Mijn eerste zin ff lezenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 14:19 schreef M42 het volgende:
Maar ik heb dus maar 1 weerstand doorgeknipt. Ik weet niet welke nog meer doorgeknipt kunnen worden![]()
Help me liever met m'n mepper! Ik wil weten hoe ik m op moet voeren zodat dieren keidood gaan!quote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:54 schreef IHVK het volgende:
EDIT- Ja joh ff reageren op een post uit 2004.![]()
Nee! Mag niet.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:04 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Help me liever met m'n mepper! Ik wil weten hoe ik m op moet voeren zodat dieren keidood gaan!
Ik zat ook al te lezen, ik moet iets met diodes en condensatoren doen zodat de spanning wat flink omhoog gaat. Bah, ik wil gewoon weerstanden wegknippenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:12 schreef IHVK het volgende:
"je moet die dingen opvoeren, grotere cap enzo, serieweerstand weghalen, dan knallen ze soms uiteen die nare insecten. "
"Nou heb ik dus begrepen datje die dingen kan opvoeren door de serieweerstand weg te halen en de eindcap te vervangen door een dikkere. "
http://www.circuitsonline.org/forum/view/15075
http://www.circuitsonline.net/forum/view/21577/2
Maarruh, het lijkt me best wel onnutig. Zo'n ding opvoeren.
mijn multimeter heeft alleen een max stand van 600V gelijkstroom en 600V wisselstroom. Als ik hem doormeet, is dan op zeker mijn multimeter dood wanneer het voltage er flink overheen zit? ik heb zo een aldi gevalquote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:41 schreef veldmuis het volgende:
1100v! Standaard, wel te verstaan.
Dan brand het circuit door, het heeft dus geen zin.quote:Op zondag 28 mei 2006 01:30 schreef Oosthoek het volgende:
Die van mij moet ook harder, zelfs kleine vliegjes gaan niet meteen doodIk ga er een 9 volt batterij aanklussen denk ik
Heb jij het al aangedurfd om die weerstand weg te halen? Die die vlakbij het knopje zit, zegmaar?quote:Op zondag 28 mei 2006 10:16 schreef M42 het volgende:
[..]
Dan brand het circuit door, het heeft dus geen zin.
Geen idee, was blijkbaar niet echt slim om mijn multimeter aan te sluiten... dat ding meet zelf 1,5 batterijen op 750 Volt nu. Als ik hem in het stopcontact doe krijg ik een "1". Dus dat ding is helaas naar de multimeterhemel gegaanquote:Op zondag 28 mei 2006 11:18 schreef veldmuis het volgende:
Wat staat er trouwens op die condensator bij jou?
Ik heb iets waar ik weinig uit kan aflezen:
273J
630
Ja natuurlijkquote:Op zondag 28 mei 2006 14:45 schreef veldmuis het volgende:
Wissel- en gelijkspanning hou je wel in je achterhoofd, toch?
quote:Op maandag 29 mei 2006 03:03 schreef zwelgje81 het volgende:
Moet hem ook maar eens weer uit de schuur gaan halen, spinnen kunnen ook zo lekker knetterenmet die heerlijke lange pootjes
Tis niet de langste dat is t zoutzeepod ofzquote:Op vrijdag 9 mei 2008 09:32 schreef SharQueDo het volgende:
DIKKE VETTE SCHOP 2008
Binnenkort die van mij ff opvoeren.We hebben een compleet wespennest op zolder.
Langste topic die ooit meegegaan is (4 jaar)?![]()
Jij hebt ook allemaal rode plekken op de muur?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 17:58 schreef Suga_Mama het volgende:
Ik ben een echte man, ik sla ze met de platte hand kapoet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |