het is toch vierkant ?quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 12:04 schreef Troel het volgende:
QG, heb jij een groot hoofd of een klein hoofd wat omtrek betreft?
je weet toch hoe m'n hoofd er uit ziet?quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 12:04 schreef Troel het volgende:
QG, heb jij een groot hoofd of een klein hoofd wat omtrek betreft?
ja, maar ik weet niet hoe groot de omtrek is.... Kijk, Bert heeft ook een hoofd en dat is ook zo'n mager scharminkel, maar zijn hoofd is groter dan de mijne. En dat heeft niets met de hersens te makenquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 12:08 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
je weet toch hoe m'n hoofd er uit ziet?
En dat moest gewoon even gezegd worden hequote:Op vrijdag 13 augustus 2004 12:09 schreef Troel het volgende:
[..]
En dat heeft niets met de hersens te maken
quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 12:36 schreef Troel het volgende:
Ik word er zo ziek/verdrietig/beroerd/boos om/van (streep door wat niet van toepassing is).
je wordt ergens boos om...quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 12:48 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Taalpurist~!!quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 12:50 schreef Troel het volgende:
[..]
je wordt ergens boos om...
maar je wordt ergens ziek van, niet omquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 12:50 schreef Troel het volgende:
[..]
je wordt ergens boos om...
marty, kom jij vandaag nog online voor je weet wel watquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 14:15 schreef Marty26 het volgende:
Ja meschien wisten jullie het al maar ik kwam er van de week pas achter.
?intitle:index.of? (hier naam bestand dingen) zo kun je op op dir of downloads index van pagina's zoeken op google test het maar dan snappie het wel
Ja hoor jumpquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 14:24 schreef Jump het volgende:
[..]
marty, kom jij vandaag nog online voor je weet wel wat
MySQL volgens mij.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 15:23 schreef Drugshond het volgende:
Vraagje ?
Wat voor DB gebruikt Fok eigenlijk -> Welke database gebruiken voor sql te leren?
Kan wel kloppen...quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 17:55 schreef Renesite het volgende:
Je hebt geen rechten om deze pagina te bekijken.
Dankjewel!quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 10:34 schreef devzero het volgende:
[..]
Het grote kan-geen-ADSL-aansluiting-kiezen topic!
bv bij internetten.nl kun je een lijstje krijgen aan de hand van je postcode.
ja, werkt zijn fijn. en een goede control panel ook.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 23:09 schreef Renesite het volgende:
Werkt fijn he? 2uhosting.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |