maar wel slow hequote:Op donderdag 12 augustus 2004 01:09 schreef RonaldV het volgende:
Alwaar wij vrolijk verder afglijden
blijkbaar nietquote:Op donderdag 12 augustus 2004 01:10 schreef Duderinnetje het volgende:
Be, was jij niet gaan slapen?
Ik dacht ook ff dat ik r zag.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 01:10 schreef Duderinnetje het volgende:
en ik kan nog tellen ook!quote:Op donderdag 12 augustus 2004 01:11 schreef ArtyShock het volgende:
Ach ja. Ik was nog bezig met een tekst voor de OP. Blij dat ik nog even Ctrl-R indrukte en zag dat er reeds een nieuw topic stond. Mèt goede titel. IT-er zeker ?
WHAT THE FUCK heeft dat met it te makenquote:Op donderdag 12 augustus 2004 01:11 schreef ArtyShock het volgende:
Ach ja. Ik was nog bezig met een tekst voor de OP. Blij dat ik nog even Ctrl-R indrukte en zag dat er reeds een nieuw topic stond. Mèt goede titel. IT-er zeker ?
nee ik ben Sonof en heb geen kloons of whateverquote:Op donderdag 12 augustus 2004 01:11 schreef Duderinnetje het volgende:
Is Sonof BE?
Ehm nee? Ook niet aangekondigd toch?quote:Op donderdag 12 augustus 2004 01:10 schreef Duderinnetje het volgende:
ITeejers zijnquote:Op donderdag 12 augustus 2004 01:11 schreef Sonof het volgende:
[..]
WHAT THE FUCK heeft dat met it te maken
liegbeest liegbeest, je broek staat in de fikquote:Op donderdag 12 augustus 2004 01:12 schreef Sonof het volgende:
[..]
nee ik ben Sonof en heb geen kloons of whatever
ik zeg nix en das een goed tekenquote:Op donderdag 12 augustus 2004 01:12 schreef RonaldV het volgende:
[..]
ITeejers zijn![]()
Is een trucje dat ik geleerd heb!quote:Op donderdag 12 augustus 2004 01:12 schreef Duderinnetje het volgende:
BE, jij stiekemerd!!!!
ga op het dak zitten, paard van sinterkutquote:Op donderdag 12 augustus 2004 01:13 schreef RonaldV het volgende:
[..]
liegbeest liegbeest, je broek staat in de fik
maar niet van mijquote:Op donderdag 12 augustus 2004 01:13 schreef Duderinnetje het volgende:
Arty: als Sonof niet een kloon van BE is, dan ben ik ernstig in de war en zéker zwanger (dat je het even weet)
De enige mensen die nog een beetje Romeins schijnen te kunnen tellen zijn de bèta typjes die op Fok! komen. Die combinatie maakt de kans nogal groot dat het een IT gerelateerd iemand is...quote:Op donderdag 12 augustus 2004 01:11 schreef Sonof het volgende:
WHAT THE FUCK heeft dat met it te maken
waarom was je er even wel en toen niet? Ik ga hele rare dingen van mezelf denken hoor...quote:Op donderdag 12 augustus 2004 01:12 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ehm nee? Ook niet aangekondigd toch?
Oh ja, wacht, gezegd dat ik op tijd in bed wilde zijn.
Ehm ja... Je weet hoe dat gaat he. Zo'n bruiloft plannen gaat een hoop tijd in zitten
ik begrijp hetquote:Op donderdag 12 augustus 2004 01:14 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
De enige mensen die nog een beetje Romeins schijnen te kunnen tellen zijn de bèta typjes die op Fok! komen. Die combinatie maakt de kans nogal groot dat het een IT gerelateerd iemand is...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |