ja, maar is ze niet verloren ?quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 16:09 schreef Renesite in dit topic het volgende:
[..]![]()
Gisteren was je nog bij het jaar 1973, was wel leuk![]()
pats nerdquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 19:38 schreef QuietGuy het volgende:
Vandaag m'n pc geupgraded, zie klik
Verder een AMD Athlon XP 3200+ en 3x512MB DDR333
Dat hadden wij in Frankrijk ook in Bourg d' Oisans... Jeetje wat typt dat slecht. Zeker als je wachtwoorden intypt, want je denkt dat je het goed doet, maar je ziet niet dat je het fout doetquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 13:15 schreef Marty26 het volgende:
Jullie Missen me He![]()
Ik heb me hier zo juist aan een azerty toetsenboard gewaagd. Vaag hoor die belgen![]()
Maar ik moet weer verder
azerty is makkelijkquote:Op zondag 22 augustus 2004 10:35 schreef Troel het volgende:
[..]
Dat hadden wij in Frankrijk ook in Bourg d' Oisans... Jeetje wat typt dat slecht. Zeker als je wachtwoorden intypt, want je denkt dat je het goed doet, maar je ziet niet dat je het fout doet
ik kan met beiden overwegquote:Op zondag 22 augustus 2004 12:09 schreef Jump het volgende:
[..]
azerty is makkelijk
querty is irritant
kwestie van gewoonte
pats nerdquote:Op zondag 22 augustus 2004 12:09 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
ik kan met beiden overweg
quote:Op zondag 22 augustus 2004 10:35 schreef Troel het volgende:
[..]
Dat hadden wij in Frankrijk ook in Bourg d' Oisans... Jeetje wat typt dat slecht. Zeker als je wachtwoorden intypt, want je denkt dat je het goed doet, maar je ziet niet dat je het fout doet
Deja Vuquote:Op zondag 22 augustus 2004 12:38 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Flashback...
quote:Op zondag 22 augustus 2004 12:45 schreef Renesite het volgende:
ik wíst dat ik ooit de matrix moest zienik weet echt niets van films
Tskquote:Op zondag 22 augustus 2004 12:48 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
ga naar de videotheek en huur ze
kom dan terug
Nee, even serieus, als je van 't genre houd zijn 't keigoeie films. Je moet ze wél op de juiste volgorde bekijken, dus bij de eerste beginnen, ander snap je er geen f*ck meer van.quote:Op zondag 22 augustus 2004 13:00 schreef Renesite het volgende:
[..]
Tsk
Wat maakt Independence day meer realistisch dan the matrix?quote:Op zondag 22 augustus 2004 13:06 schreef Renesite het volgende:
Ruime keus, maar het moet wel een beeeetje realistisch blijven
armagaddon bedoel jequote:Op zondag 22 augustus 2004 13:11 schreef Renesite het volgende:
Het in de lucht kunnen lopen en die onmundig rare wapens gebruiken.
Ik bedoelde een andere film, eigenlijk, maar daar ben ik altijd mee in de war - die van die meteoriet inslag... Deep impact en nog eentje dat die olieboorders die meteoriet onschadelijk moeten maken, god hoe heet die...
armageddonquote:Op zondag 22 augustus 2004 13:11 schreef Renesite het volgende:
Het in de lucht kunnen lopen en die onmundig rare wapens gebruiken.
Ik bedoelde een andere film, eigenlijk, maar daar ben ik altijd mee in de war - die van die meteoriet inslag... Deep impact en nog eentje dat die olieboorders die meteoriet onschadelijk moeten maken, god hoe heet die...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |