abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 25 september 2004 @ 11:36:27 #76
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_22191824
het wordt niet de nieuwe single...
maar zeker wel het vermelden waard:

Britney Spears - Outrageous (Junkie XL Remix)
  dinsdag 28 september 2004 @ 12:12:18 #77
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_22256072
quote:
Op zaterdag 25 september 2004 01:17 schreef Karzeuler het volgende:
Deze week een heleboel leuk spul binnen. Devolgende sprongen er echt uit:


wat minder vond ik de nieuwe Snoop Dogg ft Pharell - Drop it like it's hot (erg eentonig)
echt hey wat is dat n butt plaat vind dr helemaal niets aan, dus zal t wel weer n hit worden
pi_22267501
Green Day - Boulevard Of Broken Dreams
  woensdag 29 september 2004 @ 03:06:14 #79
58842 Karzeuler
Hey jij daar!!!
pi_22277468
quote:
Op dinsdag 28 september 2004 12:12 schreef Timo20 het volgende:

[..]

echt hey wat is dat n butt plaat vind dr helemaal niets aan, dus zal t wel weer n hit worden
Mwah, volgens mij net iets te eentonig hoor
Valt me op dat in de VS veel van die eentonige hiphoptroep best wel scoort, terwijl in Europa alleen de hiphop met melodieuse refreintjes het echt goed doet.
Het verschil is dat de doorsnee nigga in de VS de boodschap beter snapt dan de Nederlander, aangezien engels bij ons de tweede taal is, en hiphop ook nog eens in slang is (soort van dialect). We snappen wel waar het over gaat, maar de vorm spreekt ons meer aan dan de boodschap.
Denk dat deze plaat niet boven de 30ste positie komt.
Mensen die zich snel gekwetst voelen zijn een grotere bedreiging voor de vrije samenleving dan mensen die graag bewust andere mensen beledigen. Ik hoop dat ik hiermee niet andere mensen kwets. Het is slechts mijn mening :-)
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 29 september 2004 @ 03:29:26 #80
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_22277593
Above&Beyond - No One On Earth
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_22281137
quote:
Op woensdag 29 september 2004 03:06 schreef Karzeuler het volgende:

de doorsnee nigga
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_22284514
Gisteren gezien bij Barend & van Dorp:
Saybia - I Surrender
Beter een gemiste oproep dan een gemiste kans
  woensdag 29 september 2004 @ 21:15:09 #83
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_22294239
quote:
Op woensdag 29 september 2004 03:06 schreef Karzeuler het volgende:

[..]

Mwah, volgens mij net iets te eentonig hoor
Valt me op dat in de VS veel van die eentonige hiphoptroep best wel scoort, terwijl in Europa alleen de hiphop met melodieuse refreintjes het echt goed doet.
Het verschil is dat de doorsnee nigga in de VS de boodschap beter snapt dan de Nederlander, aangezien engels bij ons de tweede taal is, en hiphop ook nog eens in slang is (soort van dialect). We snappen wel waar het over gaat, maar de vorm spreekt ons meer aan dan de boodschap.
Denk dat deze plaat niet boven de 30ste positie komt.
kwil niet lullig zijn of zo, maar ik denk dat je jezelf tegen spreekt. als t eentonige hiphoptroep is (jouw woorden) dan zit er geen boodschap in, dus is er ook geen boodschap te snappen

en idd: doorsnee nigga??? kdenk niet dat je daarmee bij ze moet aankomen. Ken genoeg Amerikanen en gok dat die er niet blij mee zullen zijn understatement als je ze zo noemt!
pi_22298985
U2 - Vertigo
Eindelijk weer eens wat stevige muziek van deze band!
pi_22301059
quote:
Op woensdag 29 september 2004 21:15 schreef Timo20 het volgende:

[..]

kwil niet lullig zijn of zo, maar ik denk dat je jezelf tegen spreekt. als t eentonige hiphoptroep is (jouw woorden) dan zit er geen boodschap in, dus is er ook geen boodschap te snappen

en idd: doorsnee nigga??? kdenk niet dat je daarmee bij ze moet aankomen. Ken genoeg Amerikanen en gok dat die er niet blij mee zullen zijn understatement als je ze zo noemt!
Ik snap niet wat je bedoelt, of je snapt mij niet

Wat ik wil zeggen is dat in veel van die eentonige hiphop (zeg maar die nummers met eentonige beats, waar het statement belangerijker is dan de sound, die voor mensen van wie engels hun moerstaal is, best wel te volgen is wat er gerapt wordt, maar in NL waar engels een secondaire taal is, dit soort platen minder snel opgepikt worden.
In NL kiest men liever voor rap en hiphop met een melodietje er in. Iets commercieels. Het is dan welliswaar ook engelstalig, maar de boodschap is onderhevig aan de sound en melodie en dergelijke.

[ Bericht 22% gewijzigd door Karzeuler op 30-09-2004 02:49:52 ]
Mensen die zich snel gekwetst voelen zijn een grotere bedreiging voor de vrije samenleving dan mensen die graag bewust andere mensen beledigen. Ik hoop dat ik hiermee niet andere mensen kwets. Het is slechts mijn mening :-)
  donderdag 30 september 2004 @ 07:05:26 #86
42020 DJMarcel.nl
/care sedert 2002
pi_22301373
Christina Aguilera & Missy Elliott - Car Wash uit a shark's tale
pi_22328683
quote:
Op donderdag 30 september 2004 00:03 schreef bloodymary het volgende:
U2 - Vertigo
Eindelijk weer eens wat stevige muziek van deze band!
Supernummer

Verders is 'Welcome To My Truth' de nieuwe single van Anastacia. Goede keuze wordt geheid weer een top 10 hit.

Jamelia feat Tiziano Ferro- Universal Prayer-mooie ballad
Girls Aloud- Love Machine
Big Brovaz- Yours Fatally- valt tegen
Groove Armada- I See You Baby- opnieuw uitgebracht
Why are you wearing that stupid man suit?
pi_22332498
Markie-Mark , Jamelia feat Tiziano Ferro - Universal Prayer is zo'n 3 weken voor de OS uitgebracht en stond ook op de Athens 2004 Soundtrack en de single heeft ook 2 weken in bodem van de Top 40 gestaan maar het is alles behalve nieuw
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  vrijdag 1 oktober 2004 @ 15:26:51 #89
58842 Karzeuler
Hey jij daar!!!
pi_22332549
Ian Brown ft. Noel Callanger (Oasis) - Keep what you got

oja, de oudjes van de popmuziek roeren zich:
Paul McCartney (ex-Beatles, ex-Wings) - Tropic Island hum
Brian Wilson (ex-Beach Boys) - Wonderful
Donny 'puppy love' Osmond - Breeze on by (op welke doelgroep zou hij nu mikken?)
Mensen die zich snel gekwetst voelen zijn een grotere bedreiging voor de vrije samenleving dan mensen die graag bewust andere mensen beledigen. Ik hoop dat ik hiermee niet andere mensen kwets. Het is slechts mijn mening :-)
  vrijdag 1 oktober 2004 @ 15:29:03 #90
58842 Karzeuler
Hey jij daar!!!
pi_22332610
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 15:25 schreef Asskicker14 het volgende:
Markie-Mark , Jamelia feat Tiziano Ferro - Universal Prayer is zo'n 3 weken voor de OS uitgebracht en stond ook op de Athens 2004 Soundtrack en de single heeft ook 2 weken in bodem van de Top 40 gestaan maar het is alles behalve nieuw
Volgens mij heb ik die jamalia plaat al voor de zomer zitten afzeiken. wat een draak van een clisjee plaat was me dat zeg. Kan zo naar Sky-radio
ach ja, je moet er van houwen.
Mensen die zich snel gekwetst voelen zijn een grotere bedreiging voor de vrije samenleving dan mensen die graag bewust andere mensen beledigen. Ik hoop dat ik hiermee niet andere mensen kwets. Het is slechts mijn mening :-)
  vrijdag 1 oktober 2004 @ 17:00:41 #91
58842 Karzeuler
Hey jij daar!!!
pi_22334565
Nog meer leuk spul:
Kaleidoscopio - Voce me apareceu
Fish Feat Esa Retnek - Resta Ancora (nee, niet de ex-zanger van Marillion die een nieuwe markt ontdekt zou hebben, maar hiphopperig geswing met een caribies sausje. Erg lekkah)
Manic Street Preachers - The love of Richard Nixon
Afterhours - Gioia e rivoluzione
Spring Break - Big Bad Love
Max Sedgley - Happy
Mensen die zich snel gekwetst voelen zijn een grotere bedreiging voor de vrije samenleving dan mensen die graag bewust andere mensen beledigen. Ik hoop dat ik hiermee niet andere mensen kwets. Het is slechts mijn mening :-)
  vrijdag 1 oktober 2004 @ 17:14:35 #92
58842 Karzeuler
Hey jij daar!!!
pi_22334845
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 15:26 schreef Karzeuler het volgende:
Paul McCartney (ex-Beatles, ex-Wings) - Tropic Island hum
Paul is met dit kinderliedje met hoog hoempapa gehalte op zijn eigen unieke wijze aan het dementeren
Mensen die zich snel gekwetst voelen zijn een grotere bedreiging voor de vrije samenleving dan mensen die graag bewust andere mensen beledigen. Ik hoop dat ik hiermee niet andere mensen kwets. Het is slechts mijn mening :-)
pi_22336812
Jon Secada - Me Enfermas
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  vrijdag 1 oktober 2004 @ 21:55:50 #94
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_22340475
quote:
Op donderdag 30 september 2004 02:39 schreef Karzeuler het volgende:

[..]

Ik snap niet wat je bedoelt, of je snapt mij niet

Wat ik wil zeggen is dat in veel van die eentonige hiphop (zeg maar die nummers met eentonige beats, waar het statement belangerijker is dan de sound, die voor mensen van wie engels hun moerstaal is, best wel te volgen is wat er gerapt wordt, maar in NL waar engels een secondaire taal is, dit soort platen minder snel opgepikt worden.
In NL kiest men liever voor rap en hiphop met een melodietje er in. Iets commercieels. Het is dan welliswaar ook engelstalig, maar de boodschap is onderhevig aan de sound en melodie en dergelijke.
oh op die manier ok.
dan heb ik je idd verkeerd begrepen
pi_22341632
quote:
Op woensdag 15 september 2004 19:29 schreef Cybart het volgende:
hoe vaker ik hem hoor, hoe mooier ie wordt.
in het begin hekelde ik me nog aan haar accent...
maar nu vind ik het eigenlijk wel een mooi liedje

Maud - Als je naar me kijkt...
  zaterdag 2 oktober 2004 @ 21:38:00 #96
85962 ioko
I Appear Missing
pi_22360803
My my my, van Armand van Helden is erg lekker !! (die baslijn is echt gigantisch )
Al ben ik vast te laat met dit nummer ....
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_22395595
Maroon 5 - Must Get Out
pi_22395663
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2004 21:38 schreef ioko het volgende:
My my my, van Armand van Helden is erg lekker !! (die baslijn is echt gigantisch )
Al ben ik vast te laat met dit nummer ....
Het is al een tijdje uit, maar het blijft een mooi nummer.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  maandag 4 oktober 2004 @ 23:02:43 #99
58842 Karzeuler
Hey jij daar!!!
pi_22408641
quote:
Op maandag 4 oktober 2004 14:37 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Het is al een tijdje uit, maar het blijft een mooi nummer.
Die kerel in die clip tussen al die lekkere wijven
Mensen die zich snel gekwetst voelen zijn een grotere bedreiging voor de vrije samenleving dan mensen die graag bewust andere mensen beledigen. Ik hoop dat ik hiermee niet andere mensen kwets. Het is slechts mijn mening :-)
  maandag 4 oktober 2004 @ 23:16:20 #100
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_22409070
quote:
Op maandag 4 oktober 2004 23:02 schreef Karzeuler het volgende:

[..]

Die kerel in die clip tussen al die lekkere wijven
Ja echt meesterlijk
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')