Je had em in die uren dat het duurde natuurlijk ook zelf kunnen openenquote:Op donderdag 12 augustus 2004 09:40 schreef TheDeadGuy het volgende:
ik dacht al waar blijft de niewe SC
Maakt niet uit.. XC is correct.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 09:42 schreef TheDeadGuy het volgende:
zouden er mensen zijn die erover vallen denk je?
faalangstquote:Op donderdag 12 augustus 2004 09:42 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Je had em in die uren dat het duurde natuurlijk ook zelf kunnen openen
Ha! (ONZ)quote:Op donderdag 12 augustus 2004 09:44 schreef TheDeadGuy het volgende:
faalangst
Hoi Brighteyes. Je ziet er moe uit.. zeker heel laat gaan slapen?quote:Op donderdag 12 augustus 2004 09:44 schreef Brighteyes het volgende:
Goedemorgen allen!
Huh? Wat weet jij dat ik niet weet! Het was niet vroeg nee. Telefoon ophangen blijkt nog veel moeilijker dan Fok! afsluiten!quote:Op donderdag 12 augustus 2004 09:45 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Hoi Brighteyes. Je ziet er moe uit.. zeker heel laat gaan slapen?
hahahahahahaquote:Op donderdag 12 augustus 2004 09:44 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ha! (ONZ)
in ONZ zet je ze anders gewoon neer, die topics!!!!
* O * zonder spaties isquote:Op donderdag 12 augustus 2004 09:45 schreef TheDeadGuy het volgende:
morning BE.....<---- echt een gave smiley.....
alleen die smiley met die pompoenen en die smiley die niet meer bijkomt die kan ik maar niet vinden......wat is de codering daarvan?
dank dankquote:Op donderdag 12 augustus 2004 09:47 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
* O * zonder spaties is
- O - zonder spaties is
_ O - zonder spaties is
die is helemaal coolquote:Op donderdag 12 augustus 2004 09:48 schreef Brighteyes het volgende:
En http://img39.exs.cx/img39/796/static8.gif tussen image tags [afbeelding] geeft
[afbeelding]
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 09:45 schreef Jumparound het volgende:
artyshock therapie![]()
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 09:50 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dan zegt dokter ArtyShock tegen me: kleedt u zich maar vast uit, ik kom zo (bij u)...
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 09:49 schreef TheDeadGuy het volgende:
weheehehehehe zijn er ook langharige headbangende smileys?
Arty steekt af en toe heel wat anders in mijn hoofd dan die man op het plaatje hoor...quote:
Rare gedachtenquote:Op donderdag 12 augustus 2004 09:54 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Arty steekt af en toe heel wat anders in mijn hoofd dan die man op het plaatje hoor...
jamaarja....ook een bebloede tampon......wel een hele koele.....als Maerycke weer een keer bruut doet wehehehehequote:Op donderdag 12 augustus 2004 09:54 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
[afbeelding]
Het heeft iig lang haar!
heeft ie wel zo'n koel petje?quote:Op donderdag 12 augustus 2004 09:54 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Arty steekt af en toe heel wat anders in mijn hoofd dan die man op het plaatje hoor...
Het kamperen is ze niet goed bevallenquote:Op donderdag 12 augustus 2004 09:57 schreef Lula het volgende:
Hallo allemaal. Goedemorgen....
Mijn bed is te lekker en dat vinden mijn kinderen ook, die er nu in liggen
Een paaltjequote:Op donderdag 12 augustus 2004 09:56 schreef -PatrickO- het volgende:
[..]
Rare gedachtenOf puntjes en paaltjes
onder zo'n tweepersoons deken kun je ook prima kamperen hoor.....quote:Op donderdag 12 augustus 2004 09:59 schreef -PatrickO- het volgende:
[..]
Het kamperen is ze niet goed bevallen
Enneh... Goedemorgen natuurlijk...
Nee, ik pijp hem zonder condoom (omdat ik graag slik)quote:Op donderdag 12 augustus 2004 09:58 schreef TheDeadGuy het volgende:
[..]
heeft ie wel zo'n koel petje?
Ja, kun je eengrote tent opzetten...quote:Op donderdag 12 augustus 2004 10:05 schreef TheDeadGuy het volgende:
[..]
onder zo'n tweepersoons deken kun je ook prima kamperen hoor.....
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 10:07 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nee, ik pijp hem zonder condoom (omdat ik graag slik)
Of bedoel je een ander petje?
MacDonalds, MacDonalds, Kentucky Fried Chicken en de PizzaHut, PizzaHut...quote:Op donderdag 12 augustus 2004 10:06 schreef Lula het volgende:
welnee ze hebben het kamperen weer geen hele nacht volgehouden. Een matras ligt toch altijd lekkerder dan de vloer.
Pfff ze zijn druk, vanmiddag moet ik ze uitputten met fietsen oid.
Go on... Talk Dirty To Me Baby... Yeah... *wink* *wink*quote:Op donderdag 12 augustus 2004 10:07 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nee, ik pijp hem zonder condoom (omdat ik graag slik)
et voila....uitgeputte kidsquote:Op donderdag 12 augustus 2004 10:11 schreef Lula het volgende:
ze hebben bij MacDonalds wel een heerlijk grieks broodje zag ik
moeten we dan wel een uur voor fietsen...
Waarom dude?quote:Op donderdag 12 augustus 2004 09:44 schreef Duderinnetje het volgende:
Shark, wederom thanks!
En dan laat ik mijn tong zo heel plagend langs dat randje van de eikel glijden...quote:Op donderdag 12 augustus 2004 10:09 schreef -PatrickO- het volgende:
[..]
Go on... Talk Dirty To Me Baby... Yeah... *wink* *wink*
Voor het openen van een nieuw topic!quote:Op donderdag 12 augustus 2004 10:12 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Waarom dude?
O sorry gevoelig zieltje van mequote:Op donderdag 12 augustus 2004 10:08 schreef TheDeadGuy het volgende:
[..]beetje voorzichtig met mij hey.......... dat soort taal.....en op dit uur van de dag...ziek, ziek beessie
oef doe je dat zo?quote:Op donderdag 12 augustus 2004 10:12 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
En dan laat ik mijn tong zo heel plagend langs dat randje van de eikel glijden...
Zoiets?![]()
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 10:15 schreef Lula het volgende:
[..]
oef doe je dat zo?
Ik zie het voor me
Mwah is toch weer met iedere man anders. En zoveel mannen heb ik nou ook weer niet gehadquote:Op donderdag 12 augustus 2004 10:17 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
![]()
Ik heb zo'n vermoeden dat ik jou niets hoef te vertellen op dat gebied![]()
Geen dank hoor.. dat is vanzelfsprekendquote:Op donderdag 12 augustus 2004 10:13 schreef Duderinnetje het volgende:
Voor het openen van een nieuw topic!
Grrrrrrrauuuwwww... *yeah baby* *yeah*quote:Op donderdag 12 augustus 2004 10:12 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
En dan laat ik mijn tong zo heel plagend langs dat randje van de eikel glijden...
Zoiets?![]()
Alleen Sharky toch nietquote:Op donderdag 12 augustus 2004 10:19 schreef Lula het volgende:
[..]
Mwah is toch weer met iedere man anders. En zoveel mannen heb ik nou ook weer niet gehad
Beantwoord die vragen die je gisteren aan mij gesteld heb nu eens zelfquote:Op donderdag 12 augustus 2004 10:19 schreef Lula het volgende:
Mwah is toch weer met iedere man anders. En zoveel mannen heb ik nou ook weer niet gehad
En dan masseer ik zachtjes je ballen, terwijl ik steeds sneller mijn mond over je...quote:Op donderdag 12 augustus 2004 10:20 schreef -PatrickO- het volgende:
[..]
Grrrrrrrauuuwwww... *yeah baby* *yeah*
het bureau begint hier uitzichzelf te stijgen lijkt het wel
Precies! Ze heeft zelfs met jou in 1 bed gelegen en jij bent al bezetquote:Op donderdag 12 augustus 2004 10:21 schreef -PatrickO- het volgende:
Alleen Sharky toch niet
foutquote:Op donderdag 12 augustus 2004 10:22 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Precies! Ze heeft zelfs met jou in 1 bed gelegen en jij bent al bezet
Hoi Sharkyquote:Op donderdag 12 augustus 2004 10:20 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Hoi Pat en Lu
weet je ze nog?quote:Op donderdag 12 augustus 2004 10:22 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Beantwoord die vragen die je gisteren aan mij gesteld heb nu eens zelf
die heb je al dus ga maar doorquote:Op donderdag 12 augustus 2004 10:22 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
En dan masseer ik zachtjes je ballen, terwijl ik steeds sneller mijn mond over je...
Djiezes, waar ben ik mee bezig? Nou hou ik op hoor. Straks krijg ik nog een naam hier![]()
Sorry, sorry, ik hou al op. Ik weet ook niet waar ik die smerige taal vandaan haal...quote:Op donderdag 12 augustus 2004 10:24 schreef Sh0ck het volgende:
Dude hou je eens in..... Kan hier op het werk niet gaan ...............
Oeps
Aaaarrrghhhh... Wat DOE je NOUquote:Op donderdag 12 augustus 2004 10:22 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
En dan masseer ik zachtjes je ballen, terwijl ik steeds sneller mijn mond over je...
Djiezes, waar ben ik mee bezig? Nou hou ik op hoor. Straks krijg ik nog een naam hier![]()
Heuquote:Op donderdag 12 augustus 2004 10:26 schreef Lula het volgende:
[..]
die heb je al dus ga maar door
Alles in het leven is betrekkelijk...quote:Op donderdag 12 augustus 2004 10:22 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Precies! Ze heeft zelfs met jou in 1 bed gelegen en jij bent al bezet
Ik ben een teaserquote:Op donderdag 12 augustus 2004 10:26 schreef -PatrickO- het volgende:
[..]
Aaaarrrghhhh... Wat DOE je NOUNet voor het hoogte punt stoppen
![]()
[/me=-PatrickO-]"trekt" zich even terug naar het toilet...[/me]
Waar je aan denkt als je masturbeertquote:Op donderdag 12 augustus 2004 10:25 schreef Lula het volgende:
[..]
weet je ze nog?
gemastubeerd vandaag nee, nog van plan ja
hoeveel mannen? de hele daad toch maar zeven geloof ik( valt alweer mee he)
gezoend meer weet niet hoeveel
triootje ja
wat nog meer?
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 10:28 schreef Lula het volgende:
hij is wel gelijk weg op MSN. Zou hij echt aan het rukken zijn?
Specificeer: ranzige dingenquote:Op donderdag 12 augustus 2004 10:30 schreef Lula het volgende:
met een man? ja
Als ik mastubeer denk ik aan ranzige dingen behalve plas en poepseks en seks met dieren
of gewoon aan het een en ander wat ik zelf meegemaakt heb
Vind ik niet ranzig. In fantasie kan alles toch?quote:Op donderdag 12 augustus 2004 10:33 schreef Lula het volgende:
jee kan zoveel zijn maar misschien vind jij dat niet ranzig hahaha
seks met meer mensen? vaak zijn het ook dingen die je in werkelijkheid niet zou doen, maar wel spannend om aan te denken. Hahaha waar hebben we het over.
En nu heb ik slaap... Heb ik altijd wanneer het lekker was...quote:Op donderdag 12 augustus 2004 10:28 schreef Lula het volgende:
hij is wel gelijk weg op MSN. Zou hij echt aan het rukken zijn?
Y'welcome dearquote:Op donderdag 12 augustus 2004 10:36 schreef -PatrickO- het volgende:
[..]
En nu heb ik slaap... Heb ik altijd wanneer het lekker was...
@Dude: TNX...
Heb ik nou altijd: na de seks rennen alle mannen hard wegquote:Op donderdag 12 augustus 2004 10:44 schreef Lula het volgende:
nog niet
zometeen maar even douchen en wat aandoen hier
Och..de waarheid werd hier en daar danig in zijn eer aangetast.. en het waren doetjes, geen bitchesquote:Op donderdag 12 augustus 2004 10:24 schreef -PatrickO- het volgende:
Hoi Sharky
Je was vanacht echt Shark.Bait he, met twee bitches die je als volwaardig FBI-agentes aan het ondervragen waren, over your intimate details... Ik heb echt te doen met je... Maar je bent er redelijk afgekomen hoor...
JA ik weet ze nogquote:Op donderdag 12 augustus 2004 10:25 schreef Lula het volgende:
weet je ze nog?
gemastubeerd vandaag nee, nog van plan ja
hoeveel mannen? de hele daad toch maar zeven geloof ik( valt alweer mee he)
gezoend meer weet niet hoeveel
triootje ja
wat nog meer?
w-e-r-kquote:Op donderdag 12 augustus 2004 10:46 schreef Duderinnetje het volgende:
Heb ik nou altijd: na de seks rennen alle mannen hard weg![]()
kleed-ze!
Alsof ik bij Rasta Rastelli geweest ben...quote:Op donderdag 12 augustus 2004 10:46 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Heb ik nou altijd: na de seks rennen alle mannen hard weg![]()
Aanvulling op mijn eerdere constatering:quote:Op donderdag 12 augustus 2004 10:57 schreef -PatrickO- het volgende:
[..]
Alsof ik bij Rasta Rastelli geweest ben...
En je ogen worden zwaarder en zwaarder... Je gaat een lange reis maken... Je wordt lichter en lichter... En je zweeft boven je toetsenbord...
O je moest naar je werk toen?quote:Op donderdag 12 augustus 2004 10:53 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
w-e-r-k
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 10:59 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Aanvulling op mijn eerdere constatering:
..... of ze vallen als een blok in slaap.
Nee Arty is de uitzondering die de regel bevestigt (alleen val ík nog wel eens in slaap tijdens de seksquote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:01 schreef -PatrickO- het volgende:
[..]
Arty toch niet
Die kwam beneden nog even de lichten uitdoen... En daarna nog ronde 2, en 3 en 4... En daarna zijn Lu en ik in slaap gevallen...
dat was nu het enige dat ik miste vannachtquote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:04 schreef gurlie het volgende:
wat een kutnacht![]()
morgen
Wat ga je laten doen?quote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:02 schreef Lula het volgende:
ik ga naar de kapper strakkies
Morguh Gurlie...quote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:04 schreef gurlie het volgende:
wat een kutnacht![]()
morgen
wat denk je?quote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:07 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Wat ga je laten doen?
ik stel voor:quote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:02 schreef Lula het volgende:
ik ga naar de kapper strakkies
En nu in normaal Jip en Janneke Nederlandsquote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:07 schreef gurlie het volgende:
moet ik kosteren? heb ik iets gemist?
Misschien is het wel een schaamhaarkapper. Die bestaan ook tegenwoordig. Lekker dreads erin laten zettenquote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:08 schreef TheDeadGuy het volgende:
[..]
wat denk je?
onsje rosbief kopen is zo moeilijk bij een kapper
ja maarquote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:08 schreef -PatrickO- het volgende:
[..]
Morguh Gurlie...
Kutnachten zijn juist mijn favorieten... *yeah baby* *yeah* *wink* *wink*
eating pussy all night long...
teruglezen, NB-jargonquote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:10 schreef -PatrickO- het volgende:
[..]
En nu in normaal Jip en Janneke Nederlands
Mag ze toch helemaal niet ook?quote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:06 schreef TheDeadGuy het volgende:
Bright Eyes.......
}:(
waarom edit jij in mijn posts in TRU?
Ik meende wat ik daar zei, en het is waar, de aartsengel, drager van het licht is Lucifer, dat deze is gevallen kan ik niet helpen, als die arme sloeber denkt dat ie de Prins van het licht is mag ik hem toch wel wijzen op de werkelijke betekenis?????
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:00 schreef Duderinnetje het volgende:
O je moest naar je werk toen?![]()
Ik ben lui... Please fill me in... Please.... P-p-p-p-p-please...quote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:12 schreef gurlie het volgende:
[..]
teruglezen, NB-jargon
Mannen snappen ook niets van dat soort dingen hè? Zucht...quote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:08 schreef TheDeadGuy het volgende:
[..]
wat denk je?
onsje rosbief kopen is zo moeilijk bij een kapper
Zo je bent weer opgeladen zie ik?quote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:08 schreef -PatrickO- het volgende:
[..]
Morguh Gurlie...
Kutnachten zijn juist mijn favorieten... *yeah baby* *yeah* *wink* *wink*
eating pussy all night long...
maakt me nog niet eens uit, het was geen flame, en ook geen belachelijkmakerij....nou ok dat van die messias misschien wel......maar echt lucifer was een aartsengelquote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:12 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Mag ze toch helemaal niet ook?
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:07 schreef gurlie het volgende:
moet ik kosteren? heb ik iets gemist?
zeker ik niet, heb al 15 jaar geen kapperszaak van binnen gezienquote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:15 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Mannen snappen ook niets van dat soort dingen hè? Zucht...
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:17 schreef RonaldV het volgende:
Whoeaaahhhh!!!
moggûh... (krabt aan ballen)
Koffie staat aan, effe douchen.. ben zo weer trug
Ik weet het niet.. ligt eraan hoe het achter de schermen is geregeld...quote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:12 schreef Duderinnetje het volgende:
Mag ze toch helemaal niet ook?
whehehehehquote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:17 schreef RonaldV het volgende:
Whoeaaahhhh!!!
haa sharkiequote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:17 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]Hallo.. vrouw van mijn dromen
![]()
Nee hoor.. ik heb gekosterd, maar het is niet echt interessant![]()
Haar gewoon even vragen als ze hier is. Ze zal er wel een logische verklaring voor hebben. BE is doorgaans de rotste niet.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:17 schreef TheDeadGuy het volgende:
[..]
maakt me nog niet eens uit, het was geen flame, en ook geen belachelijkmakerij....nou ok dat van die messias misschien wel......maar echt lucifer was een aartsengel
Lucifer is ook een bijbelse naam die nog steeds wordt gebruikt voor meisjes: Lucinda
Het is ook een hele positieve naam voor de duivel, Lucifer, drager van het licht
beter dan Beelzebub ----> Heer van de vliegen
ben er alweer overheenquote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:20 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Haar gewoon even vragen als ze hier is. Ze zal er wel een logische verklaring voor hebben. BE is doorgaans de rotste niet.
Ik ben net een duracell konijntje...quote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:16 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Zo je bent weer opgeladen zie ik?
* Aai over bol geeft *quote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:21 schreef TheDeadGuy het volgende:
[..]
ben er alweer overheen
jaquote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:19 schreef Duderinnetje het volgende:
Uit de context begrijp ik dat kosteren teruglezen is?
}:( bedoel je : ( of } :| ???quote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:06 schreef TheDeadGuy het volgende:
Bright Eyes.......
Ik meende wat ik daar zei, en het is waar, de aartsengel, drager van het licht is Lucifer, dat deze is gevallen kan ik niet helpen, als die arme sloeber denkt dat ie de Prins van het licht is mag ik hem toch wel wijzen op de werkelijke betekenis?????
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:17 schreef RonaldV het volgende:
Whoeaaahhhh!!!
Oew... hoe vaak kun jij klaarkomen achter elkaar?quote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:21 schreef -PatrickO- het volgende:
[..]
Ik ben net een duracell konijntje...Oh ja, en ik huppel niet voor rijdende auto's op zandpaadjes en zo...
elke keer een nieuwe batterij in doen zekerquote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:22 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Oew... hoe vaak kun jij klaarkomen achter elkaar?
Of ben ik nu te direct in mijn vraagstelling....![]()
heb je het verhaal ook gelezen,quote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:22 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
}:( bedoel je : ( of } :| ???of
Lucifer is idd de gevallen engel, drager van het licht...
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:24 schreef RonaldV het volgende:
Welke ##**$@## heeft mijn handdoek gejat?
Ik wil m trug, en wel NU!
meer geschiedkundigquote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:24 schreef Jumparound het volgende:
Vet, een theologische discussie in GC/SC![]()
![]()
Ah, ja ik was net aan het douchen, dus die handoek was niet voor mij?quote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:25 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
![]()
O Gurlie??? Ronald wil even met je praten...![]()
Ik vond het wel leuk eigenlijk....quote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:25 schreef TheDeadGuy het volgende:
[..]
meer geschiedkundig
maar ik houd al op
Okay... Ik ben een beetje dom...quote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:21 schreef gurlie het volgende:
[..]
ja
nee dat merkte je toch wel aan al die hard geworden vlekken erinquote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:26 schreef gurlie het volgende:
[..]
Ah, ja ik was net aan het douchen, dus die handoek was niet voor mij?![]()
Nee, ga door ga door ga door GA DOOR!quote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:25 schreef TheDeadGuy het volgende:
[..]
meer geschiedkundig
maar ik houd al op
hey mensen lekker weertje hey
Hmmm.. Gurlie?quote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:25 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
![]()
O Gurlie??? Ronald wil even met je praten...![]()
Gadverquote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:26 schreef TheDeadGuy het volgende:
[..]
nee dat merkte je toch wel aan al die hard geworden vlekken erin
Nee, daar sloeg het niet op. Hij wil weten hoe het met je gaat. En wat er in je omgaat....quote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:26 schreef gurlie het volgende:
[..]
Ah, ja ik was net aan het douchen, dus die handoek was niet voor mij?![]()
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:27 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nee, daar sloeg het niet op. Hij wil weten hoe het met je gaat. En wat er in je omgaat....
ach....moet je eens bier in mij gieten, ik krijg zelfs jehova's om als ik wilquote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:26 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik vond het wel leuk eigenlijk....
DJ_Koster voelde zich altijd zeer verantwoordelijk voor de Nachtbar reeks. Hij las ze ook allemaal, stuk voor stuk terug...quote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:19 schreef Duderinnetje het volgende:
Uit de context begrijp ik dat kosteren teruglezen is?
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:27 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Hmmm.. Gurlie?
Mind in 1st gear... OMG!!
Dude!KRENG!
Vroeg hij dat? Waar dan? Mis ik weer iets?quote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:27 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nee, daar sloeg het niet op. Hij wil weten hoe het met je gaat. En wat er in je omgaat....
En jij leest nooit terug????quote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:29 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
DJ_Koster voelde zich altijd zeer verantwoordelijk voor de Nachtbar reeks. Hij las ze ook allemaal, stuk voor stuk terug...
Dus toen bedacht ik het woord kosteren.. secuur teruglezen van oninteressant gezwets
Whehehe, (mn geloof wat doe je?!?)quote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:28 schreef TheDeadGuy het volgende:
[..]
ach....moet je eens bier in mij gieten, ik krijg zelfs jehova's om als ik wil
wehehehehe...een keer een stel binnen gelaten en een discussie over evolutie met ze gevoerd
ze zijn nog twee keer teruggeweest, en de laatste keer waren ze er in ieder geval van overtuigd dat als er een antichrist op aarde rondloopt, ik een goede kanshebber ben
Hee, dat wist ik niet...quote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:23 schreef TheDeadGuy het volgende:
heb je het verhaal ook gelezen,
gaaf man, die legers in de hemel die vormen op een gegeven moment de vorm van een halve maan....1 grote propagandistische verwijzing naar de islam
croissonts trouwens ook, feestbroodjes ter ere van de overwinning op de halve maan strijders
Waarom zou je dat uberhaupt eigenlijk doen, je gaat toch weg om niet op fok te zijn, dus waarom wel weer gaan lezen wat er gezegd is als je er niet bent, dat doe je in een echt gesprek toch ook nietquote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:29 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
DJ_Koster voelde zich altijd zeer verantwoordelijk voor de Nachtbar reeks. Hij las ze ook allemaal, stuk voor stuk terug...
Dus toen bedacht ik het woord kosteren.. secuur teruglezen van oninteressant gezwets
nog nietsquote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:30 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Whehehe, (mn geloof wat doe je?!?)
<afleidingsmanoeuvre>quote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:30 schreef gurlie het volgende:
[..]
Vroeg hij dat? Waar dan? Mis ik weer iets?
ik zal nog eens leuk doen
Je hebt duidelijk niet gekosterd. Maar goed, begin gewoon even een gesprekje met hem. Hij heeft belangstelling voor je gevoelsleven, je diepste angsten, je verdietjes en gelukkige momenten. toe maar... ga maar even naar hem toe...quote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:30 schreef gurlie het volgende:
[..]
Vroeg hij dat? Waar dan? Mis ik weer iets?
ik zal nog eens leuk doen
Het aanwijzen van een zondebok is in feite een verkapte ontkenning van eigen onzekerhedenquote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:31 schreef TheDeadGuy het volgende:
[..]
nog niets![]()
Je vroeg Hoe is 't!!! En dat zonder stotteren en hartkrampenquote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:31 schreef RonaldV het volgende:
[..]
<afleidingsmanoeuvre>
Hai Gurlie!
Hoe is t meis? Bakkie pleur?
</afleidingsmanoeuvre>
![]()
![]()
[naief]Ja lekker, met mij is het brak, en met jou?quote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:31 schreef RonaldV het volgende:
[..]
<afleidingsmanoeuvre>
Hai Gurlie!
Hoe is t meis? Bakkie pleur?
</afleidingsmanoeuvre>
![]()
![]()
Hou die gedachte vooral vast!quote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:31 schreef gurlie het volgende:
[..]
Waarom zou je dat uberhaupt eigenlijk doen, je gaat toch weg om niet op fok te zijn, dus waarom wel weer gaan lezen wat er gezegd is als je er niet bent, dat doe je in een echt gesprek toch ook niet
nou moet ik toch nog gaan kosterenquote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:31 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Je hebt duidelijk niet gekosterd. Maar goed, begin gewoon even een gesprekje met hem. Hij heeft belangstelling voor je gevoelsleven, je diepste angsten, je verdietjes en gelukkige momenten. toe maar... ga maar even naar hem toe...
Koffie. Sterke vooral.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:32 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Je vroeg Hoe is 't!!! En dat zonder stotteren en hartkrampen
Jawel, maar niet alles secuur.. van gisteren heb ik vluchtig bekeken... meest overgeslagen eigenlijk...quote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:30 schreef Duderinnetje het volgende:
En jij leest nooit terug????
Neehee! Dude heeft raar gedroomd. Laat r maarquote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:33 schreef gurlie het volgende:
[..]
nou moet ik toch nog gaan kosteren
weet je heel dat gedoe in het middenoosten........ bij hun zitten die kruistochten ook nog echt diepquote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:31 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Hee, dat wist ik niet...weer wat geleerd...
Ja zo doe ik het ook hoor. Maar ik scan toch altijd wel even alles. Gewoon, voor de leut en om een beetje op de hoogte te zijn.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:33 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Jawel, maar niet alles secuur.. van gisteren heb ik vluchtig bekeken... meest overgeslagen eigenlijk...
Ik begon altijd over de omnipotente God: of hij een steen kon creeren die zo zwaar was dat ie hem zelf niet op kon tillenquote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:28 schreef TheDeadGuy het volgende:
ach....moet je eens bier in mij gieten, ik krijg zelfs jehova's om als ik wil
wehehehehe...een keer een stel binnen gelaten en een discussie over evolutie met ze gevoerd
ze zijn nog twee keer teruggeweest, en de laatste keer waren ze er in ieder geval van overtuigd dat als er een antichrist op aarde rondloopt, ik een goede kanshebber ben
Precies.. en om te kijken hoe lang jij door blijft zwetsen.. en hoeveel jij op hebtquote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:35 schreef Duderinnetje het volgende:
Ja zo doe ik het ook hoor. Maar ik scan toch altijd wel even alles. Gewoon, voor de leut en om een beetje op de hoogte te zijn.
Hé dat is wel een grappige gedachtengang...quote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:36 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ik begon altijd over de omnipotente God: of hij een steen kon creeren die zo zwaar was dat ie hem zelf niet op kon tillen
He HW, nee... dit is toch traag? IRC gaat veel snellerquote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:37 schreef HeatWave het volgende:
+Slow, al zou het eigenlijk Fast Chat moeten heten.
Ik heb ze welgeteld één keer aan de deur gehad, zondag's om 11 uur. Ik deed mijn slaapkamerraam open om te kijken wie dat was, en toen ze zich bekend hadden gemaakt riep ik:quote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:36 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ik begon altijd over de omnipotente God: of hij een steen kon creeren die zo zwaar was dat ie hem zelf niet op kon tillen
Tegenwoordig stel ik altijd dat zij/hij niet alles weet en dat het gewoon in de bijbel staat
Hoeveel ik op heb? Man, dan had ik hier niet om acht uur weer naast mijn bed gestaan hoorquote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:37 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Precies.. en om te kijken hoe lang jij door blijft zwetsen.. en hoeveel jij op hebt
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:38 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik heb ze welgeteld één keer aan de deur gehad, zondag's om 11 uur. Ik deed mijn slaapkamerraam open om te kijken wie dat was, en toen ze zich bekend hadden gemaakt riep ik:
"Wel GVD! Haal je me DAARVOOR van mijn vriendin af?"
Nooooit meer teruggezien!
Waarom die +?quote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:37 schreef HeatWave het volgende:
Zenks, dudequote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:37 schreef HeatWave het volgende:
Geen idee... De ultieme test hierin heb ik nog nooit gedaan...quote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:22 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Oew... hoe vaak kun jij klaarkomen achter elkaar?
Of ben ik nu te direct in mijn vraagstelling....![]()
in de TTquote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:39 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Waarom die +?
[..]
Ik heb ze welgeteld één keer aan de deur gehad, zondag's om 11 uur. Ik deed mijn slaapkamerraam open om te kijken wie dat was, en toen ze zich bekend hadden gemaakt riep ik:
"Wel GVD! Haal je me DAARVOOR van mijn vriendin af?"
Van slow gesproken....quote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:39 schreef -PatrickO- het volgende:
[..]
Geen idee... De ultieme test hierin heb ik nog nooit gedaan...
GC Moderatie deeltsje zoveelquote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:39 schreef Duderinnetje het volgende:
Waarom die +?
Ik snap het nog niet...quote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:39 schreef gurlie het volgende:
[..]
in de TT
-mooi verhaal
zie post van SBquote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:41 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik snap het nog niet...
Er ontbrak een woordje. Koffie?quote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:41 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik snap het nog niet...
Wordt dat niet eens tijd dan? Ik bedoel, de jaren gaan straks tellen....quote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:39 schreef -PatrickO- het volgende:
[..]
Geen idee... De ultieme test hierin heb ik nog nooit gedaan...
Je bent iig niet de enige dude....quote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:41 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik snap het nog niet...
Oooooowwww.... nee, doe maar een borrelquote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:41 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Er ontbrak een woordje. Koffie?
toch heb ik echt het gevoel dat ik iets gemist hebquote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:41 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Er ontbrak een woordje. Koffie?
* RonaldV schenkt nog een bakkie erbij....quote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:42 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Je bent iig niet de enige dude....
Ehm... Croissantsquote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:23 schreef TheDeadGuy het volgende:
[..]
heb je het verhaal ook gelezen,
gaaf man, die legers in de hemel die vormen op een gegeven moment de vorm van een halve maan....1 grote propagandistische verwijzing naar de islam
croissonts trouwens ook, feestbroodjes ter ere van de overwinning op de halve maan strijders
Welneeeee...quote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:42 schreef gurlie het volgende:
[..]
toch heb ik echt het gevoel dat ik iets gemist heb
Alcohol!!!!quote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:42 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Oooooowwww.... nee, doe maar een borrel![]()
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:44 schreef Duderinnetje het volgende:
Ronald, ga nou eens even met Gurlie praten. Je begon zo goed jongen....
Zie je wel, ik zei het tochquote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:45 schreef RonaldV het volgende:
[..]Grrrrrr!!!!
![]()
Kom op... ik probeer je hier over een fobie heen te helpen hè? Béétje waardering zou op zijn plaats zijn....quote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:45 schreef RonaldV het volgende:
[..]Grrrrrr!!!!
![]()
Oeps, hadden we dan wel booze in die meloen mogen gooien??quote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:43 schreef -PatrickO- het volgende:
[..]
Ehm... CroissantsEen Godsdienstige symboliek
Hmmm... En de aardbeien jam is het bloed van de strijders
En een meloen part is ook een halve maan, en die snij je helemaal aan gort en.... Ik draaf door...
Nog twee bakken koffie bij Gurlie neerzet.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:45 schreef gurlie het volgende:
[..]
Zie je wel, ik zei het toch
Hij wilde toch gewoon keiharde zwetende pompende neukvleugelende sexquote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:27 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
*kosteren gaatquote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:46 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Nog twee bakken koffie bij Gurlie neerzet.Hier... goed voor je
![]()
Ja,quote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:46 schreef -PatrickO- het volgende:
[..]
Hij wilde toch gewoon keiharde zwetende pompende neukvleugelende sex
IK, een fobie? IK?quote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:45 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Kom op... ik probeer je hier over een fobie heen te helpen hè? Béétje waardering zou op zijn plaats zijn....
"zeg eens A?"quote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:47 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja,
maar eerst een serieus gesprek. Anders is het meteen zo platvloers...
Ja en ik heb me er de rest van de nacht eens even in verdiept... best interessant hoor, een serieus gesprek op zijn tijd!quote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:48 schreef RonaldV het volgende:
[..]
IK, een fobie? IK?
Nee, DIE wordt lekker! Ik dacht dat jij het zelf ook niet helemaal onder de knie had? Je moest notabene googlen om te weten waar t over ging!fobie...:(
Het was lang niet zo leuk als gisterenmiddag hoorquote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:42 schreef gurlie het volgende:
toch heb ik echt het gevoel dat ik iets gemist heb
Dit hoort niet hier, maar gezien je post hier over dat topic kon ik je reactie niet serieus nemen.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:06 schreef TheDeadGuy het volgende:
Bright Eyes.......
Heb jij nog wel geslapen dan?quote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:49 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja en ik heb me er de rest van de nacht eens even in verdiept... best interessant hoor, een serieus gesprek op zijn tijd!
Waarom zou ik dat willen weten... Ik ben gewoon op zoek naar mijn ultieme kama sutra experience, waarin ik aan een stuk door klaar kom zonder te komen...quote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:41 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Wordt dat niet eens tijd dan? Ik bedoel, de jaren gaan straks tellen....
Slijmerd, je had haar vader kunnen zijn manquote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:51 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Het was lang niet zo leuk als gisterenmiddag hoor
Ah, zei dat dan meteenquote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:47 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja,
Ja, Islam en alcohol gaan niet zo goed samen natuurlijk... En daarna hebben we het ook nog eens opgegeten... Verketteren zullen we...quote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:46 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Oeps, hadden we dan wel booze in die meloen mogen gooien??
Oh ik moest in het vorige deeltje gaan kosterenquote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:52 schreef Shark.Bait het volgende:
voor de lurkers en nalezers; Gurlie is hier gaan kosteren:
General Chat, deel LXXXIX
Maar dat issie nietquote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:53 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Slijmerd, je had haar vader kunnen zijn man![]()
Ik wil er alleen dit over kwijt:quote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:52 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dit hoort niet hier, maar gezien je post hier over dat topic kon ik je reactie niet serieus nemen.
Sorry, probeer het dan nog maar eens een keer, maar dan op een serieuse toon.
Nee hoor, dan was ze lelijk geweest en had ik niet op haar gegeildquote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:53 schreef Duderinnetje het volgende:
Slijmerd, je had haar vader kunnen zijn man![]()
[Serieus gesprek modus]quote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:47 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja,
Dat deel waren we al voorbijquote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:55 schreef -PatrickO- het volgende:
[..]
[Serieus gesprek modus]
R: Hoi... Ik ben Ronald... En jij
G: Ik ben Gurlie...
R: Mooi... Zeg... Ehm... Ik durf het bijna niet te vragen, maar ehm... Nuecken
[/Serieus gesprek modus]
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:49 schreef Jumparound het volgende:
[..]
"zeg eens A?"
"aaaaaa"
*prop*
*squeek**squeek**squeek**squeek*
"Hmmhmhmhmhmhmhmhmh"
is al goedquote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:52 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dit hoort niet hier, maar gezien je post hier over dat topic kon ik je reactie niet serieus nemen.
Sorry, probeer het dan nog maar eens een keer.
Aanvulling. Het was dus voor mij idd de combie van de manier waarop je dit topic hier onder de aandacht bracht, je post daarna over TRU en die opmerking over de messias.
Het is idd niet echt de bedoeling dat ik zomaar overal modereer, maar je wees me er zo lief op, dat ik mijn kans even greep.
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:53 schreef -PatrickO- het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat willen weten... Ik ben gewoon op zoek naar mijn ultieme kama sutra experience, waarin ik aan een stuk door klaar kom zonder te komen...
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:55 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Nee hoor, dan was ze lelijk geweest en had ik niet op haar gegeild
Mag ik zo bot zijn om daar hier niet op te willen reageren? En nee, dat is geen antwoord willen geven, dat is gewoon omdat het hier niet thuis hoort.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:55 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik wil er alleen dit over kwijt:
Het lijkt me een aardig idee als mods alleen daar modden waar ze voor zijn aangenomen (in jouw geval OUD). En dan op basis van objectief, niet op basis van het nogal subjectieve "ik kon je niet serieus nemen".
Het komt nu ter sprake, maar ik irriteer me er al een poosje aan van allerlei andere mods.
Later onquote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:58 schreef Shark.Bait het volgende:
Heeee skatjes en chickiesss.. Sharkieeee gaat even een kippie verschalken, weetje. Hij moet ook eten, weetje. En niet ruzieen terwijl hij weg is, weetje. Respekt man. Respekt voor elkaar is goed, weetje.
Yo da rulezz. Ik zie je chickies en dudes laters
Dát weet je dus nooit zeker meisje!quote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:55 schreef gurlie het volgende:
[..]
Maar dat issie niet
Ok, ik zal het nooit meer doen! De volgende keer roep ik 'mijn vrienden' er wel bijquote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:58 schreef TheDeadGuy het volgende:
[..]
is al goedik ben er al lang weer overheen
![]()
Dat mag. Ik heb het hier niet naartoe gesleept. Maar het punt hou ik wel overeindquote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:58 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Mag ik zo bot zijn om daar hier niet op te willen reageren? En nee, dat is geen antwoord willen geven, dat is gewoon omdat het hier niet thuis hoort.
Chickie met pruimen sap... Peren en een rietje... Lekker...quote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:58 schreef Shark.Bait het volgende:
Heeee skatjes en chickiesss.. Sharkieeee gaat even een kippie verschalken, weetje. Hij moet ook eten, weetje. En niet ruzieen terwijl hij weg is, weetje. Respekt man. Respekt voor elkaar is goed, weetje.
Ah, ja: lunchtijd. In mijn geval brunchtijd. Ben ff weg. laterzzz!quote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:58 schreef Shark.Bait het volgende:
Wie is die man dan waar ik jarenlang ruzie mee heb gehadquote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:59 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dát weet je dus nooit zeker meisje!![]()
Ik denk dat Ron een algemene opmerking maakt. En volgens mij mag je hier toch roepen wat je wilt (GC), binnen het nette uiteraard? Bovendien link jij een post van TDG hier, met een post van hem in een ander subforum. dat zou dan ook strikt gescheiden moeten blijven....quote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:58 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Mag ik zo bot zijn om daar hier niet op te willen reageren? En nee, dat is geen antwoord willen geven, dat is gewoon omdat het hier niet thuis hoort.
De melkboerquote:Op donderdag 12 augustus 2004 12:02 schreef gurlie het volgende:
[..]
Wie is die man dan waar ik jarenlang ruzie mee heb gehad
Nou joy... nu blijft er niemand meer over hier....quote:Op donderdag 12 augustus 2004 12:02 schreef -PatrickO- het volgende:
Eindelijk de vaart is er weer uit... Kan ik ook weer een beetje aan werken toe komen...
Ik ben er wel... Maar nu loop ik niet na 5 minuten werk direct twee pagina's achter...quote:Op donderdag 12 augustus 2004 12:07 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nou joy... nu blijft er niemand meer over hier....![]()
ik ben er nogquote:Op donderdag 12 augustus 2004 12:07 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nou joy... nu blijft er niemand meer over hier....![]()
Nee dat is dan wel weer prettig ja. Wellicht dat ik nu ook toekom aan eh... euhmmm... tja... de vaatwasser aanzetten of zo.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 12:10 schreef -PatrickO- het volgende:
[..]
Ik ben er wel... Maar nu loop ik niet na 5 minuten werk direct twee pagina's achter...
leuk is dat hequote:Op donderdag 12 augustus 2004 12:13 schreef Duderinnetje het volgende:
Oei... ik heb opeens zo'n scheut van verliefdheid en geluk door mijn lijf... kennen jullie dat? Zit je plots een beetje dom voor je uit te big smilen
Tjeemig... Pas je wel op dat je niet teveel doet...quote:Op donderdag 12 augustus 2004 12:11 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nee dat is dan wel weer prettig ja. Wellicht dat ik nu ook toekom aan eh... euhmmm... tja... de vaatwasser aanzetten of zo.
Baai luquote:Op donderdag 12 augustus 2004 12:13 schreef Lula het volgende:
ik ben wegkapper en koffievisite en zo
Ja heerlijk!quote:Op donderdag 12 augustus 2004 12:14 schreef gurlie het volgende:
[..]
leuk is dat he
Dat mag ik niet van de dokterquote:Op donderdag 12 augustus 2004 12:14 schreef -PatrickO- het volgende:
[..]
Tjeemig... Pas je wel op dat je niet teveel doet...
nee nooit gehad, omgekeerde wel.....dagelijksquote:Op donderdag 12 augustus 2004 12:13 schreef Duderinnetje het volgende:
Oei... ik heb opeens zo'n scheut van verliefdheid en geluk door mijn lijf... kennen jullie dat? Zit je plots een beetje dom voor je uit te big smilen
Ja, hij post hier, ik klik op de link en zie dat het deels onzin is, en aangezien het topic pas net gestart was heb ik die post ge-edit om te voorkomen dat er verder op gereageerd werd.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 12:03 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik denk dat Ron een algemene opmerking maakt. En volgens mij mag je hier toch roepen wat je wilt (GC), binnen het nette uiteraard? Bovendien link jij een post van TDG hier, met een post van hem in een ander subforum. dat zou dan ook strikt gescheiden moeten blijven....
Maar ik hou wel van je en bedoel het niet persoonlijk![]()
Dat is minderquote:Op donderdag 12 augustus 2004 12:15 schreef TheDeadGuy het volgende:
[..]
nee nooit gehad, omgekeerde wel.....dagelijks
dat was misschien we de post waar ik het meeste spijt van heb op FOK! tot nu toe, ik had het idd niet naar gc moeten slepen.......quote:Op donderdag 12 augustus 2004 12:15 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, hij post hier, ik klik op de link en zie dat het deels onzin is, en aangezien het topic pas net gestart was heb ik die post ge-edit om te voorkomen dat er verder op gereageerd werd.
een 'onzin' reactie kan meerdere uitlokken enzo...
TDG vraagt mij hier waarom. Dat heb ik even kort uitgelegd. Mede om wat jij zegt.
Het punt dat Ron maakt is mss wel valide, daar laat ik me even niet over uit, maar is denk ik meer iets voor FB en niet voor hier in de slowchat...
Maar goed, ik heb mijn lesje wel geleerd, en ik zal het nooooit meer doen
Arty is diep bij je binnengedrongenquote:Op donderdag 12 augustus 2004 12:13 schreef Duderinnetje het volgende:
*zucht* daar gaat ze dan alweer...quote:Op donderdag 12 augustus 2004 12:13 schreef Lula het volgende:
ik ben wegkapper en koffievisite en zo
*zucht* daar gaat ze dan alweer...quote:Op donderdag 12 augustus 2004 12:18 schreef gurlie het volgende:
ik ga even wat eten en naar een ander scherm starentotzo
Totaal niet nodig, maar de meeste linkjes die hier gegeven worden naar andere topics zijn vaak wel van die 'Jezus moet je dit zien!quote:Op donderdag 12 augustus 2004 12:17 schreef TheDeadGuy het volgende:
excuses excuses
Ik heb zijn post aldaar niet gelezen, dus ik kan daar inhoudelijk verder niet over oordelen. En je zal best een legitieme reden hebben gehad. Ik denk alleen dat je best hier kan posten dat iemand niet spoort, terwijl je daarna in een ander subforum uitlegt waarom je denkt dat iemand het verkeerd ziet. Maargoed, nogmaals: ik heb het niet gelezen. Ga nu van de woorden van TDG uit.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 12:15 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, hij post hier, ik klik op de link en zie dat het deels onzin is, en aangezien het topic pas net gestart was heb ik die post ge-edit om te voorkomen dat er verder op gereageerd werd.
een 'onzin' reactie kan meerdere uitlokken enzo...
TDG vraagt mij hier waarom. Dat heb ik even kort uitgelegd. Mede om wat jij zegt.
Het punt dat Ron maakt is mss wel valide, daar laat ik me even niet over uit, maar is denk ik meer iets voor FB en niet voor hier in de slowchat...
Maar goed, ik heb mijn lesje wel geleerd, en ik zal het nooooit meer doen
Tot in mijn hart... zuchtquote:Op donderdag 12 augustus 2004 12:18 schreef -PatrickO- het volgende:
[..]
Arty is diep bij je binnengedrongen
Mwah... daar hebben we best serieus gereageerd toch?quote:Op donderdag 12 augustus 2004 12:22 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Totaal niet nodig, maar de meeste linkjes die hier gegeven worden naar andere topics zijn vaak wel van die 'Jezus moet je dit zien!'-linkjes... vandaar mss mijn snelle conclusie.
Er staat me nog een R&P uitstapje bij van laatst.
Oew.... crew-seks!!!!!!!!!quote:Op donderdag 12 augustus 2004 12:23 schreef Brighteyes het volgende:
Nou ehm, ok, goed dan. HW waar ben je!!!!!!!!!!!!! Kunnen we afmaken waar we gebleven zijn
Daar hebben we heel serieus gereageerd ja, maar of de TS daar nou blij me was.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 12:25 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Mwah... daar hebben we best serieus gereageerd toch?![]()
Ja hoor, but she'll be back...quote:Op donderdag 12 augustus 2004 12:26 schreef RonaldV het volgende:
Is die kleine meid eindelijk weg? Kan ik weer veilig mezelf zijn?
We hoeven iig niet na te denken over de kleur van de baby kamer!quote:Op donderdag 12 augustus 2004 12:26 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Oew.... crew-seks!!!!!!!!!![]()
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 12:27 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Daar hebben we heel serieus gereageerd ja, maar of de TS daar nou blij me was.
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 12:26 schreef RonaldV het volgende:
Zo... ff uitbuiken. Enne: BE, ik was niet boos op jou hoor.
t was meer een algemeen gevoel, waarbij ik jou ff als kapstok gebruikte. Alhoewel dat idd in FB had gemoeten.
Is die kleine meid eindelijk weg? Kan ik weer veilig mezelf zijn?
O, u heeft een pizza menstruazione?quote:Op donderdag 12 augustus 2004 12:27 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
We hoeven iig niet na te denken over de kleur van de baby kamer!
Of is de echo reeds gemaakt en weten jullie het geslacht al?quote:Op donderdag 12 augustus 2004 12:27 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
We hoeven iig niet na te denken over de kleur van de baby kamer!
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 12:29 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
O, u heeft een pizza menstruazione?
Nieuwe ronde, nieuwe kansen![]()
Nou ja, blauw en blauw kan maar een ding worden!quote:Op donderdag 12 augustus 2004 12:30 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Of is de echo reeds gemaakt en weten jullie het geslacht al?![]()
* gniffeltquote:Op donderdag 12 augustus 2004 12:28 schreef gurlie het volgende:
[..]
* klaar komtquote:Op donderdag 12 augustus 2004 12:32 schreef gurlie het volgende:
[..]
*mep verkoopt
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 12:31 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nou ja, blauw en blauw kan maar een ding worden!Daar heb ik geen echo voor nodig.
Watquote:Op donderdag 12 augustus 2004 12:36 schreef gurlie het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 12:34 schreef Duderinnetje het volgende:
Dan krijgen Arty en ik dus een zwart kindje
Ja, maar ik sla geen vrouwen!quote:Op donderdag 12 augustus 2004 12:42 schreef Duderinnetje het volgende:
Je hebt niet aan haar genot gedacht Ronald!
Tjezus, ik loop hier pedofilie te steunen geloof ik....
Ik zat meer te denken aan een vorm van incest...quote:Op donderdag 12 augustus 2004 12:42 schreef Duderinnetje het volgende:
kijk jij begrijpt hetquote:Op donderdag 12 augustus 2004 12:42 schreef Duderinnetje het volgende:
zolang ze allebei willen, en het leeftijdsverschil niet groter is als, zeg een jaar of 5 dan is er naar mijn mening geen probleemquote:Op donderdag 12 augustus 2004 12:42 schreef Duderinnetje het volgende:
we hadden het toch niet over slaanquote:Op donderdag 12 augustus 2004 12:43 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ja, maar ik sla geen vrouwen!
neequote:Op donderdag 12 augustus 2004 12:43 schreef -PatrickO- het volgende:
[..]
Ik zat meer te denken aan een vorm van incest...Maar is Gurlie dan 16-
[stoere man modus]quote:Op donderdag 12 augustus 2004 12:43 schreef gurlie het volgende:
[..]
kijk jij begrijpt het
jij wilt ook een klap voor je kop hequote:Op donderdag 12 augustus 2004 12:43 schreef TheDeadGuy het volgende:
[..]
zolang ze allebei willen, en het leeftijdsverschil niet groter is als, zeg een jaar of 5 dan is er naar mijn mening geen probleem
16 is oud zat....wijs ....dat valt bij gurlie nog te bezien
Dan is er toch ook geen sprake van pedofiliequote:Op donderdag 12 augustus 2004 12:44 schreef gurlie het volgende:
[..]
nee
wehehehehe......quote:Op donderdag 12 augustus 2004 12:44 schreef gurlie het volgende:
[..]
jij wilt ook een klap voor je kop he
is er ook nietquote:Op donderdag 12 augustus 2004 12:46 schreef -PatrickO- het volgende:
[..]
Dan is er toch ook geen sprake van pedofilie![]()
En een vriendin die 10 jaar jonger is, kan best hoor
Omdat TDG je inschat op een leeftijd van pak hem beet 30+quote:Op donderdag 12 augustus 2004 12:44 schreef gurlie het volgende:
[..]
jij wilt ook een klap voor je kop he
mijn koekenpanquote:Op donderdag 12 augustus 2004 12:46 schreef TheDeadGuy het volgende:
[..]
wehehehehe......
wie neem je daarvoor mee?
je weet het he, 1 keer snuiven en je hangt aan mijn neus
Hoe kom jij dan?quote:Op donderdag 12 augustus 2004 12:43 schreef gurlie het volgende:
[..]
we hadden het toch niet over slaan
Grroohningnquote:Op donderdag 12 augustus 2004 12:41 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Maar wel met dat schattige Friese accent he?
Dat er dan ineens uit dat wiegje 'Groeuningen' komt!Dat is gewoon niet fonetisch te schrijven
Honkbalknuppel/koekenpan...quote:Op donderdag 12 augustus 2004 12:47 schreef gurlie het volgende:
[..]
mijn koekenpan
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 12:46 schreef -PatrickO- het volgende:
[..]
Omdat TDG je inschat op een leeftijd van pak hem beet 30+
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 12:43 schreef TheDeadGuy het volgende:
[..]
zolang ze allebei willen, en het leeftijdsverschil niet groter is als, zeg een jaar of 5 dan is er naar mijn mening geen probleem
16 is oud zat....wijs ....dat valt bij gurlie nog te bezien
En 20 jaar?quote:Op donderdag 12 augustus 2004 12:46 schreef gurlie het volgende:
[..]
is er ook niet
tuurlijk kan dat![]()
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 12:47 schreef gurlie het volgende:
[..]
mijn koekenpan
Dat mag niet in dit topicquote:Op donderdag 12 augustus 2004 12:48 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Hoe kom jij dan?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |