abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 20 augustus 2004 @ 13:27:04 #151
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_21422073
Daar lach je toch om om zoiets? Ze hebben immers hun eigen kuil gegraven de sukkels.
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_21422649
Walchelijk zoiets, ik had dus ook weggelopen
  dinsdag 24 augustus 2004 @ 22:29:52 #153
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_21521139
Heeft iemand van jullie ervaring met speciale kussens om te gebruiken tijdens het geven van borstvoeding?
... ♥ ik mis je ♥
  dinsdag 24 augustus 2004 @ 23:01:16 #154
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_21522031
Ik heb geen ervaring met speciale (als in: voedings-) kussens, maar ik gebruikte in het begin wel altijd een hoofdkussen bij het voeden. Dat ging prima.
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
pi_21528010
Ja ik heb het borstvoedings kussen van de hema. Die kun je om je heen leggen. En ik gebruik hem nog. Ik vindt het erg handig want zo heb ik mijn handen vrij en kan ik lezen tussendoor.
Het is wel aan te raden eigenlijk, er zijn volgens mij aardig wat fokkers hier die het ook gebruikt hebben en het erg handig vonden.
  woensdag 25 augustus 2004 @ 12:57:07 #156
70856 EL_REY
Prins der Fokkers
pi_21531413
ik wist niet dat er van die kussens waren! waar kan je die nog meer vinden, iemand mischien meer info?
___ .............. ___ ................___
{o,o}..............{o.o}...............{o,o}
|)__)..............|)_(|................(__(|
.-"-"-...............-"-"-.................-"-"-
pi_21533879
Prenatal heeft ze ook. Ik heb ze daar zien liggen. Het lijkt mij dat al die grote baby zaken ze wel hebben. Alleen watch out voor de prijzen. Hema zal wel goedkoper zijn. Ik heb namelijk prijzen voorbij zien vliegen dat ik denk, belachelijk gewoon. Bij de Hema liggen ze bij de slabbetjes volgens mij.
  woensdag 25 augustus 2004 @ 16:48:28 #158
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_21536672
Lewis bedankt voor de tip. Ik zag de kussens ergens op een site voor ¤ 25.
Maar ik zal eens mijn schoonmoeder langs de Hema sturen om te vragen wat ze daar kosten.
... ♥ ik mis je ♥
pi_21536890
bij de Hema hebben ze ze niet altijd, alleen bij speciale akties. tenminste dat werd mij verteld toen ik er daar één wilde kopen. misschien inmiddels wel hoor.
pi_21537139
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 16:48 schreef phluphy het volgende:
Lewis bedankt voor de tip. Ik zag de kussens ergens op een site voor ¤ 25.
Maar ik zal eens mijn schoonmoeder langs de Hema sturen om te vragen wat ze daar kosten.
phluph, ik was gisteren bij de Hema hier in de buurt en daar hadden ze er wel 1 liggen. Hij kostte iets van 45 euro en dat vond ik een beetje veel geld. Dus ik twijfel eigenlijk nog een beetje...
25 euro klinkt wat dat betreft al een stuk beter!
  woensdag 25 augustus 2004 @ 17:19:42 #161
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_21537242
http://www.baby-walz.de/S(...)&pHauptgruppe=738733

Bij BabyWalz hebben ze 3 verschillenden, de goedkoopste is 27,50, en ze brengen hem nog thuis ook
pi_21555567
Ik heb er eentje zelfgemaakt (patroon stond in een oude Ottobre, maar er zwerven er ook wel wat op internet geloof ik). De vulling was nog het duurst, ik was denk ik iets van 15 euro kwijt in totaal (maar de rits van de hoes had ik uit een oud slaapzakje gesloopt). Om te voeden heb ik hem eerlijk gezegd nauwelijks gebruikt, wel was ie onmisbaar bij het slapen in de laatste pakweg maand (bocht onder je buik en uiteinde tussen je knieen, heeeeeerlijk). En als steuntje om baby heen als die net kan zitten maar dat zelf af en toe vergeet (die van mij hebben een zeldzaam talent de om hen heen verspreide kussens te missen bij het achterovervallen, en zo'n voederkussen kan je er dus beter omheen leggen).
  vrijdag 27 augustus 2004 @ 07:37:01 #163
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_21572886
Da's geen gek idee, Anneja. Ik zal de a.s. oma's eens lief aankijken.
... ♥ ik mis je ♥
  dinsdag 31 augustus 2004 @ 11:10:04 #164
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_21656695
Dilemma:
Nu heb ik hier weer 2 pakjes Marvelon liggen, die wilde ik weer gaan gebruiken als mijn menstruatie op gang was gekomen.
De gyn zei destijds dat ik dit gewoon kon gebruiken in combinatie met bv.
Dus receptje bij de ha gevraagd en vorige week op gehaald.
Nu lees ik de bijsluiter en daar staat juist dat het afgeraden wordt. Ik de ha weer bellen, belt nog terug, maar volgens de assistente zou ik het gewoon moeten kunnen gebruiken. Ze zou het voor de zekerheid nog even navragen bij de arts zelf en dan belt ze terug.
Ik heb al op de bv-site gekeken en daar staat dus dat de bv terug kan lopen hierdoor. En dat wil ik dus nog niet. Geniet er nog veel te veel van.
Wat is jullie vertelt over de pil en bv?
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_21657052
mij is verteld dat dat niet samen kan, maar das ook 9 jaar geleden. Ik zou toch wachten tot HA terug gebeld heeft. Marvelon is toch niet zo'n sterke pil toch?
pi_21657191
ik heb ook altijd begrepen dat je de pil en bv niet samen kan doen. Dat er maar een pil is weet de naam niet en die moet je heel nauwgezet in nemen (niks voor mij ) en die werkt ook alleen als je volledige borstvoeding geeft ofzo (vanmorgen van de gyn gehoord)
pi_21657229
Ja volgens mij kan het niet Dutch. Ze geven je toch altijd eerst de minipil als je bv geeft Ik zou het zeker nog eens navragen hoor.
pi_21657406
Klopt, Cerazette. Maar daarmee kun je wel doorbraakbloedingen krijgen en je moet 'm elke dag even laat innemen of hij is niet betrouwbaar. Misschien kun je het gewoon uitproberen en dan stoppen met de pil als de bv terugloopt? Dat hoeft niet persé bij jou te gebeuren natuurlijk.
  dinsdag 31 augustus 2004 @ 12:03:09 #169
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_21657785
Was 't ook niet zo dat Cerazette maar 1hormoon heeft, dat niet in je bv komt? Andere pillen hebben 2 hormonen en 1tje daarvan komt wel in je bv terecht.

Hier word ik trouwens ff gestoord van 't feit dat ik weer ongesteld moet worden. Elke maand wordt de drama-periode langer Geen (of heel late) TSR (met als gevolg een kwaad kind), minimaal 2 nachtvoedingen (normaal max. eentje en die is pas om 5.30 ofzo)..
Alleen volgens mijn berekeningen moet ik pas maandag ongesteld worden
De eerste keer ongesteld, duurde dit drama 2 dagen, de keer erop 5 dagen en nu is 't al een week aan de gang.
Ik hoop toch niet dat we dit houden, 2 weken drama dan weer een paar dagen 'opbouwen', anderhalve week 'normaal' en dan weer 2 weken drama Dan gaat de lol er toch snel af
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  dinsdag 31 augustus 2004 @ 12:21:11 #170
24188 Belana
kloon van belana
pi_21658183
Wat een toestand ET! Ik wist helemaal niet dat dat zo'n invloed kon hebben op je BV. Veel vrouwen worden natuurlijk ook helemaal niet ongesteld tijdens de BV periode...jij dus wel
En er is niks aan te doen?
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 31 augustus 2004 @ 12:27:23 #171
3011 E.T.
pi_21658301
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 12:21 schreef Belana het volgende:
Wat een toestand ET! Ik wist helemaal niet dat dat zo'n invloed kon hebben op je BV. Veel vrouwen worden natuurlijk ook helemaal niet ongesteld tijdens de BV periode...jij dus wel
En er is niks aan te doen?
Sja, ik was een van de gelukkigen die ondanks volledige bv en nachtvoedingen gewoon na 3 maanden ongesteld werd
Maar dan wordt je melk minder lekker, de hoeveelheid is minder en de TSR minder krachtig. Als de TSR echt veel te lang op zich laat wachten gebruik ik m'n neusspray wel, maar verder is het gewoon doorbijten.
Vroeg naar bed 's avonds om toch aan m;n slaapuurtjes te komen.
Ik zou natuurlijk wel een flesje kunnen geven, maar dan moet ik elke voeding dubbel doen (flesje maken en geven en dan ook nog een keer kolven om de productie op gang te houden... en dan de melk weggooien? Dat is ook zonde)

't is gewoon ff waardeloos. Al voel ik wel al een paar dagen krampjes in m'n buik, zit ook elke keer op de wc omdat ik 't idee heb dat 't doorgezet heeft.. maar helaas... Zal wel gewoon maandag ofzo komen (en dan ga ik net op vakantie ook nog )
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  dinsdag 31 augustus 2004 @ 12:44:04 #172
24188 Belana
kloon van belana
pi_21658699
He bah! Wat vervelend zeg! Maar dus niks aan te doen. Hoop dat het snel doorzet dan!
stormy waters...
sailin'
pi_21660760
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 12:27 schreef E.T. het volgende:
... en dan de melk weggooien? Dat is ook zonde)
en de niet zo lekkere melk gewoon wel geven alleen gemengd met wel lekkere melk die je gespaard hebt in de periode dat je niet aan het 'rommelen' bent met je ongesteldheid ?
pi_21708379
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 14:11 schreef Knorretje het volgende:

en de niet zo lekkere melk gewoon wel geven alleen gemengd met wel lekkere melk die je gespaard hebt in de periode dat je niet aan het 'rommelen' bent met je ongesteldheid ?
Of pap mee maken? (als die dun blijft melk even koken). Of pannekoeken
  vrijdag 3 september 2004 @ 13:10:48 #175
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_21725714
Judith (10 mnd.) wil plotseling niet meer uit de borst drinken en dat is het enige drinken dat ze krijgt.
Gisterochtend heeft ze nog gewoon gedronken, maar 's middags na de boterham wilde ze niet (ze heeft toen een half bekertje water gedronken). Ook de avondvoeding weigerde ze en is daarna gaan slapen. Vanmorgen wilde ze nog steeds niet. Ik heb een voeding gekolfd en die heeft ze met smaak opgedronken, ze wilde nog meer, maar niet uit de borst, dus heeft ze nog wat water gehad.
Ze hapt niet eens naar de borst .
Kan het zijn dat ze (eindelijk) een tandje krijgt of is er misschien wat anders aan de hand? Hebben jullie ideeën om haar weer aan de borst te krijgen of moet ik misschien gewoon even geduld hebben?
pi_21725809
quote:
Op vrijdag 3 september 2004 13:10 schreef Grijs het volgende:
Judith (10 mnd.) wil plotseling niet meer uit de borst drinken (...) Kan het zijn dat ze (eindelijk) een tandje krijgt of is er misschien wat anders aan de hand? Hebben jullie ideeën om haar weer aan de borst te krijgen of moet ik misschien gewoon even geduld hebben?
Ja, tandjes kan heel goed, kijk ook eens of ze meer kwijlt of een bobbel in haar tandvlees heeft of extreem rode wangen oid. Of misschien moet je ongesteld worden? Beginnende spruw is ook een optie, dus let even op witte plekken bij haar en pijn bij jezelf. Of misschien heeft ze keel- of oorpijn, maar dan zou ze denk ik de fles ook niet pakken. Hmm. Vervelend.
Mattis wilde met 10 maanden toen ik voor het eerst weer ongesteld werd ook niet drinken, ongeveer een week. Nu drinkt hij nog steeds slecht als ik ongesteld ben, maar hij weigert in elk geval niet meer.

Succes ermee in elk geval!
  vrijdag 3 september 2004 @ 13:25:37 #177
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_21726048
Bedankt anneja, ik denk dat ik het maar op de tandjes houd (en evt. op spruw, maar daar heb ik nog geen tekenen van gezien). Ongesteld ben ik pas nog geweest (voor de 6de of 7de keer), dus dat valt denk ik wel af .
Als het idd de tandjes zijn, pakt ze dan vanzelf wel weer een keer de borst? Moet ik de borst telkens blijven aanbieden?
Ik denk dat ik VBN maar even bel...
  vrijdag 3 september 2004 @ 13:59:58 #178
3011 E.T.
pi_21726829
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 14:11 schreef Knorretje het volgende:

[..]

mja, dan zou ik dus de tijd dat ik ongesteld moet worden (zo goed als) volledig moeten kolven, en de weken die lekker gaan extra moeten kolven. Dat word me te gek.
Gek genoeg gaat 't nu weer hartstikke goed Dinsdag op woensdag was een echte drama-nacht, elke 2 a 2,5 uur werd mevrouw wakker en wilde drinken. Woensdag was ik dus echt niet te genieten. Woensdagavond heb ik langdurig ge-'wisselvoed'. Ze was daarna echt verzadigd. Het flesje kv dat ik klaar had staan als 'extra' was dus niet nodig. En om 4.30 uur schrok ik wakker (met ontploffende borsten) Vrij snel daarna kwam Saskia ook. Jeroen had helemaal hoofdpijn van het langdurige slapen
gister liep ik de hele dag met lichte stuwing en vannacht ging het weer hartstikke goed (01.30 en 7.00)
Ik denk dus dat een combinatie was van regelnachten, in combinatie met niet zo lekker zijn ofzo, en mijn naderende ongesteldheid.

(ow, en pannenkoeken vind ik niet zo'n geweldig idee... ik weet dat er meer vrouwen zijn die dat doen, maar ik zie dat neit zo zitten)
  vrijdag 3 september 2004 @ 14:50:05 #179
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_21727918
quote:
Op donderdag 2 september 2004 16:33 schreef anneja het volgende:

[..]

Of pap mee maken? (als die dun blijft melk even koken). Of pannekoeken
Als je BV kookt kun je net zo goed water geven. De enige pap die bindt met BV is biobim, van Molenaar, te koop bij de reform. Andere papmerken binden niet en de pap blijft dus waterig.

Maar ET, kan het niet zo zijn dat je een regelperiode achter de rug hebt? Ene kindje heeft het vaker en langer dan de ander.
  vrijdag 3 september 2004 @ 15:37:03 #180
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_21728709
En vanmiddag dronk Judith weer als vanouds...
  vrijdag 3 september 2004 @ 15:46:24 #181
3011 E.T.
pi_21728862
quote:
Op vrijdag 3 september 2004 14:50 schreef Tan het volgende:

Maar ET, kan het niet zo zijn dat je een regelperiode achter de rug hebt? Ene kindje heeft het vaker en langer dan de ander.
quote:
Op vrijdag 3 september 2004 13:59 schreef E.T. het volgende:
Ik denk dus dat een combinatie was van regelnachten, in combinatie met niet zo lekker zijn ofzo, en mijn naderende ongesteldheid.
pi_21729262
quote:
Op vrijdag 3 september 2004 14:50 schreef Tan het volgende:

[..]

Als je BV kookt kun je net zo goed water geven. De enige pap die bindt met BV is biobim, van Molenaar, te koop bij de reform. Andere papmerken binden niet en de pap blijft dus waterig.
Nouuuu dat gaat mij wat ver hoor. Er zit wel meer in bv dan enzymen (die de pap verteren waardoor ie dun wordt en die je stukmaakt door verhitten) en antilichamen (die ook stuk gaan door het verhitten maar die robuuster zijn dan de enzymen). Overigens duurt het bij mij iets van een kwartier voor mijn melk de pap zover verteerd heeft dat ie niet meer te scheppen is. En met biobim gebeurt dat ook overigens. En gekookte moedermelk is trouwens sowieso beter dan weggegooide moedermelk
  vrijdag 3 september 2004 @ 19:32:16 #183
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_21732945
quote:
Op vrijdag 3 september 2004 16:10 schreef anneja het volgende:

[..]

Nouuuu dat gaat mij wat ver hoor. Er zit wel meer in bv dan enzymen (die de pap verteren waardoor ie dun wordt en die je stukmaakt door verhitten) en antilichamen (die ook stuk gaan door het verhitten maar die robuuster zijn dan de enzymen). Overigens duurt het bij mij iets van een kwartier voor mijn melk de pap zover verteerd heeft dat ie niet meer te scheppen is. En met biobim gebeurt dat ook overigens. En gekookte moedermelk is trouwens sowieso beter dan weggegooide moedermelk
Het komt de vitamines ook niet ten goede.

En je stukje over Biobim vat ik niet Biobim bindt prima en er wordt niks verteerd door de melk Ik heb maandenlang pap gemaakt van BV en biobim en nooit problemen ermee gehad.

Maar goed, maakt ook niet uit Je laatste zin kan ik alleen maar beamen
  vrijdag 3 september 2004 @ 19:33:02 #184
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_21732958
quote:
Op vrijdag 3 september 2004 15:46 schreef E.T. het volgende:

[..]

[..]

Nie goe geleest
pi_21754695
Ik zit dus met een probleem dat al mijn ingevroren bv melk over de 3 maanden heen gaat. En tegen de tijd dat ik weer ga werken is volgens mij alles al over de 3 maanden heen. Ik heb geprobeerd om Joshua een flesje bv te geven maar hij klooit dan maar wat aan en drinkt bijna niets. Om eerlijk te zijn is het ook nogal een gedoe om af te kolven na zo'n flesvoeding.
Ik begin nu echt te merken dat ik veel moeier ben. Dus de puf om extra dingen te ondernemen zit er gewoon niet echt in op het moment.

Maar wat ik dus niet snap is dat als ik dan wel afkolf er gewoon zo verschrikkelijk weinig melk uitkomt, terwijl toen ik nog werkte het wel gewoon ging. Ik hoop dat dit nog goed gaat komen anders moet ik hem misschien gaan bijvoeden met fv. Opzich krijgt Joshua minimaal 4 x bv per dag. En tegenwoordig drinkt ie ook roosvicee.
pi_21755191
Je hebt een neusspray om de toeschietreflex op te wekken, maar ik weet niet of die bijzwangerschap mag. En misschien kan je zwangerschap de oorzaak zijn van (tijdelijk) minder melk?
pi_21755307
Die neusspray gebruiken ze hier dus niet in Engeland. Ik heb het al geprobeerd bij de dokter.
Ik kan me wel voorstellen dat de melk minder zou worden met zwangerschap. Maar gebeurt dat dan niet alleen als je misselijk bent en dus weinig eet/drinkt ? En dat doe ik dus niet, ik eet nog steeds veel en drink ook heel veel.
pi_21755335
Ik denk dat dat dan een hormonale kwestie is.. zal ff Googelen zo of ik wat kan vinden.

Vervelend dat ze die neusspray niet gebruiken. Heb je het ook bij je Health Visitor gevraagd?
pi_21755565
Syntocinon mag sowieso niet gebruikt worden tijdens de zwangerschap, is een synthetische nabootsing van oxytocine en veroorzaakt samentrekkingen van de baarmoeder (bijsluiter).
Verder kan ik zo snel niets vinden maar misschien kan iemand op het borstvoedingsforum je verder helpen? Daar heb je waarschijnlijk wel mensen die er zelf ervaring mee hebben.

/ edit
Of misschien kun je hier iets mee: Vraagbaak borstvoeding Ouders Online: Moet ik stoppen met voeden nu ik weer zwanger ben?.
  zaterdag 4 september 2004 @ 22:46:36 #190
3011 E.T.
pi_21755604
lewis, gewoon puur door de hormonen van je zwangerschap kan je ook minder melk hebben. Hoeft niet gepaard te gaan met misselijkheid e.d.
Als je trouwens je vriezer op -18 hebt staan is je melk 6 maanden houdbaar

Je hebt dus nog ff

(krijg je trouwens met kolven wel een toeschietreflex? als je die wel hebt is de neusspray nl. overbodig)
  zondag 5 september 2004 @ 09:21:36 #191
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_21760741
Lewis, ik heb Jessai gedurende de hele zwangerschap gevoed. Tot 6 maanden zo'n 6 keer per dag, daarna afgebouwd tot 1-3 keer per dag.

Wat ik zèlf heb gemerkt: De voeding liep terug, voor de zwangerschap dronk Jessai 4 keer per dag, tijdens de zwangerschap weer 6 keer. Dat was overigens wel voldoende.
Na een maand of drie werden de tepels vreselijk gevoelig, ik werd soms knettergek tijdens het voeden en heb diverse malen overwogen om te stoppen. Maar als ik mijn zoontje zag genieten dan was dat voor mij toch weer een reden om door te gaan.
Op een gegeven moment kreeg de BV ook een andere smaak had ik het idee. Hij begon heel raar te doen aan de borst, maar dat was na een paar dagen over.

Op zich is het goed te doen hoor. Maar het kan nodig zijn om bij te voeden of af te bouwen, want echt ideaal is het niet, zeker niet met die gevoelige tepels.
Ik vond het trouwens wel erg leuk hoe Jessai over de buik aaide tijdens het drinken. Het waren echt speciale momenten met ons 'drieën'. Maar hij was toen wel veel ouder dan Joshua, want ik denk niet dat hij al zal beseffen dat er wat in je buik groeit.
pi_21772631
Lewis, je bent zwanger, dat heeft invloed op je produktie. Ik merkte dat ik zwanger was van nummer twee omdat mijn kolfopbrengst van 200 ml/dag terugliep naar 2 ml/dag en dat is niet echt meer goedgekomen, maar dat heb ik ook niet echt geprobeerd (oudste was toen twee en dronk nog 's ochtends en 's avonds, dat heeft hij stug volgehouden tot ik het te pijnlijk vond worden in de twee laatste maanden zwangerschap. Hij is na de geboorte vrolijk weer begonnen, heeft een paar weken meegedronken omdat hij het wel boeiend vond, en is rond zijn derde verjaardag definitief gestopt). Dus. En. Toch.

ow, zie dat Tan al hetzelfde had geschreven min of meer
  woensdag 8 september 2004 @ 21:20:35 #193
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_21825944
Even kort door de bocht en een vraag: Maria vraagt overdag behoorlijk vaak om de borst. Meestal om de 2 uur. Nu vanavond weer en op dit moment zelfs om het uur. Ze slaapt niet, want steeds zoekt ze de borst. Wat doen? Aanleggen maar weer?
* Sugar weet het ff niet zo goed...
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  woensdag 8 september 2004 @ 21:24:31 #194
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_21826023
Als je de indruk hebt dat ze honger heeft, aanleggen.
Als je de indruk hebt dat ze geen honger heeft, kijken of een pink geven helpt?

In het begin ben je best vaak veel aan het voeden, hoort erbij, geeft niets.
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
pi_21826033
Als ze echt aan het zoeken is zou ik haar gewoon aanleggen Sugar, het kan zijn dat ze nu iets meer nodig heeft. De dames noemen dit regeldagen geloof ik. Is heel vermoeiend, dus misschien is liggend voeden dan een oplossing. Succes ermee
  woensdag 8 september 2004 @ 21:27:01 #196
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_21826076
Geeft echt niets? Niet dat dit haar ritme dan wordt? Want dan leg ik haar inderdaad het liefst aan, is tenslotte ook troostend. En volgens ons is het ook echt honger, pink wordt na eventjes accepteren, toch weer geweigerd.

Volgens mijn vriendje heeft ze ook krampjes, maar dat weet ik niet zeker. Ik weet gewoon niet wat ik daar dan mee moet.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_21826170
Sugar, Chiara was er ook 1 die om de 2 uur gevoed wilde worden, een voeding duurde dan zo'n 10 minuten. En idd, met die regeldagen (dag 10, week 6 en dan om de +- 6 weken meen ik me te herinneren) kwam ze nog vaker. Af en toe vond ik erg vervelend dat ze zo vaak wilde, maar aan de andere kant was ik erg blij met hoe prettig het allemaal ging met de bv.
Als ze zoekt naar je borst zou ik die gewoon lekker geven, ze kunnen nog zo weinig duidelijk maken, maar dat wel, het is toch fijn dat je haar begrijpt en haar kan bieden waar ze behoefte aan heeft.
Om de zoveel tijd moet je je routine weer een beetje aanpassen... Succes!
Het voelt goed hè?
A je to!
  woensdag 8 september 2004 @ 21:32:53 #198
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_21826176
Nee hoor, dat wordt haar ritme dan niet, leg haar maar gerust aan, je kunt haar nog niet verwennen, en ook als ze krampjes heeft werkt het troostend. Alleen even oppassen dat ze je niet als levende speen gaat gebruiken (dwz uren sabbelen, maar niet echt drinken) want dan ga je kloven ed krijgen.

Volg gerust je gevoel, jij bent haar mama en jij weet wat het beste voor haar is .
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  woensdag 8 september 2004 @ 21:35:51 #199
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_21826242
Gewoon aanleggen Sugar, die eerste dagen maken ze echt nog geen ritme ofzo, ze nemen gewoon wat ze nodig hebben!
pi_21826441
Sugar: Jayden komt ook hooguit om de anderhalf uur, maar ook wel om de drie kwartier. Het liefst ligt hij er de hele dag aan vogens mij

En hier helaas ook krampjes.
Je hebt voor krampies wel wat middelen (behalve een troostende borst)
Wij hebben hier in gebruik iig ABC Dophilus poeder (sinds vandaag, dus de uitwerking gaan we nog ondervinden)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')