Hmmm, tja ik kom geregeld in rotterdam en omstreken, maar als je dat beschaving noemtquote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:30 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Logisch, na het lezen van dat soort nieuwsberichten krijg je de indruk dat de beschaving nog ver te zoeken in daar..
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:28 schreef Anthraxx het volgende:
Als er 'Idiote Friezen' stond deden jullie net zo hard mee.
We hebben het hier té goed rekkie, té goed.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:33 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Hmmm, tja ik kom geregeld in rotterdam en omstreken, maar als je dat beschaving noemt
Succes
Jij mag dus wel generaliseren begrijp ik ?quote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:33 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Hmmm, tja ik kom geregeld in rotterdam en omstreken, maar als je dat beschaving noemt
Hij geeft een feit aan.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:35 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Jij mag dus wel generaliseren begrijp ik ?
nee ook nietquote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:35 schreef Loedertje het volgende:
[..]
De meerderheid van de mensen die in Rotterdam wonen zijn natuurlijk ook van allochtone afkomst.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:33 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Succes
Ik generaliseer niets, Ik vind alleen zuid-holland en gelijkwaardige provincies niet meer beschaafd dan andere provincies, eerder het tegenovergestelde. Met bepaalde uitzonderingen daar gelatenquote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:35 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Wat begrijp je niet aan het woord generaliseren?quote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:39 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik generaliseer niets, Ik vind alleen zuid-holland en gelijkwaardige provincies niet meer beschaafd dan andere provincies, eerder het tegenovergestelde. Met bepaalde uitzonderingen daar gelaten
Als dit over zwarten zou gaan zou het topic (en terecht) al lang gesloten zijnquote:Op woensdag 11 augustus 2004 14:40 schreef Rekkie het volgende:
Ja en dan zijn direct alle drenthen idoot hè
Ik vind de topic-titel dan ook zeer aanstootgevend, en suggestief en zou het zeer op prijs stellen dat het gewijzigd wordt.
* Loedertje ookquote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:36 schreef pekel het volgende:
[..]
Hij geeft een feit aan..
Er zie nergens staan dat de Drenthen in kwestie niet zwart zijn. Dus misschien gaat het wel over zwartenquote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:43 schreef du_ke het volgende:
[..]
Als dit over zwarten zou gaan zou het topic (en terecht) al lang gesloten zijn.
Jij bent echt nooit in Emmen e.d. geweest. Sneu om dan zoiets te posten.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:45 schreef pfaf het volgende:
Dat dat gehuchtje Assen de hoofdstad is, zegt al genoeg over de hele provincie.
Dicht danquote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:46 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Er zie nergens staan dat de Drenthen in kwestie niet zwart zijn. Dus misschien gaat het wel over zwarten.
Geef me nog eens een reden voor een slotje?quote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:46 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Er zie nergens staan dat de Drenthen in kwestie niet zwart zijn. Dus misschien gaat het wel over zwarten.
Emmenquote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:47 schreef pekel het volgende:
[..]
Jij bent echt nooit in Emmen e.d. geweest. Sneu om dan zoiets te posten.
Wat begrijp jij niet aan mijn uitleg??quote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:42 schreef Lucille het volgende:
[..]
Wat begrijp je niet aan het woord generaliseren?
Mwah, dat doen die idiote Drenthen welquote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:47 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Geef me nog eens een reden voor een slotje?
Nee Meppel dan! Jullie enige kroeg is afgebrand ofniet?quote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:48 schreef du_ke het volgende:
[..]
Emmen.
Dat isdan wel weer jammer.
En daar komen ook van die leuke "ajax-supporters" weg!quote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:49 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Nee Meppel dan! Jullie enige kroeg is afgebrand ofniet?
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:49 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Nee Meppel dan! Jullie enige kroeg is afgebrand ofniet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |