quote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:19 schreef SailingAce het volgende:
HUU HUUUU Horsie.
Enne.. nu ben ik vergeten wat ik wilde zeggen eigenlijk.
IS dat nieuwsquote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:20 schreef kepler het volgende:
[..]
je bent zwanger
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:26 schreef Strolie75 het volgende:
Naar huis![]()
quote:En niet (weer) vergeten uit te stappen.
Ligt er aan welk vervoermiddel.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:26 schreef Strolie75 het volgende:
Naar huis![]()
Onderweg Fire Emblem gamenEn niet (weer) vergeten uit te stappen.
nou jah, het zou wel een grote schok zijnquote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:24 schreef SailingAce het volgende:
[..]
IS dat nieuws
brown kan er ook niks aan doen dat jij niet doorwerktquote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:46 schreef Magneet het volgende:
me baas kwam net binnen brown![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:50 schreef kepler het volgende:
[..]
brown kan er ook niks aan doen dat jij niet doorwerkt
ik vind ze allebei lelijkquote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:44 schreef mr_Brown het volgende:
[afbeelding]
die linker........... zucht
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:51 schreef kepler het volgende:
[..]
ik vind ze allebei lelijk
ik kan er ook niks aan doen dat er niks te doen is hierquote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:50 schreef kepler het volgende:
[..]
brown kan er ook niks aan doen dat jij niet doorwerkt
plamuurquote:Op woensdag 11 augustus 2004 16:00 schreef kepler het volgende:
[..]
20 kg plamuur vind ik lelijk jah
die is Cho aan het pijpen denkquote:Op woensdag 11 augustus 2004 16:05 schreef O-Ren het volgende:
Is mijn schatje Surfer er niet![]()
![]()
op die foto van jouw stonden alleen hun hoofdenquote:
heeerlijk!!!!quote:Op woensdag 11 augustus 2004 16:16 schreef kepler het volgende:
avondeten
tosti's
als lunch jahquote:Op woensdag 11 augustus 2004 16:27 schreef O-Ren het volgende:
[..]
heeerlijk!!!!
![]()
Ik heb mijn eigen uisneger die voor me kookt!quote:Op woensdag 11 augustus 2004 16:28 schreef kepler het volgende:
[..]
als lunch jah
als avondeten is het wat minder
maar ik had geen zin om boodschappen te doen, mijn eigen schuld dus![]()
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 16:33 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Ik heb mijn eigen uisneger die voor me kookt!![]()
wauw, waar heb je die gevonden???quote:Op woensdag 11 augustus 2004 16:33 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Ik heb mijn eigen uisneger die voor me kookt!![]()
Heb je niet een moreel plichtsbesef dat als je te laat komt je die verloren tijd goed maakt voor je baas?quote:Op woensdag 11 augustus 2004 16:38 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ik kom er zo aan schatje..... ben aan het afsluiten hier
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
=Hee,.. was jij er bij? Nou dan. Sodeflikker dan op!=
Wat las ik, was je kwaad geworden op nadien?quote:Op woensdag 11 augustus 2004 16:53 schreef ChOas het volgende:
Hallo
xchoasx@hotmail.comquote:Op woensdag 11 augustus 2004 16:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
ChOas, je MSN
Ja, maar je kan even reageren als ik tegen je praatquote:Op woensdag 11 augustus 2004 17:04 schreef ChOas het volgende:
[..]
xchoasx@hotmail.com
Praat dan tegen me!quote:Op woensdag 11 augustus 2004 17:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, maar je kan even reageren als ik tegen je praat
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 16:44 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Heb je niet een moreel plichtsbesef dat als je te laat komt je die verloren tijd goed maakt voor je baas?Gijs......ook al zou ik 3 kwartier langer blijven, dan trekken ze er toch nog 3 kwartier vanafSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stelletje Typhus Nazi's![]()
dus fuck em
Op woensdag 15 maart 2006 15:51 schreef Bastard het volgende:
Ik eet gewoon wat ik wil, mijn lichaam is mijn tempel, en ik hou van grote gebouwen.
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 17:21 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Gijs......ook al zou ik 3 kwartier langer blijven, dan trekken ze er toch nog 3 kwartier vanaf
dus fuck em![]()
Ok.. gaan we negerenquote:Op woensdag 11 augustus 2004 17:04 schreef ChOas het volgende:
X-Box is goedkoper geworden
Ik wacht nog even
Meen je niet.. word je gewoon gekort?quote:Op woensdag 11 augustus 2004 17:21 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Gijs......ook al zou ik 3 kwartier langer blijven, dan trekken ze er toch nog 3 kwartier vanaf
dus fuck em![]()
Deze username is wel beterquote:Op woensdag 11 augustus 2004 18:12 schreef -Struikrover- het volgende:
Pasta![]()
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 19:13 schreef Chicobo het volgende:
Bij brown en O-Ren zit![]()
Schatje.....mis je mij ook?quote:Op woensdag 11 augustus 2004 19:32 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Doe je voorzichtig met ze![]()
Ja wat dacht jij dan?quote:Op woensdag 11 augustus 2004 20:22 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Schatje.....mis je mij ook?![]()
![]()
![]()
ik ook niet! heeerlijk.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 20:34 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ja wat dacht jij dan?![]()
Ik kan niet wachten tot zaterdag
Heeft het eten gesmaakt in Casa El Negro?quote:Op woensdag 11 augustus 2004 20:35 schreef O-Ren het volgende:
[..]
ik ook niet! heeerlijk.![]()
![]()
ik wil die bolle wel inruilen voor Ker....ach mag het , mag het!!!!quote:Op woensdag 11 augustus 2004 20:38 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Heeft het eten gesmaakt in Casa El Negro?
Een stukje Ker als toetje![]()
Ooooohh... en ik danquote:Op woensdag 11 augustus 2004 20:46 schreef O-Ren het volgende:
[..]
ik wil die bolle wel inruilen voor Ker....ach mag het , mag het!!!!![]()
![]()
Jij bent al getrouwd. Houd jou gewoon voor erbij oke!quote:Op woensdag 11 augustus 2004 20:57 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ooooohh... en ik dan![]()
Maar ik kan het me voorstellen hoor... zo'n nutteloos figuur in je huis de hele dag gaat vervelen....
ohquote:Op woensdag 11 augustus 2004 21:05 schreef -Struikrover- het volgende:
Level 14 cleared
Master Ninja
ohquote:Op woensdag 11 augustus 2004 21:36 schreef -Struikrover- het volgende:
PSV staat met 1-0 achter
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 21:40 schreef O-Ren het volgende:
Hoi Quinny,
ik ben verliefd op je zoon
![]()
![]()
Afgesproken! Ik heb zin in zaterdag! Gezelligquote:Op woensdag 11 augustus 2004 21:42 schreef Quinny het volgende:
[..]
Wil je hem een dagje lenen. Krijg je Sjo erbij als speelkameraadtje voor Brown
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 21:18 schreef Quinny het volgende:
[..]
oh
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 21:41 schreef Quinny het volgende:
[..]
oh
zelfs Brown kan dat beter soepenquote:Op woensdag 11 augustus 2004 21:43 schreef -Struikrover- het volgende:
Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaafffffffffffffff![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
![]()
Ja ik ookquote:Op woensdag 11 augustus 2004 21:43 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Afgesproken! Ik heb zin in zaterdag! Gezellig![]()
![]()
Hij bestaat echt sukkelquote:Op woensdag 11 augustus 2004 21:45 schreef Magneet het volgende:
[..]
zelfs Brown kan dat beter soepen
dan hoop ik dat die er in het echt beter uitziet dan dit de lijnen lopen op sommige plaatsen totaal niet rechtquote:Op woensdag 11 augustus 2004 21:57 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Hij bestaat echt sukkel
http://www.autoweek.nl/newsdisp.php?cache=no&ID=2670
Wat ben jij dom, PSV kwam met 1 - 0 voor. Ze speelden uit, dus in het zwart-grijs.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 21:36 schreef -Struikrover- het volgende:
PSV staat met 1-0 achter
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 22:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wat ben jij dom, PSV kwam met 1 - 0 voor. Ze speelden uit, dus in het zwart-grijs.
Nee, je kan je er niet uitlullenquote:Op woensdag 11 augustus 2004 22:30 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]happen ook
misschien dat ze gewoon krom horenquote:Op woensdag 11 augustus 2004 22:04 schreef Magneet het volgende:
[..]
dan hoop ik dat die er in het echt beter uitziet dan dit de lijnen lopen op sommige plaatsen totaal niet recht
Ga foto's maken danquote:Op woensdag 11 augustus 2004 23:28 schreef O-Ren het volgende:
Bedankt he
Ik ben er erg blij mee!![]()
Ja daar zijn we ook mee bezig......Brown in z'n nakie!quote:Op woensdag 11 augustus 2004 23:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ga foto's maken dan
Geilquote:Op woensdag 11 augustus 2004 23:37 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Ja daar zijn we ook mee bezig......Brown in z'n nakie!![]()
Geloof me ik zie er aangekleed leuker uit dan naakt hoor!quote:Op woensdag 11 augustus 2004 23:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Geil
Nu jij nog
Probeer mequote:Op woensdag 11 augustus 2004 23:48 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Geloof me ik zie er aangekleed leuker uit dan naakt hoor!![]()
Whahahahahaha,... droog !quote:Op woensdag 11 augustus 2004 22:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee, je kan je er niet uitlullen
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 23:28 schreef O-Ren het volgende:
Bedankt he
Ik ben er erg blij mee!![]()
Afgesproken!!!!quote:Op donderdag 12 augustus 2004 00:36 schreef CaptainMiller het volgende:
[..]
Volgende maand![]()
Hou asjeblieft op met die namenquote:Op donderdag 12 augustus 2004 07:24 schreef Magneet het volgende:
mogguh struisvogel & zeilende vijfkiller
Komt Ker bij iedereen wa?quote:Op donderdag 12 augustus 2004 07:31 schreef Strolie75 het volgende:
Hopelijk heeft die neger Ker niet teveel uitgerekt, hij komt vrijdag bij mij eten.
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 07:31 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Hou asjeblieft op met die namen![]()
![]()
Meer de goedekope hoer.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 07:33 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Komt Ker bij iedereen wa?Istie de algemene uitleengijs
Ik pimp hem. Vrijdag komt hij even bij mij voor zijn APK-tje.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 07:33 schreef -Struikrover- het volgende:
Komt Ker bij iedereen wa?Istie de algemene uitleengijs
Morgen O-Renquote:Op donderdag 12 augustus 2004 07:44 schreef O-Ren het volgende:
Goede morgen gijsjes
Hebben we lekker geslapen!!!!!![]()
![]()
Ker is echt een poepie!quote:Op donderdag 12 augustus 2004 07:46 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Morgen O-Ren![]()
Was het gezellig gister? Tevreden met je nieuwe camera? Spannende foto’s kun je gewoon naar me mailen.
Ja, ik doe Ker ook.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 07:47 schreef O-Ren het volgende:
Ker is echt een poepie!![]()
Ben er blij met mijn camera en wat die foto's betreft.....dat komt helemaal goed!![]()
Hij is onderweg! Hij moet gewoon ander werk hebben de stakker!quote:Op donderdag 12 augustus 2004 07:49 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Heb je Brown uit bed geschopt? Straks is hij weer te laat!
eenschquote:Op donderdag 12 augustus 2004 07:51 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Hij moet gewoon ander werk hebben de stakker!![]()
Ja, ik vind mijn baan ook saai, maar volgens mij gaat hij echt elke dag met grote tegenzin naar zijn werk.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 07:51 schreef O-Ren het volgende:
Hij is onderweg! Hij moet gewoon ander werk hebben de stakker!![]()
nog minder dan 2 dagen en dan heb ik vakantie, lekker OS kijkenquote:Op donderdag 12 augustus 2004 07:54 schreef O-Ren het volgende:
Ik ga me maar effies aankleden! Moet ook zo werken.
Ik heb ook geen zin meer.![]()
Ben toe aan vakantie![]()
kusje![]()
![]()
Jammer daar had hij het vast geweldig gevonden.....quote:Op donderdag 12 augustus 2004 07:52 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Helaas heb ik geen katoenplantage, dan mocht hij wel bij mij aan de slag.
Werk ze!quote:Op donderdag 12 augustus 2004 07:54 schreef O-Ren het volgende:
Ik ga me maar effies aankleden! Moet ook zo werken.
Ik heb ook geen zin meer.![]()
Ben toe aan vakantie![]()
kusje![]()
![]()
Heerlijk.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 07:55 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Werk ze!
Toadette en ik gaan ook weer sporten, we gaan ons hier inschrijven: www.healthcity.info
Kusje terug![]()
Ocharm.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 08:00 schreef Magneet het volgende:
En hopelijk ook snel iets van de voetbalclub, ik ga weer een jeugdteam trainen
Campingsport toch?quote:Op donderdag 12 augustus 2004 08:03 schreef O-Ren het volgende:
Badmintonis dat een sport
kom maar een keer een zondagje meedoenquote:Op donderdag 12 augustus 2004 08:04 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Campingsport toch?
ik ga de f'jes doenquote:Op donderdag 12 augustus 2004 08:02 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ocharm.
daar is geen bal aan. bij badminton doet het meer pijn als je iemand raakt. Wist je trouwens dat badminton de snelste niet-gemotoriseerde sport is? De shuttle haalt meer dan 290 km/hquote:Op donderdag 12 augustus 2004 08:05 schreef O-Ren het volgende:
Net als tafeltennis![]()
Dat kanquote:Op donderdag 12 augustus 2004 08:08 schreef Strolie75 het volgende:
Sorry, maar Badminton valt bij mij toch echt in de categorie “korfbal”.
NEEquote:Op donderdag 12 augustus 2004 07:44 schreef O-Ren het volgende:
Goede morgen gijsjes
Hebben we lekker geslapen!!!!!![]()
![]()
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 08:08 schreef Strolie75 het volgende:
Sorry, maar Badminton valt bij mij toch echt in de categorie “korfbal”.
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 08:13 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
NEE![]()
![]()
Gijsssssssssssssssssquote:Op donderdag 12 augustus 2004 08:13 schreef mr_Brown het volgende:
NEE:'(
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 08:07 schreef Magneet het volgende:
[..]
daar is geen bal aan. bij badminton doet het meer pijn als je iemand raakt. Wist je trouwens dat badminton de snelste niet-gemotoriseerde sport is? De shuttle haalt meer dan 290 km/h
Ben volop bezig gijs, maar het wil niet echt lukkenquote:Op woensdag 11 augustus 2004 18:27 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Meen je niet.. word je gewoon gekort?
Typhus lijers.. al wat anders op het oog of niet echt aan het zoeken?
[middelvingersmilie]quote:Op donderdag 12 augustus 2004 08:17 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
![]()
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 08:13 schreef O-Ren het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 08:18 schreef O-Ren het volgende:
Ik ben echt verslaafd!!!!! Sorry![]()
![]()
geweldig!!!
En dan is het nu nog vrij stil.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 08:18 schreef O-Ren het volgende:
Ik ben echt verslaafd!!!!! Sorry![]()
![]()
geweldig!!!
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 08:19 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
En dan is het nu nog vrij stil.
We zijn ook blij dat je er bent! Is Brown tenminste ergens goed voor geweest.![]()
![]()
Gijssssssssssssssssssssssss, je weet best dat ik niet meer zonder je kan.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 08:20 schreef mr_Brown het volgende:
werk ze lieverdquote:Op donderdag 12 augustus 2004 08:22 schreef O-Ren het volgende:
Ga jullie nu echt velaten anders kom ik te laat!![]()
doei doei![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 08:22 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijssssssssssssssssssssssss, je weet best dat ik niet meer zonder je kan.![]()
Ik wist dat het over Fable moest gaanquote:Op donderdag 12 augustus 2004 08:26 schreef Strolie75 het volgende:
[Kepler-mode]http://xbox.ign.com/articles/537/537930p1.html
[/Kepler-mode]
Ze zijn bij IGN wel extreem enthousiast over het spel.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 08:36 schreef Chocobo het volgende:
Ik wist dat het over Fable moest gaan![]()
Ja zit nu met een bakje koffie de gehele preview te lezenquote:Op donderdag 12 augustus 2004 08:38 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ze zijn bij IGN wel extreem enthousiast over het spel.
Now you've probably read all of that before, because I know I've written it several times regarding Fable over the past three years. The difference is, this time I have actually witnessed this in action. This s--- works! I kid you not. The dream is in fact a reality. While not all of the huge aspirations of Fable could fit into the game, from what I've experienced, quite a lot of it has. If anything, I almost feel like Lionhead and Microsoft were trying to cushion expectations so people wouldn't expect a game that would be impossible to deliver on current-gen systems. Yes, I loved every moment of my time with Fable and I think you will too.
Ik ben hem ook door aan het lezen, het is een flinke!quote:Op donderdag 12 augustus 2004 08:49 schreef Chocobo het volgende:
Ja zit nu met een bakje koffie de gehele preview te lezenGijs serieus,.... als dit waar is kijken we naar misschien wel het beste spel ooit. Ik geloof het soms gewoon niet
Een foto van de billen van Renske genomen met haar nieuwe camera?quote:Op donderdag 12 augustus 2004 09:00 schreef mr_Brown het volgende:
Rararara wat is dit???
[afbeelding]
Een vrucht ofzoquote:Op donderdag 12 augustus 2004 09:00 schreef mr_Brown het volgende:
Rararara wat is dit???
[afbeelding]
Kun je hem ff meelen?quote:Op donderdag 12 augustus 2004 08:49 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja zit nu met een bakje koffie de gehele preview te lezenGijs serieus,.... als dit waar is kijken we naar misschien wel het beste spel ooit. Ik geloof het soms gewoon niet
Is geen filmpje Gijs, preview is te lezen op IGN.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 09:09 schreef SailingAce het volgende:
Kun je hem ff meelen?
voornaam.achternaam@werk.nl
Bijna......... tis wel een foto met haar nieuwe camera..... maar dan eentje van mijn net geschoren ballenquote:Op donderdag 12 augustus 2004 09:02 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Een foto van de billen van Renske genomen met haar nieuwe camera?
Check het Xbox topic Gijs,... lees dit... ik weet dat het 12 pages zijn DAMNquote:Op donderdag 12 augustus 2004 09:09 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Kun je hem ff meelen?
voornaam.achternaam@werk.nl
Ja dacht dat het insider wasquote:Op donderdag 12 augustus 2004 09:10 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Is geen filmpje Gijs, preview is te lezen op IGN.![]()
Echt een game voor hier dusquote:Op donderdag 12 augustus 2004 09:43 schreef Strolie75 het volgende:
Especially when you consider Fable has homosexual characters that can fall in love with our hero.
To continue with the theme of playing like yourself, BBB isn't limiting your sexuality. If you haven't been married and if you haven't been having sex with all the young ladies, you can actually chat up men. In fact, there are some characters that are gay. You won't know it openly, but there are some male NPCs that can fall in love with you. The same rules for women and marriage (and presumably sex) apply to the men.
quote:Damn, cunt. Raad eens wie zich voor het eerst verslaapt in 4 jaar tijd
Het is allen jammer dat je niet een vrouwelijke hoofdpersoon kunt kiezen. Ik had best een heel spel lang als een lesbische seriemoordenaar willen spelen.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 09:46 schreef mr_Brown het volgende:
Echt een game voor hier dus![]()
Ik wil hem ik wil hem ik wil ik wil hem NUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!quote:Op donderdag 12 augustus 2004 09:49 schreef Chocobo het volgende:
Ik trek die preview niet hoor.... zit op page 8![]()
Is dit het beste spel aller tijden
Alles gelezen nu....... ik ben helemaal fucked hierquote:Op donderdag 12 augustus 2004 09:52 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik wil hem ik wil hem ik wil ik wil hem NUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!
Wacht maar tot je bij de laatste pagina’s bent, dan ga je pas echt gillen!:’(
KEP !!quote:Op donderdag 12 augustus 2004 10:11 schreef kepler het volgende:Fable
![]()
GIJSquote:Op donderdag 12 augustus 2004 10:12 schreef Chocobo het volgende:
[..]
KEP !!Heb je de 12 page preview gelezen
Ga dat doen anders Gijs.... absolute voorrang
Wat een spel !!
![]()
Lees door,......... geweldig !quote:Op donderdag 12 augustus 2004 10:17 schreef kepler het volgende:
[..]
GIJS
ik ben bezighj is echt fucking enthousiast
Dat belooft echt veel goeds, en al die dingen die ik hoopte zitten er gewoon in
en ik had nog zo gevraagd, geen nieuws meer over Fablequote:Op donderdag 12 augustus 2004 10:18 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Lees door,......... geweldig !Die laatste paar movies op IGN zijn overigens prachtig. De graphics
Die setting ! Zoooooveel animatie Gijs... je moet hem eens in het bos zien lopen
![]()
Als hij uiteindelijk echt zo goed blijkt te zijn neem ik 3 dagen vrij.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 10:22 schreef kepler het volgende:
Ik sluit mezelf echt 3 dagen op als tie uitkomt
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 10:24 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Als hij uiteindelijk echt zo goed blijkt te zijn neem ik 3 dagen vrij.
Je kan hem pas 3 dagen later spelen, want hij komt in het weekend van Center Parksquote:Op donderdag 12 augustus 2004 10:22 schreef kepler het volgende:
Ik sluit mezelf echt 3 dagen op als tie uitkomt
Oktober !quote:Op donderdag 12 augustus 2004 10:24 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Wanneer is de release eigenlijk?
Gewoon niet gaan Kepquote:Op donderdag 12 augustus 2004 10:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je kan hem pas 3 dagen later spelen, want hij komt in het weekend van Center Parks
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 09:49 schreef mr_Brown het volgende:![]()
![]()
kreeg een smsje van Sven:
[..]![]()
![]()
Ik zou het ook serieus niet doen.. wat was de release date ook alweer? Nee, ik mark in mijn agenda 3 kruizen.. niet plannen dus.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 10:25 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gewoon niet gaan Kep
mwah, ik neem gewoon mijn xbox meequote:Op donderdag 12 augustus 2004 10:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je kan hem pas 3 dagen later spelen, want hij komt in het weekend van Center Parks
Typhusquote:Op donderdag 12 augustus 2004 10:27 schreef D-Devil het volgende:
[..].
kheb echt geen ideequote:Op donderdag 12 augustus 2004 10:31 schreef Strolie75 het volgende:
Lijkt me trouwens zo cool als we Fable allemaal tegelijk spelen! En dan screenshots van je eigen character posten! Ben eigenlijk wel benieuwd welke richting iedereen uitgaat.
Pik, ik was om 9:32 pas wakker, dus dat ik om 10 over 10 op het werk ben vind ik best een prestatiequote:Op donderdag 12 augustus 2004 10:29 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Typhusnu pas???
Ik las in de preview dat het teen stuk subtieler is. Je kunt niet 100% van de tijd “goed” of “slecht” zijn. Ook kun je heel sneaky zijn door rond andere mensen braaf te zijn maar ’s nachts wanneer niemand je ziet de seriemoordenaar uit te hangen.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 10:34 schreef kepler het volgende:
kheb echt geen idee
ik denk dat ik goed word
H...haiquote:Op donderdag 12 augustus 2004 10:37 schreef Nadientje het volgende:
Hij moet niet zeiken, hij moet werken!quote:Op donderdag 12 augustus 2004 10:37 schreef Nadientje het volgende:
godver sven, die man ligt ram te zeiken van essent
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 10:43 schreef Nadientje het volgende:
zegt ie ja hij is veels te koud, was 2 gradenen met dat deurtje kan ik niks... ik zeg ja goed ik teken wel... wat een lul zeg de volgende keer blijf jij maar thuis
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 10:38 schreef Strolie75 het volgende:
H...hai
ja hij moest 60 zijn en was 58 en het was hem te lastig om er iets aan te doen omdat wij er zo'n plank voor hebben gemaakt die er niet af kan.... en dan zegt ie ja de ziektes en salmonella zijn voor uzelf... man salmonella in kraanwater wat een nerd gewoon... kut essentquote:Op donderdag 12 augustus 2004 10:49 schreef Magneet het volgende:
[..]
sorry heb echt kuthumeur... moest vannacht werken, zaak afsluiten alarm werkte niet... heb ik daar een half uur gezeten kon ik het dak opquote:Op donderdag 12 augustus 2004 10:51 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 10:53 schreef Nadientje het volgende:
[..]
sorry heb echt kuthumeur... moest vannacht werken, zaak afsluiten alarm werkte niet... heb ik daar een half uur gezeten kon ik het dak opuiteindelijk iemand gekomen, bleek er iets stuk te zijn... ik bedoel dat moet mij weer gebeuren bij mijn eerste dienst
[..]
sorry heb echt kuthumeur... moest vannacht werken, zaak afsluiten alarm werkte niet... heb ik daar een half uur gezeten kon ik het dak opuiteindelijk iemand gekomen, bleek er iets stuk te zijn... ik bedoel dat moet mij weer gebeuren bij mijn eerste dienst
damn het zit je niet mee zegquote:Op donderdag 12 augustus 2004 10:53 schreef Nadientje het volgende:
[..]
zoals ik het lees is het warme water niet warm genoeg maar die vent weigert daar iets aan te doen omdat ze er zelf een plank voor de boiler/geiser gemaakt hebben.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 10:58 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Wat was er dan met die vent van Essent? Dat gedrag verbaasd me niks, arrogant klotebedrijf.
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:00 schreef Magneet het volgende:
[..]
zoals ik het lees is het warme water niet warm genoeg maar die vent weigert daar iets aan te doen omdat ze er zelf een plank voor de boiler/geiser gemaakt hebben.
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 10:58 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Wat was er dan met die vent van Essent? Dat gedrag verbaasd me niks, arrogant klotebedrijf.
Doe es liev.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:03 schreef -Struikrover- het volgende:
ja en terwijl er al die andere jaren nooit iemand over gezeikt heeftquote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:00 schreef Magneet het volgende:
[..]
zoals ik het lees is het warme water niet warm genoeg maar die vent weigert daar iets aan te doen omdat ze er zelf een plank voor de boiler/geiser gemaakt hebben.
21 kogels...maar 4x raak. Daar moet je ook niet bij in de buurt staan.quote:Het OM maakte ook bekend dat de politie in totaal 21 kogels heeft afgevuurd op de man, die op het Frederiksplein als eerste op de politie begon te schieten. Alle zeven agenten die erbij waren betrokken, hebben geschoten.
typhus....... dan kan je dus ook echt niet schietenquote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:08 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
21 kogels...maar 4x raak. Daar moet je ook niet bij in de buurt staan.![]()
Heel cool,......... ik zal proberen mijn persoonlijkheid op de character te spiegelenquote:Op donderdag 12 augustus 2004 10:31 schreef Strolie75 het volgende:
Lijkt me trouwens zo cool als we Fable allemaal tegelijk spelen! En dan screenshots van je eigen character posten! Ben eigenlijk wel benieuwd welke richting iedereen uitgaat.
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:02 schreef -Struikrover- het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Eigenlijk ben jij een hele rare jongenquote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:03 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Verrek weer van de rugpijnquote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:07 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Doe es liev.
Sorry, zit niet lekker in m`n velquote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:13 schreef Chocobo het volgende:
[..]
[..]
Eigenlijk ben jij een hele rare jongen
ga dan es naar de fysio...quote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:15 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Sorry, zit niet lekker in m`n vel
Ben op, trek dat vroege opstaan en dat lange rijden niet meer. Hou het gewoon geen hele week meer vol. Verrek van de rugpijn![]()
dusquote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:15 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ben op, trek dat vroege opstaan en dat lange rijden niet meer. Hou het gewoon geen hele week meer vol. Verrek van de rugpijn![]()
Damn gijs, dat klinkt niet goed.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:15 schreef -Struikrover- het volgende:
Ik denk niet dat die AI dat aankan Gijs.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:11 schreef Chocobo het volgende:
Heel cool,......... ik zal proberen mijn persoonlijkheid op de character te spiegelen
Zit al aan m`n 53 sessie ofzo sind vorig jaarquote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:17 schreef Nadientje het volgende:
[..]
ga dan es naar de fysio...
hmm dan word het idd es tijd voor iets anders....quote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:20 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Zit al aan m`n 53 sessie ofzo sind vorig jaar
Ben niet gedetacheerd , ben in vaste dienstquote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:18 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Damn gijs, dat klinkt niet goed.
Dat lange reizen trek je ook niet lang, ik weet er alles van. Kun je niet eens gaan praten met je detacheerder? Als je straks in de WAO beland zijn ze ook niet blij met je.
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:22 schreef -Struikrover- het volgende:
Ben niet gedetacheerd , ben in vaste dienst
M`n onderste 2 ruggewerfels zijn al versleten volgens de foto`s van het ziekenhuis. Hoef niet erg te zijn zeggen ze komt vaker voor. Ik alleen wel heel jong voor zoiets. Als je erop let en rustig met je rug omgaat hoef je er geen last van te hebbenquote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:22 schreef Nadientje het volgende:
ben je niet scheef ofzo, ik bedoel sinds ik die andere zolen met dat verschil onder mijn schoenen heb heb ik echt bijjna nergens meer last van
Kut hè...... een maat van me is ook aan het zoeken..... ook in de wegenbouw..... er is inderdaad echt niks neequote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:26 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Der is alleen geen werk te krijgen in de wegenbouw op het moment
Heb al eindeloze gesprekken gehad. Der is geen werk meer bij mij in de buurt. Zat altijd 20 min van huisquote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:24 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je via een detacheerder bij dat bedrijf zat? Is er geen standplaats dichter bij huis als je in vaste dienst bent? Thuiswerken behoort ook niet de mogelijkheid? Ga anders eens praten met je werkgever.
Gijs ben op dit moment zover dat ik hoop dat ze me ontslaan, krijg ik nog 4,5 maandsalaris bruto/netto uitgekeerd. en voor mijn part ga ik een jaar bij de gamma werken ofzo. Lekker op de fiets naar werkquote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:28 schreef Strolie75 het volgende:
Gijs, serieus! Doe er wat aan en praat er met je werkgever over. Je wilt echt niet in de WAO terecht komen! Weet je in wat voor heltraject je dan terecht komt? Ik zie het dagelijks! Maar het belangrijkste is natuurlijk dat een baan het echt niet waard is om je gezondheid te verknallen!
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:32 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Gijs ben op dit moment zover dat ik hoop dat ze me ontslaan, krijg ik nog 4,5 maandsalaris bruto/netto uitgekeerd. en voor mijn part ga ik een jaar bij de gamma werken ofzo. Lekker op de fiets naar werk
Heb je je gezondheid ter sprake gebracht? Ik kan me niet voorstellen dat je werkgever je dit bewust aandoet als hij weet dat je een slechte rug hebt. Vooral als je nagaat dat het hem klauwen vol geld gaat kosten als jij arbeidsongeschikt raakt.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:29 schreef -Struikrover- het volgende:
Heb al eindeloze gesprekken gehad. Der is geen werk meer bij mij in de buurt. Zat altijd 20 min van huis
je mag altijd bij de makro komen werkenquote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:32 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Gijs ben op dit moment zover dat ik hoop dat ze me ontslaan, krijg ik nog 4,5 maandsalaris bruto/netto uitgekeerd. en voor mijn part ga ik een jaar bij de gamma werken ofzo. Lekker op de fiets naar werk
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:31 schreef SailingAce het volgende:
Ik vind het kut voor je struikje
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:32 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Serieus gijs, dat zou ik helemaal niet erg vinden. Iig niet voor een tijdje.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:36 schreef kepler het volgende:
[..]
je mag altijd bij de makro komen werken![]()
Gijsquote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:38 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
mag ik je hierbij knuffelen......
Ik begrijp absoluuuuuuuuut hoe je je voelt![]()
Whahahaha,.. die is best droogquote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:19 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat die AI dat aankan Gijs.
serieus, jij hebt laaaast....quote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:38 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Serieus gijs, dat zou ik helemaal niet erg vinden. Iig niet voor een tijdje.
Probleem is als ik zelf weg ga bij m`n baas., krijg ik een behoorlijk aantal rekeningen van opleiding, lease auto enz.![]()
Ik ook, al moet ik zeggen dat mijn werk weer wat dragelijker is geworden sinds mijn reistijd niet meer zo absurd lang is. Dat neemt niet weg dat ik zo snel mogelijk 4 dagen in de week wil gaan werken zodat ik een dag vrij heb om iets voor mezelf te doen. Van een gammasalaris kan ik de hypotheek niet betalen, dus dat houd snel op.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:38 schreef mr_Brown het volgende:
Ik begrijp absoluuuuuuuuut hoe je je voelt![]()
Dat kan gebeuren Gijsquote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:15 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ik kan gemakkelijk 2 dagen me eigen vermaken. Maar in de wegenbouw is dat een beetje"'not done'quote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:41 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik ook, al moet ik zeggen dat mijn werk weer wat dragelijker is geworden sinds mijn reistijd niet meer zo absurd lang is. Dat neemt niet weg dat ik zo snel mogelijk 4 dagen in de week wil gaan werken zodat ik een dag vrij heb om iets voor mezelf te doen. Van een gammasalaris kan ik de hypotheek niet betalen, dus dat houd snel op.
Is een paar dagen in de week thuiswerken geen optie William? Ik kan uit ervaring zeggen dat dat al een heleboel scheelt.
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:45 schreef Nadientje het volgende:
struikiekom lekker in limburg wonen... lekker gezonde rustige omgeving en genoeg baantjes hier...
Maar je moet met je kwaliteiten toch ander werk, en vooral ook binnen juiste woon/werk afstand kunnen krijgen?quote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:36 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
dank je
M..Mag ik bij jou komen werkenquote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:45 schreef Nadientje het volgende:
struikiekom lekker in limburg wonen... lekker gezonde rustige omgeving en genoeg baantjes hier...
Dude, leren is ook echt kutquote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
God, ik wilde net gaan klagen hoe kut ik leren wel niet vind
ja tuurlijk...quote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:47 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
M..Mag ik bij jou komen werken![]()
![]()
leren is ook kut maar believe me... werken is ergerquote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:48 schreef kepler het volgende:
[..]
Dude, leren is ook echt kut
pfffff al die burgers weten niet waar ze over praten![]()
jaaah, daar komt tie leren-werken discussie weerquote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:49 schreef Nadientje het volgende:
[..]
leren is ook kut maar believe me... werken is erger![]()
Ik zit wel eens een dag thuis, probleem is als het zover is dat ik thuis blijf verrek ik thuis net zo goed van de pijn. Als ik me dan weer beter voel ga ik weer werken en begint het weer opnieuwquote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:47 schreef SailingAce het volgende:
Ik zou me denk ik serieus een half jaar in de ziektewet gooien trouwens.. en dan afspraken maken om paar dagen in de week weer te gaan werken.
Ik zou in ieder geval niet zo door blijven gaan Gijs. Niet alleen verpest je straks permanent je rug maar die stress en ontevredenheid die je meeneemt naar huis kan ook niet goed zijn voor je relatie (hierbij spreek ik uit ervaring, laatste maanden voor mijn verhuizing leefde Toadette en ik echt langs mekaar heen).quote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:45 schreef -Struikrover- het volgende:
Ik kan gemakkelijk 2 dagen me eigen vermaken. Maar in de wegenbouw is dat een beetje"'not done'
Dat gamma salaris kan bij mij uiteraard ook maar even als ze me afkopen en die maanden doorbetalen
Tis niet alleen het werk wat kut is gijs. Tis die rugpijn. En de gedachte in je hoofd dat je je rug steeds verder verneuktquote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:48 schreef kepler het volgende:
[..]
Dude, leren is ook echt kut
pfffff al die burgers weten niet waar ze over praten![]()
Hier ben ik het helemaal mee eens. Als ik soms zie hoeveel last Struisvogel van zijn rug heeftquote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:51 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik zou in ieder geval niet zo door blijven gaan Gijs. Niet alleen verpest je straks permanent je rug maar die stress en ontevredenheid die je meeneemt naar huis kan ook niet goed zijn voor je relatie (hierbij spreek ik uit ervaring, laatste maanden voor mijn verhuizing leefde Toadette en ik echt langs mekaar heen).
Je moet gewoon eerlijk met je werkgever gaan praten, zoals ik het zie kunnen er twee dingen gebeuren.Hij zoekt een manier om je zo snel mogelijk te ontslaan (dat betekend vergoedingen) omdat hij bang is dat je anders 2 jaar op zijn kosten in de Ziektewet terecht komt. Hij denkt mee en vindt een oplossing. Of dit nu een thuiswerkplek is of een werkplek dichter bij huis.
Maar ga in elk geval niet zo door! Zoals ik al zei, ik zie dit soort gevallen dagelijks voorbij komen en dat wil je echt niet.
Die ontziet me enorm, ze is een scheetjequote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:48 schreef Nadientje het volgende:
[..]
ja tuurlijk...![]()
![]()
maar je moet er echt iets aan doen hoor... wat zegt je vrouwtje er dan van? die zal dan toch ook wel last van je hebben....
ja joh. Het was ook maar een grapje! Ik geloof je direct dat je het echt niet naar je zin, maar probeer er dan nog meer tegen te doen. Zoals Strol zegt: gewoon eerlijk met je baas praten. Desnoods dreigen met 2 jaar ziektewet, want dat wil je baas al helemaal niet hebben natuurlijk.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:52 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Tis niet alleen het werk wat kut is gijs. Tis die rugpijn. En de gedachte in je hoofd dat je je rug steeds verder verneukt
Goeie opties inderdaad.. tis alleen maar een jaar ziektewet, en daarna mogen ze je ontslag aanvragen. Daarna kom je in de mallemolen van herintegratie/omscholing.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:51 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Daat zit toch een acceptgiro bij? Ga die bij de bank betalen dan? Dan weet je zeker dat het goed is...quote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:50 schreef Nadientje het volgende:
ik heb nu al 2 keer geld naar essent overgemaakt en 2 keer teruggekregen omdat naam en nummer niet overeenstemmen, gebeld enzo, krijgen we gister een brief met als we niet binnen 7 dagen betalen inclusief incassokosten worden we afgesloten![]()
GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAST kom eens onlinequote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hier ben ik het helemaal mee eens. Als ik soms zie hoeveel last Struisvogel van zijn rug heeftDat gaat echt niet.
Kut MSN somsquote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:54 schreef kepler het volgende:
[..]
GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAST kom eens online
belangrijk nieuws
nee want er staan nog steeds de naam op van de ma van sven./ vorige eigenaar...quote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Daat zit toch een acceptgiro bij? Ga die bij de bank betalen dan? Dan weet je zeker dat het goed is...
Mijn baas zit in een win win situatie helaas. Ik ben nu wel verhuurd aan een bouwcombinatie wwa ik inzit.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:51 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik zou in ieder geval niet zo door blijven gaan Gijs. Niet alleen verpest je straks permanent je rug maar die stress en ontevredenheid die je meeneemt naar huis kan ook niet goed zijn voor je relatie (hierbij spreek ik uit ervaring, laatste maanden voor mijn verhuizing leefde Toadette en ik echt langs mekaar heen).
Je moet gewoon eerlijk met je werkgever gaan praten, zoals ik het zie kunnen er twee dingen gebeuren.Hij zoekt een manier om je zo snel mogelijk te ontslaan (dat betekend vergoedingen) omdat hij bang is dat je anders 2 jaar op zijn kosten in de Ziektewet terecht komt. Hij denkt mee en vindt een oplossing. Of dit nu een thuiswerkplek is of een werkplek dichter bij huis.
Maar ga in elk geval niet zo door! Zoals ik al zei, ik zie dit soort gevallen dagelijks voorbij komen en dat wil je echt niet.
ik niet willenquote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:51 schreef Chocobo het volgende:
Brown,.......... ik hoop dat je blij bent zo
Nadine,..........![]()
(
)
maar ik begrijp het niet... je rug is heel belangrijk.. ze zeiden toen ook tegen me dat ik heel voorzichtig moest doen en goed op moest letten want nu was ik nog jong,..... begrijp niet dat jij dan gewoon mag werkenquote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:57 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Mijn baas zit in een win win situatie helaas. Ik ben nu wel verhuurd aan een bouwcombinatie wwa ik inzit.
Als ik ziek ben vergoed de verzekering het. Als ik ontslag neem kost me zelf dat geld
Kweet niet zit hier al een uur te lullenquote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:54 schreef kepler het volgende:
[..]
GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAST kom eens online
belangrijk nieuws
Tegenwoordig is het 2 jaar ziektewet die de werkgever zelf moet ophoesten. En een flinke boete als de werknemer na die 2 jaar toch in de WAO terecht komt en er te weinig aan reïntegratie is gedaan.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:54 schreef SailingAce het volgende:
Goeie opties inderdaad.. tis alleen maar een jaar ziektewet, en daarna mogen ze je ontslag aanvragen. Daarna kom je in de mallemolen van herintegratie/omscholing.
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:58 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Kweet niet zit hier al een uur te lullen
Het is geen kwestie van “mogen” maar van “kiezen” Nadine. Iemand kiest er zelf voor om zijn gezondheid op het spel te zetten. Overheidsdiensten en regelgevingen komen pas in actie als het te laat is, dus als iemand al arbeidsongeschikt is.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:58 schreef Nadientje het volgende:
maar ik begrijp het niet... je rug is heel belangrijk.. ze zeiden toen ook tegen me dat ik heel voorzichtig moest doen en goed op moest letten want nu was ik nog jong,..... begrijp niet dat jij dan gewoon mag werken
Hij heeft zich dus particulier verzekerd voor het geval zijn werknemers arbeidsongeschikt zouden raken? Dat kan, maar dan veranderd niks aan het feit dat jij zijn werknemer bent. En geloof maar dat dat hem geld gaat kosten als jij de ziektewet in duikt (al is het alleen maar een hogere premie).quote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:57 schreef -Struikrover- het volgende:
Mijn baas zit in een win win situatie helaas. Ik ben nu wel verhuurd aan een bouwcombinatie wwa ik inzit.
Als ik ziek ben vergoed de verzekering het. Als ik ontslag neem kost me zelf dat geld
Wat is de optie dan, praten met de baas kom ik niet meer uitquote:Op donderdag 12 augustus 2004 12:01 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Het is geen kwestie van “mogen” maar van “kiezen” Nadine. Iemand kiest er zelf voor om zijn gezondheid op het spel te zetten. Overheidsdiensten en regelgevingen komen pas in actie als het te laat is, dus als iemand al arbeidsongeschikt is.
GIjsssss......... eeeuwig dankbaarquote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:51 schreef Chocobo het volgende:
Brown,.......... ik hoop dat je blij bent zo
Nadine,..........![]()
(
)
wat denk je van "mijn motivatie om bij jullie bedrijf te werken is "quote:Op donderdag 12 augustus 2004 12:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
Als ik een open sollicitatie stuur naar een bedrijf, en ik moet er een motivatie bijzetten, kan ik die dan beginnen met
"Ik wil hier graag werken want"
Gijs, ga eens naar een rechtswinkel of bel even met het CWI of UWV. Ik weet niet precies hoe de wetgeving in elkaar zit. Maar als jij aangeeft dat je zo niet verder kunt werken MOET je werkgever actie ondernemen. Meld je desnoods ziek om dit af te dwingen. Als jij aangeeft dat je rugklachten heb en je werkgever doet er niks aan dan is hij verwijtbaar, en ik kan me niet voorstellen dat die verzekering dan uitkeert. Je staat in dit land als werknemer behoorlijk sterk in je schoenen hoor, sterker dan je denkt.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 12:03 schreef -Struikrover- het volgende:
Wat is de optie dan, praten met de baas kom ik niet meer uit. De ziektewet dan ? Heb er moeite mee om mezelf ziek te houden als ik na 2 weken mezelf weer voldoende beter voel
Dank je Strolquote:Op donderdag 12 augustus 2004 12:09 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijs, ga eens naar een rechtswinkel of bel even met het CWI of UWV. Ik weet niet precies hoe de wetgeving in elkaar zit. Maar als jij aangeeft dat je zo niet verder kunt werken MOET je werkgever actie ondernemen. Meld je desnoods ziek om dit af te dwingen. Als jij aangeeft dat je rugklachten heb en je werkgever doet er niks aan dan is hij verwijtbaar, en ik kan me niet voorstellen dat die verzekering dan uitkeert. Je staat in dit land als werknemer behoorlijk sterk in je schoenen hoor, sterker dan je denkt.
Als je bij het UWV terecht komt kan ik je wel goed helpen, maar dat wil ik liever voorkomen wa?
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 12:15 schreef Nadientje het volgende:
ben douchen
Hopelijk lees je dit straks nog door.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 12:12 schreef -Struikrover- het volgende:
Ik moet weer gaan , sta alweer een uur en 20 minuten ingebeld![]()
quote:Arbobeleid
Artikel 3
1. De werkgever voert een zo goed mogelijk arbeidsomstandighedenbeleid en neemt daarbij, gelet op de stand van de wetenschap en professionele dienstverlening, het volgende in acht:
a. tenzij dit redelijkerwijs niet kan worden gevergd moet de werkgever de arbeid zodanig organiseren dat daarvan geen nadelige invloed uitgaat op de veiligheid en de gezondheid van de werknemer;
c. de inrichting van de arbeidsplaatsen, de werkmethoden en de bij de arbeid gebruikte arbeidsmiddelen alsmede de arbeidsinhoud moeten zoveel als redelijkerwijs kan worden gevergd aan de persoonlijke eigenschappen van werknemers zijn aangepast;
Artikel 32
1. Het is de werkgever verboden handelingen te verrichten of na te laten in strijd met deze wet of de daarop berustende bepalingen indien daardoor, naar hij weet of redelijkerwijs moet weten, levensgevaar of ernstige schade aan de gezondheid van een of meer werknemers ontstaat of te verwachten is.
2. Het niet naleven van het eerste lid is een misdrijf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |