Geen idee welk info je wil weten van mij...quote:Ik ben dik met zijn iteejer en yvonne en om de één of andere reden wil ik dat soort info dan niet van Orange weten. . Alsof ik mijn eigen kind zoiets zie posten ofzo. .
Ik ben zo blij dat mijn kind pas vier is. .
bifi's en IKEAadelantesquote:Op donderdag 12 augustus 2004 19:00 schreef UIO_AMS het volgende:
waar draait het nu om?
Bifi's.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 19:00 schreef UIO_AMS het volgende:
waar draait het nu om?
raak je dan nooit verzadigd?quote:Op donderdag 12 augustus 2004 19:01 schreef yvonne het volgende:
bifi's en IKEAadelantes![]()
OF DAT JEJE BIFI NIET WILT POSTEN MAAR MAILEN OFZOquote:Op donderdag 12 augustus 2004 19:01 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Geen idee welk info je wil weten van mij...
Jep, deel 1+2quote:Op donderdag 12 augustus 2004 19:01 schreef MUUS het volgende:
TT = copy/paste, hè yv?.
MUUS en ik gaan wel een keer wandelen in de duinen ofzo..quote:Op donderdag 12 augustus 2004 19:02 schreef yvonne het volgende:
[..]
OF DAT JEJE BIFI NIET WILT POSTEN MAAR MAILEN OFZO
![]()
Ja HIEO!quote:Op donderdag 12 augustus 2004 19:01 schreef Ripley het volgende:
Ja haai
Geen mossels??quote:Op donderdag 12 augustus 2004 19:04 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Gezien de TT staan er nu dus ook broodjes rosbief op het menu?
Hoei! Ik mag je bellen vanavond van JKquote:Op donderdag 12 augustus 2004 19:03 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ja HIEO!.
Da's incest!quote:Op donderdag 12 augustus 2004 19:03 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
MUUS en ik gaan wel een keer wandelen in de duinen ofzo..
Die nueken we en gooien we weg, doegquote:Op donderdag 12 augustus 2004 19:01 schreef yvonne het volgende:
[..]
bifi's en IKEAadelantes![]()
Helemaal geen incest...quote:Op donderdag 12 augustus 2004 19:06 schreef MUUS het volgende:
[..]
Da's incest!. Bijna.
En ik ben veul te oud voor je..
Zie je Orange, MUUS vind ook dat je aan de jonkies moetquote:Op donderdag 12 augustus 2004 19:06 schreef MUUS het volgende:
Mossels mogen ook uiteraard. Wijntje erbij, een prei.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 19:05 schreef Mr. Orange het volgende:
Geen mossels??![]()
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 19:07 schreef Ripley het volgende:
[..]
Zie je Orange, MUUS vind ook dat je aan de jonkies moet![]()
Wat aardig van hem, zeg! Het zou wel helpen als hij een foto van zijn bifi zou posten, want ik kan me nu even niets bedenken waarover we kunnen roddelen.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 19:05 schreef Ripley het volgende:
[..]
Hoei! Ik mag je bellen vanavond van JK
Hij wil graag in de roddeltombola![]()
Nou ja graag. Meer het onvermijdelijke halstarrig ende moedwillig onder ogen zien me dunkt.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 19:05 schreef Ripley het volgende:
Hoei! Ik mag je bellen vanavond van JK
Hij wil graag in de roddeltombola![]()
Je bent mijn leeftijd, ik ben ook op 000-00-00 geborenquote:Op donderdag 12 augustus 2004 19:06 schreef MUUS het volgende:
Probeer het eens.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 19:09 schreef UIO_AMS het volgende:
Zou ik hier ook offtopic mogen gaan?
Nee. kom maar op met die fotoquote:Op donderdag 12 augustus 2004 19:09 schreef UIO_AMS het volgende:
Geboortedatum: 1965-11-08quote:Op donderdag 12 augustus 2004 19:09 schreef Snakey het volgende:
[..]
Je bent mijn leeftijd, ik ben ook op 000-00-00 geboren![]()
Nueken?![]()
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 19:09 schreef MUUS het volgende:
Dus JK, gooi die pik op de gevoelige plaat (neehee, niet die de inductieplaat) of buk ff en maak een foto van dat harige kauwgompje.
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 19:10 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Geboortedatum: 1965-11-08![]()
Wijzig dan eerst je profiel sufferd![]()
Hooguit een bedekt kauwgumpjequote:Op donderdag 12 augustus 2004 19:09 schreef MUUS het volgende:
Wat aardig van hem, zeg! Het zou wel helpen als hij een foto van zijn bifi zou posten, want ik kan me nu even niets bedenken waarover we kunnen roddelen..
Dus JK, gooi die pik op de gevoelige plaat (neehee, niet die de inductieplaat) of buk ff en maak een foto van dat harige kauwgompje.
Hebben we wat om over te lullen.
Ja, door een foto te postenquote:Op donderdag 12 augustus 2004 19:09 schreef UIO_AMS het volgende:
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 19:12 schreef Snakey het volgende:
[..]
SSSSSSSSSSSTttttttttttttttt , bijdehandje
![]()
![]()
Hang niet zo de nicht uit JKquote:Op donderdag 12 augustus 2004 19:12 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Hooguit een bedekt kauwgumpje.
Bifi's willen we zienquote:Op donderdag 12 augustus 2004 19:12 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, door een foto te posten![]()
Dan plak je dat kauwgompje af met een stukje Hubba Bubba, ook goed, nou hup, foto maken!quote:Op donderdag 12 augustus 2004 19:12 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Hooguit een bedekt kauwgumpje.
Dus??quote:Op donderdag 12 augustus 2004 19:14 schreef junkiesietze het volgende:
Hallo
ik verveel me.
ja weet ik veel.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 19:14 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Dus??![]()
Give me a reasonquote:Op donderdag 12 augustus 2004 19:15 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
ja weet ik veel.
amuseer me ofzo
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 19:16 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Give me a reason![]()
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 19:14 schreef junkiesietze het volgende:
Hallo
ik verveel me.
Shit, is dat een opstakel? Ik bedoel een belemmering?quote:Op donderdag 12 augustus 2004 19:14 schreef MUUS het volgende:
Mededeling voor yvonne:
Fotoboek gecheckt. Hij heeft een tattoo op zijn rug.
Einde mededeling.
Nee, waarom ik je zou moeten vermaken omdat jij je verveeld...quote:Op donderdag 12 augustus 2004 19:16 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
[..]
Dat werkt alleen als je een lekker wijf bent. Lul.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 19:16 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
[..]
omdat ik dat vraag.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 19:17 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Nee, waarom ik je zou moeten vermaken omdat jij je verveeld...
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 19:17 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat werkt alleen als je een lekker wijf bent. Lul.![]()
Laat ik dat nou net zijn vandaagquote:Op donderdag 12 augustus 2004 19:17 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat werkt alleen als je een lekker wijf bent. Lul.![]()
Van hoeveel ons?quote:Op donderdag 12 augustus 2004 19:18 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Gedver, ik voel me net een stuk vlees nu.
Antwoord op je vraag: Nee.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 19:18 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
omdat ik dat vraag.
Dus.
Ik ga jou toch mooi onze geheimtaal niet uitleggen, meneertje.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 19:17 schreef Snakey het volgende:
[..]
Shit, is dat een opstakel? Ik bedoel een belemmering?
[eigenlijk bedoel ik, er wordt dus niet genuekt vanavond???[sub]
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 19:19 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Antwoord op je vraag: Nee.![]()
![]()
En wat is nu je probleem?quote:Op donderdag 12 augustus 2004 19:18 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Helaas. Ik zit dus met het volgende al een tijdje in mijn maag:quote:Op donderdag 12 augustus 2004 19:10 schreef Ripley het volgende:
Nee. kom maar op met die foto
Oi!quote:Op donderdag 12 augustus 2004 19:19 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
Homo
Kutquote:Op donderdag 12 augustus 2004 19:19 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ik ga jou toch mooi onze geheimtaal niet uitleggen, meneertje..
Had ik allang al gedan en ik had al gemeld dat ik het er wel op kon, mar dat we eerst gingen wepkemsexen, ik mn tieten hij zn bifi maar dat slaan we over en we gaan gewoon platquote:Op donderdag 12 augustus 2004 19:14 schreef MUUS het volgende:
Mededeling voor yvonne:
Fotoboek gecheckt. Hij heeft een tattoo op zijn rug.
Einde mededeling.
In totaal, of alleen mijn bifi of kauwgumpje?quote:Op donderdag 12 augustus 2004 19:18 schreef Ripley het volgende:
Van hoeveel ons?
Dat ik dus weer uit de tombola wil.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 19:19 schreef MUUS het volgende:
En wat is nu je probleem?
Mag ik nou boven of hoe zit het?quote:Op donderdag 12 augustus 2004 19:20 schreef yvonne het volgende:
[..]
Had ik allang al gedan en ik had al gemeld dat ik het er wel op kon, mar dat we eerst gingen wepkemsexen, ik mn tieten hij zn bifi maar dat slaan we over en we gaan gewoon plat
Ben je erweer?
Toch GEEN broodje rosbief ow gij adelante2quote:Op donderdag 12 augustus 2004 19:18 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Stug blijven proberen, JK, stug dus!quote:Op donderdag 12 augustus 2004 19:21 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
En eventueel uithuilen op een boezem.
Mister newbie for youquote:Op donderdag 12 augustus 2004 19:20 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Oi!![]()
Bugger off newbie
Hadden we dat al beslist?quote:Op donderdag 12 augustus 2004 19:21 schreef Snakey het volgende:
[..]
Mag ik nou boven of hoe zit het?![]()
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 19:19 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Helaas. Ik zit dus met het volgende al een tijdje in mijn maag:
Ja, hoe zit het nou?
Ga buiten spelen met je krijtjes ofzo..quote:Op donderdag 12 augustus 2004 19:22 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
Mister newbie for you
[afbeelding]
Oh, jullie gingen al neuken.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 19:20 schreef yvonne het volgende:
[..]
Had ik allang al gedan en ik had al gemeld dat ik het er wel op kon, mar dat we eerst gingen wepkemsexen, ik mn tieten hij zn bifi maar dat slaan we over en we gaan gewoon plat
Ben je erweer?
kom jij dan ook buiten? kan ik je bekogelenquote:Op donderdag 12 augustus 2004 19:23 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Ga buiten spelen met je krijtjes ofzo..
Bij de slager krijg ik toch ook niet eerst te horen hoeveel de koe woogquote:Op donderdag 12 augustus 2004 19:21 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
In totaal, of alleen mijn bifi of kauwgumpje?
[..]
Dat ik dus weer uit de tombola wil..
Als je me nog kan bekogelen..quote:Op donderdag 12 augustus 2004 19:24 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
kom jij dan ook buiten? kan ik je bekogelen
Uit de tombola, neen. No can do.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 19:21 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dat ik dus weer uit de tombola wil..
Neen spuit elf. Meer een afgelikt bifitje danwel kauwgumpje. Al is kauwgum dan weer geen vlees. Of je moet een vetrandje van een speklapje als kauwgumpje gebruiken. Nou ja, je snapt het wel.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 19:22 schreef yvonne het volgende:
Toch GEEN broodje rosbief ow gij adelante2
IK had dat al beslist jah!quote:Op donderdag 12 augustus 2004 19:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hadden we dat al beslist?
ij boven?
Saai
ik kan allesquote:Op donderdag 12 augustus 2004 19:24 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Als je me nog kan bekogelen..
Ow.. dus jij gaat nu uit een vliegtuig springen zonder parachute??quote:Op donderdag 12 augustus 2004 19:25 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
ik kan alles
Dat dat er niet meer bij staat klopt dus. Frustrerend zo'n extraatje van Fok!.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 19:23 schreef Ripley het volgende:
Geen idee? Ik ben trouwens tussendoor ook nog SHO-modje geweest
nee.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 19:26 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Ow.. dus jij gaat nu uit een vliegtuig springen zonder parachute??![]()
Ik heb hier geen weegschaal, ik zal zo in de C1000 wel even vragen of het meisje bij de vleeswaren me wil helpen met het wegen van mijn bifi.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 19:24 schreef Ripley het volgende:
Bij de slager krijg ik toch ook niet eerst te horen hoeveel de koe woog
Kzal toch bewijs moeten hebbenquote:Op donderdag 12 augustus 2004 19:27 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
nee.
ik kan het.
maar doe het niet
Neen, is niet logisch. De goede volgorde is: mod van SCD, mod van R&P en als laatste mod van SHO.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 19:27 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Dat dat er niet meer bij staat klopt dus. Frustrerend zo'n extraatje van Fok!.
he hoe denk je dat we allemaal in leven blijven.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 19:27 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Kzal toch bewijs moeten hebben![]()
yvonne? Mag MUUS "in the mix"? net haar tieten gezien, daar wil ik wel een puntje aan zuigenquote:Op donderdag 12 augustus 2004 19:23 schreef MUUS het volgende:
[..]
Oh, jullie gingen al neuken.
Nee, okay, dan heb ik niks gezegd.
Goed plan, die werkt tenminste in grammen nauwkeurig.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 19:27 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik heb hier geen weegschaal, ik zal zo in de C1000 wel even vragen of het meisje bij de vleeswaren me wil helpen met het wegen van mijn bifi.
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 19:28 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
he hoe denk je dat we allemaal in leven blijven.
juistdoor mij
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 19:29 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Voor jou niet nee.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 19:29 schreef junkiesietze het volgende:
[..]geen respect he..
klootzak.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 19:30 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Voor jou niet nee.
Oe!!!quote:Op donderdag 12 augustus 2004 19:25 schreef Snakey het volgende:
[..]
IK had dat al beslist jah!
Ik bedoelde onder trouwensIk ben altijd al boven en dat kost echt veel te veel energie
![]()
Puberquote:Op donderdag 12 augustus 2004 19:30 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
klootzak.
Och, een bla2 bijvoorbeeld. De linker dan graag.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 19:24 schreef MUUS het volgende:
Uit de tombola, neen. No can do.
Wat voor een boezem zoek je?.
Maar er zou uberhaupt niets meer moeten staan. Ze is toch geen crewlid meer. Toch?quote:Op donderdag 12 augustus 2004 19:28 schreef MUUS het volgende:
Neen, is niet logisch. De goede volgorde is: mod van SCD, mod van R&P en als laatste mod van SHO..
Alleen wel met een kleine bifi..quote:Op donderdag 12 augustus 2004 19:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oe!!!
Opstandige mannen![]()
Jouw pikkie is een vetrandje van een speklapjequote:Op donderdag 12 augustus 2004 19:24 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Neen spuit elf. Meer een afgelikt bifitje danwel kauwgumpje. Al is kauwgum dan weer geen vlees. Of je moet een vetrandje van een speklapje als kauwgumpje gebruiken. Nou ja, je snapt het wel.
Nee.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 19:30 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Puber
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 19:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oe!!!
Opstandige Luie mannen![]()
Wees eens inventief en spontaaanquote:Op donderdag 12 augustus 2004 19:28 schreef Dirkh het volgende:
Ik wil even ter informatie het volgende weten. In welke staat moet de Bifi gefotografeerd worden. Een slappe Bifi, een natte, of gewoon nog in de verpakking?
Puur alleen maar ter informatie.
En de Klant is natuurlijk Koning bij de C1000. Dus het meisje moet wel helpen. Geen fratsen, dat scheelt.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 19:28 schreef UIO_AMS het volgende:
Goed plan, die werkt tenminste in grammen nauwkeurig.
Opstandig? Nee hoor, gewoon dominantquote:Op donderdag 12 augustus 2004 19:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oe!!!
Opstandige mannen![]()
Op donderdag 12 augustus 2004 19:25 schreef Snakey het volgende:quote:Op donderdag 12 augustus 2004 19:31 schreef MUUS het volgende:
[..].
spek?!quote:Op donderdag 12 augustus 2004 19:31 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jouw pikkie is een vetrandje van een speklapje![]()
Heb je er aan één genoeg?quote:Op donderdag 12 augustus 2004 19:31 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Och, een bla2 bijvoorbeeld. De linker dan graag.
Daar is niks mis meequote:Op donderdag 12 augustus 2004 19:31 schreef MUUS het volgende:
[..].
*smelt*quote:Op donderdag 12 augustus 2004 19:32 schreef Snakey het volgende:
[..]
Opstandig? Nee hoor, gewoon dominant![]()
En daar heb jij weer gelijk in, beste UIO.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 19:31 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Maar er zou uberhaupt niets meer moeten staan. Ze is toch geen crewlid meer. Toch?
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 19:31 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
Nee.
zelfverzekerde betrouwbare aantrekkelijke jongeman.
optiefen met je bifiquote:Op donderdag 12 augustus 2004 19:33 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Nog eff en lach ik m'n bifi uit mijn broek...![]()
Ok, foto komt er aan, kan mij het ook schelen.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 19:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wees eens inventief en spontaaan
Goeie keuzequote:Op donderdag 12 augustus 2004 19:31 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Och, een bla2 bijvoorbeeld. De linker dan graag.
Yvonne! Je begrijpt me zowaar!quote:Op donderdag 12 augustus 2004 19:31 schreef yvonne het volgende:
Jouw pikkie is een vetrandje van een speklapje![]()
FOTOW!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 12 augustus 2004 19:33 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Nog eff en lach ik m'n bifi uit mijn broek...![]()
Jij wil me wel heel erg graag weghebben he?quote:Op donderdag 12 augustus 2004 19:31 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Maar er zou uberhaupt niets meer moeten staan. Ze is toch geen crewlid meer. Toch?
ALS JE ZO DOMINANT BEN, GA JE TOCH NIET ONDER LEGGE?! NEEN, DAN PLEUR JE DAT WIJF OP JE NEST, GRIJP JE HAAR ENKELS, TREKT ZE DE LUCHT IN EN RAMT IN ENE KEER DIE HARDE GEHAKTSTAAF TUSSEN DIE WARREME, KLAMME BAMISCHIJVEN!!quote:Op donderdag 12 augustus 2004 19:32 schreef Snakey het volgende:
[..]
Opstandig? Nee hoor, gewoon dominant![]()
Schele?quote:Op donderdag 12 augustus 2004 19:34 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ok, foto komt er aan, kan mij het ook schelen.
Lekker speklapjes barbecuenquote:Op donderdag 12 augustus 2004 19:34 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Yvonne! Je begrijpt me zowaar!!.!!...
Dat wordt gezellig op de camping.
Op de één of andere manier vind ik het bijzonder opwindend dat je me gelijk geeft.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 19:33 schreef MUUS het volgende:
En daar heb jij weer gelijk in, beste UIO.
Al die moeite ik wacht wel tot ze bukt op het vuil op te ruimen en dan jas ik 'm er wel inquote:Op donderdag 12 augustus 2004 19:35 schreef MUUS het volgende:
[..]
ALS JE ZO DOMINANT BEN, GA JE TOCH NIET ONDER LEGGE?! NEEN, DAN PLEUR JE DAT WIJF OP JE NEST, GRIJP JE HAAR ENKELS, TREKT ZE DE LUCHT IN EN RAMT IN ENE KEER DIE HARDE GEHAKTSTAAF TUSSEN DIE WARREME, KLAMME BAMISCHIJVEN!!
Dusch.
Mijn koosnaampje voor beaverhausen is bifi.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 19:35 schreef Rapid het volgende:
Zoals ik al eerder vroeg: Wie is een bifi?
Ik gok op de piemel van Mr.Beaverhausen
Hou's op met die romantische praatquote:Op donderdag 12 augustus 2004 19:35 schreef MUUS het volgende:
[..]
ALS JE ZO DOMINANT BEN, GA JE TOCH NIET ONDER LEGGE?! NEEN, DAN PLEUR JE DAT WIJF OP JE NEST, GRIJP JE HAAR ENKELS, TREKT ZE DE LUCHT IN EN RAMT IN ENE KEER DIE HARDE GEHAKTSTAAF TUSSEN DIE WARREME, KLAMME BAMISCHIJVEN!!
Dusch.
Mwaaaahh.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 19:35 schreef MUUS het volgende:
[..]
Dusch.
Meld je voor de zekerheid wel, dat je hem niet gesneden wilt hebben!quote:Op donderdag 12 augustus 2004 19:32 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
En de Klant is natuurlijk Koning bij de C1000. Dus het meisje moet wel helpen. Geen fratsen, dat scheelt.
Bescheiden beginnen en dan langzaam, of snel, afhankelijk van de situatie, werkgebied uitbreiden.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 19:33 schreef MUUS het volgende:
Heb je er aan één genoeg?
IK WIL ONDER EN DIE WARME ZEEHONDJES IN ME GEZICHT VOELEN.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 19:35 schreef MUUS het volgende:
[..]
Dusch.
Aha..... Lievquote:Op donderdag 12 augustus 2004 19:36 schreef MUUS het volgende:
[..]
Mijn koosnaampje voor beaverhausen is bifi.
Alleen is die term inmiddels wat verder doorgetrokken..
*tissues klaarlegt*quote:Op donderdag 12 augustus 2004 19:34 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ok, foto komt er aan, kan mij het ook schelen.
Ziet er verdonderend geil uitquote:Op donderdag 12 augustus 2004 19:38 schreef Dirkh het volgende:
[afbeelding]
Een Bifi koop je ook alleen als ie nog in de verpakking zit.
Da's geen pik, maar gewoon je gulp die opkrult.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 19:38 schreef Dirkh het volgende:
[afbeelding]
Nou, berg maar weer opquote:Op donderdag 12 augustus 2004 19:39 schreef yvonne het volgende:
[..]
*tissues klaarlegt*
Korte broekquote:Op donderdag 12 augustus 2004 19:38 schreef Dirkh het volgende:
[afbeelding]
er ligt een stukkie shag op je shirtquote:Op donderdag 12 augustus 2004 19:38 schreef Dirkh het volgende:
[afbeelding]
Warme zeehondjesquote:Op donderdag 12 augustus 2004 19:38 schreef Snakey het volgende:
[..]
IK WIL ONDER EN DIE WARME ZEEHONDJES IN ME GEZICHT VOELEN.
Dusch!
Nee! Blote voeten!quote:Op donderdag 12 augustus 2004 19:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
Korte broek
Je hebt vast witte sokken![]()
Sinds wanneer ben jij van de lieve omschrijvingen?quote:Op donderdag 12 augustus 2004 19:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
Warme zeehondjes![]()
Ja als mn zoon zo ook nog zn bifi gaat posten hier ben ik voor mn hele leven impotent en zit ik zo op een vetrandje van een speklappie te knabbelenquote:Op donderdag 12 augustus 2004 19:40 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nou, berg maar weer op.
Als ik hem er uit hang, heb je ook geen tisseu's nodig, maar een maagtablet.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 19:40 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nou, berg maar weer op.
hej, ik vind het een leuke naam voor mn zeekoeien jahquote:Op donderdag 12 augustus 2004 19:42 schreef MUUS het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij van de lieve omschrijvingen?.
Maar niet doenquote:Op donderdag 12 augustus 2004 19:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
Warme zeehondjes![]()
ORANGE NIET JE BIFI POSTEN AUBquote:Op donderdag 12 augustus 2004 19:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja als mn zoon zo ook nog zn bifi gaat posten hier ben ik voor mn hele leven impotent en zit ik zo op een vetrandje van een speklappie te knabbelen
Zo praat je nie over iteejer..quote:Op donderdag 12 augustus 2004 19:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja als mn zoon zo ook nog zn bifi gaat posten hier ben ik voor mn hele leven impotent en zit ik zo op een vetrandje van een speklappie te knabbelen
Zoeken op jouw naam gaf weinig bijzonderheden.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 19:42 schreef MUUS het volgende:
Sinds wanneer ben jij van de lieve omschrijvingen?.
Da's boffen, ze mag in bed ook al op iteejer poepen als hij lekker beleg mag hebben.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 19:44 schreef Snakey het volgende:
[..]
Na je 7de orgasme mag je over me heen plassen![]()
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 19:44 schreef Ripley het volgende:
[..]
Bewaar die maar voor je date of zo
Neem je wel een huishoudtrapje mee? Anders kun je er nog niet bij.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 19:42 schreef yvonne het volgende:
Kut, te late editquote:Op donderdag 12 augustus 2004 19:45 schreef MUUS het volgende:
[..]
Da's boffen, ze mag in bed ook al op iteejer poepen als hij lekker beleg mag hebben..
Dit is alleen maar leuk als je die column kent, trouwens..
En een vergrootglas? Is ie zo moeilijk te vinden?quote:Op donderdag 12 augustus 2004 19:45 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Neem je wel een huishoudtrapje mee? Anders kun je er nog niet bij.
Ze is precies net zo lang als ik en dus raakt ze net met haar kruin je ballen.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 19:45 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Beantwoord je nou je eigen vraag met een wedervraag?quote:Op donderdag 12 augustus 2004 19:47 schreef Ripley het volgende:
En een vergrootglas? Is ie zo moeilijk te vinden?
zitten we alles weg te scheren, komen de vrouwen met hun kruin en dus haar daar rondhangenquote:Op donderdag 12 augustus 2004 19:47 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ze is precies net zo lang als ik en dus raakt ze net met haar kruin je ballen..
Ah! Dan oefen ik nog even op mijn giechelen.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 19:47 schreef MUUS het volgende:
NOEM JIJ ITEEJER EEN MIETJE?!quote:Op donderdag 12 augustus 2004 19:47 schreef Snakey het volgende:
[..]
Kut, te late edit![]()
Colums zijn voor mietjes btw
Hihihihi, dat kieteltquote:Op donderdag 12 augustus 2004 19:47 schreef MUUS het volgende:
[..]
Nee, ik breidde de vraag even uit. Hij hangt duidelijk niet tot je knieen als yvonne haar keukentrapje moet meenemenquote:Op donderdag 12 augustus 2004 19:48 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Beantwoord je nou je eigen vraag met een wedervraag?
Zout op, Tickle-Me Ernie.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 19:49 schreef Snakey het volgende:
[..]
Hihihihi, dat kietelt![]()
Shitquote:Op donderdag 12 augustus 2004 19:49 schreef MUUS het volgende:
[..]
NOEM JIJ ITEEJER EEN MIETJE?!.
*snuif* *grom* *sputter*
Vanaf nu hebben wij ruzie, vriendelijke vriend..
Lekker warm mên, begin september kan het al danig koud zijn 's nachts.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 19:49 schreef Jerruh het volgende:
zitten we alles weg te scheren, komen de vrouwen met hun kruin en dus haar daar rondhangen.
Heb jij de GVR wel eens gezien?quote:Op donderdag 12 augustus 2004 19:49 schreef Ripley het volgende:
Nee, ik breidde de vraag even uit. Hij hangt duidelijk niet tot je knieen als yvonne haar keukentrapje moet meenemen
Alsof ie zou hangen zodra yvonne het trapje begint te bestijgen.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 19:49 schreef Ripley het volgende:
Nee, ik breidde de vraag even uit. Hij hangt duidelijk niet tot je knieen als yvonne haar keukentrapje moet meenemen
Hihihiquote:Op donderdag 12 augustus 2004 19:50 schreef MUUS het volgende:
[..]
Zout op, Tickle-Me Ernie..
Weet je wel hoever je zon randje vet kunt uittrekken?quote:Op donderdag 12 augustus 2004 19:45 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
ze zuigt het maar tot aangename temperaturen!quote:Op donderdag 12 augustus 2004 19:52 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Lekker warm mên, begin september kan het al danig koud zijn 's nachts.
En dan lees je even verderquote:Op donderdag 12 augustus 2004 19:54 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Alsof ie zou hangen zodra yvonne het trapje begint te bestijgen..
Tsssquote:Op donderdag 12 augustus 2004 19:53 schreef Ripley het volgende:
[afbeelding]
Snakey als Yvonne en d'r seabirds met 'm klaar zijn
Dat teringding heeft Isabel ook.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 19:53 schreef Ripley het volgende:
[afbeelding]
Snakey als Yvonne en d'r seabirds met 'm klaar zijn
Hoewel, dat lijkt wel eigenlijkquote:Op donderdag 12 augustus 2004 19:55 schreef Snakey het volgende:
[..]
TsssJij hebt duidelijk nog nooit een echte vent gehad
![]()
Het zijn dan ook mannen, yv.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 19:55 schreef yvonne het volgende:
[..]
En dan lees je even verder
MUUS, ze doen eng!!!
Ik von 'm lief! Maar goed, het scheelt natuurlijk als je geen 16,357 keer per dag hoort: 'Hihihi. Dat. Kietelt."quote:Op donderdag 12 augustus 2004 19:56 schreef MUUS het volgende:
[..]
Dat teringding heeft Isabel ook..
'Hihihi. Dat. Kietelt.".
.
Tjonge dames, ook mannen hebben gevoel hier en daar hoorquote:Op donderdag 12 augustus 2004 19:58 schreef Ripley het volgende:
[..]
'Hihihi. Dat. Kietelt."
Gevolgd door het onvermijdelijke:quote:Op donderdag 12 augustus 2004 19:58 schreef Ripley het volgende:
Ik von 'm lief! Maar goed, het scheelt natuurlijk als je geen 16,357 keer per dag hoort: 'Hihihi. Dat. Kietelt."
The horror, the horrorquote:Op donderdag 12 augustus 2004 20:00 schreef Jerruh het volgende:
en wij mannen worden gewoon genegeerd zeg
en dat wil bifi's zien.
U riep?quote:Op donderdag 12 augustus 2004 20:00 schreef UIO_AMS het volgende:
Na de bifi van Dirkh is het eigenlijk wel tijd voor een broodje rosbief!
Super! Neem de volgende keer dat je hier naartoe komt een grote tas mee en laat 'm per ongeluk expres daarin vallen.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 19:58 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik von 'm lief!
Daar kon ik op wachten natuurlijk.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 20:02 schreef broodje_rosbief het volgende:
U riep?
Ech nie, nu vind ze me nog liefquote:Op donderdag 12 augustus 2004 20:02 schreef MUUS het volgende:
[..]
Super! Neem de volgende keer dat je hier naartoe komt een grote tas mee en laat 'm per ongeluk expres daarin vallen.
Jij blij, ik blij, hoezee!.
een meer?quote:Op donderdag 12 augustus 2004 20:02 schreef Ripley het volgende:
Mijn zusje had vroeger een meer die de hele tijd zij "Ik vind je lief". Dat komt je ook de strot uit na een keer of honderd
In de tijd dat we jullie negeren, kunnen jullie mooi foto's maken van die bifi's.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 20:00 schreef Jerruh het volgende:
en wij mannen worden gewoon genegeerd zeg
en dat wil bifi's zien.
Had je zusje een meer?quote:Op donderdag 12 augustus 2004 20:02 schreef Ripley het volgende:
Mijn zusje had vroeger een meer die de hele tijd zij "Ik vind je lief". Dat komt je ook de strot uit na een keer of honderd
Open deuren zijn okayquote:Op donderdag 12 augustus 2004 20:02 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Daar kon ik op wachten natuurlijk.
Wat hij zei!quote:Op donderdag 12 augustus 2004 20:00 schreef UIO_AMS het volgende:
Na de bifi van Dirkh is het eigenlijk wel tijd voor een broodje rosbief!
Best apart toch, een meer dat constant: "Ik vind je lief zegt".quote:Op donderdag 12 augustus 2004 20:03 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
een meer?
mijn bifi voelt zich afgewezenquote:Op donderdag 12 augustus 2004 20:04 schreef MUUS het volgende:
[..]
In de tijd dat we jullie negeren, kunnen jullie mooi foto's maken van die bifi's.
Take a hint, dude.
een pratende ook nog hèquote:Op donderdag 12 augustus 2004 20:04 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Had je zusje een meer?
OMG!
Een groot meer of een bescheiden vijvertje?
Nee, dat doe je niet!quote:Op donderdag 12 augustus 2004 20:03 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ech nie, nu vind ze me nog lief![]()
Ik neem wel een matching Tickle Me Elmo mee
Ik voelde me best lullig want ik had zelf niet eens een vogelbadjequote:Op donderdag 12 augustus 2004 20:05 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
een pratende ook nog hè
Poeliepoeliepoeliepoelie?quote:Op donderdag 12 augustus 2004 20:05 schreef Jerruh het volgende:
[..]
mijn bifi voelt zich afgewezen
hij laat zijn kop al weer hangen hoor!
tsss, uitsloverquote:Op donderdag 12 augustus 2004 20:06 schreef Ripley het volgende:
Ik voelde me best lullig want ik had zelf niet eens een vogelbadje![]()
ik weet nietwat je nu wilt bereiken maar het werkt iig averechs!quote:Op donderdag 12 augustus 2004 20:07 schreef MUUS het volgende:
[..]
Poeliepoeliepoeliepoelie?
Bekant sig- dan wel ondertitel waardig.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 20:06 schreef MUUS het volgende:
dat giechelende maniakje.
Het zusje van Ripley had vroeger een pratend meer, waar zijzelf niet meer dan een vogelbadje had. Verder niet veel bijzonders.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 20:07 schreef beaverhausen het volgende:
Ja. Hoi. Heb ik nog wat gemist?.
Geen bifi's gepost. Ik herhaal: geen bifi's gepost!quote:Op donderdag 12 augustus 2004 20:07 schreef beaverhausen het volgende:
Ja. Hoi. Heb ik nog wat gemist?.
Welke wil je zien?quote:Op donderdag 12 augustus 2004 20:08 schreef yvonne het volgende:
Ik wil nu onderhand wel een vetrandje zien eik
Overquote:Op donderdag 12 augustus 2004 20:10 schreef MUUS het volgende:
[..]
Geen bifi's gepost. Ik herhaal: geen bifi's gepost!
Als je een kat wil lokken, werkt dat meestal wel.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 20:08 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik weet nietwat je nu wilt bereiken maar het werkt iig averechs!
Euhm.. ja.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 20:09 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Het zusje van Ripley had vroeger een pratend meer, waar zijzelf niet meer dan een vogelbadje had. Verder niet veel bijzonders.
In jouw geval zou het wel erg treffend zijn idd.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 20:08 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Bekant sig- dan wel ondertitel waardig.
Figures.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 20:10 schreef MUUS het volgende:
[..]
jouw tieten werkten mee, de mijne nie :p.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 20:10 schreef MUUS het volgende:
[..]
Als je een kat wil lokken, werkt dat meestal wel..
EN POST NOU EEN FOTO DIE ROOIE WORDT ONGEDULDIG!11111!!!>>!>!>!>!
Jerruh heeft vast een mooiequote:Op donderdag 12 augustus 2004 20:10 schreef MUUS het volgende:
[..]
20 augustus ben ik jarig en dan wil ik een bifi kalenderquote:Op donderdag 12 augustus 2004 20:10 schreef MUUS het volgende:
[..]
Regel een pc voor thuis of kom bij mij wonen.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 20:10 schreef Ripley het volgende:
[..]
Over
Ik moet zo naar huis![]()
Goh, die hebben we nog niet gezien.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 20:12 schreef jaspah het volgende:
[afbeelding]
Dat geeft niet, want we wilden toch je snikkel zien en niet je tieten. Komt dat ff mooi uit.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 20:11 schreef Jerruh het volgende:
[..]
jouw tieten werkten mee, de mijne nie :p.
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 20:12 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Goh, die hebben we nog niet gezien..
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 20:10 schreef MUUS het volgende:
[..]
Heatwave heeft er eentje voor me zegt ie. Het moet er binnenkort maar een keer van komen.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 20:12 schreef MUUS het volgende:
[..]
Regel een pc voor thuis of kom bij mij wonen..
Ja sorry, kan er ook niet veel meer van maken.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 20:11 schreef beaverhausen het volgende:
Euhm.. ja..
Er is wel een opkrullende gulp gepost. Ik herhaal: er is wel een opkrullende gulp gepost!quote:Op donderdag 12 augustus 2004 20:13 schreef Dirkh het volgende:
[..]
![]()
Hey daar heb je die franssprekende leugenaar met dat schaapquote:Op donderdag 12 augustus 2004 20:14 schreef Dagonet het volgende:
Jah, hallo
Waar moet ik beginnen met inlezen?
Toch leuk dat je het probeert.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 20:14 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ja sorry, kan er ook niet veel meer van maken.![]()
Feest! Bier enzo, ik wil nog steeds onder, met walvissen in me gezichtquote:Op donderdag 12 augustus 2004 20:12 schreef yvonne het volgende:
[..]
20 augustus ben ik jarig en dan wil ik een bifi kalender![]()
Heb je het keukentrapje voor Yvonne alvast klaar gezet?quote:Op donderdag 12 augustus 2004 20:15 schreef stinkie het volgende:
[afbeelding]
Je verwart me met Blinkyquote:Op donderdag 12 augustus 2004 20:14 schreef Ripley het volgende:
[..]
Hey daar heb je die franssprekende leugenaar met dat schaap
Ik vraag wel of deze of gene een mooi plaatje wil schieten.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 20:16 schreef MUUS het volgende:
Willen alle mannen hun foto's van hun blote lullen naar muus@fok.nl sturen?
Dan maak ik er een mooie kalender van voor yvonne's verjaardag. Geef even aan op welke maand je wilt staan en stuur een zo groot mogelijke foto!
Ik ben zeer discreet. Of was het sekreet? Nou ja, ik ben iig te vertrouwen.
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 20:16 schreef MUUS het volgende:
Dan maak ik er een mooie kalender van voor yvonne's verjaardag. Geef even aan op welke maand je wilt staan en stuur een zo groot mogelijke foto!
Zo groot mogelijk? Wat moet er nog meer opstaan dan?quote:Op donderdag 12 augustus 2004 20:16 schreef MUUS het volgende:
Maakt het nog uit in welke toestand?quote:Op donderdag 12 augustus 2004 20:16 schreef MUUS het volgende:
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 20:17 schreef Modus het volgende:
Ja hoi.. Samenvatiing?
.
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 20:10 schreef MUUS het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 20:14 schreef MUUS het volgende:
[..]
Er is wel een opkrullende gulp gepost. Ik herhaal: er is wel een opkrullende gulp gepost!
Ha! Vast.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 20:16 schreef MUUS het volgende:
[knip]Deze tekst neem ik in overweging
Nou ja, ik ben iig te vertrouwen.
bifi.fok.nl?quote:Op donderdag 12 augustus 2004 20:18 schreef nikky het volgende:
[..]
wil men dan ook een cctje doen naar forum@fok.nldaar zitten nog meer dames
de mannen doen hun ogen maar dicht
vonne maakt hem al aanquote:Op donderdag 12 augustus 2004 20:20 schreef Dagonet het volgende:
[..]
bifi.fok.nl?
Ik zie een trapjequote:Op donderdag 12 augustus 2004 20:15 schreef stinkie het volgende:
[afbeelding]
Dit gaat al lang niet meer over mij.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 20:21 schreef G_E het volgende:
Tsjee. Die bief krijgt zo maar het ene na het andere topic over zich beopend. Door Yvonne nog wel. * DE * Yvonne..
.
alleen door de mijne al jaquote:Op donderdag 12 augustus 2004 20:21 schreef UIO_AMS het volgende:
Volgens mij kunnen we het eerste halfjaar al vullen.
Ja, die had je toch nodigquote:Op donderdag 12 augustus 2004 20:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik zie een trapje![]()
I'll sing a nice Inuit throat song to it. That will get the job done.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 20:21 schreef Dirkh het volgende:
Ik moet trouwens wel wat opwindends hebben, waardoor Japie wil groeien, aan een slappe Bifi heeft ze niks.
Dus eh, mail even wat zelfgemaakte hulpmaterialen.
Neehee, want dan krijgt yvonne ze ook!quote:Op donderdag 12 augustus 2004 20:18 schreef nikky het volgende:
[..]
wil men dan ook een cctje doen naar forum@fok.nldaar zitten nog meer dames
de mannen doen hun ogen maar dicht
Japie?quote:Op donderdag 12 augustus 2004 20:21 schreef Dirkh het volgende:
Ik moet trouwens wel wat opwindends hebben, waardoor Japie wil groeien, aan een slappe Bifi heeft ze niks.
Dus eh, mail even wat zelfgemaakte hulpmaterialen.
throatquote:Op donderdag 12 augustus 2004 20:23 schreef Tagaq het volgende:
[..]
I'll sing a nice Inuit throat song to it. That will get the job done.
Of ik denk even terug aan dinsdagmiddag.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 20:23 schreef Tagaq het volgende:
[..]
I'll sing a nice Inuit throat song to it. That will get the job done.
Anything will get you goin', right.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 20:24 schreef stinkie het volgende:
throat
Ik ruil ze tegen een foto van je tieten met duidelijk zichtbare tepels. Voor harde tepels die ik er nog een geschoren zak bijquote:Op donderdag 12 augustus 2004 20:26 schreef MUUS het volgende:
Nou, niet ouwehoeren allemaal en rare vragen gaan stellen.
Gewoon die blote stijve lul op de foto. Close-up, zonder al die artistieke poespas erbij, gewoon duidelijk die blote snikkel op de foto en opsturen.
Moeilijk gedoe. Jullie zijn gvd net wijven.
En hoe krijg ik hem stijf, nou? Nou?quote:Op donderdag 12 augustus 2004 20:26 schreef MUUS het volgende:
Nou, niet ouwehoeren allemaal en rare vragen gaan stellen.
Gewoon die blote stijve lul op de foto. Close-up, zonder al die artistieke poespas erbij, gewoon duidelijk die blote snikkel op de foto en opsturen.
Moeilijk gedoe. Jullie zijn gvd net wijven.
The best 13 minutes and 3 seconds of my life.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 20:25 schreef Dirkh het volgende:
Of ik denk even terug aan dinsdagmiddag.![]()
viagra oid?quote:Op donderdag 12 augustus 2004 20:27 schreef Dirkh het volgende:
[..]
En hoe krijg ik hem stijf, nou? Nou?
www.vul hier iets random met sex in.comquote:Op donderdag 12 augustus 2004 20:27 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nee, met zó'n vraag scoor je punten bij een vrouw.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 20:27 schreef Dirkh het volgende:
de juiste vraag is idd hoe krijg jij 'm stijfquote:Op donderdag 12 augustus 2004 20:29 schreef Modus het volgende:
[..]
Nee, met zó'n vraag scoor je punten bij een vrouw..
He scored in a parking lot. Big time.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 20:29 schreef Modus het volgende:
Nee, met zó'n vraag scoor je punten bij een vrouw..
13?????????????quote:Op donderdag 12 augustus 2004 20:27 schreef Tagaq het volgende:
[..]
The best 13 minutes and 3 seconds of my life.
Jij ook.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 20:30 schreef Tagaq het volgende:
[..]
He scored in a parking lot. Big time.![]()
verdeelt over 6 keer waarschijnlijk, inclusief omkledenquote:Op donderdag 12 augustus 2004 20:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
13?????????????
Bij Dirkh???
Icnlusief reistijd.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 20:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
13?????????????
Bij Dirkh???
Je hebt haar omgekocht hequote:Op donderdag 12 augustus 2004 20:33 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Jij ook.
Maar goed, Yvonnes kalender, daar ging het om.
Hé, je was er zelf bij (in een of ander topic) dat we aan het onderhandelen waren over de duur van de neukpartij.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 20:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
13?????????????
Bij Dirkh???
Als ik ooit iemand van Fok! neuk, dan is het...quote:Op donderdag 12 augustus 2004 20:36 schreef Dirkh het volgende:
Hé, je was er zelf bij (in een of ander topic) dat we aan het onderhandelen waren over de duur van de neukpartij.
13 min. 3 sec. inclusief voorstellen, handje geven, uitkleden, neuken, aankleden, afscheid nemen.
Ok, ik kom morgen wel even langs. Zorg je wel dat je je memmen haarvrij hebt?quote:Op donderdag 12 augustus 2004 20:38 schreef stinkie het volgende:
misschien kunnen we fotogewijs iets combineren? Een leuter tussen een stel memmen? Ik ben wel beschikbaar eventueel
Ah, dan hebben we alleen nog iemands leuter nodig.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 20:38 schreef stinkie het volgende:
misschien kunnen we fotogewijs iets combineren? Een leuter tussen een stel memmen? Ik ben wel beschikbaar eventueel
And this was the result:quote:Op donderdag 12 augustus 2004 20:32 schreef yvonne het volgende:
13?????????????
ygm???quote:Op donderdag 12 augustus 2004 20:38 schreef Dirkh het volgende:
Muus ygm.
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 20:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
ygm???wat is er hier gaande ?
respect damequote:Op donderdag 12 augustus 2004 20:41 schreef Tagaq het volgende:
[..]
And this was the result:
13 minutes and 3 seconds
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 20:42 schreef Dirkh het volgende:
[..]de schaamte voorbij
Dirkh heeft al aangeboden, dat komt goedquote:Op donderdag 12 augustus 2004 20:40 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ah, dan hebben we alleen nog iemands leuter nodig.
My respect to you as well. Apparantly, you were UIO_AMS's best fuck ever. Or so he said.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 20:42 schreef yvonne het volgende:
respect dame![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |