Ik spaar alles wat ik beetje mooi vind voor mijn muren.quote:Spaar je nog specifieke kaarten of niet ik verzamel ze ook
Ja, ik weet het ook nietquote:Op woensdag 11 augustus 2004 23:03 schreef mordradead het volgende:
roy: halo 2 kaarten??
Ja, ben gematigd positief. De uitslag is wel ok, maar het 2e en 3e doelpunt van Rode Sterquote:trouwens psv gekeken?
Wat is dat nu weer, pablo is gewoon een echt knuffeltje ja zonder batterijen, dat ik hem aan jou wilde uitlenenquote:Op woensdag 11 augustus 2004 23:01 schreef pkwarts het volgende:
batterijen niet inbegrepen
Ziet er leuk uit, ik heb ook een passie voor mooie plaatjes, ik heb nog tijdschriften van 10 jaar geleden omdat er een mooi plaatje in staat ik ben niet zo netjes als jijquote:Op woensdag 11 augustus 2004 23:03 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Ik spaar alles wat ik beetje mooi vind voor mijn muren.
Mijn kast zit alleen nog in de weg...![]()
bedankt voor het aanbodquote:Op woensdag 11 augustus 2004 23:05 schreef GinaG het volgende:
[..]
Wat is dat nu weer, pablo is gewoon een echt knuffeltje ja zonder batterijen, dat ik hem aan jou wilde uitlenen![]()
Ik vond je zielig omdat je op de grond moest slapen, nu mag je wat mij betreft creperenquote:Op woensdag 11 augustus 2004 23:08 schreef pkwarts het volgende:
[..]
bedankt voor het aanbod![]()
moet? het is mijn bed, je komt er geeneens meer inquote:Op woensdag 11 augustus 2004 23:10 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ik vond je zielig omdat je op de grond moest slapen, nu mag je wat mij betreft creperen![]()
Ken jij sites waar ik postcards kan bestellen? Enige site die ik kon vinden was www.funquest.nlquote:Op woensdag 11 augustus 2004 23:07 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ziet er leuk uit, ik heb ook een passie voor mooie plaatjes, ik heb nog tijdschriften van 10 jaar geleden omdat er een mooi plaatje in staat ik ben niet zo netjes als jijOmdat moment verzamel ik het werk van Jack Vettriano (postkaarten he) en Irving Penn...
Dank jequote:Op woensdag 11 augustus 2004 23:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ben blij dat Capibar een eigen topic heeft zeg, we hebben helemaal geen last van hem
Wat een ventquote:Op woensdag 11 augustus 2004 23:11 schreef pkwarts het volgende:
[..]
moet? het is mijn bed, je komt er geeneens meer innu mag je wat mij betreft creperen
![]()
Hij heeft een eigen topic?quote:Op woensdag 11 augustus 2004 23:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ben blij dat Capibar een eigen topic heeft zeg, we hebben helemaal geen last van hem
Ik koop ze, vraag ze voor mijn verjaardag, en de leuke Boomerang kaarten neem ik mee. Dus helaas nee ik kan je niet helpenquote:Op woensdag 11 augustus 2004 23:11 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Ken jij sites waar ik postcards kan bestellen? Enige site die ik kon vinden was www.funquest.nl
eentje die zich niet laten uitbuitenquote:Op woensdag 11 augustus 2004 23:11 schreef GinaG het volgende:
[..]
Wat een vent![]()
jij hebt mijn post weggehaalt, undercover modquote:Op woensdag 11 augustus 2004 23:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Daar gaaaaaaaaaaaaaan we weerquote:Op woensdag 11 augustus 2004 23:13 schreef capibar het volgende:
[..]
jij hebt mijn post weggehaalt, undercover mod![]()
Wie zegt dat ik je uitbuit, ik ben zo liefquote:Op woensdag 11 augustus 2004 23:13 schreef pkwarts het volgende:
[..]
eentje die zich niet laten uitbuiten
[Capibar, Rockstah & RaymanNL Slowchat] The beginningquote:Op woensdag 11 augustus 2004 23:12 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Hij heeft een eigen topic?![]()
oh ja? wat krijg ik er voor terug dan?quote:Op woensdag 11 augustus 2004 23:14 schreef GinaG het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik je uitbuit, ik ben zo lief![]()
Het lieve, zachte en altijd begrijpende gezelschap van Pabloquote:Op woensdag 11 augustus 2004 23:15 schreef pkwarts het volgende:
[..]
oh ja? wat krijg ik er voor terug dan?![]()
ik mot dat stinkdier nietquote:Op woensdag 11 augustus 2004 23:16 schreef GinaG het volgende:
[..]
Het lieve, zachte en altijd begrijpende gezelschap van Pablo![]()
ze worden steeds leukerquote:Op woensdag 11 augustus 2004 23:17 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
De scherpschutter is een leuk boek.
Hij stinkt niet, hij gaat regelmatig de wasmachine inquote:Op woensdag 11 augustus 2004 23:16 schreef pkwarts het volgende:
[..]
ik mot dat stinkdier niet![]()
Kan ze niet kopen.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 23:17 schreef pkwarts het volgende:
[..]
ze worden steeds leuker![]()
laat ik het dan maar zo zeggen:quote:Op woensdag 11 augustus 2004 23:18 schreef GinaG het volgende:
[..]
Hij stinkt niet, hij gaat regelmatig de wasmachine inEn bovendien ligt hij vaak tegen mijn hals aan dus heeft hij mijn parfum
![]()
*kuch* bibliotheek *kuch*quote:Op woensdag 11 augustus 2004 23:18 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Kan ze niet kopen.
*kuch*, geld *kuch*
wat was er zo kut aan dan?quote:Op woensdag 11 augustus 2004 23:17 schreef Khadgar het volgende:
Zooo, de officiele Doom3 installeren...
Grappig toch dat ik zowel Doom3 als Half Life 2 compleet gratis heb. Doom3 van de importeur gekregen bij de launchparty (die overigens best kut was), en HL2 krijg ik van Ati omdat ik een Radeon 9600XT heb gekocht.
Geen lid meer van.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 23:19 schreef pkwarts het volgende:
[..]
*kuch* bibliotheek *kuch*
ik heb er gelukkig nog geen last van gelukkig gehad.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 23:20 schreef pkwarts het volgende:
[..]
wat was er zo kut aan dan?
overigens schijnt doom 3 nogal problemen met ati kaarten te hebben.
Zie doom3 topic voor mijn 'review' van het evenement.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 23:20 schreef pkwarts het volgende:
[..]
wat was er zo kut aan dan?
overigens schijnt doom 3 nogal problemen met ati kaarten te hebben.
ach! die presskit was iigquote:Op donderdag 12 augustus 2004 00:14 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Zie doom3 topic voor mijn 'review' van het evenement.
waar waar waar ????????quote:Op woensdag 11 augustus 2004 23:17 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Overigens, capibar, haal die godsgruwelijke spelfout uit je ondertitel.
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 01:24 schreef Sharkdoggie het volgende:
Nog ff volhouden en mijn weekban onzin zit er weer op. Kan ik eindelijk ergens anders baggeren.
Hoe dat zo?quote:Op donderdag 12 augustus 2004 01:27 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]je hebt lelijke vrienden.
http://www.mijnfotoboek.net/school02_files/foto/jelle_01.htmquote:Op donderdag 12 augustus 2004 01:30 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Hoe dat zo?
Gun die arme jongen ook een leven...quote:Op donderdag 12 augustus 2004 01:34 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
http://www.mijnfotoboek.net/school02_files/foto/jelle_01.htm
Ach, kom op
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 01:34 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
http://www.mijnfotoboek.net/school02_files/foto/jelle_01.htm
Ach, kom op
Het wordt zo te zien eens tijd dat hij een beetje gedeïlussioneerd word.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 01:35 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Gun die arme jongen ook een leven...
Fuck, je bent weer terugquote:Op donderdag 12 augustus 2004 01:41 schreef capibar het volgende:
[..]![]()
tof dat je me het nieuws van 6 uur geleden nog een keer verteld.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 01:43 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Fuck, je bent weer terug
Ja bitch, toen was ik dus nog keihard aan het werk.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 01:56 schreef capibar het volgende:
[..]
tof dat je me het nieuws van 6 uur geleden nog een keer verteld.
ik was het bijna vergeten![]()
werk... wat is dat ookalweer?quote:Op donderdag 12 augustus 2004 01:58 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ja bitch, toen was ik dus nog keihard aan het werk.
eindelijkquote:Op donderdag 12 augustus 2004 03:08 schreef -Mzraki- het volgende:
slaap
walktrougher. Daar moet staan:quote:Op donderdag 12 augustus 2004 01:16 schreef capibar het volgende:
[..]
waar waar waar ????????
Vakantiebaantje. AH vraagt er bijna altijd om.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 02:02 schreef capibar het volgende:
[..]
werk... wat is dat ookalweer?![]()
Volgens mij houdt dan ook zo ongeveer de weekban van Gamedemon op , wat fijnquote:Op donderdag 12 augustus 2004 01:24 schreef Sharkdoggie het volgende:
Nog ff volhouden en mijn weekban onzin zit er weer op. Kan ik eindelijk ergens anders baggeren.
die eerste zin loopt niet helemaalquote:Op donderdag 12 augustus 2004 09:47 schreef GinaG het volgende:
[..]
Volgens mij houdt dan ook zo ongeveer de weekban van Gamedemon, wat fijn![]()
Maar Shark je blijft toch hier nog wel posten![]()
veel beterquote:Op donderdag 12 augustus 2004 09:47 schreef GinaG het volgende:
[..]
Volgens mij houdt dan ook zo ongeveer de weekban van Gamedemon op , wat fijn![]()
Maar Shark je blijft toch hier nog wel posten![]()
Ik ga ze denk ik ook wel regelen, ik ga vanavond de GBA Nes editie kopen met Zelda, dan heb ik nog 50 euro ongeveer over aan bonnen, zal ik daarvan Riddick kopenquote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:48 schreef pkwarts het volgende:
de 1e 4 halo 2 kaarten zijn binnen, en ze zijn echt goed gelukt
zodra ze allemaal aan de muur hangen maak ik wel een foto
Beter wacht je nog even en koop je RS3 BA, en ga je met ons allen LIVEquote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:55 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ik ga ze denk ik ook wel regelen, ik ga vanavond de GBA Nes editie kopen met Zelda, dan heb ik nog 50 euro ongeveer over aan bonnen, zal ik daarvan Riddick kopenJongens komes ff met XBOX tips
![]()
Geloof me, Sudeki zuigt.....quote:Op donderdag 12 augustus 2004 12:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Beter wacht je nog even en koop je RS3 BA, en ga je met ons allen LIVEOf je wacht op Sudeki, die is toffer dan Riddick, die is in 7u uitgespeeld
En die NES Editie is![]()
Wat zuigt eraan dan? Graphics, sfeer en setting zijn fantastisch, battle systeem schijnt erg goed te zijn.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 12:18 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Geloof me, Sudeki zuigt.....
Waar kan je die bonnen besteden?quote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:55 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ik ga ze denk ik ook wel regelen, ik ga vanavond de GBA Nes editie kopen met Zelda, dan heb ik nog 50 euro ongeveer over aan bonnen, zal ik daarvan Riddick kopenJongens komes ff met XBOX tips
![]()
150 euro bij de gameshop in Den Haag. 50 euro bij de FRS en 20 euro bij de V&Dquote:Op donderdag 12 augustus 2004 12:41 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Waar kan je die bonnen besteden?
Is het niet handig voor dat Rainbow ding dat ik de eerdere 2 delen dan koopquote:Op donderdag 12 augustus 2004 12:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Beter wacht je nog even en koop je RS3 BA, en ga je met ons allen LIVEOf je wacht op Sudeki, die is toffer dan Riddick, die is in 7u uitgespeeld
En die NES Editie is![]()
Heb je al wat besteedt bij de FRS?quote:Op donderdag 12 augustus 2004 12:47 schreef GinaG het volgende:
[..]
150 euro bij de gameshop in Den Haag. 50 euro bij de FRS en 20 euro bij de V&D![]()
Tsja, ik vind de characters uit Puyo Pop Fever nog interessanter....quote:Op donderdag 12 augustus 2004 12:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hmm... Je tempert mijn goede gevoel over SudekiIk koop hem zowieso pas als ik tijd heb, maar mij lijkt ie nog steeds erg tof hoor
Nee geen enkele bon heb ik nog gebruikt hoezo?quote:Op donderdag 12 augustus 2004 12:50 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Heb je al wat besteedt bij de FRS?
Daar kan je het meest voor minder kopen via de site. Vooral met Free-id krijg je overal 10% korting. Dan kan je bij alles wat 14,99 of duurder is nog eens 5 euro korting krijgen. Een game als Beyond Good & Evil kost dan 13,00. Dino Crisis 3 zonder FRee-id maar met prijsjerijk 9,99. Rayman 3 is met alles 10,75. Op frs.nl staan zat goedkope games.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 12:50 schreef GinaG het volgende:
[..]
Nee geen enkele bon heb ik nog gebruikt hoezo?
Ff geen zin om me weer ergens aan te meldenquote:Op donderdag 12 augustus 2004 12:56 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Daar kan je het meest voor minder kopen via de site. Vooral met Free-id krijg je overal 10% korting. Dan kan je bij alles wat 14,99 of duurder is nog eens 5 euro korting krijgen. Een game als Beyond Good & Evil kost dan 13,00. Dino Crisis 3 zonder FRee-id maar met prijsjerijk 9,99. Rayman 3 is met alles 10,75. Op frs.nl staan zat goedkope games.
Je ben gewoon lui.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 12:58 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ff geen zin om me weer ergens aan te meldenIk ga gewoon die winkel in straks en koop wat.
![]()
Jij bent in een scherpe bui vandaagquote:Op donderdag 12 augustus 2004 13:01 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Je ben gewoon lui.![]()
maar dan ,moet je lopenquote:Op donderdag 12 augustus 2004 12:58 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ff geen zin om me weer ergens aan te meldenIk ga gewoon die winkel in straks en koop wat.
![]()
Altijdquote:Op donderdag 12 augustus 2004 13:11 schreef GinaG het volgende:
[..]
Jij bent in een scherpe bui vandaag![]()
Ach ik loop graagquote:Op donderdag 12 augustus 2004 13:13 schreef capibar het volgende:
[..]
maar dan ,moet je lopen![]()
lees ik dat nou goed?quote:Op donderdag 12 augustus 2004 13:22 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ach ik loop graagBovendien moet ik ook naar de V&D wat lekkere spulletjes kopen
![]()
quote:Hobbies/interesses: Fotografie en visagie
Fotografie betekend nog niet dat ze een supermodel is.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 13:26 schreef capibar het volgende:
[..]
lees ik dat nou goed?
[..]
Is dat zo boeiend danquote:Op donderdag 12 augustus 2004 13:26 schreef capibar het volgende:
[..]
lees ik dat nou goed?
[..]
noobquote:Op donderdag 12 augustus 2004 13:28 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Fotografie betekend nog niet dat ze een supermodel is.
ik heb een stuk of 10 slowchats helemaal volgespamt met fotoverhalen.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 13:28 schreef GinaG het volgende:
[..]
Is dat zo boeiend dan![]()
Uit jouw mond klinkt het gewoon te grappig om waar te zijn.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 13:29 schreef capibar het volgende:
[..]
noob
ik zit al veeeeeeeeel langer in de slowchat dan jijquote:Op donderdag 12 augustus 2004 13:30 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Uit jouw mond klinkt het gewoon te grappig om waar te zijn.
Zolang jij niet normaal kan posten ben jij de n00bquote:Op donderdag 12 augustus 2004 13:32 schreef capibar het volgende:
[..]
ik zit al veeeeeeeeel langer in de slowchat dan jij
dus in feite ben jij hier de noob![]()
heb je nog iets speciaals met je haar gedaan of gewoon een stuk eraf?quote:Op donderdag 12 augustus 2004 13:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zolang jij niet normaal kan posten ben jij de n00b
Gewoon stuk erafquote:Op donderdag 12 augustus 2004 13:43 schreef pkwarts het volgende:
[..]
heb je nog iets speciaals met je haar gedaan of gewoon een stuk eraf?
Je moet ook fooi geven.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 13:51 schreef pkwarts het volgende:
mijn kapster suckt nou nooit
Foto'squote:Op donderdag 12 augustus 2004 13:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gewoon stuk erafDeze kapster sucked een beetje, dus dan doe ik maar normaal
![]()
?quote:Op donderdag 12 augustus 2004 14:06 schreef Dr.Daggla het volgende:
[Capibar, Rockstah & RaymanNL Slowchat] The beginning
2 van de drie zijn er niet.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 14:06 schreef Dr.Daggla het volgende:
[Capibar, Rockstah & RaymanNL Slowchat] The beginning
Hoe weet jij dat nou dat ik geen singleplayer ga doen, ik durf me niet ongeoefend bij jullie live! clubje aan te melden hoor. Ik heb wel lef, maar niet zoveel lefquote:Op donderdag 12 augustus 2004 13:39 schreef pkwarts het volgende:
ga live en koop rbs: ba gina. je hoeft niet vorige delen te hebben om te gebruiken (single player ga je toch niet doen)
Je begint in RS3 op 1000 punten, dus je komt in de top 3 binnen ofzo, want iedereen zakt eigenlijk alleen maarquote:Op donderdag 12 augustus 2004 14:24 schreef GinaG het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou dat ik geen singleplayer ga doen, ik durf me niet ongeoefend bij jullie live! clubje aan te melden hoor. Ik heb wel lef, maar niet zoveel lef![]()
Ik snap er geen ene flikker van weet je datquote:Op donderdag 12 augustus 2004 14:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je begint in RS3 op 1000 punten, dus je komt in de top 3 binnen ofzo, want iedereen zakt eigenlijk alleen maar
Je ben zwart!quote:Op donderdag 12 augustus 2004 14:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zeg, we hoeven niet stil te vallen nu er een blauwe is langsgekomen
SP en MP staan los van elkaarquote:Op donderdag 12 augustus 2004 14:30 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ik snap er geen ene flikker van weet je datHoe kom ik aan die 1000 punten? Raak ik tijdens SP die punten kwijt dan?
Ik en magneet zitten nu al rond de 1500 hoor cuntquote:Op donderdag 12 augustus 2004 14:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je begint in RS3 op 1000 punten, dus je komt in de top 3 binnen ofzo, want iedereen zakt eigenlijk alleen maar
Terrorist Hunt jaquote:Op donderdag 12 augustus 2004 14:32 schreef gieling het volgende:
[..]
Ik en magneet zitten nu al rond de 1500 hoor cunt
Je bent trouwen een eikel zeg, ik had vanacht een droom, kwam jij opeens langs lopen, zei geeneens halloquote:Op donderdag 12 augustus 2004 14:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Terrorist Hunt jaDat is makkelijk
Ik heb het over Team Survival poephoofd
Met TS had ik al 1700+ gehadquote:Op donderdag 12 augustus 2004 14:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Terrorist Hunt jaDat is makkelijk
Ik heb het over Team Survival poephoofd
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 14:35 schreef gieling het volgende:
[..]
Je bent trouwen een eikel zeg, ik had vanacht een droom, kwam jij opeens langs lopen, zei geeneens hallo
Misschien voelde hij in jouw droom aan dat het een natte droom zou wordenquote:Op donderdag 12 augustus 2004 14:35 schreef gieling het volgende:
[..]
Je bent trouwen een eikel zeg, ik had vanacht een droom, kwam jij opeens langs lopen, zei geeneens hallo
* Rahl verheugt zich op BA livequote:Op donderdag 12 augustus 2004 14:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
SP en MP staan los van elkaarHoe goed je de SP ook doet, het maakt niet uit in de MP.
In de MP werkt RS3 met een ranking gebaseerd op "ELO" (kills, deaths, map, tijd, wie je neerschiet, etc) en deze begint op 1000. Als je beter bent dan stijgt je ELO, ben je slecht, dan daalt diezelfde ELO. Ik en vele met mij zitten altijd rond de 900-950
Nee, jij was al langs gekomen, meestal sla ik voor 2 weken dicht danquote:Op donderdag 12 augustus 2004 14:43 schreef GinaG het volgende:
[..]
Misschien voelde hij in jouw droom aan dat het een natte droom zou worden
ik maak morgen t geld over aan gcshop, dan heb ik em binnen als ik terugkom van vakantie (21 aug.)quote:Op donderdag 12 augustus 2004 14:57 schreef Tain het volgende:
Terrorist Hunt is alleen leuk om je ELO omhoog te helpen
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 14:49 schreef gieling het volgende:
[..]
Nee, jij was al langs gekomen, meestal sla ik voor 2 weken dicht dan
Wasda? Nog een uur dan ben ik de eigenaresse van een GBA SP NESquote:Op donderdag 12 augustus 2004 16:47 schreef Rahl het volgende:
nog 20 minuten en dan kan ik weer naruto kijken
een anime-serie overr ninjasquote:Op donderdag 12 augustus 2004 16:56 schreef GinaG het volgende:
[..]
Wasda? Nog een uur dan ben ik de eigenaresse van een GBA SP NES![]()
Dat is wel leuk ja. Mjammie ik heb hongerquote:Op donderdag 12 augustus 2004 16:59 schreef Rahl het volgende:
[..]
een anime-serie overr ninjas
Welke basisschool heb jij gezeten? Ik kende namelijk iemand met jouw naam op de basisschool... Leeftijd kan wel kloppen. (Voornaam alleen dan.)quote:Op donderdag 12 augustus 2004 18:52 schreef rockstah het volgende:
jullie waren weg, dat gebeurde erquote:Op donderdag 12 augustus 2004 18:59 schreef rockstah het volgende:
eh... lucas galecop.
maareh wat is hier gebeurt? ik zie opeens een gieling![]()
Ok, dan ben je dus niet wie ik dacht dat je was.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 18:59 schreef rockstah het volgende:
eh... lucas galecop.
maareh wat is hier gebeurt? ik zie opeens een gieling![]()
Doe maar, kut Giebelquote:Op donderdag 12 augustus 2004 19:10 schreef rockstah het volgende:
wohooo. ik ga wel weer extreem matig posten. misschien gaat hij dan wel weer weg [afbeelding]
Doe maar niet, het is hier net zo leuk.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 19:10 schreef rockstah het volgende:
wohooo. ik ga wel weer extreem matig posten. misschien gaat hij dan wel weer weg [afbeelding]
ik zet morgen mijn vakantiefoto's online. kan je dan zien of je me herkent.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 19:08 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Ok, dan ben je dus niet wie ik dacht dat je was.
WAT? NEE! DAT KAN NIET! DAT MAG NIET! DAT HOORT NIET!quote:Op donderdag 12 augustus 2004 19:11 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Doe maar niet, het is hier net zo leuk.
ik zal heus niet alle 62k inwoners van Nieuwegein kennen.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 19:12 schreef rockstah het volgende:
[..]
ik zet morgen mijn vakantiefoto's online. kan je dan zien of je me herkent.
quote:Op zondag 8 augustus 2004 20:33 schreef Bupatih het volgende:
Maarre....Lord of the Rings is toch gebaseerd op een waargebeurd verhaal??
Dat dachten er meer.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 19:24 schreef Rahl het volgende:
[..]
Nog niet lang genoeg eigenlijk...quote:Op donderdag 12 augustus 2004 19:16 schreef rockstah het volgende:
[..]
WAT? NEE! DAT KAN NIET! DAT MAG NIET! DAT HOORT NIET!
ik ben verdomme weer te lang weggeweest![]()
herkennen toch wel?quote:Op donderdag 12 augustus 2004 19:19 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
ik zal heus niet alle 62k inwoners van Nieuwegein kennen.
Yeah right.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 19:34 schreef rockstah het volgende:
[..]
herkennen toch wel?
veel plezier drmeequote:Op donderdag 12 augustus 2004 19:53 schreef GinaG het volgende:
Ok mensen ik heb het volgende gekocht:
- GBA SP NES
- Zelda classic voor GBA
- Riddick![]()
(& mascara, tampons en een souto soepje)
![]()
Nu nog een echte GBA game.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 19:53 schreef GinaG het volgende:
Ok mensen ik heb het volgende gekocht:
- GBA SP NES
- Zelda classic voor GBA
- Riddick![]()
(& mascara, tampons en een souto soepje)
![]()
vakantiequote:Op donderdag 12 augustus 2004 20:01 schreef rockstah het volgende:
enneh... is... rayman... ehm... weg?
LOOOOOOOL.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 19:55 schreef Tain het volgende:
[afbeelding]
Dat heb ik tochquote:Op donderdag 12 augustus 2004 20:01 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Nu nog een echte GBA game.![]()
Weer zo'n stomme poort...quote:Op donderdag 12 augustus 2004 20:11 schreef GinaG het volgende:
[..]
Dat heb ik toch![]()
ik zag net je auto voor je deur staan, ben je al lang thuis?quote:Op donderdag 12 augustus 2004 19:12 schreef rockstah het volgende:
[..]
ik zet morgen mijn vakantiefoto's online. kan je dan zien of je me herkent.
nee.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 21:00 schreef capibar het volgende:
[..]
ik zag net je auto voor je deur staan, ben je al lang thuis?
ohja, ik heb natuurlijk nogsteeds de passed out foto, die kan ik wel posten![]()
strak beest manquote:Op donderdag 12 augustus 2004 21:09 schreef rockstah het volgende:
[afbeelding]
hier, dit is er toch een of niet?
ik add je vanavond ofzo even aan mn live friendslist, ok?quote:Op donderdag 12 augustus 2004 21:09 schreef rockstah het volgende:
[afbeelding]
hier, dit is er toch een of niet?
Ach kom op blijf je nu weg dan nee toch, blijfquote:Op donderdag 12 augustus 2004 21:20 schreef Tain het volgende:
het was hier gezellig
Moeten we daar blij mee zijn?quote:Op donderdag 12 augustus 2004 21:43 schreef rockstah het volgende:
ah. het topic is weer helemaal het ouwe. wat mooi
Kunnen we niet gewoon op oude voet doorgaanquote:Op donderdag 12 augustus 2004 21:50 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Moeten we daar blij mee zijn?
ok baas. zou ik alstublieft een paar vakantiefoto's mogen posten? ze zijn echt heel cool :')quote:Op donderdag 12 augustus 2004 21:19 schreef mordradead het volgende:
gvd, net terug en ze beginnen alweer, doe dit of op msn of in jullie eigen topic
ik verheug me nu alweer op volgend jaarquote:Op donderdag 12 augustus 2004 21:20 schreef Tain het volgende:
het was hier gezellig
doe maar in je eigen topicquote:Op donderdag 12 augustus 2004 21:54 schreef rockstah het volgende:
[..]
ok baas. zou alstublieft een paar vakantiefoto's mogen posten? ze zijn echt heel cool![]()
Tuurlijk...quote:Op donderdag 12 augustus 2004 21:54 schreef GinaG het volgende:
[..]
Kunnen we niet gewoon op oude voet doorgaan(zoals we al de afgelopen 3 topics deden)
hoe lozen we capibar en rockstah dan?quote:Op donderdag 12 augustus 2004 21:58 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Tuurlijk...
Fotografiequote:Op donderdag 12 augustus 2004 21:54 schreef rockstah het volgende:
[..]
ok baas. zou ik alstublieft een paar vakantiefoto's mogen posten? ze zijn echt heel cool![]()
Gelukkigquote:Op donderdag 12 augustus 2004 21:58 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Tuurlijk...
ok moment.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 21:56 schreef mordradead het volgende:
[..]
ja rockstah. graag zelfs! ik ben benieuwd!
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 21:59 schreef GinaG het volgende:
[..]
GelukkigBlij dat te horen
![]()
Als ze je zo tegenstaan zou je ze ook kunnen negerenquote:Op donderdag 12 augustus 2004 21:59 schreef mordradead het volgende:
[..]
hoe lozen we capibar en rockstah dan?
Ik mis een (user)filter optie.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 22:01 schreef GinaG het volgende:
[..]
Als ze je zo tegenstaan zou je ze ook kunnen negeren![]()
Ik ben op zoek naar het boekje van Riddick op PDF formaat (dat boekje dat je bij het spel krijgt) Dit omdat ik het originele boekje liever niet gebruik (ik ben een sloddervos en een viespeukquote:Op donderdag 12 augustus 2004 22:00 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Jij bent toch zo een heldquote:Op donderdag 12 augustus 2004 22:02 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Ik mis een (user)filter optie.
oh pleeeeeeeeease.... al sinds ik er ben proberen jullie van me af te komen. don't you ever give up?quote:Op donderdag 12 augustus 2004 22:01 schreef GinaG het volgende:
[..]
Als ze je zo tegenstaan zou je ze ook kunnen negeren![]()
Ik zou iedereen behalve jou wegfilterenquote:Op donderdag 12 augustus 2004 22:05 schreef GinaG het volgende:
[..]
Jij bent toch zo een heldMaak er eentje
en dan niet als eerste mij weg filteren he
![]()
Ik probeer nog niet van je af te komen hoorquote:Op donderdag 12 augustus 2004 22:05 schreef rockstah het volgende:
[..]
oh pleeeeeeeeease.... al sinds ik er ben proberen jullie van me af te komen. don't you ever give up?
Ik zou zelfs al jouw posts highlights geven en knipperende lichtjes zodat ik ze niet over het hoofd ziet...quote:Op donderdag 12 augustus 2004 22:06 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Ik zou iedereen behalve jou wegfilteren![]()
Yeah rightquote:Op donderdag 12 augustus 2004 22:06 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Ik zou iedereen behalve jou wegfilteren![]()
Serieus. Eigenlijk is dit topic voor ons tweeen. Die anderen baggeren hier alleen maar wat rond.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 22:07 schreef GinaG het volgende:
[..]
Yeah right![]()
Nog even en ik kots mijn souto soep eruit, ik heb het gehaald bij Warung mini op de amsterdamse veerkade ken je die?quote:Op donderdag 12 augustus 2004 22:08 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Serieus. Eigenlijk is dit topic voor ons tweeen. Die anderen baggeren hier alleen maar wat rond.
Wat voor vieze dingen doe jij met boekjes?quote:Op donderdag 12 augustus 2004 22:03 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ik ben op zoek naar het boekje van Riddick op PDF formaat (dat boekje dat je bij het spel krijgt) Dit omdat ik het originele boekje liever niet gebruik (ik ben een sloddervos en een viespeuk) Iemand een linkje
![]()
Je kots er souto soep in.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 22:09 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Wat voor vieze dingen doe jij met boekjes?![]()
hohoooow. just wait and see.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 22:06 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ik probeer nog niet van je af te komen hoor![]()
Gewoonquote:Op donderdag 12 augustus 2004 22:09 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Wat voor vieze dingen doe jij met boekjes?![]()
Ik kots geen soep tussen de bladzijden.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 22:11 schreef GinaG het volgende:
[..]
GewoonZe komen onder de vetvlekken (chips) of bier te zitten en krijgen ezeloortjes.
![]()
Smeerlap die je bent
If u say soquote:Op donderdag 12 augustus 2004 22:11 schreef rockstah het volgende:
[..]
hohoooow. just wait and see.
Dank je wel voor de info schat, aan een linkje kan je dus niet helpen??quote:Op donderdag 12 augustus 2004 22:12 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Ik kots geen soep tussen de bladzijden. [afbeelding]
Nee. Of je moet het mij heel lief vragen.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 22:16 schreef GinaG het volgende:
[..]
Dank je wel voor de info schat, aan een linkje kan je dus niet helpen??
Lieve, lieve Sharkdoggie [sexy knipperend met de wimpers] kun je me aan een linkje helpenquote:Op donderdag 12 augustus 2004 22:18 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Nee. Of je moet het mij heel lief vragen.
Nee.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 22:19 schreef GinaG het volgende:
[..]
Lieve, lieve Sharkdoggie [sexy knipperend met de wimpers] kun je me aan een linkje helpen![]()
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 22:21 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Nee.
Zak maar door de stront danquote:Op donderdag 12 augustus 2004 22:21 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Nee.
Waarom? Waarom? Ik doe altijd zo aardig tegen jou. Wat krijg ik ervoor terug? Ondankbaar kreng.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 22:22 schreef GinaG het volgende:
[..]
Zak maar door de stront dan![]()
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 22:23 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Waarom? Waarom? Ik doe altijd zo aardig tegen jou. Wat krijg ik ervoor terug? Ondankbaar kreng.![]()
* ook tong uitsteektquote:Op donderdag 12 augustus 2004 22:25 schreef GinaG het volgende:
[..]
![]()
Dat van mij was geen tong uitsteken schatquote:Op donderdag 12 augustus 2004 22:26 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
* ook tong uitsteekt
Fijn morgen hoef ik geen vlees meer te etenquote:Op donderdag 12 augustus 2004 22:28 schreef Sharkdoggie het volgende:
afbeelding
Wees mij dankbaarquote:Op donderdag 12 augustus 2004 22:30 schreef GinaG het volgende:
[..]
Fijn morgen hoef ik geen vlees meer te eten![]()
Wat wou je anders doen met je tongquote:Op donderdag 12 augustus 2004 22:28 schreef GinaG het volgende:
[..]
Dat van mij was geen tong uitsteken schat![]()
Kan ik je mijn dank betuigen door je de dood op een gruwelijke manier toe te wensenquote:Op donderdag 12 augustus 2004 22:31 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Wees mij dankbaar![]()
Bij mij is het zo rustig als de pest, als er 15 online zijn is het enorm veel. (v.d 43)quote:Op donderdag 12 augustus 2004 22:34 schreef rockstah het volgende:
ah, zelfs de msn gesprekken zijn weer terug
Kan ik het helpen op de een of andere manier hebben jullie de rest ontmoedigdquote:Op donderdag 12 augustus 2004 22:34 schreef rockstah het volgende:
ah, zelfs de msn gesprekken zijn weer terug
Nee, maar een knuf is altijd welkom!quote:Op donderdag 12 augustus 2004 22:32 schreef GinaG het volgende:
[..]
Kan ik je mijn dank betuigen door je de dood op een gruwelijke manier toe te wensen![]()
Stevig, steviger of het stevigst?quote:Op donderdag 12 augustus 2004 22:38 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Nee, maar een knuf is altijd welkom!
Helaas Pablo gaat naar pkwarts diep van binnen wilt hij wel namelijkquote:Op donderdag 12 augustus 2004 22:38 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Nee, maar een knuf is altijd welkom!
Ik ga dood aan gelukquote:Op donderdag 12 augustus 2004 22:40 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Stevig, steviger of het stevigst?
(M.a.w. langzaam, middel of snel dood.)
DIep van binnen had je iets anders in gedachten. Kinky wurg en knuffel spelletjes....quote:Op donderdag 12 augustus 2004 22:41 schreef GinaG het volgende:
[..]
Helaas Pablo gaat naar pkwarts diep van binnen wilt hij wel namelijkVoor jou heb ik alleen nog maar een pijnlijke dood, zoals in een lift stappen die er niet is
![]()
NEE! probeer d'r nou maar niet onderuit te komen!quote:Op donderdag 12 augustus 2004 22:36 schreef GinaG het volgende:
[..]
Kan ik het helpen op de een of andere manier hebben jullie de rest ontmoedigd :')
Hou jij je fantasieen is ff voor jequote:Op donderdag 12 augustus 2004 22:43 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
DIep van binnen had je iets anders in gedachten. Kinky wurg en knuffel spelletjes....
Sorry ik zal die fantasietjes alleen nog met jou delen.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 22:44 schreef GinaG het volgende:
[..]
Hou jij je fantasieen is ff voor je![]()
dus dit gebeurd er als de persoon boven mij niet op tijd zijn pilletje krijgt
Nee dank je, ik was vorig week al ziekquote:Op donderdag 12 augustus 2004 22:47 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Sorry ik zal die fantasietjes alleen nog met jou delen.
Toen ook al soep uitgekotst?quote:Op donderdag 12 augustus 2004 22:48 schreef GinaG het volgende:
[..]
Nee dank je, ik was vorig week al ziek
Nee toen zag ik jou fotoboek voor het eerstquote:Op donderdag 12 augustus 2004 22:49 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Toen ook al soep uitgekotst?
Een joch uit mijn klas heette Pablo. Brrr....quote:Op donderdag 12 augustus 2004 22:52 schreef pkwarts het volgende:
mensen zouden raar opkijken als ik met een zekere pablo in bed zou liggen
Schat jij denkt dat mensen raar op zouden kijken als Pablo je bedpartner zou zijnquote:Op donderdag 12 augustus 2004 22:52 schreef pkwarts het volgende:
mensen zouden raar opkijken als ik met een zekere pablo in bed zou liggen
Geef het maar toe. Je wilt gewoon iets van mij.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 22:52 schreef GinaG het volgende:
[..]
Nee toen zag ik jou fotoboek voor het eerst![]()
Keep on dreamingquote:Op donderdag 12 augustus 2004 22:55 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Geef het maar toe. Je wilt gewoon iets van mij.![]()
ik vind het zoiezo raar dat je je knuffel pablo noemtquote:Op donderdag 12 augustus 2004 22:54 schreef GinaG het volgende:
[..]
Schat jij denkt dat mensen raar op zouden kijken als Pablo je bedpartner zou zijn![]()
Wel eens bij stilgestaan dat ze het altijd hebben geweten![]()
Ontkenning...quote:Op donderdag 12 augustus 2004 22:56 schreef GinaG het volgende:
[..]
Keep on dreaming![]()
een genadekreetquote:Op donderdag 12 augustus 2004 22:55 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Geef het maar toe. Je wilt gewoon iets van mij.![]()
Dat zijn ook kutnamen voor een knuffel.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 22:57 schreef pkwarts het volgende:
[..]
ik vind het zoiezo raar dat je je knuffel pablo noemtwat is er gebeurd met flappie of knuffie?
Schatje ik ben niet in Nederland geborenquote:Op donderdag 12 augustus 2004 22:57 schreef pkwarts het volgende:
[..]
ik vind het zoiezo raar dat je je knuffel pablo noemtwat is er gebeurd met flappie of knuffie?
Ik toon nooit genade.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 22:58 schreef pkwarts het volgende:
[..]
een genadekreet![]()
De drugs die je gebruikt heeft niet een al te positieve uitwerkingquote:Op donderdag 12 augustus 2004 22:57 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Ontkenning...![]()
Daarom ben je zo klein... Ik begrijp het.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 22:59 schreef GinaG het volgende:
[..]
Schatje ik ben niet in Nederland geboren![]()
niet? vertel bert, vertel!quote:Op donderdag 12 augustus 2004 22:59 schreef GinaG het volgende:
[..]
Jij ben mij drugs,quote:Op donderdag 12 augustus 2004 23:00 schreef GinaG het volgende:
[..]
De drugs die je gebruikt heeft niet een al te positieve uitwerking![]()
belgie dan?quote:Op donderdag 12 augustus 2004 22:59 schreef GinaG het volgende:
[..]
zelfs daar werd ze waarschijnlijk uitgelachenquote:Op donderdag 12 augustus 2004 23:01 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Daarom ben je zo klein... Ik begrijp het.
God gaan we dat weer krijgenquote:Op donderdag 12 augustus 2004 23:01 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Daarom ben je zo klein... Ik begrijp het.
whehehehequote:Op donderdag 12 augustus 2004 23:02 schreef pkwarts het volgende:
[..]
zelfs daar werd ze waarschijnlijk uitgelachen
Gewoon heel saai in Suriname, waar spaanse koosnaampjes niet raar zijn zoals hierquote:Op donderdag 12 augustus 2004 23:01 schreef pkwarts het volgende:
[..]
niet? vertel bert, vertel!
sorry zal niet meer over beginnenquote:Op donderdag 12 augustus 2004 23:02 schreef GinaG het volgende:
[..]
God gaan we dat weer krijgen![]()
Ben jij trouwens een volbloed nederlander ?quote:Op donderdag 12 augustus 2004 23:03 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
sorry zal niet meer over beginnen
wat saaiquote:Op donderdag 12 augustus 2004 23:03 schreef GinaG het volgende:
[..]
Gewoon heel saai in Suriname, waar spaanse koosnaampjes niet raar zijn zoals hier
Ben een neger.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 23:04 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ben jij trouwens een volbloed nederlander ?
Rot op jijquote:Op donderdag 12 augustus 2004 23:05 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Ben een neger.
Dat zie je ook mijn zwarte pigment en kroeshaar.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 23:05 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Ben een neger.
Nee, serieus. Had ik je verteld hoe ik de diepte van een bad meet?quote:Op donderdag 12 augustus 2004 23:06 schreef GinaG het volgende:
[..]
Rot op jij![]()
Valt me nog mee dat je niet met je zogenaamde grote pik komt aanzettenquote:Op donderdag 12 augustus 2004 23:06 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Dat zie je ook mijn zwarte pigment en kroeshaar.
als jij nou elke avond roti maakt mag je wel blijven slapen. mag je zelfs pablo houdenquote:Op donderdag 12 augustus 2004 23:03 schreef GinaG het volgende:
[..]
Gewoon heel saai in Suriname, waar spaanse koosnaampjes niet raar zijn zoals hier
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 23:07 schreef GinaG het volgende:
[..]
Valt me nog mee dat je niet met je zogenaamde grote pik komt aanzetten
Goed ik zal de recepten uit me hoofd leren ik kan niet kokenquote:Op donderdag 12 augustus 2004 23:07 schreef pkwarts het volgende:
[..]
als jij nou elke avond roti maakt mag je wel blijven slapen. mag je zelfs pablo houden
Met een liniaal?quote:Op donderdag 12 augustus 2004 23:07 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Nee, serieus. Had ik je verteld hoe ik de diepte van een bad meet?
das goed, voor roti doe ik dat welquote:Op donderdag 12 augustus 2004 23:08 schreef GinaG het volgende:
[..]
Goed ik zal de recepten uit me hoofd leren ik kan niet kokenMaar jij blijft wel op de grond slapen
Die zijn meestal te kort daarvoor...quote:Op donderdag 12 augustus 2004 23:08 schreef GinaG het volgende:
[..]
Met een liniaal?
Ik kan ook nasi maken, lekkere kippetjes. Sambalsquote:Op donderdag 12 augustus 2004 23:09 schreef pkwarts het volgende:
[..]
das goed, voor roti doe ik dat wel![]()
als zijn pik niet boven water komt is ie iig dieper dan 5 cmquote:Op donderdag 12 augustus 2004 23:08 schreef GinaG het volgende:
[..]
Met een liniaal?
een vrouw die kookt en gamedquote:Op donderdag 12 augustus 2004 23:10 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ik kan ook nasi maken, lekkere kippetjes. Sambals![]()
Heb ik GVD spleetogen op de foto'squote:Op donderdag 12 augustus 2004 23:09 schreef Sharkdoggie het volgende:
Volgens mij is GinaG een lief Surinaams Chineesje.![]()
zelf maken is lekkerderquote:Op donderdag 12 augustus 2004 23:11 schreef pkwarts het volgende:
ik kan ook hele lekkere nasi bestellen
Zeg dat je gamed en kookt is wat anders dan ook daadwerkelijk echt goed kunnen koken en gamen..quote:Op donderdag 12 augustus 2004 23:10 schreef pkwarts het volgende:
[..]
een vrouw die kookt en gamed
Wat scherpquote:Op donderdag 12 augustus 2004 23:12 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Zeg dat je gamed en kookt is wat anders dan ook daadwerkelijk echt goed kunnen koken en gamen..
Een beetje.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 23:11 schreef GinaG het volgende:
[..]
Heb ik GVD spleetogen op de foto's![]()
Maar je heb nog steeds leuke pret oogies.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 23:13 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Een beetje.
ze krijgt al 2 punten voor de moeitequote:Op donderdag 12 augustus 2004 23:12 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Zeg dat je gamed en kookt is wat anders dan ook daadwerkelijk echt goed kunnen koken en gamen..
Nasiquote:Op donderdag 12 augustus 2004 23:13 schreef pkwarts het volgende:
een kort lijstje wat ik zelf kan maken:
-omelet/roerei
-broodje unox
-zandkoekjes
-bbq
Ze ziet er leuk uit, dus de rest doet er ook niet echt aan toe.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 23:14 schreef pkwarts het volgende:
[..]
ze krijgt al 2 punten voor de moeite
Yeah sure, waar dan?quote:Op donderdag 12 augustus 2004 23:14 schreef Sharkdoggie het volgende:
Ik geef trouwens kookles in Scheveningen.
GEEN ROTI?!quote:Op donderdag 12 augustus 2004 23:15 schreef GinaG het volgende:
[..]
Nasi
Bami
Masala kip
Aardappelen Kousenband
enz. enz.
Maar goed ik woon ook al meer dan 10 jaar opmezelf![]()
Je bent in ieder geval eerlijkquote:Op donderdag 12 augustus 2004 23:15 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Ze ziet er leuk uit, dus de rest doet er ook niet echt aan toe.
Ouder & Kind Centrum (vlakbij harstenhoekweg). Tis wel kookles voor kinderen.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 23:16 schreef GinaG het volgende:
[..]
Yeah sure, waar dan?
Maar je valt toch niet op tussen de kinderen met je lengtequote:Op donderdag 12 augustus 2004 23:16 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Ouder & Kind Centrum (vlakbij harstenhoekweg). Tis wel kookles voor kinderen.
Snap jij enz. enz. niet ofzoquote:Op donderdag 12 augustus 2004 23:16 schreef pkwarts het volgende:
[..]
GEEN ROTI?!![]()
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 23:17 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Maar je valt toch niet op tussen de kinderen met je lengte![]()
Ik ken dat centrum niet waar is het ongeveer??quote:Op donderdag 12 augustus 2004 23:17 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Maar je valt toch niet op tussen de kinderen met je lengte![]()
sorryquote:Op donderdag 12 augustus 2004 23:17 schreef GinaG het volgende:
[..]
Snap jij enz. enz. niet ofzo![]()
Naast de bios zijn een heel zooi winkels (acme, kledingzaken, kapper), dan loop in een keer een tram erdoor heen. In die straat is het.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 23:18 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ik ken dat centrum niet waar is het ongeveer??
De bios is 3 tramhaltes bij mij vandaan (tram 1)quote:Op donderdag 12 augustus 2004 23:19 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Naast de bios zijn een heel zooi winkels (acme, kledingzaken, kapper), dan loop in een keer een tram erdoor heen. In die straat is het.
Trouwens je fotoboek is zo leeg. 2 foto's maar (zonder die voetfoto)quote:Op donderdag 12 augustus 2004 23:21 schreef GinaG het volgende:
[..]
De bios is 3 tramhaltes bij mij vandaan (tram 1)![]()
Wat jammer nouquote:Op donderdag 12 augustus 2004 23:23 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Trouwens je fotoboek is zo leeg. 2 foto's maar (zonder die voetfoto)
Ja. Ik mis toch in-badpak-spetteren-in-het-water-foto's. En die mini-rok-foto's.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 23:24 schreef GinaG het volgende:
[..]
Wat jammer nou![]()
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 23:25 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Ja. Ik mis toch in-badpak-spetteren-in-het-water-foto's. En die mini-rok-foto's.![]()
Als jij een wilde (kijk mij eens bezopen op de tafel stampen) party foto upload vind ik het best.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 23:24 schreef GinaG het volgende:
[..]
Zal ik ff een party foto uploaden
In harderwijk?? Werkt ze daar of loopt ze stagequote:Op donderdag 12 augustus 2004 23:23 schreef pkwarts het volgende:
ik moet morgen opstaan. maar gelukkig voor iets waar ik wel zin in heb. ik ga naar het dolfinarium om voor het eerst mijn zus bezig te zien met de dolfijnen
Dolijntjes zijn leuk en lief. Niet zo vals als Orca's.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 23:23 schreef pkwarts het volgende:
ik moet morgen opstaan. maar gelukkig voor iets waar ik wel zin in heb. ik ga naar het dolfinarium om voor het eerst mijn zus bezig te zien met de dolfijnen
hebben we nog meer dolfinariums dan?quote:Op donderdag 12 augustus 2004 23:26 schreef GinaG het volgende:
[..]
In harderwijk?? Werkt ze daar of loopt ze stage![]()
Nee dat is het niet is een foto met een vage kennis van mijquote:Op donderdag 12 augustus 2004 23:26 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Als jij een wilde (kijk mij eens bezopen op de tafel stampen) party foto upload vind ik het best.![]()
die kleine visjes die ze vangen worden anders ook gewoon aan stukken gescheurdquote:Op donderdag 12 augustus 2004 23:28 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Dolijntjes zijn leuk en lief. Niet zo vals als Orca's.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |