Mijn vraag ging inderdaad niet over zijn geaardheid, maar ach.quote:Op maandag 30 januari 2006 19:03 schreef thijsdetweede het volgende:
Ik kan me vergissen, maar volgens mij had Grobbel het niet over de seksuele voorkeur van deze Utrechtenaar...
En een geinige herken-de-B-BN'er clip, regelmatig op The Box te zien, toentertijdquote:Op maandag 30 januari 2006 20:23 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Mijn vraag ging inderdaad niet over zijn geaardheid, maar ach.Kon me nog vaag een J. Perkin herinneren die ooit een klein radiohitje met dat nummer, vandaar.
Excelsior is altijd 14,99, ik zou zeggen koop dan ook meteen The Heights.quote:Op maandag 30 januari 2006 21:28 schreef Summerteeth het volgende:
Voor de prijs (14,99 > Sounds Tilburg) hoef je 't niet te laten!
Soms zei ik.quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:03 schreef Liejannuh het volgende:
Solo een kloon van Ten Sharp????
Ik heb ze 2 keer gezien in het voorprogramma van spinvis en vind het idd prachtige luisterliedjes. Ten Sharp had naar mijn idee veel meer gepiel op het keyboard in de muziek.
Ow! Gelukkig maar!quote:
Vind ik geen gekke vergelijking eigenlijk, Ten Sharp.quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:50 schreef SCH het volgende:
Ik ben er nog steeds niet uit.
Soms denk ik: het is gewoon een kutkloon van Ten Sharp, soms denk ik: het is geniale luisterpop.
Alleen dat cd-hoesje
Vandaag staan ze hiero in Arnhem... En ik kan er niet bij zijn door Stage. Ik heb al mensen aangesteld om mijn cd te laten signerenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:19 schreef Smots het volgende:
Ik heb ze gisteren live gezien in Rotown.
Erg goed optreden!
Heh heh, zo heb je toch iets.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:24 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Vandaag staan ze hiero in Arnhem... En ik kan er niet bij zijn door Stage. Ik heb al mensen aangesteld om mijn cd te laten signeren![]()
Mee eens! It gets better and better!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:41 schreef Gellarboy het volgende:
Het eerste nummer ben ik ook niet écht kapot van, maar voor de rest staat de plaat van voor tot achter vol met parels. In het begin vond ik 'm erg tegenvallen, met Songs 'n Sounds vers in het geheugen. Echter nu e.e.a. even gegroeid is vind ik 't een fan-tas-tisch album!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |