quote:*Taai stuk vlees opzoekt *
Gijsjequote:Op woensdag 11 augustus 2004 09:10 schreef Chocobo het volgende:
Morgen vrienden![]()
GIJSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSquote:Op woensdag 11 augustus 2004 09:10 schreef Chocobo het volgende:
Morgen vrienden![]()
Sjoquote:Op woensdag 11 augustus 2004 09:10 schreef Chocobo het volgende:
Morgen vrienden![]()
Ik las het.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 09:12 schreef -Struikrover- het volgende:
Gijs zo`n plezier weer in NG, ben blij dat ik `m een tijdje niet gespeeld had
Dat spel is zoooooo moooi
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 09:11 schreef -Struikrover- het volgende:
Wat snap je wel
Moet ik eigenlijk nog iets meenemen? Drank, eten, condoms?quote:BBQ![]()
heeerlijk gijs......quote:Op woensdag 11 augustus 2004 09:23 schreef D-Devil het volgende:
Brown, was het lekker vanmorgen in je bed?
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 09:35 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
heeerlijk gijs......![]()
![]()
schrok me alleen de pleures toen alarm van O-Ren afging.....
OK....... over 6 minuten moet ik beginnen![]()
![]()
Doe die laatste drie dingen maarquote:Op woensdag 11 augustus 2004 09:15 schreef Strolie75 het volgende:
Moet ik eigenlijk nog iets meenemen? Drank, eten, condoms?
Maar 3x sex.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 09:42 schreef -Struikrover- het volgende:
Doe die laatste drie dingen maar
Gijs, denk na. Het is een neger. Ze zijn als verbaasd als hij überhaupt komt opdagen!quote:Op woensdag 11 augustus 2004 09:41 schreef D-Devil het volgende:. Hahaha, heerlijk gijs, zeiden ze er wat van of niet?
die nazi's hierquote:Op woensdag 11 augustus 2004 09:41 schreef D-Devil het volgende:
[..]. Hahaha, heerlijk gijs, zeiden ze er wat van of niet?
dat hardequote:Op woensdag 11 augustus 2004 09:46 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijs, denk na. Het is een neger. Ze zijn als verbaasd als hij überhaupt komt opdagen!
Gijs...ik vind het een beetje eng als je die smiley gebruikt bij een reply op een van mijn post.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 09:48 schreef Magneet het volgende:
dat harde
WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHHAHAHAHAAquote:Op woensdag 11 augustus 2004 09:50 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijs...ik vind het een beetje eng als je die smiley gebruikt bij een reply op een van mijn post.
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 09:50 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijs...ik vind het een beetje eng als je die smiley gebruikt bij een reply op een van mijn post.
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 10:01 schreef mr_Brown het volgende:![]()
![]()
![]()
een collega van me gaat weg hier uit deze hell hole![]()
dus we hadden een kaart voor hem gekocht.
Zit ik lekker wat voor die gast wat op te schrijven...... hoor ik een stem achter me:
Hé man...... wat ben je aan het doen???
ikke: ooooohhhh een kaart voor Ashwin, want die geluksvogel is vandaag voor het laatst.
draai ik me om..... staat hij daar![]()
![]()
![]()
oooooooohhhhhh eeehhhhhhhh als je ff wacht dan krijg je em zo![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |