Neuh, denk het ook niet, maar hopen mag altijd hè?quote:Op woensdag 11 augustus 2004 01:20 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Zal wel weer niet maar weltrusten![]()
Altijd moed houden!quote:Op woensdag 11 augustus 2004 01:23 schreef Zowy het volgende:
[..]
Neuh, denk het ook niet, maar hopen mag altijd hè?
Ik kan er niks aan doenquote:Op woensdag 11 augustus 2004 01:32 schreef bullshit. het volgende:
ik wacht nu al 10 minuten
Hier ookquote:Op woensdag 11 augustus 2004 02:05 schreef drelletje het volgende:
het is hier heerlijk koel
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 07:18 schreef plankie het volgende:
Misschien handig voor een ieder die hier post: (indahnesia bracht me op idee) is het een idee om de plaatsnaam of de streek te noemen waar iedereen zit in de ondertitel of signature te zetten?
Goedemorgenquote:Op woensdag 11 augustus 2004 07:12 schreef indahnesia.com het volgende:
Goedemorgen opgefrist Nederland![]()
Hier regent het nu aardig doorquote:Op woensdag 11 augustus 2004 07:15 schreef plankie het volgende:
Vannacht heeft het hier geregend, nu regent het weer een beetje
Ben benieuwd wat de temp buiten is, ben te lui om nu al naar buiten te gaan
Goeiemorgen @indahnesia.com en de meelezers
Lijkt me wel handigquote:Op woensdag 11 augustus 2004 07:18 schreef plankie het volgende:
Misschien handig voor een ieder die hier post: (indahnesia bracht me op idee) is het een idee om de plaatsnaam of de streek te noemen waar iedereen zit in de ondertitel of signature te zetten?
Mooie foto;s vooral 2quote:Op woensdag 11 augustus 2004 07:20 schreef Thrilled het volgende:
nog iemand wakker hiero??? gisteravond even een korte hoosbui hier in vlissingen, verder geen onweer of zoiets... lag toen al in bed.. heb nu ff 3 foto's gemaakt hierzo, zal ze nu ff online gaan zetten.
Hier dus de foto's van de wolken hier. (klik op de foto's voor een vergroting)
[[url=http://img54.exs.cx/img54/73/weer5.th.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img54.exs.cx/img54/9126/weer3.th.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img54.exs.cx/img54/4679/weer4.th.jpg]afbeelding][/URL]
Klopt en daar zit ook onweer inquote:Op woensdag 11 augustus 2004 07:51 schreef Againzender het volgende:
Er zit nu zo te zien een pittig buitje bij Lelystad...
Kan je misschien iets duidelijker zijn? Want ik snap het even nietquote:Op woensdag 11 augustus 2004 08:18 schreef Evil-Cherry het volgende:
Over dat weeronline en het niet werken van dat kreng, klik dan eerst op "inloggen". Om een of andere rede doet hij het hier ook niet als ik meteen inlog, wel als ik op inloggen klik.
Westland heeft zon, blauwe lucht en er hangt een beetje hoge bewolking boven de kust. Vannacht heeft het wel flink geregent, geloof ik.
416965quote:Op woensdag 11 augustus 2004 08:32 schreef flugeltje het volgende:
Goeiemorgen allemaal.
Flugel heeft al met al redelijk geslapen vannacht, ook al is het op de slaapkamer nog steeds redelijk benauwd. Dat is het nu buiten trouwens ook en over de toestand hier op het werk heb ik het dan niet eens...![]()
Maar goed, er is vannacht nog wel wat water gevallen in Tilburg, maar ik herinner me niet wakker geworden te zijn van onweer. Weet iemand of er vandaag nog iets komt?
Heeft iemand overigens de code van vandaag al te pakken?
Dank!quote:Op woensdag 11 augustus 2004 08:35 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
416965
Asjeblieft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |