maar wel slow hequote:Op donderdag 12 augustus 2004 01:09 schreef RonaldV het volgende:
Alwaar wij vrolijk verder afglijden
blijkbaar nietquote:Op donderdag 12 augustus 2004 01:10 schreef Duderinnetje het volgende:
Be, was jij niet gaan slapen?
Ik dacht ook ff dat ik r zag.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 01:10 schreef Duderinnetje het volgende:
en ik kan nog tellen ook!quote:Op donderdag 12 augustus 2004 01:11 schreef ArtyShock het volgende:
Ach ja. Ik was nog bezig met een tekst voor de OP. Blij dat ik nog even Ctrl-R indrukte en zag dat er reeds een nieuw topic stond. Mèt goede titel. IT-er zeker ?
WHAT THE FUCK heeft dat met it te makenquote:Op donderdag 12 augustus 2004 01:11 schreef ArtyShock het volgende:
Ach ja. Ik was nog bezig met een tekst voor de OP. Blij dat ik nog even Ctrl-R indrukte en zag dat er reeds een nieuw topic stond. Mèt goede titel. IT-er zeker ?
nee ik ben Sonof en heb geen kloons of whateverquote:Op donderdag 12 augustus 2004 01:11 schreef Duderinnetje het volgende:
Is Sonof BE?
Ehm nee? Ook niet aangekondigd toch?quote:Op donderdag 12 augustus 2004 01:10 schreef Duderinnetje het volgende:
ITeejers zijnquote:Op donderdag 12 augustus 2004 01:11 schreef Sonof het volgende:
[..]
WHAT THE FUCK heeft dat met it te maken
liegbeest liegbeest, je broek staat in de fikquote:Op donderdag 12 augustus 2004 01:12 schreef Sonof het volgende:
[..]
nee ik ben Sonof en heb geen kloons of whatever
ik zeg nix en das een goed tekenquote:Op donderdag 12 augustus 2004 01:12 schreef RonaldV het volgende:
[..]
ITeejers zijn![]()
Is een trucje dat ik geleerd heb!quote:Op donderdag 12 augustus 2004 01:12 schreef Duderinnetje het volgende:
BE, jij stiekemerd!!!!
ga op het dak zitten, paard van sinterkutquote:Op donderdag 12 augustus 2004 01:13 schreef RonaldV het volgende:
[..]
liegbeest liegbeest, je broek staat in de fik
maar niet van mijquote:Op donderdag 12 augustus 2004 01:13 schreef Duderinnetje het volgende:
Arty: als Sonof niet een kloon van BE is, dan ben ik ernstig in de war en zéker zwanger (dat je het even weet)
De enige mensen die nog een beetje Romeins schijnen te kunnen tellen zijn de bèta typjes die op Fok! komen. Die combinatie maakt de kans nogal groot dat het een IT gerelateerd iemand is...quote:Op donderdag 12 augustus 2004 01:11 schreef Sonof het volgende:
WHAT THE FUCK heeft dat met it te maken
waarom was je er even wel en toen niet? Ik ga hele rare dingen van mezelf denken hoor...quote:Op donderdag 12 augustus 2004 01:12 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ehm nee? Ook niet aangekondigd toch?
Oh ja, wacht, gezegd dat ik op tijd in bed wilde zijn.
Ehm ja... Je weet hoe dat gaat he. Zo'n bruiloft plannen gaat een hoop tijd in zitten
ik begrijp hetquote:Op donderdag 12 augustus 2004 01:14 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
De enige mensen die nog een beetje Romeins schijnen te kunnen tellen zijn de bèta typjes die op Fok! komen. Die combinatie maakt de kans nogal groot dat het een IT gerelateerd iemand is...
kheb toch geen hoogtevreesquote:Op donderdag 12 augustus 2004 01:13 schreef Sonof het volgende:
[..]
ga op het dak zitten, paard van sinterkut
Nou wijffie, bring out the zoogcompressen zou ik zeggen, want ik ben heel de avond al verliefderig aan het doen met HW en heb de hele goede Sonof nog ooit gezien of gehoord!quote:Op donderdag 12 augustus 2004 01:13 schreef Duderinnetje het volgende:
Arty: als Sonof niet een kloon van BE is, dan ben ik ernstig in de war en zéker zwanger (dat je het even weet)
dat je zwanger was? ja dat krijg je als je jan en allemaal laat douchen bij je thuisquote:Op donderdag 12 augustus 2004 01:14 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
waarom was je er even wel en toen niet? Ik ga hele rare dingen van mezelf denken hoor...![]()
Hè shit, er is nu weer een literair hoogstandje aan ons voorbij gegaanquote:Op donderdag 12 augustus 2004 01:11 schreef ArtyShock het volgende:
Deze alpha is gewoon een fan van Asterixquote:Op donderdag 12 augustus 2004 01:14 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
De enige mensen die nog een beetje Romeins schijnen te kunnen tellen zijn de bèta typjes die op Fok! komen. Die combinatie maakt de kans nogal groot dat het een IT gerelateerd iemand is...
Alsof je dat voorheen wel tegenhield...quote:Op donderdag 12 augustus 2004 01:13 schreef Brighteyes het volgende:
Ik wilde niet tvp-en en wist ook niks zinnigs te zeggen aangezien ik al de hele avond niet mee lul enzo.
dat kan kloppen, was was aan het ouwehoeren met mijn websitequote:Op donderdag 12 augustus 2004 01:15 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nou wijffie, bring out the zoogcompressen zou ik zeggen, want ik ben heel de avond al verliefderig aan het doen met HW en heb de hele goede Sonof nog ooit gezien of gehoord!
Roze brillen zijn zó okee !quote:Op donderdag 12 augustus 2004 01:15 schreef Duderinnetje het volgende:
Hè shit, er is nu weer een literair hoogstandje aan ons voorbij gegaan![]()
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 01:15 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Deze alpha is gewoon een fan van Asterix
En toch ITer
Home pr0n aan t maken?quote:Op donderdag 12 augustus 2004 01:15 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nou wijffie, bring out the zoogcompressen zou ik zeggen, want ik ben heel de avond al verliefderig aan het doen met HW en heb de hele goede Sonof nog ooit gezien of gehoord!
O kut, nou, dan ga ik het bed maar meteen op kratten zetten. wil toch wel graag thuis bevallen, als het even kan.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 01:15 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik heb uiteindelijk toch nog een vak geleerd bij Hare Majesteit. En van daar doorgerold naar de ITquote:Op donderdag 12 augustus 2004 01:17 schreef Sonof het volgende:
[..]combi
Goed dat je het zegt... Jan al een tijdje niet meer onder de douche gehad, toch maar even bellenquote:Op donderdag 12 augustus 2004 01:15 schreef Sonof het volgende:
[..]
dat je zwanger was? ja dat krijg je als je jan en allemaal laat douchen bij je thuis
blijven puffenquote:Op donderdag 12 augustus 2004 01:17 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
O kut, nou, dan ga ik het bed maar meteen op kratten zetten. wil toch wel graag thuis bevallen, als het even kan.
Als je een houten plank zowat plat legt en er met je volle gewicht op springt heet dat geen schoppen.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 01:16 schreef Sandertje21 het volgende:
Maar ik ben ook sterk, ik kan toch zomaar even een houten balk in 2en schoppen.
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 01:18 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt... Jan al een tijdje niet meer onder de douche gehad, toch maar even bellen![]()
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 01:18 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Als je een houten plank zowat plat legt en er met je volle gewicht op springt heet dat geen schoppen.
Maar ik geloof zo dat je heel sterk bent
Ja jij bent ook sterk (als je je gewicht in de strijd gooitquote:Op donderdag 12 augustus 2004 01:16 schreef Sandertje21 het volgende:
Maar ik ben ook sterk, ik kan toch zomaar even een houten balk in 2en schoppen.
wat doe je in IT?quote:Op donderdag 12 augustus 2004 01:18 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik heb uiteindelijk toch nog een vak geleerd bij Hare Majesteit. En van daar doorgerold naar de IT
Zeg!quote:Op donderdag 12 augustus 2004 01:16 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Alsof je dat voorheen wel tegenhield...
Wie is HW eigenlijk?quote:Op donderdag 12 augustus 2004 01:15 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Zo, jij timmert de laatste tijd ook aardig aan de weg hè.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 01:15 schreef Brighteyes het volgende:
wie ben jij eigenlijk?quote:Op donderdag 12 augustus 2004 01:19 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Wie is HW eigenlijk?
Netwerkbeheer/bouw/uitrol/migratiequote:Op donderdag 12 augustus 2004 01:19 schreef Sonof het volgende:
[..]
wat doe je in IT?
ik voelde me vrij beledig na zo'n postquote:Op donderdag 12 augustus 2004 01:20 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Zo, jij timmert de laatste tijd ook aardig aan de weg hè.
Hittegolfquote:Op donderdag 12 augustus 2004 01:19 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Wie is HW eigenlijk?
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 01:18 schreef Sonof het volgende:
[..]lekkere douchgriet van me met je natte lichaam lol
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 01:17 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
O kut, nou, dan ga ik het bed maar meteen op kratten zetten. wil toch wel graag thuis bevallen, als het even kan.
vooral dat van die snol waardeer ikquote:Op donderdag 12 augustus 2004 01:20 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Netwerkbeheer/bouw/uitrol/migratie
beroeps-ITsnol dus
*meldt*quote:Op donderdag 12 augustus 2004 01:19 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Wie is HW eigenlijk?
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 01:20 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Waar héb ik het toch allemaal aan te danken... zoveel warmte en liefde en waardering voor mijn intellectuele kwaliteiten hier...
op de plaats rust soldaatquote:Op donderdag 12 augustus 2004 01:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
*meldt*.
en neem een biertjequote:Op donderdag 12 augustus 2004 01:22 schreef Sonof het volgende:
[..]
op de plaats rust soldaat
Gammaquote:Op donderdag 12 augustus 2004 01:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
*meldt*.
Alleman had ik al ontmoet maar daar zat geen Jan tussen.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 01:18 schreef Duderinnetje het volgende:
Goed dat je het zegt... Jan al een tijdje niet meer onder de douche gehad, toch maar even bellen![]()
nee nee geen check, *tssjk* dat doet ie als je een blikje opentquote:Op donderdag 12 augustus 2004 01:22 schreef HeatWave het volgende:
Biertje: *check*.
Die danoontje toch ook.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 01:18 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Als je een houten plank zowat plat legt en er met je volle gewicht op springt heet dat geen schoppen.
Maar ik geloof zo dat je heel sterk bent
Overgewaardeerd. Probeer es HJquote:Op donderdag 12 augustus 2004 01:23 schreef HeatWave het volgende:
nee, Grolsch.
Goed puntquote:Op donderdag 12 augustus 2004 01:23 schreef Sonof het volgende:
[..]
nee nee geen check, *tssjk* dat doet ie als je een blikje opent
Heatwavequote:Op donderdag 12 augustus 2004 01:19 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Wie is HW eigenlijk?
Ook lekker, maar nu heb ik grolschquote:Op donderdag 12 augustus 2004 01:23 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Overgewaardeerd. Probeer es HJ
that's mequote:Op donderdag 12 augustus 2004 01:23 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
HeatwaveModje van GC
Babe! Je bent er ook!quote:Op donderdag 12 augustus 2004 01:21 schreef HeatWave het volgende:
*meldt*.
ik palm, die met dat paardquote:Op donderdag 12 augustus 2004 01:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook lekker, maar nu heb ik grolsch.
Alle mannen heb je nog niet ontmoet hoor, maak je borst maar natquote:Op donderdag 12 augustus 2004 01:23 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Alleman had ik al ontmoet maar daar zat geen Jan tussen.
Maar als alles goed is ging dat ook niet over jou...quote:Op donderdag 12 augustus 2004 01:20 schreef Sonof het volgende:
ik voelde me vrij beledig na zo'n post![]()
goh, ben ik ook eens in GCquote:Op donderdag 12 augustus 2004 01:24 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Babe! Je bent er ook!![]()
ook lekkerquote:Op donderdag 12 augustus 2004 01:24 schreef Sonof het volgende:
[..]
ik palm, die met dat paard
De volgende keer halen we de Danoontjes van het menu. Jij kent ook geen maat hè?quote:Op donderdag 12 augustus 2004 01:23 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Die danoontje toch ook.
okquote:Op donderdag 12 augustus 2004 01:24 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Maar als alles goed is ging dat ook niet over jou...
Sander+Danoontje= Obelix+ketel?quote:Op donderdag 12 augustus 2004 01:26 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
De volgende keer halen we de Danoontjes van het menu. Jij kent ook geen maat hè?
danoontjes zijnquote:Op donderdag 12 augustus 2004 01:26 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
De volgende keer halen we de Danoontjes van het menu. Jij kent ook geen maat hè?
en wel veilig hequote:Op donderdag 12 augustus 2004 01:26 schreef Brighteyes het volgende:
Maar goed, lieverdjes, ik ga nog even hartstochtelijk afscheid nemen van mijn grote liefde en dan lekker slapen!
Tot morgen!
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 01:26 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Sander+Danoontje= Obelix+ketel?
Niks veilig!quote:Op donderdag 12 augustus 2004 01:27 schreef Sonof het volgende:
[..]
en wel veilig he
Altijd!quote:Op donderdag 12 augustus 2004 01:27 schreef Sonof het volgende:
[..]
en wel veilig he
Dat kan toch ook veilig? ;').quote:Op donderdag 12 augustus 2004 01:27 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Niks veilig!
Hard en luid! Laat de buren horen hoe het moet!
BTW: E. wil dat ik morgen naar de boot vlieg (is hij nu). Ik hou zo veel van je dat ik liever met jou in een tentje lig dan in Gr. land op een zeiljachtquote:Op donderdag 12 augustus 2004 01:23 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Alleman had ik al ontmoet maar daar zat geen Jan tussen.
dat bed zal kraken en steunenquote:Op donderdag 12 augustus 2004 01:27 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Niks veilig!
Hard en luid! Laat de buren horen hoe het moet!
dat doet zeer denk ikquote:Op donderdag 12 augustus 2004 01:28 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Altijd!
Die van ons zijn van glasvezel!
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 01:29 schreef Sandertje21 het volgende:
Maar er is dus weer een nieuwe Fok! liefde, en ik moet van de danoontjes afblijven?
danoontjes zijn om te kotsen. en dat KUTkind wat ze aanprijst ook, gatverdammequote:Op donderdag 12 augustus 2004 01:29 schreef Sandertje21 het volgende:
Maar er is dus weer een nieuwe Fok! liefde, en ik moet van de danoontjes afblijven?
Leuk idee ook om te weten dat je nog zo vriendschappelijk met al je exen omgaat. Sommige vrouwen heb je nou eenmaal niet alleen voor jezelf...quote:Op donderdag 12 augustus 2004 01:24 schreef Duderinnetje het volgende:
Alle mannen heb je nog niet ontmoet hoor, maak je borst maar natElk weekend een andere ex op bezoek, had ik zo gepland...
zit je wel dwars he?quote:Op donderdag 12 augustus 2004 01:30 schreef Sonof het volgende:
[..]
danoontjes zijn om te kotsen. en dat KUTkind wat ze aanprijst ook, gatverdamme
ja, ik word er ook behoorlijk gefrusteerd van als mensen zeggen dat het me dwars zitquote:Op donderdag 12 augustus 2004 01:30 schreef RonaldV het volgende:
[..]
zit je wel dwars he?
weltrusten ITsnolquote:Op donderdag 12 augustus 2004 01:30 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Leuk idee ook om te weten dat je nog zo vriendschappelijk met al je exen omgaat. Sommige vrouwen heb je nou eenmaal niet alleen voor jezelf...
Maar ik ga zo richting bed, zien dat ik dit boek hier vanacht nog uit krijg. Nog 80 paginaatjes.
Niet té vriendschappelijk hoorquote:Op donderdag 12 augustus 2004 01:30 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Leuk idee ook om te weten dat je nog zo vriendschappelijk met al je exen omgaat. Sommige vrouwen heb je nou eenmaal niet alleen voor jezelf...
Maar ik ga zo richting bed, zien dat ik dit boek hier vanacht nog uit krijg. Nog 80 paginaatjes.
De ultieme test: De rijke charmeur of de armlastige boer. Zo opgesomd zou ik het wel weten...quote:Op donderdag 12 augustus 2004 01:28 schreef Duderinnetje het volgende:
BTW: E. wil dat ik morgen naar de boot vlieg (is hij nu). Ik hou zo veel van je dat ik liever met jou in een tentje lig dan in Gr. land op een zeiljacht![]()
Dan val ik in slaap.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 01:27 schreef Sonof het volgende:
[..]biertje?
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 01:32 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Dan val ik in slaap.
Da wassik toch?quote:Op donderdag 12 augustus 2004 01:31 schreef Sonof het volgende:
[..]
weltrusten ITsnol
Ik ook: de armlastige boer omdat ik daar nu eenmaal verliefd op ben. Simpele keuze! Geen haar op mijn hoofd die er anders over denktquote:Op donderdag 12 augustus 2004 01:32 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
De ultieme test: De rijke charmeur of de armlastige boer. Zo opgesomd zou ik het wel weten...
oh ja sorryquote:Op donderdag 12 augustus 2004 01:33 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Da wassik toch?
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 01:32 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Dan val ik in slaap.
Ignorance is bliss.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 01:31 schreef Duderinnetje het volgende:
Niet té vriendschappelijk hoor![]()
Boek bijna uit!!! Mooi hè? Spannend!!
En daarom ben ik dus een alphaquote:Op donderdag 12 augustus 2004 01:34 schreef Sonof het volgende:
[url=http://forum.fok.nl/topic/586319]FOK! biertempel[/sub]
zou je ook zo lief doen tegen mij als ik strax zeg dat ik weg ga?quote:Op donderdag 12 augustus 2004 01:34 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik ook: de armlastige boer omdat ik daar nu eenmaal verliefd op ben. Simpele keuze! Geen haar op mijn hoofd die er anders over denkt![]()
Truste liefkop, voor straks. Die 80 pagina's lukken je vast niet, maar wel leuk dat je het boek al bijna uit hebt.![]()
Nope.....quote:Op donderdag 12 augustus 2004 01:35 schreef Sonof het volgende:
[..]
zou je ook zo lief doen tegen mij als ik strax zeg dat ik weg ga?
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 01:37 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nope.....
veel en ze klappen allemaalquote:Op donderdag 12 augustus 2004 01:37 schreef Sandertje21 het volgende:
Ik vraag me af voor hoeveel relaties (of pogingen tot) Fok! tot nu toe al wel niet gezorgd heeft.
tellen one nighters ook mee?quote:Op donderdag 12 augustus 2004 01:37 schreef Sandertje21 het volgende:
Ik vraag me af voor hoeveel relaties (of pogingen tot) Fok! tot nu toe al wel niet gezorgd heeft.
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 01:39 schreef RonaldV het volgende:
[..]
tellen one nighters ook mee?
En bij m'n laatste Ctrl-R (F5) zie ik nog net dit...quote:Op donderdag 12 augustus 2004 01:40 schreef Duderinnetje het volgende:
Arty, ben je al weg? Damn.
Ja hoor.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 01:39 schreef RonaldV het volgende:
[..]
tellen one nighters ook mee?
Oeh, het wordt laat... ik las "opdringerige mededelingen"quote:Op donderdag 12 augustus 2004 01:41 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
En bij m'n laatste Ctrl-R (F5) zie ik nog net dit...
Maar hoezo damn ? Nog dringende mededelingen ?
In dat geval ga ik er niet eens een slag naar slaanquote:Op donderdag 12 augustus 2004 01:42 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Ja hoor.
Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat dat in jouw geval aan het tijdstip ligtquote:Op donderdag 12 augustus 2004 01:42 schreef RonaldV het volgende:
Oeh, het wordt laat... ik las "opdringerige mededelingen"
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 01:43 schreef RonaldV het volgende:
[..]
In dat geval ga ik er niet eens een slag naar slaan
Djiez! Mannen! Heb je nou gelezen van de rijke charmeur en en armlastige boer? Meen ik hoor!quote:Op donderdag 12 augustus 2004 01:41 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
En bij m'n laatste Ctrl-R (F5) zie ik nog net dit...
Maar hoezo damn ? Nog dringende mededelingen ?
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 01:43 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat dat in jouw geval aan het tijdstip ligt
Geen leuk minderjarig Fokstertje onder je gehad dus?quote:Op donderdag 12 augustus 2004 01:43 schreef RonaldV het volgende:
[..]
In dat geval ga ik er niet eens een slag naar slaan
Gurlie wou nie...quote:Op donderdag 12 augustus 2004 01:46 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Geen leuk minderjarig Fokstertje onder je gehad dus?
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 01:46 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Geen leuk minderjarig Fokstertje onder je gehad dus?
Wat nou? Zoals Shark al zei vanmiddag: Als ze oud genoeg is om het af te kunnen scheren... (of zoiets)quote:Op donderdag 12 augustus 2004 01:48 schreef Sonof het volgende:
[..]gatver
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 01:49 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Wat nou? Zoals Shark al zei vanmiddag: Als ze oud genoeg is om het af te kunnen scheren... (of zoiets)
Een warm gevoel trekt door Arty's lichaam. (OGO)quote:Op donderdag 12 augustus 2004 01:44 schreef Duderinnetje het volgende:
Djiez! Mannen! Heb je nou gelezen van de rijke charmeur en en armlastige boer? Meen ik hoor!
Nou truste lief, that's all wat ik even wilde zeggen.![]()
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 01:50 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Een warm gevoel trekt door Arty's lichaam. (OGO)
Wel, ik ga zo ter bedde !en
voor Dude.
Alsof vrouwen iets te willen hebben.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 01:47 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Gurlie wou nie...![]()
gurlie?!? de gurlie??quote:Op donderdag 12 augustus 2004 01:51 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Alsof vrouwen iets te willen hebben.
Je weegt 110, je kan zo'n meidje toch wel aan?
Ha, je hebt teruggelezen!quote:Op donderdag 12 augustus 2004 01:50 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Een warm gevoel trekt door Arty's lichaam. (OGO)
Wel, ik ga zo ter bedde !en
voor Dude.
Probleem is: die 16 jarigen zijn te klein. Glippen zo onder mijn handen door. Nou doe ik de deur wel op slot als ze eenmaal binnen zijn, maar in mijn riante kamer moet ik dan toch nog rennen. En mijn conditie is toch al niet meer wat ie nooit geweest is...quote:Op donderdag 12 augustus 2004 01:51 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Alsof vrouwen iets te willen hebben.
Je weegt 110, je kan zo'n meidje toch wel aan?
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 01:52 schreef Sonof het volgende:
[..]
gurlie?!? de gurlie??
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 01:53 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Probleem is: die 16 jarigen zijn te klein. Glippen zo onder mijn handen door. Nou doe ik de deur wel op slot als ze eenmaal binnen zijn, maar in mijn riante kamer moet ik dan toch nog rennen. En mijn conditie is toch al niet meer wat ie nooit geweest is...
Ik vind r wel liev, ergens... Ben ik nu in de val aan het lopen?quote:Op donderdag 12 augustus 2004 01:55 schreef Sonof het volgende:
[..]
das een moeilijk geval
nee hoor. heb je wel eens serieus met haar gepraat buiten FOK! om?quote:Op donderdag 12 augustus 2004 01:56 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik vind r wel liev, ergens... Ben ik nu in de val aan het lopen?
Je hoeft ze maar 1x goed te raken en ze liggen hoor....quote:Op donderdag 12 augustus 2004 01:53 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Probleem is: die 16 jarigen zijn te klein. Glippen zo onder mijn handen door. Nou doe ik de deur wel op slot als ze eenmaal binnen zijn, maar in mijn riante kamer moet ik dan toch nog rennen. En mijn conditie is toch al niet meer wat ie nooit geweest is...
Serieus praten... wacht ff...quote:Op donderdag 12 augustus 2004 01:57 schreef Sonof het volgende:
[..]
nee hoor. heb je wel eens serieus met haar gepraat buiten FOK! om?
ja gewoon een x goed hard op hun vreet slaanquote:Op donderdag 12 augustus 2004 01:57 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Je hoeft ze maar 1x goed te raken en ze liggen hoor....
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 01:57 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Je hoeft ze maar 1x goed te raken en ze liggen hoor....
doe dat eerst maar eensquote:Op donderdag 12 augustus 2004 01:58 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Serieus praten... wacht ff...
.
.
DUDE!! HELP FF!!
serieus praten... leg uit!
Euhm... euhm.... ik kijk even op Google.... GEEN PANIEK!quote:Op donderdag 12 augustus 2004 01:58 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Serieus praten... wacht ff...
.
.
DUDE!! HELP FF!!
serieus praten... leg uit!
relaxed dudequote:Op donderdag 12 augustus 2004 01:59 schreef RonaldV het volgende:
* Sonof begint te stressen....
eassyquote:Op donderdag 12 augustus 2004 02:00 schreef RonaldV het volgende:
Dude? (licht paniekerig nu...)
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 02:01 schreef Duderinnetje het volgende:
Ronald: het is kennelijk iets met... even lezen... blablabla... vraag iemand eens hoe het met hem/haar gaat.... iets met belangstelling tonen... 'wat gaat er in je om'... Nou ik vind het maar vage shit. Niks over seks en zo....![]()
Mijn ding zal het niet worden![]()
neequote:Op donderdag 12 augustus 2004 02:01 schreef RonaldV het volgende:
Heeft iemand een plastic zakje? (hypert bijna)
Sonof, zeg dat t een geintje was!quote:Op donderdag 12 augustus 2004 02:01 schreef Duderinnetje het volgende:
Ronald: het is kennelijk iets met... even lezen... blablabla... vraag iemand eens hoe het met hem/haar gaat.... iets met belangstelling tonen... 'wat gaat er in je om'... Nou ik vind het maar vage shit. Niks over seks en zo....![]()
ja helaas mijn waarde, ik vertel de waarheid en nix andersquote:Op donderdag 12 augustus 2004 02:02 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Sonof, zeg dat t een geintje was!![]()
dit KUN je niet menen!
Rustig... RUSTIG!!!!! *Geeft klap in het gezicht*quote:Op donderdag 12 augustus 2004 02:01 schreef RonaldV het volgende:
Heeft iemand een plastic zakje? (hypert bijna)
FUK!quote:Op donderdag 12 augustus 2004 02:03 schreef Sonof het volgende:
[..]
ja helaas mijn waarde, ik vertel de waarheid en nix anders
mss dat je beter water in zn gezicht kunt gooienquote:Op donderdag 12 augustus 2004 02:03 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Rustig... RUSTIG!!!!! *Geeft klap in het gezicht*
Dit is niet iets dat ons soort mensen worden geacht te kunnen, dat van dat serieuze praten en zo... relax....
Adem in door de neus en uit door de mond... adem door de buik schat... goed zo...
rukquote:Op donderdag 12 augustus 2004 02:04 schreef RonaldV het volgende:
[..]
FUK!
FUK FUK FUK!
FUKKERDEFUKFUK!![]()
![]()
![]()
* Sonof geeft schop tegen de kat.
FUK!
Pfffff.... Zucht..... Pffffff.... Zucht.....quote:Op donderdag 12 augustus 2004 02:03 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Rustig... RUSTIG!!!!! *Geeft klap in het gezicht*
Dit is niet iets dat ons soort mensen worden geacht te kunnen, dat van dat serieuze praten en zo... relax....
Adem in door de neus en uit door de mond... adem door de buik schat... goed zo...
Nee, ik bedoelde echt met een F hoor!quote:Op donderdag 12 augustus 2004 02:04 schreef Sonof het volgende:
[..]
ruk
Als ze t maar niet leest morgen... Wat nou als ze erachter komt? En dat van mij wil? *huivert*quote:Op donderdag 12 augustus 2004 02:06 schreef Duderinnetje het volgende:
Ronald!!! KOM TOT JEZELF!!!! Kom op joh, Sonof praatte wartaal! Trek je er maar niets van aan.
Serieus praten.... wat een gék! Die mag wel eens een vakantie houden in het Pieter Baan!
Hoe gaat het nu?quote:Op donderdag 12 augustus 2004 02:05 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Pfffff.... Zucht..... Pffffff.... Zucht.....
Als ik jou toch niet had... je bent een echte vriendin, weet je dat?![]()
ik had het over zo'n 16 jarige kutpuper op der vreet slaan en dan doen ze nix meerquote:Op donderdag 12 augustus 2004 02:06 schreef Duderinnetje het volgende:
Ronald!!! KOM TOT JEZELF!!!! Kom op joh, Sonof praatte wartaal! Trek je er maar niets van aan.
Serieus praten.... wat een gék! Die mag wel eens een vakantie houden in het Pieter Baan!
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 02:07 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Hoe gaat het nu?
O kut nee... nu raak je weer in de stress natuurlijk.... ik neem die vraag terug... ik heb niets gezegd.... rustig maar jongen!
ja gatverquote:Op donderdag 12 augustus 2004 02:07 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Als ze t maar niet leest morgen... Wat nou als ze erachter komt? En dat van mij wil? *huivert*
Nee écht niet, maak je maar geen zorgen. Ze is wel jong, maar niet naief...quote:Op donderdag 12 augustus 2004 02:07 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Als ze t maar niet leest morgen... Wat nou als ze erachter komt? En dat van mij wil? *huivert*
Zou je denken?quote:Op donderdag 12 augustus 2004 02:08 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nee écht niet, maak je maar geen zorgen. Ze is wel jong, maar niet naief...
*meldt* Zo heb ik Arty ook gestriktquote:Op donderdag 12 augustus 2004 02:08 schreef Sandertje21 het volgende:
gelukkig zijn er ook nog mensen die geen ruk om een serieus gesprek geven, en gewoon gelijk doorgaan naar het neuken.
walgelijk schepselquote:Op donderdag 12 augustus 2004 02:09 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
*meldt* Zo heb ik Arty ook gestrikt![]()
Vást... echt... komt goed... ze is hier toch zeker een paar uur geweest... ze weet echt genoeg...quote:Op donderdag 12 augustus 2004 02:09 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Zou je denken?
Je bedoelt: "kut, ik ben te laat dus...."quote:Op donderdag 12 augustus 2004 02:10 schreef Sonof het volgende:
[..]
walgelijk schepsel
*Sleutels maar weer inneemt*quote:Op donderdag 12 augustus 2004 02:10 schreef Sonof het volgende:
[..]
walgelijk schepsel
Phew....quote:Op donderdag 12 augustus 2004 02:10 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Vást... echt... komt goed... ze is hier toch zeker een paar uur geweest... ze weet echt genoeg...
Dat was ongeveer het motto van de BBQ... viel jij in slaap, o jongen, wat zonde!quote:Op donderdag 12 augustus 2004 02:08 schreef Sandertje21 het volgende:
gelukkig zijn er ook nog mensen die geen ruk om een serieus gesprek geven, en gewoon gelijk doorgaan naar het neuken.
laat mij koud. ik ken een ander lekker lichaamquote:Op donderdag 12 augustus 2004 02:10 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
*Sleutels maar weer inneemt*
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 02:11 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Phew....
Heeft iemand popcorn? Ik heb enorrume trek in popcorn plots.
HOERRRRRRRRRRR!quote:Op donderdag 12 augustus 2004 02:11 schreef Sonof het volgende:
[..]
laat mij koud. ik ken een ander lekker lichaam
ik wil een patat mayo met pinda en een mexicano met pindaquote:Op donderdag 12 augustus 2004 02:11 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Phew....
Heeft iemand popcorn? Ik heb enorrume trek in popcorn plots.
Reken niet op mij... Gij brenger van slecht nieuws!quote:Op donderdag 12 augustus 2004 02:11 schreef Sonof het volgende:
[..]
laat mij koud. ik ken een ander lekker lichaam
jij laat iedereen bij je douchen. dimme tantequote:Op donderdag 12 augustus 2004 02:12 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
HOERRRRRRRRRRR!
Ja, maar dat was voor Sonof van die nare dingen ging zeggen!quote:Op donderdag 12 augustus 2004 02:12 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Wat zei ik nou??? Geen popcorn voor jou vandaag!
nooitquote:Op donderdag 12 augustus 2004 02:13 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ja, maar dat was voor Sonof van die nare dingen ging zeggen!
Heb meelij!
Iedereen behalve jou ja....quote:Op donderdag 12 augustus 2004 02:13 schreef Sonof het volgende:
[..]
jij laat iedereen bij je douchen. dimme tante
Ow, shuddup!quote:Op donderdag 12 augustus 2004 02:14 schreef Sonof het volgende:
[..]
nooit
dast wil ik ook nietquote:Op donderdag 12 augustus 2004 02:14 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Iedereen behalve jou ja....![]()
*bukt snelhahahahahahaquote:Op donderdag 12 augustus 2004 02:14 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ow, shuddup!
* Sonof hits Sonof wth a large trout
Meelij ken ik niet. Dat is me allemaal te serieus. Daar zouden we dan weer van in de war raken...quote:Op donderdag 12 augustus 2004 02:13 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ja, maar dat was voor Sonof van die nare dingen ging zeggen!
Heb meelij!
Ho! STOP!quote:Op donderdag 12 augustus 2004 02:14 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Iedereen behalve jou ja....![]()
IK hoop ooit nog op een herkansing.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 02:11 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dat was ongeveer het motto van de BBQ... viel jij in slaap, o jongen, wat zonde!
* Iets met een blad aan een boom *quote:Op donderdag 12 augustus 2004 02:15 schreef Sonof het volgende:
[..]
dast wil ik ook niet
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 02:15 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ho! STOP!
betekent dit dat ik nog een uitnodiging te goed heb?
Die komt er schat, dat weet je ook wel (check je mail eens?)quote:Op donderdag 12 augustus 2004 02:16 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
IK hoop ooit nog op een herkansing.
Eeuhm... ik bén verloofd hè? Maar je mag altijd een keer komen douchen als Arty hier ook is!quote:Op donderdag 12 augustus 2004 02:15 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ho! STOP!
betekent dit dat ik nog een uitnodiging te goed heb?
En dan mag ik over iedereen heen die ik wil?quote:Op donderdag 12 augustus 2004 02:18 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Die komt er schat, dat weet je ook wel (check je mail eens?)![]()
Zucht... dat zei ik toch niet.....quote:Op donderdag 12 augustus 2004 02:22 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
En dan mag ik over iedereen heen die ik wil?
dat laatste zeg je alleen maar omdat hij meeleest Top! Doe ik zeker als ik weer es in de buurt ben!quote:Op donderdag 12 augustus 2004 02:22 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Eeuhm... ik bén verloofd hè? Maar je mag altijd een keer komen douchen als Arty hier ook is!
Nietwaar! Ik hou wel een beetje van hem namelijkquote:Op donderdag 12 augustus 2004 02:25 schreef RonaldV het volgende:
[..]
dat laatste zeg je alleen maar omdat hij meeleest Top! Doe ik zeker als ik weer es in de buurt ben!
Voor de zekerheid: count me out, Sander. You're not my type. sowwyquote:Op donderdag 12 augustus 2004 02:26 schreef Duderinnetje het volgende:
Bovendien Sandertje: 'Iedereen' is nauwelijks van toepassing als we de verhouding mannen/vrouwen op de meat bekijken, wel?
Zo lief he, dat naievequote:Op donderdag 12 augustus 2004 02:26 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nietwaar! Ik hou wel een beetje van hem namelijk![]()
Ik laat de condooms wel thuis dan.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 02:26 schreef Duderinnetje het volgende:
Bovendien Sandertje: 'Iedereen' is nauwelijks van toepassing als we de verhouding mannen/vrouwen op de meat bekijken, wel?
Maar met genoeg drank achter je kiezen voel je er (bijna) niks van hoor!quote:Op donderdag 12 augustus 2004 02:27 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Voor de zekerheid: count me out, Sander. You're not my type. sowwy
Daar begint het probleem: ik drink zeldenquote:Op donderdag 12 augustus 2004 02:29 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Maar met genoeg drank achter je kiezen voel je er (bijna) niks van hoor!![]()
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 02:27 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Zo lief he, dat naieve
Eetbaar ondergoed?quote:Op donderdag 12 augustus 2004 02:28 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Ik laat de condooms wel thuis dan.
Neem wel iets te eten mee of zo.
Ik geloof dat ik cupido's pijlen maar beter thuis kan laten.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 02:30 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Daar begint het probleem: ik drink zelden
Wie gaat het bij mij opeten dan?quote:Op donderdag 12 augustus 2004 02:32 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Eetbaar ondergoed?
But of course you are, my dearest!quote:Op donderdag 12 augustus 2004 02:32 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Is echt zo
![]()
Zoiets moet spontaan ontstaan. Dat had je kunnen weten (als je de vorige keer niet in slaap gevallen was)quote:Op donderdag 12 augustus 2004 02:34 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Wie gaat het bij mij opeten dan?
booze?quote:Op donderdag 12 augustus 2004 02:35 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Zoiets moet spontaan ontstaan. Dat had je kunnen weten (als je de vorige keer niet in slaap gevallen was)
Moet ik het nou gvd hier gaan roepen voor ik het ooit tegen Arty durfde te roepen????quote:Op donderdag 12 augustus 2004 02:34 schreef RonaldV het volgende:
[..]
But of course you are, my dearest!![]()
En onverwacht vuurwerkquote:Op donderdag 12 augustus 2004 02:35 schreef RonaldV het volgende:
[..]
booze?
Het hoge woord is er uit Arty! Graag gedaan, vent!quote:Op donderdag 12 augustus 2004 02:36 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Moet ik het nou gvd hier gaan roepen voor ik het ooit tegen Arty durfde te roepen????
IK HOU VAN ARTY!!!!!!!!!!
Das dan ook een soort Russisch roulette....quote:Op donderdag 12 augustus 2004 02:35 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Zoiets moet spontaan ontstaan. Dat had je kunnen weten (als je de vorige keer niet in slaap gevallen was)
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 02:37 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Het hoge woord is er uit Arty! Graag gedaan, vent!
Typicalquote:Op donderdag 12 augustus 2004 02:38 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dat ik daar nou weer een man voor nodig heb hè?
Remspoorquote:Op donderdag 12 augustus 2004 02:38 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Das dan ook een soort Russisch roulette....
Wie heeft er een remspoor, en wie niet....
verteerde etensresten...quote:Op donderdag 12 augustus 2004 02:40 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Remspoor![]()
Getverdemme.... ik verlangde hevig naar de warmte van jouw verhitte lichaam op het mijne... je handen overal en nergens... mijn warme tong, plagend over je huid...quote:Op donderdag 12 augustus 2004 02:41 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
verteerde etensresten...
Je weet wel, bruin en plakkerig.
Maar toch een leuke gedachte om bij in slaap te vallen.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 02:44 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Getverdemme.... ik verlangde hevig naar de warmte van jouw verhitte lichaam op het mijne... je handen overal en nergens... mijn warme tong, plagend over je huid...
Maar goed, laat nu maar![]()
Truste![]()
Nou, dat wordt weer douchen bij jou thuis vannacht, zucht... *Taxi belt* "Ja weer naar die gozer in die uithoek"quote:Op donderdag 12 augustus 2004 02:46 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Maar toch een leuke gedachte om bij in slaap te vallen.![]()
Kortom, ideaal weer om eens lekker te werken...quote:Op donderdag 12 augustus 2004 02:50 schreef Erwin Kroll het volgende:
Eerst zon, later regen.
Vannacht is het eerst helder en de temperatuur daalt tot
ongeveer 16 graden. Vooral in het noorden en oosten wordt het
nevelig en lokaal komen enkele mistbanken voor. In het
zuidwesten neemt de bewolking toe, maar het duurt tot de
ochtend voor het begint te regenen.
Het regengebied breidt zich daarna over de rest van het land
uit. Ook onweer is mogelijk. In het noordoosten gaat het
waarschijnlijk pas later in de middag regenen. In totaal kan
gemiddeld over het land 10 mm vallen. De middagtemperatuur
loopt uiteen van 22 graden in het zuidwesten tot mogelijk 28
graden in het noordoosten. De kans dat de temperatuur in De
Bilt de 25 graden nog haalt is nog steeds aanwezig, is dat het
geval dan wordt er nog een dag toegevoegd aan de hittegolf.
De wind komt uit richtingen tussen zuidoost en zuidwest en is
zwak tot matig, kracht 3 tot 4.
5 uurtjes slaap slechts... Dat is niet gezond hoor Dude...quote:Op donderdag 12 augustus 2004 07:55 schreef Duderinnetje het volgende:
Goedemorgen!
Het zou verboden moeten worden...quote:Op donderdag 12 augustus 2004 08:01 schreef TheDeadGuy het volgende:
gatver......net een echt mensch
(heb ik ook altijd......word altijd tussen 4 en 5 wakker, beroepsdeformatie)
is al goedquote:Op donderdag 12 augustus 2004 08:06 schreef -PatrickO- het volgende:
Oh ja... En natuurlijk: Hoi DudeHoi TDG
![]()
Ja, een stel ouwe lullen (okay Sandertje is iets minder oud...) die achter een net aan meerderjarig meisje aanlopen...quote:Op donderdag 12 augustus 2004 08:06 schreef TheDeadGuy het volgende:
ik heb het ook zitten lezen....wehehehehe.......
desperado's, fok is het nieuwe wilde westen
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 08:09 schreef -PatrickO- het volgende:
[..]
Ja, een stel ouwe lullen (okay Sandertje is iets minder oud...) die achter een net aan meerderjarig meisje aanlopen...
Maar de moosite vond ik toch wel van Dude... De laatste... Waarin ze de taxi neemt... naar die jongen in die uithoek... Ik dacht eerst dat ze naar Arty ging...![]()
![]()
Het is inderdaad zo dat jij kiest...quote:Op donderdag 12 augustus 2004 08:16 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]Ja ik kies ze wel uit hè?
voor bind ding?quote:Op donderdag 12 augustus 2004 08:21 schreef -PatrickO- het volgende:
. En wordt vervolgens bruut genomen... Nu ken ik mannen die daar absoluut geen problemen mee hebben, ikzelf daarentegen...
kan ook geen enkele legale reden verzinnen...
Nou jij denkt wel erg slecht over mequote:Op donderdag 12 augustus 2004 08:21 schreef -PatrickO- het volgende:
[..]
Het is inderdaad zo dat jij kiest...De man heeft nix te kiezen, noch te willen... En wordt vervolgens bruut genomen... Nu ken ik mannen die daar absoluut geen problemen mee hebben, ikzelf daarentegen...
kan ook geen enkele legale reden verzinnen...
Tssss....een vrouw kan een man toch ook nemen door er hop... gewoon op te springen?quote:Op donderdag 12 augustus 2004 08:24 schreef TheDeadGuy het volgende:
[..]
voor bind ding?
reden zat voor mij
ik gaf hem alleen een legale reden aan om niet door een willekeurige vrouw genomen tewillen wordenquote:Op donderdag 12 augustus 2004 08:28 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Tssss....een vrouw kan een man toch ook nemen door er hop... gewoon op te springen?
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 08:29 schreef TheDeadGuy het volgende:
[..]
ik gaf hem alleen een legale reden aan om niet door een willekeurige vrouw genomen tewillen worden
jij daarintegen, bent geen willekeurige vrouw
jij bent dude
Dat is even balen voor iedereen die straks nog voorbij komt hierquote:Op donderdag 12 augustus 2004 08:41 schreef TheDeadGuy het volgende:
ja het was een verkapt compliment jah.....![]()
shit hey, meteen door mijn dagelijkse voorraad 'aardige dingen' heen.......
ach die zijn daarvoor toch niet afhankelijk van mijquote:Op donderdag 12 augustus 2004 08:44 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dat is even balen voor iedereen die straks nog voorbij komt hier![]()
Nou, je weet het niet... Een complimentje van TDG is natuurlijk wel een behóórlijke pluim! Zo vaak gebeurt dat nietquote:Op donderdag 12 augustus 2004 08:45 schreef TheDeadGuy het volgende:
[..]
ach die zijn daarvoor toch niet afhankelijk van mij
toch?
tja normaal ben ik maar een dooiequote:Op donderdag 12 augustus 2004 08:52 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nou, je weet het niet... Een complimentje van TDG is natuurlijk wel een behóórlijke pluim! Zo vaak gebeurt dat niet![]()
Maar gelukkig niet dodelijk saai...quote:Op donderdag 12 augustus 2004 08:52 schreef TheDeadGuy het volgende:
[..]
tja normaal ben ik maar een dooie
Ik denk niet veel, maar anders moet je gewoon even teruglezen (ik kan moeilijk alles hier gaan copy/pasten hè?)quote:Op donderdag 12 augustus 2004 09:00 schreef Sh0ck het volgende:
Hij hangt heel stil en beweegt niet al teveel want het is nog steeds warm op de kamer op me werk. Raampjes open, ventilator aan en hupsakee, rustig aandoen
Wat heb ik allemaal gemist gister/vannacht?
Coke? speed? lijm?quote:Op donderdag 12 augustus 2004 09:05 schreef Shark.Bait het volgende:
hoi mensen. Jeezus dude.. de halve nacht doorgaan en nu weer aanwezig zijn... hoe hou je het vol?
YEAH FIRE FIRE FIRE ...hehehehehehe........quote:Op donderdag 12 augustus 2004 09:05 schreef Jumparound het volgende:
Ik ben in een opperbeste stemming.... mag ik al wat in de fik steken?
Een ijzersterk gestel jongenquote:Op donderdag 12 augustus 2004 09:05 schreef Shark.Bait het volgende:
hoi mensen. Jeezus dude.. de halve nacht doorgaan en nu weer aanwezig zijn... hoe hou je het vol?
Mijn werk?? dan heb ik lekker vrij!!quote:Op donderdag 12 augustus 2004 09:05 schreef Jumparound het volgende:
Ik ben in een opperbeste stemming.... mag ik al wat in de fik steken?
O jeeee... shit waar zijn je pilletjes nou..... het is ook zo'n zooitje in je huis *Kijkt in lades en kasten... lschuift beschimmelde borden aan de kant...*quote:Op donderdag 12 augustus 2004 09:06 schreef TheDeadGuy het volgende:
[..]
YEAH FIRE FIRE FIRE ...hehehehehehe........
/TDG trekt tshirt over hoofd en begint hysterisch lachend rondjes te rennen door zijn huis
Koffie en een tukkie doen net voor de middag hoort er ook bij?quote:Op donderdag 12 augustus 2004 09:06 schreef Duderinnetje het volgende:
Een ijzersterk gestel jongen![]()
De koffie sowieso... en het tukkie, wel, we zullen zien.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 09:08 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Koffie en een tukkie doen net voor de middag hoort er ook bij?
*Slaat TDG hard midden in het gezicht*quote:Op donderdag 12 augustus 2004 09:09 schreef TheDeadGuy het volgende:
GOTTA BURN'EM ALL
Ik zie bij het teruglezen dat jij deze techniek al eerder hebt toegepast... U is expert?quote:Op donderdag 12 augustus 2004 09:12 schreef Duderinnetje het volgende:
*Slaat TDG hard midden in het gezicht*
Sorry, ik had geen andere keus, je zit te flippen en ik kan de valium niet vinden.
Hier geworden. Al die hysterische kerels hier... het lijkt wel een inrichting, dit topic...quote:Op donderdag 12 augustus 2004 09:15 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ik zie bij het teruglezen dat jij deze techniek al eerder hebt toegepast... U is expert?
Zo, daar mag ook wel het één en ander aan valium en mokerslagen naartoe...quote:Op donderdag 12 augustus 2004 09:20 schreef TheDeadGuy het volgende:
De Prins van het licht
wehehehehehe
Of een goede Shock-therapiequote:Op donderdag 12 augustus 2004 09:28 schreef TheDeadGuy het volgende:
valium???
dat helpt niet meer, die gast heeft zo'n inbouw morfine pomp nodig, kan die hem zelf bijregelen bij zulke aanvallen
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 09:31 schreef Jumparound het volgende:
sh0ck therapie?
Dude!
Verklaart een hoop jaquote:Op donderdag 12 augustus 2004 09:31 schreef TheDeadGuy het volgende:
jij hebt toch lobotomie ondergaan? ik herinner het me nog goed, was mijn eerste operatie........vandaar de foutjes ook
Owquote:Op donderdag 12 augustus 2004 09:34 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]Nee, nu haal je wat zaken door elkander knul...
Het is toch artyshock therapie?quote:Op donderdag 12 augustus 2004 09:34 schreef Duderinnetje het volgende:Nee, nu haal je wat zaken door elkander knul...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |