Huh? Hoezo? Wat is hier mis mee? Ik heb niet begrepen dat jij je aan eerdere topics van mij hebt gestoord.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 00:12 schreef static het volgende:
Blijf je aan de gang met dit soort topics?
Echt?quote:Op dinsdag 9 maart 2004 00:10 schreef Kroketeer het volgende:
Iedereen kent ze wel: de rasechte (computer)nerds. Ik zie ze ook wel eens lopen en dan soms aan hun zij zelfs een meid, die er vaak ook nog eens ontzettend goed uitziet. Mijn vraag is, zijn er meiden (mischien kunnen de dames hier dat eventueel ook bevestigen) die zich echt seksueel aangetrokken voelen tot nerds? Als dat zo is, waarom precies?
Wat is er mis met dit soort topics?quote:Op dinsdag 9 maart 2004 00:12 schreef static het volgende:
Blijf je aan de gang met dit soort topics?
Sorry, zo bedoelde ik het niet.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 00:13 schreef Kroketeer het volgende:
[..]
Huh? Hoezo? Wat is hier mis mee? Ik heb niet begrepen dat jij je aan eerdere topics van mij hebt gestoord.
Raar. Je zou denken dat je toch wat beters kan krijgen dan.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 00:14 schreef Salem het volgende:
Ben zelf een niet onaantrekkelijke succesvolle extroverte jonge vrouw, maar heb toch de neiging om voor Nerds te vallen..wel die met een beetje een goed lichaam, maar ze mogen behoorlijk contact gestoord zijn, wist ik maar waarom, dan kon ik er iets aan doen.
Oke, ik had het verkeerd begrepen danquote:Op dinsdag 9 maart 2004 00:14 schreef static het volgende:
[..]
Sorry, zo bedoelde ik het niet.
Je start veel topics met dezelfde strekking, daar doelde ik op.
Kun je er ook op vallen, verliefd en geil op worden is denk ik zijn vraag?quote:Op dinsdag 9 maart 2004 00:13 schreef dafjedaf het volgende:
Nerds kunnen heel aantrekkelijk zijn als ze maar geen acne en lelijke kleren hebben. Er zijn ook hippe nerds. Ik vind ze wel wat hebben omdat ze meestal niet zo meelopen met de massa en als je goed naar ze luistert hebben ze vaak heel interessante originele meningen over dingen.
Ja, maar dat is dus de vraag. Wat noem jij beter? Is een nerd per definitie slecht?quote:Op dinsdag 9 maart 2004 00:17 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Raar. Je zou denken dat je toch wat beters kan krijgen dan.
Ja, maar deze zijn makkelijker naar haar hand te zetten. En ze verlaten haar niet snel, omdat ze al blij zijn dat ze überhaupt aandacht hebben.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 00:17 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Raar. Je zou denken dat je toch wat beters kan krijgen dan.
Ja, ja en ja.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 00:18 schreef megajelquer het volgende:
Kun je er ook op vallen, verliefd en geil op worden is denk ik zijn vraag?
nerd (de ~ (m.), ~s)quote:Op dinsdag 9 maart 2004 00:18 schreef Overlast het volgende:
definieer nerd
Ach, het is natuurlijk allemaal maar wat nou precies een nerd is..quote:Op dinsdag 9 maart 2004 00:18 schreef Flex82 het volgende:
[..]
Ja, maar deze zijn makkelijker naar haar hand te zetten. En ze verlaten haar niet snel, omdat ze al blij zijn dat ze überhaupt aandacht hebben.
Zekerheid is dan het sleutelwoord.
Goede vraag, maar ik doelde op het stereotype nerd. Ook al kan aan de definitie nerd een hele andere invulling gegeven worden. Als ik zeg nerd in de gangbare zin, dan weet iedereen wel over wat voor soort type ik spreek.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 00:18 schreef Overlast het volgende:
definieer nerd
Haha.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 00:20 schreef Flex82 het volgende:
[..]
nerd (de ~ (m.), ~s)
1 iemand die graag leert, computert e.d., maar achterblijft op het sociale, emotionele en motorische vlak
(bron: Van Dale)
De vraag kan hier ook gesteld worden: definieer sociaal vlakquote:Op dinsdag 9 maart 2004 00:20 schreef Flex82 het volgende:
[..]
nerd (de ~ (m.), ~s)
1 iemand die graag leert, computert e.d., maar achterblijft op het sociale, emotionele en motorische vlak
(bron: Van Dale)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |