quote:Ja serieus, ik kan sinds Jolietje bijna niet meer eten, nu was er van de week iemand zo lief om eten mee te brengen, van de Mac ik ging bijna over m'n nek
Mijn god . . . Ik las het al vluchtig in de krant, maar dit komt wel ff heel dicht bij . . .quote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:11 schreef clauwheee het volgende
Onze vakantie loopt heel anders dan gepland...we hebben gister het verschrikkelijke bericht te horen gekregen dat de nicht van mn vriend is vermoord en haar dochtertje wordt vermist
Hier het nieuwsbericht: Dochtertje (2) vermoorde vrouw vermist
Je denkt altijd dat zoiets je deur voorbij gaat, maar dit is voor ons ff harde realiteit. We zijn er kapot van en weten in het kader van het onderzoek weinig, maar vermoeden natuurlijk het één en ander. En het arme meiske....ik kan er nog niet bij..het is zo onwerkelijk allemaal....
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 18:11 schreef Luchtbel het volgende:
Chocolade is goeed voor je
Dankjewelquote:Op woensdag 11 augustus 2004 19:03 schreef mallemeid het volgende:
Jezus clauwheee wat ontzettend schrikken is dat....ik heb er ook geen woorden voor eigenlijk, heel veel sterkte en natuurlijk ook voor je vriend
tnx. ja, azijn is inderdaad een goed eerste middeltje. maar het helpt maar zo tijdelijk is mijn ervaring, en 't moet ook vrij snel na de beet erop gedaan worden voor een goed effect. ik hoopte dat er inmiddels zalfjes oid zijn die wat langer & later werken. maar zoals jonnetje ook al zei mogen de meeste smeerseltjes pas vanaf (minimaal) een jaar of 2 gebruikt worden geloof ik.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 20:36 schreef Rewimo het volgende:
Bix, je kunt het eens met azijn proberenStinkt ook, maar ja
Prrrikweg van VSM én AUTAN-acute zijn beiden verzachtend ná de beet/prik.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 20:25 schreef bixister het volgende:
jonnetje, nog bedankt voor je tips over het antimuggen(beet)spul. maar nog even voor de duidelijkheid: is dat "Prikweg" van VSM preventief of om de jeuk van muggenbulten te stoppen? want ik zoek juist dat laatste. voor preventie hebben we nu Citronella, net zoiets als Autan. stinkt vreselijk maar 't lijkt wel wat te helpen.
coolbabe trekken Toms bulten al wat weg? bij Piet zijn ze na 2 dagen gelukkig gereduceerd tot redelijk normale muggenbultplekjes.
valt wel mee hoor, sinds ik 2 weken geleden terug ben van vakantie ben ik pas 3 keer geweest, meestal ga ik 2 keer in de week, maar de laatste tijd gebeurt het vaak dat ik maar 1 keer in de week gaquote:Op woensdag 11 augustus 2004 20:47 schreef clauwheee het volgende:
Je sport veel Sylvana de laatste tijd, of heb ik het mis??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |