intelligent. Hij is tussendoor piloot voor een vliegtuig maatschappij, mocht meedoen aan de olympische spelen met schermen maar er kwam een tour doorheen (in 1984 overigens) en schrijft boeken en gedichtenquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 02:26 schreef mvt het volgende:
Fuck, logs staan uit.
Was iig een of ander sulletje te zien op Discovery,
Op een fiets
met zo'n helm, voor de echte watjes.
hij was een hogesnelheidstreinen liefhebber
Dus zoveel mogelijk met die dingen rijden als zijn werk het toeliet.
En toen lieten ze zijn werk zien, een stukje uit een optreden van een ocncert van Iron Maiden.
Het was dus de zanger
Ik ben niet kalend.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 02:13 schreef Anthraxx het volgende:
Kun je tussen nu en 0:00?quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 12:21 schreef Elister het volgende:
Hey, was dat niet mijn baantje?
Waar treed je op?quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 12:29 schreef Elister het volgende:Nou, ik moet nog boodschappen doen, m'n kisten poetsen, douchen en optreden. Maar als je kunt komen kijken naar m'n optreden valt er backstage vast wat te regelen.
Had Daniel mijn voorwaarde nog doorgegeven?quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 12:53 schreef Elister het volgende:
Of je wacht tot woensdag.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 13:02 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Had Daniel mijn voorwaarde nog doorgegeven?
Way to goquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 17:27 schreef Lucille het volgende:
Nog 6 uur en 33 minuten
Desnoods rij ik naar Rozenburg en verkracht ik Anthraxx zelf, hij zal ontmaagd worden voor middernacht
Heb je de aidstest nu al gedaan dan?quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 19:54 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Negative.
Zekerheid voor alles.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 19:58 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Heb je de aidstest nu al gedaan dan?
Maar niet alles voor zekerheidquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 20:00 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Zekerheid voor alles.
Succes.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 00:07 schreef Anthraxx het volgende:
Nee. Ik spring morgen voor een trein
En het jaar duurt nog tot en met 14 augustus 2005, dus aan tijd ontbreekt het hem niet.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 00:18 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Succes.
* p-etr-a verwacht volgend jaar weer zo'n topic alhoewel de dag nog duurt tot en met morgen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |