abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 11 augustus 2004 @ 18:04:52 #1
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_21212962
quote:
Ja serieus, ik kan sinds Jolietje bijna niet meer eten, nu was er van de week iemand zo lief om eten mee te brengen, van de Mac ik ging bijna over m'n nek
Das ook wat...

Hier is het nu ook raar..eten krijg je er door alles van de afgelopen twee dagen niet in bij mij, heb ook steeds kokhalsneigingen, maar toen we net in de supermarkt stonden hebben we een bak ijs met chocolade erin meegenomen en daar hebben we al stiekum iets van gegeten... Vaag..
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
  woensdag 11 augustus 2004 @ 18:10:19 #3
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_21212969
Clauwheee!!! Wat een Afschuwelijk nieuws!!! Ik schrok me een hoedje toen ik het las, want ik had het politiebericht op een televisie gezien! Ik wil je zeggen dat ik met je meeleef... het is gewoon kl#te dat dit soort dingen gebeuren. Heel veel sterkte!!!!!!!

sorry dat het misschien een late reactie is...
patat ftw :)
  woensdag 11 augustus 2004 @ 18:11:54 #4
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_21212999
Chocolade is goeed voor je
pi_21213060
quote:
Op woensdag 11 augustus 2004 15:11 schreef clauwheee het volgende
Onze vakantie loopt heel anders dan gepland...we hebben gister het verschrikkelijke bericht te horen gekregen dat de nicht van mn vriend is vermoord en haar dochtertje wordt vermist

Hier het nieuwsbericht: Dochtertje (2) vermoorde vrouw vermist

Je denkt altijd dat zoiets je deur voorbij gaat, maar dit is voor ons ff harde realiteit. We zijn er kapot van en weten in het kader van het onderzoek weinig, maar vermoeden natuurlijk het één en ander. En het arme meiske....ik kan er nog niet bij..het is zo onwerkelijk allemaal....
Mijn god . . . Ik las het al vluchtig in de krant, maar dit komt wel ff heel dicht bij . . .

Sterkte
Take my love, take my land, take me where I cannot stand
I don't care, I'm still free. You can't take the sky from me
Take me out to the black, tell them I ain't comin' back
Burn the land and boil the sea, you can't take the sky from me
pi_21213088
quote:
Op woensdag 11 augustus 2004 18:11 schreef Luchtbel het volgende:
Chocolade is goeed voor je
Vonden wij ook
pi_21213097
Daniman en Thunderchild
pi_21213159

Ziezo, mijn komputtertje doet het ook weer na anderhalf uur alles opnieuw installeren. Kwam thuis rond half 5 en wat kreeg ik te zien toen ik dat ding aanzette: een blauw schermpje . . .

Gloeiende, gloeiende, gloeiende . . .
Take my love, take my land, take me where I cannot stand
I don't care, I'm still free. You can't take the sky from me
Take me out to the black, tell them I ain't comin' back
Burn the land and boil the sea, you can't take the sky from me
pi_21213179
Ow Thunder, pctjes doen echt nooit wat je wil..die van mij heeft ook net weer een nieuwe koeler en alles moeten krijgen, vloog vorige week ook ineens uit en continue piepen
pi_21214020
Jezus clauwheee wat ontzettend schrikken is dat....ik heb er ook geen woorden voor eigenlijk, heel veel sterkte en natuurlijk ook voor je vriend
pi_21215269
quote:
Op woensdag 11 augustus 2004 19:03 schreef mallemeid het volgende:
Jezus clauwheee wat ontzettend schrikken is dat....ik heb er ook geen woorden voor eigenlijk, heel veel sterkte en natuurlijk ook voor je vriend
Dankjewel
pi_21215562
Luchtbel: Ik kon de eerste weken na de geboorte van Sven ook geen hap door mijn keel krijgen.
Gelukkig is dat na een paar weken dus overgegaan

alhoewel...gelukkig
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  woensdag 11 augustus 2004 @ 20:16:55 #13
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_21215731
Jeetje Clauwheee ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen wat is dit verschrikkelijk..
ik wnes jullie heel veel sterkte
pi_21215908
jonnetje, nog bedankt voor je tips over het antimuggen(beet)spul. maar nog even voor de duidelijkheid: is dat "Prikweg" van VSM preventief of om de jeuk van muggenbulten te stoppen? want ik zoek juist dat laatste. voor preventie hebben we nu Citronella, net zoiets als Autan. stinkt vreselijk maar 't lijkt wel wat te helpen.

coolbabe trekken Toms bulten al wat weg? bij Piet zijn ze na 2 dagen gelukkig gereduceerd tot redelijk normale muggenbultplekjes.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 11 augustus 2004 @ 20:36:41 #15
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_21216138
Bix, je kunt het eens met azijn proberen Stinkt ook, maar ja
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_21216261
ik heb mijn angst voor het " in een clubje sporten" overwonnen en ga maandag een proefles bodypump doen, ben benieuwd hoe het gaat Syrena, kun jij ff wat meer erover vertellen, want ik las dat jij het ook doet
pi_21216409
Je sport veel Sylvana de laatste tijd, of heb ik het mis??
  Jubileum moderator woensdag 11 augustus 2004 @ 20:48:18 #18
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_21216431
Bluezz en Mous, speciaal voor jullie, speciaal vandaag een dikke en een dikke

Clauwhee wat verschrikkelijk hier zijn toch geen woorden voor? Ik hoop dat de dader(s) snel gepakt worden en het kleine meisje (wat ik gisteren op het journaal zag met een brok in mijn keel) snel weer veilig in de handen van familie terecht komt.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_21216493
babyfeet en Lois We hopen het ook Lois...
pi_21216504
quote:
Op woensdag 11 augustus 2004 20:36 schreef Rewimo het volgende:
Bix, je kunt het eens met azijn proberen Stinkt ook, maar ja
tnx. ja, azijn is inderdaad een goed eerste middeltje. maar het helpt maar zo tijdelijk is mijn ervaring, en 't moet ook vrij snel na de beet erop gedaan worden voor een goed effect. ik hoopte dat er inmiddels zalfjes oid zijn die wat langer & later werken. maar zoals jonnetje ook al zei mogen de meeste smeerseltjes pas vanaf (minimaal) een jaar of 2 gebruikt worden geloof ik.
pi_21216528
Clauwhee wat verschrikkelijk Ik had het ook op het nieuws gehoord maar dan staat het wel verder van je af al blijft elk nieuws dat over (kleine) kinderen gaat me toch aangrijpen.
Ik hoop dat ze snel gevonden wordt, wat een verschrikkelijke onzekerheid.
pi_21216555
clauwhee & noca, wat moeten jullie (en de rest van de familie) je wanhopig voelen. ik hoop ook dat het meisje snel terecht zal zijn (en in goede gezondheid natuurlijk). wat een nachtmerrie.
pi_21216622
quote:
Op woensdag 11 augustus 2004 20:25 schreef bixister het volgende:
jonnetje, nog bedankt voor je tips over het antimuggen(beet)spul. maar nog even voor de duidelijkheid: is dat "Prikweg" van VSM preventief of om de jeuk van muggenbulten te stoppen? want ik zoek juist dat laatste. voor preventie hebben we nu Citronella, net zoiets als Autan. stinkt vreselijk maar 't lijkt wel wat te helpen.

coolbabe trekken Toms bulten al wat weg? bij Piet zijn ze na 2 dagen gelukkig gereduceerd tot redelijk normale muggenbultplekjes.
Prrrikweg van VSM én AUTAN-acute zijn beiden verzachtend ná de beet/prik.
Prrrikweg heeft (als extra) ook nog een licht citronella geurtje, zodat de muggen (hopelijk) niet terug komen...
W ~ H ~ T
pi_21216669
quote:
Op woensdag 11 augustus 2004 20:47 schreef clauwheee het volgende:
Je sport veel Sylvana de laatste tijd, of heb ik het mis??
valt wel mee hoor, sinds ik 2 weken geleden terug ben van vakantie ben ik pas 3 keer geweest, meestal ga ik 2 keer in de week, maar de laatste tijd gebeurt het vaak dat ik maar 1 keer in de week ga Maar wil wel weer gewoon proberen om die 2 keer in de week vol te houden, das toch wel het beste en anders is het ook zonde van het geld Dus ben nou van plan om 1 keer in de week te bodypumpen, dan ben je wel verplicht om te komen eigenlijk en daarnaast nog 1 keer gewoon fitnessen
pi_21216773
quote:
Op woensdag 11 augustus 2004 20:58 schreef Jonnetje het volgende:
Prrrikweg van VSM én AUTAN-acute zijn beiden verzachtend ná de beet/prik.
Prrrikweg heeft (als extra) ook nog een licht citronella geurtje, zodat de muggen (hopelijk) niet terug komen...
ah! tnx!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')