Het orgineel is niet Engelstalig maar Duits!quote:keezert - donderdag 12 augustus 2004 @ 19:23
jullie kennen allemaal wel het nummer 'het werd zomer' van rob de nijs. wie weet van wie het orgineel is en hoe het liedje heet? (engelstalig)
thanks alvast
quote:jammin4life - donderdag 12 augustus 2004 @ 19:08
Still Breathin'
Ik wil heel graag weten wat dat nummer is dat TMF gebruikt bij die reclamestukjes waarin je dan een paar stukjes van nieuwe clips ziet maar dan in blauwtint als het ware. Als je begrijpt wat ik bedoel... Maar het liedje wat je dan hoort dus. Heel graag!
quote:cb_17 - donderdag 12 augustus 2004 @ 18:20
ik zoek een nummertje..
gehoorde tekst:
"Can you think of me, all and longer" > waarvan ik niet weet of het laatste goed is
Moet een 80/90 geweest zijn, gezongen door waarschijnlijk een vrouw.
alvast bedankt
quote:pieter_pontiac - donderdag 12 augustus 2004 @ 17:40
Wat gaat ie snel hè...
Kun je eigenlijk ook ergens aan de muziek uit de eerste Need for Speeds (PC-spel) komen?
Rory Block - Lovin' whiskey [1988]quote:Op donderdag 12 augustus 2004 20:55 schreef LennyKravitz het volgende:
Op zoek naar:
Lied waarin zangeres enigzins sprekend/zingend het heeft over whiskey.
Wie zegt dit wat?
quote:EggsTC - donderdag 12 augustus 2004 @ 20:49
DE KROEGERS
Ik zoek het originele nummer van Chosen Few - Cold Dayz.
Is het niet gewoon Moppie van Lange Frans en Baas B?quote:Op donderdag 12 augustus 2004 21:34 schreef _bigmac_ het volgende:
Ik zoek een nummer van Baas B In het nummer zing hij iets van : Open je mond en draai rondjes met je tong
Een paar nummers van Enya:quote:Op donderdag 12 augustus 2004 21:10 schreef EggsTC het volgende:
T zou een nummer van Enya moeten zijn volgens een paar mensen..?
enya - exilequote:Op donderdag 12 augustus 2004 21:10 schreef EggsTC het volgende:
T zou een nummer van Enya moeten zijn volgens een paar mensen..?
Correctquote:Op donderdag 12 augustus 2004 22:03 schreef Ms.Bitters het volgende:
[..]
enya - exile
nee die zijn het niet.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 21:56 schreef Impry het volgende:
[..]
Is het niet gewoon Moppie van Lange Frans en Baas B?
Of 'In de Club' van Baas B?
Mozart - carmina burana?quote:Op donderdag 12 augustus 2004 22:45 schreef EggsTC het volgende:
Hier heb ik er nog 1tje voor jullie.
Deze heb ik al eerder gepost maar heb ik nog steeds het antwoord niet op weten te vinden. Het originele nummer van "115 - Philippe Rochard Meets Nu-Pulse - The Survivors Of Hardstyle". Velen beweerden dat dit een stuk uit de Carmina Burana is van Carl Orff, maar hier heb ik een sample voor jullie die niet uit Carmina Burana komt :
KLIK
Naar het originele stuk van dit ben ik al een jaar opzoek, bovenstaand nr is de hardcoreversie waar dus ook de sample vandaan komt.
Mozart heeft nog nooit iets met een Carmina Burana te maken gehad.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 23:35 schreef Ms.Bitters het volgende:
[..]
Mozart - carmina burana?
hm.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 23:38 schreef Seborik het volgende:
[..]
Mozart heeft nog nooit iets met een Carmina Burana te maken gehad.
Ik dacht dat het stuk eigenlijk uit een soundtrack kwam, maar ik kan even niet op de film komen waarin het zat. Maar dat kunnen ze natuurlijk ook weer van de een of nadere componist hebben geleend.
Volgens mij is die versie van Angels van DJ Galaga. Anders kun je misschien 'Apres Skihut' intypen op kazaa of Emule, misschien staat ie daar tussen!quote:Op donderdag 12 augustus 2004 23:14 schreef Sigmund_Freud het volgende:
Dag mensen,
ik zoek een nummer het is het plaatje van robbie williams - angels maar dan een soort van feest dance uitvoering. Ik heb hem op vakantie elke avond gehoord in een feestcafe.
dus wie oh wie kan mij aan de juiste titel helpen zodat ik dit liedje kan vinden.
alvast bedankt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |