phluph, ik was gisteren bij de Hema hier in de buurt en daar hadden ze er wel 1 liggen. Hij kostte iets van 45 euro en dat vond ik een beetje veel geld. Dus ik twijfel eigenlijk nog een beetje...quote:Op woensdag 25 augustus 2004 16:48 schreef phluphy het volgende:
Lewis bedankt voor de tip. Ik zag de kussens ergens op een site voor ¤ 25.
Maar ik zal eens mijn schoonmoeder langs de Hema sturen om te vragen wat ze daar kosten.![]()
Sja, ik was een van de gelukkigen die ondanks volledige bv en nachtvoedingen gewoon na 3 maanden ongesteld werdquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 12:21 schreef Belana het volgende:
Wat een toestand ET! Ik wist helemaal niet dat dat zo'n invloed kon hebben op je BV. Veel vrouwen worden natuurlijk ook helemaal niet ongesteld tijdens de BV periode...jij dus wel![]()
En er is niks aan te doen?
en de niet zo lekkere melk gewoon wel geven alleen gemengd met wel lekkere melk die je gespaard hebt in de periode dat je niet aan het 'rommelen' bent met je ongesteldheid ?quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 12:27 schreef E.T. het volgende:
... en dan de melk weggooien? Dat is ook zonde)
Of pap mee maken? (als die dun blijft melk even koken). Of pannekoekenquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 14:11 schreef Knorretje het volgende:
en de niet zo lekkere melk gewoon wel geven alleen gemengd met wel lekkere melk die je gespaard hebt in de periode dat je niet aan het 'rommelen' bent met je ongesteldheid ?
Ja, tandjes kan heel goed, kijk ook eens of ze meer kwijlt of een bobbel in haar tandvlees heeft of extreem rode wangen oid. Of misschien moet je ongesteld worden? Beginnende spruw is ook een optie, dus let even op witte plekken bij haar en pijn bij jezelf. Of misschien heeft ze keel- of oorpijn, maar dan zou ze denk ik de fles ook niet pakken. Hmm. Vervelend.quote:Op vrijdag 3 september 2004 13:10 schreef Grijs het volgende:
Judith (10 mnd.) wil plotseling niet meer uit de borst drinken (...) Kan het zijn dat ze (eindelijk) een tandje krijgt of is er misschien wat anders aan de hand? Hebben jullie ideeën om haar weer aan de borst te krijgen of moet ik misschien gewoon even geduld hebben?
mja, dan zou ik dus de tijd dat ik ongesteld moet worden (zo goed als) volledig moeten kolven, en de weken die lekker gaan extra moeten kolven. Dat word me te gek.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 14:11 schreef Knorretje het volgende:
[..]
en de niet zo lekkere melk gewoon wel geven alleen gemengd met wel lekkere melk die je gespaard hebt in de periode dat je niet aan het 'rommelen' bent met je ongesteldheid ?
Als je BV kookt kun je net zo goed water geven. De enige pap die bindt met BV is biobim, van Molenaar, te koop bij de reform. Andere papmerken binden niet en de pap blijft dus waterig.quote:Op donderdag 2 september 2004 16:33 schreef anneja het volgende:
[..]
Of pap mee maken? (als die dun blijft melk even koken). Of pannekoeken![]()
quote:Op vrijdag 3 september 2004 14:50 schreef Tan het volgende:
Maar ET, kan het niet zo zijn dat je een regelperiode achter de rug hebt? Ene kindje heeft het vaker en langer dan de ander.
quote:Op vrijdag 3 september 2004 13:59 schreef E.T. het volgende:
Ik denk dus dat een combinatie was van regelnachten, in combinatie met niet zo lekker zijn ofzo, en mijn naderende ongesteldheid.
Nouuuu dat gaat mij wat ver hoor. Er zit wel meer in bv dan enzymen (die de pap verteren waardoor ie dun wordt en die je stukmaakt door verhitten) en antilichamen (die ook stuk gaan door het verhitten maar die robuuster zijn dan de enzymen). Overigens duurt het bij mij iets van een kwartier voor mijn melk de pap zover verteerd heeft dat ie niet meer te scheppen is. En met biobim gebeurt dat ook overigens. En gekookte moedermelk is trouwens sowieso beter dan weggegooide moedermelkquote:Op vrijdag 3 september 2004 14:50 schreef Tan het volgende:
[..]
Als je BV kookt kun je net zo goed water geven. De enige pap die bindt met BV is biobim, van Molenaar, te koop bij de reform. Andere papmerken binden niet en de pap blijft dus waterig.
Het komt de vitamines ook niet ten goede.quote:Op vrijdag 3 september 2004 16:10 schreef anneja het volgende:
[..]
Nouuuu dat gaat mij wat ver hoor. Er zit wel meer in bv dan enzymen (die de pap verteren waardoor ie dun wordt en die je stukmaakt door verhitten) en antilichamen (die ook stuk gaan door het verhitten maar die robuuster zijn dan de enzymen). Overigens duurt het bij mij iets van een kwartier voor mijn melk de pap zover verteerd heeft dat ie niet meer te scheppen is. En met biobim gebeurt dat ook overigens. En gekookte moedermelk is trouwens sowieso beter dan weggegooide moedermelk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |