Bedoeld je dat je een gevoel van zelfvertrouwen kreeg? Als 13-jarige heb je nog niet echt een identiteit en als er iemand je een mooie indrukwekkende titel geeft (want een prins geeft aan dat je onderdanen hebt of zal hebben zodra je je vader opvolgt) dan kan ik me voorstellen dat dat iets met je doet. Zeker als je opnieuw je spirituele kant ontdekt kan je daar waarde aan hechten, ook omdat je kennelijk tegen die persoon opkijkt die paragnost is (wat impliceert dat deze meer ziet dan normale mensen). Misschien was hij gewoon een beetje aangeschoten en vond ie jou wel een aardig ventje. Of misschien vond hij je moeder wel interessant. Heeft je vader geen titel gekregen?quote:Het vreemde alleen met die man toen hij langs liep had ik een gevoel dat hij een deur in me geest opende
Daar ben ik het helemaal mee eens.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 09:18 schreef The_Shining het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik het niet zo tof als mensen aan mijn deurtjes komen zonder dat ik weet wat die doet, ik open de deuren liever zelf.
Onzin is wat deuren verder. Mischien dat je het verhaal van de TS wel bagger meent te vinden, dat mag. Maar met iets meer respect reageren mag ook wel.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 12:38 schreef MrG het volgende:
Misschien bedoelde ie dat essent nog monteurs zocht? :x
als het niet uitmaakt, waarom post je dan dit topic... Als je nieuwschierig bent moet je jezelfquote:Op donderdag 12 augustus 2004 13:23 schreef newsman het volgende:
Toen ik 13 was b-flip mij maakt alles verder niet uit.
haha, waarom hecht je dan zoveel waarde aan wat een zogezegde paragnost je in de kroeg vertelt op je 13e? Niet beledigend bedoelt hoor, maar je komt zo vrij tegenstrijdig over in jequote:Op donderdag 12 augustus 2004 13:29 schreef newsman het volgende:
Nou b-flip het is natuurlijk leuk om te weten dat zal ik niet ontkennen.Maar vertellen dat soort personen( paragnosten) wel de waarheid.
Is het niet leuk om je eigen waarheid te vormen? Het enige wat je hebt gekregen is een inhoudsloos labeltje...quote:Op donderdag 12 augustus 2004 13:29 schreef newsman het volgende:
Nou b-flip het is natuurlijk leuk om te weten dat zal ik niet ontkennen.Maar vertellen dat soort personen( paragnosten) wel de waarheid.
Hmmm, ik zie waar je heen wil iddquote:Op donderdag 12 augustus 2004 16:42 schreef B-FliP het volgende:
ehm...
Klein spelend jochie in het onweer
het visioen in de kerk
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 16:45 schreef newsman het volgende:
Was een paragnost Nathalie anders had die geen jaguar.
en als je op prins van de duisternis zoekt dan kom je ook bij de lucifer uit... what's yer point?quote:Op donderdag 12 augustus 2004 16:53 schreef Morwen het volgende:
Ik zat zo eens te googlen op "Prins van het licht"- nieuwsgierig als ik ben- en ik kwam uit op Deze link.
De aartsengel Michaël dus en daar kan ik me nog enigzins in vinden als je daarin gelooft, maar die roze heks kan ik nog steeds niet helemaal plaatsen. Ik zal nog eens verder zoeken, ben nu toch wel super geïnteresseerd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |