abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_21222383
Toen ik 13 was kwam ik met mijn ouders voor het eerst in de kroeg bij een paar vrienden van ons( De kroegbaas).Het was een leuk en gezellig cafeetje, moeder een rode wijn, vader een biertje, ik een cola.Opeens van uit het niets kwam een paragnost die zijn geld er mee verdiende en zij tegen mijn ouders weet u wel dat hij de prins van het licht is.Mijn moeder zei oja hoor en wat ben ik dan zijn antwoord was erop"U bent de roze heks".Het vreemde alleen met die man toen hij langs liep had ik een gevoel dat hij een deur in me geest opende.Op een of andere manier krijg ik de laaste tijd steeds van die gedachtes terug.Het vreemd alleen is ik heb als een beest geleefd en veel van de 10 geboden gebroken.Dus ik vraag mezelf af ben ik de prins van het licht?.Ja ik hou van mensen zoek altijd( tegenwoordig dan) het goede, maar wat kan ik hier verder mee?.

Zijn er bij jullie ook goede mediums die voor mij dit probleem kunnen oplossen, Wat en wie is de prins van het licht en waar staat dat voor?.
pi_21223471
wat was je vader? de tovenaar van de blauwe vlam?
waarschijnlijk heb je hier niks aan, maar ik wil toch even zeggen dat al zijn er veel rare dingen in de wereld dat er ook situaties bestaan waarin je best even mag nadenken.
kom op zeg, 'roze heks', 'prins van het licht'. Het klinkt als een Suske en Wiske stripboek
pi_21223593
Misschien moet je het ergens anders zoeken dan bij het Christendom. Hoeft niet perse een geloof te zijn hoor. Jezus, Mohammed en Boeddha hadden toch ook geen leermeester?

Maar uhm... zoek het licht binnen in je. Meer kan ik je ook nie echt vertellen. ^_^;
That which you give thought to, is that which you invite into your reality. Give though only to what you are wanting to see and forget what you do not wish to see.
pi_21224457
Je kan lopen roepen hij is de prins van het licht, daarom wil ik wel wat onderbouwing.het klinkt als suske en wiske idd.

Maar ik vraag me toch af waarom.
pi_21227186
[off-topic]

[ Bericht 95% gewijzigd door BE op 12-08-2004 09:42:23 ]
pi_21227397
quote:
Het vreemde alleen met die man toen hij langs liep had ik een gevoel dat hij een deur in me geest opende
Bedoeld je dat je een gevoel van zelfvertrouwen kreeg? Als 13-jarige heb je nog niet echt een identiteit en als er iemand je een mooie indrukwekkende titel geeft (want een prins geeft aan dat je onderdanen hebt of zal hebben zodra je je vader opvolgt) dan kan ik me voorstellen dat dat iets met je doet. Zeker als je opnieuw je spirituele kant ontdekt kan je daar waarde aan hechten, ook omdat je kennelijk tegen die persoon opkijkt die paragnost is (wat impliceert dat deze meer ziet dan normale mensen). Misschien was hij gewoon een beetje aangeschoten en vond ie jou wel een aardig ventje. Of misschien vond hij je moeder wel interessant. Heeft je vader geen titel gekregen?

Persoonlijk vind ik het niet zo tof als mensen aan mijn deurtjes komen zonder dat ik weet wat die doet, ik open de deuren liever zelf.
pi_21227423
[ho maar weer, het is nog vroeg enzo]

[ Bericht 65% gewijzigd door BE op 12-08-2004 09:42:39 ]
pi_21231176
quote:
Op donderdag 12 augustus 2004 09:18 schreef The_Shining het volgende:

[..]

Persoonlijk vind ik het niet zo tof als mensen aan mijn deurtjes komen zonder dat ik weet wat die doet, ik open de deuren liever zelf.
Daar ben ik het helemaal mee eens.

Ik hou er niet zo van als mensen zich aan me opdringen in wat voor vorm dan ook en zou dat zelf ook nooit zo doen. Al zou ik een haarscherp beeld krijgen van de buurman die de 100.000 zou winnen, dan nog zou ik dat er nooit zomaar uitflappen. Al is het nog zo een positief bericht, je jaagt mensen over het algemeen de stuipen op het lijf. Enige introductie van jezelf en een uitleg bij je visie is een vereiste, vind ik . En als eerste de vraag of iemand die info wil hebben, natuurlijk.

"Prins van het licht"? Tsja, het zou zomaar kunnen, al zou ik niet weten wat er met het woordje Prins bedoelt wordt. Misschien ben je enigst kind en zag deze man dat jij zeer belangrijk bent voor je ouders en hing hij er daarom een "belangrijk" etiket aan? En, roze heks? Ik weet het niet, hoor, maar dat brengt toch een vreemd lachje om mijn mond.... Ik heb er nog nooit van gehoord in elk geval, al zegt dat niks over het bestaansrecht van roze heksen natuurlijk (zo die er zijn)
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
pi_21231282
Misschien bedoelde ie dat essent nog monteurs zocht? :x
pi_21231365
quote:
Op donderdag 12 augustus 2004 12:38 schreef MrG het volgende:
Misschien bedoelde ie dat essent nog monteurs zocht? :x
Onzin is wat deuren verder. Mischien dat je het verhaal van de TS wel bagger meent te vinden, dat mag. Maar met iets meer respect reageren mag ook wel.
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
pi_21231863
the Shining mijn vader kreeg geen titel en idd vind ik het achteraf ook raar dat iemand je een beetje loopt te scannen zonder dat je hem echt kent.Tja Morwen ik weet verder ook niet daarom vroeg ik het maar ff aan jullie.
  donderdag 12 augustus 2004 @ 13:01:30 #12
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_21231942
in een kroeg? Weet je zeker dat die gast niet te veel op had?

Als je hier al gevoelig voor bent, zou je dan niet eens met iemand gaan praten? Er zijn paragnosten
en spirituele mensen zat... Of ben je bang om te horen dat het ook anders kan uitpakken?
What you pay attention to, you become conscious of...
B-FliP Youtube Channel
Bionic - In on the Outside EP: 2-3-2012
pi_21232555
Toen ik 13 was b-flip mij maakt alles verder niet uit.
  donderdag 12 augustus 2004 @ 13:26:57 #14
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_21232640
quote:
Op donderdag 12 augustus 2004 13:23 schreef newsman het volgende:
Toen ik 13 was b-flip mij maakt alles verder niet uit.
als het niet uitmaakt, waarom post je dan dit topic... Als je nieuwschierig bent moet je jezelf
informeren... Dan kan je in dit geval het beste naar een spiritueel persoon toestappen, wie weet kan die je verder helpen...
B-FliP Youtube Channel
pi_21232712
Nou b-flip het is natuurlijk leuk om te weten dat zal ik niet ontkennen.Maar vertellen dat soort personen( paragnosten) wel de waarheid.
  donderdag 12 augustus 2004 @ 13:46:34 #16
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_21233114
quote:
Op donderdag 12 augustus 2004 13:29 schreef newsman het volgende:
Nou b-flip het is natuurlijk leuk om te weten dat zal ik niet ontkennen.Maar vertellen dat soort personen( paragnosten) wel de waarheid.
haha, waarom hecht je dan zoveel waarde aan wat een zogezegde paragnost je in de kroeg vertelt op je 13e? Niet beledigend bedoelt hoor, maar je komt zo vrij tegenstrijdig over in je
eigen woorden...
B-FliP Youtube Channel
pi_21233228
quote:
Op donderdag 12 augustus 2004 13:29 schreef newsman het volgende:
Is het niet leuk om je eigen waarheid te vormen? Het enige wat je hebt gekregen is een inhoudsloos labeltje...

Wat is je reactie als ik beweer dat ik paragnost ben en tegen jou zeg dat je de incarnatie bent van Napoleon? En je moeder was in een vorig leven Mata Hari.

Bekijk je eigen reactie op een afstand en zet dat naast je reactie op het labeltje "Prins van licht".
pi_21235153
Ik weet niet zo goed wat ik hiervan moet denken. Het is apart als zoiets tegen je gezegd wordt en dat het je bij blijft, maar ik zou me er niet teveel van aantrekken. Was die persoon überhaupt wel een paragnost of gewoon iemand die dacht geld te verdienen door jou 'Prins van het Licht' te noemen?
(Un)masking for the greater good.
  donderdag 12 augustus 2004 @ 16:42:38 #19
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_21235923
quote:
Op donderdag 12 augustus 2004 16:42 schreef B-FliP het volgende:
ehm...

Klein spelend jochie in het onweer

het visioen in de kerk
Hmmm, ik zie waar je heen wil idd
(Un)masking for the greater good.
pi_21235954
Was een paragnost Nathalie anders had die geen jaguar.
pi_21236165
Ik zat zo eens te googlen op "Prins van het licht"- nieuwsgierig als ik ben - en ik kwam uit op Deze link.

De aartsengel Michaël dus en daar kan ik me nog enigzins in vinden als je daarin gelooft, maar die roze heks kan ik nog steeds niet helemaal plaatsen. Ik zal nog eens verder zoeken, ben nu toch wel super geïnteresseerd .
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
pi_21236369
quote:
Op donderdag 12 augustus 2004 16:45 schreef newsman het volgende:
Was een paragnost Nathalie anders had die geen jaguar.
  donderdag 12 augustus 2004 @ 17:06:48 #24
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_21236460
quote:
Op donderdag 12 augustus 2004 16:53 schreef Morwen het volgende:
Ik zat zo eens te googlen op "Prins van het licht"- nieuwsgierig als ik ben - en ik kwam uit op Deze link.

De aartsengel Michaël dus en daar kan ik me nog enigzins in vinden als je daarin gelooft, maar die roze heks kan ik nog steeds niet helemaal plaatsen. Ik zal nog eens verder zoeken, ben nu toch wel super geïnteresseerd .
en als je op prins van de duisternis zoekt dan kom je ook bij de lucifer uit... what's yer point?
B-FliP Youtube Channel
pi_21236503
Ik vind het sowieso een eikel van een paragnost, als hij dat al was.

Elke goede paragnost zou nooit zomaar op een vreemde afstappen en diegene ineens ongevraagd overrompelen met info over die persoon en zéker geen knulletje van 13 jaar.

Wat moet een jongen van 13 met die info? Ja, je voelt je waarschijnlijk ineens heel bijzonder en speciaal, maar je kan er op die leeftijd helemaal niets mee en al helemaal niet op deze manier.
Gewoon wat vage termen mededelen en that's it. Heel raar en imo is deze man geen paragnost.

Een paragnost zou het je duidelijker proberen uit te leggen op een moment dat jij daarom vraagt en op een manier waarmee jij, als 13- jarige, er iets mee had gekund.
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')